انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 1 از 2:  1  2  پسین »

معرفی SMSM و تفکیک همجنسگرایان واقعی


مرد

 
به مطلب زیر دقت كنین

این مقاله ی بسیار جالب را حتما بخوانید. تا به حال چنین مطلبی به فارسی ترجمه نشده است و حتما با این افراد برخورد داشته اید. تا به حال ایمیل های زیادی در رابطه با این مطلب دریافت کرده ایم.
باید از آراد عزیز هم تشکر کنم که زحمت ترجمه ی آن را کشیده است.


نشریه ی ندا – شماره ی دوم
ترجمه از آراد


مردانی که با مردان سکس دارند (MSM) اصطلاحی است که از بدنه ی رو به رشد ادبیات مشتق می شود و نشان می دهد که تمام مردانی که با همجنس خود سکس دارند همجنسگرا نیستند. برای دسته بندی مردانی که دارای روابط جنسی با مردان دیگر هستند اما هویت جنسی آنها همجنسگرا و یا دوجنسگرا نمی باشد، پژوهشگرانِ سکس و سازمان های ایدز کلمه ی مخفف MSM را برای نامیدن واقعیتی پذیرفتند که تقسیم دنیا به همجنسگرا و دگرجنسگرا، با تعداد کمی دوجنسگرا که گاهی اوقات به سادگی مردان گی و یا لزبین هایی هستند که با همجنسگرایی خود سازش ندارند را، پیچیده تر می کند. و این واقعیتی است که فعالیت جنسی پیچیده تر از آن است که سیستم نامگذاری سنتیِ دوگانه (و یا حتی سه گانه) بتواند با آن تطبیق یابد.

این مقاله بر مردان دگرجنسگرا که با مردان روابط جنسی دارند (SMSM) تمرکز می کند. اگرچه رفتار این مردان را می توان به صورت همجنسگرا و یا دوجنسگرا دید، این مردان نه گی هستند و نه بایسکشوال.

پدیده ی SMSM آنچنان عمومی و شناخته شده گردید که حتی Oprah در مصاحبه ی خود با J.L. King در مورد این مطلب صحبت کرد. J.L. King در ابتدا این سبک زندگی در اجتماع سیاهان را با کتاب پرفروش خود با عنوان On the Down Low نگاهی بر زندگی مردان سیاه Straight که با مردان می خوابند، نشان داد. Keith Boykin در Beyond the Down Low سکس، دروغ و انکار در سیاهان امریکایی، SMSM را در میان آفریقایی-امریکایی ها نشان می دهد. اگرچه "down low" را به هیچ عنوان نمی توان محدود به جامعه ی آفریقایی-امریکایی دید. SMSM در تمام نژادها، تمام اقوام، مذاهب و رده های مختلف اجتماعی-اقتصادی وجود دارد.

تعداد مردان دگرجنسگرایی که با مردان سکس دارند را به سختی می توان دقیقاً محاسبه کرد اما این تعداد مطمئناً به طور شگفت آوری زیاد می باشد. براساس آمار مراکز کنترل بیماری، بیشتر از 3000000 زن امریکایی پارتنر جنسیِ مردانی هستند که مخفیانه با مردان دیگر ارتباط جنسی دارند، البته این تعداد شامل مردان بایسکشوال و مردان گی ِ مخفی نیز می باشد.

پدیده ی SMSM جدید نیست اگرچه تنها به تازگی توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. در نسل های پیش، این مردان به عنوان "trade" یا "کالا" توصیف می شدند – مردان دگرجنسگرایی که در روابط جنسیِ همجنسی به صورت مخفیانه شرکت می کردند و معمولا در آمیزش مقعدی نقش فعال و در عمل دهانی (fellatio یا تحریک آلت تناسلی مردان توسط زبان) نقش مفعول را انجام می دادند.

این افراد یا جزو تن فروشان بوده اند و یا مردانی بوده اند که تنها به دلیل در دسترس نبودن شریک جنسی زن با مردان دیگر رابطه ی جنسی برقرار می کردند (به عنوان مثال زندانی ها و یا مردانی که در محیط های تمام مردانه زندگی می کنند). این افراد می توانستند با مردان دیگر، مثلا نوجوانان فراری که برای زنده ماندن در خیابان ها زندگی می کنند و یا مردان جوان بی خیال و لاابالی سکس داشته باشند.

این مردان برای یافتن فرد مقابل همجنس برای سکس معمولا در پارک های عمومی یا توالت های عمومی گشت می زنند، اما تمایلی به عضو بودن در اجتماع همجنسگرایان بجز در حاشیه ی آن ندارند.

اخیراً رشد اینترنت انجام انواع هوس های جنسی را برای همه از جمله SMSM ها آسان کرده است. اینترنت ملاقات مردان دگرجنسگرا (با هویت دگرجنسگرا) را با مردان دیگر برای سکس ناشناس و سریع، راحت تر و بی خطرتر نموده است. بنابراین تعداد مردانی که بدون به خطر افتادن هویت جنسی شان میل سکس با همجنس را تجربه می کنند رو به افزونی می باشد.

علاوه بر این برخی از مردان همجنسگرا به داشتن سکس با مردان دگرجنسگرا فتیش دارند. باز هم اینترنت و دیگر ابزار ناشناس به این مردان همجنسگرا کمک می کند تا با مردان دگرجنسگرایی که به دنبال داشتن سکس با مردان هستند ارتباط برقرار کنند.

چرا مردان دگرجنسگرا با مردان دیگر سکس دارند؟

دلایل زیادی وجود دارد که مردان دگرجنسگرا می توانند با مردان سکس داشته باشند. این دلایل در یک بازه از همجنسگراییِ موقعیتی تا اعتیاد جنسی قرار می گیرند. به طور کلی رفتار SMSM ی در محدوده ی ارضای جسمی و رفتارهای جنسی می باشد و ربطی به جذابیت یا کشش برای مردی دیگر ندارد. جذابیت در این رفتار نسبت به عمل و یا بدنِ (و یا عضوی از بدن) مردانه است و نه نسبت به خود یک مرد به طور کامل.

مردان دگرجنسگرایی که با مردان دیگر سکس دارند غالباً تمایلات جنسی بالایی دارند و به راحتی از لحاظ جنسی برانگیخته می شوند. این مردان ممکن است به دنبال یافتن ارتباطاتی با مردان باشند تا ارضای جنسی سریع و راحتی داشته باشند، که در این ارتباطات نیازی به متعهد شدن عاطفی ندارند و همچنین هویت جنسی آنها به عنوان یک مرد دگرجنسگرا به خطر نمی افتد.

برخی از SMSM ها را می توان به صورت "احساسی-دگرجنسگرا و جنسی-همجنسگرا" توصیف کرد. اینها مردانی هستند که به صورت رمانتیک به جنس مخالف جذب می شوند اما تحریک عمده ی جنسیِ آنان با مردان می باشد. این مردان معمولاً به صورت دگرجنسگرایان ازدواج کرده و عاشق زنان خود می باشند اما با این حال به صورت جنسی تمایل دارند که با مرد دیگری سکس داشته باشند.

SMSM های دیگر آنهایی هستند که معمولاً ترس از اجتماع دارند و مهارت های کافی برای ارتباط برقرار کردن و لاس زدن با زنان را ندارند. معمولاً این افراد آنچنان دچار تشویش و پریشانی می شوند که ارضای جنسی خود را با مردان دیگر می یابند. چرا که داشتن فقط یک سکس (hook-up) از طریق اینترنت، پارک ها و مکان های عمومی ای که مردان برای داشتن سکس با دیگر مردان در آنها می گردند، آسان تر است و نیازی به مهارت های اجتماعی ندارد.

معمولاً SMSM ها نسبت به تصاویر لخت مردان برانگیخته نمی شوند. در عوض آنها به صورت جنسی با زنان برانگیخته می شوند و به آنها جذب می گردند. از این رو ارتباط آنان با مردان معمولا بیش از آنکه از میل جنسی شان ناشی شود (شهوت آنان به مردان معمولا کمتر از شهوت آنها به شرکای زن شان می باشد) از تمایل آنان به مردان برای تجربه کردن و انجام برخی فانتزی های جنسیِ ویژه شامل برخی فتیش ها ناشی می گردد.

در برخی موارد آنها مجبور و یا شدیداً علاقه مند به داشتن تجربیات متفاوت جنسی ای می باشند که ممکن است به آنها برچسب همجنسگرایی زده شود (مانند علاقه به ساک زدن (تحریک آلت تناسلی مردانه توسط زبان) یا داشتن سکس مقعدی به ویژه اگر علاقه به مفعول بودن داشته باشند). برای اجرای این علایق، این مردان دگرجنسگرا معمولاً به دنبال مردان همجنسگرا می باشند، چرا که برخی همجنسگرایان کمتر از زنان در این موارد سوء قضاوت کرده و همچنین نسبت به تجربیات جنسی آزاد بدون تعهد راحت تر هستند.

بعضی از SMSM ها خواهان پیوند با مردان دیگر بوده و نیازمند دریافت محبت از این مردان می باشند. آنها دریافت این محبت و پیوند را از طریق داشتن ارتباط جنسی با دیگر مردان می یابند. برخی از مردان دگرجنسگرا که احساس می کنند به اندازه ی کافی از پدر خود محبت و توجه دریافت نکرده اند، به دنبال یافتن سکس به عنوان راهی برای کسب پذیرش و محبت از مردان دیگر می باشند. ممکن است که این مردان ترجیح دهند که این پیوند، غیر جنسی باقی بماند اما آنها نمی توانند این صمیمیت و پیوند را به جز از طریقِ روابط جنسی به دست آورند.

برخی از SMSM ها افراد به اصطلاح خودشیفته ای هستند که نیازی دائمی به پذیرش و توجه دارند. این مردان از سکس با مردان دیگر به عنوان راهی برای برآورده کردن این نیاز به ستایش و تحسین استفاده می کنند.

بعضی دیگر دچار نوعی بیماری وسواسی می باشند که در آن شخص، گرفتار این احتمال می شود که ممکن است همجنسگرا باشد. این مردان احساس می کنند که باید در برخی اعمال مشخص شرکت کنند و این، باعث ایجاد این ایده می گردد که آنها همجنسگرا هستند در حالیکه در حقیقت آنان دگرجنسگرا هستند. آنها هیچ لذتی در تماس جنسی با مردان نمی یابند، ولی با این حال به شرکت کردن در روابط همجنسگرایی رانده شده اند.

گروهی از SMSM ها سوءاستفاده های جنسی کودکی خود را بازی می کنند. اگر یک پسر دگرجنسگرا (اساساً دگرجنسگرا) توسط یک خویشاوند مرد خود مورد تجاوز قرار گیرد، ممکن است در حین رشد کردن و بزرگ شدن حس "بازگشت به صحنه ی جنایت" را با خود حفظ کند تا دردِ احساسی خود را پاک کرده و از بین ببرد. این مردان دگرجنسگرا گرایش جنسی همجنسگرایانه نداشته و رفتارهای همجنسگرایانه ی آنها ربطی به هویت جنسی و احساسی آنها ندارد.

SMSMهای دیگر معتادان جنسی ای هستند که به دنبال راههای جدیدی برای اضافه کردن به شرم ها، هیجان ها و برانگیختگی های جنسی خود می باشند. این افراد تنها به دلیل اعتیاد جنسی مجبور به داشتن سکس با مردان می گردند.

در انتها برخی SMSM ها از تصور کردن یا دیدن سکس همسر یا دوست دختر خود با مردان دیگر در حضور خودشان و یا اطلاع داشتن از اینکه کی و یا کجا رخ می دهد لذت می برند. اغلب از این احساسِ حقارت که همسر یا دوست دختر آنها از بودن با مرد دیگری که نیرومند تر و داراتر است لذت می برد، به صورت جنسی تحریک می شوند. برخی مردان نیز از داشتن سکس با همسر مردانِ دیگر در حضور و یا با اطلاع شوهر لذت می برند. بعضی اوقات این مردان وارد رابطه ی جنسی با مرد مقابل می گردند اما تنها در حضور همسر و یا دوست دختر آن مرد.

تفاوت بین مردان گی و SMSM :

گرایش جنسی یک مرد گی با داشتن جذابیت زیبایی شناختی پایدار، عشق رمانتیک و جذابیت جنسیِ تقریباً انحصاری به همجنس خود توصیف می گردد. افکار، فانتزی ها و رفتارهای جنسی یک مرد گی با هم در یک راستا می باشند. هویت او بر اساس داشتن احساسات، عواطف، داشتن حس معنوی، روانی و جنسی انحصاراً و یا بیشتر به مردان می باشد.

از آنجا که بعضی از مردان همجنسگرا می توانند از زنان در قسمتی از فانتزی ها و رفتارهای جنسی شان لذت ببرند (برای مثال داشتن ارتباط جنسی با یک زن همزمان با ارتباط با مرد دیگری و یا تنها تجربه ی داشتن سکس با یک زن)، یک مرد گی اگر نه کاملاً، بیشتر به مردان گرایش دارند.

در مقابل، SMSMها ممکن است درباره ی مردان فانتزی سازی کنند اما کشش رمانتیک و جنسی اصلی آنها به زنان می باشد. آنها مردان دگرجنسگرایی هستند که به دلایل مختلف در رفتارهای جنسی با مردان دیگر شرکت می کنند. آنها نه همجنسگرا هستند و نه دوجنسگرا، اگرچه که رفتار جنسی آنها شامل داشتن سکس با دیگر مردان نیز می باشد. نکته ی کلیدی اینجاست که آنها خود را به عنوان یک همجنسگرا یا دوجنسگرا ندیده و نمی دانند.

در شناخت و درک SMSM، یک فرق عمده میان هویت جنسی و ترجیح جنسی است. ترجیح جنسی درباره ی هوس ها و فانتزی ها مختلف می باشد درصورتیکه هویت جنسی درباره ی این است که چگونه فردی خود را به عنوان یکی از عبارات دگرجنسگرا، همجنسگرا و یا دوجنسگرا می شناسد و معرفی می کند.

رفتار جنسی یک مرد دگرجنسگرا با مردان می تواند بازتابی از یک نیاز برای ارضای سریع جنسی، میل برای تجربه، اعتیاد و یا عکس العمل پیچیده ای برای سوءاستفاد های جنسی گذشته باشد. گاهی اوقات این رفتارها نشان دهنده ی مشکلات و تعارضات این افراد با امیال و احساسات جنسی شان می باشد، اما نمی تواند نشانگر یک هویت همجنسگرا باشد.

آیا رفتار SMSM بیماری است؟

از آنجا که برخی از رفتارهای SMSM ریشه های آسیب شناختی دارند که باید شناخته شوند، مردان دگرجنسگرایی که با مردان دیگر سکس دارند الزاماً بیمار یا دارای انگیزه های آسیب شناختی نیستند. مردان همجنسگرا، دوجنسگرا و دگرجنسگرا دارای رفتارها، فانتزی ها و امیال جنسی معینی می باشند که معمولاً به همراه مشکلات روانیِ کوچکی آنها را تجربه می کنند.

علاوه براین، همانطور که کینزی و همکارش در دهه های 1940 و 1950 اعلام کردند مردان و زنان مستعد دامنه ی بسیار وسیع تری از رفتارها و فانتزی های جنسی ای می باشند که معمولاً شناخته شده است. بسیاری اوقات مردان و زنان همجنسگرا فانتزی های دگرجنسگرایی و مردان و زنان دگرجنسگرا فانتزی های همجنسگرایانه دارند.

جدا از آن چیزی که یک مرد را به داشتن سکس با مرد دیگری می کشاند – تا زمانی که شخص آگاه به پیامدهای رفتارش می باشد، رضایت خود و پارتنرش را داشته باشد، به شخص دیگری صدمه نزند و به اعتماد پارتنرش احترام بگذارد – لذت جنسی خود توجیه داشتن رابطه ی جنسی می باشد. علاوه براین، حتی می تواند به خود شناسی فرد کمک کرده و چشم انداز شخصی فرد را وسیع تر نماید.

اگرچه، داشتن یک زندگی Down low می تواند از جهات مختلف پرمخاطره باشد. پنهان کاری و شرم موجود در این نوع زندگی می تواند باعث آسیب های روان شناختی مانند افسردگی و خود کم بینی، به علاوه ی بسیاری رفتارهای غیرعادی دیگر، از جمله وابستگی دارویی، اعتیاد جنسی، تلاش برای خودکشی، خیانت جنسی و داشتن سکس بدون محافظت گردد که خود می تواند منجر به بیماری های مقاربتی از جمله آلودگی به HIV شود.

یک قاعده ی تجربی مفید این است که، اگر رفتار SMSM مانع رشد روابط شخصیِ عمیق گردد، عزت نفس یا حس شخصیِ فرد را مضرانه تحت تاثیر قرار دهد و یا باعث ایجاد پریشانی حسی در مورد افراد مورد علاقه ی شخص گردد، درمان می تواند مفید باشد. SMSM هایی که در نهایت به درمان روی می آورند، اغلب در می یابند که مشکل، رفتارِ جنسی آنان نیست؛ بلکه احساس آنان نسبت به آن رفتارها منبعِ مشکل می باشد.

برخی در می یابند که رفتار جنسیِ آنان دلالت بر اعمال و وجوه غیر جنسیِ آنان و یا زخم های احساسی ای دارد که نیاز به مداوا و درمان دارند.

نکته ای در مورد درمان جبرانی :

درمان جبرانی که برای تغییر گرایش جنسی یک فرد از همجنسگرا به دگرجنسگرا تلاش می کند، به طور گسترده و صحیح بی اعتبار شده است. این روش به مرور باعث القای خودبیزاری در مردان و زنان همجنسگرا می گردد.

حال آنکه مدافعان و شاغلین درمان جبرانی به موفقیت خود در تغییر همجنسگرایان به دگرجنسگرایان مباهات می کنند، اما این ادعاها هنوز با روش های علمی ارزیابی نشده اند. باید گفت که می توان به فردی کمک کرد تا از برانگیختن کشش های همجنسی بپرهیزد، اما این معادل با تغییر گرایش یک فرد نمی باشد.

می توان گفت کسانی که ادعا می کنند که "قبلاً همجنسگرا" بوده اند و در حال حاضر از همجنسگرایی به دگرجنسگرایی تغییر نموده اند، حقیقتاً دگرجنسگرایانی هستند که در گذشته به صورت همجنسگرایان رفتار می نموده اند.

آنها مردان دگرجنسگرایی می باشند که با مردان دیگر سکس دارند.
     
  ویرایش شده توسط: master_arad   
مرد

 
sina_mmm: همجنس بازى مردان (لواط)
تورات روابط جنسى بین مردان را جرم شمرده است: «و با ذکور مثل زن جماع مکن» (لاویان، 18:22). مجازات هر دو طرف اعدام است: «اگر مردى با مردى مثل با زن بخوابد، هر دو فجور کرده اند؛ هر دوى ایشان البته کشته شوند؛ خون ایشان برخود ایشان است» (لاویان، 20:13). همچنین حکم مجازات آسمانى (کارت) که به طور عام در لاویان، 18:29 آمده است، شامل حال مرتکبان این جرم نیز مى شود: «هر کسى که یکى از این فجور را بکند... از میان قوم خود منقطع خواهد شد». برطبق تلمود، مجازات چنین عملى سنگسار است (سنهدرین، 7:4). بااین همه، طفل صغیر (کمتر از 13 سال)، از این مجازات، همانند سایر مجازات ها، معاف است (سنهدرین، 54 الف). در کتاب مقدس مواردى چند از رواج این عمل در میان اقوام گوناگون و نیز بنى اسرائیل ذکر شده است. در سفر پیدایش آمده است که مردمان شهر سدوم، که لوط در میان ایشان ساکن بود، به این گناه آلوده بودند و چون از لوط خواستند که میهمانانش را در اختیار ایشان بگذارند تا به آنان تجاوز کنند، عذاب الاهى نازل شد (پیدایش، باب 19).
همچنین گزارش شده که قوم بنیامین، یکى از اسباط دوازده گانه بنى اسرائیل، پس از موسى دچار این عادت زشت شده بودند (داوران، باب 19).
من عاشق دخترام و دوست دارم همینجروی بهشون محبت كنم و عاشقانه دوستشون داشته باشم و سر تاپاشون رو بخورم ولی بعضی از مواقع وقتی این سوپرهای كثیف و بدی كه دختره واسه چند نفر ساك میزنه و آبشون رو میخوره دوست داشتم كه جاش بودم و تجربه می كردم ولی در كل با دخترا تحریك میشم و تو واقعیت پسر بهم دست میزنه چندشم میشه چه برسه.....!!
این كاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
mimisarvi: نكته جالبی گفتی و من به اون دقت نكرده بودم. و راستشو بخوای نمی دونستم چنین چیزی هست.
منظورم شناسایی همجنسگراها از روی دی ان ای.
بابت این اشاره ازت ممنونم . باید برم دنبالش ببینم قضیه چی هست.
اگه هم منبع سراغ داری ( ترجیحا فارسی) بهم لینك بده یا اینجا بذار چون خیلی مشتاقم در این مورد بیشتر بدونم.
به من دست بزن ببينم چندشت ميشه يا نه اون دفعه تو دانشگاه به هم كلاسيم دست دادم گفت چه قدر نرمي تو پيش خودت چي فكر كردي برعكسش يه بار يه زنه رو دوستم اورد كه بكنيم اصلا بدنش چندش اور بود زشت ،مو دار وچركو ونرم ولطيف هم نبود
این كاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
edikhsa: بهرحال با توجه به پیشرفت علم، پیدا کردن تعداد همجنسگراها آنچنان هم پیچیده نیست، این افراد دی ان ای متفاوتی دارند، و اصلا این همه جای بحث نداره.
mimisarvi: من رو این موضوع كه دی ان ای متفاوت دارن فكر كردم و به نظر من اصلا پیش آوردن چنین بحثی بی معنیه. چون در مورد مشابه یعنی زن بودن و مرد بودن اصلاچنین بحثی نیست. فقط تفاوت در تعداد كروموزوم هاست كه كاملا واضحه.
در ظاهر هم اگه طرف كیر داشته باشه می شه مرد و اگه كس داشته باشه زن.
بقیه اش به وسائل روانی برمی گرده و یه مقدار هم به ژن های به ارث برده كه اون هم در طول چند نسل از طریق رفتار ایجاد شده .
نه اینكه دی ان ای متفاوت برای جنس سوم ( و یا چهارم) به عنوان گی یا لزبین وجود داشته باشه.
همجنسگرایی به هیچ عنوان ریشه زنتیکی نداره و اولین باره میشنوم کسی بگه این افراد دی ان ای متفاوت دارند.ریشه ان در مسایل روحی روانی و همچنین هورمونی هست.اما جالب اینه كه در جایی كه داره بحث علمی و ریشه ای راجع به این موضوع میشه اون هم با استناد به مقالات معتبر طرف اومده حرف از تورات و انجیل و قوم لوط میزنه!!
بی تو لبریز تنهایی شدم
     
  
مرد

 
edikhsa: بهرحال با توجه به پیشرفت علم، پیدا کردن تعداد همجنسگراها آنچنان هم پیچیده نیست، این افراد دی ان ای متفاوتی دارند، و اصلا این همه جای بحث نداره.
dikhsa عزیزم
از توجهت به این مطلب سپاسگزارم

در مورد بحثی که کردی تا حد زیادی با نظرت موافقم با اینهمه بازم عقیده دارم اکثرا همجنسگرا نیستن اینجا . شما به مطالب و نوشته هایی که تو این قسمت انجمن هست نیگا کن ، یه ذره حال و هوای عشق و دوستی توش نیستش.
همش حرف از سکس می زنن.
یه کلیپ تو همین قسمت هس از دیدینش نه تنها تحریک نشدم کهحالم به هم خورد. یه پسر داره با یکی حرف می زنه و اون یکی هم داره می کندش ، تازه از پشت واسش شکلک هم در میاره!
شاید من خبر ندارم و جز من همه سکسشون همینه

به نظر من یه همجنسگرای واقعی نمی تونه تمام عمر حسشو پنهان کنه و یه زندگی عادی داشته باشه.
دوست داشتن پسرای خوشگل هم یه جور عشقه و ربطی به سکس نداره ( گرچه منم عقیده دارم یه سکس واقعی نمود نهایت عشقه )

وقتی شاه اسماعیل میاد پسرایی رو که ندیده می بره که بکنه این همجنسگرایی نیست حتی اس ام اس ام هم نیست شاید به گفته ی دکتر فرنودی یه جور دلگی جنسی باشه.

تو تاریخ اگه بخوایم بگردیم یه نمونه همجنسگرای واقعی شاعریه به اسم ابونواس که دربار هارون الرشید بوده .

احتمالا قابوسنامه رو دیدی که یه قسمت داره برای آداب سکس با پسرا و فوایدش. اون مطلب هیچ ارتباطی به همجنسگرایی خواننده نداره فقط می گه خوبه بعضی وقتا هم پسرا رو بکنی و اینکه چه جور پسرایی رو بکنی! با یه پسر تو اینترنت آشنا شده بودم می گفت من فقط دنبال سوراخ می گردم ( از طریق اچ کی کی ، اگه یادت باشه ) همچین کسی اومده بود عضو اچ كی كی شده بود!

البته طبیعیه كه اونایی دنبال پسر می گردن برای تنوع در سكس بیان همچین جاهایی و در عوض پسرایی هم كه همجنسگر هستن و بات ، عشقشونو هرچند یه طرفه از بین اونا انتخاب كنن ...

به هر حال من وجود همجنسگراها رو انكار نمی كنم اما فكر می كنم واقعا كمن و اكثرا همون اس ام اس ام هستن نه درمعنای همجمسباز كه به معنی تموم اون چیزی كه تو اون مقاله گفته شده .
و البته معتقدم شما و همسرت با اون توصیفی كه من برداشت كردم از جمع همون اقلیت همجنسگرای واقعی هستین .
این کاربر به دلیل تبلیغ برای همیشه بن شد.
(مدیریت انجمن لوتی)
     
  
مرد

 
اینكه من گفتم همجنسباز معادل خوبی برای اس ام اس ام نیست به ذلیل جملاتی مثل این هستش :

master_arad: بعضی از SMSM ها خواهان پیوند با مردان دیگر بوده و نیازمند دریافت محبت از این مردان می باشند. آنها دریافت این محبت و پیوند را از طریق داشتن ارتباط جنسی با دیگر مردان می یابند. برخی از مردان دگرجنسگرا که احساس می کنند به اندازه ی کافی از پدر خود محبت و توجه دریافت نکرده اند، به دنبال یافتن سکس به عنوان راهی برای کسب پذیرش و محبت از مردان دیگر می باشند. ممکن است که این مردان ترجیح دهند که این پیوند، غیر جنسی باقی بماند اما آنها نمی توانند این صمیمیت و پیوند را به جز از طریقِ روابط جنسی به دست آورند.
انو بگم كه من خودم با تموم این مقاله موافق نیستم ، مثلا از نظر من فردی با مختصات بالا همجنسگرا محسوب می شه نه اس ام اس ام . و البته اینطوری دایره ی همجنسگراها گسترده تر می شه.
اما مقاله ی بالا می خواد بگه همجنسگرایی یه وابستگی روانی كامل به همجنس هستش هم روحی و هم جسمی كه انكار ناپذیره و جایگزین نداره ، یعنی یه همجنسگرا محاله بتونه با جنس مخالف ازدواج كنه چه از روی اجبار و چه پنهان كاری.
اگه اینطوری حساب كنیم كه دیگه هیچ كس از اونایی كه تونستن اون حسو سركوب كنن و با عرف جامعه بسازن همجنسگرا نیستن و جمع همجنسگراها محدود می شه به همونی كه من گفتم.
در حالی كه اگه بخوایم به عقیده ی تو قضاوت كنیم ، 10 درصد كه نه ، بیش از 50 درصد جامعه همجنسگرا هستن ، دلیلشم اینجا می گم: طبق نظریات جدید روانشناسی ( كه البته توی طالع بینی قدیمی هم از هزاران سال پیش بوده ) هر شخصی یه نمونه از جنس مخالف در جسم و روان خودش داره ، یعنی همه ی مزدا درصدی زن و همه ی زنها درصدی مرد هستن . و البته این درصد در بعضیا پررنگ تر می شه كه وقتی به 50 درصد برسه شخص میشه دو جنسیتی.
و همه بر اساس غلظتی كه اون درصد جنس مخالف در اون هست متمایل به همجنسشون هستن به دلیل نیاز روانی به كامل شدن.
اما به دلیل فرهنگی كه تو جامعه وجود داره اونو انكار می كنن و سركوب می شه.
خوب! خودت قضاوت كن چند درصد اینطورین ؟ به طور نرمال از نظر ریاضی هم كه بخوایم حساب كنیم حداقل 50 درصد مردا و 50 درصد زنا اینطورین.

بازم می گم خودم به این نتیجه رسیدم مجموعه همجنسگراها بسیار بیش از اونی هستش كه تو اون مقاله اشاره شده.

منم ممنونم ازت
این کاربر به دلیل تبلیغ برای همیشه بن شد.
(مدیریت انجمن لوتی)
     
  
مرد

 
master_arad : SMSM های دیگر آنهایی هستند که معمولاً ترس از اجتماع دارند و مهارت های کافی برای ارتباط برقرار کردن و لاس زدن با زنان را ندارند. معمولاً این افراد آنچنان دچار تشویش و پریشانی می شوند که ارضای جنسی خود را با مردان دیگر می یابند. چرا که داشتن فقط یک سکس (hook-up) از طریق اینترنت، پارک ها و مکان های عمومی ای که مردان برای داشتن سکس با دیگر مردان در آنها می گردند، آسان تر است و نیازی به مهارت های اجتماعی ندارد.

معمولاً SMSM ها نسبت به تصاویر لخت مردان برانگیخته نمی شوند. در عوض آنها به صورت جنسی با زنان برانگیخته می شوند و به آنها جذب می گردند. از این رو ارتباط آنان با مردان معمولا بیش از آنکه از میل جنسی شان ناشی شود (شهوت آنان به مردان معمولا کمتر از شهوت آنها به شرکای زن شان می باشد) از تمایل آنان به مردان برای تجربه کردن و انجام برخی فانتزی های جنسیِ ویژه شامل برخی فتیش ها ناشی می گردد.

در برخی موارد آنها مجبور و یا شدیداً علاقه مند به داشتن تجربیات متفاوت جنسی ای می باشند که ممکن است به آنها برچسب همجنسگرایی زده شود (مانند علاقه به ساک زدن (تحریک آلت تناسلی مردانه توسط زبان)
آقا

آقا دمتون گرم با این مطلب بسیار بسیار بسیار مفیدتون.واقعا بالاخره نمردیم و یه مطلب مفید تو سایت دیدیم!

من رو از بلاتکلیفی در اوردین!

من قبلا هم گفته بودم من شدیدا به دخترا علاقه جنسی دارم و با اونا حشری میشم)اونم ناجور( ولی تاحالا با دختر سکس نداشتم متاسفانه و ۱۰۰ ساله داره بهم فشار میاره!!!!اونم به خاطر نداشتن همین مهارت لاس زدن

ازون طرف فتیش ساک زدن کیر و آب کیر خوردن هم دارم ولی از سکس گی بدم میاد و به غیر از کیر از همه جای مرد بدم میاد!بعد یه بار هم پیش یه روانپزشک اینا رو گفتم گفت من احتمال زیاد همجنس گرا هستم ولی قبول نکردم چون باز هم این شهوت دخترا بود که کیر من رو صبح تا شب بلند می کرد و حتی یک فیلم سوپر گی رو هم بیشتر از ۲ دقیقه نمی تونستم تحمل کنم و بالا میوردم!

الان با خوندن این مطلب شما امیدوار شدم به خودم

ولی به نظر خودم بیماری هست و چیز نرمالی نیست؟

آخه به نظر شما نرماله؟

من که به نظر خودم بخاطر عدم تواناییم در دوستی با دختر این مشکل برام پیش اومده!
این كاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
زن

 
DearMonster: این‌که شما می‌گی «همجنس گرایی» یک میل طبیعی هست (طبیعی از طبیعت می یاد) به نظرم چندان صحیح نیست.
دوست من نمیدونم اطلاعات روان شناسیتون در چه حده ولی سال هاست که این رو یک احساس طبیعی میدونند پزشکان و و این نظر بنده نیست
DearMonster: ببین فلورا جان، همجنس‌گرایی درجات متنوعی داره. در درجات پایین از یه میل کنجکاوانه یا از سر محدودیت شروع می‌شه و با آزادی عمل دادن به این گرایش ممکنه شدیدتر هم بشه و کار به عمل فیزیکی کشیده بشه. و در نهایت حتی اگه تشدید بشه، خصوصاً در موضع مفعولی به درمان پزشکی یا در ته تهش به تزریق هورمون یا در اند اند اندش به همل جراحی تغییر جنسیت هم کشیده بشه. این که ما چراغ سبز رو از مراحل اولیه تا به آخر بر این میل روشن کنیم، الزاماً به انتهای خوبی نمی‌رسه. خصوصاً در جامعه ما که هم به لحاظ فرهنگی و هم به لحاظ امنیتی و اجتماعی، این رویه می‌تونه بسیار دردسرساز باشه.

در جامعه ی ما بله شاید چیز خیلی بدی به حساب بیاد ولی این چراغ سبز به قول شما در کشور های دیگه وجود نداره چون یه میل طبیعی به حساب میاد
DearMonster: در میان سایر پستانداران به جز یکی دو تا گونه نادر خفاش و ... دیگه چیزی در این میلیون‌ها گونه پیدا نمی‌کنی که همجنس‌گرا باشه! پس نمی‌شه گفت طبیعیه. در ذات انسان هم (که کاویدنش چندان راحت نیست) نمی‌شه گفت این گرایش هست.
مثالی که زدی در واقع نوعی از همجن گرایی نیست چون مثلا خفاش فقط یه جنس داره و برای بقای نژاد در واقع هم جنس گرایی نمیکنه و اینو میگن همجنس گرایی چون خفاش زن و مرد نداره ..فرمودید نمیشه گفت طبیعیه من نگفتم در عالم حیوانات طبیعیه گفتم از نظر پزشکی این حس میتونه وجود داشته باشه ومشکلی نداره در میان انسان ها و پزشکی انسانی این حس یه حس طبیعیه حالا به قول شما کم یا زیادش فرق داره
DearMonster: چرا که به فرض اگه شمای نوعی تأیید کنی که این قضیه طبیعی هست و کاربر پرسشگر هم در این فروم (که extreme جنسی کم نداره) چند تا مشابه خودش رو ببینه، egoش بر این تابو صحّه می‌ذاره و ناخواسته به جای ترک این عادت در شرایطی که امکان ترکش رو داره، با خیال راحت‌تر به قضیه ادامه می ده. این در حالیه که با ادامه دادن این رویه (در شرایطی که طرف نیاز جسمی یا نیاز شدید روحی نداره و هنوز حق انتخاب داره)
دوست من ما اینجا حق اینو نداریم که بخوایم افراد دیگرو ارشاد کنیم با اطلاعاتی که شاید براشون مفید باشه ولی غلط باشه این حد اقل به من ربطی نداره که ایشون به کارش ادامه میده چون اگر ما طرز فکرمون رو صحیح در مورد این مسئله تغییر بدیم و کاری به جامعه نداشته باشیم و اطلاعات پزشکی در اختیار بگذاریم
این دیگه به خودش مربوطه که میخواد ادامه بده یا نده
DearMonster: در شرایط جامعه ما جز به ترد شدن از خانواده و دوستان و کاهش شدید عزت نفس و عدم تشکیل خانواده در آینده چیز دیگه‌ای نداره. مضاف بر این‌که از لحاظ قانونی و امنیتی و اجتماعی هم ممکنه در شرایط بحرانی، مشکلات عدیده‌ای رو برای ایشون (که پزشک قانونی شاید تأییدشون نکنه) پیش بیاره.
این رو هم توضیح دادم در همین قسمت بالا
پیروز باشید
.....
     
  
مرد

 
DearMonster: شما تو طبیعت و در میان سایر پستانداران به جز یکی دو تا گونه نادر خفاش و ... دیگه چیزی در این میلیون‌ها گونه پیدا نمی‌کنی که همجنس‌گرا باشه! پس نمی‌شه گفت طبیعیه.
کی میگه گی در حیوانات وجود نداره..؟؟طی تحقیقی که از سال ۱۹۹۹ توسط "بروس بگمیل" انجام شد معلوم شد که گرایش به جنس موافق در بیش از ۱۵۰۰ گونه جانوری وجود داره(ویکیپدیا: تصور می‌شود که رقم واقعی بسیار بیشتر از این باشد) که از اینا ۵۰۰ گونه با مدارک زیاد به اثبات عینی رسیده.

برخی از این گونه ها شامل:

بونوبوها Bonobo گونه اي از ميمونهاي آفريقايي نزديك به انسان
گونه اي از مارمولك ها Whiptail ماده
برخی حيوانات ماده مثل ميمونهاي Rhesus معروف به Macaque
حدود 8 تا 10 درصد از ميش هاي نر تمايلات همجنسگرايانه از خود نشان ميدهند(طی بررسي در اكتبر 2003 ميلادي توسط Dr. Charles E. Roselli et al)
معاشقه و دخول کامل در روابط گاوهای نر
یک گونه مارمولک (مارمولک دم شلاقی)
برخي گونه هاي پنگوئن، شترمرغ ها و فلامينگوهاي نر
در میان کبوترهای نر(این یکیو که دیگه من خودم به عینه دیدم)
گونه اي از دلفين هاي نر نوجوان معروف به "بطري-دماغي"
گونه اي از قوهاي متعلق به استراليا. یک چهارم جفت‌های قوی سیاه همجنس‌گرا هستند
و خیلیای دیگه.مثله زرافه، فیل، میمون برفی ژاپن، شیر، راسو، کفتار و حتی سنجاقک و مگس میوه!
مواردی که موجب به ایجاد فرزند میشود: اسب و خر، و همينطور شير و ببر
DearMonster: شما تو طبیعت و در میان سایر پستانداران به جز یکی دو تا گونه نادر خفاش و ... دیگه چیزی در این میلیون‌ها گونه پیدا نمی‌کنی که همجنس‌گرا باشه! پس نمی‌شه گفت طبیعیه.
شما مثله اینکه از روی اطلاعات بسیار کم خودتون میخواین از طرف طیف وسیعی از جامعه صحبت کنید. من خواهش میکنم که دوستان از روی احساس درونی خودشون نسبت به یک مسیله حساس الکی نظر ندن و حرفاشون با سند و استدلال باشه.

DearMonster: این‌که شما می‌گی «همجنس گرایی» یک میل طبیعی هست (طبیعی از طبیعت می یاد) به نظرم چندان صحیح نیست.
اتفاقاً یکی از نظریه هایی که روانشناسان برای توجیه گی میکنن همینه که از پدیده گی در حیوانات، به "طبیعی" بودن این پدیده میرسن و اونو به عوامل ژنتیکی ربط میدن...مثل تساوی طول انگشت دوم و چهارم در همجنسگرایان (رابطه یکطرفه).
برهان طبیعی بودن همجنسگرایی:
حال با این ادله و امثال اين سوال ميان اخلاق گرايان خداباور مطرح شد كه اگر طبيعت و كل آفرينش را بعنوان يك مجموعه بي نقص كه محصول يك آفريدگار بي نقص است (فتبارك الله احسن الخالقين) پذيرفته باشيم، در اينصورت مشاهده اتفاق افتادن رفتاري در طبيعت معياري براي سنجش حسن و قبح عملي چنين رفتاري در جامعه انساني نيز خواهد بود به اين معني كه اگر خداوند متعال چنين رفتاري را در ميان ديگر مخلوقات خويش مي پسندد پس چه دليلي دارد كه ما خود را از مجموعه قوانين آفرينش جدا بدانيم؟ اگر همجنسگرايي در ميان حيوانات اتفاق مي افتد از دو حال خارج نيست: يا اين مسئله را بعنوان يك خطا و نقصي در خلقت اين موجودات (كه فاقد اراده انساني قابل سوال و عقاب هستند) مي پذيريم كه در اينصورت اين خطا را به آفريننده آنها نسبت داده ايم (و اين خلاف اعتقاد ما به دانش و قدرت و عدالت مطلق خداوند است)، و يا اينكه آن را نيز بعنوان يك رفتار صحيح اما نادر مي پذيريم كه در اينصورت شامل آفرينش انسان نيز ميشود. حداقل اين است كه در اينصورت نميتوان بر همجنسگرايي انگ غيرطبيعي بودن زد و آن را بخاطر غيرطبيعي بودن محكوم و غيرقابل پذيرش دانست.مشاهده رفتارهای همجنس‌گرایانه در حیوانات دلیلی مستحکم بود برای رد ادعای گناه در برابر طبیعت. با استدلال به وجود همجنس‌گرایی در حیوانات در دادگاه عالی آمریکا قوانین ضد همجنس‌گرایانه ایالت آمریکا ملغی اعلام گردید.
بچه ها چرا یکم فکر نمیکنید؟ از کجا معلوم که اینچیزی که الان بعنوان دین در دست ما آمده است اشتباه رسیده باشد یا تحریف نشده باشد؟اصلن دلیل تاکید خدا بر جملاتی مانند "سیرو فی الارض" و خیلیای دیگه چی میتونسته باشه؟ تا حالا فکر کردین؟ اصلن به درون خودتون مراجعه کنید. دلتون چی میگه؟
DearMonster: بر این تابو صحّه می‌ذاره و ناخواسته به جای ترک این عادت در شرایطی که امکان ترکش رو داره، با خیال راحت‌تر به قضیه ادامه می ده.
شما اصن از این حرفاتون کاملا مشخصه که بصورت شخصی با گی مشکل داری. کی میگه که گی تابو هستش؟ اصن کی میگه گی نیازمند ترک هستش؟؟ تا موقعی که خودمون در درون خودمون گی رو به عنوان یک گرایش جنسی و نیاز جنسی که هر کسی میتونه اونو بصورت طبیعی داشته باشه، قبول نکنیم، معلومه که با این نوع استدلال ها مواجه خواهیم شد!!
DearMonster: این در حالیه که با ادامه دادن این رویه (در شرایطی که طرف نیاز جسمی یا نیاز شدید روحی نداره و هنوز حق انتخاب داره) در شرایط جامعه ما جز به ترد شدن از خانواده و دوستان و کاهش شدید عزت نفس و عدم تشکیل خانواده در آینده چیز دیگه‌ای نداره. مضاف بر این‌که از لحاظ قانونی و امنیتی و اجتماعی هم ممکنه در شرایط بحرانی، مشکلات عدیده‌ای رو برای ایشون پیش بیاره.
اینا فقط شرایطیه که تنها بخاطر مسایل فرهنگی موجود در جامعه برای گی ها بوجود اومده و با برطرف شدن این محدودیتها این مشکلات نیز حل میشه...
تاسفم برای بنده ای است که بندبند لحظاتش بنده ی بندگان بنده ی شهوتیست که بندبند روحش را به بند میکشند و بند تنش را میدرند.
>>>>>>>>> Only Love <<<<<<<<<
     
  

 
omid_gay: سلام...دوستان من فکر میکنم که همجنسگرائی فقط سکس با همجنس نیست مثل ازدواج با دختر یه قسمت های مختلف داره یکیش هم سکسه پس تو رو خدا اینقدر در مورد سکس با پسرا صحبت نکنید....
درود بر شما

شما درست می فرمایید،مقوله همجنس گرایی تنها سکس نیست،همانگونه که مقوله دگر جنس گرایی تنها سکس نیست،همجنس گرایی از رابطه عاطفی شدید و وابستگی بین دو انسان از جنس موافق(پسر با پسر و یا دختر با دختر) سخن می گوید(عاشق شدن)و سکس نیز میتواند اوج ابراز علاقه فیزکی دو نفر به هم باشد و یا راهی برای تخلیه فشارهای جسمی و روحی و روانی باشد و یا هر دو مورد با هم،اما این مورد را باید در نظر داشت که عزیزان همجنس گرا نیز مانند دگر جنسگراها میتوانند تنوع طلب باشند یا پی عشق زندگیشون بگردند،و یا خود را تا وقتیکه با کسی پیمان نبستند(هم جنس خود،جهت زندگی با عشق)آزاد ببینند و با چند هم جنس رابطه داشته باشند،داداش گلم ما نباید فراموش کنیم که سکس نیز مثل آب و غذا خوردن از نیازهای اولیه هر انسانیست،و بر آورده نشدن این نیاز میتونه عواقب بدی رو از لحاظ جسمی و روحی و روانی به دنبال داشته باشه،و در آخر باید یادمون باشه که توی کشوری با رژیم ضد انسانی زندگی می کنیم،که هم جنسگرایی رو جرم میدونه و،واسش مجازات اعدام رو مشخص کرده،جامعه ما نیز از لحاظ دینی و فرهنگی با این اقلیت جنسی مشکل دارند،پس سکس که یکی از نیازهای اولیه هر انسان بالغ (+۱۸) هست،در این اقلیت جنسی توی این سرزمین هم از لحاظ رژیم و هم مردم محکوم است.
به نظر شما حالا این گروه حق دارند از این نیاز اولیه که مثل آب و غذا و هوا لازمه هر انسانیست،شب تا روز صحبت کنند؟
به نظر من باید فریاد بزنند تا دیگر انسان ها هم متوجه شوند و از خواب بیدار شوند و حق و حقوق اونها رو نادیده نگیرند.

به امید آزادی و احترام برای همه انسان ها در این سرزمین

با سپاس،شاد و برقرار باشید
     
  
صفحه  صفحه 1 از 2:  1  2  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

معرفی SMSM و تفکیک همجنسگرایان واقعی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA