انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 4 از 106:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  103  104  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 
هنرمندان استقلالی را بشناسیم :

محمدرضا گلزار (بازیگر)

حمید گودرزی (بازیگر)

نیما شاهرخ شاهی (بازیگر)

حسن جوهرچی (بازیگر)

مجید مظفری (بازیگر)

شهرام عبدلی (بازیگر)

فریبرز عرب نیا (بازیگر)

بهرام رادان (بازیگر)

مهران مدیری (بازیگر و کاگردان)

سیامک انصاری (بازیگر)

سیاوش خیرابی (بازیگر)

عبداالرضا اکبری (بازیگر)

داریوش ارجمند (بازیگر)

برزو ارجمند (بازیگر)

سعید آقاخانی (بازیگر)

امیر نوری (بازیگر)

سام درخشانی (بازیگر)

امیر آقایی (بازیگر)

یوسف تیموری (بازیگر)

امیر جعفری (بازیگر)

دانیال حکیمی (بازیگر)

رضا عطاران (بازیگر و کارگردان)

پولاد کیمیایی (بازیگر)

رضا شفیعی جم (بازیگر)

بهزاد فراهانی (بازیگر و کارگردان)

مهناز افشار (بازیگر)

نیکی کریمی (بازیگر)

پرستو صالحی (بازیگر)

شیلا خداداد (بازیگر)

مریم دردستانی (بازیگر)

آناهیتا همتی (بازیگر)

ریما رامین فر (بازیگر)

مینا لاکانی (بازیگر)

شقایق فراهانی (بازیگر)

گلشیفته فراهانی (بازیگر)

پانته آ بهرام (بازیگر)

لاله اسکندری (بازیگر)

ستاره اسکندری (بازیگر)

فلانک جنیدی (بازیگر)

آناهیتا نعمتی (بازیگر)

مریلا زارعی (بازیگر)

آزاده نامداری (مجری)

حسین رفیعی (مجری)

سید مرتضی حسینی (مجری)

بهزاد کاویانی (مجری)

امید گلمکانی(مجری)

سامان گوران (بدل عادل فردوسی پور)

رضا جاودانی (گزارشگر)

جهانگیر کوثری (گزارشگر)

علیرضا علیفر (گزارشگر)

رسول نجفیان (بازیگر و خواننده)

رضا یزدانی (بازیگر و خواننده)

استاد معین (خواننده)

داریوش اقبالی (خواننده)

سیاوش قمیشی (خواننده)


ستار (خواننده)

امید (خواننده)

علی اصحابی (خواننده)

حمید عسکری (خواننده)

خشایار اعتمادی (خواننده)

شادمهر عقیلی (خواننده)

مجتبی کبیری (خواننده)

محمد اصفهانی (خواننده)

بنیامین بهادری (خواننده)

سعید شایسته (خواننده)

احسان خواجه امیری (خواننده)

سیروان خسروی (خواننده)

سیاوش شمس (خواننده)

گوگوش (خواننده)

ساسی مانکن (رپر)

علی پیشتاز (رپر)

اردلان طعمه (رپر)

مهرداد (رپر گروه زد بازی)

آرمین آفاق (رپر)

حامد حدادی (بسکتبالیست)

صمد نیکخواه بهرامی (بسکتبالیست)
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
امیدوار به رویای آتش بازی بهاری پسران آبی در آزادی

آبی‌های فوتبال ایران که چند روز پیش جام قهرمانی را بالای سر بردند، ساعاتی پس از تحویل سال جدید باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان بروند. استقلالی‌ها که در نخستین دیدار خود تیم فوتبال الریان قطر را با تک گل یرکوویچ شکست دادند حالا در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در خانه به مصاف نماینده فوتبال ازبکستان در لیگ قهرمانان می‌روند.

به گزارش رجانیوز، شاگردان پرویز مظلومی در نخستین روز سال جدید در حضور هواداران پرشمار خود به مصاف تیمی می‌روند که در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده امارات تن به شکست سنگینی دادند تا با دریافت چهار گل در قعر جدول رده‌بندی گروه اول قرار گیرند، استقلالی‌ها که می‌دانند نباید در این بازی خانگی امتیاز از دست دهند در تلاشند امتیاز کامل این دیدار خانگی را به حساب خود واریز کنند تا در میان مدعیان این گروه همچنان قرار داشته باشند.

استقلال که پیش از این دیدار در یک بازی طاقت فرسا با عبور از سد تیم فوتبال شاهین بوشهر توانست ششمین جام فهرمانی را به ویترین افتخارات خود اضافه کند، حالا در اندیشه پیروزی در این بازی است تا به واسطه ان هواداران استقلال شاهد شروع قدرتمندانه این تیم در آغاز سال جدید باشند.

مظلومی و همکارانش به خوبی می‌دانند اهمیت امتیاز کامل این دیدار چقدر در سرنوشت استقلال تاثیر دارد، به همین دلیل کادر فنی این تیم برنامه ریزی ویژه‌ای برای دستیابی به امتیاز طراحی کردند.

البته کادر فنی استقلالی‌ها نباید از قدرت هجومی این تیم در جریان بازی غافل شوند، چون نماینده فوتبال ازبکستان با وجود این که در بازی نخست خود در برابر الجزیره تن به شکست داد اما در موقعیت‌های هجومی خود به شدت دروازه تیم فوتبال الجزیره را تحت فشار قرار داد که در دو موقعیت ایده آل موفق شد دوباره دروازه این تیم را باز کند.

مهاجمان تیم فوتبال الجزیره می‌تواند قدرت کمربند دفاعی استقلالی را به خوبی محک بزنند تا پرویز مظلومی به معنای واقعی متوجه قابلیت‌های مدافعان خود قرار گیرد، پاشنه آشیل تیم فوتبال استقلال به عقیده بسیاری از کارشناسان خط دفاعی این تیم است، چرا که با وجود حضور مدافعان نام آشنا در ترکیب تیم فوتبال استقلال هنوز هماهنگی کامل بین بازیکنان خط دفاعی استقلال به وجود نیامده است از این رو برخی اوقات شاهد اشتباهات سرسام اور مدافعان این تیم در جریان بازی های استقلال هستیم.

در کنار این مساله می‌توان به قدرت خط میانی استقلال به عنوان مزیت قابل توجه اشاره کرد. پرویز مظلومی در این بازی می‌تواند با استفاده از توانمندی ویژه بازیکنان خود بازیکنان میهمان را در زمین خود غافل‌گیر کند تا زمینه پیروزی استقلال در این دیدار خانگی فراهم آید.

پیروزی استقلال در این بازی می‌تواند مزیت دیگری هم برای این تیم داشته باشد چون استقلال ها چهار روز پس از این بازی باید به مصاف ذوب آهن اصفهان بروند، چنانچه شاگردان مظلومی در این بازی صاحب برتری شوند می‌توانند با آمادگی بیشتری به مصاف حریف داخلی خود بروند تا با کسب امتیاز این بازی داخلی اختلاف خود را با صدر نشینان صدر جدول کاهش دهند تا همچنان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر شناخته شوند.

پیروزی استقلال در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا و در نخستین روز بهار 1391 می‌تواند سرآغاز یک موفقیت بزرگ برای فوتبال ایران باشد، چرا که استقلالی‌ها می‌توانند با پیروزی خود زمینه پیروزی پرسپولیس را نیز فراهم آورند.

دیدار تیم فوتبال استقلال تهران و نسف قارشی ازبکستان سه شنبه اول فروردین ماه 1391 از شبکه سوم سیما به صورت زنده و مستقیم روی آنتن خواهد رفت. دیگر دیدار این گروه نیز بین دو تیم الجزیره امارات و الریان قطر برگزار خواهد شد.


سال نو تمامی آبی دلان مبارک

راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
پورحیدری: به رحمتی پیغام داده‌اند که فصل بعد برمی‌گردیم و تو باید بروی/پیغام‌ها تمرکز را از استقلال گرفت/از کانون هواداران گلایه دارم

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره صحبت‌های مهدی رحمتی مبنی براینکه عده‌ای به او پیغام دادند تا برای فصل بعد در استقلال نماند، اظهار داشت: امیدوارم این مسائل هرچه سریع‌تر جمع شود.رحمتی آدم با انصافی است و چون به او فشار آمده این مسئله را مطرح کرده و امیدوارم این موضوع حل شود. این پیغام‌ها که شب گذشته داده شده تمرکز را از تیم ما گرفته بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این پیغام‌ها فقط به رحمتی داده شده یا به سایر بازیکنان هم داده شده یا خیر، گفت: نمی‌دانم اما این مسئله را رحمتی امروز در رختکن پس از بازی مطرح کرد و من تازه شنیدم. خیلی تلاش کردم تا رحمتی آرامش داشته باشد، البته من از کانون هواداران استقلال هم گلایه داریم، به خصوص نقدی‌زاده چون شعارهایی که امروز داده شد از روی همان سکوهایی بود که او در آنجا حضور داشت.

پورحیدری تصریح کرد: تیم قهرمان جام حذفی شده و در لیگ برتر هم می‌توانیم رقابت خوبی داشته باشیم و حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم می‌توانیم سرگروه باشیم. امیدوارم هرچه زودتر این مسائل روی سکوها حل شود و اگر آقایان نمی‌توانند این مسائل را جمع کنند زودتر بگویند تا یا کانون هواداران منحل شود یا ما تکلیف خود را بدانیم.

پورحیدری خاطرنشان کرد: ای کاش مهدی رحمتی این قضیه را زودتر با من در میان می‌گذاشت اما او ترجیح داد تا این موضوع را باز نکند و بعد از بازی هم عصبی شده بود. این طور که می‌گویند به رحمتی پیغام دادند که ما داریم به استقلال برمی‌گردیم و تو برای فصل بعد به تیم دیگری برو. نمی‌دانم این‌ها که گفته اند برمی گردند چه کسانی هستند، اما من با رحمتی در این خصوص صحبت می‌کنم.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
حمله توفانی مهدی رحمتی به قلعه نویی؟/ آقایی که می خواهی برگردی؛ لباس حجازی را پوشیدم تو چرا آتش گرفتی؟

فارس نوشت:

سیدمهدی رحمتی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل نسف‌قارشی ازبکستان گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما حریف‌مان چغر بود. آنها عقب بازی می‌کردند و با وجود اینکه در بازی قبل نتیجه را 4 بر 2 باخته بودند اما 25 موقعیت گل ایجاد کرده بودند. دوست نداشتیم نتیجه را از دست بدهیم و می‌خواستیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

وی افزود: در نیمه اول حریف چشم به ضدحملات داشت و در دقایق آخر بازی موقعیت‌هایی روی دروازه ما ایجاد کرد اما حیف شد که 3 امتیاز را نگرفتیم و در آینده جبران خواهیم کرد.

رحمتی در پاسخ به این سؤال که استقلال با وجود کسب 4 امتیاز وضعیت بدی در جدول ندارد اما چرا بازیکنان این تیم ناراحت هستند، گفت: بی اذن خدا هیچ برگی از درخت روی زمین نمی‌افتد. خدا مهدی رحمتی را به اینجا رسانده و نمی‌خواهد این جایگاه را از او بگیرد. متأسفانه شب عید بازیکنان ما هیچ پولی نگرفتند و درست 29 اسفند انگار که به گدا صدقه می‌دهند نفری 2 میلیون تومان به بازیکنان دادند و گفتند حالا بروید شب عیدتان را بگذرانید تا بعد.

وی اضافه کرد: مسئله دیگری را هم می‌خواهم بگویم که مردم بدانند. آقایانی که می‌خواهید به استقلال برگردید و ظاهراً پوشیدن لباس ناصر حجازی در فینال جام حذفی به شما برخورد و زورتان آمد، خدا را شکر می‌کنم که در آن بازی روسفید شدم اما بعضی‌ها آتش گرفتند که من در آن بازی سربلند بودم. همین برای من مهم بود و بس. از تمام هواداران استقلال معذرت می‌خواهم و آنها در قلب من جا دارند اما همین هواداران بدانند که یک عده نمی‌خواهند من در استقلال باشم.

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال تأکید کرد: آقایان من می‌روم و اینقدر پیغام و پسغام ندهید. دو ماه دیگر با استقلال قرارداد دارم و مطمئن باشید بعد از قراردادم یک روز هم در استقلال نمی‌مانم تا شما اینقدر به من پیغام ندهید.

رحمتی در خصوص اینکه شایعه شده بود نمی‌خواستید در تمرینات شرکت کنید چون مشکل مالی دارید، گفت: آنقدر مرد هستم که اگر قرار باشد به تمرین نروم این کار را نمی‌کنم. از فردا هم سر تمرین استقلال نمی‌روم تا چکم پاس شود.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
چرا مهدی رحمتی از استقلال شاکی است؟

فوتبال ملی - مهدی رحمتی شرط کرده تا چکش نقد نشود به تمرین استقلال نمی رود.
به گزارش خبرآنلاین ؛ رحمتی که پس از بازی استقلال با نسف قارشی به حالت قهر از ورزشگاه رفت ، قبل از آن در رختکن با صدایی بلند از شرایط گلایه کرده بود. او خطاب به فرزند مدیر استقلال گفت:« پدرت کجاست؟ چرا نمی اید جواب ما را بدهد؟ چرا تیم قهرمان شده و آقایان بیرون از تیم دارند از برگشتن و اخراج بچه ها حرف می زنند؟»
مهدی رحمتی از حرف های یکی از مربیان قدیمی استقلال شاکی است. مهدی چندی قبل علی پروین را دیده و سلطان قرمزها به او گفته ، فلانی گفته به استقلال برمی گردد و فقط تو را نمی خواهد. قدمت روی چشم پرسپولیس . » این حرف ها جرقه اصلی ناراحتی مهدی شده. او بعد از بازی استقلال در فینال جام حذفی هم چیزهایی را از واسطه ها شنیده که خشمش را چندین برابر می کند. وقتی شعارها در ورزشگاه آزادی سر داده می شوند او پاس نشدن چک ها را بهانه می کند تا از سرمربی تیمش حمایت کرده باشد و تلنگری به تیم بزند که استقلال باید دومین قهرمانی را بگیرد. مهدی بیش از هر چیز منتظر است تا برنامه های مدیریت تیم را برای قهرمانی استقلال ببیند.»


دلال بازم پاشده
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
رحمتی به تمرینات استقلال بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار روز پنجم فروردین مقابل ذوب‌آهن اصفهان آماده می‌کند، از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه دستگردی تمریناتش را پیگیری کرد. نکته قابل توجه تمرین امروز آبی ها بازگشت سیدمهدی رحمتی بود و این دروازه‌بان مجدداً کارش را با تیم استقلال آغاز کرد. این بازیکن پس از بازی بانسف قارسی، نماینده ازبکستان در روز اول فروردین انتقاداتی را از برخی از مسئولان باشگاه استقلال انجام داد و نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان گلایه کرد. رحمتی اعلام کرده بود تا زمانی که چکش پاس نشود در تمرینات استقلال شرکت نخواهد کرد اما ظاهراً طی این یکی دو روز مشکلات این دروازه‌بان حل شده تا امروز در کنار دیگر بازیکنان به تمرین بپردازد.

* در ابتدای تمرین پرویز مظلومی دقایقی با بازیکنان استقلال صحبت کرد و از آنها خواست تا برای دیدار با ذوب‌آهن در لیگ برتر تمرکز کرده تا از کورس قهرمانی عقب نماند.

* با توجه به تعطیلات نوروزی تنها چند نفر از هواداران استقلال در تمرین امروز حضور داشتند.

* کیانوش رحمتی هافبک تیم استقلال قرار است روز پنجم فروردین پایش را به تیغ جراحان بسپارد. این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و تا ماه‌ها از میادین فوتبال دور خواهد بود. کادر پزشکی تیم استقلال پیگیر جراحی و مداوای این بازیکن بود تا رحمتی هرچه‌ سریع‌تر پایش را جراحی کند.

* آندرانیک تیموریان که چند روزی است تمرینات را با استقلال آغاز کرده امروز در کنار دیگر بازیکنان حضور داشت و تنها به نرم‌دویدن و کارهای کششی پرداخت.

* تمرینات تیم استقلال فردا پیگیری می‌شود و بازیکنان این تیم یک تمرین سبک را قبل از دیدار با ذوب‌آهن انجام خواهند داد و سپس برای برپایی اردو راهی هتل المپیک خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه در دیداری معوقه از لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
مهدی رحمتی در گفت و گو با خبرآنلاین : قصه چک بهانه بود تا حرفهایم را بگویم/ مشکلم مالی نداشتم ، دلم پر بود

مهدی رحمتی به تمرین استقلال رفت. او که از حاشیه سازان برای استقلال دلخور است، بعد از یک روز استراحت به تمرینات برگشت.

حبیب افتخاری: مهدی در گفت و گویی با خبرآنلاین از اتفاقاتی می گوید که سبب شد تا بعد از بازی با نسف به شدت لب به انتقاد از حاشیه سازان برای تیم بگشاید و غیر مستقیم یکی از آنها را مورد آماج حملاتش قرار دهد. کسی که البته خودش می گوید نمی خواهد اسمی از او بیاورد تا بعد.
*بعد از بازی بازی با نسف قارشی مصاحبه تندی داشتی و علیه امیر قلعه نویی صحبت کردی؟
من حرف هایم را زدم و زیرش نمی زنم اما اسم از کسی نبردم.
*پس چه کسی برایت پیغام فرستاده که ناراحت شدی و می خواهی از استقلال بروی؟
پیغام که فرستاده اند. اما بی خیال!
*انگار نمی خواهی مسئله را باز کنی؟
چرا اما اجازه بدهید بعد از پایان لیگ درباره همه چیز ، مفصل حرف می زنم.
*گفته بودی تا چکت پاس نشود سر تمرین نمی روی ، یعنی الان پولت را گرفتی؟
صادقانه بگویم به میان کشیدن بحث چک بهانه بود. من حرفهایی شنیده بودم که خیلی اعصابم را به هم ریخت. شب قبل از بازی که پول آوردند ، خودم به بچه ها گفتم نیازی ندارم و سهم خودم را نگرفتم و گفتم این طوری شاید پول بیشتری به بقیه برسد ، که نیاز دارند. از مدیریت باشگاه بپرسید ، تا حالا شده درباره مسائل مالی چیزی بگویم؟ بارها اتفاق افتاده موعد وصول چک هایم چندماهی هم عقب افتاده اما حتی گلایه نکردم. بعضی از بچه ها مشکل مالی دارند و زیر فشارند. همان طور که مدیران تیم زیر فشارند. استقلال و پرسپولیس خصوصی نیستند که بخواهیم از مالکان تیم گلایه کنیم. تیم دولتی است و حمایت می خواهد.
*در این چند روز با فتح الله زاده حرف زدی؟
شب قبل از بازی در هتل دیدمشان. او گفت من در اتاقم هستم و هر کس برای مشکلات مالی حرفی دارد ، به اتاقم بیاید. ولی من نرفتم. بحثم چیز دیگری بود. از جای دیگری دلخور بودم و می خواستم آن حرف ها را بزنم.
*طلبت را کی می گیری؟
مشکلم مسئله مالی نیست. خدا را شکر تحت فشار نیستم. هر وقت باشگاه پول داشت ، طلبم را می دهد.
*قبول داری این چندماهه حسابی عصبی بودی؟
همین طور است. حرف و حدیث ها ، کم لطفی ها ، توقعات بالا و دغدغه های زندگی ، تحمل آدم را کم می کند. من آدم با جنبه ای هستم. ببین چه مسائلی بوده که باعث شده از کوره در بروم. به خودم می گویم مگر چندسال زنده ام که بخواهم برای به دست آوردن موقعیت یا مال به همه چیز چنگ بزنم.
*تعطیلات خوش گذشته؟
قبل از عید رفتیم اردو ، سال تحویل در هتل بودیم ، بعد از ظهرش بازی کردیم ، بعد هم که باید تا آخر عید تمرین کنیم. ما که امسال عیدی نداشتیم.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
متن کامل مصاحبه محسن یگانه با روزنامه ورزشی 90

محسن يگانه... پركارترين خواننده پاپ و يكي از محبوب‌ترين آنها. او يك هوادار دو آتشه استقلالي است كه از ابرازش واهمه‌اي ندارد. با يگانه درباره مسايل روز موسيقي و سبك كارهايش به گفت‌وگو نشستيم:

90: در قسمت اول از سري دوم که پخش شد خيلي‌ها از تغيير کردن سبک ملودي فيلم ناراضي بودند. اعتقاد داشتند مفاهيم فيلم رو نتوانستيد در ملودي قرار بدي، شايد هم دليلش کار قبلي مازيار بود که خيلي خوب با فيلم حس عاطفي برقرار کرده بود. نظرتان چيه؟

باشه، شايد کارش خوب بود وبهتر تونسته بود با فيلم حس برقرار کنه ولي آخه من شگردم فقط عاشقونه خوندن نيست، من ترانه سرا هستم وخود اين قضيه مساله رو عوض مي‌کنه. اگه دقت کنيد شعرا، شعراي کم مفهومي‌نيست و همش يه منظور سنگيني توش هست. يعني اگه سريال داره منظور خاصي رو مي‌رسونه که خودتون مي‌دونيد از چي حرف مي‌زنم ولي مفاهيم عجيبي که ممکنه سريال داشته باشه خيلي پنهان باشه. من لابلاي شعر تيتراژم آوردم (ولابلاي لحظه‌هاي تلخ و غمگينم تو روز روشن اين همه تاريکي مي‌بينم) ديگه از اين واضح‌تر؟

90: شما خودتون مقايسه شدن با فلاحي را قبول داريد واصلا مي‌شه شما رو با مازيار مقايسه کرد؟

نه نه، خب نبايد مقايسه بشه اصلا ربطي نداره. ژانر کاري من با مازيار بنده خدا اصلا هيچ ربطي نداره. ما دو تا آدم هستيم که من ژانر کاري خودم رو پله پله تا الان شکل دادم و بايد مواظب باشم دچار سردرگمي‌نشم ولي شايد مازيار تازه با اين کار قلب يخي خودش رو شکل داده.

من شکل گرفتم. من بايد مواظب باشم شکلم خراب نشه. خيلي داستان ما فرق مي‌کنه. از من 7، 8ساله داره کار پخش مي‌شه. قدم به قدم اومدم و يه شبه هم معروف نشدم.

90: به نظرتون کار قلب يخي کار موفقي بوده؟

به غير از ماه عسل تجربه اي نداشتم که بخوام ببينم که يه تيتراژ من فرداش تو همه جا پخش بشه ودوستام همه به من زنگ بزن، تبريک بگن. پس اين نشون ميده کار موفقي بوده!

90: پروژه قلب يخي را با اين سئوال مي‌بندم؛ جواب انتقاد‌ها رو به چه شکل مي‌دهيد؟

به مرور زمان درست ميشه، چون به کار خودم اطمينان دارم، مثل رگ خواب. شما قبول داريد براي من يه امتياز عجيب بود يا نه؟پارسال آلبومي‌اومد مثل رگ خواب؟ اصلا آلبوم‌هاي امسال چه اتفاق جديدي براشون افتاده؟ اصلا مثل سکوت سر و صدا کردن؟ خب نه. اوايلش خيلي به من گير دادند، هنوز تو وبلاگ شخصي من هست پيغام‌هاي بالاي 2000تايي که چه ايراداتي مي‌گرفتن اما دوسش دارن. چرا؟ چون هنوز اونو با صداي زياد گوش ميدن. پس منتقد يه تصوير اشتباه از خودش داره. تصويرسازي اشتباه پيش از هرچيزي به آدم لطمه مي‌زنه.

90: شما ابتدا قصد بازيگري داشتيد؟

دوست داشتم، نمي‌خواستم، اين دو تا باهم فرق داره

90: الان اگه به شما پيشنهاد بازي شه انجام نميديد؟

درصورتي که واقعا بتونم اون چيزي که دلم مي‌خواد رو پياده بکنم. خب، من اين لوح‌ها رو بي‌خودي اينجا نذاشتم، برا خودم گذاشتم. رتبه سوم بازيگري وتئاتر رو آورده بودم بچه هم نبودم.

نميخوام با اينها احساس غرور کنم اينا چيزهايي که بابتش زحمت کشيدم. بابت اين مقام سومي‌3هفته روي ويلچر نشستم، براي اينکه بتونم نقش يه آدم فلج رو بازي کنم.

90: پس ته دلتون دوست داريد بازي کنيد اگه نقشش خوب باشه؟

دوست دارم نقش خودمو بازي کنم زندگي من خيلي پيچيده تر از اين حرفاست.

90: شما خواننده زير زميني بوديد. سخت نبود مجوز گرفتن؟

چرا، ولي ارزش داشت.

90: چرا؟

لذت ديدن مردم از نزديک، اينقدر راحت، يه چيز ديگه است!جدا از مسائل مالي که خيلي اهميت داره براي يه خواننده براي اينکه ادامه داشته باشه و بتونه راحت زندگي کنه. بعد يهو 7000نفر رو يه جا ببيني، اونم نه يه شب چند شب... اينا همش لذت بخشه، مثلا شما کنکور قبول ميشي.

90: هنوزم اگه کاري مجوز نگيره ميذارينش رو اينترنت؟

نه مجوزشو مي‌گيرم، چون کاري که دارم مي‌کنم کاري نيست که خارج خط قرمز باشه، پس راحت مي‌تونم اقدام کنم براي مجوز. مثل يالان که يه کار ترکيه اي بود هيچ کسي نيومد بگه چرا، چون دلم خواست ومشکل مفهومي‌هم نداره.

90: به شما انتقاد ميشه چرا درون يه سبک فقط مي‌خونيد؟

نه اينطور نيست. شما يالان را گوش داديد، فداکاري رو گوش داديد، داستانش کاملا فرق مي‌کنه. آسمون هميشه ابري نيست، هيچ ارتباطي با اين کاراي اخير من نداره..

90: خب فکر نمي‌کنيد اگه زيرزميني بوديد الان همه اينها قابل خوندن بود؟

يعني اينهمه آدم که دوست دارن منو ببينن، منم دوست دارم ببينمشون رو بفروشم به دو تا دونه شعر؟ نميشه، اين منطق من نيست! معرفت منم اينجور حکم نميکنه.

90: پس در اين معامله حاضريد که اين آهنگ‌ها رو بذاريد کنار ولي به جاش اين مجوز واين ديده شدن توسط مردم رو داشته باشيد؟

من بخاطر موسيقي ترم شش مهندس صنايع از دانشگاه اومدم بيرون، اين حسرت کمي‌نيست!ولي ناراحت نيستم.چون ثمرشو ديدم. خواهر من که داره تخصص ميخونه بعضي وقتا ميمونه از کاري که من انجام دادم ونتيجه اش چقدر خوب شد.

90: شهرت رو دوست داريد؟

متاسفانه يا خوشبختانه حق انتخاب بهت داده نميشه.همه چيز يه بدي داره. چون من شخصي نيستم که بتونم دنيا رو تغيير بدم يا اصول براش تعريف بکنم.اصول چيزيه که تعريف شده است. حالا از کجا وچگونه بماند وبه ماهم ربطي ندارد ولي من که نمي‌تونم اصول تعريف کنم. حالا که اصول تعريف شده است (من خودم رو مي‌کشتم معروف شم ولي حالا که شدم با عينک دودي مي‌رم تو خيابون) اين چرخه بده، عوارض داره ولي خوبي هم داره!

90: شما براي شهرت خواننده نشديد؟

واقعا يکي از مسائلش پوله. خيلي برام مهم بود، خيلي‌ها جرات نمي‌کنن بگن، من راحتم طرفدارم مي‌دونه. يکيش پول، چيزي که همه از گفتنش فرار مي‌کنن. من خيلي وقتا از اين صداقت ضربه هم خوردم ولي هيچوقت از ضربه خوردنم پشيمون نشدم، چون ديدم لحظه‌هايي که عذاب وجدان گرفتم که چرا فلان حرفو جاي اون يکي زدم.

بعديش احساس رقابته، که مسابقه عجيبيه. البته نه ايني که الان هست. من الان فقط دارم به اين فکر مي‌کنم که فقط براي اينکه فقط روي خودمو کم کنم مجبورم آلبوم بعديمو فلان کار‌ها رو روش انجام بدم...

90: چقدر قيافه تو شهرتتون تاثير داشت يا اصلا چقدر درگير مد وبه روز بودنيد؟

اصلا مدي نيستم، خودتم ميدوني، من هيچوقت دنبال مد نبودم وفقط دنبال شيک بودن ودنبال چيزيم که بهش علاقه دارم.

90: فكر مي‌كني چه تصوري از تو در جامعه هست؟ جوان پسند يا خواننده‌اي كه فكر پشتشه؟

دارم مسير رو كج مي‌كنم. مي‌خواهم ببرمش به سمتي كه طالبشم. اگر يك دفعه اين كار رو انجام مي‌دادم مخاطبم رو از دست مي‌دادم.

90: يعني مي‌خواين اول مردم رو آماده کنيد بعد تغيير رويه دهيد؟

آ، شايد منطقش درست باشه ولي من از چيزي ديگه دارم حرف مي‌زنم، اما خب خيلي خيلي همه گيره.

90: يکي از جنجالي ترين تيترها براي شما اين بود: يگانه فرزند شهيد، در موسيقي! نظرتون در اينباره چيه؟

... رو داري ميگي ؟ هنوزم دلخوري ازش دارم که ديگه بعد از اون اصلا باهاشون مصاحبه نکردم و تيترم اين بود: محسن يگانه فرزند شهيد است! همين

90: حالا واقعا هستيد يا خير؟

هستم ولي قرارنيست جار بزنم.من هميشه مديون پدرم هستم که جراتش خيلي بيشتر از ما‌ها بود.

90:جناب يگانه براي حسن ختام اگر شما خودتان حرفي به نظرتان مي‌رسد که بايد گفته شودبفرماييد.

آقاي محمد جليل‌پور تهيه کننده برنامه‌هام هميشه حرف قشنگ ومهمي‌بهم مي‌زنه ايشون به من مي‌گويند:

اصلا عجله نکن که الان قرارداد داري وبايد سريع کارتو تحويل بدي، اين جمله هم باعث دلگرمي‌من بود هم سبب اميداوريم اما با يک جمله نابودم کرد:

اين ميوه را هر وقت رسيد بکن.

90: و سئوال آخر... چون مصاحبه براي يك روزنامه ورزشي است از شما مي‌پرسيم كه فوتبالي هستي؟

بله. اگر هم سئوال بعدي‌ات اين است كه استقلالي‌ام يا پرسپوليسي، بايد بگويم استقلالي
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
این عکس ليست کل لژینونرهای تاریخ باشگاه استقلال است، بازيکن هايي است که از استقلال رفتن و ترانسفر شدن...



1 - ناصر حجازي (منچستر) ...
2 -فرهاد مجيدي راپيدوين ...
3 - آندرانيک اسکندريان (کاسموس آمريکا در کنار پله) New York Express - New Jersey Eagles
4 - ايرج دانايي فر (کاموس آمريکا) - Tulsa Roughnecks
5 - رضا احدي در تيم بوخوم المان،
6 - عليررضا منصوريان در تيم هاي سنگاپور، اکسنسي، اپولون يونان و پائولي آلمان،
7 – رضا عادلخانی – بایرن مونیخ
8 – بیوک جدیدکار - Viktoria 89 Berlin
9 - سرژيک تيموريان در تيم ماينز آلمان،
10 - مهدي پاشازاده در تيم هاي باير لورکوزن و فورتنا کلن آلمان و راپيد وين اتريش،
11 - علي سامره در تيم پروجيا ايتاليا،
12 - هادي طباطبايي در سنگاپور،
13 - داريوش يزداني در تيم هاي لورکوزن آلمان و شارلوآ بلژيک،
14 - علي موسوي در تيم هاي بايرلورکوزن و فورتنا کلن المان،
15 - علي لطيفي در تيم ادميرا واکر اتريش،
16 - سهراب بختياري زاده در تيم ارزروم ترکيه،
17 - سيروس دين محمدي در تيم ماينز آلمان،
18 - محمد خرمگاه در سنگاپور
19 - محمد رضا مهدوي در تيم شارلوآ بلژيک،
20 - هاشمي نسب در تيم کوپداق ترکمنستان،
21 - فراز فاطمي در يونان
22 – پرویز کوزه کنانی – اف سی کلن - بایرمونیخ
23 – شهریار داستان (Hollywood United Hitmen - Missouri Comets – Los Angeles Blues )
24 - امیر هاشمی مقدم - Torquay United - Vasas SC - Blackhawks San Francisco - - De Treffers
25 – مهرشاد مومنی - Los Angeles Blues
26 – صمد مرفاوی - Tanjong Pagar United FC
27 – محمد مومنی – Turkey Erzurumspor
28 – آندرانیک تیموریان – بولتون – فولام
29 – حسن نظری - Dallas Americans - Richardson Rockets
30 - جلال طالبی – چلسی
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
جونم مهناز افشار

شما آبی هستید؟؟؟

- معلوم نیست؟؟؟

از کجا باید معلوم باشه؟؟؟

- از برخوردم ....از کلاسم ....از ژستم.


روزی چند دفعه خدا رو شکر میکنی که قرمز نیستی؟؟؟

- خیلی خیلی من هر چقدر در این مورد شکر گذار باشم کمه.

- شما میدونی پرسپولیس که پنجم شد جایزه چی گرفت؟؟؟

والا چه عرض کنم.

- من شنیدم جا مدادی گرفته ها ها ها ما جام میگیریم پرسپولیس جامدادی.

یک دروغ بگو؟؟؟

- پرسپولیس هم تیم خوبیه.

یک شایعه بساز؟؟؟؟

- پرسپولیس قهرمان شد.

حالا یه تعریف کن؟؟؟

- استقلال بهترین تیم دنیاست

یک جمله بگو که پرسپولیس هم توش باشه ؟؟

- سرور هرچی لنگیه پرویز خان مظلومیه

پرسپولیسش کو؟؟؟

- تو جمله هست خیالت راحت

حاضری چکار کنی اما پرسپولیسی نشی ؟؟؟؟

- لنگی نمیشم خیالتون راحت اگر روزی شنیدی که دارم لنگی میشم مطمئن باش عقلم رو از دست دادم

آخرین حرف؟

- امیدوارم استقلال قهرمان اسیا شود


راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
صفحه  صفحه 4 از 106:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  103  104  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA