انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خاطرات و داستان های ادبی
  
صفحه  صفحه 133 از 134:  « پیشین  1  ...  131  132  133  134  پسین »

بحث و پیشنهاد پیرامون رمان ها | لیست معرفی کتاب ها در پست دوم


مرد

 
راهنمای تولید ناب
دن اولسن
کتاب در مورد شرح و توضیح مفهومی کلیدی در عرصه تجارت به نام تناسب محصول-بازار است.
تناسب محصول -بازار وجه تمایز شرکت های موفق وناموفق دچاست و دن اولسن تونسته این موضوع رو با راهکارهای مفید به شکلی کاربردی وقابل اجرا برای افراد علاقمند درقالب این کتاب بیان کنه.
(Former steratulanch)
     
  
مرد

 
معرفی کتاب جامعه شناسی نجات ایران




  • نویسنده : دکتر رضا آیرملو
  • تعداد صفحات : 283

  • معرفی کتاب : دکتر رضا آیرملو یکی از اساتید برتر دانشگاه های سوئد در رشته جامعه شناسی است.کتاب جامعه شناسی نجات ایران (گره های ساختاری و راه برون رفت) در مورد جامعه ایران و مشکلات آن است و میخواهد جنبش آزادیخواهی ایران را به چالش بکشید و علت این همه مشکل در ایران را تجزیه و تحلیل می کند.

  • فهرست مطالب :
  • جنبش سرنگونی طلب آزادیخواه
  • جهان در حال دگرگونی
  • وابستگی رژیم جمهوری اسلامی به بازار جهانی به سرکردگی آمریکا
  • پرسش و پاسخ بر اساس تحلیل داده ها
  • داده های موجود و راهی برای نجات از دیکتاتوری در ایران

دانلود کتاب
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  

 
۵ زبان عشق، گری چاپمن
کتابی مفید برای تمام افراد جامعه..
     
  
مرد

 
راز سر به مهر
ظریف،صالحی، عراقچی،تخت روانچی
     
  

 

کتاب مسیح باز مصلوب:یکی دیگر از آثار درخشان نیکوس کازانتزاکیس است. رمانی که در آن یک بار دیگر نویسنده عطش خود برای کشف حقیقت را نشان می‌دهد. حقیقتی که می‌توان گفت در همه کتاب‌هایش به دنبال آن است. این رمان داستانی است اندوه‌بار از فساد و زوال دین، اخلاق و معنویت در جامعه‌ای که خود ادعای پاکدامنی و مؤمن بودن، دارند.نیکوس
کازانتزاکیس در سال ۱۸۸۳ در جزیره کرت در یونان به دنیا آمد و در سال ۱۹۵۷ در سویس از دنیا رفت. وقتی تابوت او را به یونان بردند، هیچ کلیسایی حاضر نشد او را بپذیرد و به ناچار جنازه او را به محلی سپردند که معمولا جسد اشخاص مجهول‌الهویه را در آن می‌گذارند. اما مراسم خاکسپاری او به شیوه‌ای باشکوه برگزار شد و در حدود ۵۰ هزار نفر در آن شرکت کردند. اما از جمله مهم‌ترین دلایلی که کلیسا حاضر به پذیرش او نشد دو کتاب مسیح بازمصلوب و آخرین وسوسه مسیح است. کتاب‌هایی که خشم کلیسا رابرانگیخت و در زمان حیات کازانتزاکیس نیز او را طرد کرد.در رمان آخرین وسوسه مسیح، کازانتزاکیس یک چهره زمینی شده از مسیح پیش روی مخاطب قرار می‌دهد که دچار وسوسه می‌شود و باید برای رستگاری مانند هر فرد دیگری تلاش کند. اما در این کتاب، هرآنچه که میراث عیسی مسیح باشد و در راس آن کلیسا مورد نقد قرار می‌گیرد.

خلاصه کتاب: داستان این رمان در روستایی در یونان جریان دارد که تحت حاکمیت دولت عثمانی است. در ابتدای کتاب به شرح روستا و مردم آن پرداخته می‌شود و یک تصویر دقیق پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد. روستا که آباد و ثروتمند است همراه با «آقا»ی آن که از طرف دولت عثمانی انتخاب شده و ناظر بر جان و مال مردم است توصیف می‌شود و سپس شرحی از مردم روستا که همه آدم‌های خوب و نازنینی هستند ارائه می‌شود.مردم آبادی «لیکووریسی» مسیحی هستند و هر هفت سال یک‌بار مراسمی برگزار می‌کنند تا رنج‌هایی که مسیح بُرده فراموش نشود. در این روز آن‌ها رستاخیز مسیح را بازسازی می‌کنند. بنابراین برای آماده شدن، یک سال قبل از برگزاری مراسم، ریش‌سفیدان ده جمع می‌شوند تا در میان مردم بازیگران را انتخاب کنند. فردی می‌بایست نقش عیسی مسیح را اجرا کند و چند تن نیز باید نقش حواری او را داشته باشند. به ناچار فردی هم باید نقش یهودا را بازی کند و به مسیح خیانت کند و در آخر یک نفر هم باید نقش مریم مجدلیه را قبول کند
     
  

 

معرفی کتاب جن زدگان (تسخیر شدگان)
کتاب جن زدگان تسخیر شدگان اثر فئودور داستایوفسکی، داستان ملتی است که موازین اجتماعی را نمی‌شناسد و بدین ترتیب به جای این که خود را نجات دهد، نابود می‌سازد. شیاطین همیشه در جسم آن قربانی که در آن حلول کرده‌اند باقی نمی‌مانند. خدا بیدار است و روزی خواهد رسید که این انبوه در هم شوریده‌ شیاطین در هم رانده شوند و در جسم خوک‌ها حلول کنند، و خوکان دیوانه وار در دریاچه فرو افتند.مطالعه کتاب جن زدگان (تسخیر شدگان) آشکار می‌سازد که در کالبد داستایفسکی، انسانی بزرگتر از آن آدم خود پرست ضعیف النفس آتشی مزاج مغرور، که نویسندگان شرح حال او تصویر می‌کنند، وجود داشت: در وجود او مردی زندگی می‌کرد که می‌توانست «الیوشا» را بیافریند، آفریده‌ای که شاید در تمامی رمان‌های جهان، جذاب‌تر و شیرین‌تر و نجیب‌تر و مهربان‌تر از او نیامده باشد. در کالبد داستایفسکی، انسانی زندگی می‌کرد که می‌توانست "بابا زوسیما" را خلق کند، مردی که شبیه اولیاء است..
در کتاب جن زدگان گروهی سیاسی که در تسخیراند، درصدد هستند که آرمان‌های فردی راسکلنیکف را این بار به صورت اجتماعی و نه فردی تحقق بخشند. راسکلنیکف برای اثبات آزادی دست به قتل می‌زند و سپس در توجیه این جنایت می‌گوید که «این یک موجود انسانی نیست که به دست من کشته شده، بلکه یک اصل اخلاقی است.فئودور داستایفسکی در 30 اکتبر 1821 در خانواده متوسطی در مسکو به دنیا آمد. فئودور به عقاید فروید توجه خاصی داشت و ابتدا کار خود را با ترجمه کتاب اوژنی گرانده نوشته بالزاک آغاز کرد و پس از پایان تحصیلات به نویسندگی روی آورد. فئودور در سال 1846 اولین رمانش را با نام مردم فقیر به چاپ رساند. وی در سال 1849 به دلیل شرکت در محافل انقلابی زندانی شد. او برای چندین مجله داستان‌های کوتاه و دنباله‌دار می‌نوشت تا بتواند مخارج خانواده‌اش را تامین کند. در همان دوران کتاب یادداشت‌های زیرزمینی را به چاپ رساند. از کتاب‌های معروف این نویسنده بزرگ می‌توان از مردم فقیر، اشعار پترزبورگ، زخم‌ها و توهین‌ها، خانه مرگ، جنایت و مکافات، قمارباز، جوانی، ابله، شیطان، برادران کارامازوف نام برد.
     
  

 

خاطرات خانه مردگان
کتاب خاطرات خانه مردگان اثر فئودور داستایفسکی، ثمره دوره چهار ساله‌اش در زندان اومسک واقع در سیبری است.همان‌طور که احتمالا می‌دانید، داستایفسکی در سال ۱۸۴۹ به جرم شرکت در توطئه‌ای علیه حکومت دستگیر شد و به همراه دیگر دوستانش به مجازات اعدام محکوم شدند. البته پیشنهاد مجازات اعدام که از سوی دادگاه نظامی بود تایید نشد ولی با این حال، تصمیم بر آن شد که برای درس عبرت یک مراسم اعدام نمایشی برگزار کنند که در آخرین لحظه خبر عفو را به محکومان بدهند. پس از این اتفاق داستایفسکی را به زندانی در سیبری منتقل کردند.همان‌طور که خود داستایفسکی در کتاب هم اشاره می‌کند، خاطرات خانه مردگان عموما شامل خاطرات سال‌ آخر محکومیتش است. منتقدان نیز می‌گویند: با اینکه خاطرات خانه مردگان چیزی از وحشت‌ها و مشقات زندگی محکومین را پنهان نمی‌دارد، اما با لحنی نرم‌تر و ملایم‌تر نوشته شده است. خشم داستایفسکی در سال‌های آخر کمتر شده بود و همچنین سانسور نیز بی‌تاثیر نبوده است.
     
  ویرایش شده توسط: Erfan1993   

 

معرفی کتاب قمارباز اثری از فئودور داستایسفکی: این رمان برای نخستین بار در سال 1866 منتشر شده است. «قمارباز» روایتی است از تجربه‌ی تلخی که برای داستایفسکی و در جریان اقامتش در خارج از روسیه پیش آمده است. ناشر درباره‌ی کتاب آورده است: «قهرمان رمان، آلکسی ایوانویچ، معلمی سرخانه در نزد ژنرالی است که هروقت به خارج از کشور سفر می‌کند، در شهر خیالی رولتنبورگ اقامت می‌‌کند.داستان اما با ماجرای قرض‌دادن 700 فلورن از سوی پولونیا برای آلکسی به‌منظور شرکت در بازی رولت وارد مرحله‌ی تازه‌ای می‌شود. در آغاز، بخت با آلکسی ایوانویچ یار می‌شود، ولی او می‌خواهد از اقبالی که نصیبش شده است حداکثر فایده را ببرد؛ بنابراین، به بازی ادامه می‌دهد، اما در ادامه تمام پولش را می‌بازد و در اثر این باخت تعادل روانی خود را از دست می‌دهد و دچار نوعی هذیان می‌شود. وجود اصول روانشناسی این داستان است که سبب می‌شود که دقیقا با شخصیت، دغدغه‌ها و احساسات یک قمارباز آشنا باشید. مثل اینکه با علم روانشناسی به تحلیل این شخصیت پرداخته‌اید. زاویه‌ی دید این رمان دانای کل نامحدود است.
     
  

 


معرفی کوتاه
نمایشنامه مرگ یزدگرد
مرگ یزدگرد (مجلس شاه کشی) نمایشنامه‌ای از بهرام بیضایی درباره‌ی مرگ یزدگرد سوم، آخرین پادشاه ساسانی است که نخستین بار از یکم مهرماه تا بیستم آبان‌ماه 1358 در تالار چهارسوی تئاتر شهر اجرا شد. این متن از معدود نمایشنامه‌های ایران است که در آن هیچ واژه‌ی عربی وجود ندارد.نمایشنامه داستان مرگ یزدگرد سوم است که به مرو می‌گریزد و به طور ناشناس در آسیابی پناه می‌گیرد. داستان از زبان آسیابان، زن آسیابان و دخترشان بیان می‌شود و همه روایت‌ها با هم تفاوت دارد.
     
  

 


شکار مرگ مشهورترین نمایشنامۀ آیرا لوین است. این نمایشنامه در سال 1978 به روی صحنه رفت و چهار سال پیاپی ( 1793 اجرا) در برادوی رو صحنه بود و اجرا می‌شد. از این نظر شکار مرگ در میان نمایشنامه‌های کمدی-تریلر رکورددار محسوب می‌شود. شکار مرگ روایتی تودرتو دارد و به شکل نمایش در نمایش نوشته شده و آکنده از لحظات غافلگیر کننده و سرشار از شوخ‌طبعی است. داستان آن روایت کشمکش سیدنی برولِ میان‌سال با جوانی تهدیدگر بر سر کسب موفقیت در حرفۀ نویسندگی است. سیدنی لومت در 1982 بر اساس شکار مرگ فیلمی با همین نام ساخت. شکار مرگ در سال 1978 نامزد جایزۀ تونی شد و همچنین جایزۀ ادگار را برای لوین به ارمغان آورد.
     
  
صفحه  صفحه 133 از 134:  « پیشین  1  ...  131  132  133  134  پسین » 
خاطرات و داستان های ادبی

بحث و پیشنهاد پیرامون رمان ها | لیست معرفی کتاب ها در پست دوم

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA