انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 19 از 45:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


مرد

 
فعال نمودن حساب کاربری Administrator در ویندوز 7
قطعأ شما نیز تاکنون نام ویندوز 7 -ویندوز جدید مایکروسافت- را شنیده‏اید. ویندوز 7، که در حال حاضر در نسخه آزمایشی خود به سر می‏برد برای کلیه کاربران قابل دانلود است و کاربران زیادی نیز تاکنون آن را نصب نموده‏اند. اگر شما نیز این ویندوز را نصب کرده و استفاده کرده باشید حتمأ می‏دانید حساب کاربری Administrator یا مدیر، به دلایل امنیتی در آن به شکل پیش‏فرض، فعال نیست و امکان ورود با Administrator وجود ندارد. در این ترفند به معرفی نحوه فعال‏سازی اکانت Administrator در ویندوز 7 می‏پردازیم.

برای اینکار:

ابتدا بر روی دکمه Start کلیک کنید.
سپس عبارت cmd را وارد نمایید.
خواهید دید که یک نتیجه یافت می‏شود. بر روی Command Prompt راست کلیک کرده و Run as Administrator را انتخاب نمایید.

اکنون در پنجره Command Prompt دستور زیر را به دقت وارد کرده و Enter بزنید:

net User Administrator password /active:yes

دقت کنید در دستور فوق به جای password، رمز عبورد مورد نظر خود برای حساب کاربری Administrator را وارد نمایید.

پس از اینکار، یک بار ویندوز را Log Off کنید. مشاهده می‏کنید که اکانت Administrator فعال شده است و با رمز عبوری که تعیین کرده‏اید می‏توانید وارد آن شوید .

برای غیرفعال نمودن مجدد آن نیز میتوانید از دستور زیر در CMD بهره ببرید:

net User Administrator password /active:no
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
اضافه کردن Run به منوی Start
همانطور که میدونید بصورت پیش فرض گزینه Run در منوی استارت وجود ندارد.
البته می توان در همان منوی استارت قسمت Search Programs And Files هم دستورات Run را نوشت که قابل اجراست.

ولی خوب ممکنه با خود Run کار داشته باشید!

چون Run دستوراتی که قبلا وارد کردیم را هم ذخیره میکند و کار را تسریع می کند.


  • روی Task Bar راست کلیک کنید.
  • به قسمت Properties بروید.
  • به تب Start Menu بروید.
  • از آنجا روی Customize کلیک کنید.
  • حالا باید اینجا بگردید و گزینه Run Command را پیدا کرده و تیک بزنید.
  • پنجره ها رو OK کنید.



...Run به منوی Start (سمت راست آخرین گزینه) اضافه شده.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
از جست‌وجوهای محرمانه خود در مرورگر محافظت کنید (ویندوز7)
می‌توانید با غیرفعال کردن جست‌وجوهای اخیر مرورگر از فاش شدن جست‌وجوهای خود بر روی سیستم‌های دیگر جلوگیری کنید.

۱) در کادر جست‌وجوی مرورگر تایپ کنید: GPEDIT.MSC و کلید Enter را فشار دهید تا Group Policy Editor اجرا شود.

۲) آدرس زیر را دنبال کنید: User Configuration > Administrative Templates > Windows Components > Windows Explorer 3) گزینه "Turn off display of recent search entries in the Windows Explorer search box" را دوبار کلیک کرده و Enabled را از صفحه‌ای که ظاهر می‌شود انتخاب کنید.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
اتصال‌گر جست‌وجوی اینترنتی خودتان را بسازید (ویندوز7)
ویندوز۷ ابزار بسیار مفیدی برای جست‌وجو در اینترنت دارد با نام اتصال‌گر جست‌وجو (Search Connector) از طریق این ابزار می‌توانید در مرورگر خود یک عبارت را تایپ و بدون باز کردن مرورگرهای اینترنتی در سایت‌ها جست‌وجو کنید. البته به طور عادی می‌توانید اتصالگرهای موجود در سایت‌هایی که می‌خواهید در آنها جست‌وجو کنید را گرفته و استفاده کنید که تعداد آنها زیاد نیست. ولی یک راه‌حل وجود دارد که می‌توانید خود برای هر سایتی که می‌خواهید یک اتصالگر بنویسید.

۱) متن زیر را در notepad کپی کنید. متنی که باید تغییر دهید به صورت bold است و تمام متن با حروف بزرگ نوشته شده است.

NAME YOUR SEARCH DESCRIPTION YOUR SEARCH ( 2 به جای خط اول نام جست‌وجوی خود را بنویسید. مثلا می‌خواهیم یک Search Connector به سایت pc advisor بنویسیم. پس به جای خط اول می‌نویسیم .

PC Advisor.( 3 در خط دوم توضیح بیشتری در مورد جست‌وجوی خود بنویسید. برای مثال می‌خواهیم درون سایت PC Advisor به دنبال موضوع خاصی بگردیم.

۴) در قسمت نام سایت domain وب‌سایت خود را وارد کنید. از http:// یا www. استفاده نکنید. به عنوان مثال در مثال قبل می‌نویسیم: PCAdvisor.co.uk

5) در سمت راست "count="، تعداد نتایجی را که می‌خواهید در جست‌وجو ببینید تایپ کنید. برای مثال قبل عدد ۵۰ را انتخاب می‌کنیم.

۶) فایل را در notepad با انکودینگ utf-8 با پسوند .osdx ذخیره کنید.

۷) برای مثال ما، نتیجه کارهای بالا به صورت زیر درمی‌آید: PC Advisor Search through PC Advisor )
حال در Windows Explorer روی فایل .osdx راست کلیک کنید و گزینه Create Search Connector را انتخاب کنید. با انجام این مراحل شما یک Search Connector ساختید.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
با قابلیت Check Boxes در ویندوز سون و ویستا آشنا شوید
همانطور که می دانید برای انتخاب چندین فایل و فولدر به طور همزمان در ویندوز باید از کلید های Ctrl و Shift استفاده کنید. یعنی این کلید ها را نگه دارید و بر روی فایل های مورد نظر کلیک کنید تا انتخاب شوند.

این روش یک عیب بزرگ داشت و اون این بود که شاید شما دستتان را از روی این دکمه ها برداشته بوده اید و به اشتباه کلیک کرده اید ، در این صورت تمام انتخاب ها را از دست می دهید و ...

یکی از قابلیت های ویندوز سون و ویستا قابلیت Check Boxes است که واقعا کمبود آن در ویندوز احساس می شد و مشکل بالا را به طور کامل برطرف می کند.

Check boxes به شما این امکان را می دهد که به راحتی بدون نگه داشتن کلید Ctrl یا Shift فایل ها و فولدر های خود را انتخاب نمایید.

جهت فعال کردن این قابلیت از پنجره My computer و یا هر پنجره ی دیگری از منوی Orgnize گزینه Folder and search options را انتخاب نمایید.

به تب View بروید و گزینه Use check boxes to select items را انتخاب و بر روی OK کلیک کنید.

مشاهده خواهید کرد که هنگام انتخاب فایل ها یک مربع کوچک چک باکس در کنار هر فایل ظاهر می شود که انتخاب را برای شما بسیار راحت تر می کند.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
روش نصب ویندوز xp بصورت خودکار به طوری که در حین نصب سوالی از کاربر نپرسد حتی شماره سریال ویندوز !

همانطوری که میدانید هنگامی که قصد نصب ویندوز را داشته باشید (Clean Install) در حین نصب لازم است سوالاتی پیرامون نام کامپیوتر ، نوع رزولوشن ، کلمه عبور Admin ، شماره سریال ویندوز و ... را پاسخ دهید. این مساله باعث میشود که شما دقایقی طولانی را کنار سیستم باشید تا نصب ویندوز به مراحل نهایی نزدیک شود. این مساله اگر لازم باشد روزانه تعدا زیادی ویندوز نصب نمایید بیشتر نمایان میشود. با استفاده از ابزاری که در سی دی ویندوز xp در فولدر support قرار داده شده ، آن هم در یک فایل Cab !!! براحتی نسبت به نصب خودکار ویندوز اقدام نمایید.

روش کار:

۱- در سی دی ویندوز xp به مسیر زیر مراجعه نمایید :

Supporttools


2- فایل deploy.cab را بر روی یکی از درایوهای هارد کپی نمایید. سپس آنرا باز کرده (از طریق برنامه zip magic یا winzip یا در خود ویندوز xp اگر بر روی فایل کلیک کنید باز میشود ) و فایل setupmgr.exe را از درون این فایل cab کپی کرده و درون یک درایو از هارد کپی کنید.

۳- بر روی setupmgr.exe کلیک کنید. پنجره ای باز میشود. آنرا next کنید. سپس گزینه زیر را انتخاب کرده و next کنید:

Create a new answer file

4- مطمئن شوید که گزینه windows unattended installation علامت زده شده باشد سپس next کنید.

۵- در این صفحه نوع ویندوز خود را انتخاب نمایید در اینجا ویندوز xp پروفشیونال را انتخاب میکنیم. سپس next می کنیم.

۶- گزینه Fully automated را علامت بزنید و next کنید.

۷- در اینجا صفحه Distribution Folder نمایش داده میشود. در این صفحه به شما اجازه داده میشود که تعیین نمایید که آیا ویزارد یک پوشه توزیعی را بر روی کامپیوترتان بسازد یا پوشه توزیعی را بر روی درایو شبکه ای که شامل سورس فایلهای ویندوز میباشد ایجاد نماید.

نکته ! ساخت یک پوشه توزیعی نه تنها به شما اجازه نصب ویندوز بدون استفاده از cd را میدهد بلکه اجازه افزودن فایلهای اضافی (همانند درایورهای قطعات) برای انجام یک نصب سفارشی را میدهد. اگر قصد انجام نصب خودکار را به دفعات زیاد دارید و درایور یا پوشه مناسب را در اختیار دارید میتوانید از این گزینه استفاده کنید.

ما در این آموزش گزینه زیر را انتخاب کرده سپس next میکنیم :

No, this answer file will be used to install from a CD

8- در این صفحه گزینه مربوط به I Accept ... را علامت زده و next میکنیم.

۹- حال شما صفحه ای را مشاهده میکنید که با کمی دقت متوجه میشوید گزینه هایی درون این صفحه وجود دارند که شما در حین نصب ویندوز با آن برخورد میکنید. شروع به تکمیل گزینه ها به دلخواه خود کنید.

۱۰- بعد از اتمام کار گزینه finish را بفشارید. در این قسمت مسیری برای ذخیره تنظیماتی که انجام داده اید در قالب یک فایل پرسیده میشود. شما میبایستی نام فایل را که به صورت UNATTEND.TXT انتخاب شده به WINNT.SIF تغییر دهید و یک نسخه بر روی یک فلاپی ذخیره نمایید.

۱۱- از منوی FILE گزینه EXIT را انتخاب نمایید.

۱۲- اکنون شما فایل اصلی را ساخته اید. فایل برای انجام عملیات نصب آماده میباشد اما ممکن است قبل از شروع عملیات مایل باشید که نگاهی به محتویات فایل بیندازید. (ممکن است بخواهید پارامترهای اضافه تری را نیز به فایل بیفزایید. در صورت امکان با بخش HELP برنامه SETUP MANAGER مشورتهای لازم را انجام دهید.) برای این کار فایل ساخته شده را در برنامه NOTEPAD باز نمایید. شما میتوانید خطوط دیگری را نیز برحسب نیاز برای فعالیتهای دیگر مثل تعیین پارتیشن نصب دیسک سخت یا تبدیل سیستم فایل به NTFS معین نمایید. جزئیات مربوط به چگونگی انجام این کارها را میتوانید در داخل فایلهای کمکی موجود در داخل Deploy.CAB مشاهده نمایید. اگر در داخل فایل هرگونه تغییری را اعمال کردید ، فایل را ذخیره کرده و آنرا ببندید.

۱۳- فایل را بر روی فلاپی دیسک کپی نماید. سپس کامپیوتر را از طریق سی دی راه اندازی کرده و فلاپی را در داخل درایو فلاپی قرار دهید. ویندوز به صورت خودکار تنظیمات معین شده را مورد استفاده قرار میدهد.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  
مرد

 
سالم سازی ۱۰۰% ویندوز اِیکس پی
در مواردی که به عملکرد سیستم خود اطمینان ندارید یا برای اطمینان از صحت عملکرد فایلهای ویندوز اکس پی و جایگزینی فایلهای اصلی به جای فایلهای احتمالی معیوب ، نیازی به فرمت و نصب مجدد سیستم عامل اکس پی ندارید و اگر دیسک سیستم عامل ویندوز اکس پی را دارید به ترتیب زیر عمل کنید:

۱- از منوی استارت گزینه ران را انتخاب کنید.

۲- در کادر اپن دستور را تایپ کنید:

sfc /scannow

( قبل از / حتما باید فاصله باشد)

۳- کادری ظاهر می شود که از شما میخواهد دیسک سیستم عامل را در درایو قرار دهید تا بتواند فایلهای اصلی را جایگزین فایلهای معیوب نمایید.
 حیات آدمی همچون حبابی است بر سطح دریا
     
  

 
هك كردن رجيستري ويندوز و دستكاري آن براي بهتر كردن سيستم، يكي از لذت‌هاي هر كاربر سيستمي است. بايد توجه كنيد كه پيش از دستكاري ويندوز، از انجام آن مطمئن باشيد و در صورتي كه نامطمئن هستيد، بهتر است قبل از آن از فايل‌هاي مهم خود نسخه پشتيبان تهيه كنيد.


جلوي ريستارت كردن را بگيريد

گاهي اوقات سيستم خود را به حال دانلود يا تبديل يك فايل بزرگ رها مي‌كنيد و وقتي صبح فردا خوشحال به سوي سيستم برمي‌گرديد، متوجه مي‌شويد كه به‌روزرسان خودكار ويندوز شما را ضربه فني و بدون اجازه شما سيستم را دوباره راه‌اندازي كرده و كارتان نيمه‌تمام مانده است. براي حل اين مشكل ويرايشگر رجيستري را باز كرده و به كليد زير برويد:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Win dows\WindowsUpdate\AU

حال يك كليد DWORD از نوع 32 بيتي بسازيد و نام آن را NoAutoRebootWithLoggedOnUsers بگذاريد و سپس مقدار يك را به آن نسبت بدهيد.

يكي ديگر از بخش‌هاي ويندوز كه آزاردهنده مي‌شود، منوي كليك‌راستي است كه پس از نصب چند نرم‌افزار تبديل به طومار طويلي مي‌شود. براي خالي كردن منوي كليك‌راست، بايد اقدام‌هاي زير را انجام داد.

ويرايشگر رجيستري را باز كرده و به مسيرهاي زير برويد:

HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell

HKEY_CLASSES_ROOT\*\shellex\ContextMenuHandlers

HKEY_CLASSES_ROOT\AllFileSystemObjects\ShellEx

بيشتر نرم‌افزارها در كليدهاي زير وجود دارند، مي‌توانيد نرم‌افزاري را كه نمي‌خواهيد از مسير زير پيدا كرده و حذف كنيد. آيتم‌هاي مرتبط با فولدرها هم در مسيرهاي زير قرار دارند:

HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell

HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shellex\ContextMenuHan dlers

r
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
چند کلید ترکیبی در Fire Fox (قابل توجه کاربران فایر فاکس)
برای کامل کردن خودکار آدرس های Com و Net و Org به ترتیب Ctrl+Enter و Shift+Enter و Ctrl+Shift+Enter را بزنید.

در هر کجای صفحه که باشید با زدن کلید ترکیبی Ctrl+L به نوار آدرس بار بروید تا آدرس جدیدی وارد کنید.

با زدن کلید ترکیبی Ctrl+K به نوار جستجو واژه بروید.

با زدن کلید ترکیبی Ctrl+T یک تب جدید باز کنید.

با زدن کلید ترکیبی Ctrl+Shift+T آخرین تب بسته شده را دوباره باز کنید.

با زدن کلید ترکیبی Alt+Enter بر روی سایتهای پیش فرض فایر فاکس که با نوشتن چند حرف اول آدرس سایت در آدرس بار نمایش داده می شود، سایت مورد نظر در یک تب جدید باز می شود.

با استفاده از کلید Delete بر روی پیش فرض های فایر فاکس می توانید سایت ها یا نام های پیش فرضی که در پیشینه ی مرورگر وجود دارد را پاک کنید.

با زدن کلید ترکیبی Ctrl+Tab به راحتی روی تب های باز شده در فایر فاکس حرکت کنید، و با زدن کلید ترکیبی Ctrl+Shift+Tab حرکت بر عکس انجام می شود.

با زدن کلید ترکیبی Ctrl+Number به سرعت به تب مورد نظر بروید، فقط کافیست به جای "Number" عدد تب مورد نظر را وارد کنید. برای مثال، با زدن کلید ترکیبی Ctrl+5 به تب شماره پنج میروید.

با استفاده از کلیدهای ترکیبی PageDown و PageUp در صفحات فایر فاکس به بالا و پایین بروید، البته به جای اینها از Space یا Shift+Space میتوانید استفاده کنید.

با زدن کلید میانی ماوس روی لینک مورد نظر، آن لینک را در یک تب جدید باز کنید.

با زدن کلید میانی ماوس روی هر تب فایرفاکس، تب مورد نظر را ببنید.

با استفاده از کلید ترکیبی "چرخ ماوس"+ Ctrl اندازه صفحه را در فایر فاکس تغییر دهید.
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
غیرفعال کردن زمان شمار نصب افزونه در مرورگر Firefox


اگر از کاربران مرورگر فایرفاکس باشید حتمأ با این موضوع برخورد داشته اید که به هنگام نصب افزونه یا Add-on بر روی این مرورگر ، 3 ثانیه معطلی خواهید داشت. به طوریکه پس از درخواست نصب افزونه ، تایمر از ثانیه 3 شروع به کار کرده و 0 میشود و سپس دکمه Install فعال میگردد. در صورتی که میخواهید بدون انتظار 3 ثانیه ای نصب افزونه را شروع کنید از این ترفند استفاده کنید.

  • مرورگر Firefox خود را اجرا کنید.
  • صفحه خالی را باز کرده و در نوار آدرس مرورگر ، عبارت about:config را وارد کرده و Enter بزنید.
  • اگر با پیغامی روبرو شدید روی دکمه I'll be careful, I promise کلیک کنید (فایرفاکس 3).
  • اکنون در قسمت Filter عبارت security.dialog_enable_delay را تایپ کرده و Enter بزنید.
  • اکنون در ستون Preference Name گزینه ای با همین نام خواهید داشت.
  • بر روی آن دوبار کلیک کنید.
  • به طور پیش فرض عدد 2000 را خواهید داشت.
  • برای غیرفعال کردن کلی این انتظار به آن مقدار 0 دهید و OK کنید.
  • با رستارت کردن فایرفاکس تغییرات اعمال میشود.

این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 19 از 45:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA