انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
شوخی و سرگرمی سکسی
  
صفحه  صفحه 1 از 11:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

انواع جنده را بشناسیم


مرد

 
در این قسمت سعی داریم پی انواع جنده ببریم.

برای شروع به تعریف جنده می پردازیم
جنده مخلوقی است كه در برابر دریافت پول یا تطمیع به دیگران همبستر شده و تن به انواع خفت ها می دهد و خود بر انواعی است مختلف
همانطور که هر چیزی به چندین نوع مختلف تقسیم شده ، شغل مقدس جنده بودن هم دارای چندین نوع میباشد که در چند قسمت بطور کامل بشرح خواهد رفت:
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
جنده ملتمس :

این نوع جنده بودن آخرین مرحله جندگی در تمام جهان بجز کشور های آسیای میانه بخصوص ایران و افغانستان میباشد . در ایران و افغانستان بدلیل گرانی قیمت اجناس خوب و مرغوب از این نوع جنده بعنوان جنس ارزان و دست دو میلیارد و پانصد و پنجاه هزارم استفاده میگردد . در کشورهای غنی این نوع از جنده ها در گوشه و کنار خیابان ها ولو بوده ، به محض دیدن مردی مثل گدا ها بپای شما میافتند و حالا نمال کی بمال که آقا تو رو خدا بیا منو بکن که دارم میمیرم . هر کاری هم بکنید ول کن شما نمیشوند ، حتی مشت و لگد شما را مرهم دانسته و از آن لذت میبرند .
در صورت مواجه شدن با این نوع جنده دو عدد پا از دوست و اقوام خویش قرض گرفته و فرار نمایید ، زیرا این موجودات به انواع و اقسام امراض مسری منجمله مرض خانمانسوز ایدز مبتلا میباشند . اگر شما فردی کس ندیده باشید در همان وحله اول از کردن وی دریغ نکرده با کمال میل بسوی بد بختی ، کثافت و لجن کیر بر میدارید . پس از همین لحظه حرف مرا گوش داده بدنبال یک عدد دوست هر چند بدترکیب و بد هیکل اما سخاوتمند باشید تا در مقابل این موجود ، خدای نا خواسته تسلیم نشوید .
در زمانه های قدیم بزرگان اهل کس برای خود آداب و رسومی داشتند . فردی که بعنوان کس گاء به کیش کس کن ها در میآمد مکلف بود به قوانین آن کیش احترام بگذارد ور نه بعنوان مفسد و جانی مجازات میشد . اولین حکمی که در آن کیش بعنوان امری فرض شناخته میشد و تمام کس گاء ها بدان احترام میگذاشتند << کس سگ مگذارید که قفل میکند >> بود . هیچکس تا بعد از مرگ فروگذار بزرگ ، دوازدهمین رهبر کس گاء های جهان نتوانسته بود قفل از راز نهفته این سخن بردارد . مگر بعد از مرگ آن بزرگوار که خدایش بیامرزد مردی به اسم بکند و در رود ، که مردی استثنائی و دانا بود راز این سخن را کشف کرد . قانون مذکور در مورد جنس شماره 450 که برابر با قانون دوازدهم اجناس گاییده شده : اگر جنده ای بیش از هزار بار بگاء رفته باشد گاییدنش حرام باشد زیرا به تمامی امراض خطرناک و مسری آلوده میباشد . مجازات کسیکه نا خواسته ، خودخواسته و اجبار زن یا نفس الاغه خویش اقدام به گاییدن چنین جنده میکرد همانا مرگ و سپس به آتش کشیدن جسد مرد خاطی بود .
تاریخ انقراض این کیش همانا برابر با ظهور آیین جدید و دروغین کس لیسان بوده است . برای آگاهی شما عزیزان بعنوان نمونه اولین و مهمترین کلام رهبر این آیین یعنی کس لیس اول که مادرش جنده در باران کس گایان بود را برایتان بیان میدارم . کاچی بهتر از هیچی که همانا اساس آیین کس لیسان باشد به کردن هر نوع کسی ، حتی حیوانات امر میکرد . این آیین نیز خوشبختانه در سال 1980 میلادی بدلیل سوء استفاده از اطفال و حیوانات اهلی مانند : گاو ، اسب ، الاغ ، شتر ، گربه ، سگ و پرندگان با شکایت انجمن های حمایت از کودکان و حیوانات اهلی غير قانوني اعلام شد
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
- جنده مجانی

این نوع جنده هم همانند جنده ملتمس در تمام کشور ها بجز ایران ، افغانستان و پاکستان به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد . در کشورهای جهان اول که چشم و دول مردان از جنده سیر شده است این نوع جنده بوسیله عمله های آن کشورها بگاء میرود و آدم های درست حسابی توجه ای به این نوع موجود نمی کنند . در کشورهای پیشرفته این نوع جنده ها که تاریخ مصرفشان گذشته و به قول خودشون ایکپایرد شدن ، با ماشین در خیابانها راه افتاده و پسر سوار میکنند . البته هر پسری هم سوار ماشینشان نمی شود ، اما آنهایی که سوار ماشین این جنده ها میشوند امکان دارد پولی خوبی گیرشان بیاید . زیرا این موجودات اگر از طرف خوششان بیاید سعی در خر کردن او میکنند و مبلغی هم بعنوان پول تو جیبی به شما میدهند .
متاسفانه در کشورهای جهان سوم این جنده ها هم دارای تاریخ مصرف بلند مدتی بوده ، حتی تا جسدشان نیز بوسیله مسئولین سردخانه گاییده میشود ..
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
- جنده بی مکان

این نوع جنده در تمام دنیا موجود بوده ولی قیمت آن در تمام دنیا همانند قیمت دلار و یورو در حال جابجایی و تغییر است . در خارج هزینه و کس مزد این جنده ها مشروب و یا تنقلات میباشد اما در ایران دارای ارزش والایی همچون ....... میباشد . این نوع جنده اکثراً در کنار خیابانها با پوششی غیر اسلامی دیده میشود و در مقابل چنین جنده ای صفی از انواع ماشین های مدل بالا ( بنز ) و مدل پایین ( پیکان ) ایستاده اند تا خانم هرکدام از آنان را به میل خویش انتخاب نماید . شما برای نمودن چنین جنده ای به مکان نیاز دارید ، زیرا این موجودات لامکان بوده و مکانی ندارند که شما را برده و پول مکان را جدا دریافت نمایند . پس یا مکان گیر بیاورید و یا اندرون ماشین خویش بکنیدشان تا انگشت پایشان برود توی چشمشان و جلسه بعد با مکان شوند .
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
میهمان
 
- جنده بامکان
این نوع از جنده همانند جنده لامکان باشد اما تنها حسنی که نسبت به آن نوع از اقوام خود دارد این باشد که مکان دار بوده و پول مکان را به همراه پول سوراخ از شما بستاند .
البته این نوع از بسیار خطرناك است چون شاید در مكان نسبت به شما تعرضی صورت گیرد و پولی هم از طرف دوستان پرداخت نگردد
در این صورت هم كون دادید و هم پول نگرفتید
خیلی سوزش داره
     
  
میهمان
 
- جنده بامرام
همانا دوست دختر شما باشد که بدون چشمداشتی ( آره جون عمه شون ) تمام سوراخهای بدن خویش را در اختیار شما قرار میدهد . این نوع جنده بیخطر و کم خرج بوده به نفع اقتصاد شما و خانواده محترمتان میباشد . چنین جنده ای رفاقتی به شما میدهد ، به رفیق شما میدهد ، به داداش شما میدهد و اگر مامانتان عمر خود را به شما داده باشد ، به بابایتان نیز میدهد . در آخر نیز میگوید : واااااااااااااااا ، تو که گفتی نمیخای با احساسات من بازی کنی ؟ و یا : خیلی نامردی ، کثافت ! و یا : میرم شکایت میکنم. تو با احساسات من بازی کردی ، تو منو بازیچه دستت ( کیرت ) قرار دادی ! و یا : آخیششششششششششش بلاخره از شر تو ( همانا کیر شما ) راحت شدم . و یا اینکه : تو رو خدا با من ازدواج کن ، من دوست دارم .
برای مبارزه با عوارض ناشی از این نوع جنده باید فقط یکبار تویش بگذارید و بس . اگر خووووووب گوشتی بود دو بار و گرنه فکر میکند بانوی خانه شماست .
     
  
میهمان
 
- زن جنده
همانا زن شما باشد که با پرداخت مبلغی معلوم برای عمری اجازه اش میکنید تا بدیگران ندهد . چنین جنده ای غیر قابل کنترل بوده ، در صورتیکه شما را دور ببیند و یا اصلاً نبیند به پسر همسایه و یا بقال سر کوچه پناه برده حالی به حولش میدهد . برای مبارزه با چنین روادید بدی باید این نوع موجود را در قفس نگهداری کنید .
     
  
میهمان
 
- جنده پستون تو کون
بدون اینکه حرف اضافی بزنم ، فقط میگم از این نوع جنده خودداری کنید .
     
  
میهمان
 
البته به قول استاد ما مردم دنیا در دو دسته تقسیم می شوند و هیچ مخلوقی از دایره این دو جدا نیست
1 - مردمان كس خل
2 - مردمان كونی
ایشان در استنباط می فرمودند اگر به شما (زن یا مرد ، پیر یا جوان ، بزرگ یا كوچك فرقی ندارد ) یك میلیون تومان بدهند ( البته در آن زمان خیلی پول بود ) شما یك دور كون می دهید یا خیر ؟؟؟
اگر جواب مثبت بود كه شما در دسته دوم یعنی مردمان كونی قرار می گرفتید در غیر اینصورت كس خل بودید
پدر آمرزیده با یك با آدم كونی نمی شه
     
  
میهمان
 
خيلي از ماها با يکي از اونها تا حالا رابطه داشتيم
همش تو اين فکريم که يکي رو گير بياريم و نقش يه سوپر استار پورنو رو اجرا کنيم
پوزيشن هاي مختلف و حالات و حرفها و .... خيلي چيزهاي ديگه
اما فکر کرديد که اون بدبخت تو چه فکريه ؟
چه حالي مي شه از اينکه در ساعت چندين نفر لمسش مي کنند
فکر مي کنيد تو خلوت خودشون چيزي براشون باقي مي مونه ؟
پول چقدر ارزش داره ؟
و در مقابل اون پول چه چيزي رو دارند مي فروشند ؟
خدائي خيلي بدبختند
     
  
صفحه  صفحه 1 از 11:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
شوخی و سرگرمی سکسی

انواع جنده را بشناسیم

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA