انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 1 از 5:  1  2  3  4  5  پسین »

زیبایی چقدر مهم است؟


مرد

 
شما چقدر به چهره همسر آینده تان اهمیت می دهید؟ آیا حاضرید با کسی سر سفره عقد بنشینید که نگاه کردن در چهره و ظاهرش برایتان خوشایند نیست؟

حقیقت این است که چهره و ظاهر همسر نه تنها کم اهمیت نیست، بلکه اولین شرط پذیرش همسر به شمار می رود. چرا که دو نفری که قرار است یک عمر با هم زندگی کنند لازم است علاوه بر هماهنگی در مسائل بنیادی زندگی آینده یشان چهره ی ظاهری همدیگر را نیز بپسندند و این پسندیدن یا نپسندیدن مستلزم دیدن یکدیگر است. تعریف و توصیف دیگران هرچند که موثر است اما کافی نیست، زیرا سلیقه ها متفاوت است.



دیدن مقداری کمی از صورت هم کافی نیست بلکه بطور کامل و واضح باید باشد بطوریکه هیچ نقطه مبهمی وجود نداشته باشدو نباید گفت ما همه چیز را پسندیده ایم و خواسته ها و معیارهایمان تأمین است دیگر مهم نیست که قیافه و شکل ظاهری چگونه باشد. زیرا پسندیدن یا نپسندیدن قیافه ی ظاهری می تواند بر تمام نتایج قبلی تأثیر بگذارد.


زیبایی باید در کنار دیگر صفات و معیارها مورد توجه قرار گیرد نه بطور مستقل، چراکه زیبایی بدون در نظر گرفتن معیارهای مهم برای تداوم ازدواج مثل اخلاق، عفت و غیره می تواند آسیب زا باشد


نگرشی بر این موضوع در آئینه احادیث :

شخصی به نام مغیره بن شعبه در زمان پیامبر اکرم (ص) زنی را خواستگاری کرد، گویا که او راخوب ندیده بود، پیامبر اسلام به او فرمودند: اگر او را دیده بودی امید سازش و توافق میانتان و بادوامتر بودن زندگی تان بیشتربود. در همین خصوص مردی از امام صادق (ع) پرسید آیا مردی که قصد ازدواج با زنی را دارد می تواند به زیباییهایش نگاه کند؟ امام (ع) در پاسخ فرمودند: اگر قصد سوء استفاده نداشته باشد ( و واقعاً به قصد پسندیدن برای ازدواج باشد) اشکالی ندارد.


تذکر مهم:

مساله دیدن و پسندیدن نیز مانند همه مسائل انتخاب همسر نباید به حد وسواس برسد، بلکه باید به اندازه متعارف اکتفا کرد. در این مورد باید دقت کرد اما از حساسیت بی مورد نیز باید بپرهیزید.

در این مورد، باید دقت و ظرافت مخصوصی به کار برده شود به این معنی که باید توجه داشت که حرمت دختر شکسته نشود.


زیبایی

چطور ببینیم و بپسندیم؟

هرگاه خواستگاری برای دختر آمد، باید مقدمات و راه های شناخت، مانند تحقیق، مشورت و غیره... طی شود و همه جوانب کار سنجیده و بررسی گردد. وقتی مشخص شد که دختر و پسر هم کفو هستند و مانعی بر سر راه ازدواجشان نیست و احتمال وصلت و ازدواج بسیار قوی است زمان دیدن کامل به عنوان مرحله نهایی فرا رسیده است.

البته با ید توجه کرد که آن گونه دیدن که بیان شد و اسلام اجازه داده منحصر و مخصوص به قصد جدی ازدواج با فردی معین و شرایط مخصوص است و نمی توان به بهانه انتخاب همسر به هر کسی نگاه کرد. اجازه اسلام در این مورد استثناء است، برای همان موضوع معین و هر نگاه و دیدنی که از این چارچوب بیرون باشد اشکال دارد.


زیبایی یک خصوصیت نسبی است و لازم نیست در حد عالی باشد بلکه مهم است که دو همسر یکدیگر را بپسندند و از هم خوششان بیاید و دلخواه هم باشند.


در حقیقت دو نفر که می خواهند به عنوان همسر کانونی سعادتمندانه تشکیل دهند و تا پایان عمر در کنار هم با محبت زندگی کنند لازم است یکدیگر را از هر جهت دوست داشته باشند؛ از جمله چهره و شکل ظاهری. زیبایی یک خصوصیت نسبی است و لازم نیست در حد عالی باشد بلکه مهم است که دو همسر یکدیگر را بپسندند و از هم خوششان بیاید و دلخواه هم باشند.

در اسلام نیز به همسران سفارش شده که خود را برای هم بیارایند هم زن و هم مرد تا از انحرافات و مفاسد مصون بمانند چنانکه از معصوم نقل شده که آراستگی مرد بر عفت زن می افزاید.

البته زیبایی باید در کنار دیگر صفات و معیارها مورد توجه و بررسی قرار گیرد نه بطور مستقل، چراکه زیبایی بدون در نظر گرفتن معیارهای مهم برای تداوم ازدواج مثل اخلاق، عفت و غیره می تواند آسیب زا باشد. بنابراین زیبایی در کنار دیگر صفات می تواند کمال باشد وگرنه بلایی بیش نیست.

چنانکه پیامبر اکرم (ص) فرمودند: کسی که (صرفا) برای زیبایی زنی (و همچنین) مردی با او ازدواج کند، در او امور ناخوشایند خواهد دید.


زیبایی : زیبایی به عنوان یک رکن اساسی و معیار مستقل در زندگی زناشویی مطرح نیست بلکه یک صفت کمالی است که اگر با صفات و معیارهای اساسی دیگر همراه باشد پسندیده است وگرنه به تنهایی ارزش نیست.

این صفت گاهی دور اندیشی افراد را مختل می کند بطوریکه معیارهای اصلی را فراموش می کنند و پایه های زندگی خود را بر مبنایی سست و متزلزل بنا می کنند؛ در نتیجه پس از مدتی که آن طراوت و جاذبه های ظاهری افت می کند و آن تنها امتیازی که به خاطر آن ازدواج صورت گرفته بود ( یعنی زیبایی) کم رنگ می شود، ممکن است دلسردیها و ناگواریهایی را به دنبال داشته باشد. اما کسی که تدین، عفت و ارزشهای اصیل و حقیقی را زیر بنای زندگیش قرار دهد و زیبایی را بعنوان یک امتیاز تکمیلی در کنار آنها به حساب آورد، گذشت زمان نمی تواند آن زندگی را فرسوده کند.چنانکه خداوند در سوره مریم آیه 96 می فرماید: خداوند محبت مؤمنان نیکو کار را در قلبهای دیگران قرار می دهد.
     
  ویرایش شده توسط: master_arad   
مرد

 
hhastii: زیبایی و ظاهر مناسب خیلی مهمه..درسته كه شخصیت و نوع عقاید و رفتار از اصول اولیه هست اما زیبایی ظاهری برای من در اولویت های بالا قرار داره.
azade_3200: مهمه واسه منم مهمه ،البته در حد خودم ،خب هر كسی باید به طرف مقابل خودش بخوره
stars: برای من هم تا حدودی مهمه
samangogoli: برای من زیبایی باطنی ،شخصیتش مهمه .
shirinak7: از قدیم گفتند : علف باید به دهن بزی شیرین بیاد
Miladlulu: قیافه خوشگل که خیلی مهمه کمتر کسی بیدا میشه که به قیافه اهمیت نده به نظر من شرط اول تو ازدواج و دوستی
Alidashing: به نظرم اين باطن زيبا يه جور شعاره ...باطن و ظاهر زيبا مكمل و در كنار هم...اين يه دو راهي نيست هر دو لازمه...البت تعريفش واسه اشخاص متفاوته و سطحش
زیبایی یكی از ملاكهاست. برای من در حدی مهمه كه اولش بپسندمش. یعنی فقط برای پسندیدن مهمه. اونم اگه به خاطر چیز دیگه ای جز قیافه بپسندمش، مهم نیست. یعنی اگه بپسندمش، چه به خاطر قیافه چه به خاطر چیزای دیگه، دیگه برام اهمیت نداره كه ظاهرش چطوریه
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
  
زن

 
mohsen4693: توي ازدواج مهم اينه كه دو طرف از هم خوششون بياد و تا حدي مهمه ولي توي سكس نه مهم نيست من يه جايي خوندم سكس با زن سبزه كه يكم تپل و چاق باشه و چشم و ابروي مشكي داشته باشه و گردنش بوي خوبي بده خيلي لذت بخشه
marjan1369: من به زیبایی خیلی اهمیت میدم! همسر آدم باید زیبا و آراسته باشد و همیشه ترتمیز و خوشبو باشد و هیکل خوش اندامی داشته باشد
mereng: بستگی داره.در یک رابطه ی جنسی زیبایی اهمیت داره.البته زیبایی چهره نه.بلکه تمیز و آراسته بودن.بوی بد دهان و لباس ها زوج جنسی شما رو از شما دور میکنه ،در رابطه های عاشقانه چهره تأثیر کمتری داره.
pitboy: آیا حاضرید با کسی سر سفره عقد بنشینید که نگاه کردن در چهره و ظاهرش برایتان خوشایند نیست؟
نه اصلا حاضرنیستم ، زیبایی واسم مهم نیس و اغلب از چهره هایی خوشم میاد كه برای بقیه اصلا جذاب نیست!چهری ی طرف مقابل باید به دل بشینه،خیلی از چهره ها هستن كه اصلا زیبا نیست ولی رفتار یا شخصیت طرف باعث میشه چهره ش دوست داشتنی به نظر بیاد
یکی بهش زنگ بزنه....بگه هنوز عاشقشم!
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
زیبایی یه چیز نسبیه . کمتر کسی پیدا میشه که به نظر همه زیبا باشه . سلیقه توی زیبایی تاثیر زیادی داره.
تکرار ملاقات هم موثره . برخی قیافه ها در نگاه اول بسیار زشت یا زیبا هستند ولی بعد از چند ملاقات نظر آدم در موردشون عوض میشه. مثل بچه ها که چهره پدر و مادرشون براشون همیشه زیباست.
در کل من به زیبا بودن اهمیت میدم ولی زود قضاوت نمی کنم.
شما مهماندار هواپیما را حد اکثر یک روز میبینید ولی هم خونتون را خیلی زیاد.
زیبایی ظاهری هم برای روابط کوتاه اهمیت زیادی دارن ولی در روابط طولانی تر کمرنگ تر میشه.
در ضمن زیبایی را با خوش پوشی و مرتب بودن نباید اشتباه گرفت. خیلی از آدم ها هستند که چهره یا اندام زیبایی ندارند ولی با یه تغییر ظاهر و خوش پوشی بسیار جذاب و دلپذیر میشن.
آریا
چو ایران نباشد تن من مباد
     
  
زن

 
خیلی جالبه همه میگن زیبایی براشون خیلی مهمه. ولی من میبینم که بسیاری از دخترای خیلی خوشگل با پسرایی ازدواج میکنن که از قیافه زیبا بهره ای نداره یا بسیاری از پسرای زیبا چهره با دخترایی ازدواج میکنن که زیبایی چهره ندارن. من فک میکنم شاید هر کدوم از ما تصور مخصوص به خودمونو از زیبایی داریم. بعدشم اینایی که اینقد میگن زیبا زیبا وقتی ازدواج کردن میفهمن که بله کاش زیبایی اولویت دوم و سومشون تو انتخاب همسر بود. من که به شخصه پاکی و نجابت دختر اولویت اولمه زیبایی دوم. هر کس میگه نه حتمأ جم تیوی تشریف داره .
بترسید از آدمهای روباه صفتی که میخواهند ادای سگهای باوفا را دربیاورند
     
  
زن

andishmand
 
یبائی یه چیز نسبیه و درفکر و اندیشه هر شخص تعریف خاصی داره . آنچه را که من زیبا میبینم دیگری ممکنه اصلا" نپسنده و بالعکس . پس رو چیزی که نزد همه آنقدر متفاوته نباید خیلی تکیه کرد .و هر کس در این مورد عقیده و سلیقه خاصی داره که باید محترم شمرد . اما یه چیزی صددرصده . زیبائی ظاهری عالی است . یه شانس بزرگ به حساب میاد اما بقول معروف به تبی بنده وموقتی و لحظه ای است آنچه که پایدار است زیبائی روح و باطن است که همیشه ماندگار است و زشتی نمی پذبرد.

الان به این نتیجه رسیدم که خیلی مهمه . چون امروز عقل مردم فقط تو چشمشونه .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
مرد

 
کلا زیبایی یه اصل مهمه ولی تعریفش یه قانون نیست و به شخص و موضوع ربط داره ،فکر کنم در هر شرایطی زیبایی تعریف مخصوص به خودشو داشته باشه ،مثلا قطعا برای سکس زیبایی اندام و سکس مهمه و برای یه دوبلر زیبایی صدا و یه مشاور زیبایی فکر ، خلاصه مخلص همه بروبچ زیبا (خوشگل) هستیم
     
  
مرد

 
به نظر من , جذبه مهم تر از زیباییه

خودم خیلیارو دیدم , با این که زیبایی زیادی نداشتن و چهره هاشون و درمجموع تیپ ظاهریشون در حدعادی بوده , اما حتی با یه نیگاکردن , خیلیا جذبشون شدن.

توی کوهستان پارک مشهد کار میکردم , یه رفیق داشتم اسمش حمید بود . سنش ۲۹ بود و یه بچه ۲ساله هم داشت . یه چهره خیلی معمولی ( ساده و بدون مشکل ) داشت و قد متوسط و استیل متوسط تر .
این آقا حمید ما , ازونایی بود که میگن مهره مار داره .
هر زن یا دختری میومد میدیدش , زود نیشش باز میشد و فکش گرم _ به جون خودم قسم بعضی وقتها آمار میگرفتم , همینجوری جلوی دستگاه با دخترا ۱ ساعت و بیشتر حرف میزد.
هرکی باش دوست میشد از همون اول باهاش تیریپ لاو میریخت . انقد دخترا واسش خرج میکردن و چیزی میخریدن که یادم یه ادکلن و ۲تا شلوار و ۳تا تی شرت و یه پیرهن و یه ساعت مشتی رو داد واس من .

پیام های گوشیشو بهم نشون میداد میگفت : نیگا این همون دختره دیشب بود که شمارشو بهم داد .
نیگا کردم دختره واسش پیام داده بود که : مرسی حمیدجون . از دیشب هنوز تنم بوی بدن تو رو گرفته ..........

در کل میخواستم بگم که جذاب بودن بهتر از زیبا بودن
برین به فلسفه هنر به هرچه بود و هست و نیست . برین به دین برین بدین نگو نپرس چند
http://postimg.org/image/prdpo8iul/
     
  
مرد

 
زیبایی برای همه مهمه. اما افراد زیبایی رو در قسمت های متفاوت میبینند و دنبالش میرن یا حتی بهش توجه می کنند.
بعضی ها زیبایی صورت و هیکل رو مد نظر دارن بعضی ها زیبایی باطنی. یعنی رفتار و اخلاق و شخصیت و ...
اگه یکی رو پیدا کنن که هم زیبایی صورت و هیکل و رفتار و شخصیت داشته باشه دیگه نمیتونه ازش یه لحظه هم دور بمونه.
لزومي ندارد من هماني باشم که تو فکر مي کني ، من هماني ام که حتي فکرش را هم نمي تواني بکني زانو نمي زنم، حتي اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد ! زانو نمي زنم، حتي اگر تمام مردم دنيا روي زانوهايشان راه بروند ! من زانو نمیزنم.
     
  
مرد

 
چند وقتی هست که سنم یه خورده رفته بالا... زیبایی برام خیلی اهمیت پیدا کرده... هم صورت و هم از نظر اندام!

جدای از مساله ی سکس.. برای من چون خودمم نسبتا فیزیک و صورت خوش فرمی دارم، طبیعتا مهمه که کسی قصد آشنایی باهاش رو دارم زیبا باشه حداقل در حد خودم... ولی کلا در طول زندگی ظاهر عادی میشه و بیشتر طرفین به سمت باطن هم میرن.. که اون هم برای من اولویت دومه!
The Search for Freedom
درک کردن سخته، درک نشدن سخت تر
     
  
صفحه  صفحه 1 از 5:  1  2  3  4  5  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

زیبایی چقدر مهم است؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA