انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 2 از 4:  « پیشین  1  2  3  4  پسین »

شاهكار مهران مدیری (طنز سیاسی قشنگ ماهواره)


زن

Princess
 
justsex: شما اصلا فیلم درست و حسابی در ژانر طنز دیدید
نه فقط شما دیدید

شما داری طنزای ایرانی رو با آمریكایی مقایسه میكنی الان ؟؟؟؟
دوست عزیز همه نباید مثه شما فكر كنن كه بله به نظر ما شاهكاره و نظر شما هم برای خودتون و ما قابل احترامه
justsex: از تقریا 32 ساله خودتون
غیب گو هم هستی شما خوبه
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
كی میگه مال چهار سال پیشه؟

از روی تمام برنامه های جدید ماهواره تقلید شده

اون میمی جون(مهدی)اصلا چهار سال پیش به دنیا نیومده بود
من برگشتم
     
  
مرد

 
djjjjjjavad: اون میمی جون(مهدی)اصلا چهار سال پیش به دنیا نیومده بود
کی من؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

نه خیر دوست عزیز دقیقا" برای فروردین 87 ه....آقای ملکمطیعی هم درباره این کار کاملا" توضیح دادن می تونید مطالعه کنید
بدرد نخور هم واژه ایست .....
     
  
مرد

 
مهران مديري با نگارش نامه‌اي خطاب به مخاطبانش، توضيحاتي را درباره‌ي سي‌دي كه به تازگي از وي و برخي بازيگران طنز درباره‌ي شبكه‌هاي ماهواره‌يي منتشر شده است، ارائه داد.

در اين نامه كه نسخه‌اي از آن در اختيار ايسنا قرار گرفته، آمده است مهران مديري و گروهش به شدت اين موضوع را پيگيري مي‌كنند و نتايج آن به زودي منتشر مي‌شود.

متن اين نامه كه با عبارت «به‌نام زيبايي» آغاز شده و به امضاي مهران مديري رسيده، به شرح زير است:

« نكته‌اي كوتاه با مردم عزيزم...

در ارديبهشت‌ سال 1387، يعني حدودا يك‌ ماه پس از پخش سريال «مرد هزار چهره»، طراحي چند سي‌دي براي توليد در شبكه‌ي نمايش خانگي را شروع كردم كه يكي از آن‌ها موضوع ماهواره بود.

پس از مرحله‌ي نگارش، فيلمبرداري را شروع كرديم كه در شهريور ماه سال 87 به اتمام رسيد.

قبل از اين‌كه مونتاژ، ساخت تيتراژ و موسيقي اين آثار شروع شود، پيشنهاد ساخت سريال «مرد دو هزار چهره» به ما داده شد و ساخت اين سريال آغاز شد و كلا از پخش اين سي‌دي‌ها منصرف شديم، تا اين‌كه چند هفته پيش، يكي از همكاران در پروژه‌ي «قهوه تلخ»، سي‌دي ماهواره را براي من فرستاد و گفت از يك دستفروش خريداري كرده است.

نمي‌دانم چگونه اين سي‌دي به بيرون راه پيدا كرده، به شبكه‌ي قاچاق رسيده و با اين سرعت توانسته‌اند براي آن جلد بسازند، اسم بگذارند و حتي امضاي من در «قهوه تلخ» را پشت آن چاپ كنند.

اين موضوع به شدت در حال پيگيري است كه به زودي توسط مطبوعات به اطلاع شما خواهد رسيد. »
عجیب روزگاریست ، شیطان فریاد می زند آدم پیدا کنید سجده خواهم کرد
     
  
زن

 
معلوم نيست اقا مهران چرا به طرق مختلف سعي دارد به مردم بفهماند از ساختن اين مجموعه پشيمان شده يا مثلا از پخشش خبر نداشته يا مي خواسته بعد از اديت پخش كند و يا هر چيز ديگري ؟؟؟؟؟
بابا مرد باش و بگو من اينو ساختم پاش هم وا ميستم
طرفداران مديري مدعي هستند همه مردم از كانالهاي ماهواره اي متنفرند و فروش مجموعه يازده قهوه تلخ هم افت نكرده؟؟؟؟؟
پس چرا اقا مهران اينجوري حرف ميزنه ؟؟؟؟
از واكنش منفي مردم و افت فروش قهوه تلخ ناراحته يا از اينكه از بمب خنده چيزي تو جيبش نرفته؟؟؟
نكنه مي خواد بگه اگه زمان به دو سال پيش برمي گشت اين كارو نمي كردم
يا اينكه اگر مي دانست جمهوري اسلامي در سال 1388 چه جناياتي عليه جوانان انجام مي دهد هرگز حاضر نمي شد در كنار جمهوري اسلامي اينطور شهرام همايون يا هر كانال سياسي ديگري را بكوبد؟؟
فرض كنيم شهرام همايون فاسدترين مرد كره زمين باشد مگه نه اينكه هميشه گفته اند دشمن دشمن من دوست منست؟؟؟
هر وقت در ايران ازاد همايون خواست رئيس جمهور بشود !!!!مخالفانش تشريف بياورند افشاگري كنند تامردم بهش راي ندهند
ولي حالا نبايد مديري كنار اخوندها مي ايستاد
خصوصا با توهيني كه مديري به مادر شهرام همايون كرد جو بدي در خانواده ها عليه مديري به وجود امد و همايون هم با زرنگي مظلوم نمايي كرد و كلي به طرفدارانش اضافه كرد !!!

يا مثلا در كليپي كه سيامك انصاري و هدايتي حضور دارند نشان ميدهد كه انصاري سعي دارد كرم هاي كلفت كننده الت مردانه را در لابلاي حرفهاي سياسي بفروشد كه متاسفانه در برخي موارد شاهدش بوده ايم و نكته دردناكتر اينكه هدايتي مرتب در بين صحبتهايش مي گويد درود بر شما
كه مشخص است مديري مي خواهد بگويد افرادي كه نمي گويند سلام و از واژه فارسي درود بر شما استفاده مي كنند همگي چنين افرادي هستند!!!!!
اين هم لينك خبر
http://www.khabaronline.ir/news-124269.aspx
كه majool جان يادش رفته بزاره
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   

 
جنجال تازه مهران مدیری و چند نکته که انگار در این هیاهو فراموش شده است

مهران مدیری و گروهش در روزهایی که به دلیل ایام سوگواری و ماه‌های محرم و صفر توزیع قسمت‌های تازه سریال پرطرفدار «قهوه تلخ» را متوقف کرده‌اند، به دلیل دیگری باز هم سر زبان‌ها افتادند و مدیری بار دیگر پربازتاب‌ترین چهره سرگرمی و نمایش ایران شد. پخش قطعات کوتاهی از آیتم‌های طنز مهران مدیری و بازیگران همکار او در فضای مجازی و سایت‌های مختلف، جنجال بسیاری به پا کرد. این بخش‌های نمایشی، قطعاتی برای هجو و شوخی‌های تند و نیش‌دار با چند کانال سیاسی فارسی‌زبان اپوزیسیون خارج از کشور و چند کانال سرگرمی و موسیقی لس‌انجلسی و چهره‌های اصلی این شبکه‌هاست که هنوز دقیقاً مشخص نیست در چه قالبی تولید و چگونه از طریق شبکه اینترنت به این شکل ارائه یا شاید پیش از پخش افشا (یا سرقت) شده است. مدت کوتاهی پس از پخش اینترنتی این آیتم‌ها، نسخه طولانی و 50 دقیقه‌ای این برنامه با عنوان‌هایی مثل تله فیلم «ماهواره» یا «کریسمس 2011» روی اینترنت آمد، اما به دلیل نداشتن تیتراژ هنوز هم شکل و قالب نهایی آن دقیقاً معلوم نیست.

هر چه بود، این 50 دقیقه چنان جنجالی شد که در چند ساعت اول حضور در فضای مجازی بیش از صد هزار بار دانلود و تماشا شد و سایت‌ها و وبلاگ‌های بسیاری درباره‌ برنامه و محتوا و جهت‌گیری و دلایل تولید و پخشش نظر دادند. باز هم مثل همیشه، تندروی در هر دو گروه موافق و مخالف وجود داشت و باز هم بدون هیچ اطلاع دقیق و موثقی از چیستی و چرایی ماجرا، تحلیل‌های گروه‌های مختلف در فضای رسانه‌ای اینترنت پخش شد. حرف‌هایی که خیلی‌هایش از نظر تندی و صراحت، از طنزهای مدیری هم جلو زده بودند. کار به جایی رسید که یکی دو شبکه فارسی‌زبان که موضوع شوخی مدیری و گروهش شده بودند، بخش‌هایی از آن را پخش کردند و یکی از این افراد بخشی از برنامه‌اش را به پاسخ به مدیری و پخش واکنش‌ها و به‌اصطلاح "افشاگری" علیه مدیری و ماهیت کارش و کارهای قبلش اختصاص داد!

هنوز واقعاً مشخص نیست که این برنامه چرا و در چه زمانی و با چه فرمتی تولید شده و حتی نشانی از نویسنده یا نویسندگان احتمالی آن هم وجود ندارد. منتها پیش از هر چیز، دستگاه ذهنی عجیب بعضی‌ها را فعال کرده تا دنبال ماجرایی پشت این برنامه باشند، تئوری توطئه را باز هم با قدرت از نو تعریف کنند و حتی گاهی به دقت و با اسناد و مدارک کافی! به افشای دلایل پشت پرده اقدام مدیری و ساخت این برنامه بپردازند.

هنوز زود است که درباره کیفیت کار، حد و حدود شوخی‌های آن، بعضی ابتکارهای هوشمندانه‌ و جذاب در استفاده از برخی موضوعات و مفاهیم یا ویژگی‌های این کانال‌های ماهواره‌ای برای خلق شوخی‌های درجه‌یک و همین‌طور بخش‌های ضعیف و بی‌کیفیت و سردستی این کمدی تازه بنویسیم. پیش از آن باید به این نکته توجه کنیم که چرا در فضایی زندگی می‌کنیم که هر چیزی را از ماهیت و موضوعیت اصلی و واقعی خودش خارج کرده است؟ چطور شوخی‌های ساده با چیزهای ساده در چنین حال و هوایی تا این حد پرمناقشه و پیچیده و پر از سوتفاهم و اتهام جلوه می‌کند؟ شوخی و هجوی که هر روز و هر شب در صدها کانال و رسانه دیگر در سراسر دنیا درباره مهم‌ترین موضوع‌ها و چهره‌های جهانی یا سوپراستارها و هنرمندان بزرگ بین‌المللی انجام می‌شود، این‌جا به‌سرعت برق و باد به توهین و تهمت یا تبانی و ده‌ها اتهام دیگر منتسب می‌شود؟ ظرفیت شوخی در نهاد ما تا کجاست و اصول طنز و هجو را چقدر می‌شناسیم و چقدر می‌خواهیم؟ اگر طنز و هجو و هزل برای تمسخر دیگران یا تخریب مخالفان عقیده ما استفاده شود مجاز می‌شود و وقتی در خانه خودمان آمد، توهین و توطئه است؟

در بخش‌های کوچکی از این برنامه، شوخی‌هایی گنجانده شده که شاید با بعضی واژه‌ها و مفاهیم فرهنگ ایرانی و شرقی همخوانی نداشته باشد و بشود از منظر برخی آن را توهین‌آمیز یا برخورنده یا هتک‌حرمت نامید، اما این‌ها بیش‌تر مفاهیمی تجریدی و تمثیلی‌ست و توهین‌آمیز بودنش هم به دلیل همین وجه نمادین است (مشخصاً شوخی با موضوع "مادر" در یکی از آیتم‌ها). فراموش نکنیم که برای پیش‌رفتن و جلوآمدن باید آزمون و خطا کرد، جسارت ورود به حیطه‌های خطرناک و ملتهب را داشت و دانست که هر کاری در قدم‌های اول می‌تواند غلط داشته باشد و فقط با تکرار و قرار گرفتن در معرض نقد و بررسی و اظهار نظر مخاطبان به ویرایش و ارتقای کیفی می‌رسد.

a
s
e
k
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: benyamin   
زن

 
benyamin: (مشخصاً شوخی با موضوع "مادر" در یکی از آیتم‌ها). فراموش نکنیم که برای پیش‌رفتن و جلوآمدن باید آزمون و خطا کرد، جسارت ورود به حیطه‌های خطرناک و ملتهب را داشت و دانست که هر کاری در قدم‌های اول می‌تواند غلط داشته باشد و فقط با تکرار و قرار گرفتن در معرض نقد و بررسی و اظهار نظر مخاطبان به ویرایش و ارتقای کیفی می‌رسد.
فكر نمي كنم نويسنده شما بنيامين بوده باشي ولي وقتي اين مطلب را كپي كردي يا خودت نوشتي نشون ميده مطلب رو قبول داري
شما خودت حاضري يك طنز پرداز اين طور به مادرت برچسب فاحشگي بزند و بعدش هم طرفدارانش با اين حرفها توجيه كنند؟؟؟
مادر طرف را فاحشه كرده ايد و مي فرماييد باید آزمون و خطا کرد!!!!!!
براي همه همين طور نسخه مي پيچيد يا فقط براي بعصي ها؟؟؟
     
  

 
RONIN
نمیدونم چرا شما همیشه نیمه خالی لیوان رو مشاهده میكنید و جوانب دیگر رو نمی سنجید
مطلب هم كار نیما حسنی‌نسب هستش
مشكل نسخه پیچی نیست مشكل اینه كه شما شخصا از مهران مدیری خوشتون نمیاد و برای كوچك جلوه دادن ایشون دنبال مواردی میگردید كه شاید اصلا به چشم سایرین نیاد ولی شما چون مزایایی براتون داره ...
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
زن

 
benyamin: مشكل نسخه پیچی نیست مشكل اینه كه شما شخصا از مهران مدیری خوشتون نمیاد و برای كوچك جلوه دادن ایشون دنبال مواردی میگردید كه شاید اصلا به چشم سایرین نیاد ولی شما چون مزایایی براتون داره ...
اولا تهمت زدن خلاف قوانینه و جنابعالی باید علم غیب داشته باشی كه از دل من خبر داشته باشی
ولی اگه این طوری باشه
اتفاقا قضيه كاملا برعكسه و چون شما از مسخره كردن كانالهاي سياسي خوشتون اومده سعي دارين هر طور شده قضيه رو مثبت جلوه بدين و حتي عقب نشيني خود مديري را هم نمي بينين
شاه رضايت داده وزير رضايت نميده!!!!!
راستي جواب سئوال من در مورد آزمون و خطا را ندادي؟؟؟
ضمنا تهمت فاحشگی به مادر هر شخص مورد كمی نیست
من تعجب میكنم چرا به چشم شما نمی اد؟؟؟؟؟
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   

 
RONIN
چرا شما هرچی دلتون میخواد میگید و برای ما تهمت محسوب نمیشه اما ما با همان نوع برخورد میكنیم تهمت محسوب میشه ؟!!
RONIN: چون شما از مسخره كردن كانالهاي سياسي خوشتون اومده
چرا خوشم نیاد كانالهایی كه هیچ وجه قابل توجهی ندارند جز سرگرمی و خنده RONIN: ضمنا تهمت فاحشگی به مادر هر شخص مورد كمی نیست
من موندم چرا این مورد به شما و امثال شما كه عاشق كانال های مورد تمسخر قرار گرفته برخورده و سایرین هم عین خیالشون نیست ؟!! بهتره جای اینگونه مباحث بعد مثبت طنز رو نگاه كنی
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 2 از 4:  « پیشین  1  2  3  4  پسین » 
سیاست

شاهكار مهران مدیری (طنز سیاسی قشنگ ماهواره)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA