انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 3 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

چطور کون رو برای برقراری رابطه پاک کنیم...؟


مرد

 
دوستان ممنون از اطلاعات خوبتون

تو داروخونه ها وسیله راحتی به نام "پوآر تنقیه" هست راحت میتونید با خودتون جابجا کنید و همه این کار ها رو براتون انجام میده.

یه پیشنهاد دیگه هم دارم یه وسیله کم دردسر دیگه ای هم هست که برای بچه های کوچیک استفاده میشه به نام "پوآر بینی" یا "فین گیر". به اندازه مشت دست شما هست و یه سر کوچیک داره که به همین روش که گفتین داخل بینی نوزاد رو تمیز میکنه. میتونید یه شلنگ سرم حتی کوتاه داشته باشین و به سرش وصل کنین.



در کل پوآر تنقیه خیلی بهتره. گرون هم نیست فقط بعد از استفاده باید حتما با دقت با آب و صابون بشوریدش تا آلودگی باهاش نمونه و بتونید دوباره ازش استفاده کنید.

سکس خیلی خوبه
     
  
زن

 
سلام آب بره داخل ضرری نداره ؟
مطمئن باشم؟
     
  
مرد

 
اول میری دستشویی خودتو تخلیه میکنی بعد سر شلنگ میکنی داخل مقعد با فشار آب گرم ابو وارد میکنی بعد تخلیه میکنی این کارو چند بار تکرار میکنی تا تمیز بشی بعد پا میشی چند دقیقه بعد اگه باز احساس کردی هنوز تمیز نشدی این کار تکرار میکنی
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn

 
شست‌شوی مقعد برای سکس مقعدی
شاید با خواندن عنوان این نوشتار، این تصور در ذهن شکل بگیرد که شستن مقعد و یا سکس معقدی ویژه‌ی همجنسگرایان مرد است؛ پس نیازی نیست که به‌عنوان یک زن همجنسگرا، یک مرد دگرجنسگرا یا ... در مورد آن بدانم. بااین‌وجود، از آن‌جا که سکس معقدی یکی از رایج‌ترین و لذت‌بخش‌ترین روش‌های سکس برای بسیاری از افراد جدا از گرایش جنسی آن‌هاست، به‌روشنی می‌توان گفت که تصور اختصاصی‌بودن آن صرفن در سکس بین دو مرد، تصور نادرستی است. به‌خاطر جای مقعد در بدن، کارکرد آن و تجمیع میزان زیادی از رشته‌های عصبی در مقعد، سکس مقعدی یا تحریک جنسی مقعد چه برای زنان و چه برای مردان می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. لذت‌بردن از سکس مقعدی به معنای همجنسگرابودن نیست، و تنها به معنی لذت‌بردن از سکس مقعدی است!

شما هم حتمن با صحنه‌هایی از فیلم‌های پورنوگرافیک مواجه شده‌اید که افراد پس از سکس مقعدی کاملن تمیز بوده‌اند و هیچ آلودگی روی بدن‌های آن‌ها وجود نداشته است. شاید هم با این پرسش رویارو شده‌اید که چطور می‌شود بدون «کثیف‌شدن» مقعد یا آلت تناسلی، سکس مقعدی داشت. پاسخ به این پرسش، دشوار نیست: شست‌شوی مقعد (Anal Douching) دقیق‌ترین پاسخ است.


لزوم شستشوی مقعد پیش از سکس :

محیط داخل مقعد محل جمع‌آوری ضایعات غذاهای مصرفی است که در انتظار دورریخته‌شدن هستند. از این رو میزان قابل توجهی باکتری و میکروب در این محل وجود دارند. دیواره‌های مقعد رویه‌ی نازکی دارند که پوشیده از تعداد بسیار زیادی مویرگ است. احتمال می‌رود این مویرگ‌ها در طول رابطه‌ی جنسی پاره شوند، اما به‌دلیل حساسیت پایین این مویرگ‌ها، فرد نسبت به وجود این زخم‌های کوچک آگاهی نمی‌یابد. بدین‌گونه، در صورت آلوده‌بودن محیط، امکان چرکی‌شدن محل زخم‌ها وجود دارد. به‌این‌ترتیب، یکی از دلیل‌های شست‌شوی مقعد، جلوگیری از ایجاد زخم چرکی پس از سکس مقعدی است.در صورت وجود مدفوع در مقعد هنگام ورود آلت تناسی یا وسیله‌ی ارضای جنسی، امکان برخورد و ایجاد درد به‌جای لذت وجود دارد. تمیز بودن مقعد می‌تواند از این برخورد پیشگیری کند.

هم‌چنین تمیزی مقعد امکان سایش دیواره‌های مقعد با جسم ورودی را بیشتر می‌کند که باعث افزایش لذت جنسی می‌شود. در حالت کلی در صورت تمیزی مقعد، امکان لذت جنسی بالاتر خواهد بود.در شماری از افراد، آلوده‌شدن بدن یا به‌عبارت‌دیگر کثیف‌شدن بدن در هنگام سکس مقعدی می‌تواند یکی از دلایل کم‌شدن حس جنسی باشد. بسیاری از افراد به‌دلیل آلودگی (کثیف‌بودن) مقعد از لذت آن چشم می‌پوشند. به‌این‌ترتیب، شست‌شوی مقعد می‌تواند این مساله را برطرف سازد.در این زمینه، به دلیل‌های دیگری را هم می‌توان برشمرد ولی به همین دلیل‌ها بسنده می‌کنیم تا در ادامه به شیوه‌ی شست‌شوی مقعد بپردازیم.


شست‌شوی مقعد برای سکس :

اگر بخواهیم به زبان ساده شست‌شوی مقعد برای سکس را توضیح دهیم، همان داخل‌کردن آب به مقعد و خارج‌کردن آن برای چندبار از مقعد است تا آن‌زمان‌که مقعد تمیز شود. تمیزی مقعد زمانی اتفاق می‌افتد که آب خارج‌شده از آن، تمیز و شفاف باشد.

با توجه به این‌که سرویس‌های بهداشتی در کشورهای غربی متفاوت از آن‌چیزی است که ما در ایران داریم، به‌منظور شست‌شوی مقعد، وسیله‌ای به نام «دوش مقعد» (anal douche) ساخته‌شده است که در فروشگاه‌های وسایل سکس (Sex Shop) قابل خریداری است. به همین دلیل نام این نوع از شستشو در انگلیسی anal douching است. این وسیله‌ها که هیچ شباهتی به دوش آب ندارند، دارای شکل‌های مختلفی هستند. برخی از آن‌ها دارای مخزن برای آب هستند و برخی دیگر را می‌توان به شیر آب حمام وصل کرد، اما کار تمامی آن‌ها این است که آب را به شیوه‌ای به داخل مقعد هدایت کنند.




سرویس‌های بهداشتی مورد استفاده در ایران اما دارای شلنگ آب هستند و در نتیحه، نیازی به «دوش مقعد» نیست. به همین دلیل نام رایج برای این شستشو در زبان عامه «شلنگ‌شور» است.وقتی برای شست‌شوی مقعد به سرویس بهداشتی رفتید، در آغاز سعی کنید مدفوع خود را تخلیه کنید. سپس دمای آب داخل شلنگ (یا دوش مقعد) را در درجه‌ای نسبتن گرم تنظیم کنید چراکه آب گرم به نرم‌شدن عضله‌های مقعد و همبن‌طور دلپذیرترشدن سکس مقعدی کمک خواهد کرد درحالی‌که آب سرد باعث منقبض‌شدن عضله‌های مقعد می‌شود و سکس در پی آن هم می‌تواند دردناک باشد.سر شلنگ را روی دهانه‌ی مقعد قرار داده و کمی فشار دهید تا آب با سرعت کمی وارد مقعد شود. در آغاز ممکن است احساس نه‌چندان خوبی به شما دست دهد، اما معمولن این احساس خیلی زود رفع می‌شود.



پس از چند ثانیه‌، هنگامی‌که احساس پرشدن مقعد را داشتید، شلنگ را از مقعد دور کنید و سعی کنید تا آب واردشده به مقعد را با فشار تخلیه کنید. این کار را چندبار تکرار کنید. پر و خالی کردن مقعد را باید تا جایی ادامه داد که دیگر هیچ آلودگی‌ای در آب خارج‌شده از مقعد وجود نداشته باشد. به‌طور معمول، پس از دو یا سه بار تخلیه‌، مقعد به‌طور کامل تمیز می‌شود. اگر در آن زمان دستگاه گوارش سالم باشد و درست کار کند، مقعد شسته‌شده حدود سه تا پنج ساعت تمیز می‌ماند.

روش‌های دیگری به تمیزی مقعد برای سکس می‌تواند کمک کند که برای نمونه می‌توان به کنترل تغذیه در روزهای پیش از سکس هم اشاره کرد، اما روش شست‌شو سریع‌ترین و موثرترین روش برای تمیز کردن مقعد و در پی آن، تجربه‌ی یک سکس مقعدی دل‌پذیر است.




لطفن دقت کنید که تمیز بودن مقعد تنها یکی از کارهایی است که برای تجربه‌ی یک سکس دل‌پذیر مقعدی ضرورت دارد که انجام شود ولی به‌تنهایی کافی نیست. استفاده از مواد لزج‌کننده مثل انواع روان‌کننده‌های مخصوص سکس (Sex Lubricants)، آمادگی پیش از دخول و ... هم برای یک سکس مقعدی لذت‌بخش اهمیت دارند.شست‌شوی مقعد علاوه بر سکس لذت‌بخش، بهداشت و سلامت جنسی را هم افزایش می‌دهد. پس لازم است که پیش از این گونه از رابطه‌ی جنسی، بیش از پیش، به پاکیزگی مقعد فکر کنیم.
     
  
مرد

 
واقعا ضرر نداره انجام این کار؟
ی ادم سکسی ، دنبال ی ادم سکسی
     
  
مرد

 
lovesex86: شیلنگ میزارم دم سوراخمو پر و خالی میکنم...یکمم راهش وا میشه....البته اگه فردا قرار دارم از امروز خوراکمو درست میکنم ک تو بهترین حالت باشم.
مثلا چه خوراکی؟
     
  

 
من هم از شیلنگ استفاده می کنم خوبه و جواب هم داده و اگه خوب شسته و تخلیه بشه میتونه مدت طولانی سکس داشته باشید...
     
  

 
mostafa126

دوست یابی ممنوع هست.
     
  

 
منم همیشه شلنگ با آب ولرم میکنم توو کونم .حداقل ی ربع بعد انگشت میکنم تا تمیز بشه و تمام اب بیرون بریزه
     
  
مرد

 
فقط با روغن زیتون
     
  
صفحه  صفحه 3 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

چطور کون رو برای برقراری رابطه پاک کنیم...؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA