انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 2 از 106:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  103  104  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 
روابط عمومی استقلال : باشگاه پیروزی باخت را به عنوان واقعیت بپذیرد!

دوست داریم بار دیگر و این بار در فینال جام حذفی با رقیب سنتی روبرو شویم و بار دیگر جشن پیروزی بگیریم.

محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت : بسیار خوشحالم که تیم استقلال توانست با ارائه یک بازی حساب شده از سد حریف خود عبور کند و هم عیدی هواداران خود را بدهد. با این برد موفق شدیم رفت و برگشت رقیب را شکست دهیم و به رکوردی با ارزش دست یابیم ،هرچند دوست داریم بار دیگر و این بار در فینال جام حذفی با رقیب سنتی روبرو شویم و بار دیگر جشن پیروزی بگیریم.
وی ادامه داد: برای برخی از اظهار نظرها پیرامون داوری دربی واقعا متاسفم، این در حالی است که آقای حسین عسگری صحت رای داور را به عنوان بالاترین مرجع تایید کرده است. امیدوارم همانند بازی رفت نمایش شجاعانه و قدرتمندانه استقلال توسط عده ای لوث نشود، هرچند هواداران واقع بین و محترم هردو تیم حقایق را به خوبی تمییز میدهند.
سررشته داری در انتها افزود: باید باخت و واقعیت را پذیرفت و از مسئولیت شانه خالی نکرد. به پرسپولیس و هواداران این تیم برای ارائه بازی جوانمردانه و با کیفیت امروز تبریک میگویم و برای آنها در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
فتح‌الله‌زاده: حالا شده‌ايم "اس‌اس رفت و برگشت "

سرپرست باشگاه استقلال گفت: براي هواداران اين‌كه تيمشان توانست لقب "استقلال رفت و برگشت " را بگيرد، انگار كه جام گرفته است.

به گزارش خبرگزاري فارس، با شرايطي كه استقلال در ابتداي فصل داشت براي علي فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه چيزي مهم‌تر از اين نبود كه تيمش بتواند سهميه ليگ قهرمانان آسيا را كسب و از نام و اعتبارش در ليگ برتر دفاع كند.
هرچند كه استقلال در ادامه راه خود را به عنوان يكي از مدعيان قهرماني نشان داد اما به طور حتم آن چيزي كه بيش از همه فتح‌الله‌زاده را راضي نگه داشته پيروزي در دو دربي رفت و برگشت فصل جاري است. استقلال پس از 20 سال ركورد پيروزي در دو ديدار پياپي با رقيب ديرينه را شكست و اين طبيعي است كه فتح‌الله‌زاده خوشحال‌ترين فرد آبي‌ باشد.
سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره دربي و اتفاقات حواشي آن صحبت‌هاي زير را انجام داده است:

فارس: دربي براي شما چطور گذشت؟
اين ديدار براي ما خيلي مهم بود، 20 سال طول كشيد تا بتوانيم بار ديگر در رفت و برگشت برنده باشيم.

فارس: فكر مي‌كرديد برنده باشيد؟
دقيقاً چنين تصوري داشتم. شب قبل هم كه به اردو رفته بودم بعضي از دوستان مي‌گفتند اگر استقلال مساوي هم كند با توجه به اينكه در ديدار رفت برنده شديم مثل پيروزي مي‌ماند اما من پايم را در يك كفش كرده بودم كه قطعا برنده ما هستيم چون معتقد بودم كه استقلال قوي است. تنها نگراني‌ام غرور بود اما بچه‌ها انصافاً هم به موقع گل زدند و هم به خوبي حفظ گل كردند.

فارس: اما خيلي‌ها معتقد هستند پرسپوليس بازي بهتري انجام داد.
مسلم است تيمي كه مي‌بازد خود را به آب و آتش مي‌زند تا نتيجه را تغيير دهد اما حملات آنها احساسي بود و حمله احساسي جواب نمي‌دهد. بازيكنان استقلال اگر هوشيارتر بودند مي‌توانستند در ضد حمله به گل دوم هم برسند. من واقعا ناراحت هستم از اينكه مي‌بينم عادل فردوسي‌پور در رسانه ملي اين سؤال را مطرح مي‌كند كه كدام تيم خوب بازي كرد.

فارس: چرا؟
اين سؤال طرفداري محسوب مي‌شود. من از فردوسي‌پور گله دارم. همه مي‌دانيم تيمي كه يك گل خورده حمله مي‌كند تا نتيجه را جبران كند. صحنه‌هايي در بازي بود كه داور مي‌توانست به نفع استقلال بگيرد اما در برنامه 90 هيچكدام آنها نشان داده نشد. در يك صحنه فرهاد مجيدي را زدند و آفسايد اشتباه هم براي ما گرفتند.
رسانه ملي بايد همه را به يك چشم ببيند. استقلال هم يك تيم ايراني است. من تا به حال نشنيده بودم كه يك گزارشگر بازي درباره صحنه‌اي كه مشكوك به پنالتي است صراحتا بگويد خطاي پنالتي صورت گرفته، اما عادل فردوسي‌پور اين حرف را زد و حتي براي اينكه حرف خود را به كرسي بنشاند در برنامه‌اش از كارشناسي استفاده كرد كه حرفش را تاييد كند.
من اين سؤال را از آقاي فردوسي‌پور دارم كه مگر حسين عسگري خودش كارشناس نيست؟ او داور نبوده؟ روز بعد از دربي كه به باشگاه آمدم بيشتر از 16 هزار پيامك مربوط به اعتراض به فردوسي‌پور داشتيم.

فارس: به هرحال اگر هواداران استقلال معتقد بودند كه تيمشان بهتر بازي كرده مي‌توانستند نظرشان را در همين برنامه اعلام كنند.
به من ثابت شده كه اين نظرسنجي‌ها واقعي نيست و دست‌كاري مي‌شود. كساني كه در برنامه نظرسنجي شركت مي‌كنند همان هواداراني هستند كه به ورزشگاه مي‌آيند تا استقلال را تشويق كنند. چرا فردوسي‌پور سؤالي كه علي دايي در كنفرانس خبري پرسيده را براي نظرسنجي انتخاب مي‌كند؟ او سؤال واضحي را در نظر گرفت. اگر از خود استقلالي‌ها از جمله من كه مديريت باشگاه را برعهده دارم بپرسند كدام تيم خوب بازي كرد مي‌گويم پرسپوليس، چون آنها براي جبران گل خورده حمله مي‌كردند. تيمي كه گل زده ناخودآگاه عقب مي‌كشد. حرف من با عادل فردوسي‌پور اين است كه برادر من، تو بايد بي‌طرفي خودت را حفظ كني. از اينكه مجري باشخصيت و با شعوري مثل او داريم افتخار مي‌كنم اما آقاي فردوسي‌پور فهم خود را رنگي نكن.

فارس: جدا از اين بحث به عنوان يك بيننده فكر نمي‌كنيد خطاي محمدي روي رضايي مي‌توانست پنالتي باشد؟
من حرف‌هاي حسين عسگري را در اين زمينه بيشتر پسنديدم. محمدي اگر در آن صحنه از دروازه بيرون نمي‌آمد غلامرضا رضايي خودش را به زمين پرت كرده بود. محمدي در آن صحنه بي‌احتياطي كرد ولي او به قصد توپ از دروازه خارج شد. البته اين نظر شخصي من نيست،
اين روشي كه در پيش گرفتيم درست نيست. تا ديروز همه به عنايت حمله مي‌كردند و مي‌گفتند او استقلالي است اما اكنون از حسين عسگري كه پرسپوليسي است و همه هم اين را مي‌دانند انتقاد مي‌كنند. ما به عسگري احترام مي‌گذاريم چون او هم با توجه به موقعيتي كه دارد پرسپوليس و استقلال را به يك چشم مي‌بيند.

فارس: از قضاوت تركي راضي هستيد؟
ما هم از قضاوت تركي رضايت نداريم. بعد از اينكه گل زديم همه تصميمات عليه ما شد. مثلا شريفات را مصدوم كردند. مي‌خواهم از همين جا به فردوسي‌پور بگويم اگر انصاف داري نبايد روي حسين بادامكي مانور مي‌كردي؟ او خودش را براي گول زدن داور به زمين انداخت، چرا حتي يك كلمه هم در مورد اين مسئله صحبت نكردي؟
براي اولين بار است كه از يك نفر اين همه ناراحت مي‌شوم. وقتي من به او احترام مي‌گذارم دوست ندارم اين احترام به سوء‌استفاده تبديل شود. من به فردوسي‌پور توصيه مي‌كنم از اينكه رسانه ملي به او اين زمان و اين برنامه را داده همه را به يك چشم ببيند. اميدوارم از او ديگر چنين خطاهايي نبينيم.
اين انصاف نيست كه با بازيكن ما مصاحبه كند و به او بگويد كه مي‌خواهي به دفتر فتح‌الله‌زاده بروي تا فيكس شوي. همه مي‌دانند كه وحيد طالب‌لو پس از دربي رفت به دليل آسيب‌ديدگي محمدي درون دروازه استقلال قرار گرفت. وقتي از وحيد طالب‌لو چنين سؤالي پرسيده مي‌شود، يعني غرض‌ورزي دارند.

فارس: بگذريم، دربي را با پيروزي پشت سر گذاشتيد اما همچنان شكل نمايش استقلال دلچسب نيست. فكر نمي‌كنيد با اين شيوه بازي در ليگ قهرمانان آسيا با مشكل مواجه شويد؟
قرار نيست كه همه كارها را ما انجام دهيم، پس ديگران چكاره‌اند؟ روزي را به ياد آوريد كه با چند بازيكن، استقلال را به من تحويل دادند. تا اينجا هم خوب كار كرده‌ايم و همواره جزو 3 تيم برتر ليگ بوده‌ايم. اگر هواداران از بازي استقلال ناراحت باشند براي آنها همين كه تيمشان توانست لقب "استقلال رفت و برگشت " را بگيرد، انگار كه جام گرفته است. مظلومي در اين مدت به خوبي تيم را جمع‌وجور كرده و موفق شده بعد از 20 سال ركوردشكني كند.

فارس: پيش از دربي شنيده مي‌شد اگر استقلال نتيجه نگيرد قصد داريد تغييراتي در كادر فني ايجاد كنيد.
اصلا چنين چيزي نيست، اين حرف آدم‌هاي مريض است. شب قبل از بازي به مظلومي گفتم اينقدر به خودت فشار نيار، اگر بازي را هم ببازي مصاحبه انفعالي نكن چرا كه من مثل شير پشت تو ايستاده‌ام پس با خيال راحت بازي‌ات را انجام بده و نترس باش. اگر هم باختي من اين شكست را گردن مي‌گيرم. متاسفانه عده‌اي به دنبال اذيت استقلال هستند. مردم همه اين چيزها را مي‌‌فهمند.

فارس: قبول داريد استقبال تماشاگران از بازي‌هاي استقلال و پرسپوليس هربار كمتر مي‌شود؟
كم شدن حضور هواداران دليل داشت. اولا كه دوستان‌مان فقط 70 هزار قطعه بليت فروخته بودند در صورتي كه مي‌توانستند بيشتر به فروش برسانند اما نكته جالب اينجاست كه در اين دربي يك ركورد شكسته شد و آن هم كه براي دومين بار در دربي تعداد هواداران استقلال بيشتر از پرسپوليس بود. اين به اين معنا است كه هواداران ما نمي‌خواهند استقلال را تنها بگذارند. پيش از دربي هم از آنها خواسته بوديم كه بيايند و اكنون هم براي بازي چهارشنبه با پاختاكور مي‌گويم "اي هوادار خانه ننشين و به ورزشگاه بيا. "

فارس: جريان پاداش 2.5 ميليون توماني چيست؟
من شب قبل از بازي به بازيكنان گفتم اگر پرسپوليس را شكست دهند هرچقدر كه بخواهند پاداش مي‌دهم. بعد از بازي هم به رختكن رفتم و چون اميرحسين صادقي و پژمان منتظري كنارم بودند، گفتم اين دو نفر نماينده بازيكنان هرچقدر كه بگويند پاداش مي‌دهم. آنها هم بي‌انصافي كردند و گفتند نفري 2.5 ميليون. البته من به لحاظ قانوني و طبق آيين نامه باشگاه بيشتر از يك ميليون تومان نمي‌توانم پاداش دهم اما چون به بچه‌ها اين قول را دادم و واقعا حقشان هم است، منتظر دو نفر از دوستان استقلالي‌ام هستم تا مابقي پول را از آنها بگيرم و اين پاداش را بدهم.

فارس: يك سؤال و يك انتقاد در مورد جباري داشتيم. به نظر مي‌رسيد باشگاه در قبال اين بازيكن موضع جدي‌تري بگيرد نه اينكه او را 35 ميليون جريمه كند و را ببخشد.
من در مورد اين چيزها دخالت نمي‌كنم و اين كميته انضباطي است كه تصميم‌گيري مي‌كند. بعضي‌ها فكر مي‌كنند به خاطر دربي جباري را بخشيديم اما ديديد كه از او استفاده نشد. هيچوقت نظم و انضباط حرفه‌اي را قرباني يك بازيكن نمي‌كنيم و حتي تاوان اين قضيه را مي‌دهيم اما تنبيه هر جرم اندازه‌اي دارد و مقررات باشگاه هم بيشتر از اين به ما اجازه نمي‌داد تا او را تنبيه كنيم مگر اينكه براي فصل آينده مقررات خود را تغيير دهيم تا باشگاه با قدرت بيشتري از حق و حقوق خود دفاع كند.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
فریاد زدم تا نشان دهم خيلي‌ها پشتم را خالي كردند مظلومي: دربي را نمي‌بازم؛ فصل بعد هم پرسپوليس را مي‌بريم

سرمربي استقلال گفت: اهل كُري خواندن نيستم اما فصل بعد هم پرسپوليس را شكست مي‌دهيم.

به گزارش فارس پرويز مظلومي موفق شد پس از 20 سال با استقلال در دو بازي رفت و برگشت پرسپوليس را شكست دهد.
به همين بهانه با سرمربي تيم استقلال صحبت كرديم و مظلومي در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
متن صحبت‌هاي سرمربي استقلال با خبرگزاري فارس را در زير مي‌خوانيد:

فارس: مي‌گويند شما "دربي‌‌باز " شده‌ايد؟
از آخرين پيروزي رفت و برگشت 20 سال مي‌گذرد. آن زمان هم، من و آقاي پورحيدري روي نيمكت استقلال بوديم. خدا را شكر مي‌كنم كه اين پيروزي تكرار شد و مطمئن باشيد تا زماني كه در استقلال هستم در دربي شكست نمي‌خورم.

فارس: واقعا؟
كُري نمي‌خوانم چون اهل اينجور مسائل نيستم اما فصل بعد هم پرسپوليس را شكست مي‌دهيم.

فارس: فتح‌الله‌زاده نيز در گفت‌وگو با فارس اعلام كرده كه با اين برد استقلال رفت و برگشت شده‌ايم. نظر شما چيست؟
مبارك مديريت، بازيكنان، هواداران و ديگر اعضاي كادر فني باشد. فقط همين را مي‌توانم بگويم. خوشحالم كه از اين پيروزي خيلي‌ها شاد شدند.

فارس: چرا در نشست خبري گفته بوديد كه مي‌خواستيد استقلال را ترك كنيد؟
شما نمي‌دانيد چه فشاري را در چند وقت گذشته تحمل كردم. شايد ايراد به من است كه بايد مي‌ايستادم و هرگز فكر رفتن به سرم نمي‌زد. بايد جلوي كساني كه مي‌خواستند جايم را بگيرند مقاومت خود را نشان دهم، بايد مقاومت كنم و اجازه ندهم برخي‌ها اينگونه بي‌رحمانه به من حمله كنند.

فارس: مثل اينكه دلتان خيلي پر است؟
شما باشيد چه مي‌كنيد؟‌ وقتي تيم مي‌برد، تأثيرات يورگن گده است اما وقتي كه مي‌بازد من را سيبل قرار مي‌دهند. اگر كارشناس هستند بنشينند تا با آنها صحبت كنم نه اينكه شخصيت مظلومي را ترور كنند و با يك باخت بگويند او مربي ترسويي است و شجاعت ندارد. اگر شجاعت ندارم پس فكر مي‌كنيد چرا هدايت استقلال را پذيرفتم؟

فارس: آنها چه كساني هستند؟
مي‌دانم خط‌ها از كجاست. يك كتاب هزار صفحه‌‌اي از مدت حضورم در استقلال حرف در دلم دارم ولي بگذاريد كارشان را بكنند. مثل كوه ايستاده‌ام و مقاومت مي‌كنم. برد مال ديگران است و باخت مال من. آدمي نيستم كه اگر ببازم آن را گردن داور، بازيكن بيندازم و بگويم كم‌كاري شده است اما آنهايي كه بخاطر يك تساوي و يا باخت توپ را به زمين من انداختند را به خدا واگذار مي‌كنم.

فارس: بعد از بازي ديديم كه اشك در چشمانتان جمع شد.
بغض داشتم. كوهي از حرف‌ها در دلم مانده بود و مي‌خواستم وقتي به نشست خبري مي‌روم اعلام كنم كه ديگر نيستم. اگر فرياد كشيدم بخاطر برد نبود فقط به خاطر خالي كردن نفسم در سينه بود و فرياد زدم كه نشان دهم كه خيلي‌ها پشتم را خالي كردند.

فارس: تلخ‌ترين صحنه دربي از نظر شما چه صحنه‌اي بود؟
كارهاي زياد خوبي انجام شد، اينكه شهرداري شب قبل از مسابقه آن همه زحمت كشيد و نظم و انضباط را برقرار كرد. اينكه تماشاگران حضوري پر رنگ داشتند و مسائل ديگر كه به چشم نيامداما از حرف‌هاي يكي از بازيكنان پرسپوليس خيلي ناراحت شدم. اسمي از او نمي‌آورم اما فكر نمي‌كردم بازيكني با تجربه چنين حرف‌هايي به زبان بياورد.

فارس: چه صحنه‌اي باعث خوشحالي شما شد؟
خوشحالم كه استقلالي‌ها خوشحال شدند. باور كنيد ناراحت شدم كه يك نوجوان آنگونه اشك مي‌ريخت چون هميشه به طرف مقابلم نگاه مي‌كنم اما از خوشحالي استقلالي‌ها كه به خانه مي‌رفتند، خوشحال شدم.

فارس: از شكست علي دايي ناراحت نشديد؟
خودم را جاي او گذاشتم حتي به سمتش رفتم و در دل گفتم كه خدايا اين چه فوتبالي است كه بخاطر يك برد و يك باخت همه چيز زير سؤال مي‌رود. واقعا براي همكار خودم ناراحت شدم چون او را خيلي دوست دارم. احساس كردم غم بزرگي روي دوش او است.

فارس: فكر نمي‌كنيد غرور بازيكنانتان را بگيرد؟
از ديروز با بازيكنانمان صحبت كرديم ولي متاسفانه دربي باعث شد تلفات زيادي بدهيم. 4، 5 بازيكن ما آسيب ديدند از گرفته از منتظري گرفته تا منتظري، اميرآبادي و رحمتي و چند بازيكن ديگر. البته طالب‌لو، شريفات و شكوري هم مصدوم هستند. انشاءالله تيم را با اين بازيكنان جمع‌وجور مي‌كنيم و از پاختاكور 4 امتياز مي‌گيريم و به صعود به مرحله بعد فكر مي‌كنيم.

فارس: صحبت خاصي نداريد؟
اميدوارم هواداران يار دوازدهم ما باشند و بايد مبارزه كنيم و دل آنها را شاد كنيم.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
بهتاش فریبا مطرح کرد: سهمیه آسیا را از استقلال گرفتند/ تنها به قهرمانی جام حذفی فکر می کنیم

مربی تیم استقلال با بیان اینکه ارسال نشدن به موقع مدارک از سوی برخی باشگاه‌ها، سهیمه حضور مستقیم در لیگ قهرمانان را از استقلال گرفت، گفت: تیمی که ادعای قهرمانی دارد باید همه تیم‌های کوچک و بزرگ را شکست دهد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد سررشته داری، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در ابتدای نشست خبری این تیم پیش از دیدار با سایپا مهر کرج در رقابت‌های جام حذفی با عذرخواهی از خبرنگاران گفت: پرویز مظلومی و بازیکنان می بایست ساعت 2 در مراسم ختم پدر جواد زرینچه شرکت می کردند به همین دلیل ایشان نتوانست در نشست خبری حضور یابد و بهتاش فریبا امروز پاسخگوی شما خواهد بود.

بهتاش فریبا در مورد تیم سایپا مهرکرج اظهار داشت: نمی توان این تیم را حریف آسانی دانست. سایپامهر برای ما تیمی قابل احترام است و پیروزی مقابل راه آهن و تیم‌های دیگر و حضور در این مرحله از جام حذفی نشان می دهد که این تیم، تیمی خوب و قدرتمند است. ما بازی‌های تیم سایپامهر را دیده‌ایم و می دانیم این تیم از نفراتی جوان، دونده و باانگیزه بهره می برد.

وی با بیان اینکه طبیعتا انگیزه نفرات تیم سایپامهر مقابل استقلال چند برابر می شود، ادامه داد: ما در هر شرایط استقلال هستیم و تجربه حرف اول را مقابل چنین تیم‌هایی می زند و می تواند به موفقیت تیم و رسیدن به پیروزی مقابل این حریفان باانگیزه به ما کمک کنند.

مربی تیم استقلال با اشاره به اینکه یکی از خاصیت‌های جام حذفی این است که قهرمانان آن خصوصا در فوتبال انگلیس از دسته‌های پایین‌تر هستند به همین دلیل آن را جام شگفتی‌ها می خوانند، تاکید کرد: با توجه به اتفاقاتی در AFC رخ داد تیم ما امسال طبیعتا جام حذفی را کاملا جدی می گیرد زیرا می توان با چهار پیروزی دیگر آسیایی شد. در لیگ باید برای 34 بازی برنامه ریزی زیادی انجام دهیم ولی در جام حذفی با چند پیروزی آسیایی می شویم.

وی با بیان اینکه پیروزی مقابل شاهین تنها به خاطر خلاقیت جباری نبود و نباید از حرکت و پاس زیبای مجیدی و عملکرد خوب سایر بازیکنان به سادگی گذشت، ادامه داد: در فوتبال امروز تیم‌های بزرگ هم مقابل همدیگر 10 الی 15 دقیقه صاحب بازی هستند و اگر در این زمان از موقعیت‌ها استفاده کنند و در مقاطعی که توپ و میدان در اختیار حریف است به خوبی دفاع کنند، می توانند پیروز شوند. اینکه تیم حریف به خاطر بازیکنان جوان انگیزه و دوندگی بالایی خواهد داشت و تیم ما هم تجربه زیادی دارد، هرکدام شاخصه خوبی است اما تجربه موردی است که می تواند به جوانی بچربد.

فریبا ادامه داد: تیمی که ادعای قهرمانی در جام حذفی را دارد باید هم در مقابل تیم کوچک و هم تیم‌های بزرگ پیروز شود. ما برای این جام که با بازی‌های کم می توان آسیایی شد برنامه‌ریزی کرده‌ایم و با تمام قوا و پتانسیل مقابل هر حریفی برای رسیدن به قهرمانی به میدان می رویم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید: "اینکه یک تیم با 5 بازی آسیایی شود و تیم‌های دیگر با درخشش در لیگ نتوانند آسیایی شود منطقی است؟"، اظهار داشت: باید ببینیم قانونگذار چه دیدگاهی در این خصوص داشته است و باید آنها به این مسئله جواب دهند اما به نظر من تیمی که در لیگ برتر دوم شده است با تیمی که با پنج بازی به آسیا رفته است شرایط یکسانی ندارد. متاسفانه امسال شرایط باشگاه‌ها به گونه‌ای بود که به موقع مدارک را ارسال نکردند و جریانات دیگری هم به وجود آمد که سهمیه استقلال در لیگ قهرمانان گرفته شد و باید یکی دو بازی بیشتر انجام دهیم اما تابلوی قدرت استقلال لیگ قهرمانان آسیاست.

فریبا در مورد جذب الونگ الونگ و عنایتی تاکید کرد: الونگ برای یک ماه است با ما تمرین می کند و بهترین جا برای آزمایش وی مقابل پرسپولیس بود. آنجا مشخص شد این بازیکن مصدوم نیست و ما قانع نشدیم و از طریق کمیته پزشکی سلامتی وی را پیگیری کردیم و مشخص شد مشکلی ندارد. ما در حال حاضر نیاز به دفاع وسط داریم و حتی با الونگ هم قرارداد داخلی بستیم اما تصمیم نهایی را مظلومی در این خصوص می گیرد که به نظر می رسد امروز چنین تصمیمی اتخاذ شود. ما وقتی می خواستیم بازیکن خارجی جذب کنیم به این نتیجه رسیدیم الونگ هم دم دست است و هم فوتبال ایران را می شناسد و هم در تیم‌های بزرگ بازی کرده است، به همین دلیل شرایطش برای حضور در استقلال مناسب دیدیم.

مربی استقلال در مورد شایعه حضور عنایتی در این تیم در نیم فصل ، گفت: بحث حضور عنایتی در استقلال از 10 روز پیش شروع شده است اما هیچ صحبتی در خصوص جذب وی در کمیته فنی باشگاه نشده است. مظلومی از نادر مربیانی است که تمام مسائل فنی از ریز تا درشت را در جلسه فنی مطرح می کند اما هنوز بحثی در این خصوص صورت نگرفته است. گرچه عنایتی بدون توجه به سن بالایش امروز یکی از موثرترین بازیکنان صباست و مقابل ما هم خوب بازی کرد و بازیکن بی حاشیه‌ای است اما بحث حضورش در استقلال مطرح نشده است.

وی درباره مشکلات مالی بازیکنان تیم استقلال خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا همیشه سرخابی‌ها را در هر زمینه‌ای با هم مقایسه می کنند، وقتی پرسپولیسی‌ها به حق پاداش می گیرند و برخی از مطالبات‌شان را دریافت می کنند و این طرف هم موردی صورت نمی گیرد برای بچه‌های ما سئوال پیش می آید، زیرا پول این باشگاه از یک صندوق پرداخت می شود. ما 8 یا 9 بازی است پیروز شدیم اما یک ریال هم نگرفتیم و موعد سررسید چک‌های بازیکنان هم رسیده است.

فریبا در پایان با بیان اینکه دو میلیارد به باشگاه آمد اما به قول آقای فتح الله زاده در 10 دقیقه این پول هزینه شد و هیچ کس راضی نشد، گفت: بازیکنان ما بدون پول و پاداش خوب تمرین می کنند و امروز به این نتیجه رسیده‌اند باید در صدر جدول باشند تا حرف‌شان را بزنند، اینکه یک تیم هفتم یا هشتم باشد و بگوید چون پول نداده‌اند اینگونه شدیم درست نیست.

وی تصریح کرد: آقای فتح الله زاده هم خود را به آب و آتش می زند و بارها قول‌هایش عملی شده اما چندین بار هم نتوانسته به صورت غیر عمدی این پول‌ها را پرداخت کند زیرا باید پول بگیرد تا بدهد. امیدوارم هرچه زودتر با حمایت مدیران مشکلات مالی حل شود زیرا اگر این قضیه ادامه دار باشد صد درصد در روند تیم تاثیر می گذارد.

محمد سررشته‌داری، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در میانه این نشست در پاسخ به این سوال که برخی هواداران استقلال در اواخر دیدار با شاهین بوشهر علیه مظلومی شعار می دادند، گفت: این قضیه را پیگیری کردیم و تا امروز بعدازظهر نتایج آن مشخص می شود. مردم در این بازی نمی دانستند آندو مصدوم است و تصور می کردند تعویض اشتباهی صورت گرفته اما ای کاش مسائل را می دانستند و بعد شعار می دادند، این اتفاق از سوی 10 یا 15 هوادار که تعدادشان ممکن است کمتر هم باشد اتفاق افتاده است که امیدواریم این مسائل دیگر تکرار نشود.

دیدار تیم‌های استقلال و سایپامهر کرج در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 16:15 فردا دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
استقلال با شكست شهرداري به استقبال داربي رفت

تيم فوتبال استقلال در چارچوب هفته پانزدهم ليگ برتر موفق شد با نتيجه دو بر يك از سد شهرداري تبريز بگذرد.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ديدار تيم‌هاي فوتبال استقلال و شهرداري تبريز در چارچوب هفته پانزدهم ليگ برتر در پايان با نتيجه 2 بر يك به سود استقلال به پايان رسيد تا آبي‌پوشان تهراني با اختلاف 6 امتياز نسبت به تراكتورسازي در صدر جدول قرار بگيرد.


گل‌هاي اين بازي را آرش برهاني در دقيقه 18 و فرهاد مجيدي در دقيقه 39 (پنالتي) براي استقلال و مهرداد قنبري در دقيقه 87 براي شهرداري به ثمر رساندند.


استقلال با اين پيروزي 33 امتيازي شد و همچنان صدرنشين باقي ماند و شهرداري با 19 امتياز به رده يازدهم جدول سقوط كرد.


لحظه‌هاي حساس نيمه نخست به اين شرح است:


دقيقه 18 آرش برهاني موفق شد اولين گل بازي را براي استقلال به ثمر برساند تا آبي‌پوشان تهراني با اين گل از حريف تبريزي خود پيش بيفتند.


دقيقه 29 ضربه محسن شريفات از داخل محوطه جريمه با اختلاف بسيار كمي به بيرون رفت.


دقيقه 30 شهرداري تبريز فرصت داشت تا دروازه حريف تهراني‌اش را باز كند اما با بي‌دقتي مهاجمان اين تيم اين فرصت از دست رفت.


دقيقه 32 در فاصله حدود 40 متري دروازه يك ضربه ايستگاهي به سود شهرداري تبريز اعلام شد كه اين ضربه توسط ميثم بائو به ديوار دفاعي استقلال برخورد كرد و به بيرون رفت.


دقيقه 38 خطاي بازيكن شهرداري بر روي آرش برهاني باعث شد اين بازيكن يك دقيقه‌اي را به روي زمين دراز بكشد اما از آنجايي كه مشكل خاصي نداشت، به بازي‌اش ادامه داد.


دقيقه 39 فرهاد مجيدي در حالي كه با اشتباه مدافعين شهرداري در داخل محوطه جريمه صاحب توپ شده بود روي زمين افتاد تا ممبيني نقطه پنالتي را براي استقلال نشان دهد. اين تصميم داور با اعتراض مدافعين شهرداري روبه‌رو شد اما در نهايت فرهاد مجيدي از روي نقطه پنالتي گل دوم تيمش را به ثمر رساند.

نيمه دوم اين ديدار تا دقيقه 59 بدون هيچ برخوردي دنبال شد اما در اين دقيقه داور به سود شهرداري تبريز يك پنالتي اعلام كرد اما سعيد دقيقي اين ضربه را به ديرك دروازه زد تا آه از نهاد تبريزي‌ها برآيد.

پس از ضربه پنالتي باز هم بازي با سردي پيش رفت تا اينكه در دقيقه 70 تبريزي‌ها صاحب يك فرصت ديگر براي گلزني شدند اما اين فرصت را نيز به راحتي از دست دادند.

از اين لحظه به بعد به مدت 10 دقيقه استقلال چندين موقعيت خوب گلزني روي دروازه شهرداري به دست آورد اما اين فرصت‌ها برايشان حاصلي نداشت.

دقيقه 85 بازيكن شهرداري يك ضربه محكم را به سمت دروازه استقلال روانه كرد كه به ديرك دروازه برخورد كرد اما دو دقيقه بعد مهرداد قنبري موفق شد دروازه استقلال را باز كند تا اختلاف به يك گل برسد و سه دقيقه پاياني بازي با حساسيت بالايي دنبال شود
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
مظلومی: اقتدار من با رای کمیته انضباطی کم نشد / در دفاع و حمله بازیکن می‌خواهیم

پرویز مظلومی گفت: اقتدار من همچنان در جای خود باقیست."

به گزارش اوج نیوز، سرمربی استقلال پس از پیروزی برابر شهرداری تبریز اظهار داشت: "با وجود یخ زدگی زمین بازی خوبی بود. دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول با برنامه ریزی بازی کردیم و بخاطر بازی خوب ما حریف وادار به اشتباه شد. آفساید بودن گل اول ما را هم کارشناسان باید نظر بدهند. در نیمه دوم مشخص بود شهرداری با پشتیبانی هوادارانش حمله خواهد کرد و ما روی ضد حمله‌ها برنامه داشتیم که یک موقعیت عالی روی همین ضد حملات را به تیر دروازه زدیم."

وی افزود: "برهانی و شریفات به علت حستگی تعویض شدند. هواداران تبریزی بسیار خوب و دوست داشتنی هستند که در هر شرایطی تیم خود را تشویق می‌کنند، مثل هواداران استقلال که تحت هر شرایطی پشت تیمشان هستند."
او با اشاره به دربی روز جمعه افزود: "در تمرینات مشخص می‌شود چه بازیکنی به میدان خواهد رفت. در بازی‌های دربی بیشتر بازیکنان با تجربه کارآمد هستند."
سرمربی سابق مس کرمان درباره حاشیه امنیت به وجود آمده برای استقلال عنوان کرد: "رقابت در بالا و پائین جدول بسیار مشکل است. برای رسیدن به آسیا جام حذفی مسیر راحت‌تری دارد. در لیگ باید 34 بازی انجام دهیم ولی در جام حذفی با چند بازی به آسیا می‌رویم."
مظلومی ادامه داد: "در دفاع و حمله تیم نیاز به تقویت داریم تا بتوانیم در هر سه جام مدعی باشیم. در خط حمله بازیکن سرزن می‌خواهیم. البته کرار، جباری و حیدری سه شاه مهره ما در این بازی حضور نداشتند."
سر مربی استقلال با حمایت از تصمیم کمیته انضباطی باشگاه و محرومیت خفیف جباری تاکید کرد: "من اخلاقم به این صورت بوده و آن را عوض نمی‌کنم. ما در وهله اول معلم هستیم. از بزرگان خود گذشت یاد گرفتیم. این بازیکنان جوان و سرمایه فوتبال ما هستند. باشگاه پشت من بود و اقتدار من در جای خود باقیست. من 3 سال است که استقلال پر ستاره را اداره می‌کنم. هیچگاه به بازیکنم توهین نمی‌کنم و توی سر او نمی‌زنم."
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
جشن تولد اسطوره فقید استقلال 23 آذرماه برگزار می شود


خانوده مرحوم ناصر حجازی قصد دارند 23 آذر سالروز تولد او مراسمی باشکوه برگزار کنند.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، خانواده ناصر حجازی مثل سایر دوستداران آن مرحوم هیچ زمان اسطوره باشگاه استقلال را از یاد نخواهند برد؛ تصور اینکه او در کنار ما نیست برای هیچ فردی قابل باور نخواهد بود. به راستی که در این آشفته بازار فوتبال ما چقدر جای او خالی است تا بدون هیچگونه تعارف و رودربایستی و با آن صراحت لهجه درباره اتفاقات اظهارنظر کند.

با خود فکر کرده اید که بعد از اتفاقات افتاده در آکادمی باشگاه استقلال انتخاب هیأت مدیره سرخابی ها حرکت زشت بازیکنان پرسپولیس، حدف تیم امید از المپیک و... اگر ناصرخان بود چه اظهار نظراتی را بیان می کرد؟

باید باور و قبول کرد که فوتبال ایران از نبود اسطوره خود رنج می برد تا از نسخه هایی که او می پیچید و همواره گره گشای فوتبال این کشور بود استفاده کنند.

البته خوشحالیم که او آنقدر بزرگ بود که حالا که به ماه ششم از کوچ او می گذرد هنوز هم از اظهارنظرهای او در محافل ورزشی در رسانه ها صحبت به میان می آید.

ناصرخان! حضور فیزیکی نداری اما همچنان نام بزرگ تو در این فوتبال وجود دارد و هیچگاه از یاد نخواهد رفت.

خبردار شدیم خانواده آن مرحوم تصمیم دارند 23 آذرماه همزمان با سالروز ولادت آن مرحوم مراسمی با شکوه را به منظور یادبود او برگزار کنند.


"روحش شاد و یادش گرامی"



من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی

ولی با منت و خواری پی شبنم نمیگردم
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
جبارى: در دربى همان بازیکنى خواهم بود که استقلالى ها مى خواهند

استقلال یکى از چالش برانگیزترین ماجراهاى خود را پشت سر گذاشت و مجتبى جبارى با عذرخواهى از پرویز مظلومى دوباره در تمرین آفتابى شد تا دوباره براى آبى ها وارد زمین گردد. جبارى که متوجه رفتار اشتباه خودش شده بود با جدیت در مقابل دیدگان تمام بازیکنان از پرویز مظلومى عذرخواهى کرد تا مصاحبه اش علیه سرمربى استقلال مقابل دوربین هاى تلویزیونى را جبران کرده باشد. این هافبک خبرساز که انصافاً از نظر فنى یکى از بهترین هاى فوتبال ایران محسوب شده و در تیم ملى هم جایگاه مطلوبى دارد، طى چند سال اخیر در دربى ها هم نقش به سزایى ایفا کرده و علاوه بر گلزنى نقش سازنده گل را هم ایفا کرده است. در این میان خود جبارى مدعى است که روز جمعه هم مى تواند چنین کارى را تکرار کند. مجتبى پیرامون دربى و شرایطى که طى روزهاى گذشته با آن دست به گریبان بوده مى گوید: اتفاقاتى رخ داده که دیگر نمى خواهم در موردش حرف بزنم. من از آقاى مظلومى عذرخواهى کردم و از نظر همه ما مساله تمام شده تلقى مى شود. پرویز خان هم مرا بخشید اما به دلیل حفظ حرمت باشگاه و راى صادره همراه با تیم راهى تبریز نشدم و از این هفته دوباره مى توانم در خدمت استقلال باشم. جبارى با اشاره به دربى تهران مى گوید: رویارویى استقلال و پرسپولیس ویترین فوتبال باشگاهى ماست و نباید چنین فرصتى را از دست داد. خوشبختانه در دربى رفت خوب بودم و قول مى دهم روز جمعه هم همان بازیکنى باشم که هواداران دوست دارند.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
۸۹ درصد از هواداران استقلال،از رویارویی با پرسپولیس خوشحالند

هواداران استقلال از اینکه تیمشان روز جمعه به جای ذوب آهن به مصاف پرسپولیس می رود خوشحال هستند.
در نظر سنجی که در سایت رسمی باشگاه استقلال انجام شده 89 درصد از هواداران این تیم از رویارویی با پرسپولیس در جام حذفی ابراز خوشحالی کرده اند.مسئولان سایت رسمی باشگاه استقلال از هواداران خود پرسیده اند که به عنوان یک هوادار ترجیح می دادید استقلال در مرحله یک چهارم جام حذفی با کدام تیم روبرو می شد؟
در پاسخ به این نظر سنجی دو گزینه هم مطرح شده است که یکی از آنها پرسپولیس و دیگری ذوب آهن است که 89 درصد از آبی پوشان گزینه یک یعنی پرسپولیس را انتخاب کرده اند.
شکست های پرسپولیس در سه داربی گذشته یکی از دلایلی است که استقلالی ها ترجیح داده اند به جای ذوب آهن در مرحله یک چهارم جام حذفی با رقیب سنتی خود روبرو شوند.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
هیاهوی رسانه ای پرسپولیس

لطفا به این تیترها دقت کنید:

سرمربی پرسپولیس : همه داشته‌های ما همین است و باید بگذرانیم

سایت گل - محمد رویانیان با حضوری ناگهانی در برنامه 90 اعلام کرد با توجه به محرومیتها و مصدومیتها تیمش آماده بازی مقابل استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی نیست.......

پروین:‌ امیدوارم با همین تیم دست و پا شکسته، استقلال را ببریم

و ده ها مظلوم نمایی دیگر........


حال نظر شما عزیزان را به ترکیب تیم پرسپولیس در دربی 71 جلب میکنم

میثاق معمارزاده، ابراهیم شکوری، محمد نصرتی، رضا نورمحمدی، حمید رضا علی عسگر، جواد کاظمیان(46- علیرضا محمد (65- هادی نوروزی)، غلامرضا رضایی، محمد نوری حسین بادامکی (75- وحید هاشمیان)، مازیار زارع و علی کریمی
از این تعداد هادی نوروزی اگر هم مصدوم نمیشد به خاطر کارت قرمزی که گرفت باید این بازی رو محروم میشد علی عسگر هم بعد از دربی خیلی کم در ترکیب اصلی جا میگرفت و همه میدونن ممدوتال بهتر از نصرتیه و اگر دوسال دیگر هم بازی برگزار بشه کاظمیان محروم خواهد بود و بقیه هم کامل در اختیارشون هستن پس اینهمه مظلوم نمایی چیه چون اس اس کرار و احتمالا خسرو حیدری را نخواهد داشت

این جنگ رسانه ای و مظلوم نمایی فقط به خاطر روح ناجوانمردی حاکم در پرسپولیسه تا انگیزه را از بازیکنا و کادر فنی ما بگیرن و به بازیکنای خودشون روحیه جنگندگی بدن تا شاید بازی ایران و استرالیا اتفاق بیفتد و در آخر اینکه کادر فنی اس اس باید بداند که :موش نا امید به گربه حمله خواهد کرد !!!!

ترس تا چه حد !!!!!!!!!!!
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
صفحه  صفحه 2 از 106:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  103  104  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA