انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین »

رابطه جنسی مقعدی و کلیه موارد مربوط به آن


مرد

Prince
 
رابطه جنسی مقعدی (۱)
(همچنین میتوانید كتاب مربوط به آموزش جنسی مقعدی رو در این قسمت دانلود كنید)

به اصطلاحی دیگه (سكس از عقب یا كون) - Anal Sex :



توجه —— Attention :


  • رابطه جنسی مقعدی هم در مردان و هم در زنان بيشترين ميزان خطر انتقال ويروس اچ. آی. وی. را دارد!!
  • در صورتي که فردي از اين عمل لذت نمي برد هيچ فردي حتي شوهر، اجازه مجاب کردن شريک جنسي براي تن دادن به اين خواسته را ندارد.
  • هيچ وقت بلافاصله بعد از رابطه جنسی مقعدی، پيش از شستشوی خود، تماس جنسی واژينال انجام ندهيد!!
  • هرگز در استفاده صحيح از کاندوم کوتاهی نکنيد.
  • از نظر مذهب رابطه مقعدی منع شده است.



  • رابطه جنسی مقعدی چيست؟ Anal Sex

ارتباط جنسی مقعدی بر خلاف تصور عمومي تنها يک رابطه جنسي بين مردان همجنسگرا نيست. هويت جنسيتي انسان ها را مجموعه اي از اميال و خواسته ها تشکيل مي دهند که رابطه مقعدي يکي از اشکال آن مي باشد. ميل به رابطه جنسی از طريق مقعد در ادوار گذشته و در فرهنگ هاي مختلف وجود داشته وشناسايي شده است و امروزه نيز دربسياري کشورها در مورد آن تحقيق انجام مي گيرد. اين شکل از نزديکي براي بسياري افراد لذت بخش نمي باشد، اما ممکن است که براي بعضي شرکاي جنسي که رابطه هميشگي بين شان، تازگي و جذابيت خود را از دست داده و تکراري شده است، رابطه لذت بخشی محسوب شود. در ادوار مختلف، در بعضي فرهنگ ها و ملل به عنوان رابطه اي طبيعي مورد قبول جامعه ثبت شده و در ادوار و جوامع ديگر تقبيح و منع شده است. بدليل اينکه خطر انتقال ويروس اچ. آي. وي. در تماس جنسی مقعدی در مقايسه با ساير راههاي تماس جنسي، بالاترين خطر را به همراه دارد ، توصيه مي شود در صورت انتخاب آن حتماً محافظت هاي بهداشتي و احتياط هاي جانبي لازم صورت بگيرد.

  • دلیل منع رابطه جنسی مقعدی در زوجین

گيرنده‌های لذت زيادی در کانال anal وجود دارد، منتها مشکلاتی را می‌تواند برای خانم‌ها ايجاد کند، من‌جمله اينکه عضلات حلقوی که کانال anal را می بندد دچار اشکال می‌شوند. گيرنده‌هايی که در کانال anal هستند بسيار حساس هستند و برای همين به محض اينکه مدفوع وارد انتهای رکتوم می‌شود فرد احساس می‌کند بايد دستشويی برود. اين گيرنده‌ها به حدی حساس هستند که فرد تفاوت وجود گاز و مدفوع را می‌فهمد، يعنی فقط کشش نيست، اينها را تفکيک می‌کند از هم. بنابراين انجام anal sex در درازمدت حتما آسيب‌هايی به فرد وارد می‌کند و مشکلات ماندگار فيزيولوژيک ايجاد می‌کند.

  • عوارض رابطه جنسی مقعدی در دراز مدت

انجام رابطه جنسي مقعدي به صورت مکرر به تدريج سبب فراختر شدن مقعد شده و چين هاي مخاطي مقعد از بين رفته و در موارد پيشرفته نارسائي عضله اسفنگتر مقعد و بي اختياري مدفوعي نيز ايجاد خواهد شد .

  • عوارض رابطه جنسی مقعدی در کودکان


اگر کودکان با زور مورد تجاوز جنسی از مقعد قرار گيرند ، چون مجراي مقعد تنگ و باريکي دارند علائم تروما مانند درد شديد نواحي مقعد ، بالاکشيده شدن عضلات مقعد و قيفي شکل شدن آن،خونمردگي يا خراشيدگي و زخم در لابلاي چين هاي مقعد و گاه پارگي هاي شديد مخاطي و عضلاني مشاهده خواهد شد. چون مقعد از نواحي رفلکس زاي بدن است در موارد نادري حتي مرگ ناگهاني نيز گزارش شده است.

  • چرا بعضي افراد از رابطه جنسی مقعدی لذت مي برند؟

لذت بخش بودن رابطه جنسی از طريق مقعد به علت وجود ميزان زياد پايانه هاي عصبي در بخش مقعد است.در مردان رابطه مقعدی همچنين باعث تهيج و تحريک پروستات (عضوي که در مرحله اوج تحريک جنسي، احساس لذت را کنترل و ميسر مي سازد) مي گردد. اما از طرف ديگر به دليل وجود پايانه هاي عصبي بسيار، ممکن است که در صورت کم توجهي و يا عدم آگاهي هر يک ازشرکاي جنسي، درد زيادي در اولين تجربه رابطه مقعدي تجربه شود و خوشي يا لذت نزديکی فروکش کند. ممکن است چنين تجربه اي باعث شود که بسياري از اين نوع آميزش چشم پوشي کنند.

ادامه مقاله در پست بعدی

......

کلمات کلیدی : کاهش درد سکس مقعدی + کرم و ژل روان کننده + کم شدن درد در سکس مقعدی + کون کردن بدون درد.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  ویرایش شده توسط: Prince   
مرد

Prince
 
رابطه جنسی مقعدی (۲)
  • رابطه جنسي مقعدي امن تر :

سوالي که اغلب مطرح مي شود اين است که چگونه مي توان رابطه جنسي مقعدي امن تري داشت و خود را در مقابل سرايت بيماري هاي مقاربتي و به خصوص ويروس اچ. آي. وي. ( عامل بيماري ايدز) محافظت کرد؟

در صورتي که احتياط هاي جانبي لازم صورت بگيرد، مي توان رابطه ايمن تري در نزديکي مقعدي برقرار کرد. اگر شما از سلامت خود و شريک جنسي تان اطمينان کامل داريد خطري متوجه شما نيست و مي توانيد با رعايت بعضي نکات بهداشتي و پيشگيري، بدون دغدغه ونگراني از اين رابطه جنسي لذت ببريد . مشکل عمومي اين است که در اغلب موارد افراد از "سابقه خوني و رفتارهاي پر خطر " شريک جنسي خود اطلاعي ندارند.

  • مواردي که مي تواند ميزان خطر را کاهش دهد:

  • توصيه اکيد به استفاده از کاندوم مي گردد. افرادي که به صورت مفعول به اين نوع رابطه روي مي آورند مي توانند از کاندوم هاي زنانه استفاده کنند. حتماً بخش همه چيز درباره کاندوم و نحوه استفاده صحيح از کاندوم را به دقت مطالعه کنيد.

  • دومين توصيه رعايت بهداشت و شستشوي کامل و دقيق بدن به خصوص اعضاي جنسي مي باشد.
  • توصيه بعدي استفاده از مواد نرم کننده و ليز کننده مي باشد. دقت کنيد که در صورت استفاده همزمان از کاندوم و مواد ليز کننده، از مواد روغني ليزکننده مانند وازلين که از مشتقات نفتي تهيه مي شوند، استفاده نکنيد . به دليل اينکه باعث سايدگي و پاره شدن کاندوم مي شود، (رجوع به بخش همه چيز درباره کاندوم) .

  • توصيه چهارم رلکس بودن و آرامش به هنگام انجام اين روش آميزش است. در صورتي که ماهيچه هاي مقعد سفت باشد احتمال پارگي و درد شديد وجود دارد که زخم و خونريزي خود باعث تماس مستقيم خوني و در نتيجه بالاتر رفتن خطر انتقال بيماري هاي مقاربتي سرايتي و از جمله ويروس اچ. آي. وي. مي شود.

  • توصيه ديگر پرهيز از نوشيدن مشروبات الکي و عدم استفاده از مواد مخدر پيش از تماس و ارتباط جنسي مي باشد. به علت اينکه پس از اثرگذاري الکل و مواد مخدر شما کمتر قادر به کنترل و تصميم گيري هستيد که اين خود ميزان پذيرش خطر را در افراد بالا مي برد.



  • راه ها و شکل هايي که احتمال انتقال ويروس اچ. آي. وي. در اين نوع رابطه وجود دارد:

در مورد شخصي که مفعول واقع شده بدون توجه به جنسيت (زن و يا مرد) :

  • در صورتي که پنيس وارد نشود و تنها با جداره خارجي مقعد تماس داشته باشد :

خطر بالقوه :

پوست سالم خود محافظ خوبي در برابر ورود انواع ويروس ها از جمله ويروس اچ. آي. وي. مي باشد، بنابراين معمولاً در اين شکل خطر زيادي متوجه شخص نمي شود، اما در صورتي که جداره مقعد داراي زخم خارجي تازه و باز باشد که منجر به ارتباط خوني مستقيم شود احتمال انتقال ويروس اچ. آي. وي. وجود دارد.

خطر مستند :

معمولاً به دليل اينکه شکل هاي ديگري از آميزش جنسي همزمان با اين نوع نزديکي صورت مي گيرد، بنابراين نمي توان موارد مستدل و مستندي از انتقال ويروس اچ. آي. وي. به اين شيوه ارايه داد.

  • درصورتي که پنيس وارد شود اما انزال صورت نگيرد :



خطر بالقوه :

در طول زمان آميزش جنسي، آلت مردانه به ترشح مايعاتي مي پردازد که مانند مايع مني قادر به انتقال اسپرم و ديگر مواد موجود در خون و از جمله ويروس اچ. آي. وي. مي باشد. بنابراين خطر انتقال آن به صورت نظري وجود دارد.

خطر مستند :

هر چند در اين مورد ميزان خطر انتقال مانند ارتباط همراه با انزال بسيار بالا نمي باشد اما موارد ثبت شده اي از انتقال ويروس اچ. آي. وي. در اين مورد گزارش شده است.


  • در صورتي که پنيس وارد شود و انزال صورت پذيرد :


خطر بالقوه :

مايع مني قادر به حمل ويروس اچ. آي. وي. به ميزان قابل توجه اي مي باشد. در صورتي که شخصي به صورت مفعول در آميزش مقعدي شريک باشد، و مايع مني از طريق مقعد وارد بدن وي شود، در صورت آلوده بودن فاعل ، خطرزياد انتقال ويروس اچ. آي. وي. به وي وجود دارد.

خطر مستند :

بر اساس آمار موجود، بيشترين موارد گزارش شده از انتقال ويروس اچ. آي. وي. از طريق تماس جنسي، مربوط به انتقال ويروس در آميزش جنسي مقعدي مي باشد. همجنسگرايان مرد به دليل اينکه بيشترين رويکرد را به اين نوع تماس دارند، آمار بالايي را به خود اختصاص مي دهند.

اما توجه داشته باشيد، تنها همجنس خواهان مرد، گروه در معرض خطر آلودگي نمي باشند بلکه به دلايل شرح داده شده فوق، هر گروهي - چه زن و چه مرد - در صورت روي آوردن به اين نوع نزديکي جنسي و رعايت نکردن موارد مراقبتي بهداشتي که در بالا شرح داده شده است، در معرض دريافت ويروس اچ. آي. وي. و ابتلاء به ديگر بيماريهاي آميزشي سرايتي مي باشد.

  • آيا سكس از پشت به دفعات باعث گشادي خواهد شد؟

عضله اسفنگتر پشت طوري طراحي و ساخته شده كه قابليت داشته باشد بي نهايت باز و جمع گردد. باز شدن و كشيده شدن آن اصلا ليلي براي اينكه ديگر نتواند به خوبي سابق جمع شود نيست. تحقيقات بسيار و دراز مدتي در اين زمينه انجام شده تا پژوهشگران متوجه شده اند كه ارتباطي بين باز شدن عضله پشت و بسته شدن ان وجود ندارد و هيچگونه ممانعتي را براي يكديگر توليد نخواهند كرد و اصلا مم نيست كه فرد تا چه ميزان تجربه سكس از پشت داشته است

به خاطر بسپاريد كه سكس از پشت بخاطر كشيدگي و پارگي ذرهبيني مويرگها راهي بسيار ساده براي انتقال بيماريهاي جنسي مي باشد.درنتيجه بخاطر بسپاريد كه حتما در طول سكس از كاندوم استفاده كنيد اما اينكه نگران باشيد كه نتوانيد عضله پشت خود را بخوبي قبل جمع كنيد و عضله گشاد شده باشد چيزيست كه صحت ندارد.

پایان مقاله
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

 
همه چیز درباره ی رابطه ی مقعدی
یکی از نکات قابل توجه و تمجید درباره سکسوآلیته و روابط جنسی انسان، همانا گوناگونی، تنوع و آزادی عمل در چگونگی و ماهیت لذت بردن از آن است. مبحث آمیزش نیز مانند عشق هنوز جدولی است با خانه های حل نشده فراوان و افکار و عقاید متفاوت راجع به آن، که درکش نیازمند مطالعه و تجربه بسیار می باشد. در این مطلب به طور مختصر به سکس مقعدی و مباحث پیرامون آن خواهم پرداخت. این نوع آمیزش هنوز برای برخی بدلایل مختلف تابو بشمار می رود. امید است آشنایی با آمادگی و روشهای عملی انجام آن شناخت بیشتری در زمینه آمیزش حاصل نماید و موجبات لذت و رضایت جسمی و روحی را برای همگان فراهم آورد.

مقدمه :

ناحیه باسن، مقعد و راست روده که همان بخش نهایی روده بزرگ است، از جمله مناطق حساس و شهوانی بدن بشمار می آیند. خاصیت تحریک پذیری پوست و حلقه ماهیچه ای مقعد به سبب رشته های عصبی اش نزد بسیاری، چه به تنهایی و چه همزمان با تحریک کلیتوریس موجب برانگیختگی شدید جنسی در آنها می شود.سکس مقعدی آنهم از راه دخول برای برخی زنان لذت بخش و برای برخی دیگر دردآفرین و غیر قابل تحمل می باشد. یکی از موهبات آِن نوع سکس این است که با آن دیگر خطر حاملگی وجود ندارد. البته این نوع از آمیزش خالی از ریسک نیست، زیرا لایه مخاطی انتهای روده بزرگ در مقایسه با واژن بسی نازکتر و به همین دلیل امکان از بین رفتن آن بر اثر اصطکاک بالاترست. با زایل شدن این لایه، خطر انتقال ویروس ایدز و باکتری بیماریهای جنسی به خون فرد، او را تهدید می کند. حلقه مقعد نیز تنها تا حد محدودی می تواند باز شود، و فشار بیش از حد باعث ایجاد شکاف در آن خواهد شد.

نکات بهداشتی :

سعی کنید هنگام آمیزش از راه مقعد نکات بهداشتی را کاملا رعایت نمایید. بعنوان مثال قبل از شروع روده خود را خالی کنید و با یکدیگر دوش بگیرید. ناخنهای خود را کوتاه کرده و سوهان بکشید. همچنین استفاده از کاندوم و دستکشهای لاتکس / در صورت عدم وجود آلرژی به ماده لاتکس، توصیه می شود.

توجه :

تنقیه لزوماً برای سکس مقعدی ضروری نیست. اگر شریکتان دچار اسهال، یبوست و یا دیگر اختلالات روده ای نباشد، پس از تخلیه روده و دوش آبگرم با صابون، ناحیه مورد نظر به اندازه کافی تمیز بوده و اصولاً دیگر اثری از مدفوع در راست روده نباید باشد. شاید برخی هنگام دخول، انقباضات انتهای روده را به صرف تماس با مدفوع تلقی نمایند، درصورتی که چنین چیزی صحت نداشته باشد.

نکته :

هرگز پس از دخول مقعدی مستقیماً سراغ دخول واژنی نروید، حتی اگر از کاندوم نیز استفاده نموده اید، زیرا با این عمل شریک جنسی خود را در معرض ابتلا به بیماریهای خطرناک جنسی که بزودی راجع به آنها نیز خواهم نوشت، قرار خواهید داد. سعی کنید قبل از دخول به واژن حتما کاندوم خود را عوض نموده و یا آلتتان را با دقت بشویید.

مراحل آمادگی :

لازم به تاکید است که طول تمامی مراحل آمیزش، برای ایجاد تفاهم، لذت و رضایت دوجانبه تا جایی که ممکن است صبور باشید، زیرا تمرکز،عدم استرس و آرامش خاطر لازمه ایجاد لذت می باشند. دائم حالات و عکس العمل های تن و چهره شریک جنسی خود را در نظر داشته باشید و از او در مورد احساسش نسبت به موقعیت حاضر سوال کنید. البته سکس مقعدی در بیشتر موارد با درد همراه است، مخصوصاً اگر برای نخستین بار و بدون هیچگونه آمادگی قبلی صورت گیرد. بی ملاحظگی و عجله در ایراد آمیزش مقعدی چیزی جز پشیمانی به بار نمی آورد. به خاطر بسپارید که ماهیچه های مقعد هنگام ورود شییی خارجی به آن عکس العمل شدیدی از خود نشان می دهند و با انقباضات موضعی سعی در دفع آن دارند. به همین خاطر سعی کنید برای شروع از انگشت خود برای تحریک آن کمک گرفته و این فرصت را به بدن فرد بدهید تا ماهیچه های خود را شل کرده و کم کم خود را با شرایط وفق دهد.

اسباب بازیهای سکس :

اگر از دیلدو ترجیحاً از نوع سیلیکون، بات پلگ، آنال بید و یا دیگر اسباب اروتیک استفاده می کنید مطمئن شوید که سطح آن صیقل داده شده و صاف باشد زیرا بافت مقعد بسیار ظریف و حساس است و به آسانی جریحه دار میشود. این کار حتی ممکن است دچار پارگی بافت روده شده و در شکم عفونت ایجاد نماید. از بکارگیری اشیاء کوچکترو غیر استاندارد می باشد بپرهیزید، چراکه به هنگام انقباض ماهیچه ها ممکن است به داخل روده کشیده شوند و در آنجا گیر کنند. بهتر است برای سهولت تمیز نمودن اشیای خارجی نیز کاندومی رویشان بکشید.

مواد روان کننده :

از آنجا که مقعد هیچگونه غدد ترشحی ندارد، می توانید برای ایجاد لغزندگی و سهولت کار از روان کننده های آبکی استفاده نمایید، زیرا نوع روغنی آن برای بخش مقعد مناسب نمی باشند و لایه ای روغنی در واژن یا روده بجای می گذارند که باعث رشد باکتریها و ایجاد عفونت در آن منطقه می شود. از طرفی نیز می توانند باعث پارگی کاندوم شوند. برخی از روان کننده ها حاوی گلیسیرین، شکر و مواد خوشبو کننده هستند، و ممکن است نزد زنانی که بطور مکرر به عفونتهای قارچی دچار می شوند، ایجاد مشکل نمایند. البته روان کننده های آبکی زودتر از انواع روغنی و سیلیکونی خشک می شوند، ولی با کمی ترشحات واژن و یا آب دهان می توان دوباره لغزندگی لازم را ایجاد نمود. لازم است همیشه قبل از استفاده از اینگونه ژلها ازعدم بروز آلرژی توسط آنها مطمئن شوید. مثلا می توانید کمی از ژل را روی بازوی خود بمالید و اندکی بعد نتیجه را مشاهده نمایید.

نحوه آمیزش :

آمیزش مقعدی تنها در دخول خلاصه نمی شود، بلکه لمس ،و نوازش، لیسش و فرو بردن انگشتان در آن نیز می تواند برای افراد لذت بخش باشد. بنابراین هنگام آمیزش هدف خود را صرفاً "دخول" تعیین ننمایید. سعی کنید با تامل حالات نوازشی را نیز تجربه نمایید. چه بسی چنین شروعی، زمینه را برای دخول هموارتر می کند. همانطور که در ابتدا اشاره شد، می توان از انگشت کاری / فینگرینگ مقعد، به عنوان تکنیک تکمیلی حین تحریک کلیتوریس استفاده نمود. به این صورت که همزمان با مالیدن یا لیسیدن کلیتوریس با زبان، یک یا دو انگشت خود را که از قبل به ژل روان کننده/ لوبریکیتر، آغشته نموده اید روی ماهیچه باسطه / حلقوی مقعد، دایره وار حرکت داده و به آرامی وارد مجرا نمایید. حال می توانید به دلخواه آنرا ثابت نگه داشته و با فشاری سطحی مالش کلیتوریس را تشدید نمایید، و یا انگشتانتات را داخل مجرا با ملایمت بچرخانید. توجه داشته باشید بهتر است برای هدایت پروسه آمیزش به سوی اورگاسم پاهای زن جفت و چسبیده به هم باشند.

آمادگی برای دخول نیز به همین ترتیب است. هر گاه احساس کردید که ماهیچه مقعد منقبض می شود، دست از کار فرو کشیده و بدان اجازه استراحت دهید سپس می توانید همین کار را با دو انگشت انجام دهید و در نهایت پس از آماده نمودن شریکتان از روش دخول استفاده نمایید. پس از داخل شدن سر آلت به او فرصت دهید تا صبر کند، و ماهیچه هایش شلتر شوند. سپس می توانید به عمل دخول ادامه دهید. در همه حال مراقب واکنش شریکتان باشید، و با کوچکترین حالت ناراحتی و دلخوری او، از ادامه باز ایستید. توصیه می شود همزمان با این کار پستانها و کلیتوریس و دیگر نقاط حساس او را ماساژ دهید؛ این کار به راحتی او کمک می کند.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
سرطانهای نادر مقعدی
گزارش دو نمونه ازسرطانهای نادر ( تاکید میکنم نادر) مقعدی که سکس مقعدی میتونه یکی از دلایل اونها باشه :

سرطان بوون :

بیماری بوون (به انگلیسی: BOWEN) یکی از انواع سرطانهای پوستی (SCC یا سرطان سلول سنگفرشی) نادر هست. که در مخاط انتهای مقعد تظاهر پیدا میکنه. در سنین بالا و جوانانی که زگیل مقعدی و فعالیت جنسی زیادی دارن. دیده می‌شود. علائم آن خارش دور مقعدی سوزش یا خونریزی هست. در معاینه پلاک‌های مجزا قرمز و پوسته‌دار دیده می‌شود. این بیماری در موارد نادری در هم‌جنس‌گرایان گزارش شده‌است.

لنفوم ناحیه مقعد :

در بیماران مبتلا به ایدز بیشتر هست. اصولا گرفتاری لنفوم در ناحیه مقعد نادر است و اگر دیده شده بیشتر در همجنسگرایان مشاهده شده و با علائم تب و توده های اطراف مقعدی بروز میکند. تشخیص آن با نمونه برداری و شیمی درمانی و رادیو تراپی هست.
انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند
*کورش کبیر*
     
  
مرد

 
نزدیکی با همسر از پشت و عوارض آن

باید توجه داشت که این کار عملی غیر طبیعی است و چه بسا تکرار آن مشکلاتی را در سیستم گوارش و دفع مدفوع برای زن به وجود آورد .در قوانین مجازاتهای اسلامی آمده است اگر مردی همسر خود را مجبور به انجام چنین رابطه ای با وی کند زوجه ( زن) می تواند از شوهر خود شکایت کند. امروزه از نظر پزشکی نیز ثابت شده که این رابطه یک رابطه پرخطر است . بررسی رابطه جنسی از نوع مقعد و آسیبهای جسمانی آن از منظر پزشکی :هیچ پزشکی چنین رابطه ای را توصیه نمی کند و مسلما هیچ نظریه مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه ارائه نگردیده ، بر عکس این رابطه همیشه از نظر پزشکی نقض گردیده .

پزشکان گفته اند : دستگاه گوارشی دارای دو نوع اسفنکتر sphincter که یکی از آنها داخلی و غیر ارادیست و دریچه ورودی غذا به معده و خروج آن می باشد و یکی دیگر از این اسفنکتر ها خارجیست که این یکی ارادیست وقتی که غذا بلعیده می شود ، از طریق مری پایین آمده و به سمت معده می رود . در محل ورود و خروج معده ، عضلات حلقوی وجود دارند که به آنها اصطلاحا "اسفنکتر" (sphincter) گفته می شود و به عنوان دریچه عمل می کنند.زمانی که شما احساس می کنید که نیاز به عمل خروج مدفوع از دریچه مقعد را دارید این زمانی است که اسفنکتر داخلی 2 باز شده و همانطور که گفته شد غیر ارادی است .اما عمل باز کردن دریچه مقعد ( اسفنکتر خارجی) و در کل دفع مدفوع ارادی است و دست شما می باشد یعنی از زمانی که احساس کردید نیاز به اجابت مزاج دارید و خودتان را نگه می دارید تا به محل مناسب برسید و سپس به اراده خودتان باعث خارج شدن مدفوع می شود این نگه داشتن و این عمل خارج کردن مدفوع توسط اسفنکتر خارجی که ارادی است انجام می شود.

این مسائل را مطرح کردیم که به اینجا برسیم که رابطه جنسی از راه مقعد یا کلا وارد شدن هر شئی در درون مقعد باعث آسیب دیدگی اسفنکتر خارجی شده و باعث می شود که دریچه خروجی مقعد (Anal) به درستی کار خودش را انجام ندهد یعنی از قدرت ارادی خارج می شود. پس به مرور زمان امکان ارادی خروج مدفوع یا نگه داشتن خود را از دست می دهید .در این صورت نا خواسته و غیر ارادی مدفوع از دریچه مقعد خارج می شود در این صورت همیشه لکه هایی از مدفوع در لباس زیر مشاهده می گردد. که مسلما این برای هیچ آدمی خوشایند نیست.از جهتی دیگر سایر بیمارهای عفونی ، ویروسی همانند هپاتیت، ایدز، سفلیس و سایر بیماری های مقاربتی از طریق مقعد راحت تر منتقل می شوند خیلی از افراد تصور می کنند که در رابطه مقعدی هیچ خطری آنها را تهدید نمی کند که باید عرض کنم اتفاقا چون درون مقعد حاوی باکتریهای زیادی می باشد، انتقال ویروسهایی نظیر ایدز و ... راحتتر انجام می گیرد.


برخی عوارض این عمل مقاربت از پشت(دِبَر) با زن عبارتند از :

  • مهمترین عارضه ای که مجامعت از طریق مقعد برای زن دارد این است که چون لذت حقیقی جنسی برای زن از طریق مقاربت از فرج و مجرای تناسلی حاصل میشود نه از طریق مقعد، بنابراین زن دچار سردمزاجی و بی میلی جنسی شده و در آینده نزدیک خود را موجودی مییابد که وسیله دفع شهوت شوهرش شده و خودش نباید از این غریزه خدادادی لذتی ببرد.

  • از آنجا که ساختمان مقعد طوری است که ظرفیت پذیرش آلت مرد را ندارد (بر خلاف واژن یا فرج که خاصیت ارتجاعی و لغزنده دارد) و هر لحظه امکان آسیب دیدگی ماهیچه حلقوی (اسفنگتر) دهانه مقعد و حتی پارگی آن وجود دارد. در نتیجه زن گرفتار درجاتی از بیاختیاری مدفوع شده و نیازمند جراحی و عوارض بعدی میشود. چون مرد در حال لذت جنسی فقط به فکر دفع شهوت خود است و حرکات بدون کنترل او هر لـحـظه میتواند به زن آسیب فیزیکی وارد کند.

  • مقعد محل ذخیره فضولات دستگاه گوارش (مدفوع) است که حاوی میکروبها فراوانی است. در اثر مالش و دخول آلت این میکروبها میتوانند وارد دستگاه تناسلی مرد شده، خود او را به عفونتهای خاصی مبتلا سازند. در حالی که مقاربت از راه واژن یا فرج چنین عوارضی به همراه ندارد.

  • مخاط مقعد بسیار ظریف و نازک اسیت و احتمال پارگی و انتقال ویروس ایدز از طریق آن به داخل خون زیاد است و حتی یکی از علل شیوع ایدز در غرب از طریق جنسی، لواط و مقاربت از طریق مقعد است.

  • از آنجا که دهانه مقعد دارای ماهیچهای حلقوی است، مانند یک کش محکم دور آلت مرد را گرفته و در لحظه خروج منی مانند یک سد عمل میکند. و در اثر این عمل احتمال پس زدن منی به عقب و فشار به کیسههای منی و غده پروستات و عوارض ناشی از آن خیلی زیاد است.

  • و نـکتـه آخـر اینکه از جمله عوارض مقاربت از راه مقعد ابتلای مرد به زودانزالی در آینده است در نتیجه نمیتواند آنگونه که باید از همبستری با همسرش لذت ببرد و بنابراین دچار سردمزاجی شده و مشکلات روحی پیدا خواهد کرد.

انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند
*کورش کبیر*
     
  
مرد

 
آمیزش جنسی مقعدی (پرسش و پاسخ)
سوال :

می خواستم در مورد عوارض آنال سکس برای خانم ها بدونم ؟

جواب :

درباره عوارض سکس مقعدی برای خانمها گزارش اثبات شده ای نداریم ولی گفته میشه که این مشکلات رو ایجاد میکنه :

  • اگه با احتیاط صورت نگیرد بدلیل وجود مویرگهای ریز در اون منطقه منجر به خونریزی های کم و زیاد میشه.
  • بدلیل همان احتمال خونریزی ، احتمال انتقال ویروس ایدز بالا میره ، لذا گفته میشه بهتره در این نوع سکس از کاندوم استفاده بشه ، مگر اینکه این اطمینان باشه که شریک شما آلوده نیست.
  • در بعضی گزارشات اثبات نشده گفته میشه که شاید احتمال ایجاد سرطان مقعد بالا بره.
  • درد شدید از دیگر مشکلات این نوع سکس هست با توجه به اینکه این نوع سکس هم از نظر اخلاقی ، هم عرفی ، هم شرعی و هم قانونی صحیح نیست ، بهتره زوجین مبادرت به این نوع سکس نکنند.

سوال :

مرداني كه علاقه شديد به نزديكي كردن از معقد هستند اين روش چه مشكلات و بيماري براي طرفين به وجود مي آورد و چگونه مي شود اين مسئله را ترك داد ؟

جواب :

اصولا هرگونه اعمال سکسی آمیزش جنسی باید در حالاتی انجام شود که هردو رضایت کافی داشته باشند و هردو لذت ببرند وقتی یک طرف تمایل نداشته باشد میتواند با صراحت اعلام کند که راضی به این نوع نیست و طرف دیگر هم حق اعمال هیچ گونه زور را ندارد. اما از طرف دیگر میتوان اینطور بیان نمود که اگر هردو تمایل داشته باشند در صورتی که طوری رفتار گردد که به زن آسیبی وارد نشود حتی میتواند باعث این شود که زن را همچون روش مهبلی به ارگاسم برساند با اینحال میتوان ادعا کرد در صورت عدم رعایت مسایل اخلاقی نه تنها درد زیادی برای زن خواهد داشت بلکه باعث ناراحتی های مقعدی همچون بواسیر برای زن خواهد شد.

سوال :

مي خواستم بپرسم اگه آقايي كه مجرد از آلت تناسليش خون بياييد آيا ميشه گفت كه نزديكي از راه مقعد داشته يا نه به علت خونريزي كليه ها مي باشد؟

جواب:

یکی ازدلائل میتونه اون مسئله باشه ولی مسلما دلایل دیگری هم وجود داره که بعضی هاشون اینها هستند : اختلالات خونی ، مصرف داروهایی مثل ضد انعقادیها ، بعضی بیماریهای کلیه ، تنگی های مجرا ، وجود بیماری در مجرای ادرار مثل بعضی بیماریهای مقاربتی ، بیماریهای پروستات ، بیماریهای مثانه.

سوال :

آيا سكس از پشت به دفعات باعث گشادي خواهد شد؟

جواب :

من و تعدادي از همكاران سابقم در حال بحث در مورد مسله اي هستيم.يكي از دوستانم مي گويد كه اگر فردي به تعداد زياد از پشت سكس داشته باشد عضله وي قابليت خود را براي بسته شدن از دست خواهد داد و ديگر تنگ نخواهد شد.اما من و يكي ديگر از دوستانمان عقيده داريم كه اينگونه نيست و هر چقدر كه فردي سكس داشته باشد اصلا اهميتي ندارد و عضله اسفنگتر پشت به اندازه اصلي خود باز خواهد گشت.حال ممكن است بگوييد كداميك از اين نظرها درست است؟

تبريك مي گويم! شما شرط را برده ايد!

عضله اسفنگتر پشت طوري طراحي و ساخته شده كه قابليت داشته باشد بي نهايت باز و جمع گردد. باز شدن و كشيده شدن آن اصلا ليلي براي اينكه ديگر نتواند به خوبي سابق جمع شود نيست. تحقيقات بسيار و دراز مدتي در اين زمينه انجام شده تا پژوهشگران متوجه شده اند كه ارتباطي بين باز شدن عضله پشت و بسته شدن ان وجود ندارد و هيچگونه ممانعتي را براي يكديگر توليد نخواهند كرد و اصلا مم نيست كه فرد تا چه ميزان تجربه سكس از پشت داشته است.به خاطر بسپاريد كه سكس از پشت بخاطر كشيدگي و پارگي ذرهبيني مويرگها راهي بسيار ساده براي انتقال بيماريهاي جنسي مي باشد.درنتيجه بخاطر بسپاريد كه حتما در طول سكس از كاندوم استفاده كنيد اما اينكه نگران باشيد كه نتوانيد عضله پشت خود را بخوبي قبل جمع كنيد و عضله گشاد شده باشد چيزيست كه صحت ندارد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
G - spot در مردان (پرسش و پاسخ ۱ )
پرسش :

من دختري 19 ساله هستم و دارای دوست پسر ، يكبار من و تعدادي از دوستانم در مورد سكس در حال صحبت كردن بوديم و وارد موضوعي در رابطه با غده پروستات و اينكه چگونه مردان از اين تماس لذت مي برند و گي ها نيز از سكس از پشت دچار ارگاسم مي گردند شديم.

من بسيار علاقه مند شدم به اين مسئله و روز بعد كه با دوست پسرم مشغول معاشقه بودم سعي كردم كه با انگشت پشت وي را ماساژ بدهم و نقطه مورد نظر را تحريك كنم . اما نتيجه اين شد كه دوست پسر من بشدت عصباني شد و شروع به فرياد كشيدن كرد! وي عنوان كرد كه فقط افراد گي از اين مسئله لذت ميبرند و دوست دارند اين نقطه در آنان تحريك شود ، نه ساير مردان. آيا اين درست است؟ آيا من كار اشتباهي انجام داده ام؟


پاسخ :

من فكر مي كنم اگر شما احساس گناه از كاري مي كنيد ، اين است كه تلاش كرده ايد تا به پارتنر خود لذت بيشتري بدهيد! كار تحريك و ماساژ غده پروستات و جي اسپات مردان ( كه توسط وارد كردن انگشت و يا اجسام مربوطه به داخل آنال انجام مي گيرد ) نتيجه اي بسيار لذت بخش براي عموم مردان خواهد داشت. اما به هر حال اين بسيار هم رايج است كه افراد فكر كنند اينكار يكي از فعاليتهاي جنسي است كه فقط توسط افراد گي صورت مي پذيرد.اين بخاطر اين است كه به اشتباه تصور مي گردد اكثر روشهاي مربوط به انال سكس توسط افراد گي انجام مي پذيرد . اما واقعيت اين است كه بسياري از مردان چه همجنس خواه و چه غير همجنس خواه از ماساژ انال لذت ميبرند. واقعيت ديگر اين است كه بسياري از افراد غير همجنس خواه داراي هومو فيا (ترس از اينكه گي شوند يا توسط ديگران گي خوانده شوند ) هستند. در نتيجه ترجيح مي دهند كه داشتن يكسري از لذتهاي جنسي را فدا كنند تا اينكه چنين لذتهايي را دريافت نمايند كه عموما توسط افراد گي دريافت مي شود.

يكبار ديگر عنوان مي كنم كه شما هيچ كار اشتباهي انجام نداده ايد. برخوردهاي افراد با يكديگر متفاوت است ، بهتر است زمان ديگري كه خواستيد چنين يا ديگر تجربه هاي جنسي را داشته باشيد اول از وي اجازه بگيريد. بهتر است با وي صحبت كنيد و در مورد نيت و قصدي كه داشتيد توضيح بدهيد.كسي چه ميداند شايد بعد از صحبت زندگي جنسي شما داراي نمك بيشتري گرديد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
G - spot در مردان (پرسش و پاسخ ۲ )
پرسش :

من سوالی دارم که فکر نمی کنم تا بحال به آن اشاره کرده باشید. برای من بسیار مهم است که تکنیک ماساژ پروستات رو یاد بگیرم. همسر من از تحریک آنال و ماساژ آن لذت میبرد و یاد گیری و انجام آن توسط من برای وی بسیار به رابطه ما کمک خواهد کرد.لطفا من را راهنمایی کنید که چگونه اینکار را انجام دهم؟

پاسخ :

آنال سکس و ماساژ از پشت و موارد این چنین تا اکنون همچنان یک تابو برای افراد باقی مانده است. تکنیکهای سکس از پشت از جمله تکنیکهایی است که زنان و مردان کمی با توجه به نوع گرایشات آنها ، حاضر به انجام آن هستند و یا اینقدر با خود راحت گردیده اند که بتوانند از آن لذت ببرند. در زنان مدام از نقطه جی حرف زده میشود و مدام بروی شناسایی آن تاکید می گردد. در مردان این نقطه حساس و قدرتمند پروستات میباشد که در آنال کانال قرار گرفته است. کار اصلی پروستات کمک به بخش تولید مثل می باشد. پروستات قبل از برون پاشی منی در مردان ، ماده ای را به آن اضافه می کند که تاثیر مستقیم در حیات و نقل و انتقال اسپرمها و عمر آنها دارد.

اما اینکه شما باید چگونه این لذت را به مرد خود بدهید. در ابتدا باید بدانید که با شروع ماساژ همسر شما ممکن است احساس کند که باید ادرار و یا مدفوع نماید. همچنین بدانید که باید ناخنهای دست خود را بگیرید و سوهان زده باشید که هیچ زائده تیزی در آن نباشد. آرامش شما نیز اهمیت دارد. اینکه شما و همسرتان آرام باشید مسیر حرکت را بسمت لذت سوق خواهد داد. پس سعی کنید آرامش خود را بدست آورید . بعضی ها با حمام آب گرم ریلکس بهتری می شوند . شروع به ماساژ وی نمایید. آرام دستتان را بروی بدن وی حرکت دهید . و به آرامی بسمت پشت وی دست خود را بغلتانید. حتما از مواد چرب کننده استفاده نمایید چه در طول ماساژ و چه در طول وارد کردن انگشت خود بداخل آنال. برای اینکه احساس بهتر داشته باشید و همینطور سلامت بیشتر می توانید از یک دست کش لاتکس استفاده نمایید. شروع به مالش عضله اسفنگتر پشت وی کنید. آن را چرب نماید و آرام با انگشت اشاره خود به آن کمی فشار بیاورید.بخاطر بسپارید که این عضله براحتی باز میگردد و فقط احتیاج به کمی زمان وآمادگی دارد. پس از فشار و زور بی مورد استفاده نکنید.

زمانیکه عضله احساس راحتی نماید خود را شل می نماید . می توانید از روغن و مواد چرب کننده مخصوص استفاده کنید که دمای بالاتری دارند و آنال را گرم می کنند. پس از وارد کردن انگشت اشاره خود به آرامی شروع به ماساژ نمایید..در ابتدا شاید لازم باشد که در این مرحله باز هم دست نگه دارید و بگذارید که انگشت فقط داخل بماند و با دست دیگر برای مدتی شروع به ماساژ بیضه ها و آلت وی نمایید تا بدینوسیله باز هم زمان برای آلت و عضله آنال فراهم گردد تا خود را با شرایط هماهنگ سازد. شما می توانید فضای بین بیضه ها و آنال را هم ماساژ دهید ، بمالید و یا فشار دهید . این نیز به تسریع پروسه کمک خواهد کرد. این شروع ماساژ است و شما احتیاج دارید که بدانید همسر شما چه احساسی دارد پس برای همین مهم بهتر است که مدام وی را تشویق کنید که در مورد احساسش با شما حرف بزند و بگوید که چه کنید. در زمانیکه دیدید همسر شما شروع به لذت بردن از ماساژ نمود می توانید انگشت میانه خود را نیز وارد نمایید. بخاطر بسپارید که حتما اینکار را با چرب کردن بیشتر و استفاده از روان کننده های مربوطه انجام دهید. بخاطر بسپارید که هردو شما نا آشنا هستید و بهتر است که این تمرینات را در پوزیشنهای مختلف امتحان کنید تا دریابید کدامیک بیشتر لذتبخش و راحتر می باشد.

در این زمان شما می توانید بروی کمر وی دراز بکشید و وقتی که احساس کردید همسر شما آرامش کافی دارد انگشت خود را به آرامی به اندازه یک اینچ به سمت بالا و بروی دیواره آنال کانال بالا ببرید .سعی کنید که برآمدگی را بروی آن شناسایی نمایید. این پروستات است. زمانیکه آن را پیدا کردید سعی کنید به آرامی انگشت خود را به شیوه حرکت اشاره " بیا بیا " تکان دهید و بروی آن مالش ایجاد نمایید. دقت نمایید که شما در حال استفاده از پوست و انگشت خود هستید و نباید با ناخن به آن ضربه یا فشاری وارد نمایید. حال از همسرتان بپرسید که چه حسی دارد و چه می خواهد. آیا فشار بیشتری احتیاج دارد و یا کمتر ؟ آیا سرعت بیشتر می خواهد یا کمتر ؟ در این حالت بسیاری از مردان دوست دارند که همزمان اورال سکس نیز داشته باشند . پس سعی کنید که از پوزیشنهایی استفاده کنید که همزمان بتوانید به وی اورال سکس را برسانید. در غیر اینصورت بیضه ها و آلت وی را نیز چرب کنید و با دست دیگر شروع به مالش و ماساژ آن نمایید.

بخاطر بسپارید که ماساژ آنال ممکن است که برای مدتی به وی این حس را بدهد که می خواهد به دست شویی برود! بیاد بسپارید که این تنا یک حس است و عموما اصلا چنین چیزی صورت نمی گیرد. در زمان آنال سکس مخصوصا ، بدن تمامی مواد زائد را بسمت عقب برگشت میدهد تا ممانعتی صورت نگیرد. این را بخاطر بسپارید که اگر همسر شما چندان در مراحل اول احساس رضایت نداشت این تنها بخاطر این است که باید به آن عادت کند. باید ذهن خود را نیز آزاد نماید . بسیاری از مردان ارگاسمهای شدیدی را در طول ماساژ دارا می گردند و مانند زنان شدیدا آنها را تحریک می نماید . اینکه عموما مردان و بخصوص افراد گی از رابطه آنال لذت می برند این است که سر آلت نیز دقیقا همین تماس را با پروستات برقرار می کند و لذت ناشی را آید فرد می نماید . نکته دیگر اینکه آنال سکس احتیاج به ذهنیتی گشوده و آرام دارد . هرگونه اصرار به زور یا فشار یا چنین چیزهایی باعث عدم بدست آوردن لذت و دریافت ناراحتی خواهد گردید. این مسئله در زنان همواره عنوان می گردد که آنها باید از نظر ذهنی برای سکس آماده باشند در غیر اینصورت آنها جز درد و فشار چیزی بدست نخواهند آورد. این مسئله در مورد مردان و آنال سکس نیز صدق میکند .

امیدوارم این تمرینات باعث گردد که شما بتوانید تجربه های جدیدی را کسب کنید و همینطور دریابید که تمامی این مسائل احتیاج به اطمینان طرفین به یکدیگر دارد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
درد بعد از مقاربت مقعدی (پرسش و پاسخ)
پرسش :

بعد از انجام مقاربت مقعدی من احساس کردم که از ناحیه مقعد شریک من خون میاد... گرچه در معاینه آثار هیچ زخمی دیده نمی شود.روز بعد احساس درد از داخل کرد اما من نتونستم محل دقیق اونو پیدا کنم. خطرات احتمالی مقاربت مقعدی چه هست و آیا لازمه که به پزشک مراجعه کنم؟

پاسخ :

صدمات جدی ناشی از مقاربت مقعدی شایع نیست. اگر شما از داخل احساس درد می کنید و اگر خون می بینید بهتره با پزشک خانواده خودتون مشورت کنید در اینجا می خواهیم که در باره بعضی از عوارض احتمالی مقاربت از مقعد صحبت کنیم :

خونی که شما میبینید ممکنه که از بواسیر باشه... که در واقع به علت تورم ورید های اون قسمت ایجاد شده است.عروق بواسیر می تونن شکننده باشن و ایجاد درد و خونریزی کنند ، گرچه لزوما با اون نوع دردی که شما توصیف کردین تطابق ندارن.کسانی که بواسیر دارن مکرر احساس بیرون زدگی عروق اون منطقه را دارند و البته در لمس هم حساس است.خونریزی اینها معمولا پس از اجابت مزاج دیده میشه و یا اینکه روی مدفوع خارج شده آثاری از خون وجود خواهد داشت.

درد و خونریزی در حالت دیگری که زخم و فیسور نام دارد نیز ممکن است وجود داشته باشد .حتی زخم های بسیار کوچک ممکنه درد های شدیدی ایجاد کنندبرای اینکه باعث اسپاسم و گرفتگی شدیدی می شوند. اونها به کندی خوب می شوند برای اینکه حرکات مکرر روده اجازه به اصطلاح آرامش را به آنها نمی دهند. با این قبیل زخم ها نیز همانند وجود بواسیر ممکنه پس از اجابت مزاج خون دیده بشه یا اینکه روی مدفوع خون باشه.

کرم ها و پماد های متعددی وجود دارند برای اینکه درد اون قسمت را تا حدی کم کنند اونها را بیش از چند روز استفاده نکنید. مراقب بهداشتی شما بهتر می تونه به شما بگه که اینها رو برای چند روز می توانید استفاده کنید ، دارو و ترکیبات متعددی وجود دارند( فروش بدون نیاز به نسخه) که به عنوان نرم کننده عبور مدفوع برای بیماران دچار بواسیر و یا زخم اون قسمت به فروش میرسند و می توانند برای این دسته بیماران نیز مفید باشد.این پماد ها می توانند جلوی بیشتر شدن جراحت را هنگام عبور مدفوع بگیرند. رژیم های حاوی فیبر زیاد به عبور بهتر مدفوع کمک قابل توجهی می کنند.

با اقدامات گفته شده اغلب بواسیر ها و زخم های ایجاد شده اون قسمت بهبود قابل ملاحظه پیدا می کنند. ندرتا پیش میاد که یک بواسیر و یا زخم عفونی بشه و در آن لخته تشکیل بشه و یا اینکه بهبودی اون طول بکشه.به همین دلیل ممکنه پزشک شما توصیه عمل جراحی کند.تا زمانی که بواسیر اون قسمت و یا زخم اون قسمت خوب نشده اند از اقدام به مقاربت مقعدی مجدد پر هیز کنید اما اگرمجددا اقدام به مقاربت کردیداین اقدامات را برای جلوگیری از ایجاد شقاق انجام دهید :

  • مقاربت باید بسیار به آرامی انجام بشه.
  • از نرم کننده های محیط زیادی استفاده کنید.
  • اگر انگشت باید وارد مقعد بشه ناخن ها باید گرفته شده باشه و نرم باشه و تمیز.
  • بعضی ها دوست دارند که مقاربتشون رو با ورود انگشت شروع کنند اگر درد وجود داره مکث کنید تنفس کنید و پس از رفع درد دوباره اقدام کنید.اگر با یک انگشت مشکلی نبود...شما می توانید با ابزار سکس (sex toys) و یا با آلت ادامه بدید.
  • اگر از آلت مصنوعی استفاده میکنید چک کنید نرم و قابل انعطاف باشه و نه سفت و محکم... که در اینصورت ممکنه مشکل سوراخ شدن روده بزرگ اتفاق بیفته.

اگر شما کماکان از درد ناحیه مقعد ناراحت هستید پزشکتون میتونه از گشاد کننده مقعد به عنوان راهی برای کاهش درد های اون قسمت استفاده کنه.اینها وسیله هائی با اندازه های مختلف هستند که بتدریج باید از اندازه های بزرگتر آن استفاده کرد.به این ترتیب که ابتدا از اندازه های کوچک شروع میشه و اگر مشکلی وجود نداشت از اندازه های بزرگتر استفاده می شود.

اگرسر شما(مفعول) هنگام مقاربت پائین باشه درد کمتری احساس خواهید کرد ، مطمئن باشید که تمام اصول مراقبت و پیشگیری از عفونت های ناشی از مقاربت را رعایت کرده اید ، به عنوان مثال : در هر حالتی که به نوعی با مایعات و ترشحات بدن سروکار دارد باید از کاندوم استفاده کرد.

پرسش :

آيا سكس آنال با وجود بی درد بودن عوارضی را در پی دارد؟

پاسخ :

قسمت انتهایی روده بزرگ که به آن راست روده یا رکتوم گفته می شود از ظریف ترین قسمت های سیستم گوارشی است که امکان پاره شدن رگ های خونی آن در طی ادخال آلت زیاد است. همچنین به سبب وجود مواد اسیدی که طی عمل معده به مواد غذایی اضافه می شود امکان آسیب رسیدن به پوست آلت وجود دارد هر چند که مقادیر زیادی از اسید معده (که قدرت هضم فولاد را دارد) بر اثر عملکرد بیکربنات سدیم پانکراس از بین می رود ولی همان مقادیر اندک آسیب هایی را ایجاد می کنند. ضمن اینکه احتمال بروز بیماریهای عفونی به دلیل وجود میکرو ارگانیزمها در مقعد زیاد است.خطر بروز هموروئید یا بواسیر در فرد مفعول تا 80% افزایش می یابد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
مقاربت از مقعد باعث ایجاد بواسیر نمی شود
خیلی از زنان از این می ترسند که مقاربت از مقعد باعث ایجاد بواسیر و یا شقاق و یا آسیب دیواره روده ها می شود.بعضی هم از گرفتار شدن به بی اختیاری می ترسند و فکر می کنند شاید مجبور شوند که تا آخر عمراز پوشک های بالغین استفاده کنند.

اگرانجام مقاربت از مقعد با رضایت دو طرف انجام بشه و مخصوصا باعث لذت دوطرف بشه مشکلی برای انتهای روده ها ایجاد نمیشود و اگر شریک شما آلوده به بیماریهای مقاربتی نباشد ورود مایع منی مشکلی ایجاد نمی کند. اگر به سالم بودن شریک جنسی تان اطمینان ندارید از کاندوم استفاده کنید. بهتره هنگام مقاربت مقعدی از کاندوم های اسپرم کش استفاده نکنید چون باعث تحریک و ایجاد حساسیت انتهای دیواره روده ها می شود.

در پست های بعدی به بیماری بواسیر و شقاق پرداخته می شود.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

رابطه جنسی مقعدی و کلیه موارد مربوط به آن

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA