انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 6 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

هفت تیپ از آقایانی که خانم ها نمی‌توانند از آنها اجتناب کنند



Streetwalker
 
asslover1994: بزرگترین اشتباهی که یک مرد میتونه بکنه اینه که فک کنه زنها به چیزی غیر از پول فکر میکنند[/quote
پَ نَ پَ لابد به طول و عرض دودول جنابعالی فکر کنه؟دودولت رو ببر دم سبزی فروشی بده دست سبزی فروشه اگه جاش یک کیلو سبزی خوردن داد من دیگه به اجاره نشینی و اثاث به دوشی و اتوبوس و مترو سواری و حسرت زندگی دیگران رو خوردن فکر نمیکنم.
[quote=arya_1359]زن جماعت فقط پول می شناسه و بس.
پَ نَ پَ تو رو بشناسه و سمبل سیخت و یک عمر فقر و بی پولی و حسرت و پشت پا زدن به تمام امکانات و لذتهای دنیا رو! واقعا که!
bigproof: 1-پولدار باشه
نه بابا! من که عاشق آس و پاسهای آسمون جلم! اصولا پسری که شپش تو جیبش چهار قاپ میزنه یه چیز دیگس!
bigproof: دخترها از ادب و شعور و تک پری این چیزها خوششون نمیاد از پسری خوششون میاد که بی محلی کنه بهشون باهاشون بد رفتار کنه تحقیرشون کنه
خدا شفات بده ما که کاری از دستمون بر نمیاد.فقط صابونت رو عوض کن که زده به مغزت عزیزان توصیه های ایشون رو جدی بگیرید تا در اثر مسمومیت با صابون به دیار باقی پرتاب بشید و با صابون محشور شوید!
bigproof: هر چی دست نیافتنی تر جذاب تر
بله مثل اون بوگاتی سواره! اما تو هم میتونی پشت دوچرخه ات خیلی دست نیافتنی باشی عجیجم! حسابی خودت رو پشت دوچرخه بگیر اما بپا زمین نخوری تلنگت در بره بشی سوژه خنده !
bigproof: و در آخر پسر خوب هست ولی دختر لاشی و بد تا دلت بخواهد هست چیزی به نام دختر خوب نیست
بر منکرش لعنت! اصولا دختری که نخواد مفت و مسلم با شما و دوستانتون بخوابه یا نخواد به تمام دنیا و آرزوهاش پشت پا بزنه و شریک فقر و ناداری و بدبختی و در به دری و خونه به دوشی شما بشه اسمش لاشیه و زیادم هستند....
آی بدم میاد از این چس ناله های روشنفکرانه
تو سمبلت سیخ شده دختر مردم مجبوره زیرت بخوابه؟
تو مملکتی که سکه 10.5 ملیونه و پراید 90 ملیون و یک متر خونه تو ملات آباد متری 20 ملیونه این چرندیات رو از کجاتون بیرون میارید و تلاوت میکنید؟
ببین چطور مفت و مسلم با اعصاب و روان آدم بازی میکنند!

اَاَاَاَاَاَاَه
💖
اگر سخن میانِ من و تو پایان یافت
و راههایِ وصال قطع شدند
و جدا و غریبه گشتیم
از نو با من آشنا شو...
💝
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
مرد

 
Streetwalker
تو که اگر اداش میشه دختر خوبی هستی خب پسر چرا اینجایی
بعدش هم گفتم اینها رو از تجربه های شخصیم میگم و پسرهای دیگه بردید ازشون بپرسید با قسمت از حرف هام موافقم
اینهایی که من میگم حرف هایی که خود دخترهایی که اسم و فامیلشون بیارم که بری توی اینستا پیداشون کنی بهم خودشون
بعدش هم دخترها اگر شخصیت دوگانه نداشتن شوهر گیر شون می اومد نمی اومدن اینجا زیر نظر من جواب بدن
و در اخر من هم نظر خودم از تجربیات خودم مثل دیگران تو هم خیلی ناراحت بشنو از این گوش بشنو اون گوش در کن لازم نیست الکی نظر.بدی درصورتی که نظرت برام مهم نی ...این یاد بگیر هرکس توی یه زندگی با شرایطی که داره یه سری تجربیات کسب میکنه و تجربه های مردم باهم فرق داره برای این چیزها یه چیز کلی نیست
     
  
مرد

 
این فکر غلط که آخوندها کردن تو کله پوک این مردم که ثروتمند بودن با خوب بودن منافات داره چون براساس قانون ۹۰ به ده باید ۹۰ درصد توی گوه‌خودشون قلت بزنن تا ۱۰ درصد استثمارگر حال کنن
ای کاش که جای آرمیدن بودی
یا این ره دور را رسیدن بودی
     
  

Streetwalker
 
دلی بگم از مردای جا افتاده خوشم میاد.
اگر خوش تیپ باشند و شکمشون دو متر جلوتر از خودشون نباشه.
اگر خوش لباس باشند و رسمی یا اسپورت متناسب بپوشند.
اگر به نظافت و آرایش موهاشون برسند.ادکلن خنک با صورت اصلاح شده و افترشیو شده.از رطیل های دو پا متنفرم.
اگر محترم و موقر و با کلاس باشند.
اگر دستش به دهنش برسه و دست و دلباز باشه
اگر همچین مردی موهاش جوگندمی باشه که

اما
از این پسرا که موهاشون رو مثل قارچ میکنند
از اینها که شلوارشون داره از کونشون می افته و قاچ کون و شورتشون پیداست
از اینهایی که با پراید قراضه باباشون تو خیابونها ویراژ میدند
از این جماعت که فکر میکنند مردم علاقه دارند صدای آهنگ چرند و مسخره ای که تو ماشینشون گذاشتند رو بشنوند
💖
اگر سخن میانِ من و تو پایان یافت
و راههایِ وصال قطع شدند
و جدا و غریبه گشتیم
از نو با من آشنا شو...
💝
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
مرد

 
Streetwalker
Daddy issues داری تو
     
  
مرد

 
Streetwalker: پَ نَ پَ لابد به طول و عرض دودول جنابعالی فکر کنه؟دودولت رو ببر دم سبزی فروشی بده دست سبزی فروشه اگه جاش یک کیلو سبزی خوردن داد من دیگه به اجاره نشینی و اثاث به دوشی و اتوبوس و مترو سواری و حسرت زندگی دیگران رو خوردن فکر نمیکنم.
Streetwalker: پَ نَ پَ تو رو بشناسه و سمبل سیخت و یک عمر فقر و بی پولی و حسرت و پشت پا زدن به تمام امکانات و لذتهای دنیا رو! واقعا که!
خوب مثل اینکه به یکی از پول پرستان برخورده و البته پیداست فرصتی هم پیدا کرده تا یه خورده از نظر احساسی خودشو تخلیه کنه که صد البته اشکالی هم نداره

ببین پول پرست نسبتا محترم، اولا که ما نظرمون رو گفتیم مثل افراد دیگه ای که نظر دادند و دلیل نمیشه چون شما مصداق بارز حرف ما هستی اینجور نقل قول کنی، من هم هیچ جای حرفم نظر شما رو راجع به عقیده خودم نپرسیدم

در ثانی شما از کجا میدونی من و خیلی از افرادی که عقیده داریم زن ها به دنبال پول مردها هستند خودمون در فقر و فلاکت روزگار میگذرونیم؟
اتفاقا برعکس؛ اکثر کسانی که چنین عقیده ای دارند، تجربه ارتباطات ناموفقی رو دارند که به خاطر پول پرست بودن خانم و از جانب آقا بهم خورده و نه به خاطر بی پول بودن مردان و از سمت خانم
از طرفی حتی ثروتمندترین افراد جهان که کل خرج زندگی امثال شما شاید براشون پول خرد هم نباشه، ممکنه با پول و خرج کردن به خواست خودشون با خانمها و شاید بهتر باشه بگیم با فاحشه ها رابطه داشته باشند. اما از اینکه صرفا به خاطر پولشون و تنها با قصد بهره وری مالی مورد سواستفاده قرار بگیرند متنفرند و چنین احساسی، ارتباطی به سطح مالی افراد نداره

و در آخر اینکه همیشه مردانی هستند که به علل متعددی (مثل نداشتن اعتماد به نفس کافی و شاید تصور اینکه از نظر ظاهری خیلی زشت هستند و کسی ازشون خوششون نمیاد و ...) در حالی که خودشون از این موضوع اطلاع دارند اجازه میدند شما بتونید خیلی راحت تیغشون بزنید، پس لزومی نداره بهتون بربخوره و با این لحن پیام دوستان رو ریپلای کنید، میتونید بچسبید به مردی که راحت تیغش بزنید و تا زمانی که یکی بهترشو پیدا کنید از پولش ارتزاق کنید. (هر چند از پیامتون اینطور برداشت میشه که شما خودتون هم به این موضوع اعتراضی ندارید و اون رو قبول دارید و تاکید میکنید که یه زن نباید به خاطر چیزای دیگه از یه مرد خوشش بیاد و باید بره با کسی که پول داره و لذت زندگی ببره و در واقع به پول پرست بودنتون افتخار هم میکنید)

این رو هم اضافه کنم که بنده خودم هم ساکن اصفهان هستم و کاملا شاهد این موضوع (پول بیشتر، مرد بهتر) هستم که شاید در گذشته کمتر ولی متاسفانه امروزه این موضوع به سرعت در حال همه گیری بین خانم ها هستش(حداقل در شهری که من ساکنم) و دیگه فقط مشمول فاحشه ها نمیشه و شما هم گویا از این دسته هستید.

این جواب رو صرفا به خاطر لحن بد و تمسخرآمیزتون دادم و قصد اهانت به شخص شما یا تعمیم صحبتم به کل جامعه زنان رو نداشتم و خواستم یادآوری کنم که ما از مریخ نیوفتادیم روی زمین، توی همین کشور بزرگ شدیم و خیلی خوب با تفکر شمای نوعی آشنایی داریم و این عقیده، به قول شما و صحبت تمسخرآمیزتون نشات گرفته از جق زیاد نیست بلکه از رفتار خانم ها میاد
اگر هم آقایون داخل فروم ها کلی به به و چه چه میکنند برای این نیست که شما خیلی خوبید، در اصل یه کس لیسی کوری هست (مثل تیری در تاریکی) شاید یکی دو مورد گرفت و تونستند با هزینه کمتر یه اندام بهتری برای سکس پیدا کنند.
     
  

Streetwalker
 
bigproof: Daddy issues داری تو
از کی تا حالا آدم 40 ساله daady شده دکتر جون؟
💖
اگر سخن میانِ من و تو پایان یافت
و راههایِ وصال قطع شدند
و جدا و غریبه گشتیم
از نو با من آشنا شو...
💝
     
  
مرد

 
Streetwalker
فقط جوابات به asslover
لنتی کلی خندیدم
خدا نکشتت
     
  

Streetwalker
 
asslover1994
اولا که چون مخاطبت من هستم باید بگم که من نوعی ثروتمند نیستم اما زندگی در حد متوسط رو به بالا دارم.ساکن جای خوبی ازشهرم و خودرو نسبتا خوب و حقوق و مزایای مکفی دارم پس پول پرست بودن در مورد من نوعی صادق نیست.هرچند اگر هم باشه به کسی ربطی نداره.
شما هم بهتره دست از انگ زدن به دیگران بکشی! تا کی قراره ما مردم به هم انگ بزنیم؟ یاد بگیریم به کسی که مثل ما فکر نمیکنه انگ نزنیم.
رابطه چه کوتاه و چه بلند نیاز به الزاماتی داره.تو مملکتی که تورم 3 رقمی داره یکی از مهمترینش الزامات مادیه.پس اگر جیبت تار عنکبوت بسته حق نداری به دختری که نمیخواد تو پراید قراضه بابات تو گوشه خیابون باهات سکس کنه یا دختری که بین تو و خواستگاری که دستش به دهنش میرسه اون رو انتخاب میکنه پول پرست بگی.
حالا دوست داری بگی هم بگو.کی اهمیت میده؟
💖
اگر سخن میانِ من و تو پایان یافت
و راههایِ وصال قطع شدند
و جدا و غریبه گشتیم
از نو با من آشنا شو...
💝
     
  
مرد

 
Streetwalker
بستگی به سن داره خودت چند سالته مگه؟
وگرنه ادم 40 ساله هم داریم که پدر باشه بچه داشته باشه
     
  
صفحه  صفحه 6 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
خانه و خانواده

هفت تیپ از آقایانی که خانم ها نمی‌توانند از آنها اجتناب کنند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA