انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 4 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین »

اخراجی های 3...به حرمت خون شهدای سبز فیلم ده نمکی را تحریم کنیم


زن

 
the_beast: اگه اعتقادات دینی داری،یه كم برو مطالعه كن عزیزم
عزیزم اعتقاد كجا بود
مگه اینارو نشناختی؟؟؟
امثال ده نمكی و همفكرانش سی و دو ساله كه فقط می خوان حكومت كنن و ایران و غارت كنن و از دین هم در مقاطع مختلف زمانی استفاده می كنن و هر جور كه به نفعشون باشه دینو تفسیر می كنن
مثلا اگه تو فلسطین یه نفر پاش بشكنه هزار بار تو تلوزیون نشون میدن چون به نفعشونه ولی وقتی اقای پوتین تو روسیه مسلمانان چچن رو قتل عام می كنه صداشون در نمی اد چون پوتین باهاشون رفیقه
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   

 
دوستان عزیز
مراقب گفتارتون باشید طبق قوانین برخورد کنید حق سایرین رو هم ضایع نکنید
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
زن

 
منم موافقم
هر كس باید نظرشو در چاچوب قوانین بگه و به بقیه كاری نداشته و در صورت لزوم با رعایت احترام جواب نظرات مخالف رو بده
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
زن

Princess
 
این تاپیك نه در مورد ندا هست نه آخوندها و نه رژیم شاهنشاهی و نه هیچ چیز دیگه فقط در مورد یك فیلم هست كه كارگردانش یك آدم خائن به مملكت هست دوستان فقط در اینمورد نظر بدن و هر كس هم نظر خودش رو بده چون نظر هر كسی برای خودش محترمه از این به بعد نظرات خارج از بحث تاپیك حذف میشه.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

 
Princess: فقط در مورد یك فیلم هست كه كارگردانش یك آدم خائن به مملكت هست
عالی بود پرنسس من
بوووووس

     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
مرد

 
آخه وقتی تاپیک تو تالار کل کله باید چیکار کرد؟؟؟؟؟؟
بدرد نخور هم واژه ایست .....
     
  
مرد

 
ده نمكی بالاخره ارتباط اخراجی‏ها3 با انتخابات را اعتراف كرد
شرق؛ مثل همیشه چندان دل و حوصله گفت‌و‌گو ندارد ولی بالاخره با اصرار ما مجاب به گفت‌و‌گو می‌شود. مسعود ده‌نمكی خالق مستندهای "فقر و فحشا" و "كدام استقلال كدام پیروزی" كه با ساخت این دو اثر در سال‌های85- 83 حسابی جنجال به پا كرد. سال 86 خبرهایی از ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش داد. "اخراجی‌ها" كه با گلچینی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون با پرداختی متفاوت به مقوله جنگ و دفاع مقدس همه را شوكه كرد و واكنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت، با فروش یك میلیارد و چهارصد میلیون تومان در تهران و 1میلیارد تومان در شهرستان‌ها به پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران تبدیل شد.

این استقبال ده‌نمكی و عوامل اخراجی را بر‌آن داشت هر چه سریعتر ساخت "اخراجی‌های 2" را آغاز كند كه این‌بار نه‌تنها به باشگاه میلیاردی‌ها پیوست بلكه عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را نیز از آن خود كرد. پس از اكران "اخراجی‌های2" كه ده‌نمكی خبر از ساخت سری سوم این سینمایی را داد، همه منتظر بودند تا بینند این‌بار كدام بخش از جنگ قرار است دستمایه‌ كار وی شود. ولی با ساخت سریال نوروزی "دارا و ندار" توسط این كارگردان، این انتظار طولانی شد تا این‌كه دهم آذر ماه آغازی شد بر روایت سومین قسمت از این تریلوژی و اخراجی‌ها در محیطی شهری.
تغییر آدم‌ها بعد از جنگ
ده‌نمكی درباره طرح اولیه "اخراجی‌های 3"می‌گوید: اخراجی‌ها قصه آدم‌های جنگ است و به نوعی در بستر زمان قرار می‌گیرد. هدف "اخراجی‌های 1" نشان دادن آدم‌های متفاوت درون جنگ بود و این‌كه آدم‌ها در برخی شرایط دستخوش چه تغییراتی می‌شوند. در "اخراجی‌های 2" بحث اسارت و همین‌طور هجو دشمن در دستور كارمان بود و در نهایت ایجاد روحیه وحدت در میان مردم؛ اما "اخراجی‌های3" به شرایط بعد از جنگ برمی‌گردد. جنگ تمام شده و قطار زمان حركت كرده و این آدم‌ها كه در آن زمان در جنگ حضور داشتند، سوار براین قطار شده‌اند و ما می‌بینیم كه هر كدام از این آدم‌ها دستخوش چه تغییراتی شده‌اند و چه ویژگی‌هایی دارند.
آنهایی كه نمی‌خواستند "اخراجی‌های 3" ساخته شود
خالق سه‌گانه "اخراجی‌ها" با بیان این موضوع كه طرح اولیه این مجموعه به زمان حال بر می‌گشت، ادامه داد: در ابتدا قرار بود داستان "اخراجی‌های 1" با زمان حال شروع شود و در ادامه جبهه را در فلش بك‌ها ببینیم ولی به دلیل طولانی شدن زمان فیلم از این كار منصرف شدیم به همین خاطر بعد از "اخراجی‌های 2" تصمیم گرفتیم سری سوم آن را با همان طرح اولیه جلوی دوربین ببریم. البته بعد از اكران "اخراجی‌های1" كسانی كه نمی‌خواستند سومین فیلم آن ساخته شود، قسمت‌هایی از سكانس‌های ضبط شده‌ای كه در فیلم كار نشده بود را در قالب سی دی در سطح كشور پخش كردند.
دعوت مردم به اتحاد
ده‌نمكی در ادامه خاطرنشان كرد: "اخراجی‌های 3" قصد دارد مردم را به همرنگی و اتحاد دعوت كند و در این راستا شوخی‌هایی با سیاست‌مدارانی می‌كند كه در انتخابات دست به هر كاری می‌زنند و در كنار آنها افرادی ساده‌انگار هم وجود دارند؛ البته این قسمت تنها یكی از داستان‌های "اخراجی‌های 3"را در بر می‌گیرد چون فیلم سوم از این مجموعه از سه داستان تشكیل شده است كه به موازات یكدیگر پیش می‌روند و دو داستان دیگر به "اخراجی‌های‌3" بر می‌گردد و برخی از شخصیت‌ها از آن دوران در اینجا حضور دارند.
سیاستمداران خودشان را در این فیلم می‌بینند
وی درباره اینكه داستان "اخراجی‌های3" تا چه اندازه به اتفاقات و شخصیت‌های انتخابات سال گذشته بر می‌گردد، گفت: ممكن است در این كار اشاره‌ای به فضای انتخاباتی داشته باشیم ولی اخباری كه تا به حال درباره این مقوله منتشر شده و كاراكترهای داستان را با شخصیت‌های انتخابات سال گذشته مقایسه می‌كنند، كاملا اشتباه است. البته ممكن است بسیاری از رجال سیاسی خودشان را به گونه‌ای در این فیلم ببینند چون این فیلم واقعیت‌های ملموس سیاسی جامعه است.
كسی به من "نه" نمی‌گوید
ده‌نمكی درباره استفاده از بازیگرانی كه در اخراجی‌های 1 و 2 با آنها كار كرده بود، گفت‌‌‌‌‌‌‌: تعدادی از شخصیت‌ها از اخراجی‌های 1و 2 با ما همراه هستند به همین خاطر از همان بازیگران استفاده كرده‌ایم ولی در این بین تعدادی بازیگر هستند كه به تناسب شخصیت‌ها برای اولین بار در اخراجی‌ها حضور پیدا می‌كنند مانند آقای رویگری، بهنوش بختیاری و... .

وی در خصوص اخباری كه حكایت از عدم تمایل برخی بازیگران به همكاری با وی در "اخراجی‌های3" حكایت داشتند، گفت: هیچ كس به من نه نمی‌گوید و تا به امروز از هر كسی دعوت كرده‌ام به گروه پیوسته است.


مردم در انتظارند
این كارگردان درباره سكانس‌هایی كه مربوط به هواداران كاندیدای انتخاباتی است، توضیح داد: ما روزهای سختی را برای ضبط این سكانس‌ها پیش رو داشتیم چون در كنار بازیگران و هنروران مردم هم به این صحنه‌ها اضافه می‌شدند و این مسأله جدای از سختی كار، امیدواركننده بود چون همكاری و انتظار مردم را برای ساخته شدن این اثر نشان می‌داد.
پیشنهادم به مخاطبان
ده‌نمكی در پایان ضمن اشاره به تلاش گروه برای حضور در جشنواره فیلم فجر، پیشنهادی هم برای طرفداران "اخراجی‌ها" و مخاطبان داشت: ما تمام سعی خود را می‌كنیم كه كار برای شركت در جشنواره آماده شود ولی كیفیت را فدای سرعت نمی‌كنیم. به مخاطبان "اخراجی‌های 3" هم پیشنهاد می‌كنم با پیش‌زمینه حاصل از اخبار حاشیه‌ای، به دیدن فیلم نروند چون این حواشی مخاطب را از خط اصلی داستان منحرف می‌كند.
عجیب روزگاریست ، شیطان فریاد می زند آدم پیدا کنید سجده خواهم کرد
     
  
مرد

 
روزی ابوریحان درس به شاگردان می گفت که خونریز و قاتلی پای به محل درس و بحث نهاد . شاگردان با خشم به او می نگریستند و در دل هزار دشنام به او می دادند که چرا مزاحم آموختن آنها شده است . آن مرد رسوا روی به حکیم نموده چند سئوال ساده نمود و رفت . فردای آن روز ، شاعری مدیحه سرای دربار ، پای به محل درس گذارده تا سئوالی از حکیم بپرسد شاگردان به احترامش برخواستند و او را مشایعت نموده تا به پای صندلی استاد برسد .
که دیدند از استاد خبری نیست هر طرف را نظر کردند اثری از استاد نبود . یکی از شاگردان که از آغاز چشمش به استاد بود و او را دنبال می نمود در میانه کوچه جلوی استاد را گرفته و پرسید : چگونه است دیروز آدمکشی به دیدارتان آمد پاسخ پرسش هایش را گفتید و امروز شاعر و نویسنده ایی سرشناس آمده ، محل درس را رها نمودید ؟!
ابوریحان گفت : یک بزهکار تنها به خودش و معدودی لطمه میزند ، اما یک نویسنده و شاعر خود فروخته کشوری را به آتش می کشد.
شاگرد متحیر به چشمان استاد می نگریست که ابوریحان بیرونی از او دور شد .

ابوریحان بیرونی دانشمند آزاده ایی بود که هیچگاه کسب قدرت او را وسوسه ننمود و همواره عمر خویش را وقف ساختن ابوریحان های دیگر کرد .
عجیب روزگاریست ، شیطان فریاد می زند آدم پیدا کنید سجده خواهم کرد
     
  
میهمان
 
از نظر شما دوستان هرکی که با شما هم عقیده نباشد خائن و آدم کش و لات و دارای این جور خصلت هاست.

دوستان عزیز مطمئن باشید شما با این نوع تاپیک ها و گیریم بازدید 10 هزار ایرانی مختلف در روز از این سایت نمیتوانید کاری از پیش ببرید.


حال بشینید برای خود نظریات و پیشنهادات بدهید برای نابودی این فیلم.
     
  
زن

 
KingSton: از نظر شما دوستان هرکی که با شما هم عقیده نباشد خائن و آدم کش و لات و دارای این جور خصلت هاست.
این شمایید كه هركس با شما هم عقیده نباشد محارب است و باید شكنجه شود اخرین نمونه هایش هم جعفر پناهی و فریبرز رئیس دانا كه فقط بخاطر ابراز عقیده در زندان زیر شكنجه هستند KingSton: دوستان عزیز مطمئن باشید شما با این نوع تاپیک ها و گیریم بازدید 10 هزار ایرانی مختلف در روز از این سایت نمیتوانید کاری از پیش ببرید.


حال بشینید برای خود نظریات و پیشنهادات بدهید برای نابودی این فیلم.
اگر نمی توانیم كاری از پیش ببریم شما چرا به صرافت افتادی و پست میزنی و وارد این تاپیك شدی؟؟
از چی نگرانی؟؟

133110ilia: ثابت کن حرفتو
در ضمن کدوم شهید
مشک چی کشک چی!!!!!!!!!!!
رییس قوه مقننه اینو میگه عزیزم نه بیتا كه بخواد چیزیو ثابت كنه
بالخره یا لاریجانی یا رحیمی یكیشون دزد و دروغگو هست یا نه؟؟
نمیشه كه به هم تهمت بزنن بعدشم هر دو راست بگن!!! 133110ilia: در ضمن تمام کسانی که توهم شهادت زدند بدونن یک روزی باید جوابگوی چند 100هزار شهید جمهوری اسلامی ایران باشن .اگر جوابی دارن واسه اون شهدای بزرگوار
بسم الله والا بیخودی تو توهم سیر نکنید لطفا
شهید فقط زمانی ارزش داره كه برای بیرون كردن صدام و پس گرفتن ایران شهید شده باشه نه چیز دیگه
نه اینكه از شهیدان برای توجیه دزدی و تقلب در انتخابات و سایر جنایات رژيم استفاده بشه
اگه قبول نداری برو از خانواده باكری و همت و باقی و كرمی و صدها شهیدی مخالف احمدی نژاد هستن بپرس

بعد از تحريم گسترده اخراجيهاي 3 توسط مردم متوجه خواهي شد كاري از پيش برده ايم يا نه!!!
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
صفحه  صفحه 4 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین » 
گفتگوی آزاد

اخراجی های 3...به حرمت خون شهدای سبز فیلم ده نمکی را تحریم کنیم


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA