انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 7 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

Thinking positive | مثبت اندیشی


زن

 


چگونه در موقعیت‌های منفی مثبت فکر کنیم ؟

آیا زمانی‌که در زندگی موفق نمی‌شوید یا به مشکلات برمی‌خورید بدبین و ناامید می‌شوید؟
آیا می‌دانید که حتی در هنگام مواجه مشکلات می‌توانید دیدگاه خود را تغییر دهید و مثبت‌اندیش باشید؟ افرادی وجود دارند که به موقعیت‌های منفی اجازه نمی‌دهند که بر حالت ذهنی‌شان تأثیر بگذارد و حتی در شرایط دشوار و ناخوشایند مثبت‌اندیش باقی می‌مانند.

شاید تعجب کنید که چگونه می‌توان در شرایط بد زندگی مثبت بود. در زندگی اغلب با شرایط سخت و افراد منفی‌باف روبرو می‌شویم. زمانی‌که به رادیو گوش می‌دهیم یا تلویزیون تماشا می‌کنیم یا روزنامه‌ها را می‌خوانیم دائماً در معرض اخبار بد و منفی هستیم. ظاهراً بعید به نظر می‌رسد که بتوان از اخبار، شرایط و افراد منفی دور باشیم. در این شرایط منفی آیا امکان دارد که مثبت باشیم و اجازه ندهیم که افکار و احساسات ما تحت تأثیر قرار گیرد؟ اگر بر شرایط منفی متمرکز باشیم، آنها را جذب زندگی خود می‌کنیم.

زمانی‌که با شرایط یا مسائل دشوار روبرو می‌شویم و در مورد حوادث و مشکلات می‌شنویم و می‌خوانیم، ذهن به طرز عجیبی به دنبال آن می‌رود و ما بیشتر آگاه می‌شویم و باعث می‌شود که وضع روانی، احساس و رفتار ما تحت تأثیر قرار گیرند و به این آسانی عصبانی و سرخورده و غمگین می‌شویم و ذهنمان منفی می‌شود.

سمینار موفقیت با محیط شاد و مثبتی که دارد، به شما کمک می کند که افکار منفی و آزار دهنده را از ذهن خود دور نمایید.

فکر منفی در ذهن همانند سنگ بزرگی است که بر دوش خود حمل می‌کنید که باعث تضعیف شما می‌شود و احساس عجز و درماندگی به شما دست می‌دهد. با این طرز فکر شما منفعل می‌شوید برای پیشرفت تلاشی نمی‌کنید و به شرایط خارجی اجازه می‌دهید که زندگی‌تان را کنترل کنند. آیا شما این را می‌خواهید؟ چگونه می‌توان این نگرش را تغییر داد؟ آیا در هنگام مواجهه با سختی‌ها می‌توان مثبت بود؟ آیا جایگزینی برای حالت منفی ذهن وجود دارد؟

یک جایگزین باید شکل مثبتی را در ذهن ایجاد کند. می‌توان آموخت که در شرایط منفی مثبت‌اندیش بود. این کار نیاز به مراقبت، آگاهی و اندکی تلاش باطنی دارد. این کار سخت نیست و جالب هم هست.

توصیه‌هایی برای مثبت بودن در شرایط منفی

1. به اندازه کافی بخوابید و استراحت کنید
هنگام خستگی و کوفتگی بیشتر منفی‌باف و ناراحت می‌شوید. بیش از اندازه کار نکنید و خود را خسته نکنید. باید در شب خوب بخوابید و در طول روز گاهی هم استراحت کنید. بخوابید و جسم و روان خود را در آرامش نگه دارید. زمانی که آرامش برقرار باشد نگرش منفی قابل کنترل است و تحت تأثیر آن قرار نمی‌گیرید.

2. نگرش مثبت بیشتری داشته باشید

سعی کنید که انسان‌های اطراف شما مثبت باشند. مثبت ‌اندیشی مسری است. وقتی‌که اطراف شما را افراد مثبت دربرگیرند به تدریج متوجه خواهید شد که شما نیز مثبت‌اندیش شده‌اید. اقدام کنید، فعال‌تر باشید. پروژه‌های جدید را شروع کنید و انجام دهید هر کاری که زندگی‌تان را شادتر می‌کند. فیلم‌های خنده‌دار و مفرح را ببینید. نقل‌قول‌های مثبت و داستان‌های الهام‌بخش را بخوانید. ایده دیگر این است که درمورد زندگی افراد موفقی مطالعه کنید که به شرایط خود اجازه محدود کردن رؤیاها و اهدافشان را نداده‌اند. همه این موارد بر ذهن شما تأثیر می‌گذارد.

3. به جای تمرکز بر مشکلات به فکر راه‌حل باشید

تمرکز بر مشکلات، آنها را بزرگتر می‌کند و اگر کاری برای رفع آنها نکنیم بیشتر غمگین، خسته و بدبین خواهیم بود. اگر نگرش مثبت داشته باشیم حتماً راه‌حلی هم وجود خواهد داشت و به دنبال آن هستیم و سرانجام به آن دست پیدا می‌کنیم.

4. ورزش کنید
ورزش سلامتی جسم، انرژی و قدرت درونی‌تان را افزایش می‌دهد. ورزش باعث می‌شود که راحت‌تر مثبت‌اندیش شویم و در رویارویی با مشکلات با اعتماد به نفس و جرئت بیشتری برخورد کنیم. هر ورزشی مفید است شاید پیاده‌روی، شنا، بسکتبال، ژیمناستیک یا هر ورزش دیگری را انجام دهید. اگر ورزش نمی‌کنید کم کم آن را شروع کنید و زیاده‌روی نکنید.

5. فکرهای مثبت را جایگزین افکار منفی کنید
سعی کنید عادت کنید که هر فکر منفی را با یک فکر مثبت جایگزین کنید. باید از افکاری که در ذهن شما مرور می‌شوند آگاه باشید و اگر آنها منفی هستند فوراً آنها را به افکار شادتر و خوش‌بینانه‌تر تغییر دهید. شاید با مقاومت درونی روبرو شوید و حتی ممکن است که جایگزینی برای افکار منفی خود قرار دهید. اما بارها این تکنیک را تمرین کنید تا این شیوه فکر کردن برای شما آسان و عادی شود.

6. جملات تأکیدی مثبت را تکرار کنید
تکرار جملات تأکیدی مثبت در مواجهه با سختی‌ها یا مشکلات ناخوشایند یا در معاشرت با مردم بد قلق به شما کمک خواهد کرد توجه خود را منحرف سازید و ذهنیتی خوش‌بینانه داشته باشید. جملات تأکیدی بسیاری متناسب با شرایط مختلف وجود دارند که می‌توان در اینترنت پیدا کرد. زمانی‌که جملات تأکیدی را با ایمان و تمرکز تکرار می‌کنید، نگرش و ذهن خود را مطابق با عباراتی که می‌خوانید، تغییر می‌دهید. جملات تأکیدی مثبت می‌توانند شما را تشویق کنند و به شما انگیزه بدهند و احساسات شما را تغییر دهند.

7. هر چیزی را به دل نگیرید و ناراحت نشوید
سعی کنید که از حرف و رفتار مردم دلگیر نشوید. دلیلی وجود ندارد که عقاید و حرف دیگران به شما آسیب بزند. این خود شما هستید که به عقاید و حرف دیگران اجازه می‌دهید که احساسات شما را تحت تأثیر خود قرار دهند. معمولاً انسان‌ها آگاه نیستند که با این کار به خود صدمه می‌زنند. به نظر مردم کاری نداشته باشید. ممکن است آنها منظور دیگری داشته‌اند و شما از حرف آنها اشتباه برداشت کرده‌اید. شاید آنها شوخی کرده‌اند و اصلاً منظورشان شما نبوده‌اید. باید یاد بگیرید که خشم، نفرت و احساساتی را که به ما صدمه می‌زنند از خود دور کنید.

8. مدیتیشن را بیاموزید
شاید مدیتیشن برای هرکسی خوشایند نباشد اما مدیتیشن کردن هر ده دقیقه در روز باعث می‌شود ذهن، جسم و احساسات شما در آرامش باشد و شما را از استرس و نگرانی دور نگه ‌دارد و در موقعیت‌های سخت زندگی به آسانی آرامش خود را حفظ کنید و به نحو احسن آنها را مدیریت کنید. مثبت بودن در شرایط مختلف سرمایه‌ی بزرگی است که ارزش یادگیری را دارد.

" خوش‌بینی مغناطیس خوشحالی است. اگر مثبت باشید افراد و چیزهای خوب به سوی شما جذب می‌شوند."
« مَری لو رِتون»

" مردم بیشتر به افکار منفی که اشتباه هستند، می‌پردازند. چرا موقعیت‌های مثبت را نمی‌بینند تا به آنها بچسبند و آنها را شکوفا کنند."
«نات هان»

" هر روز به خود یادآوری می‌کنم که چه اثرات مثبتی در این دنیا داشته‌ام. "
« پِتِر دایزیم»

... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 

فکر کردن – با خوب فکر کردن همه چیز را تغییر دهید

با خوب فکر کردن همه چیز را تغییر دهید
اگر در حال حاضر موفق نیستید یا حداقل به اندازه ای که می خواهید موفق نیستید، شاید علت این باشد که برای رسیدن به موفقیت خوب فکر نمی کنید و اگر اینطور است، اول باید به ارزش خوب فکر کردن پی ببرید. یک تصمیم قدرتمند بگیرید که خوب فکر کردن را به یک عادت روزانه تبدیل کنید.


1- به ارزش خوب فکر کردن پی ببرید
افراد موفق چه ویژگی مشترکی دارند؟
چه چیزی آنان را که به اوج می رساند و از کسانی که هرگز به این حد نمی رسند متمایز می کند؟
پاسخ، خوب فکر کردن است.

آنان که خوب فکر کردن را بخشی از زندگی خود می دانند، رابطه ی بین طرز فکر و میزان پیشرفت را درک می کنند. آن ها این را هم می دانند که برای تغییر زندگی خود، باید افکار خود را تغییر دهند.

«در ذهن خود افکار خوبی بپروردانید، زیرا هرگز فراتر از افکارتان ترقی نخواهید کرد.» بنجامین دیزراییلی
تغییر افکار منفی به مثبت همیشه آسان نیست، به خصوص اگر این تغییر شما را به زحمت بیندازد. برای بعضی افراد، این کار به اندازه ی تمام عمرشان زمان می برد.
آیا می دانید مهم ترین چالش بیشتر افراد در راه ایجاد تغییرات مثبت شخصیتی چیست؟ احساسات شان.

آن ها می خواهند تغییر کنند اما نمی دانند چگونه احساسات خود را کنار بگذارند و اگر بتوانند احساسات خود را کنترل کنند می‌توانند از پس این چالش برآیند.
اگر بخواهیم احساسات مان را کنار بگذاریم یا کنترل شان کنیم با چالش بسیار بزرگی روبرو هستیم اما راه آسانتری هم وجود دارد:

به این حقیقت زیر توجه کنید:

من می توانم افکارم را کنترل کنم.

احساسات من از افکارم نشأت می گیرند.

پس من می توانم با کنترل افکارم، احساساتم را کنترل کنم.

اگر حاضر شوید افکارتان را تغییر دهید، می توانید احساسات خود را تغییر دهید. اگر احساسات خود را تغییر دهید، می توانید اعمال خود را تغییر دهید.
تغییر اعمال با پیروی از افکار درست، می تواند زندگی تان را تغییر دهد.

– چرا باید به ارزش خوب فکر کردن پی برد؟
تلاش برای بهبود مهارت، تفکر ارزشمند است زیرا تفکر انسان بر تمام ابعاد زندگی او اثر می گذارد. فرقی نمی کند شغلتان چه باشد.
– خوب فکر کردن زندگی شما را بهبود خواهد بخشید.
– خوب فکر کردن به شما کمک می کند همیشه موفق باشید و کارتان را بهتر انجام دهید.

2- دلایل خوب فکر کردن
– خوب فکر کردن باعث می شود به نتایج خوبی برسید.

جیمز آلن، فیلسوف روح انسان، در کتاب «آن گونه که انسان می اندیشد» می نویسد:
افکار و اعمال خوب هرگز نمی توانند به نتایج بدی منجر شود. افکار و اعمال بد نیز هرگز نمی تواند به نتایج خوبی منجر شود.

مانند این است که بگوییم از ذرت جز ذرت نمی روید و از علف هرز جز علف هرز به بار نمی آید. انسان ها این قانون را در طبیعت درک می کنند و آن را به کار می گیرند اما با وجود سهولت به کارگیری این قانون، کسانی که کاربرد آن را در دنیای ذهنی و روانی را درک می کنند اندک اند و در نتیجه افراد زیادی از آن استفاده نمی کنند.

یکی از دلایل نرسیدن مردم به رویاهایشان این است که می خواهند بدون تغییر دادن افکارشان نتایج بهتری کسب کنند. اما این نگرش هرگز نتیجه نخواهد داد.

اگر علف هرز کاشته اید و انتظار دارید ذرت درو کنید، هر چقدر هم که وقت خود را صرف آبیاری، کود دهی و رسیدگی به محصولتان کنید، ذرت نصیبتان نخواهد شد. اگر محصولی را که درو می کنید دوست ندارید، باید بذری را که می کارید عوض کنید. اگر می خواهید به موفقیت برسید، بذر خوب فکر کردن را بکارید.

برای پیشرفت در هر زمینه ای باید دست به کار شوید و کاری انجام دهید. اما موفقیتِ کاری که انجام می دهید کاملاً به این بستگی دارد که قبل از اقدام چگونه فکر کرده اید.

«انسان، تنها به اندازه یک ایده خوب با پیشرفت فاصله دارد»
– خوب فکر کردن توانایی های شما را افزایش می دهد
تفکر انسان هم سقفی بر قابلیت های اوست. اگر فکر بسیار خوبی داشته باشید، توانایی های زیادی خواهید داشت اما اگر تفکرتان ضعیف باشد، سقفی در زندگی تان وجود دارد.

پیشرفت کردن باعث رسیدن به توانایی هایتان می شود و معمولاً انسان تنها به اندازه یک ایده خوب با پیشرفت فاصله دارد.
جک ولش، مدیرعامل سابق جنرال الکتریک گفته است: «قهرمان کسی است که ایده هایی دارد.»

بزرگ ترین مخرب موفقیت بسیاری از افراد در آینده، افکار امروز آن هاست. اگر افکارشان محدود باشد، قابلیت هایشان نیز محدود خواهد بود. اما اگر بتوانند مدام افکار خود را رشد دهند، توانایی انجام کارهای بزرگ تری را پیدا می کنند و قابلیت هایشان نامحدود خواهد شد.

– عادت خوب فکر کردن زندگی را آسان می‌کند
امور دنیا مدام پیچیده و پیچیده تر می شود. آیا این مسئله شما را دلسرد می کند؟ نه لزوماً
خبر خوش این است که هر چقدر هم زندگی پیچیده شود و یا هر چه مسائل دشوار به نظر برسند، خوب فکر کردن وضعیت را تغییر می دهد، به شرطی که آن را به جزئی ثابت از زندگی خود تبدیل کنید و هرچه بیشتر خود را وقف تفکر درست کنید، افکار خوب بیشتری به ذهنتان خطور می کند.
موفقیت به سراغ کسانی می آید که کارهایی را از روی عادت انجام می دهند که افراد ناموفق انجام نمی دهند. موفقیت نتیجه عادت خوب فکر کردن است. هرچه بیشتر خود را با خوب فکر کردن درگیر کنید، افکار خوب بیشتری به ذهنتان می رسد. مانند این است که ارتشِ انبوهی از ایده ها را تولید می کنید که تقریباً دست یابی به هر چیزی را برای آن ممکن است.

همانطور که ویکتور هوگو می گوید:
«در برابر هجوم ارتش ها می توان مقاومت کرد، اما در برابر هجوم افکار نه.»

بسیاری از افراد بر این باورند که خوب فکر کردن به حدی پیچیده است که برای آن ها دست نیافتنی است. اما در حقیقت، فرایند بسیار ساده ای است. هرکسی می تواند خوب فکر کردن را بیاموزد.

– افراد ناموفق فکر خود را بر بقاء متمرکز می کنند.
– افراد متوسط فکر خود را بر حفظ وضعیت موجود متمرکز می کنند.
– افراد موفق فکر خود را بر پیشرفت متمرکز می کنند.

تغییر افکار می تواند به انسان کمک کند از بقاء محض یا حفظ وضعیت موجود به سمت پیشرفت واقعی حرکت کند.
راه موفقیت ۹۵٪ به این بستگی دارد که بدانید چه چیزی می خواهید و بهای رسیدن به آن را بپردازید.
بنابر این تفکر خود را روی پیشرفت متمرکز کنید.

برگرفته از: هنر اندیشیدن ، جان سی مکسول ، ابوعطا, سپید
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 

15 تفکری که شما را به سمت موفقیت هدایت میکنند

موفقیت پدیده فوق العاده پیچیده ای است و نمی توان به راحتی در چند جمله آنرا خلاصه کرد اما، برای رسیدن به موفقیت باید خیلی سخت تلاش کرد تا به اهدافتان برسید که این نیز مستلزم داشتن یک ایده بزرگ (نه پیچیده) و یک اراده قوی برای اجراست. اگر از هر مربی موفقیت یا فرد موفقی راه دستیابی به موفقیت را بپرسید، بدون شک اولین توصیه آنها به شما این خواهد بود : "مثبت فکر کنید."

تفکر مثبت، کلید دستیابی به رویاها و اهدافتان است. اما باز با این وجود تفکر مثبت بیشتر درباره ی شما و قابلیت های شماست تا اهداف و روند دستیابی به موفقیتتان...

اغلب اوقات به علت کمبود اعتماد بنفس یا ترس از شکست متاسفانه حد و حدودی برای رویاها و آرزوهایمان در نظر میگیریم که میزان موفقیت مان را محدود میکند... تفکر مثبت میتونه به ما کمک کنه بر این چالش ها پیروز شویم و به موفقیت دست پیدا کنیم.

1. هر روز یک هدیه است
زندگی فوق العاده ارزشمند است اما در یک لحظه میتواند به بدترین ها تبدیل بشه.
وقتی این اصل را ملکه ذهنتان کردید، دیگر امکان ندارد ساعات پر ارزش روزانه تان را به دفع الوقت بگذرانید. ایده هایتان را دنبال میکنید و از وقتتان نهایت استفاده را میبرید. اگر شما طوری زندگی کنید انگار "امروز آخرین روز زندگیتان است." خواهید دید چه احساس قدر دانی نسبت به هرچیزی که در اطرافتان وجود دارد پیدا خواهید کرد.
با این احساس قدر دانی شما برنامه هایتان را سریع تر اجرا خواهید کرد، سخت تر تلاش خواهید کرد و باهوش تر عمل خواهید کرد. این انگیزه فوق العاده قوی به شما خواهد داد تا به درجه بالاتری از موفقیت دستیابید.

2.کار، طاقت فرسا نیست
کار نباید طاقت فرسا باشد. شما باید با علاقه کار کنید. اگر کار روزمره تان شما را خسته کرده و هیچ علاقه ای به آن ندارید و از همه مهمتر فقط به خاطر پول کار میکنید، وقتش است که دنبال کاری بروید که خوش حالتان میکند، دوست داشته باشید. (اینجا را بخوانید )
اکثر افراد ثروتمند دنیا با اینکه پول و ثروت فراوانی دارند اما هیچوقت برای پول کار نکردند... (چرا؟) آنها علاقه شان کارشان بود حتی اگر پولی هم دریافت نمی کردند اما اگر علاقه باشد و کاری را که دوست دارید انجام بدهید، پول هم خود به خود نمایان میشود.

3.موفقیت زمان بر است
موفقیت مانند غذا نیست که کسی در بشقابتان برایتان بکشد و شما بدون هیچ زحمتی از تهیه آن، آنرا میل کنید.
موفقیت زمان بر است، تلاش و از خود گذشتگی باید داشته باشید تا به موفقیت برسید. متعهد بودن به اهدافتان حتی در سخت ترین چالش های کاری و شخصی مهم است.
اهمیت پشتکار را بدانید و همیشه نسبت به اهدافتان متعهد باشید، حتی وقتی اوضاع بر وفق مرادتان نبود.

4.علاقه، همه چیز است
یک ایده تنها ملاک اساسی برای دستیابی به موفقیت نیست.
اگر علاقه ای به کاری که میکنید ندارید، پس شما دارید شرایط تسلیم شدنتان را نسبت به اهدافتان مهیا میکنید. علاقه مانند بنزین ماشین است برای شما تا انرژی داشته باشید نسبت به کارهای روزانه تان و البته شما را به سطوح مختلف موفقیت هدایت میکند.
بدون داشتن علاقه به کاری که دارید انجام میدهید، دستیابی به موفقیت خیلی خیلی سخت خواهد بود.

5.فردیت مهم است
شما لازم نیست دیگر افراد موفق را دنبال کنید تا خودتان موفق شوید.
شخصیت فاکتور اصلی موفقیت است که بدانید نسبت به کاری که میکنید،، چه احساسی دارید.
آیا نیاز های شما را برطرف میکند و شما را خوش حال میکند؟ از متفاوت بودن نترسید.
اراده و عزم راسخی لازم است تا از عموم مردم جدا شوید و افکار و تفکرات خودتان را بخواهید داشته باشید.

6.زندگی معمولی خسته کننده است
افراد معمولی با اهداف و انتخاب های معمولی راحت اند.هرچند، افراد موفق به چیز های غیر عادی علاقه بیشتری دارند و تا به آن دسترسی پیدا نکنند آرام نمی گیرند. همیشه یک راهی به چیزی که فکر میکنید که «ممکن است» وجود دارد و وقتی که آنرا درک کردید، هیچ چیز دیگری نمنیتواند جلوی شما را برای رسیدن آن بگیرد.

7.خارج از چهارچوب فکری، فکر کنید
این یک استراتژی رایج است اما امروزه اهمیت کمتری به آن داده میشود.ه
رچند، تفکر خارج از چهارچوب به این معنا نیست که ایده های عجیب و غریب سنتز کنید! منظور خلاقیت، نوآوری و کاربردی است.
با دیگران توفان فکری انجام دهید (یک روش برای ایده پروری)، بر روی ایده ها بحث کنید، تبادل اطلاعات کنید و با افراد مخلف خارج از حوزه کاریتان راجع به ایده تان نیز همفکری کنید.همیشه یک راه بهتر برای انجام کارها وجود دارد.

8.استانداردهای خودتان را تعیین کنید
شما نباید دست آوردهایتان را نسبت به استاندارد های دیگران بسنجید. لحظه ای که خودتان را با استانداردهای دیگران می سنجید, به آنها اجازه میدهید بجای شما زندگیتان را دیکته کنند.سعی کنید خودتان را بجای دیگران راضی کنید؛ اینطوری تا آخر عمرتان شادی بیشتری نسیبتان خواهد شد.

9.اگر دوست دارید.فقط انجامش دهید

بعضی وقت ها ،خیلی وقت سر فکر کردن به چیزی که دوست دارید انجام بدید تلف میشود.
اگر قلبا دوست دارید کاری را انجام بدید، پس بدون وقت تلف کردن و فکر کردن بیهوده آنرا انجام دهید. حتی وقتی که نمیدانید چیزی را دوست دارید یا نه راحت ترین راه برای فهمیدن آن این است ببینید آیا دوست دارید انجامش دهید یا نه؟ امتحان کنید.

10.همیشه وقت کافی وجود دارد
همه انسان های این کره خاکی به یک نسبت وقت دارند.
با اینحال خیلی ها فکر میکنند وقت کافی ندارند. مشکل در میزان وقت نیز، مشکل در مدیریت و ملاحظه وقت است. یک سررسید داشته باشید روزها و ساعت هایتان را مدیریت کنید. مردم موفق به دنبال وقت اینطرف و آنطرف نمی روند، آنها نهایت استفاده را از وقت خودشان میکنند.
در مورد مدیریت زمان این تکنیک انقلابی مدیریت زمان و این مجموعه 25 تکنیک ناب مدیریت زمان را بخوانید

11.هیچکس مانع پیشرفتتان نیست
با وجود سخت ترین تلاشتان، شما نمیتوانید دیگر مردم را در زندگیتان کنترل کنید.
شما فقط رییس خودتان هستید. تمرکز کنید بر روی نتیاجی که میتوانید از تلاشهایتان بگیرید حتی اگر دیگران کارهایی را که باید انجام نمیدهند. این تقصیر شماسات اگر کسی شما را مایوس میکند یا مانع پیشرفتتان شود.

12.فرصت ها بی پایانند
فرصت ها هیچوقت گم نمیشوند. فرصت های بیشماری در انتظار شما هستند فقط آنها را کشف کنید. حتی اگر یک فرصتی را از دست دادید، همیشه یکی دیگه در راه است. همیشه منتظر درست ترین، بهترین و به موقع ترین فرصت بودن شما را به هیچ کجا نخواهد برد.

13.شکست، آخر راه نیست
به هیچ عنوان شکست یک نتیجه مطلوب نیست، اما یک قسمت از موفقیتتان است.
خیلی از افراد موفق بارها و بارها شکست خوردند در زندگیشان (از اینجا داستان کامل را بخوانید) و این یکی از دلایل اصلی موفقیتشان در زندگی امروزیشان است.
شکست را قبول کنید و از آنها درس یاد بگیرید.
فقط وقتی که نسبت به شکست ها تفکر مثبت داشته باشید، میتوانید فردا صبح زودتر از خواب بیدار شوید تا سریع تر به موفقیت برسید.

14. رها کردن را یاد بگیرید
فراموش کردن و بیخیال شدن ایده و هدفتان میتواند موقتا خیلی دردناک باشد برایتان، مخصوصا وقتی که تلاش و وقت فراوانی به پایش گذاشتید.
به هر حال، شما باید یاد بگیرید زود فراموش کنید تا موفق شوید. مهم نیست یک ایده چقدر عظیم یا وسوسه انگیز است، شما باید یاد بگیرید آنها را رها کنید اگر عملی نیستند.
انطباق پذیر بودن در افکارتان ، از اصولی است که موفقیتتان را تضمین میکند.

15.همیشه میتوانید فرقی ایجاد کنید
مهم نیست چیکار میکنید، شما همیشه میتوانید یک فرقی نسبت به کار دیگران در کارتان ایجاد کنید و افسانه ای از خودتان بسازید.
هیچ ایده و کاری به اندازه ای کوچک نیست که نادیده گرفته شود. همه ی انسان ها این پتانسیل را دارند که از خودشان تاثیری در این جهان بگذارند.
شناخت و دارا بودن این تفکر، راه را برای خیلی از افراد موفق برای دسترسی به موفقیت باز میکند حتی در سخت ترین شرایط زندگیتان.
موفقیت فقط بدنبال افرادی میگردد که افکار مثبتی دارند، بر روی جنبه های مثبت زندگیشان و دنیا تمرکز دارند و همیشه آماده اند با چالش های زندگیشان دست و پنجه نرم کنند. با این افکار موفیت را ساده تر میتوانید بدست بیاورید.

... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 

جملات موفقیت آمیز و انگیزشی (جملات موفقیت بزرگان)

جملات موفقیت آمیز و انگیزشی: شاید شما هم تا به حال مورچه ای که در حال حمل دانه ای بزرگتر از خود است را دیده اید. شاید این اتفاق می تواند جرقه انگیزه و انرژی شما را تا مدتی روشن نگه دارد. جملات انگیزشی هم چنین تاثیری دارند و محرک پیشرفت و اراده شما هستند. شما می توانید هر روز صبح با دیدن یک جمله انگیزشی تمام انرژی های مثبت را یکجا جمع کنید. حتی زمان هایی که انگیزه و اراده تان ضعیف می شود با دیدن این جملات جانی دوباره بگیرید. یک فرمول موفقیت همین انگیزه و اراده است.
جملات موفقیت آمیز و انگیزشیاگر شما دوست دارید اقدامات انگیزش بخش را بدانید مطالعه این مقاله 14 کار انگیزشی موفقیت که باید انجام دهید! می تواند یک راهنمای قطعی برای شما باشد.
در این مقاله 100جمله موفقیت آمیز و انگیزشی را انتخاب کرده ایم که می تواند برای روشن شدن موتور انگیزه شما موثر و مهم باشد.

1- «به کسانی که به شما حسودی می کنند احترام بگذارید، زیرا آنها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند؛ شما بهتر از آنها هستید.»

2- «ناشنوا باش وقتی همه از محال بودن آرزوهایت سخن می گویند.... .»

3- «استاد تغییر باشیم، نه قربانی تقدیر.... .»

4- «در دنیا تنها یک چیز وجود دارد که باعث می شود ما به آرزوهایمان دست نیابیم، ترس از شکست.»

5- «چیزهای خوب سراغ کسانی می آیند که صبر می کنند .اما چیزهای بهتر سراغ کسی می آیند که تلاش می کنند.»

6- «بهترین راه به دست آوردن اعتماد به نفس،انجام کارهایی است که از آن ها می ترسیم.»

7- «ستاره ها بدون تاریکی نمی توانند بدرخشند... .»

8- «من به شانس اعتقاد دارم، چون هروقت بیشتر تلاش می کنم، بیشتر شانس می آورم.»

9- «میتوانم شکست را بپذیرم اما تلاش نکردن را هرگز!»

مقاله عامل موفقیت در زندگی با 12 تکنیک موثر و ساده می تواند برای موفقیت شما یک راهنما باشد.

جملات موفقیت آمیز و انگیزشی10- «سرمایه گذاری بر روی دانش، بیشترین بهره را دارد... .»

11- «مهم نیست که چقدر در جاده اشتباه پیش رفته ای! مهم این است که همین الان دور بزنی.»

12- «شما نمیتوانید کتابی را باز کنید و از آن چیزی یاد نگیرید.»

13- «کسی که تاکنون هیچ اشتباهی نکرده هیچ چیز جدیدی را امتحان نکرده است.»

14- «اگر کاری را بخواهید انجام دهید راهش را پیدا می کنید و اگر کاری را نخواهید انجام دهید بهانه اش را.... »

15- «اگر در زندگی چیزی می خواهی که هیچ وقت نداشتی باید کاری را انجام دهی که هیچ وقت انجام ندادی.»

16- «مانع، همان چیز وحشتناکی است که با چشم برداشتن از هدف به نظرمان می رسد... .»

17- «گاهی اوقات موفقیت یعنی این که فقط اشتباهات دیگران را تکرار نکنیم.»

18- «تصور ما از خودمان مرزهای موفقیتمان را تعیین می کند.»

19- «به خاطر سختی کارها نیست که ما جرات نمی کنیم، چون ما جرات نمی کنیم کارها سخت می شوند... .»

20- «اگه میتونی تصورش کنی حتما میتونی انجامش بدی.»

21- «موفقیت امر ساده ای است. اول تصمیم بگیرید که دقیقا چه می خواهید، آن گاه تصمیم بگیرید که در صورت رسیدن به آرزوها، بهای آن را بپردازید. و بعد هم بهای آن را پرداخت کنید.»

22- «رویا آن چیزی نیست که شب در خواب میبینید رویا آن چیزی است که نمی گذارد شما در شب به خواب بروید.»

جملات موفقیت آمیز و انگیزشی23- «ترس های من، بخشی از ذات من هستند و احتمالا مهمترین قسمت آن خواهند بود.»

24- «هیچگاه برای تخیل و بلندپروازی خود حد و مرزی قائل نشوید، زیرا همیشه افراد بسیاری هستند که تلاش میکنند این کار را برای شما انجام دهند!»

25«اگر به خورشید نگاه کنی، تاریکی پشت سرت خواهد بود.»

26- «آفتاب به گیاهی می تابد که سر از خاک بیرون آورده باشد... .»

27- «باید برای کاری تلاش کنیم که فکر می کنیم نمی توانیم آن را انجام دهیم.»

28- «بعضی وقت ها موفق می شوید بعضی وقتها یاد می گیرید.... .»

29- «بدتر از شکست خوردن در کاری شروع نکردن آن است... .»

30- «اجازه ندهید ترس هایتان آینده تان را رقم بزنند... .»

31- «کارتان را آغاز کنید؛ توانایی انجام را به دست خواهید آورد.»

32- «موفقیت نتیجه تشخیص درست است و تشخیص درست نتیجه تجربه است و اغلب تجربه نتیجه تشخیص نادرست است.»

33- «ما همیشه از شکست ها بیشتر یاد می گیریم تا موفقیت ها؛ اجازه ندهید شکست ها شما را متوقف کنند.»

جملات موفقیت آمیز و انرژی بخش34- «اگر برای رسیدن به آرزوهایمان تلاش نکنیم؛ فردی دیگر از «تلاش ما» برای رسیدن به آرزوهایش استفاده خواهد کرد.... .»

35- «زندگی زمانی آغاز می شود که منطقه امنی را که برای خود ساخته ایم، رها کنیم.»

36- «اگر به دنبال آن یک نفری هستی که زندگی ات را تغییر دهد؛ همین الان برو جلوی آینه... .»

37- «امروز کارهایی را انجام میدهم که دیگران دوست ندارند انجام دهند تا فردا کارهایی را انجام دهم که دیگران نمیتوانند انجام دهند... .»

38- «وقتی زندگی تو را در شرایط سخت قرار داد، نگو: چرا من؟ بگو: ثابت میکنم میتونم.»

39- «اگر میخواهی خارق العاده باشی، اول باید از عادی بودن دست بکشی... .»

40- «اگر رویایی ندارید؛ چگونه میخواهید آن را به واقعیت تبدیل کنید؟»

جملات موفقیت بزرگان
41- «تفاوت افراد موفق با دیگران به خاطر ضعف در قدرت یا دانش نیست، بلکه به دلیل ضعف اراده آنهاست.» وینس لومباردی

42- «هیچ چیزی زودتر از اقدام مناسب، اضطراب را کاهش نمی‌دهد.» والتر اندرسون

43-«تنها راه برای انجام کارهای بزرگ این است که عاشق آن کار باشید. اگر هنوز آن کار را پیدا نکرده‌اید، به جست‌وجو ادامه بدهید و تسلیم نشوید.»استیو جابز

44-«تا زمانی که تلاش نکنید کاری فراتر از توانایی‌های فعلی خود انجام دهید، هرگز رشد نخواهید کرد.» رالف والدو امرسون

45- «مرد موفق کسی است که می‌تواند با آجرهایی که دیگران به سمت او پرتاب می‌کنند، بنایی مستحکم بسازد.» دیوید برینکلی

جملات موفقیت آمیز و انگیزشی46- «موفقیت با جایگاهی که به آن رسیده‌اید، اندازه‌گیری نمی‌شود، بلکه به وسیله‌ی موانعی که در راه موفقیت از پیش رو برداشته‌اید، مشخص خواهد شد.» بوکر تی واشینگتن

47- «همه‌ی شادی‌ها به شجاعت و تلاش وابسته است.» انوره دو بالزاک

48- «بدون داشتن نظم و انضباط فردی، موفقیت دوره‌ای و غیرممکن خواهد بود.» لو هولتز

49- «اگر برای زندگی‌تان برنامه‌ای نداشته باشید، احتمالا اسیر برنامه‌های دیگران می‌شوید و باید منتظر بمانید تا ببینید که آنها چه برنامه‌هایی برای شما دارند.»جیم ران

50- «تنها راه موفقیت این است که به روشی که دوست دارید، زندگی کنید. »کریستوفر مورلی
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 


ادامه ...

51- «اقدام و عمل کلید رسیدن به هر موفقیتی است.» پابلو پیکاسو

52- «بهترین سال‌های زندگی، سال‌هایی است که تصمیم می‌گیرید برای حل مشکلات‌ به خودتان متکی باشید و مادر، محیط یا رئیس جمهور را برای مشکلاتی که دارید، سرزنش نکنید. آن موقع است که می‌فهمید سرنوشت‌ در دستان خودتان قرار دارد.» آلبرت الیس

53- «هر کاری که می توانید انجام دهید یا دوست دارید که بتوانید انجامش دهید، باید شروعش کنید. جسارت، در خودش نبوغ، قدرت و جادو دارد.» گوته

54- «افراد موفق همیشه دنبال فرصت هایی برای کمک به دیگران هستند. افراد ناموفق همیشه می پرسند "این کار چه نفعی برای من دارد؟"» برایان تریسی

جملات موفقیت آمیز و انگیزشی55- «وقتی یکی از درهای خوشبختی بسته می شود، در دیگری باز می شود، ولی اکثر ما آنقدر به در بسته خیره می مانیم که دری که برایمان باز شده را نمی بینیم.» هلن کلر

56-«هر چیزی در خودش زیبایی دارد، ولی هر کسی نمی تواند آن را ببیند.» کنفوسیوس

57-«هم موفقیت و هم شکست، تا حد زیادی نتیجۀ عادت هستند.» ناپلئون هیل

58- «موفقیت این نیست که هیچ وقت اشتباه نکنی، بلکه هیچ وقت یک اشتباه را دو بار مرتکب نشی.» جرج برنارد شاو

59- «آدم های موفق کتابخانه دارند. بقیه تلویزیون های بزرگ دارند.» جیم ران

60- «سنگ بنای موفقیت متعادل این ها هستند: صداقت، شخصیت، شرافت، ایمان، عشق و وفاداری.» زیگ زیگلار

61- «زندگی هر چقدر هم بد به نظر برسد، باز هم کاری وجود دارد که می توانی انجام دهی و در آن موفق شوی.» استیون هاوکینگ

62- «هر روز اهدافی معین برای موفق شدن تعیین کن، و بعد هر تلاش را به گونه ای انجام بده که از انتظارات خود فراتر عمل کنی.» لس براون

63- «تمام رویاهای ما می توانند محقق شوند اگر ما شجاعت دنبال کردن آنها را داشته باشیم.» والت دیزنی

جملات موفقیت آمیز و انرژی بخش64- «موفقیت‌ ساده است: هر آنچه درست است را، به شکل درست، و در زمان درست انجام دهید!» آرنولد اچ. گلاسو

65- «اشتیاق کلید انگیزه است، ولی این اراده و تعهد به پی‌گیری بی‌امان هدف‌تان است- تعهد به برتری- که شما را قادر می‌سازد به هدفی که دنبال می‌کنید دست یابید! » ماریو آندرتی

67- «کسانی بهترین نتایج را کسب می‌کنند که از فرصت‌ها بهترین استفاده را می‌کنند.» جان وودن

68- «به‌جای اینکه به‌دنبال پول و ثروت بروید علایق‌تان را دنبال کنید.» تونی هسیه

69- «فرصت‌ها اتفاق نمی‌افتند. شما آنها را ایجاد می‌کنید.» کریس گروسر

70- «کل راز یک زندگی موفق، نخست یافتن آن چیزی است که شخص باید انجام بدهد و سپس عمل به آن است.» هنری فورد

71- «افراد موفق افرادی هستند که عادت های موفقی دارند.» برایان تریسی

72- « تقریباً نیمی از چیزی که کارآفرینان موفق را از افراد ناموفق جدا می کند فقط پشتکار است.» استیو جابز

73- «صبر، عنصر اصلی موفقیت است.» بیل گیتس

جملات انگیزشی و جملات بزرگان74- «بزرگترین ضعف ما در تسلیم شدن است.مطمئن ترین راه برای موفق شدن اینست که همیشه فقط یک بار دیگر هم تلاش کنی.» توماس ادیسون

75-«هیچ چیز به جز خودت،نمی تواند برایت موفقیت به ارمغان بیاورد.» ناپلئون هیل

76-«اگر واقعا با دقت نگاه کنی،می بینی که بیشتر موفقیت های یک شبهزمان زیادی طول کشیدند.» استیو جابز

77-«هم موفقیت و هم شکست،تا حد زیادی نتیجۀ عادت هستند.» ناپلئون هیل

78- «موفقیت کلید شادی نیست، شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.» هرمن کین

79- «راه موفقیت، همیشه در حال ساخت است؛ موفقیت پیش رفتن است، نه به نقطه پایان رسیدن.» آنتونی رابینز

80- «موفقیت بر روی ستون های شکست شکل می گیرد.» سری چتری

81- «خودت همان تغییری باش که می خواهی در دنیا ببینی....» ماهاتما گاندی

82-«اگر روزی دشمن پیدا کردی بدان در راهت موفق بودی .اگر روزی خیانت دیدی بدان قیمت تو بسیار بالاست. اگر روزی تو را ترک کردند بدان با تو بودن لیاقت میخواهد.» ماهاتما گاندی

جملات موفقیت آمیز و جملات انگیزشی83- «انسان ها شکست نمی خورند؛ بلکه تنها تلاش را متوقف می سازند...» گوته

84- «بدتر از شکست خوردن در کاری شروع نکردن آن است.» ست گادین

85- «هیچ وقت نمیدونی چقدر قوی هستی؛ تا وقتی که قوی بودن تنها انتخابت باشه» باب مارلی

86- «بزرگ ترین ریسک، ریسک نکردن است! در این دنیا که به سرعت تغییر می کند، تنها استراتژی که شکست را تضمین می کند، ریسک نکردن است.» مارک زاکربرگ

87- «اگر جاده ای پیدا کردید که هیچ مانعی در آن نبود، به احتمال زیاد آن جاده به جایی تمی رسد.» فرانک کلارک

88- «موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود، همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند!» آلبرت انیشتن

89- «اگر می خواهید خواب هایتان تعبیر شوند، اول باید بیدار شوید.» پاور

90- «من ترجیح می دهم افسوس بخورم که چرا آن کار را انجام دادم تا اینکه افسوس بخورم کاش آن کار را انجام می دادم!» لئو تولستوی

91-«آن ها به آرزوهای تو می خندند تا زمانی که بتوانی از آرزوهایت پول درآوری.» جف بیزوس

92- «اگر کاری که انجام می دهید دیوانه بازی نیست قطعاً دارید کار اشتباهی را انجام می دهید.» لری پیچ

93- «یزرگ ترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند: تو نمی توانی!» رومن پولانسکی

94- «همیشه مراقب اشتباه دوم باش اشتباه اول حق توست.» آنتوان چخوف

95- «ما را رفتن را با زمین خوردن می آموزیم، اگر هرگز زمین نخوریم هیچ وقت قادر به راه رفتن نخواهیم بود.» رابرت کیوساکی

96- «آنچه که انجام می دهی بسیار تاثیر گذارتر است از آنچه که می گویی.» استیون کاوی

97- «ترس از شکست مانع بسیار بزرگی است که تو را از رسیدنن به هدف هایت باز می دارد.» پائولو کوئیلو

98-«وقتی چیزی را از دست می دهید، درسی را که از آن گرفته اید از دست ندهید.» آنتونی رابینز

99- «ممکن است شما مسئول زمین خوردن خود نباشید اما مسئول از جا بلند شدن خود هستید.» آنتونی رابینز

100- «فقط یک نفر در این دنیا می تونه تصمیم بگیره که من باید چکار کنم و تون هم خودمم!» اورسن ولز

امیدوارم هر روز با یک جمله انگیزشی موفقیت های خودتون را جشن بگیرد!
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 

موفقیت چگونه حاصل می شود ؟

موفقیت چگونه حاصل می شود ، این سوالیست که همه ما به دنبال جواب آن هستیم، اساتید حوزه موفقیت نظرات مختلفی در این باره دارند و حتی در کتاب هایی که در این باره نوشته شده است، جواب های گوناگونی به این پرسش بسیار مهم داده شده است، بنابراین تشخیص این که واقعا کدام درست می گوید و کدام نه، کدام جواب، ما را زودتر به موفقیت می رساند و کدام یک دیرتر، سخت است، در این مقاله از مدیر هدف می خواهیم به این موضوع بپردازیم که موفقت چگونه حاصل می شود و لازم است ما برای رسیدن به موفقیت چه کارهایی انجام دهیم.

از نظر شما موفقیت چگونه حاصل می شود آن را تعریف کنید
بیشتر از هفت میلیارد انسان روی کره زمین زندگی می کند که هر کدام با توجه به کشور و محل زندگی خود دارای اعتقادات، باورها، فرهنگ ها، راه ها و روش های خاص خود برای زندگی هستند، اینکه در کدام کشور و محله و کدام فرهنگ، زندگی کرده ایم بسیار اهمیت دارد زیرا زمانی که انسانی به دنیا می آید، هیچگونه باور، اعتقاد یا فرهنگی ندارد و همه این موارد را در طول زندگی خود و از پدر و مادر، کشور و دین و آیینی که در آن کشور حاکم است به دست می آورد، پس اگر یک نفر در شرایط بسیار سخت و در روستاهای بسیار دورافتاده آفریقا زندگی می کند باورها، اعتقادات و شرایطش برای زندگی و موفق شدن بسیار متفاوت تر از کسی است که در بهترین کشورهای جهان با امکانات رفاهی و فرهنگی غنی زندگی می کند.

/||/||/||/||/||/

علاوه بر اینها همه ما انسان ها دارای توانایی ها و ویژگی های خاص خود هم هستیم پس با توجه به این توضیحات نمی توان نسخه ای پیچید که برای همه افراد در سراسر دنیا جواب یکسان دهد، به همین خاطر است که صحبت های اساتید حوزه موفقیت و حتی کتاب هایی که در این زمینه وجود دارد با هم متفاوت است.

اما با اینکه این همه تفاوت وجود دارد و موفقیت برای هرکسی می تواند کاملا متفاوت باشد، یک سری موارد هم وجود دارد که یکسان است و فرقی نمی کند در کجای جهان و با چه شرایطی زندگی کرده باشیم، برای اینکه موفق شویم لازم است آنها را رعایت کنیم.

پس در جواب این سوال که « موفقیت چگونه حاصل می شود » لازم است ابتدا خودتان موفقیت را تعریف کنید، موفقیت از نظر شما یعنی چه؟ لازم است در این باره خوب فکر کنید و به این سوالها پاسخ دهید:

چه زمانی احساس می کنید موفق شده اید؟
چه اتفاقی باید بیفتد که بگویید من توانستم موفق شوم؟
موفقیت از نظر شما چه شکلی است؟
چه رنگ و بویی دارد؟ چه طعمی دارد؟
آیا موفقیت برای شما شیرین است یا با سختی و مشقت همراه است؟
اولین گام رسیدن به آرامش ذهنی

بعد از اینکه موفقیت را تعریف کردید، حالا اگر نشانه های آن را ببینید می توانید بفهمید دارید موفق می شوید یا نه و یا حتی دارید به آن نزدیک می شوید یا دور می شوید، در قدم بعدی برای اینکه بخواهید به موفقیتی که تعریف کرده اید برسید لازم است یک سری شرایط را هم داشته باشید، یکی از مهمترین موارد این است که آرامش ذهنی داشته باشید.

/||/||/||/||/||/

آرامش ذهنی بسیار مهم است، بعضی از افرادی که از من راهنمایی می خواهند و می پرسند که چگونه باید موفق شویم، وقتی به آنها می گویم ابتدا آرام باش، خودت را ریلکس کن و به خودت برس تا آرامش ذهنی پیدا کنی با تعجب به من نگاه می کنند و فکر می کنند دارم با آنها شوخی می کنم و شاید هم منتظر یک فرمول جادویی هستند که به واسطه آن ظرف مدت بسیار کوتاهی به همه خواسته هایشان برسند.

برای موفقیت دو راه کلی وجود دارد؛ اولی رسیدن به موفقیت از راه بسیار سخت و با تلاش و کوشش بسیار است که البته بیشتر افراد این راه را انتخاب می کنند و فکر می کنند هرچقدر بیشتر تلاش کنند بیشتر موفق می شوند، واقعیت این است که تلاش زیاد و سخت ارتباط زیادی با موفقیت ندارد، افرادی هستند که دو شیفت و حتی سه شیفت کار می کنند ولی همچنان درجا می زنند.

راه دوم رسیدن به موفقیت از راه آسان و طبیعی آن است، رسیدن به موفقیت مانند نقاشی کشیدن است.

تقریبا همه افراد می توانند نقاشی بکشند، فرقی نمی کند یک کودک دوساله باشد یا یک پیرمرد 80 ساله، زن باشد یا مرد، سیاه پوست باشد یا سفید پوست، کوچک باشد یا بزرگ، همه می توانند نقاشی بشکند، اما سوال اینجاست؛

آیا نقاشی که یک هنرمند نقاش ماهر می کشد با نقاشی که یک کودک دوساله می کشد یکی است؟
به هر حال هر دوی آنها نقاشی کشیده اند و به آثار هر دوی آنها می گویند نقاشی ولی این کجا و آن کجا؟

در مورد موفقیت هم همینطور است، ما می توانیم با تلاش و کوشش بسیار زیاد به موفقیت هایی برسیم ولی معمولا این موفقیت ها در برابر موفقیت هایی که افراد موفق و فوق موفق به دست می آورند مانند مقایسه همان نقاشی یک کودک دوساله با یک هنرمند نقاش است.

هیچ هنرمند نقاشی با داشتن استرس، نگرانی و بدون آرامش ذهنی نمی تواند آثار خوبی خلق کند، در مورد افراد موفق هم همینطور است، موفقیت های بزرگ حاصل آرامش ذهن است وگرنه با داشتن استرس، نگرانی و احساسات منفی نمی توان به موفقیت های بزرگ دست یافت.

پس در جواب به این سوال که موفقیت چگونه حاصل می شود باید بگوییم که ابتدا باید به آرامش ذهنی برسیم.

همه احساسات منفی تان را حذف کنید
خب تا اینجا متوجه شدیم که موفقیت چگونه حاصل می شود ؛ ابتدا باید موفقیت را برای خودمان تعریف کنیم و سپس آرامش ذهنی به دست آوریم، منظور از آرامش ذهنی هم این نیست که نباید هیچ دغدغه ای نداشته باشیم وگرنه موفق نمی شویم بلکه منظور این است که باید مانند هنرمندان نقاش عمل کنیم.

/||/||/||/||/||/

یک هنرمند نقاش خوب می داند اگر می خواهد یک آثار زیبا خلق کند لازم است ذهن آرامی داشته باشد چون همه خلاقیت او از ذهنش نشئت می گیرد پس زمانی که استرس دارد و نگران است حتی اگر هم بخواهد یک نقاشی خوب بکشد، به احتمال خیلی زیاد یک شاهکار نخواهد شد. اگر شما هم می خواهید به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید لازم است ذهنتان را آرام کنید و به آرامش ذهنی برسید تا ذهنتان بتواند با قدرتی که دارد راه حل هایی را برای موفقیت شما پیدا کند، پس لازم است وقت بگذارید و به آرامش ذهنی برسید و این را به عنوان اولین هدف خود تعیین کنید.

اما چگونه می توان به آرامش ذهنی رسید؟
به جرئت می توان گفت بزرگترین دشمن آرامش ذهنی، انواع احساسات منفی است که اگر بتوانید از شر آنها خلاص شوید می توانید تا حدود خیلی زیادی به آرامش ذهنی برسید، برای اینکه از شر احساسات منفی خلاص شوید پیشنهاد می کنم مقاله زیر را که به طور کامل در آن روش کار را توضیح داده ام مطالعه کنید.

/||/||/||/||/||/

پیشنهاد می‌کنم این مقاله را هم بخوانید چگونه از شر احساسات منفی خلاص شویم .

نگرش های صحیح ایجاد کنید
خب گام اول تا سوم را برداشتیم حالا در قدم بعدی و در جواب به سوال « موفقیت چگونه حاصل می شود » باید بگوییم حالا لازم است نگرش های صحیح را ایجاد کنیم. ما از زمان کودکی تا جوانی مان حدود 40 هزار تا 100 هزار بار «نه» می شنویم، هزاران هزار بار می گویند تو نمی توانی موفق شوی، توانایی هایمان دست کم گرفته می شود و خلاصه از هر طرف موارد منفی به ما هجوم می آورد و این باور را در ما می سازد که ما نمی توانیم موفق شویم پس طبیعی است که اگر می خواهیم موفق شویم لازم است آثار این هزاران هزار بار «نه» که شنیده ایم را از بین ببریم.

من لایق موفق شدن هستم
یکی از آثار این هزاران هزار بار «نه» شنیدن ها، تحقیر شدن ها، نادیده گرفته شدن ها، باور بزرگترها که به ما منتقل شده، فرهنگ و جامعه، مدرسه و دانشگاه این است که ما خود را فرد لایقی نمی دانیم و این یکی از بزرگترین مشکلات انسان امروزی است مخصوصا ما ایرانی ها.

پس اگر می خواهیم موفق شویم لازم است این عدم لیاقت را در خود از بین ببریم، از آنجایی که ما هزاران بار به طرق مختلف شنیده ایم یا به ما القا شده است که لیاقت موفقیت را نداریم یا پول ثروت مخصوص عده ای خاص است و افرادی که موفق و ثروتمند هستند حتما از راه نادرست به این جایگاه رسیدند و این در ذهن ناخودآگاه ما ریشه دوانده است پس باید در همانجا هم از بین برود.

یکی از بهترین راه ها برای اینکه خود را فرد لایقی بدانید این است که یک عبارت تاکیدی درست کنید مثلا «من لایق موفق شدن هستم» و حالا سعی کنید هزاران بار آن را تکرار کنید تا آثار قبلی از بین برود.

من توانایی موفق شدن را دارم
توانایی های ما انسان ها بیشتر از آن چیزی است که حتی تصورش می کنیم یعنی اگر حتی ده ها بار به دنیا بیاییم و زندگی کنیم، نمی توانیم از همه این پتانسیل استفاده کنیم، اما چیزی که باعث شده این توانایی ها محدود شود وجود باورهای محدود کننده است مثل همان هزاران بار «نه» شنیدن ها و خیلی موارد دیگر که باعث شده ما به توانایی هایمان ایمان نداشته باشیم، حالا در این میان هر چقدر که به توانایی هایتان ایمان داشته باشید به همان میزان می توانید از آن استفاده کنید.

عبارات تاکیدی در این مورد هم صدق می کند و لازم است یک عبارت تاکیدی برای خود درست کنید و دائم تکرار کنید تا به توانایی های خود اطمینان پیدا کنید و همزمان سعی کنید دست به عمل بزنید و به خودتان ثابت کنید که توانایی هایتان بسیار زیاد است، طبیعی است که هر چقدر بیشتر به توانایی هایتان ایمان بیاورید به همان میزان پیشرفتتان بیشتر خواهد شد.

اهدافتان را تعریف کنید
اگر از ما بپرسند موفقیت چگونه حاصل می شود خیلی از ما می گوییم ابتدا باید هدف تعیین کنیم، کارهایی که ما را به هدفمان می رساند را لیست کنیم، سپس اولویت بندی کنیم و از مهمترین آنها شروع به انجام کنیم، این درست است اما خیلی هم کامل نیست، خیلی ها هدف تعیین می کنند و سعی می کنند به آن برسند ولی از آنجایی که به توانایی هایشان ایمان ندارند و حتی خود را لایق موفق شدن نمی دانند، پیشرفت چندانی نمی کنند پس لازم است وقت صرف کنید و روی باور و اعتقاد به توانایی هایتان کار کنید.

نکته پایانی موفقیت چگونه حاصل می شود
باید توجه کنیم موفقیت حاصل تلاش است و ما دو نوع تلاش داریم، یکی تلاش فیزیکی و دیگری تلاش ذهنی، اینکه خود را لایق موفقیت و ثروت بدانیم، اینکه به توانایی هایمان ایمان داشته باشیم، اینکه باور داشته باشیم ما هم می توانیم موفق شویم، بیشتر از اینکه به تلاش فیزیکی نیاز داشته باشد به تلاش ذهنی نیاز دارد، به همین خاطر گفتم آرامش ذهنی بسیار اهمیت دارد.

اگر ما از نظر جسمی خسته باشیم، خیلی نمی توانیم فعالیت کنیم و اگر هم کاری انجام دهیم با وجود خستگی، آن کار کیفیت پایینی خواهد داشت، در مورد ذهن هم همینطور است، اگر ما ذهنی آشوب داشته باشیم، تلاش ذهنی که می کنیم خیلی کیفیت بالایی نخواهد داشت.
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 

تغییر طرز تفکر و دگرگون کردن زندگی

نگرش ما به زندگی یعنی همه چیز! چند روز پیش تبلیغی درمورد افسردگی در تلویزیون دیدم که افراد را به "تغییر طرز تفکر" تشویق می کرد. واقعاً آفرین به همچنین تبلیغاتی که هوشیاری ایجاد میکند. برای دست یافتن به قانون جاذبه در زندگی—یعنی جذب کردن بیشتر چیزهایی که در زندگی می خواهیم به سمت خود، و تبدیل منفی ها به مثبت باید طرز تفکرمان را تغییر دهید و یک نگرش جدید به زندگی پیدا کنیم.

سالها پیش مربی اخلاقم درمورد تغییر دیدگاه به روشی بسیار ساده صحبت می کرد. از طریق تصاویر و احساسات. او به من نشان داد که چطور حرکت دادن یک پا به سمت راست یا چپ یا جلو و عقب، دیدگاه شما را نسبت به صحنه ای که مقابلتان قرار دارد تغییر می دهد. وقتی از زاویه ای متفاوت به دنیا و آدم ها درون آن نگاه می کنید، آن را متفاوت خواهید دید و متفاوت درمورد آن فکر خواهید کرد. تغییر دیدگاه، تغییر زاویه دیدی که با آن به خودتان و دنیایتان نگاه می کنید، در چیزهایی که می بینید و واکنشی که به آنها می دهید، تاثیر می گذارد

من خیلی از مراجعینم را در این چند سال به تغییر طرز تفکر و دیدگاهشان تشویق کرده ام و خیلی از آنها موفق شدند با این روش به چیزهایی که در زندگی می خواستند—پول بیشتر، خرید یک ماشین نو، عشق و ...—برسند. به همین خاطر تصمیم گرفتم این 10 نکته برای تغییر رویکرد به زندگی را به چاپ برسانم.

////////////

1. یک مسیر جدید انتخاب کنید. به دنبال یک راه جدید برای رسیدن به مقصدتان باشید. برای رفتن سر کار چه پیاده از پارک رد می شوید یا با اتوبوس می روید، سعی کنید یک مسیر جدید برای خود انتخاب کنید که به شما ایده ها و بینش تازه ای نسبت به محیطتان بدهد.

2. نقش دیگران را بازی کنید. برای لحظه ای هم که شده افکار و نظرات خود را کنار بگذارید و با چشمان یک نفر دیگر به یک موقعیت یکسان نگاه کنید. سعی کنید همان چیزی که آنها می بینند و حس می کنند را ببینید و حس کنید. مهم نیست که در حال دعوا کردن، نگاه کردن به یک مشکل یا سوال باشید، از دیدگاه یک فرد دیگر مطمئناً به درک بیشتری دست خواهید یافت.

3. افکار و قضاوت های غیردوستانه و باورهای محدود کننده خود را بشناسید—"من خیلی چاقم"، "من نمی تونم..."، "اون خیلی خوشگله و من اصلاً به نظرش نمیام"، "اون دمدمی مزاجه"، و ...—این الگوهای فکری منفی را تغییر داده و به مثبت تبدیل کنید: "من هر روز و هر روز خوشگلتر میشم."، "من می تونم...خواستن توانستن است"، "اون خیلی دوست داشتنی است، دلم می خواد باهاش آشنا بشم"، "آدم جالبی به نظر می رسه" و ... شگفت انگیز است که چطور تغییر افکار منفی به مثبت باعث می شود مثبت های بیشتری را در زندگی به سمت خود جذب کنید.

4. چیزهای کهنه را از بین ببرید. با یک خانه تکانی درست و حسابی منزل، جا برای انرژی و ایده های جدید باز کنید. خانه تکانی فضاهای فیزیکی به ما کمک می کند خانه تکانی فکر و دلمان را هم شروع کنیم. درست همانطور که گاهی خودمان را زیر اشیاء کهنه و قدیمی که دیگر هیچ نیازی به آنها نداریم دفن می کنیم، ممکن است روحمان را هم زیر افکار و احساسات کهنه و به درد نخور دفن کنیم.

5. برنامه روزانه زندگیتان را تغییر دهید. اولویت هایتان را ارزیابی کنید، ببینید چه چیزهای بیشترین اهمیت را در زندگیتان دارند، و بعد برنامه روزانه تان را برای تمرکز بیشتر روی اولویت هایتان تغییر دهید. مثلاً یکی از مراجعین من که خانمی مطلقه و صاحب سه فرزند است که برای نگهداری از آنها مجبور است سخت کار کند. او مادری بسیار دوست داشتنی با مهارت ها عالی و یک شغل بسیار خوب است که می تواند آنرا به راحتی در منزل انجام دهد. اما بعضی وقت ها من متعجب میشوم که چطور خود را درگیر کارهایی می کند که نه به پول در آوردن کمک میکند و نه هیچ ارتباطی به مراقبت او ازفرزندانش دارد. این زن اگر اولویت های زندگی خود را ارزیابی کند و برنامه روزانهاش را برطبق مسائل مهم زندگی اش—خانواده و درآمد کاری—قرار دهد، مطمئناً خیلی بیشتر می تواند در جهت اهدافش پیش رود. دانستن اولویت های زندگیتان به شما کمک می کند طرز تفکرتان نسبت به استفاده از منابعتان، مثل زمان، تغییر کند.

6. به زبانتان دقت کنید. کلماتی که استفاده می کنید، نحوه بیان افکار و احساساتتان را تغییر دهید و آنوقت خواهید دید که انرژی پیرامونتان تغییر می کند. اگر من از یک جمله منفی مثل "تو نمیتونی اینکار را انجام بدی چو خطر داره" استفاده کنم، این احتمال وجود دارد که فرد با من لج کرده و برای ثابت کردن بی خطر بودن آن کار به من، به انجام آن مبادرت ورزد. اما اگر به جای آن جمله از جمله "چطوری می خواهی خطرات اینکار را از بین ببری چون یک کم خطرناک به نظر میاد" استفاده کنم، فرد خیلی بیشتر در مورد آن فکر خواهد کرد و بیفکرانه آن را انجام نمی دهد. زبان ابزار بسیار نیرومندی در تغییر نحوه فکر کردن ما و همچنین واکنش دیگران به ماست.

7. انتخاب کنید که شاد باشید. خودتان منبع شادی خودتان باشید و از دیگرن انتظار نداشته باشید که خوشحالتان کنند. افراد شاد و خوشبخت افراد شاد و موقعیت های شاد بیشتری را به سمت خود جذب می کنند. برای اینکه هر لحظه در زندگی شاد باشید باید به چیزهای مثبت و خوب زندگی و کارتان تمرکز کنید و منفی های آن را کنار بگذارید. برای بو کردن گلها وقت بگذارید و اجازه ندهید که ناامیدیها در شما رخنه کند و انرژی شما را از بین ببرد.

8. مرتب دعا و مناجات کنید. با عبادت و مناجات از خدای خود تشکر و قدردانی کنید و خواسته های خود را از او طلب کنید. با تعمق به افکار و ایده های جدید دست پیدا کنید. عبادت و اندیشه کردن از مهمترین مسائل زندگی هستند چون ما را به خدا و به روحمان پیوند می دهند. و از طریق این ارتباطات می توانید به افکار بازتر و تازه تر دست پیدا کنیم.

9. ساده کنید. به دنبال واضح و ساده کردن همه چیز باشید. یکی از مراجعین خیلی باهوش من مرتب در حالت آشفته به من زنگ می زند و میگوید که نمی داند برای فلان مسئله سخت و پیچیده ای که در زندگی اش افتاده چطور تصمیم بگیرد و چه بکند. اولین کاری که از او می خواهم بکند این است که اول ببیند کدامیک از مسائل واقعاً به این قضیه مربوط است، و بعد همه چیز را خیلی "ساده" برای من توضیح دهد. طی چند دقیقه خودش می بیند که خیلی چیزها که به نظرش به این قضیه مربوط بود اصلاً هیچ ارتباطی ندارد و کاملاً بی ربط است و می تواند راحت آنها را حذف کند. آنوقت است که می تواند خیلی راحت تر تصمیم بگیرد. ساده کردن، چه در طریقه زندگی کردنمان باشد چه در نحوه آنالیز کردن یک مشکل، دیدگاه ما را تغییر می دهد و همه چیز را روشن تر می کند.

10. لبخند بزنید. لبخند زدن تاثیر فیزیکی بر مغز دارد و البته بر نحوه فکر کردنمان. یک شب که خیلی از یک مشکل خانودگی که برایم پیش آمده بود نگران و آشفته بودم به روانشناسم زنگ زدم. او چند دقیقه به حرف های من گوش داد و بعد حرفم را قطع کرد و گفت، "لبخند بزن، لبخند بزن و لبند بزن، چه الان حس آن را داشته باشی یا نداشته باشی". بعد درمورد تاثیرات فیزیکی لبخند زدن برایم صحبت کرد و اینکه چطور روحیهر ا تقویت می کند و هورمون های شادی بخش در بدن تولید می کند و همه اینها دیدگاه ما را درمورد مشکلمان تغییر می دهد. من امتحانش کردم. درست مثل دیوانه ها همیشه لبخند می زدم، موقع شستم ظرفها، تایپ کردن پشت کامپیوتر، صحبت کردن با دوستانم، و .... و واقعاً موثر بود. مشکلات خانوادگی خودشان رفته رفته حل شدند. لبخند زدن موقع حرف زدن پشت تلفن به فرد آنطرف خط منتقل می شود، لبخند زدن حین کار باعث میشود لذت بیشتری از انجام آنکار ببرید و همه اینها در دیدگاه شما نسبت بھ خودتان و دنیای اطرافتان تغییر ایجاد میکند.

برای ایجاد تغیر در نحوه فکر کردنمان، باید به خودمان و دنیای اطرافمان از یک زاویه دیگر نگاه کنیم و دیدگاهمان را تغییر دهیم. به جای اینکه در پاسخ به یک سوال همان مسیر قدیمی را برای رسیدن به نتیجه انتخاب کنید، از یک زاویه جدید به آن سوال نگاه کنید و از یک راه دیگر به نتیجه برسید. اینها راه های خوبی برای کمک به تغییر دیدگاهتان در زندگی بود. هر بار که یک راه تازه را برای رسیدن سر کار انتخاب می کنید، به مغزتان هم آموزش می دهید که یک راه جدید برای حل یک مشکل انتخاب کند. و وقتی فکرتان را تغییر دادید، دنیایتان تغییر خواهد کرد.

... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 

قانون ثانیه‌ها برای تغییر طرز تفکر

برای تغییر زندگی باید ابتدا آن را شروع کرد و بر ترس ها غلبه کرد، در این مسیر سه قانون پنج، بیست و سی ثانیه به شما کمک خواهند کرد. در ادامه با یوکن همراه باشید.

یک استاد خردمند و دانا بنام یودا جمله معروفی دارد که می گوید: «سعی نکن... انجام بده». اگر به این جمله ایمان داشته باشید و در زندگی خود به آن عمل کنید مدام برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنید. حتی اگر بارها شکست را تجربه کنید باز هم به خودتان فرصت عقب نشینی نمی دهید. در واقع فاصله‌ای اندک را بین شکست‌ها و ازسرگیری فعالیت‌هایتان قرار می دهید. همیشه آغاز یک کار که قبلاً با شکست همراه بوده است سخت‌ترین بخش است اما انجام دان همین بخش که به دشوار بودن آن واقف هستید برای شما که فردی هدفمند هستید بسیار ساده خواهد بود؛ چون شما به خوبی می دانید از زندگی چه می خواهید و برای آن که به خواسته خود برسید با تمام وجود تلاش می کنید. با یک طرز تفکر زیبا نقش پررنگی در موفقیت خود داشته باشید و قوانینی وجود دارد که تنها در عرض چند ثانیه روش زندگی شما را به آنچه می خواهید تغییر می دهد.

قانون پنج ثانیه
در قانون پنج ثانیه مغز تمام تمایلات خود را به موقعیت فعلی که دارد حفظ می کند در واقع این قانون بر اینرسی مغز غلبه می کند و وارد یک مسیر مثبت می شود. یک نویسنده و سخنران به نام مل رابینز می گوید: «بین دانش و علم فاصله وجود دارد. شما با فکر کردن به ایده‌ای جدید، مغز را از منطقه‌ای راحت خارج می کنید و موجب ترس و عدم اطمینان در خود می شوید و مغز هم در این موقعیت فقط تلاش می کند تا شما را از انجام آن کار منصرف کند. بین هر ایده و عمل تفاوت بسیار اندکی در حدود پنج ثانیه وجود دارد. پس صبر بیش از اندازه شما سبب می شود به ادامه مسیر قبلی خود بپردازید و اگر سرعت عمل پایینی داشته باشید باید منتظر اتفاقات جدید باشید.»

بعد از رویارویی با ترس و یا هر موضوع ترسناکی فقط کافیست به صورت نزولی از پنج تا یک بشمارید. از آنجائی که مغز انسان عادت دارد تا اعداد را به صورت افزایشی بشمارد پس شما با برعکس شمردن سبب به هم زدن این عادت می شوید و موجب کنار آمدن مغز شما با انجام کارهای جدید می شود. با ممارست قانون پنج ثانیه این قانون را به یک عادت جدید تبدیل می کنید، اعتماد به نفس و شجاعت یک کار متفاوت را در انسان ایجاد می کند. به عنوان مثال زمانی که شما در جستجوی یک کار جدید هستید و یا به درخواست برای افزایش حقوق خود فکر می کنید قانون پنج ثانیه حتماً به شما کمک خواهد کرد. چرا که عادت کردن به این قانون در گرفتن تصمیمات مهم بسیار کارآمد است.

قانون بیست ثانیه
قانون بیست ثانیه هم قانون دیگری است که هر شخصی می تواند با انجام ندادن خیلی از عادات قدیمی به خودش کمک کند تا کارهایی را انجام دهد که برایش سودمندتر است. بیشتر افراد به دنبال بهتر شدن آینده خود هستند پس این را به خوبی می دانند چه کارهایی را باید انجام دهند؛ تنبلی نمی کنند و هر چه سریع‌تر وارد عمل می شوند. از عادات قدیمی و بدی که تقریباً همه دارند می توان به این موضوع اشاره داشت: همه‌ی ما خیلی خوب به این امر واقف هستیم که باید کمتر به تماشای تلویزیون بنشینیم و بیشتر ورزش کنیم اما هر روز که از سرکار به منزل بر می گردیم خسته جلوی تلویزیون دراز می کشیم و به تماشای آن می پردازیم. پس برای کنار گذاشتن عادات بد ابتدا عادات خوب را درون خود پرورش دهید مطمئن باشید با این کار انرژی لازم برای انجام آن‌ها را تغییر می دهید. به عنوان مثال اگر به نواختن گیتار و یا هر ساز دیگری علاقه دارید گیتار خود را در محلی که همیشه می نشینید قرار دهید و یا اگر می خواهید عادت تماشای تلویزیون را برای همیشه کنار بگذارید باتری کنترل را از جای آن در آورده و در محلی قرار دهید که حداقل زمان لازم برای برداشتن آن بیست ثانیه باشد در این حالت شما بعد از برگشتن از سرکار با برداشتن کنترل تلویزیون متوجه جای خالی باتری می شوید و دیگر نمی توانید به تماشای برنامه‌های تلویزیون بپردازید؛ اما در عوض آن گیتارتان را درجایی قرار داده‌اید که همیشه آنجا می نشینید و به راحتی به تمرین آن ادامه می دهید.

قانون سی ثانیه
و اما قانون دیگری هم وجود دارد که یاریگر شما برای رسیدن به اهدافتان است و آن قانون 30-30-30 نام دارد. این قانون ابتدا اهداف شما را به تکه‌های بسیار کوچک و قابل دسترس تبدیل می کند. چون گاهی اوقات اهداف هر شخصی ممکن است آن‌قدر بزرگ باشد که حتی جرئت نزدیک شدن به آن را هم نداشته باشید؛ پس قانون 30-30-30 تمرینی است برای امتحان کردن افکار و ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای که در سر دارید؛ و اما روش انجام این قانون: باید وقت بیشتری را برای کارهایی که دوست دارید اختصاص دهید و برای انجام کارهایی که از آن‌ها هیچ لذتی نمی برید زمان کمتری صرف کنید. اگر تصمیم جدی برای امتحان و یا پیاده سازی این روش را در زندگی خود دارید به این نکات به خوبی دقت کنید؛ در روز اول کارهایی را که دوست دارید سی ثانیه بیشتر و کارهایی را که دوست ندارید سی ثانیه کمتر انجام دهید و در روزهای بعد سی ثانیه بیشتر زمان بگذارید. هر قدر کاری را بیشتر انجام دهید بهتر متوجه خواهید شد آیا ارزش انجام دادن دارد یا باید آن را کنار بگذارید. بنابراین به مرور زمان مدت انجام کار را به سی روز افزایش دهید و پس از آن از خود بپرسید آیا طی سی سال آینده باز هم قادر به انجام همین کار هستید یا خیر؟ با پرسش این سؤال از خودتان به ارزیابی و شناسایی کارهایی که باید ادامه داشته باشند و کارهایی که رها شوند کمک خواهید کرد.
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  

 
این خانم مثبت ترین کاربر لوتیه به نظرم و انقدری مهربونه که دلش میخواد همه هم مث خودش بشن
     
  
زن

 
la2641: این خانم مثبت ترین کاربر لوتیه به نظرم و انقدری مهربونه که دلش میخواد همه هم مث خودش بشن
ممنووونــــــم ک
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  ویرایش شده توسط: SARA_2014   
صفحه  صفحه 7 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
علم و دانش

Thinking positive | مثبت اندیشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA