انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 4 از 52:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  49  50  51  52  پسین »

☻ A Fascinating Content | یه مطلب جالب بنویس☺



 
چرا ژاپنی های امروزی چشم بادامی نیستند؟
پرسشی از دکتر محمدرضا قاضی سعیدی درباره شیوع جراحی زیبایی پلک در نژاد زردپوست:

امروزه با توجه به کاربرد زیاد وسایل ارتباط جمعی، ماهواره، اینترنت، مجله ها و روزنامه ها، معیارهای زیبایی هم به سمت جهانی شدن می رود. شاید یکی از علت های مهم شیوع بالای عمل جراحی زیبایی پلک، جهت شبیه سازی پلک افراد شرق آسیا (مانند چین، ژاپن، کره، ویتنام و...) به چشم غربی ها همین باشد. این عمل جراحی باعث بزرگ تر به نظر رسیدن چشم چشم بادامی ها می شود. دکتر محمدرضا قاضی سعیدی، فوق تخصص جراحی پلاستیک از عوارض این جراحی می گوید....
▪ آقای دکتر! چرا این روزها در فیلم ها و سریال های ژاپنی و کره ای، خیلی از هنرپیشه های بومی آنجا را می بینیم که دیگر چشم بادامی نیستند؟
ـ به خاطر جراحی زیبایی! اکثر جراحی های زیبایی در زردپوستان مشابه سفیدپوستان است ولی دو جراحی زیبایی است که به خصوص در این نژاد به میزان زیاد متقاضی دارد و انجام می شود؛ اولین مورد جهت شبیه کردن پلک آنها به نژاد غربی است و دیگری جراحی زیبایی برای بزرگ کردن بینی.
▪ در کشور ما هم این اعمال انجام می شود؟
ـ البته متقاضیان این نوع جراحی پلک در کشور ما به علت آناتومی صورت و پلک در نژاد ایرانی خیلی کم است و برعکس، عمل جراحی زیبایی بینی در کشور ما به وفور وجود دارد و می توان گفت شاید هیچ جایی در دنیا قابل رقابت با آن نباشد. اولین جراحانی که عمل جراحی پلک در نژاد زردپوستان را شروع کردند در سال ۱۹۵۵ میلادی و در سال ۱۹۵۷ میلادی بودند و تکنیک های جدیدتری که بعد از این دو جراحی انجام شد همگی از اصول اولیه ای که این دو جراح معرفی کرده بودند، پیروی کردند.
▪ این جراحی ها چگونه انجام می شود؟
ـ جراحی زیبایی پلک فوقانی در زردپوستان که به بزرگ تر به نظر رسیدن چشم ها منجر می شود، شامل ایجاد چین اضافی در پلک فوقانی و کم کردن چربی اضافی آن است. اختلاف بین بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک) در سفیدپوستان و زردپوستان این است که در سفیدپوستان این جراحی به دلیل از بین بردن آثار افزایش سن و پیری انجام می شود ولی در زردپوستان این جراحی در افراد جوان و به منظور شبیه سازی پلک آنها به سفیدپوستان انجام می شود.
▪ چرا افرادی که چشم کوچک دارند این جراحی ها را انجام می دهند؟
ـ بیمارانی که جهت این اعمال مراجعه می کنند معمولا خانم هایی جوان یا میانسال هستند. البته این عمل اغلب در جوانان انجام می شود. یکی از علت های دیگر که باعث مراجعه بیمار جهت جراحی می شود، اشکال در آرایش پلک فوقانی در این افراد است که به علت فرم آناتومیک پلک فوقانی قادر به استفاده از مواد آرایشی در پلک بالا و مژه ها نیستند.
▪ آیا بیماران پشیمان هم می شوند؟
ـ بله، خیلی زیاد. این جراحی باید تنها زمانی انجام شود که جراح مطمئن باشد بیمار و خانواده او به حد بلوغ فکری از نظر فهم هدف این جراحی و انتظارها و دوره بهبود بعد از عمل آن رسیده اند و هر چه بیمار جوان تر باشد، این عمل باید با احتیاط بیشتری انجام شود. قبل از اینکه بیمار داوطلب این جراحی شود باید معاینه دقیق از نظر میزان چربی اضافی پلک فوقانی، چین موجود پلکی و وجود عدم تقارن در پلک دو طرف انجام شود. باید هدف از این جراحی به دقت برای بیمار توضیح داده شود که این کار با نشان دادن تصاویر کامپیوتری و تصاویر بیماران قبلی که جراحی شده اند، امکان پذیر است.
▪ این عمل، عوارضی هم دارد؟
ـ اکثر عوارض این جراحی مشابه عوارض جراحی بلفاروپلاستی استاندارد است که در سفیدپوستان انجام می شود و شامل بی حسی، قرمزی یا ایجاد اسکار جراحی در محل برش پلک فوقانی، پتوز یا افتادگی پلک فوقانی، هماتوم یا خون ریزی، قرمزی داخل ملتحمه چشم و بازماندن چشم است. البته این عمل عوارض اختصاصی تری هم دارد که مهم ترین آن عدم تقارن دو چشم است که این عارضه مهم ترین علت نارضایتی بیماران از این جراحی است که در بین ۱۳ تا ۳۵ درصد بیماران اتفاق می افتد. مهم ترین علت آن، عدم تقارن در پلک و ابروی بیمار قبل از عمل است که به خوبی تشخیص داده نشده است. برای جلوگیری از عدم تقارن، مهم ترین فاکتور این است که قبل از عمل جراحی محل برش جراحی به دقت تعیین شود و حتی باید چند بار اندازه گیری ها انجام شود چون گاهی حتی وجود عدم تقارن در حد یک میلیمتر می تواند به نارضایتی بیمار منجر شود.
▪ می گویند یکی از عوارض این عمل آن است که گاهی پلک بالا کاملا از بین می رود و ظاهری زننده ایجاد می کند. چرا؟
ـ خب، این عارضه مربوط به از دست رفتن چین فوقانی پلک بالا است که علت آن بیشتر به تکنیک جراحی برمی گردد. اگر این عارضه زود تشخیص داده شود، در عرض ۲ تا ۳ هفته بعد از عمل باید اصلاح شود. اسکار (جوشگاه) شدید یا چسبیدن پوست به بافت زیرین می تواند به این مساله منجر شود که چشم، گود افتاده به نظر برسد که علت این عارضه برداشتن بیش از حد چربی ناحیه پلک ها است.
▪ خونریزی و خون مردگی چطور؟
ـ این عارضه هم می تواند مشکل ساز باشد و به ادم شدید و پتوز یا افتادگی پلک ها منجر شود و این افتادگی پلک می تواند تخمین جراح را در مورد میزان برداشتن پوست مختل کند و درنتیجه به عدم تقارن بعد از جراحی منجر شود. علاوه بر اینها در پلک افراد زردپوست به علت میزان بالاتر کلاژن پوستی و فعالیت بیش از حد فیبروپلاست ها امکان اسکار هایپرتروفیک در این افراد شایع تر است.
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
گفتن اخبار ناگوار به دیگران
داستان زیرو آرت بو خوالد یه طنز نویس پر آوازه آمریکایی در تایید اینکه نباید اخبار ناگوار را به یکباره به شنونده گفت نقل کرده:

مرد ثروتمندی مباشر خود را برای سرکشی اوضاع فرستاده بود. پس از مراجعه پرسید:
- جرج از خانه چه خبر؟
- خبر خوشی ندارم قربان سگ شما مرد.
- سگ بیچاره! پس او مرد. چه چیز باعث مرگ او شد؟
- پرخوری قربان.
- پرخوری؟ مگر چه غذایی به او دادید که تا این اندازه دوست داشت؟
- گوشت اسب قربان و همین باعث مرگش شد.
- این همه گوشت اسب از کجا آوردید؟
- همه اسب های پدرتان مردند قربان.
- چه گفتی؟ همه آنها مردند؟
- بله قربان. همه آنها از کار زیادی مردند.
- برای چه این قدر کار کردند؟
- برای اینکه آب بیاورند قربان!
- گفتی آب؟ آب برای چه؟
- برای اینکه آتش را خاموش کنند قربان.
- کدام آتش را؟
- آه قربان! خانه پدر شما سوخت و خاکستر شد.
- پس خانه پدرم سوخت؟ علت آتش سوزی چه بود؟
- فکر می کنم که شعله شمع باعث این کار شد قربان!
- گفتی شمع؟ کدام شمع؟
- شمع هایی که برای تشیع جنازه مادرتان استفاده شد قربان!
- مادرم هم مرد؟
- بله قربان. زن بیچاره پس از وقوع آن حادثه سرش را زمین گذاشت و دیگر بلند نشد قربان.
- کدام حادثه؟
- حادثه مرگ پدرتان قربان!
- پدرم هم مرد؟
- بله قربان. مرد بیچاره همین که آن خبر را شنید زندگی را بدرود گفت.
- کدام خبر را؟
- خبرهای بدی قربان. بانک شما ورشکست شد. اعتبار شما از بین رفت و حالا بیش از یک سنت در این دنیا ارزش ندارید. من جسارت کردم قربان. خواستم خبرها را هر چه زودتر به شما اطلاع بدهم قربان!
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
نامه ی دختر دانشجو به استاد !!!!!
خدمت جناب دکتر زیباییان استاد محترم فارسی:
باسلام و عرض خسته نباشید خدمت شما چند پیشنهاد داشتم که امیدوارم مفید واقع شود.درابتدا از روش زیبای تدریس شما بسیار تشکر میکنم:


۱.استاد شما خیلی خمیازه میکشید واین باعث میشود ماهمه خوابمان بگیرد.بعضی از دانشجویان با اینکار شما خوابشون میگیرد ودائم به دستشویی میروند تا دست ورویشان را بشویند واینکار باعث میشود که نتوانند خوب درس بخوانند.


۲.استاد شما خیلی به موهای بلند وبلوندتان دست میزنید.بعضی از دانشجویان دختر کلاس با اینکار شما مات ومبهوت میمانند ونمیتوانند به درس تمرکز داشته باشند.


۳.استادشما خیلی خوشگلید.و برای همین من نمیتوانم به شما نگاه نکنم.پس خواهش میکنم اینقدر به من نگویید نگاهت به کتابت باشه.


۴.استاددیروز یکی از همکلاسیهام درباره شما خیلی بد صحبت میکرد.راستش من خیلی بهم برخورد چون راستش شمارا خیلی دوست دارم وبرای همین با او به شدت دعوا کردم.اینکار باعث شدهمه فکرکنند من به شما علاقه دارم.اما خوب میدونیدمن فقط پسری را دوست خواهم داشت که مثل شما قدبلند باشه وموهای بلوند داشته باشه.


۵.استاد دیروز پدرم به دانشگاه آمدومن شمارا یواشکی به اونشان دادم.پدرم شما را پسندید.نمیدانید چقدر خوشحال شدم.


۶.استاد آخه چراشماهفته پیش سرکلاس نیامدید؟من خیلی دلم براتون تنگ شده بود.دلم هم خیلی شور افتاده بود.نمیدونیدجلسه بعدکه شمارادیدم.چقدر خوشحال شدم.


امیدوارم ناراحت نشده باشید.بهرحال انتقاد همیشه باعث اعتلای سطح آموزشی میشه.راستش منهم دوست ندارم شمااز دست من ناراحت بشید.برای همین اگر احتمالا ناراحتتون کردم ازتون معذرت میخوام.
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
اسامی مخترعانی که فدای اختراع شدند
یک اختراع خوب می تواند برایتان چندان مفید نباشد، همانطور که برای مدیر شرکت تولید کننده وسایل نقلیه موسوم به Segway خوب نبود زیرا وی هنگام راندن یکی از این نقلیه های دو چرخ ابداعی خودش، تصادف کرد و جانش را از دست داد.

اما این تنها اختراعی نیست که با کشتن مخترع خود موجب شگفتی شده است. صنعت هوانوردی لیستی از اختراعات دارد که طی سالهای گذشته نتایج وارونه ای از خود نشان داده اند و نه تنها مفید واقع نشده اند بلکه خسارات مالی و جانی به جا گذاشته اند.
دانشمند مسلمان اسماعیل ابن جوهری در حدود هزار سال پیش تقریبا از اینکه اختراع وسیله پرنده ای متشکل از بالهای چوبی و چند قطعه طناب می تواند وی را به پرواز درآورد مطمئن بود. اما در واقع نتوانست پرواز کند و این نکته را به سرعت و پس از اینکه از بام یک مسجد به پایین پرید، دریافت.

این سنت ایکاروسی (افسانه ای یونانی درباره پرواز) برای قرنها ادامه داشت: اوتو لیلینتال یکی از پیشگامان پرواز انسان در قرن نوزدهم در اثر سقوط هواپیما و شکستن ستون فقرات جان خود را در سال 1896 از دست داد و
فرانتز ریچلت، خیاط فرانسوی که فکر می کرد چترنجات کاربردی را اختراع کرده است، درخواست دوستانش را برای استفاده از آدمکی مصنوعی برای آزمایش این چتر نپذیرفت و در سال 1912 چتر خود را با بالا رفتن از برج ایفل و پریدن از بالای این برج به آزمایش گذاشت و جان خود را از دست داد.

البته قربانیان اختراعات جدید به صنعت هوانوردی ختم نمی شوند: ویلیام بولاک دستگاه چاپ چرخشی ابداع کرد که در آن از رولهای متوالی کاغذ استفاده می شد و سرعت چاپ را افزایش می داد. زمانی که وی در سال 1867 در فیلادلفیا در حال نصب این ماشین جدید بود، پایش آسیب دیده و دچار شکستگی شدید شد که این جراحت شدید وی به قانقاریا تبدیل شده و در نهایت هنگامی که تحت جراحی قطع عضو قرار گرفته بود، جان خود را از دست داد.

ماری کوری دانشمند لهستانی که مطالعاتش منجر به کشف پولونیوم و رادیوم شد، در طول حیات خود توانست دو جایزه نوبل دریافت کند، اما در سال 1934 سرطان پوست ناشی از قرار گیری در معرض پرتوهای مضر مواد مختلف در طول تحقیقاتش، وی را به کام مرگ کشاند.

ریگنت جیمز داگلاس، چهارمین کنت مورتون، که به خاطر اختراع کشنده اش، نوعی گیوتین، شهرت دارد نیز از دسته مخترعینی است که به دست اختراع خودش کشته شد.

بر اساس گزارش فاکس نیوز، "هنری وینستنلی" مخترع فانوس دریایی در سال 1703 در دریا گم شد و هرگز پیدا نشد، و جیم فیکس که برای فرهنگ سازی ورزش دو همگانی تلاش بسیاری کرده بود نیز در هنگام دویدن جان خود را از دست داد.
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
بهترين مشاغل آينده را بشناسيد
عنوان: خلبان فضايي
شغل: خلباني و راندن شاتلهاي فضايي به ميان فضا
زمان احتمالي استخدام: سال 2020
گرايش: شرکت Virgin Galactic در نظر دارد اولين پرواز توريستي فرامداري خود را تا سال 2012 و با بليطهاي 200 هزار دلاري آغاز کند. با وجود رقابتي که ميان شرکتهاي مختلف وجود دارد، اين قيمت به زودي کاهش پيدا خواهد کرد به اندازه اي که امکان پرواز روزانه شاتلها با هدف توريسم، معدن يابي و تحقيقات علمي به فضاي خارج به سوي ماه و اخترواره ها به وجود خواهد آمد. در اين شرايط خلبانهاي تجاري فضايي به شدت محبوب و مشهور خواهند شد.
تحصيلات: مدرسه هوانوردي يا نيروي هوايي. همچنين به لابراتوار زير آبي شبيه ساز فضا در ناسا نيز سري بزنيد.
عنوان: مهندس مهاجرت حيوانات
شغل: ايجاد زيستگاه هاي جديد براي جانداران
زمان احتمالي استخدام: سال 2030
گرايش: در حال حاضر بسياري از زيستگاه ها با سرعتي بيشتر از مدت زمان مورد نياز براي تکامل يک گونه زيستي در حال تخريبند. اما انتقال دادن جانداران به زيستگاه هاي جديد مي تواند آنها را نجات دهد. پس از تصميم گيري براي نوع زيستگاه هر يک از گونه ها، براي انتقال جانداران به يک طرح مهاجرتي برنامه ريزي شده نياز است، نه اينکه يک جفت از هر جانداري را در گوشه اي از جهان رها کرد تا زندگي کنند. براي مثال فعالان زيست محيطي که به تازگي زيستگاه جديدي براي پروانه ها يافته و آنها را انتقال داده اند از تصاوير هوايي و بررسي نقشه هاي محلي به منظور انتخاب منطقه اي بر اساس استاندارد زندگي اين حشرات حساس استفاده کرده اند.
تحصيلات: ورود به گروه هايي مانند «سازمان دهندگان مهاجرت جانداران».
عنوان: التيام دهنده جنين
شغل: درمان اختلالات جسمي قبل از تولد
سال احتمالي استخدام: 2020
گرايش: روزگاري بود که در آن جراحي جنين کاملا غير قابل تصور بود. اکنون پزشکان مي توانند اختلالات ستون فقرات را در جنين ها با جراحي ترميم کنند و از سويي ديگر دانشمندان مشغول آزمايش بر روي شيوه هاي درماني سلول هاي بنيادين و ژنتيکي در موشهاي باردار هستند. به زودي راه اندازي بانکهاي دي ان اي مربوط به بيماري هاي کودکان مي تواند به درمان بيماري هايي مانند سرطان، اوتيسم و ديابت در رحم مادر کمک کند.
تحصيلات: حضور در مراکز رو به رشد درمانهاي جنيني مانند بيمارستان کودکان در فيلادلفيا يا بوستون.
عنوان: پيشگوي همه کاره
شغل: تحليل داده ها براي پيش بيني آينده
زمان استخدام: 2015
گرايش: شوراي کار آمريکا تخمين زده است که تا سال 2018 تعداد دانشجويان شاغل 20 درصد افزايش پيدا خواهد کرد. با در نظر گرفتن رشد اطلاعاتي، افزايش بارگذاري اطلاعات اينترنتي و گسترش بيلبوردهاي تبليغاتي با توانايي تشخيص چهره، نياز به افرادي که بتوانند شيوه انتقال اطلاعات مختلف را براي تاثيرگذاري بيشتر انتخاب کنند به وجود خواهد آمد. تجارتهاي مختلف به چنين تحليلهاي اطلاعاتي نيازمند خواهند شد. داده هاي خام به مواد اوليه ضروري و تحليلگر اين داده ها به سهامداران اطلاعاتي تبديل خواهند شد که حقوق انحصاري تجارتهاي مختلف را در ازاي سهام داده ها مبادله خواهند کرد.
تحصيلات: علوم رايانه اي يا آمار و سپس حضور در رشته هاي تخصصي پيش بيني در دانشگاهي مانند دانشگاه دي پائول.
عنوان: طراح اندام هاي بدن
شغل: ساخت اندام هاي بدن
سال استخدام: 2020
گرايش: در آمريکا هر 90 دقيقه يک نفر در انتظار دريافت اندام پيوندي جان خود را از دست مي دهد. با توجه به دو برابر شدن جمعيت چنين کشوري تا سال 2050، بايد انتظار مشکلات بيشتري را در زمينه کمبود اندامهاي داخلي بدن داشت. تا سال آينده شرکتي مانند شرکت tengion اندامهاي ساده اي مانند مثانه را به صورت تجاري ارائه خواهد کرد. اما هنوز مشکلاتي بر سر راه ساخت اندامهاي پيچيده تري مانند کليه و قلب از سلول هاي بدن خود بيمار وجود دارد.
تحصيلات: حضور در رشته مهندسي بيولوژيکي به منظور رشد و ساخت اندامها و نسوج طبيعي بدن در آزمايشگاه ها.
عنوان: متخصص تعامل انسان ها و روبات ها
شغل: کمک به انسان ها و روبات ها تا با يکديگر کنار بيايند
سال استخدام: 2030
گرايش: روباتهاي پرستار زماني که نتوانند نيشخند بيمار خود را درک کنند قادر به کمک کردن به او نخواهند بود. نياز به روباتهاي کارگر هوشمند به منظور اطمينان از عملکرد بي نقص آنها در جهان انسانها، به شدت احساس مي شود و پس از خلق چنين روباتهايي بايد به آنها و به انسانها کمک کرد تا با يکديگر کنار بيايند. از آنجايي که توليد گسترده چنين روباتهايي مي تواند منجر به محدود شدن روابط انسانها با يکديگر شود، به افراد متخصصي نياز پيدا خواهد شد تا بتوانند توانايي هاي اجتماعي و روباتيک انسانها را بهبود بخشيده و ترميم کنند.
تحصيلات: تحصيل در رشته هوش مصنوعي در دانشگاهي مانند MIT، کارنگي ملون يا استنفورد.
عنوان: نگهبان جهان
شغل: ديدن همه چيز با کمک ماهواره ها
زمان استخدام: 2030
گرايش: در حال حاضر ماهواره هاي چند طيفي مي توانند شهرهاي باستاني و مدفون شده را کشف کنند و يا تاثير حرارت، جمعيت و يا پوشش هاي زميني را بر گسترش بيماري ها رديابي کنند. با بهبود يافتن تصوير برداري ماهواره اي، فضانوردان بيشتري قادر خواهند بود با ابزاري قدرتمند و دقيق مشابه گوگل ارث به زمين نگاه کنند.
تحصيلات: باستان شناسي يا فيزيک زمين شناسي و تصويربرداري زميني در دانشگاه ويسکونزين
عنوان: معمار کيهاني
شغل: ساخت پايگاه هاي فضايي
سال استخدام: 2025
گرايش: اوباما گفته است فضانوردان تا سال 2025 به يک اخترواره خواهند رسيد. بر اين اساس به زودي امکان استخراج فلزهاي ارزشمند از دل مريخ و ساخت توقف گاه هايي در اين سياره به وجود خواهد آمد؛ پروژه هايي که نيازمند ساختمانها و ابزار نقليه با توانايي فعاليت در حرارت زير صفر و تابشهاي شديد کيهاني خواهند بود. يافتن روشهايي براي زنده نگه داشتن انسانها در چنين شرايطي مي تواند به زمينيان نيز کمک کند.
تحصيلات: کسب درجه دکتري در رشته معماري فضايي که در حال حاضر تنها در دانشگاه هوستون تدريس مي شود.
عنوان: متخصص و کارگر گداخت هسته‌اي
شغل: راه اندازي رآکتورهاي گداخت هسته اي
سال استخدام: 2025
گرايش: زماني که در سال 2019 پروژه ITER در فرانسه راه اندازي شود، اولين رآکتور حرارتي با امکان ذوب کردن هسته اتمها براي ايجاد انرژي محض خواهد بود. در صورت عملي شدن اين پروژه در حدود پنج نيروگاه اينچنيني قادر خواهند بود انرژي مورد نياز شهر نيويورک را در پر مصرف ترين ساعات تامين کنند و به اين شکل مشاغل در زمينه گداخت هسته اي افزايش يافته و مشاغلي مانند فيزيکدان تشخيصي گسترش خواهند يافت.
تحصيلات: دوره تابستاني Burning Plasma ITER در آمريکا را بررسي کنيد.
عنوان: هکر افکار
شغل: خواندن افکار ديگران
سال استخدام: 2030
گرايش: سال گذشته براي اولين بار درخواست معرفي اسکن دروغ سنج MRI به عنوان شاهد يک پروند ارائه شد. با وجود رد شدن اين درخواست به دليل پشتيباني ضعيف علمي، تکنيکهاي ذهن خواني رو به رشد گذاشته اند. دانشمندان در دانشگاه برکلي اکنون به راحتي مي توانند با اسکن کردن ذهن، آنچه فرد مي بيند را بازسازي کنند و در ادامه خاطرات، روياها و افکار قابل بازسازي خواهند بود. سطوح تعاملي مغز و رايانه نيز در دست تکميل قرار دارند و در اين شرايط زمينه هاي تحقيقاتي از قبيل روان درماني نيازمند متخصصاني خواهد بود که قادرند ذهن را بخوانند.
تحصيلات: عصب شناسي و علوم رايانه اي در کنار هم.
__________________
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
کودکان سه بعدی در خیابانها برای کنترل سرعت رانندگی

گروهی فعال ایمنی ترافیک در کانادا با نصب تصاویری سه بعدی بر روی خیابانهای نزدیک به مدارس قصد دارند با تغییر دادن نگرش راننده ها، رفتار آنها را درباره سرعت رانندگی و احتیاط بیشتر تغییر دهند.

اگر در هنگام رانندگی در خیابانی در نزدیکی یک مدرسه دختربچه ای را ببینید که به دنبال توپ خود جلوی خودروی شما پریده است، چه عکس العملی از خود نشان می دهید؟

یک گروه ایمنی در کانادا امیدوارند راننده با دیدن چنین صحنه ای از سرعت خود بکاهد و دوباره درباره میزان سرعت خودروی خود در محدوده مدارس فکر کند. اما منتقدان معتقددد چنین تصویری می تواند راننده ها را ترسانده و منجر به بروز تصادف شود.

با این حال سالانه 400 مرگ و میر ناشی از تصادف با خودروها در بریتیش کلمبیای کانادا، خطر سرعت در رانندگی را جدی تر از آن خواهد کرد که گروه Preventable از طرح کشیدن تصاویر سه بعدی در خیابانهای مشرف به مدارس برای جلب توجه و کاش سرعت راننده خودروها منصرف کند.

این گروه تصاویر سه بعدی دختر بچه ای را که در حال دویدن به دنبال یک توپ است را با همکاری شرکت ایمنی ترافیک BCAA فراهم آورده است. این تصویر از فاصله 15 متری شکلی سه بعدی به خود می گیرد و این ویژگی تا زمانی که خودرو به فاصله سه متری از تصویر برسد، پابرجا خواهد ماند اما از فاصله سه متر به بعد راننده متوجه نقاشی بودن تصویر خواهد شد.

بر اساس گزارش سی ان ان، اکنون گروه Preventable (قابل پیشگیری) به منظور بررسی تاثیر این تصاویر بر روی راننده ها و دیدن عکس العمل آنها، تصاویر را تحت نظر گرفته اند. به گفته سخنگوی این شرکت برای تغییر دادن رفتار انسانها باید نگرش آنها را نسبت به موضوعی تغییر داد و گاه برای تغییر دادن نگرش باید با افراد مقابله کرد.

i
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
عجیب‌ترین جمله در زبان انگلیسی!!!
این جمله با کلمه ای یک حرفی آغاز می شود٬ کلمه دوم دو حرفیست٬‌ چهارم چهار حرفی... تا بیستمین کلمه بیست حرفی

نویسنده این جمله یا مغز دستور زبان بوده یا بی کار:


I do not know where family doctors acquired illegibly perplexing handwriting nevertheless, extraordinary pharmaceutical intellectuality counterbalancingindecipherability, transcendentalizes intercommunications incomprehensibleness

ترجمه جمله :


نمیدانم این دکترهای خانواد گی این دست خطهای گیج کننده را از کجا کسب میکنند.با این حال سواد پزشکی انها غیر قابل کشف بودن این دست خط ها را جبران کرده و بر غیر قابل کشف بودن انها ( دست خط ) برتری میجوید
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
12 نکته ی جالب در مورد کاخ سفید

از آنچه که این بنا دارد می توان به 6 طبقه، 132 اتاق، 32 حمام و دستشویی، 412 در، 147 پنجره، 28 جایگاه مهار آتش، 7 راه پله مجزا، 3 آسانسوراشاره کرد . علاوه بر این مطالب که ذکر شد دارای زمین بازی تنیس، محل دو و پیاده روی، استخر شنا، اتاق بیلیارد، و سالن بولینگ می باشد.

اما از آنچه که برای کاخ سفید فرستاده می شود می توان به 65000 برگه نامه در هر هفته اشاره کرد که تنها 10 عدد از آن ها توسط خود رئیس جمهور آمریکا خوانده می شود. بین 2500 تا 3500 تماس ، 1000 فکس و 100 هزار ایمیل در روز بدان ارسال می گردد.

تنها دو زوج در کاخ سفید با هم ازدواج کردند. تیریکا نیکسون،دختر ریچارد نیکسون که به ازدواج ادوارد کاکس در آمد.

و آنتونی رودهام، برادر هیلاری کیلینتون که با خانم نیکول باکسر ازدواج کرد. نیکول باکسر فرزند سناتور باربارا باکسر است.

هزینه های این مراسم بخشی از آن از جمله غذا و نوشیدنی بر عهده ریئس جمهور بوده و بقیه خدمات را خانواده پرداخت کرده اند.

تقریبا در هر روز 6000 نفر از کاخ سفید دیدن می کنند.

پاپ ژان پا دوم اولین پاپی بود که برای دیدن کارتر در سال 1979 به کاخ سفید قدم گذاشت.

کاخ سفید در سال 1812 در حین جنگ توسط نیرو های انگلیسی به آتش کشیده شده است.

دو ساختمان دیگر عینا مشابه کاخ سفید در فرانسه و ایرلند ساخته شده است. ساختمان موجود در فرانسه مرکز گردشگری است و ساختمان واقع در ایرلند، به عنوان ساختمان مجلس است.

پنج آشپز تمام وقت در کاخ سفید هستند. در واقع آشپزخانه آن می تواند پذیرای بیش از 1000 مهمان باشد.

570 گالن رنگ سفید نیاز است تا نمای ساختمان با رنگ سفید پوشیده شود.

شایعاتی حاکی از آن است که این بنا دارای دیوار دفاعی لیزی و سپر دفاعی ضد موشک است.

سگ شکاری و پشمالوی کاخ سفید، میلی ، تا به حال 889,176 هزار دلار درآمد داشته که 4 برابر در آمد ریئس جمهورسابق آمریکا در سال 1991 است.

تنها 4 تکاور تیرانداز از کاخ سفید دفاع می کنند که از میان 180 گردان تکاور انتخاب می شوند.
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
زن

 
كوتاه ولی واقعی
هیچكس همراه نیست ! تــــــنهــــــــــــای اول



هركس مسولیتی سنگین در زندگانی دارد اول انكه خود راسازد دوم انكه فریادش سازنده باشد سوم انكه الگویی برای دیگران باشد


ای شهروندان قانون مدار، شما فراموش خواهید شد و جامعه فقط قانون شکنان را یه یاد خواهد داشت
Just Lesbian
     
  
مرد

 
اسمتون چندمین اسم معروف در دنیاست


شاید شما دوست داشته باشید بدونید که اسمتون چندمین اسم معروف در دنیاست ،


چند نفر در آمریکا هم اسم شما هستند ،


چه نسبتی از مردم دنیا با شما هم اسم هستند ،


شکل اسمتون با حروف بریل ، کد مورس و زبان بارکد به چه صورت است


و یا اینکه بدانید آیا اسم شما به عنوان نام معروف تره یا نام خانوادگی !


همه این ها را می توانید در سایت pokemyname و با زدن اسم خود در کادری که در صفحه اول آن مشخص هست با خبر شوید ،
خیلی جالبه




http://www.pokemyname.com
عجیب روزگاریست ، شیطان فریاد می زند آدم پیدا کنید سجده خواهم کرد
     
  
صفحه  صفحه 4 از 52:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  49  50  51  52  پسین » 
گفتگوی آزاد

☻ A Fascinating Content | یه مطلب جالب بنویس☺

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA