انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  

مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب نوشته دکتر جان گری


مرد

SexyBoy
 
مریخی ها و ونوسی ها دراتاق خواب
نوشته : دکتر جان گری




لینــــــــــــک دانلود

رمز فایل : looti.net

توضیحات: این کتاب گزیده ای از سخنرانی های دکتر جان گری در مورد روابط بین زوج ها و عوامل پایداری روابط مثبت آنان است.

------------------

کلمات کلیدی : مقاله جنسی + مسائل جنسی + مسایل جنسی و روابط زناشویی + مریخی ها و ونوسی ها + مریخی ها و ونوسی ها دراتاق خواب + دکتر جان گری + روابط بین زوج ها + دانلود رایگان مریخی ها وونوسی ها دراتاق خواب + دانلود کتاب مریخی ها وونوسی ها دراتاق خواب + دانلود مریخی ها وونوسی ها دراتاق خواب + دانلود pdf مریخی ها وونوسی ها دراتاق خواب.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
مريخي ها و ونوسي ها در اتاق خواب -1
زنان همچون ماه می مانند و مردان همچون خورشيد :
دكتر جان گری

زنان از اين نظر به ماه شبيه‌اند كه دائماً يا در حال جلا يافتن‌اند و يا رنگ مي‌بازند. گاهي كه زن توجه‌اي به مهر و محبت همسر ندارد، نه تنها رسيدن به ارگاسم برايش ميسر نيست، بلكه حتي ممكن است آن را نخواهد. به آقايان توصيه مي‌كنم اين تفاوت زن با مرد را به درستي درك كنند.

زن در سيكل جنسي‌اش زمان‌هايي است كه واقعاً ارگاسم مي‌خواهد و بدنش رسيده و آماده‌ي آن است؛ در حالي كه در ساير اوقات ترجيح مي‌دهد بيارامد و تعطيل باشد. البته او در هنگامي كه به ارگاسم اهميتي نمي‌دهد، همچنان مي‌تواند سكس داشته باشد و حتي برانگيخته شود.

در طي سيكلش، گاهي به مرحله‌ي ماه تمام مي‌رسد و گاه در ماه نيمه و يا ماه نو به سر مي‌برد؛ و خواهش جنسي‌اش به طور پيش‌بيني ناپذير بين اين مراحل و مراحل بينابين نوسان مي‌كند. مطمئن باشيد هيچ راهي نيست كه مرد دربيابد همسرش حين معاشقه در كدام مرحله قرار خواهد گرفت. براي زن زمان چرخش بين ماه‌هاي تمام متفاوت است.

مردان به طور طبيعي از دگرگوني حالات زنان سر در نمي‌آورند، زيرا خود به ماه شباهت ندارند. آنان شبيه خورشيدند كه هر بامداد با لبخندي درخشان طلوع مي‌كند.

مرد آنگاه كه تحريك مي‌شود، در جست‌وجوي رهايي بر مي‌آيد. بدنش ارگاسم را مي‌خواهد و عموماً براي رسيدن به آن با مانعي مواجه نيست. اگر تحريك پيش آيد و به رهايي نرسد، احساس نارضايتي خواهد كرد و چه بسا دچار ناراحتي جسماني نيز بشود. بنابراين، برايش بسيار به دور ازذهن است كه زن در هر تجربه‌ي سكسي‌شان نخواهد و يا نياز نداشته باشد كه رهايي يابد. اما، زن اين گونه است. وقت‌هايي است كه حتي از عشق‌بازي لذت هم مي‌برد ولي ارگاسم را نمي‌خواهد. در اين مواقع، ‌مشكل اين است كه مرد به اشتباه فكر مي‌كند اشكالي وجود دارد.

مردان موفقيتشان در سكس را چگونه ارزيابي مي‌كنند؟

اين تمايل در مردان هست كه سكسي را موفق مي‌دانند كه به ارگاسم زن بينجامد. اگر ارگاسمي در كار نباشد، زن گاه مجبور مي‌شود ساعت‌ها اخم و تخم مرد را تحمل كند. از اين رو، زن خود را تحت فشار مي‌بيند كه نمايش سكس دهد و هرچند تمايلي ندارد، براي رضايت مرد، تظاهر به لذت بردن از آن كند.

چنين فشاري خوشايندي سكس را براي زن كم مي‌كند و مانع از آن مي‌شود كه او جزر و مد و جريان طبيعي ميل جنسي‌اش را تجربه كند. آري، اگر مجبور باشد كه در هر بار به اندازه‌ي مرد خود را سر كيف نشان دهد، ديگر فرصتي برايش پيش نمي‌آيد كه بياسايد و اجازه دهد تا سكس او را با خود به سمت تجارب جديد پيش ببرد.

يك بار كه زن ديد ناگزيري و بايدي در كار است كه تظاهر به ارگاسم كند، شايد همين مانعي شود تا ديگر ارگاسم واقعي نداشته باشد. شايع است كه بسياري از «الهه هاي بزرگ سكس» در زندگي واقعي‌شان به هيچ‌وجه ارگاسم‌دار نيستند. فشار براي ارگاسم داشتن در هر بار تجربه‌ي جنسي، زن را از آن باز مي‌دارد كه وقتي بدنش واقعاً آماده‌ي ارگاسم است، بتواند ارگاسم داشته باشد. اين از ويژگي‌هاي سكس عالي است كه زن خود را ناگزير نمي‌بيند كه به هر نحوي شده وانمود به داشتن ارگاسم كند. راه براي رسيدن به اين منظور يگانه است: ‌مرد و زن با عميقاً شناختن تفاوت‌هاي جنسي بينشان هم‌ديگر را براي رسيدن به تجارب متنوع آزاد مي‌گذارند.

زندگي سرشار از سكس عالي داراي لحظات خاطره‌انگيزي است- لحظاتي كه هرگز فراموش نمي‌شوند. به علاوه، در آن مواقعي است كه هر چند اين غنا را ندارند، ولي خوب و دوست داشتني‌اند. در چنين اوقاتي، هر دو طرف به تمناهاي خويش مي‌رسند. زن لذت مي‌برد و مرد بي‌توجه به اين كه زن ارگاسم را نشان مي‌دهد يا نه، ارگاسم خود را تجربه مي‌كند و مهر و محبت جسمانيي كه وجودش مي‌طلبد به دست مي‌آورد.

سكس خاطره‌انگيز :
دكتر جان گري

شب هنگام بود و براي خواب لباس‌هايم را كنار تخت عوض مي‌كردم كه نگاهم به همسرم افتاد. او نيز لباس خواب به تن مي‌كرد. ناگهان به فكر افتادم كه آيا مي‌توانيم سكس داشته باشيم. پرسيدم: «آيا امروز صبح سكس داشتيم؟»
همسرم خنديد و گفت: «بله، و واقعاً خاطره‌انگيز بود! اين طور نيست؟» پاسخش مرا نيز خنداند. هر دو از لذت آن تجربه‌ي دلنشين شادمان بوديم.

صحبت ما به بهترين شكلي تفاوت سكس هميشگي و سكس خاطره‌انگيز را برايم نشان داد. يك سال زندگي مشتركمان توام با سكس عالي بود. در تجاربمان همواره يا سكس هميشگي و يا سكس عالي را داشتيم و از اين رو، پاسخ همسرم بسيار روشنايي بخش بود.

ما معمولاً به سكس عادي مي‌پردازيم. حتي اگر فوت و فن سكس خاطره‌انگيز را بلد باشيم، باز هم به آساني استفاده از آن را فراموش مي‌كنيم. به خصوص مردان، از اين بابت فراموشكاران بزرگي به حساب مي‌آيند.
نه، دچار سوء تفاهم نشويد، اصلاً قصد بي‌توجهي ندارند. آنچه رخ مي‌دهد، فراموش كردن چيزي است كه براي زن مهم مي‌باشد. مردان طبيعتشان حركت به سمت كاراتر بودن است. وقتي با بيست دقيقه نوازش نتيجه گرفته مي‌شود، نيمه‌ خودآگاه وسوسه مي‌شوند كه: «ببينم ده دقيقه هم كار خودش را مي‌كند يا نه؟» تمايل مرد براي رسيدن به مقصد، او را از نياز زن به زمان بيشتر غافل مي‌كند.

چرا مردان فراموش مي‌كنند؟

«سكس عالي داشته باشيد» ترجمه نكنيد كه بايد هر بار آتش‌بازي به راه انداخت. آنچه سكس عالي مي‌خواهد آگاهي پايدار از نيازهاي متفاوت همسرتان است. ايده‌آل هم اين است كه در هر بار هر دو احساس كنيد در حال به دست آوردن آن چيزي هستيد كه به آن نياز داريد.

معمولاً نيازهاي سكسي زن براي كاميابي فراموش مي‌شوند. مرد تجارب اوليه را بسيار آهسته جلو مي‌برد. در آن برهه، مطمئن نيست كه زن چه دوست دارد و اطميناني هم ندارد كه زن اصلاً تماس جنسي‌شان را مي‌خواهد يا نه؛ اما هنگامي كه مدتي به سكس مي‌پردازند، مرد كار را سر راست كرده و به تمناهاي دل خود مشغول مي‌شود. او متوجه نيست كه رفتار دودلانه و آهسته‌اش بوده كه زن را بسيار تحريك مي‌كرده است. گرايش مرد به شتاب گرفتن آن قدر نيرومند است كه وقتي درباره‌ي ويژگي‌هاي متفاوت زن مطالعه هم كرده باشد، باز ممكن است در اوج شهوت به آساني فراموششان كند.

زن احساس مي‌كد كه مرد ديگر اهميتي به او نمي‌دهد؛ اما حقيقت چيزي جز اين است. مرد در حالي كه عميقاً به همسرش اهميت مي‌دهد، شايد فراموش كند و حتي نداند كه فراموش كرده است. تجربه‌ي حيرت‌آوري را در سال اول ازدواجمان به خاطر مي‌آوردم. بعد از ظهر بود و پس از سخنرانيم راجع به سكس همراه بوني به سمت خانه مي‌راندم. نظرش را درباره‌ي سخنراني پرسيدم.

گفت:‌ «خيلي قشنگ از سكس حرف مي‌زني و مسائل را شرح مي‌دهي. شنيدنشان را دوست دارم. به همين خاطر هم در سخنراني‌هايت شركت مي‌كنم.»
با اعتماد به نفس و اين خيال كه پاسخ مثبت را خواهم گرفت، گفتم: «آيا آن طور كه سكس عالي را شرح مي‌دهم، به آن عمل هم مي‌كنم؟»
كمي درنگ كرد و سپس جواب داد: «خوب، قبلاً بيشتر به آن عمل مي‌كردي.»
پرسيدم: «يعني الان آن گونه نيست؟!»
لبخندي زد و گفت: «فكر مي‌كنم تازگي‌ها خيلي عجله داري.»
با شرمندگي گفتم: «خوب، امشب وقت زيادي داريم.»
او با نگاه دل‌نشيني مرا آسوده كرد و گفت: «اوه! به نظر عالي است.»
در لحنش انتقاد و يا سرزنش نبود، بلكه بيان نيازي عاشقانه بود. اين كمكم كرد تا درست بفهمم و حالت دفاعي نگيرم. خوب، براي من هم كه مرتباً مشغول آموزش سكس عالي بودم، جالب است كه فراموشكاري پيش آمد. من اصول اوليه‌ي صرف وقت براي زن را، خود از ياد بردم و همسرم را در فقدان آنچه نياز داشت باقي گذاشتم.

مرد هر چقدر هم آزموده باشد، زمان‌هايي است كه ناخواسته سريع مي‌شود. بنابراين، زن مي‌تواند با گفتن جملات خوشايندي چون جملات زير، او را متوجه كند:

  • اوه! اين طوري خيلي خوب است. بيا آهسته جلو برويم.
  • عزيزم، چه خوب است كه وقت زيادي داريم.
  • آه! امشب مي‌خواهم كه طولاني باشد.

چه چيزي سكس را خاطره‌انگيز مي‌كند؟
دكتر جان گري

در سمينار‌هاي اوليه‌ام، وقتي مردان و زنان تجاربشان را از سكس خاطره‌انگيز شرح مي‌داند، متوجه‌ي مضمون مشتركي در تمام آن‌ها شدم. مرد از آنچه كرده و پاسخي كه زن داده حرف مي‌زند و باسرخوشي شرح مي‌دهد چگونه زن را به سطح بالاتري از شور سكس رسانده است. زن، برعكس، از آنچه خود كرده بود نمي‌گفت، بلكه از احساساتشان و آنچه مرد كرده بود حرف مي‌زد. برايش كارهايي كه طي سكسشان انجام مي‌شد، از نتيجه‌ي آن مهم‌تر بود. او با غرور مي‌گفت كه مرد به چه كارهايي دست زده تا او را به كاميابي برساند. تفاوتي اين چنين بسيار تأمل‌آور است.

مرد سكس رضايت‌بخش و خاطره‌انگيز را در پرتو كاميابي زن مي‌بيند. براي مرد ارضا شدن زن يعني به رضايتي بيش از پيش رسيدن.

و زن نيز خاطره‌انگيزي و رضايت‌بخشي سكس را در كاميابي خود مي‌بيند، البته او بي‌هيچ ترديدي خواهان كاميابي مرد نيز هست؛ ولي ارضاء مرد علت اساسي لذت او نيست و به او تحريك مورد نياز براي رسيدن به ارگاسم را نمي‌دهد.

زن معمولاً نمي‌گويد: «سكس واقعاً عاليي بود، چون همسرم به ارگاسمي عالي رسيد.» براي زن، سكسي عالي است كه در آن مرد موفق به كاميابي او شود. آري، مرد و زن سكسي را خاطره‌انگيز مي‌دانند كه همراه با كاميابي زن باشد. هرگز نشنيدم مردي شكايت كند كه: «من لذتي نبردم، ولي به همسرم خيلي خوش گذشت. او به تنها چيزي كه اهميت مي‌داد لذت بردن خودش بود و بس. به روش خود با من عشق‌بازي كرد و رفت.»

وقتي لذت زن، لذت مرد مي‌شود:

هرچه صميميت عاطفي مرد و زن بيشتر شود، لذت مرد به لذت زن وابستگي بيشتري پيدا مي‌كند. جسم‌هايشان هم را لمس مي‌كنند و عواطفشان نيز بر هم مي‌نشينند؛ پس مرد كاميابي زن را مانند كاميابي خود تجربه مي‌كند.
زن، اگر اوقات عاليي گذرانده باشد، مرد را پر از اعتماد به نفس مي‌كند و اين براي مرد بسيار برانگيزاننده است. كاميابي و لذت زن تضمين كننده‌ي كاميابي اوست. عاشقانه توجه مي‌كند و ارزش سكس به ارگاسم داشتن زن وابسته مي‌شود. قبلاً نيز گفتم به ارگاسم رسيدن زن مبنايي براي كاميابي مرد است. اگر زن حداكثر لذت را تجربه نكند، مرد به اشتباه آن را دليل كامياب نشدن او به حساب مي‌آورد و احساسش كم مي‌شود. اين مشكل آنگاه از ميان مي‌رود كه مرد بفهمد همسرش مي‌تواند كامياب شود، بدون آن كه لازم باشد در هر بار به ارگاسم برسد.
لحظه‌ي گشايش با آگاه شدن مرد فرا مي‌رسد: زن مي‌تواند بدون ارگاسم نيز از سكس لذت ببرد. شادي افزايش مي‌يابد و هر دو به آرامش مي‌رسند. مرد از سنجيدن سكس با ارگاسم زن باز مي‌ايستد و زن نيز از احساس فشار براي هميشه ارگاسم داشتن رها مي‌شود. مرد، با فراغتي خيال‌انگيز، سنجه‌اش را خرسندي زن قرار مي‌دهد؛ و زن مجال مي‌يابد تا بي‌هيچ فشاري بياسايد و از سكس لذت ببرد.

به هر جهت، آقايان، به خاطر داشته باشيد حالات زن شبيه ماه است. همسرتان در بعضي مواقع رضايت و كاميابي‌اش نيازمند ارگاسم نيست. خانم‌هايي كه با آن‌ها مشاوره كرده‌ام اين حقيقت را به صورت‌هاي مختلف بيان كرده‌اند:

- هميشه كه ارگاسم لازم نيست. اگر آن را نداشته باشم، اشكالي وجود ندارد؛ فقط ارگاسم ندارم.

- بعضي وقت‌ها تنها چيزي كه مي‌خواهم بودن در آغوش همسرم است. اگر او ارگاسم داشته باشد، خوشحال مي‌شوم؛ ولي براي خودم ارگاسم را نمي‌خواهم. گويي در وجودم نيست. در حالات ديگر، آن را در درونم دارم و واقعاً مي‌خواهم به آن برسم.

- گاهي ارگاسم را با تمام وجود مي‌خواهم؛ ولي در مواقع ديگر، چيزي كه بيش از همه دوست دارم در آغوش گرفته شدن و نوازش است.

اگر مرد از شباهت زن به ماه آگاه نباشد، نه تنها مايه‌ي ناكامي خود مي‌شود، بلكه زن را نيز تحت فشار قرار مي‌دهد.

چرا زنان حيرت‌زده مي‌شوند؟
دكتر جان گري

در اجتماعات، وقتي مي‌گويم مردان خواهان كاميابي زن هستند، اكثر زنان حيرت زده مي‌شوند. واكنش آنان حاوي اين مضمون است: «اگر او به كاميابي و رضايت من اهميت مي‌دهد، پس چرا در برآوردن شهوت خود اين قدر عجله مي‌كند؟!» زنان نمي‌دانند! بله، با شناخت تفاوت‌هاي مرد و زن است كه پاسخ ساده‌اي براي اين دو گانگي به دست مي‌آيد.

مرد از ته دل كاميابي زن را مي‌خواهد، ولي اين مشكل را دارد كه فكر مي‌كند آن چيزي كه براي خودش لذت‌بخش است براي زن نيز لذت‌بخش خواهد بود. او، چون از لذت بردن زن كامياب مي‌شد، مي‌پندارد زن نيز از لذت بردن او به كاميابي مي‌رسد. مرد، به طور غريزي، متوجه نيست زن به زمان بيشتري نياز دارد و به علاوه آن چيزهايي كه براي داشتن سكس‌عالي مي‌خواهد بسيار متفاوت‌اند.

همچنان كه توجه داشتيد بارها گفتم كاميابي زن خيلي پيچيده‌تر و ديرياب‌تر از مرد است. زن مرد را با تماس‌هاي ماهرانه، وقت‌ زياد و طرز برخورد پرمحبت و مهربانانه مي‌خواهد. اين در حالي است كه مرد به هنگام تحريك، كه سريع بر او تأثير مي‌گذارد، غالباً به ارگاسم مي‌رسد. مشكلش اين است كه خيلي زود ارگاسم را تجربه مي‌كند؛ و از اين بابت، از نظر او زن خيلي طولش مي‌دهد. زن، اما برعكس، مرد را عجول مي‌بيند.

به هر حال، هر زمان كه مرد شروع به درك كرد چگونه تجربه‌ي جنسي را براي برآوردن نيازهاي زن طولاني‌تر كند، مشكل فوق به راحتي حل مي‌شود. يك دفعه كه زن به كاميابي برسد، حاضر است در مواقعي كه مرد تمايل به طول دادن ندارد، همكاري بيشتري نشان دهد.

هنگامي كه تفاوت‌ها شناخته مي‌شود، حقيقت باشكوهي كه نمودار مي‌شود هم‌خواني بالاي مردان و زنان با هم است. تعجب نكنيد! زن كه به مرحله‌ي ماه كامل مي‌رسد، يعني خواهان ارگاسم است، فرصت بي‌نظيري به مرد مي‌دهد تا با رساندن او به سطوح بالاي كاميابي، بسيار شاد و مسرور شود؛ و در اوقاتي كه زن به ماه نيمه يا كمتر از آن مانند است و خواهشش با تماس يافتن برآورده مي‌شود، مرد امكان مي‌يابد آزادانه از سكس لذت ببرد. در اين حالت، مرد نيازي به بازداشتن خود ندارد و مي‌تواند هماهنگ با ساختار بيولوژيكي‌اش در عرض چند دقيقه ارگاسم داشته باشد.

در هنگامه‌ي ماه تمام، زنتان را به آغوش بگيريد و وقت را به آن ميزان كه نياز دارد در اختيارش بگذاريد. سپس، زماني كه آماده‌ي ارگاسم نيست، خود آزاد باشيد و آنگونه رفتار كنيد كه دوست داريد. در اين حالت، شما شبيه دونده‌اي هستيد كه به سمت مقصد مي‌دود؛ ولي در حالت نخست، بيشتر به دونده‌ي پراستقامتي شباهت داريد كه هر آن قدر لازم است طول مي‌دهد تا آخر شود.

وقتي كه زن ارگاسم نمي‌خواهد :

گاهي زن سكس را شروع مي‌كند و نمي‌داند آمادگي ارگاسم را دارد يا نه. در وضعيتي است كه نمي‌فهمد در مرحله‌ي ماه كامل به سر مي‌برد يا در ماه نيمه است. حال، دچار احساسات عاشقانه هم مي‌شود. مي‌خواهد سكس را تماماً داشته باشد؛ ولي با جلو رفتن مي‌بيند كار نمي‌شود؛ يعني بدنش ارگاسم را نمي‌خواهد.

مرد براي رساندن زن به ارگاسم وقت مي‌‌گذارد و تلاش زيادي مي‌كند. زن نيز مي‌كوشد آن را داشته باشد؛ ولي بدن او آمادگي‌اش را ندارد. اين امر مي‌تواند هر دو را مستأصل كند. مرد حس مي‌كند اشكالي وجود دارد. زن نيز ممكن است يا احساس كند اشكالي هست يا خود را ملامت كند. وقتي مراحل ماه را تشخيص ندهد، ناخواسته به اين فكر مي‌افتد كه عيبي پيدا كرده. به علاوه، در شرايط بدِ پيش آمده، ممكن است براي پاسخ به مرد ارگاسم غيرواقعي را از خود نشان دهد. هر دو از اين بابت به اعتماد به نفسشان لطمه وارد مي‌شود و خاطره‌ي ناراحت كننده‌اي برايشان باقي مي‌ماند كه چه بسا بر ميل جنسي‌شان تأثير منفي ب‌گذارد.

نكته‌ي نويد بخش اين است كه چنين سرخوردگي‌هايي- هرچند كهنه- در اثر آگاهي زوج از سيكل جنسي زن بر طرف مي‌شوند. بارها و بارها زنان برايم گفته‌اند كه فقط با شنيدن شباهتشان با ماه از فشار روحي براي ارگاسم داشتن رها شده‌اند. حتي زني كه در برقراري ارتباط جنسي مشكل دارد، وقتي از اين جهت خود را راحت ببيند، اعتماد به نفسش زياد شده و چون مجبور به پاسخ دادن نيست، به سمت رفتار طبيعي‌تر سوق مي‌يابد. درهنگام ماه كامل نبودن، اگر زن تلاش بيهوده براي ارگاسم نداشته باشد، زمان ديگري فرصت آن را به دست مي‌آورد كه ارگاسم را تجربه كند.

مشغول معاشقه هستيد كه در مي‌يابيد ارگاسمي در كار نخواهد بود. بهترين كار مطمئناً ادامه‌ي تلاشتان نيست. به مرد خود بگوييد: «بيا سكس سريع داشته باشيم.» جمله‌ي كوتاه شما دنيايي از تفاوت ايجاد مي‌كند. براي مرد توجه را از ارگاسم دادن به زن برگرداندن و به ارگاسم خود پرداختن عملي ساده و خوشايند است.
بله، ارگاسم زن براي مرد مهم است. اگر زن به آن نرسد، مرد مي‌انديشد كه باعث ناكامي همسرش است. اما، وقتي زن مي‌گويد: «بيا سريع باشيم»، بخش عاطفي مرد مي‌آسايد و قلاب را رها مي‌كند. حال، نه براي او و نه همسرش تقصيري در كار نيست؛ فقط زمان آن نبوده. پس، مرد با به آغوش گرفتن‌هاي عاشقانه، زن را كامياب مي‌سازد؛ و در عين حال، خود ارگاسم را تجربه مي‌كند.

اگر مرد شما وقت زيادي مي‌گذارد تا سكس شيريني را نصيبتان كند. پاداشش اين است كه گاهي زمان زيادي از او نخواهيد. فصل بعد را به لذت سكس سريع براي مردان اختصاص داده‌ايم- سكسي همراه با اطمينان‌دهي به زن كه آنچه نياز دارد به دست خواهد آورد.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  ویرایش شده توسط: SexyBoy   
مرد

SexyBoy
 
مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب - 2
لذت سكس سريع :
دكتر جان گري

در انبوه كتاب‌هاي مربوط به سكس، از صرف وقت براي رساندن زن به لذت حرف‌ها زده شده؛‌ ولي در هيچ كتابي نديده‌ام از نياز مشروع مرد به سكس سريع چيزي آمده باشد.

مرد معمولاً از كامياب كردن زن شاد مي‌شود؛ ولي بعضي وقت‌ها حس مي‌كند دلش مي‌خواهد از پيش‌نوازش‌ها در برود و به كار خود بپردازد. چيزي در وجودش عميقاً خواستار توقف بازداري مي‌شود. دوست دارد دلواپسي براي صرف وقت و يا انجام آنچه زن مي‌طلبد را كنار گذارد؛ فقط خودش باشد.در اين حالت، تمايل به شادي زن همچنان در او هست، ولي ديگر نمي‌خواهد صبر كند.

در كنار پيش بردن، پيش رفتن هم لازم است. مرد همان طور كه با محبت وقت مي‌گذارد و زن را به لذت مي‌رساند، گاهي نياز دارد به كار خود مشغول شود و سكس سريع داشته باشد. غريزه‌ را آزاد گذاردن و نياز تند مردانه را بي‌زمينه‌سازي برآوردن، او را مهيا مي‌كند در مواقع ديگر آسان‌تر براي زن باشد. بخش‌هايي از وجود مرد شبيه ماشيني‌اند كه گاه گاه با سريع رفتن كاربراتورش تميز مي‌شود. بدن مرد نياز دارد بعضي وقت‌ها بدون هر نوع بازداشتي به كاركرد طبيعي خود مشغول شود.

احساسمان از اين نياز آگاه باشد، چيزي است؛ و پرداختن به آن، چيزي ديگر. جيمز وقتي با لوسي سكس سريع داشت، غالباً دچار اين احساس مي‌شد كه لوسي به آنچه نياز دارد نمي‌رسد.

جيمز حس مي‌كرد لوسي آميزش جنسي بدون پيش‌نوازش را خودخواهي مي‌داند. شوهر از اين بابت خود را در تنگنا مي‌ديد و واهمه داشت كه عاشق خوبي به حساب نيايد. بنابراين، تا نزديكي‌هاي رفتنش به اداره صبر مي‌كرد و آنگاه لوسي را به آغوش مي‌كشيد.

او به زن مي‌گفت: «خوب، چند دقيقه وقت دارم. بيا سكس داشته باشيم.» زن به خوبي همراهي مي‌كرد و جيمز با خيالي آسوده از سكس سريع لذت مي‌برد.

اما، به تدريج جيمز به خاطر رويه‌ي فريبكارانه‌اش احساس گناه مي‌كرد. او ديگر نمي‌خواست با تظاهر به وقت نداشتن،‌ سكس سريع داشته باشد. به جيمز و لوسي پيش‌نهاد كردم كه مسئله را مي‌توانند با گفت‌وگو درباره‌ي آن به طور موثر حل كنند.

سكس سريع در عوض در آغوش گرفتن :

جيمز به لوسي گفت: «گاهي سكس را بدون مقدمات مي‌خواهم. مي‌دانم سكس بون پيش‌نوازش آنچه را كه مي‌خواهي به تو نمي‌دهد؛ولي براي من بسيار لذت‌بخش است.»
از زن پرسيدم: «جيمز در مقابل سكس سريع چه مي‌تواند برايت انجام دهد؟»
لوسي گفت: «درست نمي‌دانم. در اين باره، زياد فكر كرده‌ام؛ نگرانم كه با پذيرش سكس سريع، همه‌ي تجاربمان به آن خلاصه شود.»
جيمز با آرامش اظهار كرد: «اين حرف منطقي است. بسيار خوب، اگر قول دهم تجارب بي‌شتابي درست مانند آنچه تاكنون داشته‌ايم، با هم داشته باشيم، چطور؟»
او پاسخ داد: «خوب است، اما در مورد اين كه سكس واقعاً‌ مخصوص نيز داشته باشيم يا حداقل ماهي يك بار شب را بيرون به سر بريم و سكس رمانتيك داشته باشيم چه مي‌گويي؟»

لوسي مي‌دانست در اين لحظه حرف اول را مي‌زند، اكنون ماه را به دست آورده بود و مي‌خواست ستارگان را نيز داشته باشد. جيمز نيز خوشحال بود كه او را همراهي مي‌كند.

زن گفت: «اگر سكس سريع را مرتباً مي‌خواهي، من هم در آغوش‌گيري و نوازش را مي‌خواهم. دوست دارم ميلت را براي در آغوش گرفتنم به مدت چند دقيقه احساس كنم، بدون آنكه لازم باشد همواره پس از آن سكس داشته باشيم.»
جيمز گفت:‌ «مسئله‌اي نيست. هرگاه كه خواستي، به من بگو تا خود را بازدارم و با گرمي و محبت به آغوشت گيرم.» سپس كمي مكث كرد و گفت: «آيا چيز ديگري هم هست؟»
لوسي با شادماني پاسخ داد: «نه، فكرمي‌كنم كه همين كافي است.»

چهار وضعيت :
دكتر جان گري

معتقدم براي هر دو معامله‌ي خوبي بود. به آن‌ها توصيه كردم براي آن كه سكس سريعشان خالي از هر نوع تأثير منفي‌اي باشد، معامله‌شان را خلاصه كنند.

جيمز موارد را چنين جمع‌بندي كرد: «چهار وضعيت پيشنهاديم براي تو چنين است: ‌سكس مرتب بي‌شتاب كه در آرامش خانه به كمال مي‌رسد، ماهي يك بار سكس كاملاً مخصوص و رمانتيك در بيرون از خانه، نداشتن هيچ توقعي از تو در طي سكس سريع و همچنين در آغوش گيري مرتب. آيا با توجه به اين چهار وضعيت راضي هستي با من سكس حاضري داشته باشي؟»
لوسي گفت: «به نظرم خيلي خوب است؛‌ ولي اگر احساس خستگي كنم يا بدون دليل مشخصي آمادگي‌اش را نداشته باشم، دلم نمي‌خواهد اجباراً جواب مثبت دهم.»
جيمز با رضايت خاطر لبخند زد و موافقتش را اعلام كرد.

چگونه مي‌توان جذابيت جنسي را افزايش داد؟

آنچه پس از اين معامله رخ داد، دور از تصور جيمز و لوسي بود. زندگي جنسي‌شان كاملاً بهبود يافت و جيمز آشكارا مي‌ديد كه جذابيت‌هاي جنسي لوسي برايش بسيار زياد شده است.

خودش مسئله را اين چنين توضيح داد: «براي اولين بار در طول زندگي جنسي‌ام احساس آزادي كردم. ناگهان خود را رها ديدم تا بدون نياز به پيش‌نوازش، يك راست به سراغ آنچه دلم مي‌خواهد بروم. اولين بار بود كه دلواپسي از طرز عملم يا لزوم خشنود كردن همسرم نداشتم. همه‌چيز براي خودم بود، آن هم بدون احساس گناه از اين كه مبادا او ارضا نشود. واقعاً لذت‌بخش بود. هر دوي ما احساس خوبي داشتيم، زيرا مي‌دانستيم او آنچه را مي‌خواهد بعداً به دست مي‌آورد.»

سكس سريع بدون احساس گناه شيريني شگفتي دارد. آن براي جيمز و اكثر مردان رهايي باشكوهي به بار مي‌آورد. تصور كنيد به فروشگاه برويد و هر آنچه بخواهيد بخريد يا با هر سرعتي كه دلتان مي‌خواهد با خيال آسوده برانيد يا بدون كلاه بر موتورسيكلت سوار شويد و باد را لابه‌لاي موهايتان احساس كنيد. سكس سريع تجربه‌اي اين چنين دل‌چسب است. بله، آن نوعي بازگشت به نوجواني است. چشمه‌‌ي جديدي از بالندگي و شكوفايي عاطفي براي مرد است. مرد در نوجواني بر اسب شاهوار جنيست سوار مي‌شود. بودن شك، آزادي سكس سريع نشستن دوباره بر زين آن اسب است.

جيمز بعد از توافقشان نگران عدم پذيرش نبود و با اطمينان سكس را شروع مي‌كرد. لوسي نيز در تجاربشان، اگر حال و حوصله نداشت، به جاي نه گفتن، سكس سريع را پيشنهاد مي‌كرد.

به هر حال، بعد از چند سال رابطه‌ي آزاد و بدون احساس گناه، سكس سريع به نحو قابل توجه‌اي اهميتش را براي جيمز از دست داد. او به اين خصلت رسيده بود كه اگر لوسي آمادگي نداشت در بسياري از مواقع، به جاي پرداختن به سكس سريع، با روي گشاده صبر مي‌كرد تا آمادگي‌اش را بيابد.

جيمز بدون مخالفتي همواره قادر بود به سكس سريع بپردازد. پس، وقتي لوسي ميل به سكس آهسته و بي‌شتاب نداشت، او به هيچ‌وجه احساس عدم پذيرش و رد شدن نمي‌كرد- اين احساس ضروري‌اي است براي آن كه مرد با شور و حرارت مجذوب همسرش باقي بماند.

آنگاه كه توافق حاصل شد و مرد در اثر آن ديگر احساس عدم پذيرش و رد شدن نكرد، احساس عالي‌اي كه برايشان برقرار مي‌شود، همانا گاه گاه لذت بردن از سكسي است كه نياز به فشردن پا روي ترمز ندارد.

زن كه آماده نيست، چطور مي‌توان سكس ايمن داشت؟

با رفع شدن برداشت بد از سكس سريع، زن عملاً مرد را براي آغاز اين نوع سكس حمايت مي‌كند. در زير، عبارتي كه مرد معمولاً براي شروع سكس بيان مي‌كند مي‌آيد؛ و همچنين پاسخ‌هايي كه زن مي‌تواند در هنگام عدم تمايل به سكس هميشگي، به جاي نه گفتن، به زبان آورد.

١.مرد مي‌گويد: واقعاً تحريكم كرده‌اي، بيا با هم باشيم.

زن پاسخ مي‌دهد: آمادگي ندارم، ولي سكس حاضري خوب است.

٢.مرد مي‌گويد: دلم خيلي هوايت را كرده؛ كارها را كنار بگذار، بيا سكس داشته باشيم.

زن پاسخ مي‌دهد: آه! خيلي خوب است؛ ولي وقت زيادي ندارم. بگذار سكس سريع داشته باشيم.

٣.مرد مي‌گويد: الان وقتم آزاد است. مايلي سكس داشته باشيم؟

زن پاسخ مي‌دهد: اكنون مي‌توانيم سكس حاضري داشته باشيم؛ اما فردا شايد مجالمان بيشتر باشد.

٤.مرد مي‌گويد:‌ مي‌خواهي به اتاق‌خواب برويم و وقتمان را صميمانه بگذرانيم؟

زن پاسخ مي‌دهد: سكس سريع خوب است. شايد كمكم كند كمي بياسايم؛ و آنگاه بشود صحبت كنيم.

٥.مرد مي‌گويد: موافقي امروز وقتي براي عشق‌بازي كنار بگذاريم؟
زن پاسخ مي‌دهد: ميلي به پيش‌نوازش ندارم؛ ولي سكس سريع اشكالي ندارد. فكر مي‌كنم گاهي از سكس، فقط كنار تو بودن را مي‌‌خواهم.

٦.مرد مي‌گويد: حس مي‌كنم حسابي تحريك شده‌ام. خيلي دلم سكس مي‌خواهد.

زن پاسخ مي‌دهد: من هم همين‌طور؛ ولي وقت كافي نداريم، بيا سكس سريع داشته باشيم.

٧.مرد مي‌گويد: امشب با عشق‌بازي چطوري؟

زن پاسخ مي‌دهد: حالا سكس سريع مي‌خواهم، چون سرم بدجوري درد مي‌كند. كاش تا فردا بهتر شود.

٨.مرد حرفي نمي‌زند؛ ولي روي تخت مي‌رود و تمايلش را با حركاتي نشان مي‌دهد.

زن زمزمه‌ مي‌كند: اوه! احساس خوبي است. امشب دلواپس من نباش، كار خودت را بكن.

٩.در طي سكس، زن مي‌فهمد ماه كامل نيست.

زن دستان مرد را به آرامي مي‌گيرد و مي‌گويد: به درونم بيا. دوست دارم آنجا احساسات كنم. لذت بردن تو برايم خيلي خوشايند است. (گفته‌ي او اين مفهوم كليدي را مي‌رساند كه «نيازي نيست برايم وقت بگذاري، چرا كه بدنم آمادگي ارگاسم را ندارد.»)

١٠.مرد وقت زيادي صرف مي‌كند و زن مي‌فهمد كه آمادگي‌اش را ندارد. زن فقط دوست دارد كنار مرد باشد و او را از لذت برخوردار كند.

زن مي‌تواند مرد را به درون خود هدايت كند و بگويد: بيا امشب سكس سريع داشته باشيم.

افزودن سكس سريع بدون احساس گناه به حيات جنسي براي هر يك از زوجين رهايي غيرقابل انتظاري به بار مي‌آورد. تا وقتي مرد از نگراني بابت پذيرفته نشدن آزاد نشود، نمي‌تواند درك كند كه اين دلواپسي چگونه بر او تأثير مي‌گذاشته و مانع شور و حرارت جنسي‌اش مي‌شده. بهره‌بردن از مهارت‌هاي ارتباطي جديد، زن را نيز آزاد مي‌سازد در مواقعي كه آمادگي‌ ندارد، به تلاش بيهوده براي ارگاسم نپردازد يا تظاهر به آن نكند.

چطور مي‌شود كه مردان ديگر سكس را شروع نمي‌كنند؟
دكتر جان گري

مرد با هر پذيرفته نشدن بيشتر مي‌رنجد و غرورش عميق‌تر جريحه‌دار مي‌شود. وقتي تقاضاهايش به طور مكرر رد مي‌شوند، اعتماد به نفسش را از دست داده و سكس را با ترديد آغاز مي‌كند. حتي ممكن است تمايلش را به زن از دست دهد يا تمايل به زني كه او را رد نمي‌كند پيدا كند و يا كلاً علايق جنسي‌اش فروكش كند. درحالي كه مجذوب زن ديگري شده، شايد به اشتباه فكر كند كه ديگر تمايل به زن خود ندارد؛ يا اگر علاقه‌اش را به سكس از دست دهد، ممكن است آن را به علت بالا رفتن سن خود بداند.

در آغاز رابطه‌ي عاشقانه، زوج‌ها غالباً هرگاه كه بشود به سكس مي‌پردازند، سپس، همچنان كه زندگي عملي كار و خانه دوباره در برابر ديدگانشان ظاهر مي‌شود، تبعاً كمتر به سكس مي‌پردازند. با به دنيا آمدن بچه‌ها وقت باز هم محدودتر شده و بايد زمان به خصوصي را در نظر بگيرند يا منتظر فرصت مناسبي بمانند.

در اين شرايط، وقتي مرد خواهش خود را با گفتن «بيا عشق‌بازي كنيم» ابراز مي‌كند، معمولاً زن بدون تأمل كافي پاسخ منفي‌اي شبيه جملات زير مي‌دهد:

  • الان نمي‌شود، بايد شام درست كنم.
  • الان نمي‌شود، بايد تلفن بزنم.
  • نمي‌شود، بايد خريد كنم.
  • كار دارم.
  • نمي‌توانم، خيلي سرم شلوغ است.
  • حالا حوصله‌اش را ندارم.
  • الان موقع مناسبي نيست.
  • سرم درد مي‌كند.
  • آمادگي فكر كردن به سكس را ندارم.
  • پريودم.

مرد هر بار كه جوابي از اين نوع مي‌شنود، در سطح عواطفش به نوسان افتاده و تلاش مي‌كند همسرش را بفهمد؛ اما در هر بار براي او سخت‌تر و سخت‌تر مي‌شود كه احساس رد شدگي و عدم پذيرش نكند، و چه بسا پس از چندي از پرداختن به سكس باز مي‌ايستد. در اين حالت، ممكن است هنوز سكس بخواهد، ولي بعد از چندين و چند بار جواب منفي شنيدن ترجيح مي‌دهد جلوي خود را بگيرد و منتظر علامت واضحي از جانب همسرش شود مبني بر اين كه وي آمادگي آن را دارد.

مرد در بعضي موارد، وقت مي‌گذارد و براي تشخيص زمان مناسب تلاش زيادي به خرج مي‌دهد. او از خود مي‌پرسد: «آيا اكنون زمان خوبي است؟ آيا اكنون زنم آمادگي‌اش را دارد؟» او هر چند كمتر احتمال دارد كه بداند در هنگام تمايل به سكس، خود را از آن باز داشتن چه تأثيري بر وجودش مي‌گذارد؛ ولي حقيقت اين است كه اين بازداري‌ها احساس عدم پذيرش و طردشدگي را در مرد تقويت مي‌كند.

آن طورها هم كه به نظر مي‌رسد نيست :

هفت سال از ازدواج جك و آني مي‌گذشت. آن‌ها برايم گفتند كه در ابتدا شيفته‌ي هم بودند، ولي پس از سه سال مشكلات زناشويي‌شان شروع شده و به تدريج شور و حرارتشان را نسبت به هم از دست داده‌اند؛ ‌و حال، براي حل مسائلشان به من رجوع كرده‌اند.

طي مشاوره‌، آني به جك گفت: «دلم مي‌خواهد، مثل گذشته‌ها، زياد سكس داشته باشيم. آيا كاري كرده‌ام كه باعث ناراحتي تو شده است؟»
جك حيرت‌زده پاسخ داد: «من اين طور فكر مي‌كنم كه خودم هميشه سكس مي‌خواهم، ولي تو نمي‌خواهي. آيا اين حقيقتاً خواسته‌ي توست؟! در خيلي مواقع، چون آمادگي سكس را در تو نمي‌بينم، از سكس خواستن پرهيز مي‌كنم.»
آني گفت: «چطور ممكن است بدون پرسيدن، متوجه‌ شوي كه آمادگي‌اش را ندارم؟»
جك درنگ كرد. بعد در حالي كه كمي گره به ابروها انداخته بود گفت:‌ «مي‌دانم، براي فهميدنش به اندازه‌ي كافي مرا رد كرده‌اي.»
آني پاسخ داد: «اين منصفانه نيست. گاهي كه احساس بي‌حوصلگي مي‌كنم، گفتن اين كه سكس مي‌خواهي، مي‌تواند مرا- حتي اگر كمي طول بكشد- سر حوصله آورد. سكس خواستنت احساسم را هدايت مي‌كند. من واقعاً از گفتن اين كه سكس مي‌خواهي ممنون مي‌شوم.»
جك و آني بعد از اصلاح برداشتشان از خواست‌هاي يكديگر و وقتي سكس سريع را بدون احساس گناه آموختند، توانستند شور و حرارت را به رابطه‌شان بازگردانند.

در قسمت بعد به اين مي‌پردازيم كه چرا مردان احساس طردشدگي مي‌كنند.

چرا مردان احساس طردشدگي مي‌كنند؟
دكتر جان گري

آني هنگام گفت‌وگو با جك، درباره‌ي مواقعي كه سكس را نمي‌خواست، دچار سردرگمي مي‌شد. او نمي‌توانست بفهمد وقتي آمادگي ندارد، چرا شوهرش بايد اين قدر احساس طردشدگي كند. به نظر او، علاقه‌ي واقعي‌اش به سكس داشتن با جك در مواقعي كه آمادگي‌اش را داشت، براي آسوده‌ كردن خيال همسرش كافي بود.

مرد نيز از نظر منطقي با اين قضيه موافق بود، ولي از نظر عاطفي مسئله‌ برايش بسيار فرق مي‌كرد. به دلايل گوناگون، عدم پذيرش جنسي از حساس‌ترين و آسيب‌پذيرترين نقاط وجودي مرد است.

مردان، از نظر بيولوژيكي و هورموني، تمايل بيشتري به سكس دارند. سكس به طور طبيعي دائماً در ذهنشان است؛ و چون سكس را بسيار مي‌خواهند، وقتي زن با آن موافقت نمي‌كند غالباً احساس پذيرفته نشدن و طرد شدن مي‌كنند.

همان طور كه قبلاً گفتم برانگيختگي جنسي بيشترين تأثير را بر مرد مي‌گذارد و احساس را به او باز مي‌گرداند. اما همه‌ي داستان اين نيست. در شرايط تحريك، مرد در آسيب‌پذيرترين وضعيت نيز قرار دارد؛ و از اين رو، به بدترين وجهي درد عدم پذيرش و طردشدگي را تجربه مي‌كند.

تحريك باعث يادآوري رنجش‌هاي گذشته نيز مي‌شود. ناخوشايندي‌هاي تجارب گذشته زنده مي‌شوند و دردشان مجدداً احساس مي‌شود. در نتيجه وقتي مرد تحريك مي‌شود، آن احساسات بد برايش تجديد شده و شايد، بدون آن كه خود بفهمد، او را دچار خشم و عصبانيت كنند.

مردي كه نداند چطور از احساس طردشدگي دوري كند، يك راست به دامن درد و استيصال مي‌افتد. چه بايد كرد؟ چون راه گريزي نمي‌بيند، به تكرار تجربه‌ي درد كشيده مي‌شود و سرانجام جاذبه‌ي همسرش را از دست مي‌دهد. تصورش را بكنيد. مرد چون در خودآگاه راه حلي نمي‌يابد، در ناخودآگاه شهوت نسبت به همسرش را متوقف مي‌كند. البته رسيدن به اين فقدان ميل از روي انتخاب و اراده نيست، بلكه امري خود به خود و غير ارادي است.

مجذوبيت جنسي مرد گاه به جاي ديگري منتقل مي‌شود. او به زني فانتزي كه دست رد به سينه‌اش نمي‌گذارد يا به زني فاقد اهميت كه به كار معاشقه مي‌آيد، ميل جنسي‌اش را معطوف مي‌كند. اين هم دليلش روشن است، اگر به زن اهميت ندهد، احتمال طرد شدن دردناك وجود نخواهد داشت. بله، به همين علت است كه برخي مردان در برابر زن ناشناس برانگيخته مي‌شوند، ولي جذب زني كه بيش از همه دوست دارند، نمي‌شوند.

زنان سكس را دوست دارند :

زنان سكس را دوست دارند، ولي تمايل جنسي‌شان به سادگي مردان آفتابي نمي‌شود. زن براي حس كردن ميل جنسي زمان، امنيت و مهرباني مي‌خواهد. بله، او اين‌ها را مي‌خواهد تا نشان دهد معدني از احساس است. مردان اين را نمي‌دانند؛ زيرا در طول زندگي مشترك بسياري از پيام‌هايي كه از همسرشان دريافت مي‌كنند به نظرشان خلاف آن معنا مي‌دهد. مردان براي زنده نگه داشتن شور و حرارت و شيفتگي جنسي‌شان در طي سال‌هاي طولاني، نياز به پيام‌هاي روشني حاكي از علاقمندي همسرشان به سكس دارند.

به طور كلي، مردان در سن هفده يا هجده سالگي در اوج علاقه‌ي جنسي هستند. زنان اين بهار را در36 تا 38 سالگي تجربه مي‌كنند. فرصت لازم براي برانگيخته شدن مردان و زنان نيز به همين الگو شبيه است. مرد با كمي نوازش تحريك مي‌شود، حال آن كه زن به زمان قابل توجه‌اي نياز دارد. خوب، وقتي مرد احساسش كاملاً پخته مي‌شود، زن هنوز در آغاز راه است. پس، به طور عادي مرد فكر مي‌كند زن سكس را دوست ندارد؛ زيرا در هنگام برانگيختگي خود، زن را هنوز آرام و بي احساس مي‌بيند.

در نحوه‌ي برداشت مرد، واهمه‌هاي دوران نوجواني نيز مي‌توانند نقش داشته باشند. اگر پسر مي‌ترسيده مادرش از علاقه‌ي روزافزون او به سكس و دختران باخبر شود، شايد دچار اين باور شده باشد كه تمايل جنسي چيز بدي است. بعداً همسرش را مي‌بيند كه به زندگي‌شان مي‌رسد. نجواهاي شوم كوچك يا احساسات نابخودي مرد را فرا مي‌گيرند كه «ميل جنسي‌ات را خاموش كن. نگذار بفهمد، چون تو را از خود خواهد راند». تجارب منفي دوران زندگي با والدين الزاماً چنين تأثير مستقيمي نمي‌گذارند؛ اما مطمئناً هنگامي كه زن بي‌علاقه به سكس به نظر مي‌رسد، حساسيت مرد را به حس طردشدگي افزايش مي‌دهند. زن وقتي كه آماده‌ي سكس نباشد يا خلقش را نداشته باشد، مرد بي‌درنگ با خود مي‌گويد: « مي‌دانستم، او سكس نمي‌خواهد.»

زن براي حل اين مشكل چه مي‌تواند بكند؟‌ يكي از راه‌ها نشان دادن زيركانه‌ي علاقمندي‌اش به سكس است. پذيرش گهگاه سكس سريع قوي‌ترين پيام مثبت را به مرد مي‌دهد؛ و حمايت از مرد در زمان شروع سكس، پيام قدرتمند ديگري است.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

SexyBoy
 
مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب - 3
وقتي مردان همه چيز را خراب مي كنند :
دكتر جان گري

زن خيلي وقت‌ها بالقوه آمادگي سكس را دارد؛ ولي مرد نمي داند. پس، خيلي زود احساس طردشدگي مي‌كند و متوقف مي‌شود. او اصلاً درنمي‌يابد كه زن واقعاً خواهان سكس است. همه‌چيز را ساده مي‌گيرد. فكر مي‌كند تمنا در زن مانند خودش پاسخ صريح آري يا نه دارد. بنابراين، از همسرش سوالي مشابه سوالات زير مي‌پرسد:

  • آيا مايلي سكس داشته باشيم؟
  • سكس مي‌خواهي؟
  • آمادگي براي سكس داري؟

در پاسخ، اگر زن بگويد «مطمئن نيستم» يا «نمي‌دانم»، مرد در غالب موارد سوءتعبير كرده و پيام منفي و طرد شدن مي‌گيرد. او مي‌پندارد زن مودبانه نه گفته است. اين صحت ندارد. زن واقعاً نمي‌داند؛ همين و بس. البته مردان براي درك اين مسئله مشكل دارند، زيرا شبيه ماه نيستند، بلكه شبيه خورشيدند. اگر از مرد سكس خواسته شود، پاسخش قطعي است:‌ يا خورشيد بالاست يا پايين. او به طور مشخص يا سكس مي‌خواهد و يا نمي‌خواهد. اما ترديد زن، يعني نياز او به كمي زمان، توجه و حرف زدن تا تمايل يا فقدان تمايلش را بفهمد. اگر مرد اين را دريابد، مستعد مي‌شود تا فوراً احساس طردشدگي نكند و نابهنگام منصرف نشود.

آيا در وجودت خواهشي براي سكس هست؟

زن شما مطمئن نيست سكس مي‌‌خواهد يا نه. به جاي منصرف شدن، به او بگوييد: «آيا در وجودت جايي هست كه با من سكس بخواهد؟»

در بيشتر مواقع، زن مي‌گويد: «چرا هست». بعضي از مردان حيرت مي‌كنند از اين كه گاهاً زنشان پاسخ مي‌دهد: «مطمئناً، بخشي از وجودم هميشه مي‌خواهد با تو سكس داشته باشد.» اين عبارت همچون نواي موسيقي در گوش مرد طنين مي‌اندازد.

زن ممكن است در ادامه دلايل ترديد خود را بيان كند. او شايد بگويد: «نمي‌دانم وقت كافي داريم يا نه. هنوز لباس‌هايم را نشسته‌ام و چند كار ديگر را نيز انجام نداده‌ام» يا شايد اظهار كند «از احساسم مطمئن نيستم. چيزهاي زيادي به ذهنم هجوم آورده. فكر مي‌كنم به كمي وقت نياز دارم تا آرام شوم».

در حيني كه زن به حرف زدن ادامه مي‌دهد، مرد بايد به خود يادآور شود كه همسرش نه نمي‌گويد. زن فقط نيازمند حرف زدن است تا ذهنش شفاف شود و سرانجام بتواند اميال شهواني‌اش را بازيابد. بسيار رخ مي‌دهد كه بعد از بر شمردن دلايل آماده نبودنش، به سادگي بگويد: «باشد، بيا انجامش دهيم.»

بدون آگاهي از چگونگي تفاوت زن با مرد، در حالي كه زن از علل سكس نخواستن خود حرف مي‌زند، مرد به تدريج انگيزه را از دست مي‌دهد، ولي آن زمان كه مرد آگاه باشد و بداند بخشي از وجود زن سكس مي‌خواهد، گوش دادن به بخش‌هايي كه سكس نمي‌خواهند برايش آسان‌تر مي‌شود. در اين حالت، اگر زن كشف كند سكس نمي‌خواهد، مي‌توان بگويد: «زمان خوبي براي سكس سريع است. بگذار سكس بي‌شتاب را در فرصت مناسبي داشته باشيم.»
همچنين زن وقتي از آمادگي داشتن براي سكس مطمئن نيست، اگر با حوصله همراه با مرد به كشف اين كه چه تمايلي دارد بپردازد، كار را براي همسرش بسيار آسان مي‌كند. مثلاً، فرض كنيد مرد بگويد: «مي‌خواهي سكس داشته باشيم؟»

زن در واكنش درست، پاسخ مي‌دهد: «چيزي در وجودم سكس مي‌خواهد، ولي مطمئن نيستم. هنوز خريد نرفته‌ام و برخي كارهايم را انجام نداده‌ام. هنوز...» با ابتدا مطلع كردن مرد كه تمايلي هرچند مبهم به سكس دارد، به مرد امكان مي‌دهد تا راحت‌تر به دلايل آمادگي نداشتن او گوش دهد.

سكس يا عشق‌بازي :

كلامت بسيار مهم‌اند. وقتي زن از واژه‌ي «سكس» استفاده نمي‌كند، مرد ممكن است اين را دليل ديگري براي بي‌علاقگي زن به سكس بداند. (آزاد: بسياري از واژه‌هاي مستهجن نيز در چارچوب زناشويي همين حكمي را دارند كه دكتر گري درباره‌ي سكس مي‌گويد.)

اريك مي‌گفت: «شريك جنسي‌ام از اين كه رابطه‌مان را سكس بنامد، اكراه داشت، او عشق‌بازي را دوست داشت؛ چرا كه در آن دل‌بستگي را مي‌ديد. در اين باره، آن قدر حساس بود كه اگر در خواهشم براي همخوابگي سكس را به كار مي‌بردم، بلافاصله نه مي‌گفت و حالت سرزنش‌آميز به خود مي‌گرفت. شنيدن اين كلمه به خودي خود آزرده‌اش مي‌كرد.

من احساسش را درك مي‌كردم، ولي به كار بردن واژه‌ي عشق‌بازي برايم ناراحت كننده بود. در واقع، احساس شرم مي‌كردم؛ زيرا اگر قلب و ذهنم عشق‌ورزي مي‌خواست، بدنم طالب سكس بود. در نهايت نيز، علاقه‌ام را به داشتن سكس با او از دست دادم و پس از چندي رابطه‌مان از هم گسيخت.»

مي‌بينيد، كمي تفاوت در معنا چه مسئله‌ي بزرگي را در پي مي‌آورد؟ هيچ‌گونه سهل‌انگاري در مواردي از اين دست جايز نيست.

اريك سال‌ها بعد با زن ديگري به نام تريش آشنا شد و به وي دل بست؛ اما دريافت او نيز به جاي سكس غالباً از واژه‌ي عشق‌بازي استفاده مي‌كند. مرد تجربه‌ي تلخ گذشته را به خاطر داشت. پس با دورانديشي تصميم گرفت از همان ابتدا همه‌چيز را روشن كند.

اريك براي تريش توضيح داد كه از صميم قلب او را دوست دارد و مي‌داند كه او عبارت عشق‌بازي را ترجيح مي‌دهد، ولي خودش واقعاً مي‌خواهد كه آن را سكس بنامد. آن‌ها با هم قرار گذاشتند كه مرد واژه‌ي سكس را به كار ببرد، ولي مفهومش همان عشق‌بازي باشد؛ يعني سكس رابطه‌ي جنسي همراه با دوست داشتن باشد.

تريش گاه گاه كه از عبارت عشق‌بازي استفاده مي‌كرد، براي اريك سخت نمي‌آمد. در عوض، هرگاه زن سكس را به كار مي‌برد، براي شوهر بسيار تأييد كننده بود. توافق آن‌ها دو طرف را شامل مي‌شد. وقتي هم اريك از كلمه‌ي سكس استفاده مي‌كرد، مي‌دانست براي تريش اشكالي از اين بابت وجود ندارد.

اريك گفت: «عشق‌بازي يا عشق‌ورزي به جاي سكس شايد آواي دل‌پذيري داشته باشد، ولي براي من خوشايند نبود؛ چون فكر مي‌‌كردم اگر چنين كنم، قصد دارم يا سكس خواستنم را پنهان كنم يا به طريقي او را گول بزنم.»
بله، فقط فهميدن اين كه هر كدام سكس را چگونه مي‌خواهند، به آن‌ها كمك كرد تا رابطه‌‌ي جنسي‌شان را بهبود بخشند.

البته براي بعضي زوج‌ها پيش مي‌آيد كه كلمه‌ي سكس بار معنايي منفي يا دردناكي دارد. به ريشه‌يابي آن كاري نداريم. اگر شما جزو چنين افرادي هستيد، پيشنهادم استفاده از كلمات رمزي است. كلمات رمزي مي‌توانند بديع، شيرين و خوشايند باشند. بنابراين، براي افزايش شادكامي نيز مي‌توان از آن‌ها بهره برد.

زوجي كلمه‌ي رمزشان را برايم فاش ساختند. آن‌ها قايق‌سواري را به جاي سكس به كار مي‌بردند. مرد بعضي وقت‌ها كه سكس مي‌خواست،‌ مي‌گفت: «چه روز آفتابي زيبايي! دوست داري به قايق سواري برويم؟»
زن نيز گاه مي‌گفت: «روز خيلي خوبي است. چطور است برويم...؟»؛ و مرد با حرارت حرف همسرش را كامل مي‌كرد و مي‌گفت: «قايق سواري؟»

هر دو مي‌خنديدند و آماده مي‌شدند تا اوقات خوشي را با هم بگذرانند.
وقتي قايق سواري كلمه‌ي رمزي باشد، مرد براي سكس دل‌چسب طولاني مي‌تواند بگويد: «چه خوب است به گردش طولاني با قايق برويم!»

در اين حالت، زن اگر آمادگي‌اش را ندارد، مي‌تواند پاسخ دهد: «باشد،‌ولي الان دلم قايق‌سواري سريع مي‌‌خواهد.»
اين تنها يك نمونه است، خلاق باشيد. كلمات رمزي دريچه‌ي جديدي به روي سكس مي‌گشايند.

قسمت بعد:‌ سكس و رسانه‌ها

سكس و رسانه‌ها :
دكتر جان گري

رسانه‌ها شديداً احساس طردشدگي را در مردان تقويت مي‌كنند. بمباران تبليغاتي رسانه‌ها هر روز ادامه دارد. مرد با نمايش زنان افسونگري رو به رو است كه بدن‌هايشان تكرار مي‌كنند: «بله، من تو را مي‌خواهم. برايت آماده‌ام. در اشتياقت به سر مي‌برم. از آن توام. خواهان سكسم. سكس را بيشتر و بيشتر مي‌خواهم. بيا و مرا با خود ببر.»

اين پيام مرد را تحريك مي‌كند. زماني كه گرفتار چنين دنياي خيالي‌اي مي‌شود، يا آنگاه كه در جريان زندگي، خيالاتي از اين دست به سراغش مي‌آيند، حس مي‌كند فقط اوست كه از سكس داغ و پرشور و حرارت محروم است. حتي اگر رابطه داشته باشد، فكر مي‌كند اشكالي وجود دارد. كافي است شريك جنسي‌ سر خلق به نظر نيايد تا چمن آن طرف صفحه‌ي تلويزيون به مراتب سبزتر ديده شود. متأسفانه مرد نياز واقعي- اما پنهان- زن براي سكس را تشخيص نمي‌دهد. او متوجه نيست كه با كمي حمايت عاطفي زوجش مي‌تواند به چه مرتبه‌اي از سرخوشي برسد. مرد چون خواهش علني زن را نمي‌بيند، فكر مي‌كند براي به دست آوردن آن بايد به داخل حلقه‌ي بسكتبال بپرد. اشكال كار كاملاً پيداست: سكس نخواستن زن، مرد را دچار ناتواني مي‌كند.

اما، چه دل‌مشغولي بي‌موردي! زن حقيقتاً سكس را دوست دارد؛ منتها براي آن كه به اندازه‌ي مرد ميل جنسي‌اش نمايان شود، نياز به احساس عاشقانه و كمي نوازش دارد. گاهي تمايلات جنسي او را مي‌توان با هديه‌ي يك شاخه گل يا تميز كردن آشپزخانه برانگيخت- به همين سادگي. (آقايان، لطفاً خنده نكنيد. در سمينارهايم هميشه بيان اين مطلب با كف زدن ممتد خانم‌ها همراه شده است).

رسانه‌ها با حضورشان سكس را در همه‌جا تبليغ مي‌كنند؛ ولي تناقض باور نكردني اين است كه بسيار مي‌شنوم زنان از عدم علاقه‌ي شوهرانشان به سكس شكايت دارند. بله،‌ خانم عزيز، شوهر شما هرچه بيشتر سكس را در رسانه‌ها مي‌بيند، احساس طردشدگي‌اش بيشتر شده و شيفتگي‌ جنسي‌اش را به شما بيشتر از دست مي‌دهد. علت هم به هيچ‌وجه به خاطر فقدان تشابه اندام شما با اندام زنان ايده‌آل نيست، بلكه ميل آشكار به سكس را در شما نمي‌بيند، از اين رو احساس طردشدگي و محروميت مي‌كند.

مراقب باشيد! برايتان بسيار حياتي است كه بدانيد در درجه‌ي اول مرد مجذوب اندام آن زنان نمي‌شود، بلكه پيامشان كه حاضر و آماده‌ براي سكس‌اند، او را جذب مي‌كند. بنابراين، اگر مي‌خواهيد همسرتان را شيفته‌ي خود نگه داريد، لازم نيست به رقابت با زنان فانتزي رسانه‌ها بپردازيد و خود را بكشيد تا اندام بي‌عيب و نقصي داشته باشيد. به جاي آن، روي ارتباط مثبت و دادن پيام‌هايي كه مرد را از احساس طردشدگي دور كند، كار كنيد.

چرا مردان احساس ضعف مي‌كنند؟

مرد وقتي تفاوت‌هاي بين نيازهاي مردان و زنان را درك نكند، وا مي‌ماند و احساس كاستي مي‌كند. او در حالي كه خودش سكس مي‌خواهد،‌ همواره احساس مي‌كند زنش اين گونه نيست: او را بايد متقاعد كرد تا سكس بخواهد.
مرد غافل است كه زن نيز از جنبه‌اي ديگر دچار چنين احساس ضعفي مي‌شود. زنان تشنه‌ي صميميت و ارتباط خوب‌اند، اما مردان را چندان علاقمند به اين امور نمي‌بينند. توصيه‌ام به خانم‌ها اين است كه براي درك نياز جنسي مرد، آن را با نياز خود به احساسات و روابط صميمانه مقايسه كنيد.

زن هر بار كه سر صحبت را باز مي‌كند با ديدن برخورد سرد مرد احساس طردشدگي مي‌كند. اين تجربه‌ي دردناكي است. بنابراين، زنان به راحتي مي‌توانند حساسيت همسرشان به سكس را با حساسيت خودشان در اين مورد مقايسه كنند.

بدون درك درست تفاوت‌ها و بدون بهره بردن از مهارت‌هاي پيشرفته‌ي جنسي صدمه‌ي عاطفي خوردن مرد اجتناب ناپذير است. مرد سرخورده به غار درونش عقب‌نشيني مي‌كند و زن از اين بابت عميقاً رنج خواهد برد. حتي بعد از مدتي نياز به همدم بودن و راحت بودن با مرد را از دست مي‌دهد.

البته زن مي‌تواند با فراگيري مهارت‌هاي نوين مرد را از غار تنهايي‌اش بيرون بكشد. (به كتاب مريخي‌ها و ونوسي‌ها با هم براي هميشه مراجعه كنيد). به همين ترتيب، مرد نيز مي‌تواند مهارت‌هايي را به كار گيرد كه زن را با سكس دم‌ساز كند. آن زمان كه تفاوت‌ها را درك كنيم، مي‌فهميم تلاش براي متقاعد ساختن همسرمان، كه ما را بيشتر دوست بدارد يا مطابق ميل ما با ما رابطه‌ي جنسي داشته باشد، راه درستي نيست. راه درست آن است كه بكوشيم با بهره‌بردن از مهارت‌هاي پيشرفته حامي همسرمان باشيم. ما با دوست داشتن او، قادرش مي‌سازيم عشقي را كه در طلبش هستيم به ما بدهد.

زوج‌هايي كه از اين مهارت‌ها سود نمي‌برند، خود به خود بعد از سه يا چهار سال شيفتگي جنسي آغازين را از دست مي‌دهند.

«چرا زوج‌ها ميل به سكس را از دست مي‌دهند؟» فصل بعد به بررسي اين مطلب اختصاص دارد.

پايان فصل ششم

فصل هفتم

چرا زوج‌ها كمتر از گذشته به سكس مي‌پردازند؟
دكتر جان گري

سكس در خانه‌ بسيار كمتر از آنچه رسانه‌ها نشان مي‌دهند وجود دارد. مردان و زنان جوان حريصانه خواهان سكس‌اند؛ ولي پس از ازدواج و بعد از گذر چند سال، چيزهاي ديگري مهم‌تر شده و سكس ناديده گرفته مي‌شود.
زبان احساسات متفاوت، زبان دو جنس مخالف، عدم درك مريخي‌ها و ونوسي‌ها از هم علت اصلي اين كاستي است. مردان احساس طردشدگي مي‌كنند و زنان در فقر صميميت و درك شدن به سر مي‌برند. زن نمي‌داند آمادگي نداشتنش براي سكس چقدر براي مرد سنگين است؛ و غريزه‌ي مرد نيز، به مرد اين فراست را نمي‌دهد كه بفهمد زن نياز جدي به صميميت و ارتباط خوب دارد تا سر خلق آيد و آمادگي بيابد.

مرد كه خودش نمي‌خواهد احساس طردشدگي بكند؛ براي صميمي نگه داشتنش، زن بايد او را برخوردار از رابطه‌ي جنسي راحت، مثبت و آزاد بكند. به خصوص، نبايد او را از شيريني آغاز كردن سكس محروم كرد. مرد آنگاه كه مكرر پيام علاقمندي همسرش به سكس را دريافت كند و آن را باور كند، تمايلات جنسي‌اش سالم و قوي‌ باقي مي‌ماند.
زن نيز وقتي مهارت مرد در سكس را ببيند و از حمايت او در رابطه‌شان برخوردار شود، تمايلات جنسي‌اش تر و تازه مي‌ماند. ارتباط خوب و حمايت محبت‌آميز، اين‌ها براي زن به هر حال بيشترين اهميت را دارند. مرد هم البته رابطه‌ي خوب را مي‌خواهد؛ ولي آنچه قوي‌ترين تأثير را بر احساسش مي‌‌گذارد، موفقيت جنسي در ارتباطشان است.

سكس را به خواست زن شروع كردن :

گاه مرد شروع سكس را منوط به زمان‌هايي مي‌كند كه همسرش آمادگي براي سكس نشان مي‌دهد. اعتماد كردن به احساسات مثبت زن و انتظار كشيدن براي اين احساسات، مرد را به حالت انتظار دائم براي شروع سكس مي‌كشاند. چقدر بايد صبر كرد؟ كم كم تمايل مرد كاهش مي‌يابد، و حتي وقتي زن آمادگي‌اش را دارد، مرد سكس كمتري نسبت به او خواهد خواست. معمولاً در اين حالت، زن تا حدي نگران خواهد شد.

او فقدان سكس را احساس خواهد كرد و آن را بيشتر خواهد خواست. بازي بدانجامي است. هرچه زن بيشتر سكس بخواهد، به نظر مي‌رسد مرد تمايلش را به هم‌خوابگي‌شان بيشتر از دست داده است. تمايل بالاي زن به مرد پيام مي‌دهد كه «تو از عهده بر نمي‌آيي؛ تو نمي‌تواني مرا ارضا كني». مرد درمانده‌تر شده و اندك تمايل باقي مانده‌اش نيز به زودي از بين مي‌رود.

سكس نياز به تعادل بسيار ظريفي در وجود مردان و زنان دارد- تعادلي كه در مردان بسيار آسيب‌پذيرتر است. اگر مرد سكس بيشتري نسبت به زن بخواهد و بتواند صبورانه و از روي ادب بر آغاز نمودن سكس پافشاري كند، سرانجام بر مقاومت زن غلبه كرده، آن را از پا خواهد انداخت و زن به طور خودكار سكس خواهد خواست.

اما، وقتي زن پافشارانه بيش از مرد سكس بخواهد و ناراحتي خود را بابت نداشتن آن بيان كند، مرد بسيار محتمل است كه تهي از هر انگيزشي شود. شوهر احساس اجبار خواهد كرد و فكر مي‌كند به خاطر زن بايد آن را انجام دهد. زنان خود مي‌دانند كه چگونه اجبار براي سكس مي‌تواند برانگيختگي‌شان را خنثي كند. براي مرد اثر منفي اجبار ده بار بيشتر است.

مرد نمي‌تواند مانند زن وانمود به تحريك شدن كند. اگر مرد علاقه به سكس نداشته باشد، از نظر جسمي مشخص مي‌شود. زن اين طور نيست؛ مي‌تواند به آساني عدم تحريكش را پنهان كند و نشان دهد كه همه‌چيز رو به راه است. براي مرد اين كار غير ممكن است.

ناتواني مرد براي تظاهر به تحريك شدن، فشار را بر او چند برابر مي‌كند. احساس اجبار براي سكس و ناتواني در تظاهر به آن مرد را مستأصل كرده و عملاً هيچ‌چيز- منظورم هيچ چيز است- آن پايين اتفاق نمي‌افتد.

قسمت بعد: وقتي مرد آمادگي ندارد، زن چه مي‌تواند بكند؟

وقتي مرد آمادگي ندارد، زن چه مي تواند بكند؟
دكتر جان گري

بسياري از زنان وقتي مردشان آمادگي ندارد، مي پذيرند كه كار را متوقف كنند. آنان شرمندگي مرد را احساس مي كنند و مبهوت مي‌شوند كه چه بايد كرد. اگر درباره‌ي آن حرف بزنند، مرد احساس گناه خواهد كرد؛ و اگر دست به حركات جنسي بزنند، مرد فقط خستگي يا سرخلق نبودن خود را نشان مي دهد.

خانم‌ها نگران نشوند. خوشبختانه راه حل‌هايي وجود دارد. همان طور كه وقتي شما سر خلق نيستيد، مرد مي‌تواند با شما سكس سريع داشته باشد، وقتي او سر خلق نيست، شما نيز مي توانيد فوت و فن‌هاي خاصي را به كار بريد.

ديويد و سو در جايي از رابطه‌شان فهميدند سو خيلي بيش از ديويد تمايل به سكس دارد. سو هر گاه فرصتي پيش مي‌آمد سر خلق بود و با اشتهاي زياد سكس را مي‌خواست. ديويد نيز در هفته‌هاي اول با خوش‌رويي پاسخ مي‌گفت و همه‌چيز عالي به نظر مي‌رسيد. آنان در هفته چند بار و گاهي دو بار در روز سكس داشتند. اين برنامه سرانجام باعث خستگي ديويد شد. تجربه‌اي نو و ناخوشايند. ديويد هرگز فكر نمي‌كرد كه زنش بتواند بيش از او سكس بخواهد.

حال، نياز به نه گفتن را حس مي‌كرد؛ اما نمي‌دانست چگونه؟ پس، همچنان به پيش مي‌رفت و سكس را، حتي اگر نمي‌خواست، مي‌پذيرفت. خوب، ايده‌ي خوبي نبود. چيزي نگذاشت كه فشار اجبار جاي‌گزين لذت شد. سكس تعهد و وظيفه‌اي در برابر نياز سو شده بود؛ و به هيچ وجه احساس خوبي به مرد نمي‌داد. ديويد براي خلاصي از اين وضعيت، تصميم گرفت كه راهي براي نه گفتن بيابد.

پيدا كردن راه درست آسان نبود. چطور بدون جريحه‌دار كردن و ايجاد احساس طردشدگي در سو مي‌تواند نه بگويد؟!
يك روز عصر، وقتي از سر كار به خانه آمده بود و اخبار تلويزيون را تماشا مي‌كرد، سو روي كاناپه چسبيده به او دراز كشيد و بعد از چند دقيقه به آهستگي مشغول نوازش ران‌هاي او شد. ديويد با حركتي كه سعي مي‌كرد خشن نباشد، دست خود را براي متوقف كردن روي دست سو گذاشت و به آرامي گفت: «الان خيلي خسته‌ام، واقعاً دلم مي‌خواهد اخبار ببينم.» بعد براي اين كه سو را ناراحت نكرده باشد، بدون فكر كردن افزود: «چطور است به طبقه‌ي بالا بروي و آماده شوي. من بعداً به تو ملحق مي‌شوم.»

ديويد به تماشاي تلويزيون ادامه داد و قراري كه گذاشته بود از خاطر بود. چهل و پنج دقيقه گذشت. چشمانش سنگين شده بود و داشت خوابش مي‌برد كه صداي سو را از طبقه‌ي بالا شنيد. زن با لحني نازك و پرالتهاب مي‌گفت:‌ «ديويد، من آماده‌ام!»

مثل معجزه بود. ناگهان وجود ديويد را ميل شديدي فرا گرفت. در پاسخ سو، به گرمي گفت:‌ «الان مي‌آيم.» به طبقه‌ي بالا رفت و وقتي كنار زن قرار گرفت، وي را آماده‌ي ارگاسم ديد. زن چهل و پنج دقيقه‌ي پيش را صرف تحريك خود، ديدن روياهاي شيرين درباره‌ي عشق‌بازي با ديويد و نوازش آرام خويش كرده بود. (آزاد: به اين جنبه‌ي خودارضايي زنان توجه كنيد! مسئله‌اي كه زنان شرقي بسيار با آن مشكل دارند.) جاي تعجب نداشت كه زن دو دقيقه بعد از دخول به ارگاسم رسيد. ديويد نيز چند ثانيه بعد ارگاسم داشت. سو خوشحال بود كه سكسي را كه مي‌خواست به دست آورده؛ و از طرف ديگر، براي ديويد اين تجربه تجربه‌اي بسيار لذت‌‌بخش- حتي لذت‌بخش‌تر از سكس سريع- به همراه داشت. او احتياج پيدا نكرد به هيچ كاري دست بزند، فقط سكس را با لذت شروع كرد و سو به ارگاسم رسيد.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب - 4
پذيرش مسئوليت براي لذت بردن خود :
دكتر جان گري

به جاي رنجيدن از اين كه ديويد سر خلق نيست، سو مسئوليت رضايت بخشيدن به خود را پذيرفت- احساس مسئوليتي بسيار سالم و مفيد. ايده‌آل اين است كه در جنبه‌هاي مختلف زندگي مشترك، نبايد همسرمان را مسئول ناراحتي يا عدم خوشحالي خود بدانيم. در رابطه با سكس نيز قضيه فرق نمي‌كند. منتها در اينجا بسيار مشكل است كه بدون گذشتن از خط‌هاي قرمز، نيازهاي جنسي خود را برآورد. بنابراين، خودانگيزي مسئله‌اي حساس و بسيار مهم است.

خلاقيت سو كارگشا بود و به او امكان داد در شرايطي كه ديويد نمي‌توانست از ابتدا او را همراهي كند- شرايطي كه مسلماً سو آن را ترجيح مي‌داد- خود به رفتن بخشي از راه بپردازد. او موقعيت را به بهترين شكل ممكن درآورد. به تخت‌خواب رفت و در خيالش ديويد را ديد كه با او عشق‌بازي مي‌كند. مدت زيادي خود را نوازش كرد و شهوت را در خويش گسترش داد، به گونه‌اي كه وقتي ديويد آمد سو آماده‌ي ارگاسم بود.

بعداً ديويد به او گفت كه اين كار خيلي باعث نشاط و لذتش شده؛ و فكر مي‌كند وقتي سر خلق نيست، بهترين راه براي تحريكش همين راه است. اين گفت‌وگوي كوتاه خيال سو را آسوده كرد. حال او مي‌دانست كه بن‌بستي در كار نيست و وقتي شوهرش سر حال نباشد او باز هم راهي براي سكس در اختيار دارد.

اگر مرد خسته است يا سر خلق نيست نياز به كمي استراحت يا زمان دارد. در اين حالت، نبايد او را تحت فشار و اجبار براي سكس قرار داد. زن با نشان دادن اين كه مشكلي وجود ندارد و همه‌چيز رو به راه است، مرد را مي‌تواند بسيار قدردان كند. وقتي شوهرتان سر خلق نيست و شما برانگيخته هستيد، همچنان كه او به خواب مي‌رود كنارش دراز بكشيد و شروع به لمس خود به طور حسي كنيد. بعد از حدود بيست دقيقه، هنگامي كه خود را آماده‌ ديديد، بغلتيد و به آرامي خود را به او بفشاريد. وقتي بيدار شد و حرارتتان را حس كرد، برايش آسان است كه قبول كند و كار را به انجام برساند. با به كارگيري اين فنون، زن از احساس ناكامي و ترس ناكام ماندن آزاد مي‌شود؛‌ اما كاميابي كامل منوط به مشاركت مرد است. بنابراين، براي زن خوب است خود را مواقعي لمس و نوازش كند كه شوهر حضور دارد؛‌ و نه مواقعي كه تنهاست.

بازگشت به سكس :

زوجي كه سكس را از زندگي مشتركشان كنار گذاشته‌اند،‌ معمولاً برگشت به آن برايشان بسيار دشوار است. وقفه در سكس مي‌تواند به خاطر بيماري، جر و بحث و يا يك دوره استرس باشد. به هر دليل،‌ وقتي ريتم سكس به هم خورد و زوج مدت طولاني‌اي با هم سكس نداشتند، شروع دوباره‌ي آن برايشان ممكن است مشكل باشد.

مهارت‌هاي پيشرفته مي‌آموزند كه چگونه ريتم سابق را به سادگي به رابطه‌‌ي جنسي‌تان باز گردانيد.

جيم چند ماه بود كه كارش را از دست داده بود و احساس افسردگي مي‌كرد. جولي نيز، كه سيزده سال از زندگي مشتركش با جيم مي‌گذشت، احساس حرمان مي‌كرد. محروميت جولي نه تنها بابت به خود فرو رفتن جيم بود، بلكه آن‌ها هفته‌ها مي‌گذشت كه سكس نيز نداشتند. زن نياز شوهرش به زما ن را درك مي‌كرد؛ پس تصميم گرفت صبورانه از او مراقبت كند. سرانجام، جيم كار تازه‌اي پيدا كرد و حالش بهتر شد. به تدريج، همه‌چيز رو به بهبودي نهاد جز اين كه آنان ديگر سكس نداشتند.

براي سكس داشتن، به نزد من آمدند؛ و من به جولي پيشنهاد كردم وقتي سكس مي‌خواهد به جيم چيزي بگويد شبيه اين عبارت كه:‌ «امروز واقعاً برانگيخته‌ام. بسيار تو را مي‌خواهم، ولي مي‌دانم خسته‌اي. فكر كردم در حالي كه به تو فكر مي‌كنم كمي خود را لمس كنم. اگر خواستي، مي‌تواني به من محلق شوي. من نيز بسيار ممنون مي‌شوم. اگر نخواستي هم، اشكالي ندارد. مي‌گذارم تا وقتي كه حوصله‌اش را داشته باشي.»

روز بعد جولي با تلفنم تماس گرفت و پيام شادي‌بخشي روي آن گذاشت. او بعد از تشكرهاي زياد گفته بود پيشنهادم مانند معجزه‌اي عمل كرده و جيم هم بسيار سپاس‌گزار شده است. گاهي فقط يك تجربه‌ي خوب كافي است تا مرد دوباره بر زين خود بنشيند. هيچ‌چيز تحريك كننده‌تر از خود سكس نيست. هرچه سكس داشتن آسان‌تر باشد،‌ آن را بيشتر خواهيد خواست.

قسمت بعد: روش غيرمستقيم

روش غيرمستقيم :
دكتر جان گري

زن راه ديگري نيز براي سرخلق آوردن مرد دارد. او براي كمك به مرد تا دنده را از بي‌علاقگي به سكس به علاقمندي به آن عوض كند، مي‌تواند روش صريح و در عين حال غيرمستقيمي را در پيش گيرد. در واقع، وقتي مرد به درخواستتان براي سكس پاسخ منفي مي‌دهد، برايش خيلي مشكل مي‌شود كه تغيير عقيده بدهد.

همان طور كه اشاره شد زن درست عكس اين حالت است. وقتي زن فرصت نه گفتن مي‌يابد و درباره‌ي احساسش حرف مي‌زند، چه بسا شروع به برانگيخته شدن كند و كشف نمايد كه تغيير عقيده داده و سكس مي‌خواهد.
مرد خيلي فرق مي‌كند. او كه مي‌گويد سكس نمي‌خواهد، تغييرناپذيري رأيش تا حدي شبيه چيزي است كه روي سنگ حك كنند. برگشتن از آنچه گفته برايش سخت است؛‌ و وقتي زن به سكس اصرار ورزد، احساس مي‌كند دارد تحت كنترل قرار مي‌گيرد و به آن مجبور مي‌شود.

زن با شروع سكس به طريق غيرمستقيم به مرد فرصت مي‌دهد در سكوت بر مقاومت خود در برابر سكس فائق آيد و در صورت امكان برانگيخته شود. در اين حالت، اگر مرد سر خلق هم باشد و نياز به زمان براي تحريك شدن نداشته باشد، باز هم از پيام‌رساني غيرمستقيم همسرش سپاس‌‌گزار مي‌شود. اين پيام‌ها شروع سكس را براي مرد حقيقتاً آسان‌تر مي‌سازند.

پيام‌هاي غيرمستقيم علامت‌هاي شخصي‌اي‌اند كه ممكن است بنا به احساس و سليقه‌ي زنان با هم فرق كنند. در اينجا، بيشتر منظور من ارائه ي چند روش است كه با به كار گيري آن‌ها زن مي‌تواند پيام جنسي بفرستد. خاص‌ترين اين نوع علامات در آنچه زن به هنگام خواب مي‌پوشد جلوه‌گر مي‌شود. تعابيري كه زير هر علامت مي‌آورم براي بسياري از زنان صادق است؛ ولي مسلماً هر زني يكتا و منحصر به فرد بوده و مي‌تواند الگوي خاص خود را داشته باشد.

بند يا كش جوراب سياه‌رنگ :

با پوشيدن بند يا كش جوراب سياه‌رنگ زن علامت واضحي مي‌فرستد مبني بر اين كه سكس مي‌خواهد. يك لباس بدن‌نماي ابريشمي سياه مي‌گويد كه او مي‌داند چه مي‌خواهد: نه تنها سكس مي‌خواهد، بلكه تشنه‌ي آن است.

ساتن سفيد ابريشمي :

وقتي زن ساتن سفيد ابريشمي مي‌پوشد، خواهان سكسي عاشقانه، آرام و پراحساس است. خواهشش از مرد اين است كه آرام به پيش رود و ملايم و پرمحبت باشد.

ساتن يا تور صورتي :

پوشيدن لباس زير ساتن يا تور صورتي به معناي شور عصيانگر است. زن مي‌خواهد قدرت وحشيانه‌ي مرد را احساس كند و تسليم عشق حريصانه‌اش شود. شهوت عميق‌تري در وجود زن انتظار شعله‌ور شدن را مي‌كشد. او مي‌خواهد كشتي چوبي‌اي در درياي طوفان‌زده‌ي شهوت مرد باشد.

عطر و رايحه‌هاي تحريك‌كننده :

استفاده از عطر شايد به اين منظور است كه زن مي‌خواهد تنفس شود و به روش حسي‌اي بوئيده شود . عطر تحريك كننده‌ي زن يا رايحه‌ي خوش‌بوي او بسياري از مردان را پر شهوت‌تر كرده و افسار رفتارشان را شل مي‌كند؛ اما، اين خواست زن نيست. زن كنترل مرد بر شهوت و آهستگي سكس را مي‌خواهد. شوهر بايد طعم هر مرحله را بچشد، گاهاً مكث كند و دوباره حركات قبلي را تكرار كند؛‌ و سپس، به مرحله‌ي بعدي برانگيختگي و لذت‌بخشيدن به زن گام بگذارد.

سينه‌بند و شورت سياه :

وقتي سينه‌بند و شورت سياه مي‌پوشد، مي‌خواهد وسوسه‌انگيز و تحريك‌كننده باشد. احتمالاً در اين وضع، بيش از وضع معمول حالت تهاجمي دارد. اگرچه با قوت شروع مي‌كند؛ ولي به طور دروني خواهان آن است كه مردش با او برقصد. سرانجام نيز كه خود را رها مي‌سازد و به عشق همسر تسليم مي‌شود، دوست دارد مرد شهوتش را كنترل شده پيش برد.

لباس خواب كوتاه و گشاد، بدون شورت :

تي‌شرت زنانه‌ي كوتاه كتاني كه با شورت سِت باشد يا لباس خواب كوتاه گشاد بدون شورت مي‌رساند كه زن نياز به پيش‌نوازش زيادي ندارد. اين كه آمادگي ارگاسم را دارد يا خير، معلوم نيست. او بيشتر خواهان هم‌آغوشي و نزديكي به همسرش است و آميزش جنسي را نيز به اين منظور مي‌خواهد.

عريان رفتن به رخت‌خواب :

وقتي عريان به رخت‌خواب مي‌رود، در جست‌وجوي اين است كه پس از شروع سكس جسمش چه نوع سكسي را مي‌طلبد. شايد هم اين را مي‌رساند كه صرفاً آماده‌ي هر آنچه رخ دهد است.

گوشواره‌ و جواهرات :

زن احساس زيبايي‌اش را با پوشيدن گوشواره يا جواهرات ديگر نشان مي‌دهد. دوست دارد با بوسه‌هاي فراوان سخت دوست داشته شود. چه‌بسا خواهان سكسي بي‌شتاب باشد. در اين حالت، مرد بايد به خاطر داشته باشد بارها به او بگويد كه چقدر زيباست.

فلانل كتاني كهنه :

واضح است كه فلانل كتاني كهنه سرخلق نبودن و عدم آمادگي زن را مي‌رساند. حال، زمان خوبي براي در آغوش گرفتن است. مرد مي‌تواند به سادگي به زن نزديك شده و رفتاري پرمحبت و مهربان داشته باشد، بدون آن كه پاي سكس را به ميان كشد.

قسمت بعد: لباس پوشيدن براي سكس

لباس پوشيدن براي سكس :
دكتر جان گري

زن از طريق معنادار كردن نوع لباس پوشيدنش زبان ارتباطي بسيار كارآمدي را به دست مي‌آورد. او به اين وسيله احساسات و خلق و خوي جنسي‌اش را با مرد در ميان مي‌گذارد؛ و مرد نيز بسيار قدردان مي‌شود. همسر به اين وسيله مي‌فهمد زن از نظر جنسي در چه وضعيتي قرار دارد، چگونه او را مي‌خواهد و چه خوش آمدي به او مي‌گويد؟
الگوهاي پوششي كه در بالا آمد مطمئناً براي همه‌ي زنان صادق نيست، ولي آن‌ها براي مردان نمونه‌اي از چهارچوب‌هايي‌اند كه بايد براي خواندن پيام‌هاي جنسي زنان مورد استفاده قرار دهند. به علاوه، اين مثال‌ها زنان را ياري مي‌بخشد كه از اهميت لباس پوشيدن براي سكس آگاه شوند. نوع پوشش براي سكس نه تنها بايد براي مرد گويا و خوشايند طبعش باشد، بلكه بايد براي خود زن نيز خوشايند و راحت باشد.

من شخصاً آگاهي‌ام نسبت به پيام‌هايي كه همسرم با طرز لباس پوشيدنش ارسال مي‌كرد طي رخداد جالب توجه‌اي در هنگام معاشقه‌مان بيشتر شد. بعد از دقايقي پرعاطفه كه در آغوش هم بوديم، همسرم بلند شد و گفت مي‌خواهد لباسش را عوض كند. همچنان كه به سوي كمد مي‌رفت گفتم:‌ «چرا به خودت زحمت مي‌دهي؟‌ همين الان لباست را در مي‌آورم.» با لبخند پاسخ داد:‌ «مي‌دانم، ولي دوست دارم لباس مناسب را درآوري. اين لباس با احساسم خيلي جور نيست.» از آن موقع به بعد به لباس‌هايي كه زنم براي سكس مي‌پوشد، توجه خاصي دارم و سعي مي‌كنم از طريقشان احساسات و تمايلاتش را تشخيص دهم.

چند پيام سكسي ديگر :
علاوه بر آنچه گفته شد، راه‌هاي بسياري وجود دارد كه زن مي‌تواند آمادگي‌اش را براي سكس- بدون آن كه خيلي صريح باشد- به مرد ابراز كند. اجازه دهيد نگاهي گذرا داشته باشيم به نمونه‌اي از پيام‌هاي واضح و غيرمستقيمي كه زن در هنگام سرخلق نبودن به مرد مي‌دهد.

درست مانند رفتن به فروشگاه براي خريد لباس، آن پيام‌هايي كه به دردتان مي‌‌خورد انتخاب كنيد و به كار بريد. ضمناً، موارد زير شايد الهام‌بخش نيز باشند و به شما ايده‌هاي خوبي بدهند تا پيام‌هاي مخصوص خود را بسازيد.

حمام و موسيقي :

مري حمام طولاني‌اي مي‌كند تا به شوهرش، بيل،‌ بفهماند بر سر خلق است و آمادگي دارد. او وقت حمام رفتن دستگاه پخش سي‌دي پرتابل را مي‌برد و موسيقي‌اي را پخش مي‌كند كه به بهترين وجه خلق و خوي او را نشان مي‌دهد. موسيقي‌اي آرام و ملايم، سكس آرام و ملايم را مي‌رساند. وقتي سكس شديد و آتشين را مي‌خواهد، موسيقي‌اي جنجالي مي‌‌گذارد؛‌ و موسيقي‌اي با صداي طبل زياد را زماني پخش مي‌كند كه واقعاً سكسي است و سكس را براي مدت بسيار طولاني مي‌خواهد.

شمع :

سوزان وقتي بر سرخلق است و آمادگي دارد، شمع يا عودي را كنار رختخواب روشن مي‌كند. راشل نيز وقتي بر سر خلق است، سر ميز شام شمع روشن مي‌كند.

شكلات :

هنگامي كه در سينما شارون از تيم مي‌خواهد برايش شكلات بخرد، تيم مي‌فهمد كه امشب آن شب است. همسرش در مواقعي ميل به شكلات پيدا مي‌كند كه بدنش تمايل به رهايي جنسي دارد.

روشن كردن آتش در آتشدان :

كارل سرخلق كه باشد، در آتشدان اتاق‌خواب آتش روشن مي‌كند و يا از شوهرش مي‌خواهد كه اين كار را بكند. وقتي شوهرش مشغول آتش روشن كردن مي‌شود، مي‌نشيند و تماشايش مي‌كند؛‌ و به طور واضحي به مرد مي‌فهماند از اين كه وقتش را صرف او مي‌كند چقدر خوشش مي‌آيد.

بيدار ماندن :
معمولاً گرانت كه ديروقت از سفر به خانه مي‌رسد، ترزا خواب است؛ اما گاهي ترزا در انتظار او بيدار مي‌ماند و در رختخواب مشغول مطالعه مي‌شود. اگر در هنگام وارد شدن گرانت به اتاق زن كتاب را كنار بگذارد، مرد مي‌داند كه او سرخلق است.

پختن شام مورد علاقه‌ي مرد :

كارن وقتي سر خلق است، شام مورد علاقه‌ي همسرش را درست مي‌كند.

پسته :

پس از آن كه طي گفت و گويي تام به همسرش، جرسي، گفت پسته‌ي تازه برايش مثل داروي شهوت‌زايي عمل مي‌كند، جرسي هرگاه سرخلق باشد، پسته‌ي تازه مي‌خرد و به خانه مي‌برد تا به تام بفهماند سر خلق است.

نوشيدني مخصوص :

مارگارت ميلش را با آوردن نوشيدني مورد علاقه‌ي خودش و شوهرش نشان مي‌دهد. گاهي نيز اين گونه است كه از شوهرش مي‌خواهد يك بطري از آن نوشيدني را وقت برگشتن از اداره بخرد و با خود به خانه بياورد.

خود را چسباندن :

وقتي شر در حال قدم زدن خود را به شوهرش مي‌چسباند،‌ مرد اين پيام را مي‌گيرد كه او سر خلق بوده و آماده است.

سه بوسه :

معمولاً مگي شوهرش را به هنگام خوش‌آمدگويي يك بار مي‌بوسد؛‌ اما اگر سر خلق باشد و آمادگي داشته باشد، دوبار ديگر نيز اين كار را مي‌كند. از سه بوسه‌ي كوچك و پشت سر هم مگي، مرد احساس مور مور شدن مي‌كند. او مي‌داند كه اين از آن وقت‌هاست.

ماساژ پا :

ادلين سرخلق بودن را با خواهش براي ماساژ پايش بروز مي‌دهد. لسلي علامتش اين است كه پيشنهاد مي‌كند پاي شوهرش را ماساژ بدهد. هر دو روش تأثير يگانه‌اي دارند.

علم كردن پرچم :

مثال مورد علاقه‌ام از علائم جنسي مربوط به فيلمي درباره‌ي يك خانواده‌ي مغلوي است. در آن فيلم، وقتي زن سرخلق آمد و براي سكس آمادگي پيدا كرد، پرچمي را بيرون خانه افراشت. شوهر هنگام برگشت به خانه پرچم را ديد و از آمادگي زنش باخبر شد؛ سپس به طرف پرچم و كمندش، كه در نزديك پرچم بود، دويد. زن نيز سوار اسب شد و شروع به اسب سواري كرد. مرد كمند را برداشت بر زين اسبي جست و به دنبال زن تاخت. بعد از دقايقي تعقيب و گريز،‌ زن به كمند مرد افتاد. مرد او را از اسب پايين كشيد و به كشتي گرفتن با او پرداخت. سپس آنان سكس را شروع كردند.

اين آئين كوچك،‌ براي سكس پرشور و حرارت ترتيب داده شده بود. زن با علامت غيرمستقيم ولي واضح به شوهر اجازه داد تا او را تعقيب كند و به چنگ آورد. گرچه همه‌چيز تحت كنترل بود، زن ترس و اضطراب دنبال شدن را تجربه كرد؛‌ و سرانجام نيز تسليم شور و شهوت و لذت جنسي شد.

قسمت بعد: قرار گرفتن در مكان مناسب

قرار گرفتن در مكان مناسب :
دكتر جان گري
حتي مكاني كه زن لباسش را در مي‌آورد و آماده‌ي رفتن به تخت‌خواب مي‌شود مي‌تواند حامل پيام واضحي باشد. اگر محتاطانه جلوي كمدش لباس عوض كند، علامت اين است كه سرخلق نيست؛‌ ولي اگر لباس‌خواب را كنار شوهرش روي تخت بگذارد و همان جا لباسش را عوض كند، طوري كه شوهر بتواند به وضوح او را ببيند، يعني سر خلق است.

وقتي زن با قرار گرفتن در مكان مناسب به طور ضمني خواهان سكس مي‌شود و لباسش را جلوي شوهرش در مي‌آورد، معلوم نيست پاسخ مرد مثبت باشد يا منفي. اتفاقاً، اگر سر خلق نباشد، زن با سكسي نشان دادن، او را آماده‌ كرده تا دفعه‌ي بعد تحريك شود و پاسخ مثبت دهد.

خوب، شوهر خسته است. حال، به جاي گفتن: «حوصله‌اش را ندارم». (كه برازنده‌ي يك همسر مهربان نيست)، بهتر است سرش را روي بالش به آن طرف بغلتاند و در حالي كه آه مي‌كشد بگويد: «آه، چقدر خوب است كه روي تخت دراز كشيده‌ام. خيلي احساس خستگي مي‌كنم.» اين پيام واضحي است كه سرخلق نيست.

در اين صورت، زن از به طور مستقيم رد شدن و طرد شدگي در امان مي‌ماند و مرد نيز از فشار نه گفتن راحت مي‌شود. به هر حال،‌ پاسخ مثبت ندادن مرد چه بسا زن را وادار به بازجويي كند. زن سوالاتي را خواهد پرسيد كه بيان كننده‌ي ناراحتي او هستند.

وقتي كه پرسيدن مرد را از هر انگيزشي مي‌اندازد :

مرد سر خلق نيست. به هر دليلي كه فكرش را بكنيد، او الان ميل ندارد،‌ آماده نيست، در اين حالت، اگر او را با سوالاتتان بمباران كنيد و مصرانه جوياي دليل بي‌علاقگي‌اش شويد، نه تنها همان مقدار كم انگيزه‌اش را از دست مي‌دهد، بلكه حتي ممكن است در آينده هم بر سر خلق نيايد. وقتي او به پيام دعوت كننده‌ي زن جواب مثبت نمي‌دهد، بعضي از سوالاتي كه نبايد از او پرسيد از اين قرارند:

  • چي شده؟
  • آيا ديگر نمي‌خواهي با من سكس داشته‌ باشي؟
  • قبلاً هميشه سكس مي‌خواستي؟
  • ديگر تحريكت نمي‌كنم؟
  • هنوز دوستم داري؟
  • شايد بايد درباره‌اش صحبت كنيم؟
  • شايد بايد به من كمك كني؟
  • آيا دوباره سكس خواهيم داشت؟
  • امشب به زنان ديگر نگاه مي‌كردي، آيا مرا ديگر نمي‌خواهي؟
  • آيا ترجيح مي‌دهي با كس ديگري باشي؟
  • آيا كاري كرده‌ام كه موجب دل‌سردي تو شده است؟
  • چرا ديگر سكس نمي‌خواهي؟
  • چه شده؟ آيا اشكالي پيش آمده؟

مطمئناً فرصت مناسب براي پرسيدن اين سوالات پيش مي‌آيد، ولي زماني كه مرد به علامت زن، كه جلويش عريان شده،‌ با روي گرداندن پاسخ منفي مي‌دهد، قطعاً چنين پرسش‌هايي توصيه نمي‌شود. در اين مواقع،‌ زن بايد طوري رفتار كند كه گويا همه‌چيز خوب و رو به راه است. فرصت‌شناسي لازمه‌ي زندگي موفق است. با كمي دست روي دل گذاشتن و صبر حتماً زمان مناسب‌تري براي اطمينان خواستن از مرد به دست مي‌آيد.

رفتار فعال زن و پيام غير مستقيمش راه موفقيت آميزي است كه به مرد نشان مي‌دهد به او خوش آمد گفته خواهد شد، هرگاه كه احساس كند سر خلق است.

مردتان سر خلق نيست. بسيار خوب،‌ جاي نگراني ندارد. تصور كنيد كه به هر دليل اين بار نشد، ولي به زودي با او سكس خواهيد داشت. حال، به رخت‌خواب برويد و بياساييد. اما،‌ اگر واقعاً سر حال هستيد، بهتر است خود مسئوليت شروع كار را به عهده بگيريد. مرد حتماً لازم است از اين خودمسئوليتي زن حمايت كند و در انتها به او ملحق شود تا زن وقتي بدنش ارگاسم را مي‌طلبد و او سر حال نيست، از رسيدن به آن محروم نشود.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب - 5
چه موقع مردان از شروع كردن سكس باز مي‌ايستند؟

زوج‌هايي كه از سكس باز مي‌ايستند، معمولاً به خاطر كند شدن مرد است. مرد به دلايل مختلف از شروع كردن سكس دست مي‌كشد؛ ولي يكي از مهم‌ترين دلايلش شايد بيش از اندازه شروع شدن سكس از طرف زن باشد. شروع كردن‌هاي مدام سكس از جانب زن نه تنها كم كم خود او را دچار احساس حرمان خواهد كرد، بلكه مرد نيز به تدريج به سكس داشتن با او بي‌علاقه مي‌شود.

اكثريت زنان نمي‌داند اگر بيش از آني كه مردان در پي‌شان هستند، خودشان در پي مرد باشند،‌ مرد سرانجام منفعل مي‌شود. اگر گاه گاه كمي نواختن و سر در پي مرد گذاشتن مزه‌ي خودش را دارد و مرد مي‌فهمد كه زمان مناسبي است كه زن را دنبال كند، ولي تكرار اين عمل،‌ بي‌آن كه مرد دربيابد علاقه‌ي او را به سكس خاموش مي‌كند.

وقتي زن بيش از حد مسئوليت آغاز كردن سكس را به عهده گيرد، باعث كاهش تدريجي انگيزه‌ي مرد مي‌شود. زن مرتباً بخش مردانه‌اش را نشان مي‌دهد؛‌ پس مرد به سمت بخش زنانه و پذيرنده‌ي خود رانده مي‌شود. چنين عدم تعادلي به تدريج شور و حرارت جنسي را در زندگي زناشويي مي‌فرسايد.

معمولاً مرد حتي نمي‌فهمد كه چه بر سر شور و حرارت جنسي‌اش آمده؛‌ و بدتر اين كه ممكن است به اشتباه فكر كند ديگر همسرش برايش جذابيتي ندارد.

توجه داريد! يك فقدان تعادل ساده مي‌تواند به بحراني جدي بينجامد. بنابراين، زن با علامت فرستادن و به طور غيرمستقيم سكس خواستن، به درستي مي‌تواند از بخش مردانه‌ي شوهرش حمايت كند- بخشي كه زن آرزوي آن را دارد و در خيالِ دنبال شدن توسط آن به سر مي‌برد.

جالب است كه خود مردان نيز نمي‌دانند سماجت زياد زن يا پيش‌دستي‌اش در سكس مي‌تواند موجب افول انگيزه‌ي آنان شود. بعضي از مردان در ابتدا از سماجت زن خيلي خوششان مي‌آيد؛‌ منتها پس از چندي متحير مي‌شوند كه چرا ديگر مجذوب آن زن نيستند يا چرا ناگهان زنان ديگر برايشان جذاب‌تر مي‌شوند. زني كه در سكس سمج است، در ابتدا عالي به نظر مي‌رسد. شايد به خاطر اين كه مرد به اين طريق از خطر رد شدن و طرد شدن در امان مي‌ماند؛ ولي اين كافي نيست. مرد از ماهيت خود دور شده، مسير اشتباهي را جلوي خود گرفته، پس صدمه‌اش را خواهد ديد.

زنان معمولاً شكايت مي‌كنند كه مايل به پيش‌دستي براي شروع سكس نيستند،‌ ولي وقتي مي‌بينند مرد هم منتظر همين نشسته، خود را ناگزير به آن مي‌بينند. توصيه‌ام اين است كه به جاي شروع كردن سكس، زن مي‌تواند توجه‌اش را به فرستادن اين پيام براي مرد معطوف كند كه اگر مرد سكس را شروع كند، با خطر طرد شدن رو به رو نيست.

هر از گاه شروع كردن سكس براي زن مسئله‌اي ندارد. مسئله وقتي آغاز مي‌شود كه شروع كردن‌هايش مستمر شود. در اين صورت، سكس خواستن مرد كمتر و كمتر شده،‌ و در طي زمان، علاقه‌اش را از دست مي‌دهد.

چه موقع زنان به سكس بي‌علاقه مي‌شوند؟

سكس چقدر براي زن مهم است؟‌ آيا زن هم‌پايه‌ي مرد آن را مي‌خواهد؟ آيا به اندازه‌ي مرد از آن لذت مي‌برد؟ وقتي به نظر شوهر بيايد كه همسرش اهميتي هم‌سان با او براي سكس قائل نيست، ناخواسته سرد مي‌شود. بدون پيام‌هاي واضح و مستمر زن، كه سكس را مي‌خواهد و از آن لذت مي‌برد، مرد شيفتگي جنسي‌اش را به او از دست مي‌دهد؛ و ناگهان زنان ناآشنا، زناني كه دست رد به سينه‌اش نگذاشته‌اند، برايش جذاب‌تر مي‌شوند.

در طول تاريخ، مردان در خارج از چارچوب ازدواج فعاليت جنسي بيشتري نسبت به زنان داشته‌اند. بدون ارتباط خوب و بدون مهارت‌هاي عشق‌بازي و عشق‌ورزي، زوج‌ها پس از مدتي با هم بودن روابط جنسي‌شان رو به كاهش مي‌گذارد. در اين وضعيت،‌ اگر زن كمبودش را در خيال‌پردازي‌هايش جبران كند، ‌مرد چنين نيست. او آنچه مي‌خواهد، و آن اميال شهواني سركوب شده‌اش، را در روابط نامشروع باز مي‌جويد.

پيشتر‌ها زن فقدان را به راحتي مي‌پذيرفت. براي زنان قديم، بسيار آسان‌تر از زنان امروزين بود كه نيازهاي جنسي‌شان را فداي حفظ خانه و خانواده كنند. براي آن‌ها كانون خانواده حرف اول را مي‌زد؛ و در اين ميان، خواهش جنسي امري تجملي بود كه امكانش را نداشتند. متأسفانه، بر حسب آنچه گذشت،‌ مردان وقتي شور جنسي را آن گونه كه مي‌خواستند، در زن نمي‌ديدند، محتاطانه سكس را در جاي ديگري مي‌جستند.

با چرخش انرژي جنسي مرد به سمت ديگر، براي زن همه‌چيز مشكل‌تر مي‌شد؛ و ديگر برايش دشوارتر بود آن اندازه احساس رضايت عاطفي كند كه شور و شهوتش را براي مرد زنده نگه دارد. در نتيجه، او در تنگناي خويش مي‌فرسود. كانون خانواده حفظ مي‌شد، ولي عشق‌بازي و مهر جسماني رنگ مي‌باخت.

مردان نمي‌دانستند واقعاً مي‌توانند زن را دوباره برانگيزند. آنان فوت و فن‌هايي كه ما اكنون بلديم، در اختيار نداشتند. راز ونوسي‌ها سر به مهر بود و امكاني براي گشودن آن وجود نداشت. اما،‌ امروز با شناخت عميق‌تر جنس مخالف، ما مي‌توانيم آتش شهوت را، حتي وقتي خاموش شده،‌ شعله‌ور سازيم. در فصل بعد، شعله‌ور ساختن مجدد آتش عشق را مورد بررسي قرار مي‌دهيم.

فصل هشتم

چگونه آتش شور و شهوت را دوباره شعله‌ور سازيم؟

زوج‌ها طي روز كه از هم دورند، احساس ميل و نياز به هم مي‌كنند؛ ولي به خانه كه مي‌آيند آن احساس از دست مي‌رود. شوهر سر كار، جاي زنش را خالي مي‌بيند و برانگيخته مي‌شود. او بسيار حيرت مي‌كند كه آن شوق وقت رسيدن به خانه چه مي‌شود. زن نيز شايد احساس كند دلش عشق‌بازي طولاني مي‌خواهد، اما به هنگام رسيدن به خانه همه‌چيز فرق مي‌كند، اثري از آن شور و عشق نيست.

يكي از دلايل، شايد دلخوري‌هاي كوچك بر طرف نشده از جر و بحثي باشد كه روز قبل يا پيش از آن داشته‌اند. شايد مسئله تا حد زيادي هم حل و فصل شده باشد، ولي با دل چه مي‌شود كرد؟

چون سطح احساسات جارو كشيده نشده، گرد و خاك و خاطره‌ي به جا مانده نيز مي‌تواند كار خود را بكند. عدم توافق در هنگام دوري از هم به آساني فراموش مي‌شود؛ اما وقتي به خانه بر مي‌گردند، آن احساس ناخوشايند، به شكل مبهمي بيدار مي‌شود و ناگهان جذابيت را از بينشان محو مي‌كند. از مزاياي شعله‌ور شدن شور و شهوت تأثيرش بر بهبود رابطه است. عشقي كه در رابطه‌ي جنسي اوج مي‌گيرد، گرد و خاك را مي‌شويد و لبه‌هاي ناصاف را هموار مي‌كند.

هرچند بر مبناي قانون مبتني بر تجربه، رابطه بايد برقرار شود تا بتوان از سكس لذت برد؛ گاهي سكس پرمحبت و پر عطوفت مي‌تواند رابطه را به طور فاحشي بهبود بخشد. پذيرش سكس از طرف زن، عشق مرد را نسبت به وي به جريان مي‌اندازد؛‌ و از طرف ديگر، حتي اگر زن سرد هم باشد، پرداختن به سكس با شوهر و احساس عشق مرد در حين رابطه‌ي جنسي باعث ذوب شدن يخ‌ها شده و شور و گرمي سابق را برايش باز مي‌گرداند.

ضمناً، شايد زوج‌ عادت به سكس مرتب نداشته باشند. پس، در هنگام دوري از هم آزاد مي‌شوند كه اميال جنسي خود را احساس كنند، ولي هنگام برگشت به خانه همان عادت هميشگي به سكس نداشتن بر آن‌ها حاكم مي‌شود. يك بار كه سكس جامه‌ي فراموش شدن مي‌پوشد، بدون مهارت‌هاي پيشرفته‌، بازگرداندن آن به حالت عادي مشكل‌تر مي‌شود؛‌ اما با آگاهي از اين كه چه فوت و فن‌هايي مورد نياز است، حتي وقتي شهوت خوابيده،‌ غالباً به آساني مي‌توان آن را دوباره بيدار كرد.

يكي از ساده‌ترين و موثرترين روش‌ها براي شعله‌ور ساختن دوباره‌ي شور و شهوت جنسي، بيرون زدن از خانه و دست زدن به گريز رمانتيك است. شب را در هتل بگذرانيد. از هواي صاف طبيعت و يا منظره‌اي زيبا لذت ببريد. تفريح كنيد. خلاصه، از روزمرگي و هرچيز آشنا و مأنوس گريز بزنيد، مسئوليت‌ها را رها كنيد و به تازگي برسيد. اوقاتتان هر چه در محيط بكرتر و زيباتري بگذرد، برايتان بهتر است.

توصيه مي‌كنم دست كم ماهي يك شب را بيرون از خانه بگذرانيد. اگر رفتن به مكان تفريحي يا شهر مجاور برايتان مقدور نيست، به هتل محلي برويد. گاهي رفتن به تخت‌خواب متفاوت، مي‌تواند بسيار موثر باشد.

به خصوص، زنان براي برانگيخته شدن نياز به تغيير محيط دارند. تغيير آنان را به طور موقت از احساس مسئوليت در قبال خانه و خانواده رها مي‌كند. محيط زيبا دل زن را به روي طراوت و زيبايي دروني‌اش مي‌گشايد.

چه موقع بايد گريز زد؟

اشتباه مردها اين است كه برنامه‌ريزي براي رفتن به گردش و تفريح را مي‌‌گذارند براي وقتي كه زن آمادگي براي سكس پيدا كند. اين اشتباه بزرگي است،‌ چون گريز و گردش است كه زن را سر خلق مي‌آورد و گرمي را به او برمي‌گرداند. اگر مرد برنامه‌ريزي براي تفريح را تا وقت ميل جنسي يافتن زن به تعويق اندازد، ممكن است انتظارش به پايان نرسد و اوضاع روز به روز بدتر شود.

اگر زن براي مدت طولاني فرصت گريز نيابد و مجالي براي آزادي و بروز احساسات رمانتيكش پيدا نكند، خلق و خويش به طور روزافزوني ضد سكس خواهد شد. خرمن شور و شهوت زن در صورتي شعله‌ي آتش را لمس مي‌كند و به او دوباره احساس زيبا بودن و دوست داشتني بودن دست مي‌دهد كه گهگاهي از زندگي روزمره و مسئوليت‌هاي روزانه خلاص شود. تنها گنجاندن برنامه‌ي تفريح و گردش در جريان زندگي مشترك است كه احساسات رمانتيك زن را سرزنده نگه مي‌دارد.

به هنگام رفتن به تفريح، اين را به خاطر داشته باشيد كه زن شما پيش از يافتن ميل به عشق و عشق‌بازي نياز به صحبت كردن دارد. اگر راه طولاني است، بگذاريد تا در آرامش حرف بزند. زنان، به خصوص، وقت حرف زدن امكان مي‌يابند از استرس رها شده و آن را پشت سر بگذارند.

بعد از چنين سفر طولاني‌اي،‌ زن تمدد اعصاب يافته و به احتمال زياد با روحيه‌ي خوبي به مقصد و تخت‌خواب نو مي‌رسد. به او ناگهان احساس تازه‌اي دست مي‌دهد كه در خانه هرگز دست نمي‌داد. شايد فوراً سكس بخواهد. شايد هم ابتدا دلش هواي پياده‌روي كند يا بخواهد از غذا خوردن لذت ببرد. به هر حال،‌ وقتي احساس كند از او مراقبت مي‌شود، احساس مسئوليت براي مراقبت از ديگران در او متوقف مي‌شود و شهوت دروني‌اش فرصت مي‌يابد تا خود را نشان دهد.

راه ديگر براي ايجاد آرامش در زن، در صورتي كه از خريد خوشش بيايد، بردن او به خريد است. هرچند خريد براي مردان خيلي خسته‌كننده است، اكثر فروشگاه‌هاي زنانه صندلي‌هايي براي مردان دارند كه وقتي زن مشغول آزمودن انواع لباس‌هاست، در آن بياسايند. صرفاً‌ گشت و گذار در فروشگاه و فكر كردن به چيزهايي كه دوست دارد، زن را آرام مي‌كند تا از دلواپسي درآيد و به احساس كردن نيازهاي خود بپردازد. حتي اگر خريد هم نكند، بازهم اين كار برايش سودمند و خوشحال كننده است.

براي زن كاوش درون و كشف خواهش‌ها مفيد است. با اين كار خواسته‌ها و اميال خود را مي‌شناسد و به صراحت فرصت مي‌يابد آنان را تجربه كند. يك خريد كوتاه برايش شايد همين كار را بكند. زن به هنگام خريد نيازها و ميل‌هايش را بيدار مي‌كند ومجال مي‌يابد به خوشي‌ها گريز بزند.

اگر به زن خوش بگذرد و همه‌چيز را تحسين كند، ممكن است مرد نيز سر حال آيد. وقتي زن از محيط لذت مي‌برد،‌ مرد از نظر عاطفي احساس افتخار كرده و خوشحال مي‌شود. اين حس موفقيت نيز چه بسا مرد را برانگيزد و كاملاً تحريك كند. به اين شكل، با پشت سر نهادن مسائل، زن و مرد مي‌توانند با صميميت به لذت بردن از هم بپردازند.
كسي منكر تأثير رفتار بديع و خودجوش نيست. اگر گريز خودجوشي به دست آيد، بي‌شك مي‌تواند اوقاتي از عشق و عشق‌بازي غيرقابل توصيف را برايمان به همراه داشته باشد؛ ولي غالباً ما چنان مشغول ديگران مي‌شويم يا در برابر ديگران احساس مسئوليت مي‌كنيم كه دست زدن به چنين رفتار غيرمترقبه‌اي برايمان به هيچ‌وجه آسان نيست. از اين رو، گريز زدن برنامه‌ريزي شده هم به عنوان يك برنامه، تحقق‌پذير مي‌شود و هم به زن فرصت بيشتري براي در تماس بودن با اميالش را مي‌دهد و او را مطمئن‌تر مي‌كند كه به آينده با اميد به كاميابي لبخند بزند.

نوشتن نامه‌ي عاشقانه :

رمز ديگر در مسير خوش‌بخت‌سازي جنسي نوشتن نامه‌هاي عاشقانه است. اگر هنگامي كه از همسرتان دوريد به سكس علاقمند مي‌شويد،‌ ولي به خانه كه بر مي‌گرديد ميلتان از دست مي‌رود،‌ نوشتن احساسات شهوانيتان را زماني كه بروز مي‌كند تمرين كنيد. آن چنان كه قبلاً گفتم،‌ استرس‌هاي ناشي از مسئوليت‌هاي مربوط به مديريت خانه و خانواده مي‌تواند احساسات جنسي را كاهش دهد. در اين حالت، اميال در درونمان حبس مي‌شوند و نياز به كمي كمك اضافي دارند تا در خانه هم خود را نشان دهند.

وقتي از همرستان دوريد، بر انگيختگي را در وجودتان احساس كنيد و صحنه‌ي رمانتيكي را به تصوير آوريد كه در آن به گونه‌اي كه مي‌خواهيد با همسرتان مشغول معاشقه‌ايد. چيزهايي كه دوست داريد انجام دهيد را به صفحه‌ي كاغذ آوريد و به شرح خيالتان و احساساتي كه داريد بپردازيد. به روياي خود طوري نگاه كنيد كه گويا در حال رخ دادن است. به اين ترتيب، نامه‌ي شما بيان واقعي درون شما خواهد بود.

وقتي كه شما نويسنده نيستيد؟

مسلماً اكثر مردم نويسنده نيستند و به قلم آوردن اين احساسات ظريف برايشان خيلي مشكل است. اگر نمي‌توانيد چنين نامه‌اي بنويسيد، دليل نداشتن احساس نيست، بلكه شما استعداد و يا تمرين كافي براي بر كاغذ آوردن احساستان را ندايد. البته زنان بسيار دوست دارند كه عواطف را در لباس كلمات بشنوند. شايد به همين دليل است كه زنان ميليون‌ها دلار خرج خريد رمان‌هاي عاشقانه مي‌كنند.

پس، تكليف مردي كه شور و حرارتش را با كلمات به سختي بيان مي‌كند، چيست؟ در اين مورد، خريد كارت تبريك راه ساده‌اي براي بيان احساسات است. خيلي هم سخت نگيريد. كاملاً طبيعي است كه آدمي احساسات عاشقانه داشته باشد، ولي نداند چگونه آن را به زبان آورد. به هر حال،‌ انتخاب كارت مناسب و مطابق با احساس درونيمان به اندازه‌ي بيانشان با كلمات مي‌تواند خوب و موثر باشد.

چنين اصلي در مورد نامه‌هاي عاشقانه نيز صادق است. در عاريه گرفتن كلمات و تعابير عاشقانه از رمان‌هاي عشقي آزاد باشيد. جنس كلام بخشيدن به احساس و بيانش با كلمات، مهم‌تر از خلاقانه نوشتن است. پس، از نوشته‌اي تقليد كنيد كه بازگو كننده‌ي احساس شماست.

وقتي همسرتان به خانه آمد، زماني را پيدا كنيد كه حداقل چهل و پنج دقيقه براي با هم بودن وقت داشته باشيد. به او بگوييد نامه‌ي مخصوصي برايش نوشته‌ايد. بعد، يا خود آن را بخوانيد يا نامه را به دستش بدهيد و بگذاريد به دلخواه، در دل يا با صداي بلند، آن را بخواند. همچنان كه نامه خوانده مي‌شود، به طور خود به خود احساسات باز مي‌گردند و شما مي‌توانيد مجدداً‌ از سكس عالي لذت ببريد.

اين فن بارها به من و همسرم كمك كرد خواهش جنسي هم‌ديگر را باز به دست آوريم. ارزش اين نامه‌ها را براي بوني نمي‌دانستم تا اين كه با خبرم كرد نامه‌ها را در جاي محفوظي نگه داشته و هرگاه احساس مي‌كند دوستش ندارم، آن‌ها در مي‌آورد و دوباره مي‌خواند.

نامه‌هاي عاشقانه نه تنها سكس را به خلوت ما باز مي‌گرداند، بلكه به همسرمان نشان مي‌دهند احساسات ما در هنگام سكس چگونه است. بدون چنين نامه‌هايي بوني هيچگاه متوجه‌ي عمق شور و حرارتم در طي سكس عالي نمي‌شد.

در نصف شب :

در نيمه شب، مي‌توان تركيبي از سكس عالي و سكس سريع را داشت. مرد بسيار خرسند مي‌شود كه زن با فشردن خود به او بيدارش كند.

نيمه‌شب است و مرد به خواب عميقي فرو رفته. آيا زن احساس سر خلق بودن مي‌كند؟ بسيار خوب، او بهتر است ابتدا خود را آماده كند. بيست تا سي‌ دقيقه براي خود انگيزي و رسيدن به آستانه‌ي ارگاسم نياز است؛‌ و سپس مي‌تواند در تخت‌خواب بغلتد و خود را به همسرش بفشارد. شوهر اين را روش بسيار عالي‌اي براي بيدار شدن از خواب خواهد يافت.

چون مرد فقط نياز به چند دقيقه دارد تا برانگيخته شود و زن از قبل خود را آماده كرده، هر دوي آن‌ها تجربه‌ي عالي‌اي از سكس خواهند داشت. به هر حال، اگر شرايط به گونه‌ي ديگري باشد و مرد بخواهد نيمه شب با زن سكس داشته باشد، قضيه فرق مي‌كند؛ زيرا زن نمي‌تواند بيدار شود و بي‌درنگ خود را مهياي سكس كند.

البته تجربه‌ي باور نكردني و رهايي بخشي است كه مرد آزادي آن را داشته باشد نيمه شب به سراغ همسرش برود و با او سكس داشته باشد. اين آزادي عمل براي مرد حقيقتاً خارق‌العاده است؛ ولي پيش‌شرط‌هايي دارد كه بايد رعايت شود.

قبل از آزمودن اين فن بايد راه به سوي سكس مرتب و ارتباط عاشقانه باز باشد؛ و پيش از پرداختن به آن بايد زن را در جريان قرار داد تا از نظر او اشكالي نداشته باشد. زن شايد نمي‌خواهد بيدار شود، مگر آن كه مرخصي باشد يا به اندازه‌ي كافي استراحت كرده باشد يا اگر دير وقت است،‌ خيلي بيدار نماند. او، حتي اگر رضايت داد، بايد بسيار ملايم‌تر از وقتي كه خودش مرد را بيدار مي‌كند، بيدار شود. شوهر مي‌تواند به سراغش برود و آرام نوازشش كند يا در آغوشش بگيرد. اگر زن پذيرفت، كه همه‌چيز رو به راه است؛ اما شايد زن احساس مي‌كند دلش حقيقتاً مي‌خواهد بگويد: «امشب نه».

اگر مرد اين جمله را بتواند بدون احساس طردشدگي بشنود، زن در هنگام لزوم با ايمني آن را مي‌گويد؛ ولي اگر مرد توان نه شنيدن نداشته باشد، همسرش ظرفيت آري گفتن‌هاي واقعي به سكس را از دست مي‌دهد. هيچ‌چيز مانند پرداختن اجباري به سكس نمي‌تواند جذابيت جنسي را كاهش دهد.

زوج با احترام گذاشتن به نيازهاي منحصر به فرد هم، مي‌توانند حمايتي را كه نياز دارند از هم داشته باشند. در فصل بعد، به رويكردي مي‌پردازيم كه تداوم برخورداري زوج از سكس را تضمين مي‌كند.

فصل نهم

سكس دو قطبي :

راز ديگري كه سكس را عالي مي‌كند وشور و شهوت جنسي را زنده نگه مي‌دارد، در مفهوم دو قطبي بدن سكس نهفته است. همان طور كه قطب منفي آهن‌ربا قطب مثبت آهن‌رباي ديگر را جذب مي‌كند، زوج به هنگام پرداختن به سكس با نشان دادن قطبيت مخالف هم، باعث افزايش جذابيت،‌ خواهش و لذت جنسي مي‌شوند.

در سكس، دو قطب مخالف وجود دارد:‌ لذت بخشيدن و لذت بردن،‌ وقتي يكي لذت مي‌بخشد و ديگري لذت مي‌برد، لذت جنسي به سادگي ايجاد مي‌شود. در سكس دو قطبي، طرفين به نوبت و به طور آگاهانه در قطب‌هاي مخالف جابه‌جا مي‌شوند تا خواهش و لذت را به اوج برسانند. در حالي كه يكي لذت مي‌دهد، ديگري لذت مي‌برد؛ و سپس چرخه‌ عوض مي‌شود: اولي باز مي‌ايستد تا دومي لذت دريافت كند.

اين سكس دو مرحله دارد:‌ ابتدا مرد دريافت مي‌كند و زن مي‌بخشد؛ سپس مرد به لذت دادن و برآوردن نيازهاي زن مي‌پردازد و زن توجه‌اش را به بهره‌بردن معطوف مي‌كند. در مرحله‌ي اول سكس دو قطبي،‌ مرد مقدم بر هر چيز در پي لذت خود است، مطمئناً دلش خواهان لذت بردن زن نيز هست، ‌ولي فعلاً به آن توجهي ندارد. در اين حالت،‌ زن در قطب مخالف به سر برده،‌ به فكر تحريك مرد است و انتظار تحريك شدن ندارد.

اما، در مرحله‌ي دوم، نوبت به زن مي‌رسد كه دريافت كند و مرد لذت ببخشد. زن هر آنچه مي‌توانسته براي لذت دادن به مرد صرف كرده و حال زمان آن است كه لذت ببرد. به اين طريق،‌ هر دو آنچه را كه مي‌خواهند به دست مي‌آورند.

ابداع سكس دو قطبي :

مرد دوست ندارد هميشه بدون هيچ چشم‌داشتي وقت طولاني‌اي را صرف پيش نوازش شريك جنسي‌اش كند تا او را به ارگاسم برساند. من اين نكته را مي‌دانستم؛ و همين سرانجام باعث شد ايده‌ي سكس دو قطبي را طرح كنم.
اگر مرد علاقه‌ به پيش نوازش هميشگي ندارد، به دليل اهميت ندان به لذت زن نيست،‌ بلكه بنا به شرايطي است كه خود او دارد. تفاوت زماني ميان تحريك‌پذيري مرد با زن در برخي موارد مسئله‌‌ساز است.

مر با توجه به خود و بدون پيش‌نوازش زن، باعث ايجاد مقاومت در زن مي‌شود. انتظارهاي طولاني نيز مرد را مستأصل مي‌كند. اگر مرد ابتدا ارگاسم داشته باشد، انرژي كافي براي برآوردن نياز زن نخواهد داشت. بنابراين، در فقدان مطلوبيت، مرد علاقه به سكس را از دست مي‌دهد؛ زيرا ديگر حاضر نيست آن زمان طولاني را صرف كند. به او حق هم بايد داد. در انتهاي يك روز كاري پرمشغله، گاه واقعاً خسته و بي‌حوصله مي‌شود. فكر اين كه بايد تمام آن پيش‌نوازش‌ها را انجام دهد، به راستي مأيوس كننده و از تحرك اندازنده است.

البته آن طرف قضيه، براي زن نيز شرايط مشابه‌اي وجود دارد. زن نسبت به سكس سرد مي‌شود، زيرا وقتي مرد مي‌كوشد سريع به او ارگاسم دهد، مايل نيست با واكنش مثبت نداشتن مرد را مستأصل كند. به اين علت، لذت سكس برايش كاهش مي‌يابد و او علاقه‌اش را از دست مي‌دهد. در واقع، سكس وقتي خوشايند است كه زن خود را ناگزير به برانگيخته شدن فوري نبيند. او هيچگاه به درستي نمي‌داند چقدر طول خواهد كشيد و يا اين بار رخ خواهد داد يا نه.

سكس دو قطبي راه حل مشكل را به دست مي‌دهد و (همان طور كه خواهيد ديد) مزاياي بسيار ديگري نيز دارد. مرد به جاي انتظار كشيدن و احساس حرمان كردن، مي‌تواند ابتدا به كار خود بپردازد و هركاري كه موجب برانگيختنش مي‌شود انجام دهد. سپس وقتي به آستانه‌ي ارگاسم رسيد، وقتش رسيده متوقف شود و شروع به تحريك همسرش كند. در اين مواقع،‌ همه‌ي پيش‌نوازش‌هايي كه زن نياز دارد به او مي‌دهد تا او ارگاسم را تجربه كند. آنگاه خود نيز به ارگاسم مي‌رسد.

غالباً سكس دو قطبي با تحريك مرد و رشد خواهشش براي رهايي شروع مي‌شود و زن فقط از تحريك مرد و ديدن برانگيختگي او لذت مي‌برد. در اين حالت، شايد مرد همسرش را در آغوش بگيرد، ببوسد، نوازش كند،‌ عريانش سازد و با اين كارها بيش از پيش برانگيخته‌ شود؛ ولي زن فقط ممكن است دراز بكشد و از اين كه دلخواه مرد است لذت ببرد و يا ممكن است براي تحريك مرد شروع به نوازشش كند.

زن همانند مرد تحريك نمي‌شود. هدف هم اين نيست. او صرفاً شوهر را تحريك مي‌كند. براي اين منظور نيز مي‌تواند به نوازش يا در آغوش گرفتن مرد بپردازد يا از شيوه‌هاي ديگري استفاده كند. تمام كارها براي ايجاد برانگيختگي در مرد است. در اين زمان، مرد در حال دريافت كردن و لذت بردن است و زن در حال لذت بخشيدن به اوست.

بعد از حدود پنج دقیقه،‌ مرد كه به اوج نزدیك شده و در مرزهای ارگاسم به سر می‌برد، علامتی به زن می‌دهد تا از تحریك بیشتر او باز ایستد. این علامت می‌تواند صدایی مثل «اوه‌ه‌ه» یا نفسی عمیق باشد كه ضمن بازدم مرد به آرامی زن را از فعالیت باز می‌دارد و موضع خود را عوض می‌كند. علامت دیگر مرد برای تغییر قطب برداشتن دستان زن است و یا مرد می‌تواند به كنار تخت بغلتد.

هر یك از این علائم زن را از آمادگی مرد برای عوض كردن قطب‌ها آگاه می‌كند. مرد آمادگی یافته تمام لذتی را كه از زن برده به او بدهد. همچنان كه مرد به آهستگی تحریك را شروع می‌كند، ‌زن می‌تواند بیاساید و به لذت بردن و احساس كردن بدن خویش بپردازد. این را به یاد بسپارید، مرد دو تا سه دقیقه برای برانگیخته شدن نیاز دارد، اما زن ده برابرش را می‌خواهد.

مرد دو تا سه دقیقه بیشتر برای برانگیختگی و به ارگاسم رسیدن نیاز ندارد، ولی باید به خود یادآور شود زن به ده برابر آن، یعنی بیست تا سی‌ دقیقه وقت نیاز دارد.

عوض كردن قطب‌ها :

در دفعات اول، برای مرد متوقف شدن،‌ عوض كردن قطب‌ها و به مرحله‌ی دوم رفتن بسیار سخت به نظر می‌رسد. به خصوص، هنگامی كه در مرحله‌ی اول به مقاربت پرداخته باشند، ممكن است به شدت تحریك شده باشد. خوشبختانه مرد نسبت به نیازهای همسرش بسیار حساس است و وقتی حس كند زن برای تحریك شدن و رسیدن به ارگاسم نیازمند خودداری اوست؛ كنترل مورد نیاز را بر خود اعمال می‌كند.

بیولوژی متفاوت زنان و مردان باعث می‌شود بعد از ارگاسم تجارب متفاوتی داشته باشند. برانگیختگی زن بعد از ارگاسم حفظ می‌شود و حتی می‌تواند لذت بیشتری از مقاربت ببرد. در این حالت،‌ هورمون‌های لذت‌بخش زن در سطح بالایی باقی می‌مانند. مرد این گونه نیست. او بلافاصله بعد از ارگاسم برانگیختگی‌اش را از دست می‌دهد و هورمون‌های لذت‌بخشش بی‌درنگ پراكنده و ناپدید می‌شوند. وقتی مرد كارش تمام شد،‌ تمام شده است.

اكنون بهتر می‌توانید بفهمید چرا تقدم ارگاسم زن بر مرد اهمیت دارد. اگر مرد ابتدا ارگاسم داشته باشد، دیگر انرژی‌ای برایش باقی نمی‌ماند تا زن را سیراب كند؛ اما زن پس از ارگاسم داشتن، چون همچنان برانگیخته است،‌ هم به مرد ارگاسمش را می‌دهد و هم خود از ادامه یافتن مقاربت، لذت بیشتری می‌برد.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب - 6
زمانبندي ارگاسم‌ها، خانم‌ها مقدم‌اند :
دكتر جان گري

خيلي مواقع زوج‌ها سعي مي‌كنند طوري عشق‌بازي‌شان را پيش برند كه ارگاسم‌شان هم‌زمان با هم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، اين نوع زمابندي مي‌تواند به سلامت سكس صدمه بزند و از رضايت‌بخشي آن بكاهد.

در اين حالت، زن هميشه دلواپس اين خواهد بود كه كي به ارگاسم مي‌رسد؟ مطمئن باشيد توجه به اين مسئله خيلي آشفته‌اش خواهد كرد. او نياز دارد، بدون هيچ بازداري يا كنترلي، آزادانه به سكس بپردازد تا ارگاسم به سراغش آيد. وقت ارگاسم براي او همان زماني است كه رخ مي‌دهد. پس، مرد مي‌تواند بعد از او فوراً ارگاسم داشته باشد يا حتي نحوه‌ي بهتر آن اين است كه مي‌تواند كمي صبر كند.

به اين نكته‌ي مهم نيز توجه داشته باشيد: رسيدن هم‌زمان مرد و زن به ارگاسم هر دو را چنان جذب لذت شديد خود مي‌كند كه شراكت و توجه به عواطف ديگري برايشان به ناگاه از دست مي‌رود و خاصه‌ي اصيل عشق، يعني انس و الفت، در ميانشان ناپديد مي‌شود.

لحظه‌اي زن سرشار از توجه كامل به احساسات مرد است؛ و لحظه‌ي ديگر، هيچ برجا نمانده. مرد هم، فرقي ندارد، آن زمان كه ارگاسم را تجربه مي‌كند لذت زن را از خاطر مي‌برد. او، كه تا پيش از رسيدن به ارسگام، همه‌ي حواسش متوجه‌ي لذت رو به افزايش زن بوده، آناً چنان مي‌گسلد و دل مشغول لذت بردن خود مي‌شود كه جايي برا احساس لذت زن و توجه به عشقش باقي نمي‌ماند.

ارگاسم داشتن هم‌زمان مرد و زن مي‌تواند باعث رضايت‌بخشي كمتري شود.

اگر مرد مسئوليت كنترل خود را به عهده بگيرد،‌اين امكان براي زن به وجود مي‌آيد كه از كنترل خارج شود و به پيش رود. از اين راه، ‌مرد توجه‌اش را به زن حفظ كرده و مي‌توان از لذت بردن او به طور كامل لذت ببرد. سپس، زن اين امكان رامي‌يابد كه با توجه‌ي كامل به مرد ارگاسم دهد و از احساس لذت او برخوردار شود. در اين صورت،‌ مثل اين است كه هر دوي آن‌ها به جاي يك ارگاسم دو ارگاسم را تجربه كنند؛ ابتدا هر دو ارگاسم زن را و بعد هر دو ارگاسم مرد را.

اما، اين كه ‌مرد بخواهد لذت كامل خود را مقدم بر زن تجربه كند،‌چه اشكالي دارد؟ ‌او با اين روش زن را از شكل‌گيري آرام خواهشش دور مي‌كند و چنانچه علي‌رغم آن، زن بتواند به ارگاسم برسد، مرد به خاطر فقدان برانگيختگي كامل در شرايطي نيست كه قادر باشد ارگاسم او را به خوبي احساس كند.

پيروي از دستورالعمل‌هاي كلي سكس دوقطبي به زن فرصت آن را مي‌دهد كه در هر بار شانس كافي براي رسيدن به ارگاسم داشته باشد. حال،‌ اگر اين خواهشش حاصل نشد، چون مرد وقت خود را بدون توقع يا ايجاد زحمت برايش صرف كرده، ‌زن احساس رضايت كافي خواهد كرد.

پيروي از دستورالعمل‌هاي كلي سكس دو قطبي به زن فرصت آن را مي‌دهد كه در هر بار شانس كافي براي رسيدن به ارگاسم داشته باشد.

فوايد اضافي سكس دوقطبي :

از فوايد سكس دو قطبي احساس محق بودن زن براي رسيدن به ارگاسم است. وقتي مرد در زمان خود لذتش را برد و نوبت به زن رسيد،‌ طبيعت زن به زن مي‌گويد حالا نوبت توست. بدون اين احساس حق داشتن، براي بعضي از زنان رسيدن به ارگاسم بسيار دشوار است.

بسياري از زنان بخشش را به راحتي انجام مي‌دهند؛ ولي وقتي نوبت دريافت كردن مي‌رسد، برايشان همه‌چيز خيلي سخت مي‌شود. زن به هنگام سكس ممكن است چنان نگران يا در فكر نيازهاي شريك جنسي‌اش باشد كه به خود اجازه ندهد به نيازهاي خودش نيز توجه كند. چنين گرايشي مي‌تواند كاملاً ناخودآگاه باشد.

يك بار حين شرح اين نكته در يكي از سمينارهايم، زني كه معلوم بود شديداً به هيجان آمده تقريباً فرياد زد: «اوه، باور كردني نيست! دليش بايد همين باشد.» هر كسي مي‌توانست بفهمد او دچار درك آني و شگفتي‌آوري شده است. سخنراني را قطع كردم و موضوع را از او پرسيدم. ماجرا را چنين برايمان شرح داد:

همين الان فهميدم چرا فقط يك بار در زندگي‌ام ارگاسم داشته‌ام. زني چهل و دو ساله‌ام و سال‌ها از زندگي مشتركم مي‌گذرد، ولي فقط يك بار آن هم طي تجربه‌اي خاص به ارگاسم رسيدم. حدود شش سال از آن موقع مي‌‌گذرد. هميشه فكر مي‌كردم دليلش چه بوده، ‌ولي به نتيجه‌اي نمي‌رسيدم تا امروز.

راستش را بخواهيد حدود شش سال پيش در يكي از روزها وقتي همسرم خواهان سكس شد، ‌من شرايط روحي مساعدي نداشتم. فكر مي‌كردم در رابطه‌مان به اندازه‌ي كافي ايثار كرده‌‌ام،‌ اما اثري از هيچ تجربه‌ي باشكوهي نمي‌ديدم. بالاخره، پس از اصرار زياد همسرم سكس را پذيرفتم؛‌ منتها تصميم گرفتم فقط دريافت كننده باشم و از نوازشش لذت ببرم.

شوهرم سكس را شروع كرد. برايم همه كاري كرد؛ ‌و من برخلاف هميشه، هيچ كاري برايش نكردم. با خودم گفتم اين بار مال من است. واقعاً‌ نيز لحظات خوشي را گذارندم. حالا مي‌فهمم چرا ارگاسم داشتم. در آن مورد خاص، توجه‌ام به او معطوف نبود. براي اولين بار به خودم توجه كردم و همين هم موثر واقع شد. جالب اين كه هيچ كاري براي لذت بخشيدن به شريك جنسي‌ام انجام ندادم، ولي او هم راضي و خشنود بود.

همان طور كه مثال بالا نشان مي‌دهد،‌وقتي زن بتواند كاملاً‌ دريافت كننده باشد،‌ مي‌تواند واقعاً ‌از سكس لذت ببرد. سكس دو قطبي راهي براي زن مي‌گشايد تا زماني براي پذيرش و زماني براي دريافت داشته باشد. پس از آن كه آشكارا لذت مي‌بخشد، اين حق را براي خويش مي‌بيند كه به قطب لذت بردن تغيير مكان دهد. با درك دو جانبه‌ي سكس دو قطبي و علامت دادن واضح مبني بر اين كه مرحله‌ي دوم آغاز شده،‌ زن در آرامش كامل‌تري مي‌آسايد و از شكل‌گيري تدريجي كاميابي جنسي‌اش لذت مي‌برد.

وقتي مرد خود را كنترل مي‌كند :

مرد آگاهانه خود را كنترل مي‌كند تا قبل از زن به ارگاسم نرسد. اين يعني فرصت خوبي براي زن تا لذت بيشتري از سكس ببرد. مرد با پذيرش مسئوليت، زن را از دلواپسي نجات مي‌دهد و به او اين احساس را مي‌بخشد كه فرصت دارد و نيازي نيست براي ارگاسم داشتن قبل از مرد عجله كند.

خوب، هرچه اطمينان زن به مرد بيشتر باشد و مطمئن‌تر باشد كه مرد قبل از او به اوج لذت نمي‌رسد با آرامش بيشتري مي‌آسايد و خود را به دستان وي مي‌سپارد. اين خوب است. توجه داريد كه مزيت ديگري براي سكس دو قطبي است.

مرحله‌ي اول شروع مي‌شود. مرد بدون ارگاسم لذت خود را مي‌برد. بعد، مرحله‌ي دوم فرا مي‌رسد. زن مي‌داند بقيه‌ي وقت به او تعلق دارد و مرد مي‌خواهد او بهره‌مند شود. پس، با خيال راحت خود را رها مي‌كند.

هرچه زن مطمئن‌تر باشد مرد قرار نيست قبل از او ارضا شود، راحت‌تر مي‌آسايد و رهاتر خواهد بود.

البته احساسات مسير يكنواختي را طي نمي‌كنند. گاه مرد نياز شديدي احساس مي‌كند كه قبل از زن ارگاسم داشته باشد. در چنين مواقعي، نبايد بگذارد آتشش بيشتر تحريك شود. عمل درست خلاصي از تحريك و آرام گرفتن است. آرام گرفتن در دو مرحله انجام مي‌‌گيرد:

ابتدا بايد قبل از آن كه دير شود با كنار كشيدن، مانع تحريك بيشتر خود شود. سپس بايد شروع به افزايش برانگيختگي زن كند. تحريك زن و رشد لذت او به مرد فرصت مي‌دهد كنترلش را بازيابد.

اتفاق ديگري كه گاه در طي سكس مي‌افتد، خواست زن براي ارگاسم قبل از مقاربت است. اين خواسته روند زير را مي‌طلبد: مرد در مرحله‌ي اول تحريك مي‌شود؛ سپس زن را به ارگاسم مي‌رساند؛ آنگاه به مقاربت مي‌پردازد و مرد نيز ارگاسم را تجربه مي‌كند. دخول بعد از رسيدن زن به ارگاسم، موجب پذيرفته شدن عالي مرد مي‌شود.

بعد از ارگاسم :

خانم‌ها، اگر تجربه كرده باشند، بعد از ارگاسم لذت مقاربت بسيار زياد است. اولاً، در اين حالت تمايل بيشتري به برانگيخته شدن دارند. ثانياً، با خيالي آسوده توجه‌شان به مرد جلب شده و مي‌توانند از لذت بردن او لذت بيشتري ببرند. درست مي‌گويم، نه؟! زن فرونشاندن خود را داشته و اكنون مي‌تواند توجه‌اش را روي پذيرفتن و دوست داشتن مرد معطوف كند. در شرايط جديد، تحريك پذيري‌اش متفاوت است. قبل از ارگاسم لذت هر لحظه اوج مي‌گرفت؛ اما پس از آن، گويا به قله‌ي كوه رسيده و حال مشغول رقصيدن بر فراز جهان با مرد مورد علاقه‌اش است.

مرد نيز،‌ فارغ از هر احساس فشاري، آزاد است به بدن او داخل و يا از آن خارج شود. مرد مي‌تواند يك دقيقه يا ده دقيقه وقت صرف كند؛ و زن كاملاً خوشحال خواهد بود. وقتي زن ارضا شده باشد، برايش مهم نيست كه مرد چقدر طولش دهد؛‌ ولي اين نبايد باعث اشتباه شود. به هيچ‌وجه اين برداشت درست نيست كه هرچه مقاربت طولاني‌تر باشد براي زن بهتراست. خير، ‌به طور كلي مقاربت بيش از سي دقيقه براي زن مي‌تواند بسيار دردناك باشد.
وقتي زن ارضا شده باشد، برايش مهم نيست كه مرد چقدر طولش مي‌دهد.

مرد مي‌تواند فشار زيادي را تحمل كند و زمان زيادي را صرف كند تا زن به تحريكي كه نياز دارد برسد. به كارگيري سكس دوقطبي زن را مطمئن مي‌سازد، پيش از ارضا شدن مرد، زماني را كه به آن نياز دارد در اختيار خواهد داشت.

بيشترين لذت براي زن :

مرد گرايش به تفكر هدفمند دارد. به همين دليل،‌ وقتي مي‌‌خواهد زن را از سكس سيراب كند،‌ به دنبال كارآمدترين روش مي‌گردد. آنگاه كه زن به ارگاسم نزديك مي‌شود، او با ادامه‌ دادن به تحريك مي‌كوشد وي را مستقيماً به هدف نزديك و نزديك‌تر كند؛‌ اما،‌ اين راهش نيست. زن را نمي‌توان روي يك ريل راند و به بهترين نقطه رساند. رمز لذت‌بخشي كامل به زن در توقف است. همسرتان را به آستانه‌ي ارگاسم برسانيد. سپس، تحريك را كاهش دهيد و آهسته شويد. بعد، ‌دوباره شروع كنيد.

اگر مي‌خواهيد زن به بلندترين مدار لذت برود، بايد تمنايش را گسترش دهيد. او را، شبيه جذر و مد دريا، به آستانه‌ي ارگاسم برسانيد و سپس بگذاريد تا انرژي‌اش فرو نشيند و آرام گيرد. حال،‌ اين روند را تكرار كنيد. اگر او را دو يا سه بار به اوج برسانيد و بعد از آن بگذريد ارگاسم داشته باشد، زن در مد احساسش و برانگيخته‌‌ترين حالت حسي‌اش ارگاسم را تجربه خواهد كرد.

علت آن هم ساده است. در هر بار نزديك شدن به ارگاسم،‌ زن تمناي بيشتري را احساس مي‌كند و بدنش بيدارتر شده،‌ مهياي ارگاسم كامل‌تري مي‌شود. پيش‌نوازش را اين طوري طولاني‌تر كردن هم زن را به ارگاسم بهتري مي‌رساند و هم لذت ارگاسم را براي مرد تشديد مي‌كند.

سكس دوقطبي به مرد حركت، توقف و رسيدن عالي به مقصد را مي‌بخشد. مرد انرژي‌اش را در راه نزديك شدن به ارگاسم خود جمع مي‌كند؛ و آنگاه كه به قدر كافي نزديك شد، باز مي‌ايستد. سواحل پيداست،‌ ولي ساحل قشنگ‌تري نيز در دوردست‌ها هست. مرد با پرداختن به زن، انرژي را در سيلاني آرام رها مي‌كند. وقتي دل برخوردار از لذت زن و به ارگاسم رسيدن او شد، آن ساحل دور دست پيدا مي‌شود؛ و اكنون مرد مي‌تواند با شعف تا آنجا شنا كند. انتظارش مايه‌ي باورتري از لذت را برايش داشته و ارگاسم بزرگتري را عايدش مي‌كند.

زن مي‌تواند به روش‌هاي مختلفي مرد را باخبر كند كه ارگاسمش نزديك است. يكي از آن راه‌ها جمله‌ي رمزي «خواهش مي‌كنم»‌ است. اين جمله دو معنا دارد. «بس كن، وگرنه ارگاسم خواهم داشت»؛ و «چه خوب است! ادامه بده.» مرد مي‌تواند دست به انتخاب بزند. يك راه ادامه دادن و رساندن زن به ارگاسم است؛‌ و راه ديگر نيز، متوقف كردن تحريك مستقيم لااقل به مدت سي ثانيه مي‌باشد.

توقف مرد به معناي توقف كامل نيست. مرد نوازش شهواني تمام بدن را بدون لمس مستقيم ميان ران‌ها ادامه مي‌دهد يا روش غيرمستقيم ديگري را انتخاب مي‌كند. مهم وقفه است كه فرصت مي‌دهد انرژي زن كمي آرام گيرد قبل از آن كه توسط مرد دوباره تشديد شده و چه بسا به سطح بالاتري برود.

لذت مي‌توان برد، بيشتر هم مي‌توان لذت برد :

انرژي در هر بار آرام گرفتن، پيش از فوران مجدد، به بدن توانايي مي‌بخشد تا لذت بيشتري ببرد. يك بار آزمايشي انجام دادم كه بيانش براي روشن شدن اين مسئله بسيار مفيد است.

دوستم «كلينيك درد» داشت. آن‌ها دردهاي مزمن را درمان مي‌كردند. روششان اين بود كه پزشك سوزني را در بدن بيمار در يك نقطه‌ي كليدي قرار مي‌داد و از طريق آن به بدن جريان الكتريكي مي‌فرستاد. نكته‌ي جالب، عات كردن بدن به مقادير بالاي جريان برقي بود كه به اين نحو به آن فرستاده مي‌شد.

درد مزمن نداشتم،‌ ولي مي‌خواستم روششان را روي خود بيازمايم. بنابراين، به تقاضايم سوزن را در بازويم قرار دادند و جريان برق به آهستگي زياد شد تا احساس سوزش و درد كردم. اين نقطه حد طاقتم بود. مقدار برق را كمي كاهش دادند و در سطحي كه برايم قابل تحمل بود گذاشتند. پس از ده دقيقه پرستار آمد و با چرخاندن دكمه شدت جريان را به ناگاه دو برابر كرد. تفاوت جريان برق در بازويم محسوس بود، ولي آن احساس سوزش و درد را نكردم. چون مدت ده دقيقه به جريان برقي در حد طاقتم متصل بودم، بدنم فرصت كافي داشت با آن سازگار شود و حتي شدت جريان بيشتري را نيز بپذيرد. فقط در عرض ده دقيقه طاقتم دو برابر شده بود. واقعاً متحير شده بودم. پرستار بعد از ده دقيقه مجدداً برگشت و به مقدار طاقت اوليه‌ام باز بر شدت جريان افزود. نتيجه عالي بود. در عرض بيست دقيقه، بدنم سه برابر حد اوليه در برابر جريان برق مقاومت پيدا كرده بود.

به هر حال، هر دقيقه به مدت يك ساعت شدت جريان به همان ترتيب افزايش يافت تا اين كه بدنم بدون هر برق گرفتگي و يا احساس دردي توانست شش برابر حد اصلي از خود مقاومت نشان دهد. جسمم طي فرايند طبيعي با افزايش تدريجي جريان برق خود را سازگار كرده بود و طي يك ساعت حد طاقتش را شش برابر افزايش داده بود.
روز بعد مجدداً به كلينيك درد رفتم و آزمايش را با همان مقدار روز قبل شروع كردم، اما اين بار به جاي ده دقيقه صبر كردن، بي‌درنگ مقدار را به سطح دو برابر رساندم. نتيجه، شوك الكتريكي و سوختگي در ناحيه‌ي بازويم بود. اين آزمايش آشكارا نشان داد بدن به هنگام داشتن زمان كافي با مقادير بالاي جريان برق به خوبي خود را سازگار مي‌كند.

قضيه‌ي سكس نيز شبيه اين است. بدن همان طور كه برق بيشتر را مي‌پذيرد، اگر وقت لازم را داشته باشد، مي‌تواند با جمع كردن انرژي به سطوح بالاتر لذت نيز برسد. وقتي لذت را شروع مي‌كنيد، جسمتان انرژي جمع مي‌كند. دست كه مي‌كشيد،‌ بدن فرصت مي‌يابد به آن سطح انرژي عادت كرده و ظرفيت براي پذيرش انرژي و لذت بيشتر را بيابد. نتيجه واضح است: ‌شما ارگاسم بزرگ‌تر و رسيده‌تري را تجربه مي‌كنيد.

با جمع كردن انرژي و سپس دست نگه داشتن،‌ جسم فرصت مي‌يابد ظرفيت لذت بردن را افزايش دهد و ارگاسم بزرگ‌تر و رسيده‌تري را تجربه كند.

وقتي دوباره و دوباره به ساحل ارگاسم نزيك مي‌شويد، سرانجام ارگاسم تمام بدن شما را احاطه خواهد كرد؛ اما تحريك شدن و ارگاسم سريع داشتن به اين باشكوهي نيست. ارگاسم سريع بيشتر در آلت تناسلي متمركز مي‌شود.

سكس پخته شده در خانه و سكس خوش ملاط :

به جز هنگام سكس سريع،‌ مرد بايد حداقل حدود سي دقيقه وقت بگذارد و زن را دو يا سه بار قبل از رسيدن به ارگاسم به آستانه‌‌ي آن برساند. اين اصل مهم سكس عالي است.

براي سكس پخته شده در خانه تقريباً سي دقيقه وقت لازم است:‌ پنج دقيقه براي مرد، بيست دقيقه براي زن و پنج دقيقه بعد از رسيدن هر دو به ارگاسم براي آن كه در كنار هم باشند و با عشق هم را در آغوش بكشند. توجه به اين نكته داشته باشيد كه سكس حتي در عرض مدت نسبتاً كوتاهي مي‌‌تواند براي زوج ارضا كننده باشد. اگر سكس ساعت‌ها طول بكشد،‌ شور و شهوت سرانجام خاموش خواهد شد. اين پندار كه بايد وقت طولاني‌اي براي سكس گذاشت با برنامه‌ي پرمشغله‌ي روزانه‌ي ما نيز نمي‌خواند؛ ولي به هر حال، مي‌توان در يك برنامه‌ي پرمشغله هم با برنامه‌ريزي يك يا دو بار در هفته نيم ساعت وقت براي سكس گنجاند.

البته اين كافي نيست. علاوه بر سكس پخته شده در خانه، اهميت دارد خلوتگاهي از عشق براي خود بيافرينيم. سكس خوش ملاط، شادي‌بخش خلوت ما در زماني است كه حداقل دو ساعت وقت داريم. آن جشن مجللي است كه طي آن زوج به نوبت يكديگر را به ارگاسم نزديك مي‌كنند. ساحل نقره‌اي در زير نور ماه مي‌درخشد. چه وقت خوبي براي آن كه در آب پا بگذاريم و در بازي شهوتناك دست‌ها و بوسه‌ها هر دم شعله‌ورتر شويم!

سكس خوش ملاط را مي‌توان با تحريك مرد شروع كرد. بعد، شوهر چند بار زن را بر مي‌انگيزد و سپس زن دوباره شوهر را تحريك مي‌كند. اين روند را مي‌توان آن قدر طول داد كه زن از خود بي‌خود شده و ديگر نتواند خود را نگه دارد.
مرد نه تنها از سكس خوش ملاط لذت بسيار مي‌برد، بلكه به كمك آن قادر مي‌شود انرژي خود را كنترل كند. او از اين طريق، شكل جديد به آرامي عمل كردن و در لحظه به سر بردن را مي‌آموزد و لذت سكس برايش بيشتر مي‌شود. وقتي چند بار تا مرز ارگاسم تحريك شويد، فوريت انزال برايتان كاهش مي‌يابد و شروع به مزه كردن هر لحظه، هر طعم، هر رايحه، هر نفس، هر صدا و هر حس مي‌كنيد. مضاف اين كه مي‌توانيد جريان حسي عشق را كه شما به سمت همسرتان مي‌فرستيد يا همسرتان به سمت شما مي‌فرستد را در سطح عالي‌تري احساس كنيد.
وقتي چند بار تا مرز ارگاسم تحريك شويد، فوريت انزال برايتان كاهش مي‌يابد و شروع به مزه كردن هر لحظه، هر طعم، هر رايحه، هر نفس، هر صدا و هر حس مي‌كنيد.

در طي سكس خوش ملاط، زوج زمان بيشتري را صرف مرحله‌ي اول مي‌كنند. مرد در مرحله‌ي اول شايد چند بار به انزال نزديك شود. سپس، به مرحله‌ي دوم رفته و زن چند بار مرزهاي ارگاسم را تجربه مي‌كند. زوج با از نو شروع كردن، مراحل را تكرار مي‌كنند؛ و در هر بار، الكتريسيته‌ي جنسي بيشتر و بيشتري را پذيرا مي‌شوند تا به جايي مي‌رسند كه از نثار كردن و دريافت كردن به همراه هم لذت مي‌برند. توصيه‌ام اين است كه از دستورالعمل‌هاي سكس دو قطبي خيلي خشك و انعطاف‌ناپذير پيروي نكنيد؛ ولي حتماً بايد اطمينان يافت كه زن مقدم بر مرد ارگاسم داشته باشد.

سكس سريع :

سكس سريع سه تا پنج دقيقه طول مي‌كشد. اين سكس فقط براي لذت بردن مرد است و اساساً مرحله‌ اول سكس دوقطبي را شامل مي‌شود. به طور كلي زن در صورتي كه احساس كند از نظر عاطفي حمايت مي‌شود و برنامه‌ سكس پخته شده در خانه و سكس خوش ملاط برايش در جاي خود باقي است، مخالفتي با سكس سريع نمي‌كند.
زن در صورتي با گاه گاه پرداختن به سكس سريع مخالفت نمي‌كند كه احساس كند از نظر عاطفي حمايت مي‌شود و برنامه‌ سكس پخته شده در خانه و سكس خوش ملاط برايش در جاي خود باقي است.

داشتن سكس سريع :

به طور مرتب فقط براي مرد گيرايي دارد؛ ولي فوايدي براي زن نيز دارد. گرچه زن تحريك شدن جسماني را آنچنان تجربه نخواهد كرد، به هر حال،‌ سكس سريع به دلايل عاطفي مختلف برايش ارضا كننده است.
از وقتي شروع به آموزش اين مسئله كه «چرا و چگونه به سكس سريع بپردازيم؟» به زوج‌ها كردم، با تشكر بسيار مردها و زن‌ها مواجه شدم و بسياري از آن‌ها تأثير سكس سريع را بر زندگي جنسي‌شان برايم نقل كردند. در اينجا،‌ بعضي از آنچه زنان برايم گفته‌اند، مي‌آورم:

وقتي سكس را شروع مي‌كنيم و من حس مي‌كنم سرخلق نيستم، ‌لزومي نمي‌بينم وانمود به سرخلق بودن كنم. به سادگي به همسرم مي‌گويم: «چطور است سكس سريع داشته باشم؟» شوهرم بدون احساس طردشدگي مي‌پذيرد و هيچ نيازي نيست برايش دليل آماده نبودنم را شرح دهم و به او بفهمانم كه مشكلي وجود ندارد.»
تجربه جديد و بسيار خوبي است، زيرا گاهي فقط مي‌خواهم نزديك او باشم و در آغوش گرفته شوم. البته دوست دارم او هم ارضا شود. حالا با اين كار به آنچه مي‌خواهم مي‌رسم،‌آن هم بون اين كه هيچ نيازي باشد درگير قضيه شوم.

سرانجام، فهميده گاهي وقت‌ها از مقاربت خوشم مي‌آيد و به اين كه ارگاسم داشته باشم يا نه، ‌اهميتي نمي‌دهم.
سكس سريع واقعاً عالي است. به هنگام سكس سريع دلواپس اين نيستم كه چقدر بايد برانگيخته شوم. خيلي وقت‌ها كار را با سكس سريع شروع مي‌كنيم، ولي من تحريك مي‌شوم و به او مي‌گويم دلم نوازش مي‌خواهد. او هم خوشحال مي‌شود دنده را عوض مي‌كند و به من ارگاسم مي‌دهد. بدون شروع كردن با سكس سريع هيچ راهي برايم وجود نداشت كه متوجه شوم آمادگي دارم.

بارها سعي كردم به او بگويم كه نيازي نيست هر بار ارگاسم داشته باشم و اگر سر حال باشد، از سكس لذت مي‌برم؛ اما او هر بار ناراحت مي‌شد و طوري رفتار مي‌كرد كه گويا اشكالي وجود دارد. بالاخره، زماني كه نوارهاي شما را ديد همه‌چيز عوض شد. چون كس ديگري آن حرف‌ها را مي‌زد، به آن‌ها گوش كرد و به سادگي هم پذيرفت. اكنون بدون احساس فشار از سكس لذت بيشتري مي‌برم و حتي به دفعات بيشتري بدنم ارگاسم مي‌خواهد.
گاهي دلم سكس طولاني نمي‌خواهد، ‌دلم مي‌خواهد زود تمام شود. در اين مواقع، تظاهر به ارگاسم نمي‌كنم تا همسرم تمامش كند، بلكه به راحتي مي‌گويم «بيا سكس سريع داشته باشيم». او هم در عرض چند دقيقه به سكس خاتمه مي‌دهد.

گاهي، وقتي بيرون مي‌رويم و من زنان جوان زيادي را در پيرامونمان مي‌بينم، از اين كه هنوز مي‌توانم شوهرم را برانگيزم خوشحال مي‌شوم. آن وقت، دلم مي‌خواهد، حتي اگر آمادگي‌اش را نداشته باشم، با او سكس داشته باشم. بنابراين، علائم آشكاري مي‌فرستم و به او در خواست سكس مي‌دهم؛ ولي وقتي شروع مي‌كنيم او را متوجه مي‌كنم لازم نيست مرا برانگيزاند و بهتر است به كار خود مشغول شود. در آن مواقع، آنچه برايم لذت بخش است، احساس علاقه‌ شوهرم و تمايلي است كه به من دارد.

اين گفته‌ها آگاهي جديدي درباره سكس سريع به ما مي‌دهند

چند ارگاسم كافي است؟

در ويترين فروشگاه‌هاي كتاب، شاهد انبوه كتاب‌هايي هستيم كه راه رسيدن به ارگاسم‌هاي هرچه بيشتر را نشان مي‌دهند. چنين كتاب‌هايي شايد براي بعضي‌ از زوج‌ها مفيد باشند، اما براي بسياري از زنان فشار ناشي از چند ارگاسم واقعاً زياد است. با برنامه‌ي پرمشغله‌اي كه ما داريم داشتن يك ارگاسم هم دلهره‌آوراست. حال، در دهه‌ي ٩٠، از زنان انتظار چند ارگاسم مي‌رود؟!

در حقیقت، بسیاری از زنان با یک ارگاسم به طور کامل ارضا می‌شوند. بعضی چیزها هستند که بیشترشان بهتر نیست. وقتی زن نیاز به ارگاسم دارد، مرد نیز با دادن یک ارگاسم به او خشنود می‌شود. شوهر می‌تواند با رضایت خاطر به خود بگوید: «کارم را به خوبی انجام دادم. او کاملاً ارضا شد.»

زنانی نیز هستند که به یک ارگاسم بعد از ارگاسم دیگر ادامه می‌دهند. در ابتدا، مرد چنین امری را تحریک کننده می‌یابد، ولی بعد از مدتی حس می‌کند گویا هیچ‌چیز زن را راضی نمی‌کند و او باید دائماً به وی ارگاسم دهد. در نتیجه، سکس شکل یک وظیفه یا تلاش کسل کننده را برای هر دو می‌گیرد و افسون معجزه‌آسایش را از دست می‌دهد.

بعضی از زنانی که در سمینارهایم شرکت می‌کنند، به من گفته‌اند چند ارگاسمی‌اند. آن‌ها بعد از ده ارگاسم یا بیشتر از آن باز هم ارگاسم می‌خواهند؛ و در انتها وقتی مرد به ارگاسم خود می‌رسد، آ‌ن‌ها حس می‌کنند هنوز ارضا نشده‌اند. این امر نه تنها برای زن بلکه برای مرد هم بسیار ناخشنود کننده است. مرد از صمیم قلب می‌خواهد به همسرش ارگاسم نهایی و کامل را بدهد و یا لااقل سیرابش کند.

بنابراین، به زنانی که چندارگاسمی‌اند، توصیه می‌کنم به جای داشتن ارگاسم‌های متعدد بهتر است یک ارگاسم بزرگ و کامل را مطابق ظرفیتشان داشته باشند. زن می‌تواند به شوهر قبل از ارگاسم‌های کوچک علامت دهد تا تحریک را کاهش داده و بعد دوباره او را به آستانه‌ی ارگاسم برساند. انجام چندین باره‌ی این روند سرانجام زن را به ارگاسمی می‌رساند که با خوشحالی خواهد دید همان یکی برایش کافی است و احساس عطش بیشتری ندارد و حقیقتاً ارضا شده است.

توجه داشته باشید وقتی درباره‌ی آنچه برای سکس عالی موثر است صحبت می‌کنم، این احتمال خطر هست که راه نشان داده شده بهترین راه به نظر آید. این طرز تلقی، وجهی به شدت مردانه دارد. مردان دوست دارند فرمولی بیابیند و به آن بچسبند. چسبیدن مدام به یک روش ممکن است به کار مرد بیاید، ولی به درد زن نمی‌خورد. در فصل بعد، به تفاوت‌ بین سکس مکانیکی و سکس خلاق می‌پردازیم.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب - 7
سكس مكانيكي يا سكس خلاق :
دكتر جان گري

رمز ديگر سكس عالي تنوع است. زنان يكنواختي را دوست ندارند و مي‌خواهند، هر بار با دفعه قبل لااقل كمي فرق كند؛ اما غريزه مرد از اين نكته آ‌گاه نيست، زيرا مرد ذاتاً هدفمند است. او به دنبال فرمولي براي رسيدن به مقصد مي‌گردد، و اگر يك بار نتيجه گرفت، گرايش به تكرار دارد. اصل راهنماي مرد اين است:‌ تا كار مي‌كند، تعميرش نكن!

براي بسياري از مردان خطر كردن و هر بار چيز تازه‌اي را آزمودن رنج‌آور است. مرد ميل دارد فرمولي بيابد كه هميشه موثر باشد و او با خيالي آسوده، همواره بداند كه چه دارد مي‌كند. او با فرمول‌هاي خاص احساس راحتي مي‌كند؛ اما زن از چيز ديگري لذت مي‌برد. زن وقتي نداند مرد در قدم بعد چه خواهد كرد، برايش بسيار هيجان‌آور است. دانستن اين كه بعدش چه مي‌شود، او را حقيقتاً از انگيزه مي‌اندازد.

قابل پيش‌بيني نبودن رفتار مرد، براي زن بسيار هيجان‌آور است. زن زماني از انگيزه مي‌افتد كه بداند گام بعد چه خواهد كرد.

مهم نيست فرمول جنسي تا چه حد خوب باشد، چند بار كه استفاده شد قابل پيش‌بيني، روتين‌وار و كسل كننده مي‌شود. به هنگام نوازش بدن زن، اگر او در اوج برانگيختگي نباشد، انجام مكرر يك حركت مي‌تواند تا حدي كسلش كند. تغيير ريتم‌ها و حركات، اگر به نظر مرد مهم نيايد، براي او بسيار مهم است.

تغيير ريتم‌ها و حركات، اگر به نظر مرد مهم نيابد، براي زن كمال اهميت را دارد.

تغيير در حركت بدن نيز زن را برمي‌انگيزد. حالات را مي‌توان عوض كرد. گاه مرد روي زن و گاه زن روي مرد قرار مي‌‌گيرد. همچنين، مي‌توان طرفي كه رو به هم هستند را عوض كرد. تمام اين حركات براي اين است كه زن فكر نكند و تمركزش را روي حرارت عاشقانه‌اي بگذارد كه بدنش را لمس مي‌كند. بله، همچنان كه مرد مدام مشغول به اوست، زن در هيجان اين انتظار به سر مي‌برد كه «بعد چه خواهد شد؟» اين چشم به راهي در زن بسيار هيجان‌آور و تحريك كننده است.

سكس و بيس‌بال :
دكتر جان گري

چه چيز سكس را براي زن هيجان‌انگيز مي‌كند؟ مقايسه‌ سكس با بيس‌بال وسيله خوبي براي پرتوافكندن به اين معماست. وقتي مرد بيس‌بال تماشا مي‌كند، آنچه آن را برايش هيجان‌انگيز مي‌كند چشم به راه بودن است:‌ چه اتفاقي مي‌افتد؟ چه كسي روي بيس مي‌رود؟ آيا توپ گرفته مي‌شود؟ چه كسي ضربه را مي‌زند؟ چه كسي امتياز مي‌آورد؟ كدام طرف برنده خواهد شد؟

در حالي كه مرد بازي را تماشا مي‌كند با هر ضربه زدن به توپ، تنش وجودش را فرا گرفته و رها مي‌شود. هر بار كه بازيكني روي بيس مي‌رود؛ احساس هيجان و تنش فزاينده به او دست مي‌دهد. اين تنش نيز با همهمه‌هايي از شور و شوق، وقتي بازيكن تيمش به بيس ديگر مي‌رود يا امتياز مي‌آورد رها مي‌شود.

حال، بازي هر چقدر هم هيجان‌انگيز باشد،‌ وقتي به اتمام رسيد و شما نوار ضبط شده‌اش را تماشا كرديد، قابل پيش‌بيني و در هر بار كسل‌كننده‌تر مي‌شود. به همين ترتيب، استفاده از فرمول خاص در سكس، تجربه را به مرور پيش‌بيني‌پذير و كسل‌كننده مي‌كند.

پيش مي‌آيد كه مرد فرمول موفقي را در سكس مي‌يابد و آن را، خارج از اصول سكس عالي، تغيير مي‌دهد به خيال آن كه موثرتر شود. مثلاً به جاي پيش‌نوازش، مستقيماً به سراغ مقاربت مي‌رود. اين كار شبيه گوش كردن به خبر ورزشي براي پي بردن به نتيجه بازي است. از نتيجه بازي باخبر شدن و ديدن بخش‌هاي برجسته‌ آن مطمئناً سرگرم كننده است؛ اما به هيچ‌وجه قابل قياس با هيجان رفتن به استاديوم و تماشاي مستقيم ‌بازي نيست.

تماشاي تمام بازي نتيجه را بسيار هيجان‌انگيزتر مي‌كند. پيش‌نوازش نيز براي سكس همين حكم را دارد و معاشقه را براي زن بسيار هيجان‌انگيزتر مي‌كند. براي او نتيجه مهم نيست؛ بلكه كل بازي اهميت دارد.

اولين ضربه :

بياييد مثال بيس‌بال را رها نكنيم. اين مثال، برخي زواياي پنهان سكس را به خوبي روشن مي‌كند. مرد در پيش‌نوازش شروع به نواختن انگشت سبابه بر بالاي سينه زن مي‌كند. شور اين لحظه مانند اولين ضربه بيس‌بال است. سپس، نزديك شدن به سينه اشتياقي مي‌آفريند كه ضربات محكم بيس‌بال در دل تماشاگران خلق مي‌كنند. جمعيت شديداً هيجان‌زده شده‌اند و زن نيز متحير است كه «آيا او به روي بيس من خواهد رفت؟» اما، ناگهان همه‌چيز خراب مي‌شود. مرد دستش را بر مي‌دارد و قصد سر به سر گذاشتن دارد. اولين ضربه خارج شده و همه ناله مي‌كنند. ولي دوباره شعف چشم به‌راهي ديده‌ها را مفتون مي‌كند. ضربه بعدي زده شده است.

مرد مي‌تواند شكل ضربه را كمي عوض كند. حال از دو انگشت استفاده مي‌كند. اين تغيير كوچك به راستي معجزه مي‌كند. ضربه ديگري نواخته شده: آيا او به روي بيس خواهد رفت؟

سرانجام، در حين برانگيختن بيشتر، مرد مي‌تواند يكي از سينه‌هاي زن را در دست بگيرد و ديگري را ببوسد. بعد، ممكن است به آهستگي دست ديگرش را به قسمت ديگري از بدن وي ببرد. انجام اين كارها به اندازه يك بازي واقعي پرهيجان است. همه چيز به تدريج پيش مي‌رود و مرد در مقاربت به يك «هوم ران» دست مي‌زند. هيجان جمعيت در اوج قرار دارد. تيمشان توانسته چهار امتياز كسب كند.

اعجاز پيش‌نوازش :
دكتر جان گري

اگر مقايسه‌ بيس‌بال با سكس را به خاطر بسپاريد، پيش‌نوازش زن برايتان معناي كاملاً جديدي پيدا مي‌كند و به درستي متوجه مي‌شويد پيش‌نوازش چرا اين قدر براي زن اهميت دارد.

زن سه ناحيه شهوت‌انگيز دارد. او مانند مرد نيست كه فقط يك ناحيه داشته باشد. اين سه ناحيه يادآور خوبي هستند كه مرد بايد از هر دو دست و دهانش استفاده كند.

وقتي مرد از دستش استفاده مي‌كند مي‌تواند يك انگشت يا گاهي سه انگشت را به كار گيرد. دست كشيدن بر انحناي بدن زن در خطوط راست يا پرپيچ و خم امكان‌پذير است. تماس مي‌تواند سفت و محكم يا بي‌نهايت آرام باشد . انگشتان مي‌توانند به طرف راست بگردند و سپس به طرف چپ بروند. مي‌توانند بالا و پايين بروند. هر تنوع كوچكي برآورنده نياز زن به تنوع است.

هر تنوع كوچكي در حركات مرد برآورنده نياز زن به تنوع است.

مرد، با گذاشتن وقت براي پيش‌نوازش، لذت زن را زياد مي‌كند. باز تأكيد مي‌كنم اين قاعده كلي را به خاطر داشته باشيد كه زن ده برابر مرد نياز به پيش‌نوازش دارد. سن مرد بالا كه مي‌رود براي برانگيخته شدن شايد نياز به قدري پيش‌نوازش بيشتر بيابد، و زن ممكن است كمي نيازش كاهش پيدا كند. به هر حال، اين دستورالعمل كلي را نيز به خاطر داشته باشيد: نه آنچه مرد انجام مي‌دهد، بلكه مدتي كه صرف مي‌كند است كه كاميابي زن را تضمين مي‌كند.
مرد بايد به خاطر داشته باشد، نه آنچه انجام مي‌دهد، بلكه مدتي كه صرف مي‌كند است كه كاميابي زن را تضمين مي‌كند.

اگر پيش‌نوازش سي دقيقه طول كشيده و زن به ارگاسم نزديك نشده، مي‌توان فرض كرد او ارگاسمي نخواهد داشت. گاهي، اگر مرد همچنان ادامه دهد، زن بالاخره به ارگاسم مي‌رسد. براي ياري به مرد كه بداند «چه بايد بكند؟»، بسيار خوب است كه زن به او بازخوردي واضح و روشن بدهد.

براي ياري به مرد كه بداند «چه بايد بكند»، بسيار خوب است كه زن به او بازخوردي واضح و روشن بدهد.
چه بسا مرد مدت زيادي صرف تحريك زن كند و متوجه چيزي نشود، ولي زن واقعاً بخواهد مرد ادامه دهد. در چنين حالتي، زن مي‌تواند از عبارتي شبيه عبارات زير استفاده كند:

واقعاً از اين كار خيلي خوشم مي‌آيد.

مي‌دانم خيلي طول كشيده،‌ ولي برايم واقعاً لذت‌بخش است.

دلم نمي‌خواهد الان تمام شود. اين كار را دوست دارم.

همچنين، اگر زن صرفاً بخواهد در سكوت از تماس مرد لذت ببرد و انباشته از سحر دستان او شود، شايد مرد اين امر را در نيابد و شروع به احساس ناراحتي كند؛ زيرا فكر مي‌كند هيچ اتفاقي در حال رخ دادن نيست. زن مي‌تواند براي كمك به او بگويد:

مي‌دانم خيلي ساكتم، ولي واقعاً از اين حالت خوشم مي‌آيد.

واقعاً از كاري كه مي‌كني خوشم مي‌آيد. كمكم مي‌كند آرام و رها شوم.

اوه! اين همان چيزي است كه به آن نياز داشتم.

با عبارات كوتاه و اطمينان بخشي مانند گفته‌هاي فوق، مرد مي‌تواند بدون دلواپسي از اين كه دارد كار غلطي مي‌كند، همچنان ادامه دهد. بله، مرد نياز به بازخورد مثبت زن دارد تا با اعتماد به نفس پيش برود.

به كمك عبارات كوتاه و اطمينان بخش زن، مرد مي‌تواند بدون دلواپسي از اين كه دارد كار غلطي مي‌كند، همچنان ادامه دهد.

چگونه مرد مي‌تواند خودانگيخته‌تر شود؟
دكتر جان گري

همان طور كه گفته شد، بعضي از مردان نمي‌توانند بدون اتكا به فرمول در سكس احساس آرامش كنند. اين مشكل را مي‌توان با انتخاب فرمول‌هاي فراوان و هر بار استفاده كردن از يكي از آن‌ها حل كرد. در واقع، اگر مرد از فرمول‌هاي مختلف استفاده كند، مي‌تواند فرمول منحصر به فرد و مورد علاقه‌ خود را نيز به طور موثر به كار برد.

به اين ترتيب، مرد همچنان از فرمول‌ها استفاده مي‌كند، ولي در عين حال به زن نيز تنوع مورد نيازش را مي‌دهد. در حالي كه مرد از ميان الگوها و فوت و فن‌هاي گوناگون دست به انتخاب مي‌زند، زن متحير مي‌شود كه مرد در قدم بعد چه خواهد كرد؛ و مرد احساس ايمني مي‌كند، چون مي‌داند چه مي‌كند. به علاوه، با جاي‌‌گزين كردن فنون، مرد به طور خودكار شروع به خلق فوت و فن‌ها و روش‌هاي تازه خواهد كرد. در نتيجه، سكس مكانيكي به آهستگي هرچه بيشتر در طي زمان خودانگيخته‌تر و مبتكرانه‌تر خواهد شد.

چگونه خلق و خوي جنسي زن عوض مي شود؟

وقتي مرد كمتر مكانيكي عمل كند و رفتارش در سكس غيرقابل پيش‌بيني شود، زن فرصت مي‌يابد به كشف و بيان خلق و خوي منحصر به فرد جنسي خود و يا احساساتي كه دارد بپردازد. او حال فرصت بيشتري دارد خودانگيخته باشد و به شكل‌هاي مختلف واكنش نشان دهد. وقتي زن همواره و در هر بار براي تغيير يافتن احساس آزادي كند، مانند آب و هوا، حالات جنسي‌اش عوض مي‌شود. توصيه‌ام به كساني كه سكس را براي هميشه هيجان‌انگيز مي‌خواهند اين است كه تغييرات طبيعي زن را قدر و ارزش بگذارند.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب - 8
فصول جنسي
دكتر جان گري

فصل‌ها عوض مي‌شوند و هر فصل لطف و جذابيت خود را دارد. سكس نيز اين گونه است. براي اين كه زن به طور طبيعي تغيير كند، بايد حس كند در كشف نمايه‌ها و نشانگرهاي مختلف احساسات جنسي‌اش حمايت مي‌شود.
عمل جنسي براي زن فرآيند كشف رفتاري است كه با احساسات خوشايند روزانه‌اش بخوانند. او از شوهر پيروي از طرح خشك و پيش انديشيده شده‌اي را نمي‌خواهد، بلكه در هر بار ابتكار خودانگيخته‌اي را ترجيح مي‌دهد كه با احساس هر دوي آن‌ها در آن روز مطابقت داشته باشد.

اين امر نياز به مهارت نويني دارد. گفتم كه مرد به طور غريزي فرمولِ آزمون پس داده و امتحان شده را ترجيح مي‌دهد؛ زيرا مطمئن است كه همسرش را ارضا خواهد كرد. زن نيز، هرچند دلش مي‌خواهد مرد بداند كه چه مي‌كند، ولي خواهان آن به روش متفاوتي است.

در واقع، زن از مرد مي‌خواهد بداند كه در هر بار خلق و خويش ممكن است متفاوت باشد. او مي‌خواهد مرد بداند چگونه همراه او به كشف چيزي بپردازد كه وجود زن خواهان آن است. مي‌خواهد مرد نسبت به بازخوردي كه زن دارد، حساس بوده و با حمايت از آن مي‌تواند زن را به حالت‌هاي بالاتري از لذت و كاميابي برساند.

براي انجام اين‌ها، مرد نياز به دانستن اصول سكس عالي دارد؛ و بايد با عوض و بدل كردن مهارت‌ها و فنون مختلف مايل به آزمايش كردن باشد. مانند يك هنرمند، مرد بايد رنگ‌هاي اصلي سكس را بشناسد و چگونگي تركيب كردن آن‌ها را براي خلق يك اثر هنري جديد بيازمايد. او مانند موسيقيدان‌ها، بايد نت‌هاي اصلي و تركيب هماهنگ آن‌ها براي خلق قطعه‌اي زيبا را بلد باشد.

مرد مانند يك هنرمند بايد رنگ‌هاي اصلي سكس را بشناسد و چگونگي تركيب كردن آن‌ها براي خلق يك اثر هنري جديد را بيازمايد.

پيروي كردن از رهبري مرد :

وقتي مرد بتواند رهبري را در سكس به عهده گيرد، همسرش را آزاد مي‌كند تا كمتر فكر كند و بيشتر احساس نمايد. اين به آن معنا نيست كه زن بدون هيچ تحركي روي تختخواب دراز بكشد. آزادي براي آسودن و فكر كردن درباره آنچه «بايد» رخ دهد، به زن فرصت مي‌دهد همسو با جريان‌ها و ريتم‌هاي موجوار طبيعت جنسي و حسي خود به حركت درآيد. زن، شبيه رقصيدن با نوع به خصوص موسيقي، مي‌تواند با ريتم خلق و خويي كه در آن وقت يافته، ‌همراه با مردش به رقص درآيد.

گاه ممكن است دلش بخواهد دور بدن مرد حلقه زند، گرد او بپيچد و با بدن خود او را فريفته كند. در مواقع ديگر، شايد دلش بخواهد احساس كند كه گويي اين برايش اولين بار است، يا ممكن است با سردي و خودداري شروع كند و بعد به تدريج، همچنان كه مرد با بدن وي تماس مي‌يابد، ‌شور و شهوت در برش بگيرد. شايد هم احساس جسور بودن بكند؛ ‌و يا به آرامي در آغوش مرد قرار گيرد و در مكان آسوده و راحتي بيارامد، در حالي كه مرد او را نوازش مي كند. نمايه‌هاي جنسي زن از قبل طراحي و انديشيده نشده‌اند، بلكه در همان آن، زن كشف مي‌كند كه چه مي‌خواهد.
نمايه‌هاي جنسي زن از قبل طراحي و انديشيده نشده‌اند، بلكه در همان آن، زن كشف مي‌كند كه چه مي‌خواهد.
وقتي زن آزادي خودانگيخته شدن داشته باشد، نمايه‌هاي جنسي‌اش به طور طبيعي بروز مي‌يابد. وقتي مرد زمان طولاني‌اي زن را بدون توقع براي چگونه پاسخ دادن بر مي‌انگيزد، زن به مرور احساس ايمني مي‌كند كه مجاز است هر‌ آنچه احساس مي‌كند بروز دهد و يا به انجام رساند. بيان جنسي صريح و بي‌پرده، به زن فرصت مي‌دهد كه از تجارب جديد جنسي لذت ببرد.

گفت و گو درباره سكس :

هم مردان و هم زنان نياز به بازخورد و واضح و روشن دارند تا بدانند چه چيزي همسرشان را به بهترين وجه ارضا مي كند.

توصيه مي كنم گاهي نيم ساعت وقت كنار بگذاريد- به خصوص زماني كه احساسات منفي نسبت به سكس نداريد- و درباره تجربه جنسي خود با همسرتان به گفت وگو بنشينيد. در واقع، بهتر است فراموش نكنيد كه اين گفت و گو را هر چند وقت يك بار در رابطه خود به روز آوريد و تازه نماييد.

در اينجا، فهرستي از سوالاتي را مي آورم كه در گفت گوي آگاهي بخش زوج به كار مي آيند:

  • در رابطه جنسي مان، چه چيزي را دوست داري؟
  • وقتي آن كار را مي كنم، چه احساسي داري؟
  • دوست داري در هفته چند بار سكس داشته باشيم؟
  • آيا گاهي دوست داري پيش نوازش طولاني تر باشد؟
  • آيا چيز به خصوصي هست كه دلت بخواهد دفعه بعد انجام دهم؟
  • آيا حاضري شكل جديدي را نشانم دهي كه دلت بخواهد آن طوري تو را لمس كنم؟
  • چيز تازه اي هست كه بخواهي آن را بيازماييم؟
  • چيز تازه اي هست كه بخواهي انجام دهم و تا كنون انجام نداده باشم؟

در صورتي كه سكس را كنار گذاشته ايد و يا رابطه جنسي تان راضي كننده نيست، باز هم اين گفت و گو برايتان مفيد است؛ ولي كاملاً مراقب باشيد و با دقت تمام هر نوع احساسات منفي، شكايت و انتقاد را كنار بگذاريد. گفت و گو درباره سكس كار بسيار بسيار ظريفي است.

آنچه صحبت درباره نيازهايمان در تختخواب را مشكل مي كند اين است كه نمي خواهيم به هيچ وجه طرفمان را نااميد يا دلسرد كنيم؛ و در عين حال، دلمان نمي خواهد به خواهش غيرطبيعي يا ناخوشايندش تن دهيم. بنابراين، وقتي اين سوالات را مي پرسيد، بسيار مهم است به شريك جنسي تان بفهمانيد از او توقع اضافي نداريد.

نبايد كاري كه به نظرتان درست نمي آيد، انجام دهيد. وقتي همسرتان نسبت به چيزهاي مورد پسندتان باز و گشوده نيست، به هيچ وجه نبايد قضاوت گرانه برخورد كنيد. سفارش مي كنم به جاي آن، سعي كنيد احساسات همسرتان را بهتر درك كنيد. به هر حال، در برابر خواهش همسرتان ذهني باز داشته باشيد. هميشه مي توانيد بگوييد: اين كار، خيلي عجيب است؛ ولي حتماً درباره اش فكر مي كنم.

چيزي كه برايتان واقعاً مهم است را به آرامي و با لحني غيرمتوقعانه، هر بار كه به اين نوع گفت و گو مي پردازيد، براي همسرتان مطرح كنيد. مطمئن باشيد او خواهد فهميد. يكي از رموز سكس عالي تأكيد كردن به نقاط قوت به جاي مسائل يا كمبودهاست. مردان و زنان زيادي به من گفته اند بعد از شنيدن نوارهايم قادر شده اند به طور خود به خود بعضي از ايده هاي خشك را رها كرده و از لذت سكس با كسي كه دوستش دارند بهره مند شوند.

يكي از رموز سكس عالي تأكيد كردن بر نقاط قوت به جاي مسائل يا كمبودهاست.

چگونه تك همسري، سكس را براي هميشه پرشور و شهوت مي كند؟ فصل بعد به شما مي گويد؛ آن را بخوانيد.

تك همسري پرشور و حرات :

براي بعضي از مردها فكر اين كه تمام عمر با يك نفر سكس داشته باشند، به نظر كسل كننده است. آنان هيجان بيشتري مي‌خواهند؛ ولي عوض كردن شريك جنسي راه خوبي براي رسيدن به هيجان نيست. اگر ياد بگيريم سكس را از حالت مكانتيكي خارج كرده و آن را خودانگيخته كنيم، سكس برايمان كسل كننده نخواهد بود. در اين صورت، احساس جنسي مي‌تواند تغيير كند و شهوت رشد يابد.

در ذهن من، جاي هيچ شكي باقي نمانده كه رمز موفقيت در ازدواج، تعهد جنسي زن و شوهر نسبت به يكديگر است. بسياري از مردان نمي‌فهمند، چرا تك همسري اين قدر حائز اهميت است. غريزه مردان به گونه‌اي نيست كه متوجه شوند تك همسري ضمانتي است براي اين كه زن احساس ويژه بودن و دوست داشته شدن كند. اگر او به اين شكل احساس نكند دوست داشته مي‌شود، نمي‌تواند به تسليم كردن خود به مردش ادامه دهد. اعتماد به وفاداري مرد، براي برانگيخته شدن زن امري ضروري است.

اعتماد به وفاداري مرد براي آن كه زن بتواند توسط شوهرش برانگيخته شود،‌ امري ضروري است.

به هر جهت، زني كه مجذوب مرد است به آساني مرد را برمي‌انگيزاند. در اينجا نيز، تحريك شدن مرد خيلي پيرو غريزه صرف نيست. مرد علاوه بر علاقمند بودن،‌ نياز دارد حس كن زن هم مجذوب و تسليم اوست. ضمناً، مرد بايد بفهمد قادر به خوش‌بخت ساختن همسرش است.

مرد علاوه بر حس كردن دلبستگي و تسليم بودن زن به خود نياز دارد بفهمد قادر به خوشبخت ساختن زن نيز هست.
چرا داشتن شور و شهوت در ابتداي رابطه آسان است؟

در ابتداي رابطه، وقتي زن از شرم نگاهش را به پايين مي‌اندازد، مرد اين پيام روشن را مي‌گيرد كه از نظر زن، او كسي است كه مي‌تواند خوشبختش سازد. اين نگاه به مرد شجاعت خطر كردن مي‌دهد تا از رد شدن نترسد و رابطه را آغاز كند.

بعدها، پس از آن كه بارها و بارها اميدهاي زن به باد رفت، او ديگر آن گونه به مرد نگاه نمي‌كند و مرد نيز ديگر احساس نمي‌كند كه مي‌تواند او را خوشبخت سازد. پس، ناگهان و يا به تدريج جذابيت از بين مي‌رود. شايد مهر و علاقه مرد باقي بماند، ولي ديگر كششي در كار نيست.

در اين حالت، چه بسا مرد روياي عشق‌بازي با زنان ديگر را ببيند و يا ممكن است تمايلات جنسي خود را سركوب كند. مرد هرچند هنوز تك همسر است،‌ ولي شور و شهوت از ميان رفته است. به هر حال، مثل اسير در رابطه‌اي فاقد شور و شهوت باقي ماندن، گزينه‌اي نيست كه مردم امروزه مايل به انتخاب آن باشند.

استفاده از مهارت‌هاي پيشرفته برقراري رابطه در اتاق خواب و خارج از آن، تضميني است براي آن كه شور و شهوت زنده بماند و سكس به طور مدام بهتر و بهتر شود.

جزر و مد شهوت :

اوج گرفتن و فرونشستن موج شهوت امري هم طبيعي و هم سالم است. همان طور كه گاهگاهي احساس عاشقانه‌تان فرو مي‌افتد، كاملاً طبيعي است كه گاه گاهي نيز به همسرتان تمايل جنسي نداشته باشيد.
همان طور كه گاه گاهي احساس عاشقانه‌تان فرو مي‌افتد، كاملاً طبيعي است كه گاه گاهي نيز به همسرتان تمايل جنسي نداشته باشيد.

اوقاتي كه جذابيت جنسي را احساس نمي‌كنيد، مانند زمان‌هايي است كه خورشيد پشت ابر پنهان شده. ابري بودن آسمان معنايش اين نيست كه خورشيد وجود ندارد. فقط اين را مي‌رساند كه به طور موقت حجابي بر آن كشيده شده است. روزهاي ابري اوقاتي است كه وسوسه‌هاي ناروا در را مي‌كوبند. وقتي جذابيت جنسي به همسرمان مسدود مي‌شود، به سمت ديگري احساس مجذوبيت مي‌كنيم.

روزهاي ابري اوقاتي است كه وسوسه‌هاي ناروا در را مي‌كوبند.

اما، اگر مي‌خواهيد امكان بازگشت شهوت به رابطه‌تان را باقي نگه داريد، به طور ايده‌آل بهترين راه خودداري كردن از شهوات يا خيال‌پردازي‌هاي نابه‌جاست.

بارها شده نسبت به زن ديگري خود را برانگيخته يافته‌ام. اين معنايش آن نيست كه همسر خود را دوست ندارم. تنها، معنايش اين است كه به طور كامل مجذوب همسرم نيستم. سال‌ها تعهد لازم است تا شهوت مرد تنها به سمت همسرش جريان يابد.

وقتي مرد وسوسه مي‌شود :
دكتر جان گري

وقتي زني باعث تحريكم مي‌شود به خود نگاه مي‌كنم و مي‌گويم «اشتباه نكن! اما، خوشحالم كه همچنان انرژي داري.» سپس، نگاه را به جاي ديگري مي‌اندازم و مي‌گويم:‌ «خانه،‌ جمز!» هرگز اين تحريك ناخواسته را مايه شرمساري نمي‌دانم. فقط آن را بر مي‌دارم و به خانه نزد همسرم مي‌برم؛ و چنانچه هنگام رسيدن به خانه از دست رفته باشد،‌ مي‌دانم فقط بايد مهارت‌هاي پيشرفته را به كار گيرم تا همسرم از اين كه دوست داشته مي‌شود و برايم منحصر به فرد است احساس خوشي كند. آنگاه جذابيت جنسي نيز كم كم باز مي‌گردد.

با مهار كردن احساسات جنسي‌ام و به طور مكرر هدايت كردن آن به سمت بوني،‌ توانايي خود را براي برانگيخته شدن در برابر او رشد مي‌دهم. همچنين، وقتي از او دورم، با كنترل احساساتم كنترل بيشتري در سكس پيدا مي‌كنم.

وقتي كه مرد مي‌تواند شهوت خود را كنترل كند :

وقتي مرد هم شهوت خود را حس كند و هم آن را كنترل كند، زن شروع به رها كردن شهوت خود خواهد كرد. او در اين حالت، خجالت و شرم را كنار مي‌گذارد و واقعاً تمايلات جنسي‌اش را حس مي‌كند. مرد با ياد گرفتن كنترل كردن شهوتش، نه تنها به زن كمك مي‌كند به سطوح بالاتري از كام‌يابي دست يابد،‌ بلكه خودش هم سطوح بالاتري از لذت جنسي و عشق را تجربه مي‌كند.

وقتي مرد بتواند شهوت خود را كنترل كند،‌ زن شروع به رها كردن شهوت خود كرده و با كنار گذاشتن خجالت، تمايلات جنسي‌اش را واقعاً حس مي‌كند.

وقتي مرد در كنترل باشد، يعني شهوتش آن قدر زياد است كه مي‌تواند به آساني ارگاسم داشته باشد، ولي به جاي آن خود را نگه مي‌دارد و به تدريج شهوت همسرش را بر مي‌انگيزد.

اهميت تك‌همسري در سكس عالي :

كنترل فقط براي اتاق خواب نيست، بلكه براي خارج از آن نيز هست. وقتي مرد در تماس با احساسات جنسي‌اش است، ‌ولي انرژي جنسي را تنها به سمت همسرش هدايت مي‌كند، اين كنترل زن را كاملاً تحت تأثير قرار مي‌دهد.
هر بار كه مرد در برابر وسوسه‌ بر تعهد تك‌همسرانه‌اش پاي مي‌فشرد، در واقع، همسرش را ايمني مي‌بخشد تا از سكس لذت بيشتري ببرد. مرد با خودداري از خيال‌پردازي درباره‌ زنان ديگر، مي‌آموزد انرژي جنسي را كنترل كند و به اين طريق مي‌آموزد فرايند رهايي از تنش را كند كرده و براي همسرش بيشتر دوام آورد. مطمئناً افكار و تجسم‌ها از ذهنش مي‌گذرند، ولي مادامي كه با آگاهي به وجود همسرش رجوع مي‌كند،‌ شهوت و كنترلش رو به رشد مي‌گذارند.

اگر چه مرداني هستند كه با داشتن كنترل خوب شهوتشان كم است، بسياري از مردان شهوت و هيجان زيادي دارند، ولي كنترلشان چندان نيست. اينان سكس را كه شروع مي‌كنند، چيزي نمي‌گذرد كه به پايان مي‌رسد. هرچند رهايي از تنش جنسي را تجربه مي‌كنند، ولي نه به آن خوبي كه مي‌تواند باشد. استفاده از مهارت‌هاي سكس دو قطبي به مرد كمك مي‌كند كنترل بيشتري كسب كند.

به هر حال، در اثر سال‌ها به سر بردن در تعهد تك‌همسرانه پرشور و حرارت مرد به طور خود كار كنترل بيشتري روي شهوتش پيدا مي‌كند.

ادامه دارد...

فتحي زاده: فكر مي‌كنم روي اين قسمت از صحبت‌هاي دكتر بايد تأمل زيادي كرد. متأسفانه امروز ما ضمن سقوط ارزش‌ها با فقر هويت روبه رو شده‌ايم. در رفتار ما نجابت،‌ ديسيپلين و كدگذاري‌هاي ارزشي وجود ندارد و در حالي كه به سنت‌هاي بومي پشت كرده‌ايم، به سمت نوعي شلختگي و بي‌ضابگي حس و حال سرنگون شده‌ايم.

دكتر با چه بيان زيبايي مي‌گويد:

هر بار كه مرد در برابر وسوسه‌ بر تعهد تك‌همسرانه‌اش پاي مي‌فشرد، در واقع، همسرش را ايمني مي‌بخشد تا از سكس لذت بيشتري ببرد.

و اين يعني داشتن پرستيژ و ديسيپلين در زندگي جنسي!

خوب، نگاهي كه به دور و بر بياندازيم: در اطرافمان، جاي تعهد و ديسيپلين، هيچي‌گري را به وضوح مي‌بينيم. نسل جوان ايراني نه در حوزه جنسيت كه در حوزه حضور اجتماعي و حتي در بستر زندگي خصوصي خود اصالت‌زدايي كرده و جايش ترياك دم‌غنيمي و باري به هر جهتي را به كام كشيده است.

اما،‌ شكوه زندگي در نبود اصالت، تصور ناشدني است. ما براي زندگي توام با خوشبختي نياز به شخصيت و استحكام هويت داريم. اين‌ها معيارهايي است كه بايد بازبياموزيم. دختر جواني كه خود را به هر دستي مي‌سپارد، هرگز فاصله شهوت تا عشق را طي نخواهد كرد؛ و اگر گرفتار حس علاقه‌اي نيز شود، قادر به دست‌يابي به آن نخواهد بود، زيرا خود را براي آن مهيا و لايق نساخته است.

چگونه مرد را مي‌توان ياري كرد تا بيشتر دوام آورد؟
دكتر جان گري

همان گونه كه مرد زن را براي رها شدن و لذت بردن ياري مي‌كند، اعتماد زن و توانايي او در پذيرفتن تماس و عشق شوهر مي‌تواند به مرد كمك كند تا كنترل خود را حفظ كند.

وقتي زن به خوبي شوهر را بپذيرد و تسليم او شود، مرد در حالي كه شهوتش رو به افزايش است، به خاطر تمناي زن كنترل خود را حفظ مي‌كند. وقتي زن بياسايد، دريافت كند و از تماس عاشقانه شوهرش لذت ببرد، مرد مي‌تواند بيشتر دوام آورد. تا زماني كه زن كاملاً دريافت كننده است،‌ مرد نيز عطا كننده خواهد بود.

اما، اگر زن سعي كند كنترل را در دست گيرد و مرد را تحريك كند، ‌نادانسته او را از كنترل خارج كرده و يا از انگيزش مي‌اندازد. در شرايطي كه مرد توجه را به نثار كردن و برانگيختن زن معطوف كرده، زن با تلاش براي تحريك مرد، انرژي او را كه به سويش جريان دارد، مسدود كرده و باعث مي‌شود شوهر پيش از موقع به ارگاسم برسد.

وقتي واكنش‌هاي زن پاسخي به مرد باشد و نه تلاشي براي برانگيختن او، مرد مي‌تواند با موفقيت شهوتش را كنترل كند؛ ولي چنانچه واكنش‌هاي زن پاسخ واقعي به تماس ماهرانه مرد نباشد، مرد رشد شهوت را احساس نخواهد كرد و شايد ناگهان كنترل را از دست دهد يا شديداً به هيجان آيد و يا حتي از انگيزش بيافتد. در هر صورت، هيچ كدام درك نمي‌كنند چه اتفاقي دارد مي‌افتد. بله، اگر زن به اين شكل در اثر تماس مرد به هيجان آيد، مي‌تواند مرد را از انگيزش بياندازد.

وقتي واكنش‌هاي زن پاسخي به مرد باشد و نه تلاشي براي برانگيختن او، مرد مي‌تواند با موفقيت شهوتش را كنترل كند.

تكرار چهارم ژوئيه :

در بعد از ظهري زيبا و دلپذير دونالد و كاني سكس عالي، خارق‌العاده و بيادماندي داشتند. بعداً، وقتي مشغول صرف عصرانه بودند، دونالد گفت خيلي به او خوش گذشته است. دونالد حس مي‌كرد همسرش نيز حقيقتاً از آن لحظات لذت برده و خوشحال بود كاني آزادانه شور و حرارتش را نشان داده است.

دو روز بعد آن‌ها سكس داشتند. كاني فوراً شروع به تكرار حركات دفعه قبل كرد، اما دونالد بلافاصله از انگيزش افتاد. موضوع چه بود، كاني همان كارهايي را كرد كه قبلاً براي خشنودي شوهرش كرده بود؟!

دونالد ابتدا نفهميد اشكال در چيست؛ ولي بعد از كمي درنگ متوجه شد در دفعه قبل، كه به او خيلي خوش گذشت،‌ حركات كاني خودانگيخته بودند؛ حال آن كه همسرش اين بار به طور مكانيكي آن‌ها را انجام مي‌داد و به اين خاطر نيز موثر واقع نشدند. حركات و احساسات شورانگيز كاني واكنش خود به خود نسبت به اعمال مرد نبود، بلكه اقدامي از روي عشق بود تا او را دوباره خشنود كند.

در واقع، زن معصومانه همان كارهايي را انجام داد كه مي‌دانست در دفعه قبل شوهرش را خشنود ساخته است. بعد از مباحثه درباره موضوع، كاني ياد گرفت اين واكنش صادقانه و طبيعي اوست كه به بهترين صورتي دونالد را بر مي‌انگيزد؛ آن هم به خصوص وقتي كه شوهر سعي مي‌كند او را برانگيزد. آگاهي جديد كاني را از قيد و بند رها ساخت و به او فرصت داد عميقانه‌تر به واكنش‌هاي واقعي جنسي خود بنگرد.

متعادل كردن لذت خود با زن :
دكتر جان گري

اگر مرد قبل از زن به آستانه ارگاسم برسد، مي‌تواند به آساني كنترل خود را با كاهش دادن هيجان خود و افزايش دادن هيجان زن بازيابد. او با متمركز كردن توجه روي همسرش و مانع شدن از اين كه توجه زن به لذت بخشيدن بيشتر به او معطوف شود، مي‌تواند شروع به افزايش لذت جفت خود نمايد. همچنان كه زن بيش از او شروع به دريافت لذت مي‌كند، كنترل مرد باز مي‌گردد.

آهسته كردن :

مرد ممكن است فكر كند مرد واقعي كسي است كه در هنگام مقاربت ريتم ثابتي دارد؛ ولي حقيقت درست عكس اين است. زن دوست دارد كنترل مرد را متزلزل كند. اين كار باعث تحريك خودش مي‌شود. وقتي مرد لحظه‌اي مكث مي‌كند، زن حس مي‌كند در تحريك او موفق بوده و مرد ملاحظه او را مي‌كند- شيطنت كوچكي است كه زن را به وجد مي‌آورد. وقتي مرد حركاتش را آهسته مي‌كند تا انرژي و لذت خود را با انرژي و لذت همسرش همگام سازد، مي‌رساند كه مهارت و كنترل زيادي دارد. اين امر لذت زن را بسيار افزايش مي‌دهد.

زن دوست دارد كنترل مرد را متزلزل كند. اين كار باعث تحريك خودش مي‌شود.

بدون درك احساس زن، مرد از اين كه ريتم خود را نمي‌تواند حفظ كند، احساس عدم كفايت مي‌كند. ولي زن به راستي خوشحال مي‌شود وقتي مي‌بيند مرد آن قدر كنترل روي خود دارد كه مي‌تواند براي او حركاتش را آهسته كند.
اگر مرد طوري تحريك شود كه نتواند مقاربت را بدون ارگاسم ادامه دهد، بايد صرفاً حركاتش را آهسته كند و يا به مدت چند دقيقه براي آرام شدن دراز بكشد و يا به آهستگي از مقاربت دست بردارد و فقط به برانگيختن زن ادامه دهد.

هرگاه او شروع به از دست دادن كنترل خود كند، عموماً نشانه آن است كه دريافت و پذيرندگي زن ناقص است. زن در اين حالت گاه به آماده بودن تظاهر كرده و حركات شهواني‌اش را شدت مي‌بخشد تا شوهر را خشنود كند و يا به او برسد؛ اما،‌ در اين نقطه مرد تمايل به رها كردن كنترل خود يافته و زودتر از موقع ارضا مي‌شود. وقتي هم چنين چيزي رخ دهد، هيچ كدامشان احساس خوبي نمي‌كنند.

اشتباهات رخ مي‌دهند. كاري هم نمي‌شود كرد. طبيعت زندگي نقص‌پذيري است. بنابراين، مطمئناً سكس نمي‌تواند در هر بار بي‌عيب و نقص باشد. در مواقعي كه مرد قبل از زن به اوج لذت مي‌رسد، به جاي احساس بد داشتن، بايد به خود خاطر نشان كند دفعه بعد به همسرش قبل از خود ارگاسم خواهد داد. او مي‌تواند با محبت و از سر صفا جمله‌اي چون اين جملات به همسرش بگويد:

يكي به تو بدهكارم عزيزم!

امروز غيرقابل مقاومت بودي، ولي دفعه بعد جبران مي‌كنم.

عزيزم، دوستت دارم. قول مي‌دهم دفعه بعد تماماً از آن تو باشم.

بعد از گفتن چنين عبارت پوزش‌خواهانه‌اي، بهترين كار اين است كه ديگر در مورد آن صحبتي نشود. طوري رفتار كنيد كه گويا همه‌چيز خوب و رو به راه بوده است. اگر مرد نااميد و يا پكر به نظر برسد، بهترين كار زن اين است كه همه‌چيز را خوب نشان دهد و مدتي مرد را تنها بگذارد. در صورتي هم كه زن فوراً ارگاسم بخواهد،‌ مي‌تواند با كمي كمك مرد خود را به اوج لذت جنسي برساند.

وقتي مرد نعوظ نمي‌كند :

مرد همان طور كه ممكن است كنترلش را از دست دهد، اين امكان نيز وجود دارد كه نعوظ نكند. راه حل در هر دو مورد پيرو يك قاعده كلي است:‌ مرد بايد توجه را بيشتر روي لذت زن متمركز كند. همچنان كه لذت زن افزايش مي‌يابد و كنترل خود را از دست مي‌دهد، مرد كنترل خود را باز مي‌يابد. زوج‌ها عموماً اين اشتباه را مي‌كنند كه توجه را روي مرد متمركز مي‌كنند؛ طوري كه گويا مشكلي دارد. اما، هرچه بيشتر تلاش شود مرد نعوظ كند، كار مشكل‌تر مي‌شود.

وقتي مرد در حفظ كنترل خود مشكل دارد يا نعوظ نمي‌كند، بايد توجه را بيشتر روي لذت زن متمركز ساخت.

گاهي مشاوره مي‌تواند ياري بخش باشد، ولي بهترين راه اين است كه ابتدا فقدان توانايي مرد را ناديده گرفت و توجه خود را روي سيراب كردن زن متمركز كرد. براي هر دو، بهتر است تا مدتي روي ارضا و كاميابي زن كار كنند و نعوظ نكردن مرد را ناديده بگيرند.

آنان حتي بدون نعوظ مرد، مي‌توانند لذت زيادي را از نظر جنسي ببرند. مرد مي‌تواند به شايستگي روي فوت و فن‌هايي كار كند كه ماهرانه براي برانگيختن زن قابل استفاده‌اند،در چنين صورتي، به طور خود به خود مرد قادر مي‌شود نعوظ كند.

هرچند در سكس نبايد مكانيكي رفتار كرد، ولي همچنين مهم است كه اصول اوليه رفتار جنسي را به صورت بسيار ملموسي دانست. در فصل بعد، به بررسي تفاوت‌هاي زنان و مردان از نظر آناتومي جنسي مي‌پردازيم و نگاهي به روش‌هاي مختلف برانگيختن موفقيت‌آميز مي‌اندازیم.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب - 9
آناتومي جنسی :
دكتر جان گری

چون تحريك قسمت مياني زن در كاميابي او نقش بسيار مهمي دارد، مايلم كمي وقت صرف تشريح آناتومي آن كنم. واژه زهار به معني اعضاي خارجي اندام تناسي زن است كه شامل ليبنه بزرگ، لبينه كوچك، كليتوريس و مهبل مي‌شود.

لبينه بزرگ پيرامون لبينه كوچك قرار گرفته و هر دو شامل لايه‌هاي گوشتي‌اي‌ هستند كه داراي هزاران تار عصبي ظريف مي‌باشند. لبينه‌ها وقتي با ظرافت نوازش شوند تحريك، لذت و كاميابي زيادي ايجاد مي‌كنند.

در جنوب لبينه، مهبل قرار دارد. مهبل مجرايي است كه مرد از طريق آن وارد بدن زن مي‌شود. در شمال لبينه نيز، كليتوريس قرار دارد. چون كليتوريس بسيار كوچك بوده و مرد فاقد آن است، غالباً نمي‌داند چقدر لمس شدن آن براي زن مهم است. به عنوان قاعده‌اي كلي به خاطر داشته باشيد، بسيار اهميت دارد مرد قبل از رفتن به جنوب به شمال برود.

بسيار مهم است مرد قبل از رفتن به جنوب، به شمال برود.

وقتي زنتان بسيار تحريك شده، مي‌توانيد با فشار دادن و برداشتن دو انگشت، درست در شمال كليتوريس، او را شديدتر تحريك كنيد. اين كار را با احتياط انجام دهيد. در صورتي كه اين ناحيه بسيار حساس، با فشار زياد و يا خيلي زود لمس شود، حتي اگر زن آماده ارگاسم باشد، شايد آمادگي‌اش را از دست دهد و نتواند به ارگاسم دست يابد. فشار زياد مي‌تواند باعث كرخ شدن موقت حس او شود. نوازشتان را، مانند حركت پر، نرم و سبك پيش بريد. همسرتان دلش نوازش سفت‌تري مي‌خواهد؟ بسيار خوب، خودش به شما خواهد گفت.

اردو زدن در جنوب :

در هنگام نوازش اندام تناسلي زن، بايد هرازگاهي طرز نوازش را عوض كرد. انگشتتان را عوض كنيد. حال، به جاي يك انگشت از دو انگشت و بعد سه انگشت استفاده كنيد. گاهگاهي نيز مي‌توان از كل كف دست استفاده كرد و آن را به آرامي ولي استوار از جنوب به شمال كشيد.

توصيه مي‌كنم بعضي وقت‌ها بالشي برداريد و آن پايين در جنوب به مدت پانزده دقيقه كامل اردو بزنيد. حواستان جمع باشد كه تا مدتي نبايد جاي ديگري برويد. در اين وضعيت، شكل آسوده‌اي به بدن خود بدهيد و دست به آزمايش بزنيد.

با ريتم تنفس او، حركات خود را هماهنگ كنيد؛‌ و همچنان كه بيشتر به هيجان مي‌آيد، ريتم خود را تندتر كنيد. سپس، به ريتم آهسته برگرديد. به تناوب، ريتم تند و آهسته مي‌شود. عجله‌اي هم نيست. اصلاً قرار نيست جاي ديگري رفت. حركات متنوع، بدون معني و ترتيب، مي‌توانند براي زن بسيار تحريك كننده باشند.

در حالي كه از حركات مختلف استفاده مي‌كنيد، اين هنر شماست كه به واكنش‌هاي او گوش دهيد و پي ببريد كداميك در آن روز موثرترين است. آن را بيشتر انجام دهيد. بدانيد چگونه با حركات بازي كنيد. انواع گوناگون را انجام دهيد و سپس به حركات اوليه بازگرديد. بايد متوجه بود، حتي يك حركت موثر وقتي زياد انجام شود، مي‌تواند خسته‌كننده شود. با اين حال، هرگاه كه بسيار هيجان‌آور بود، تكرار متداوم آن مي‌تواند در رساندن همسرتان به سطح بالايي از لذت ياري‌بخش باشد.

هرگاه حركتي براي زن بسيار هيجان‌آور بود، تكرار متداوم آن مي‌تواند در رساندن او به سطح بالايي از لذت ياري‌بخش باشد.

اردو زدن در جنوب مرد :

در جنوب مرد، ايجاد لذت كردن يكي از راه‌هاي معدود براي ابراز عشق و علاقه به شوهر است. اين كار مي‌تواند هديه زيبايي از عشق باشد كه زن به مرد تقديم مي‌كند.

آلت مرد را به دو روش مي‌توان تحريك كرد: ‌سايش و فشار. سايش با مالش دادن بالا و پايين حاصل مي‌شود؛ و فشار با گرفتن آن و فشردن و سپس رها كردن به وجود مي‌آيد.

گاهي زن مي‌تواند حركت را آهسته و سپس تند كند. در هنگام حركت بالا و پايين نيز، مي‌توان از دست ديگر استفاده كرده آلت مرد را دور پايه‌اش گرفت.

مي‌شود از حركت تند بالا و پايين بدون فشار زياد استفاده كرد. اين حركت سريع به مرد امكان مي‌دهد لذتش را بهتر تحت كنترل در آورد؛ زيرا شدت كمتري از مقاربت دارد و در نتيجه مهارپذيرتر است.

اگر زن مي‌خواهد شدت تحريك را زياد كند، مي‌تواند حركت بالا و پايين را با فشار بيشتر انگشتان انجام دهد. حركات و گيرش‌هاي متنوع و متفاوت تحريك رو به افزايشي براي مرد فراهم مي‌آورند.

گسترش دادن لذت :
دكتر جان گري

تحريك آلت تناسلي مرد بقيه بدن مرد را حساس مي‌كند. حالا، زن براي لذت دادن بيشتر به مرد مي‌تواند شروع به گسترش تحريك به تمام بدن مرد كند.

در اين راه، او نيز مانند مرد نياز به بازخورد دارد. وقتي در حال انجام حركتي است كه مرد واقعاً دوست دارد، مي‌شود به او گفت: «از اين حركت واقعاً خوشم مي‌آيد.» به علاوه، نداهاي لذت نيز به زن مي‌فهمانند چه چيزي براي مرد خوشايندترين است.

با فشارهاي مختلف و تند و كند كردن حركات، مي‌توان انرژي مرد را بالا برد، و سپس گذاشت تا انرژي‌اش آرام گيرد. هر بار كه بر انرژي او افزوده مي‌شود، لذتش نيز به طور فزاينده‌اي افزايش مي‌يابد.

به هر حال، نقشي كه تحريك آلت تناسلي در لذت مرد دارد، همان را مغازله در رشد هيجان زن به عهده دارد. وقتي زن در حال تحريك مرد است، مرد مي‌آسايد و در حالتي عشق را دريافت مي‌كند كه بيش از هر موقع ديگري آسيب‌پذير است. بعد از آن كه تمام تلاشش را براي لذت بخشيدن به خرج داده، اكنون نوبت اوست كه دريافت كند. به همين ترتيب، مغازله راهي است كه از طريق آن مرد به زن نشان مي‌دهد دوستش دارد و از تلاش‌هايش سپاس‌گزار است.

در فصل بعد، آيين‌هاي مختلف براي حفظ عشق‌بازي پايدار مرور مي‌شود.

چگونه اعجاز عشق‌بازي را حفظ كنيم؟

مردان تشنه سكس عالي‌اند، ولي زنان عشق‌بازي را مي‌خواهند. حتي زن جدي، هدفمند و كارگزار قدرتمند نيز ارزش زيادي براي عشق‌بازي قائل است. عشق‌بازي اثر معجزه‌آسايي بر زنان،‌ در هر جاي كره زمين كه باشند،‌ دارد.

هر ساله،‌ زنان ميليون‌ها دلار پول خرج رمان‌هاي عاشقانه مي‌كنند. اين حقيقت آشكاري است. اما، براي برآوردن نياز زن به عشق بازي، مرد بايد ابتدا بداند عشق‌بازي چيست. دادن كارت‌هاي مختلف، گل‌ و هداياي كوچك، شب‌هاي مهتابي، تصميمات خود برانگيخته و در بيرون از خانه غذا خوردن همه از اجزاء عشق ‌بازي‌اند.

البته نمي‌خواهم بگويم مردان به عشق‌بازي بي‌علاقه‌اند، بلكه مرد فقط نمي‌فهمد كه چرا عشق‌بازي اين قدر مهم است. او در ابتدا از عشق بازي خوشحال مي‌شود، زيرا از طريق آن به زن مورد علاقه‌اش نشان مي‌دهد چقدر برايش منحصر به فرد است؛ ولي اگر در آن شرايط رفتار رمانتيكي داشته، براي غريزه‌اش مفهوم نيست كه چرا بايد به انجام آن پس از چند سال همچنان ادامه دهد. شايد اگر مكرراً رفتار رمانتيك پدر و مادرش را مي‌ديد، نيازي نبود آن را ياد بگيرد.

اعجاز تقديم كردن گل :

به خاطر مي‌آورم، روزي همسرم را به گل‌فروشي بردم و به انتخاب خود او چند شاخه گل برايش خريدم. مي‌دانستم زنان گل را دوست دارند، ولي بعداً متحير شدم چرا او مشتاقانه دوست دارد همچنان به آوردن گل برايش ادامه دهم. به هر حال، فكر مي‌كردم، اگر گل خيلي دوست دارد، مي‌تواند وقتي به خريد مي‌رود آن را هم براي خودش بخرد.
براي بوني اين طرز تلقي قطعاً غيررمانتيك بود. البته سرانجام اهميت گل خريدن را كشف كردم و به همراه آن اهميت تمام ايما و اشارات رمانتيك برايم آشكار شد.

چون زن مي‌خواهد احساس رمانتيك داشته باشد، مايل نيست خودش براي خود گل بخرد، بلكه مي‌خواهد عاشقش اين كار را انجام دهد. حتي مايل نيست كه آن را درخواست كند. اگر آن را درخواست كند، ديگر معناي عاشقانه‌اش از دست مي‌رود و جزء عشق‌بازي به حساب نمي‌آيد.

وقتي مرد براي زن گل مي‌خرد از نظر زن سمبل آن است كه مرد برايش اهميت قائل است و نيازهايش را درك مي‌كند- اين نوع سمبل‌ها بخش بسيار مهمي از عشق‌بازي‌اند.

وقتي مرد براي زن گل مي‌خرد از نظر زن سمبل آن است كه مرد برايش اهميت قائل است و نيازهايش را درك مي‌كند.

آقايان حتماً تعجب خواهند كرد، ولي گلدان گلي كه هديه مي‌آورند، هرچقدر هم كه زيبا باشد، چندان چشم زن را نمي‌گيرد. او گل‌هاي چيده شده را مي‌خواهد. دليلش هم ساده است، زيرا بعد از پنج روز خشك مي‌شوند. لطفاً حيرت‌زدگيتان را كنترل كنيد. او به اين علت اين گل‌ها را مي‌خواهد كه بعد از پنج روز مرد دوباره و با خريد دسته گلي ديگر عشقش را به او ثابت كند.

بنابراين، خريدن گلدان گل رمانتيك نيست، بلكه چيزي است كه زن جزو اسباب خانه به حساب آورده و بايد از آن مراقبت كند.

چگونه مي‌توان مرد را براي رمانتيك بودن ياري كرد؟

وقتي گل خريدن را فراموش مي‌كنم، گاهي بوني كمكم مي‌كند آن را به ياد آورم. او به جاي اين كه مستقيماً درخواست گل كند، روش خوشايندي دارد. گلدان زينتي خالي را روي ميز مي‌گذارد؛ فقط همين. گلدان را كه مي‌بينم در دلم شيريني هيجاني را حمس مي‌كنم: «فراموش كرده بودم؟! بله، ولي عزيزم، قشنگ‌ترين گل را برايت مي‌خرم.» در آن حال، اعتبار كامل يافته‌ام برايش دسته گلي را به خانه آورم.

با تقديم گل، احساس شيفتگي و نشاط به من دست مي‌دهد و او هم احساس مي‌كند كاملاً برايش اهميت قائلم، اما اگر گلدان زينتي را بگذارد و باز هم متوجه نشوم، به جاي آن كه خودش گل بخرد باز هم ترجيح مي‌دهد به نحوي آن را از من بخواهد.

اگرچه اين بار چندان رمانتيك نخواهد بود، ولي به خاطر گل‌ها سپاس‌گزار مي‌شود و من به اين علت كه آن‌ها را آورده‌ام احساس صميميت بيشتري خواهم كرد. به هر حال، وقتي مي‌بينم گل چقدر او را خوشحال مي‌كند، با خود مي‌گويم: «گل خريدن را نبايد فراموش كنم.»

چرا عشق‌بازي موثر است؟

وقتي مرد قرار مي‌گذارد، بليط را مي‌خرد، ماشين را آماده مي‌كند و به همه‌ جزئيات رسيدگي مي‌كند. اين كار عشق‌بازي است. وقتي مرد مسئوليت رسيدگي به امور را به عهده مي‌گيرد، به زن فرصت مي‌دهد بياسايد و از احساس اين كه از او مراقبت مي‌شود، لذت ببرد. اين حالت براي زن مانند رفتن به مرخصي كوتاهي است كه طي آن به قسمت مونث وجودش باز مي‌گردد.

عشق‌بازي مانند مرخصي كوتاهي است كه طي آن زن مي‌تواند به خود بيانديشد و بخش مونث وجود خود را احساس كند.

لحظات رمانتيك براي زنان بسيار ياري‌بخش‌اند. اين لحظات به خصوص زني را كه در بيان احساساتش راحت نيست، بسيار قدردان مي‌كنند. در لحظات رمانتيك، بدون نياز به صحبت كردن، زن احساس مي‌كند پذيرفته شده، تحسين شده، درك شده و از او حمايت مي‌شود. فوايد صحبت كردن نسيبش مي‌شود، بدون آن كه مجبور باشد درباره احساساتش حرف بزند.

رفتار رمانتيك هم مهر تأييدي بر پذيرفته شدن زن‌اند و هم مرد به اين ترتيب با پاسخ به نيازهاي زن نشان مي‌دهد كه دركش مي‌كند و برايش اهميت قائل است. اين نوع رفتار نيازي را براي زن برآورده مي‌كنند كه صحبت كردن برآورده مي‌كند. در هر دو مورد، زن احساس مي‌كند حرف‌هايش شنيده شده‌اند.

عشق‌بازي و ارتباط :

عشق‌بازي شكوفا مي‌شود! بله، عشق بازي شكوفا مي‌شود، زماني كه زن روزها پي هم شاهد همراهي عشق‌بازي با نيازهايش باشد.

در آغاز رابطه، زن واقعاً مرد را نمي‌شناسد. او به خاطر گرماي دل‌بستگي ممكن است فكر كند مرد به طور واقعي او را ديده، درك كرده و برايش احترام قائل است. اين احساس مثبت، زمينه مساعدي براي عشق‌بازي و شور و شهوت فراهم مي‌آورد؛ منتها بعد از نااميدي‌هاي مكرر، به هر حال، اين طلسم جادويي شكسته مي‌شود.

حقيقت جز اين نيست. اگر مهارت‌هاي گوش دادن و درك كردن را نياموخته باشيد يا زنـتان در بيان احساساتش مقاومت ورزد، سرانجام فكر مي‌كند حرف‌هايش را نمي‌شنويد؛ و از اين بابت، دچار احساس يأس مي‌شود. در چنين حالتي، شايد حتي نفهمد چه اتفاقي افتاده. ممكن است شما برخي رفتار عشق‌بازي را داشته باشيد، ولي ديگر اثر معجزه‌آسايشان را ندارند. وقتي زن همراهي عشق‌بازي با نيازهايش را نبيند و احساس نكند كه روزانه حرف‌هايش شنيده مي‌شود، حتي گل‌هاي چيده شده تأثير بالقوه خود را از دست مي‌دهند.

حقيقت جز اين نيست. اگر مهارت‌هاي گوش دادن و درك كردن را نياموخته باشيد يا زنـتان در بيان احساساتش مقاومت ورزد، سرانجام فكر مي‌كند حرف‌هايش را نمي‌شنويد؛ و از اين بابت، دچار احساس يأس مي‌شود.
به هر حال، صحبت كردن يكي از نيازهاي جدي زنانه است. مهارت‌هاي پيشرفته برقراري ارتباط را به طور كامل در كتاب‌هاي ديگرم مورد بحث قرار داده‌‌ام؛ اما مي‌توان مسير طولاني‌اي را در بيان عشق بدون استفاده از كلمات نيز طي كرد. آفريدن آئين‌هاي عشق‌بازي اين پيام را انتقال مي‌دهند كه: «دوستت دارم و برايت اهميت قائلم.» حقيقتاً، با كمك عقش‌بازي، ارتباط برقرار كردن بسيار آسان‌تر مي‌شود.

آفريدن آئين‌هاي عشق‌بازي :

من و بوني در رابطه‌مان از چند آئين استفاده مي‌كنيم كه قسمت مونث وجود او و قسمت مذكر وجود مرا تغذيه مي‌كنند. آئين‌هاي عشق‌بازي اعمال ساده‌اي اند كه نشان مي‌دهند مرد براي زنش اهميت قائل است و از او مراقبت مي‌كند و زن بسيار سپاس‌گزار مرد است و او را تحسين مي‌كند.

آئين‌هاي عشق‌بازي اعمال ساده‌اي‌اند كه نشان مي‌دهند مرد براي زنش اهميت قائل است و زن سپاس‌گزار مرد است.

در اينجا، مثالي مي‌آورم: چون نويسنده‌ام، دفتري در خانه دارم. وقتي متوجه مي‌شوم بوني به خانه آمده، بلند مي‌شوم و پيدايش مي‌كنم؛ به او خوش‌آمد مي‌گويم و در آغوشش مي‌گيرم. مانند تقديم گل، با اين آئين كوچك او احساس مي‌كند برايش اهميت قائلم و دوستش دارم. در نتيجه، خستگي‌اش در مي‌رود، و من نيز با ديدن خوشحالي او، احساس مي‌كنم دوست داشته‌ شده‌ام و مورد قدرداني قرار گرفته‌ام.

گاه كه فراموش مي‌كنم به پيشوازش بشتابم، بوني بعد از كمي درنگ به سراغم مي‌آيد و احوال‌پرسي مي‌كند. سپس از من مي‌خواهد در آغوشش بگيرم. وقتي اين كار را مي‌كنم، آثار سپاس‌گزار بودن در چهره‌اش پيداست.

خيلي از زن‌ها درخواست براي به آغوش گرفته شدن را ناجور مي‌دانند. در آغوش‌گيري، باعث مي‌شود زن احساس حمايت كند. پس، وقتي آن را بخواهد، يعني مورد حمايت قرار نگرفته. مطمئناً اگر مرد پيش‌قدم شود، ‌بسيار رمانتيك‌تر است؛ ولي اگر فراموش كرد، بهتر است زن به جاي رنجيدن آن را از او بخواهد.

بسيار رمانتيك است كه مرد خود اقدام به در آغوش گيري كند؛ ولي اگر فراموش كرد، بهتر است زن به جاي رنجيدن، آن را از او بخواهد.

درخواست عشق،‌ گامي بلند :

اولين باري كه بوني خواست به آغوشش بگيرم به ياد مي‌آورم. اين كار نقطه عطفي در رابطه‌مان بود. بوني به جاي اين كه از در آغوش گرفته نشدن برنجد، از من درخواست كرد اين كار را انجام دهم.

درخواست او برايم همچون هديه‌اي از عشق بود. بوني اين را فهميد. او متوجه شد بهترين راه براي دوست داشتنم اين است كه به من كمك كند در دوست داشتنش موفق باشم. همسرم پي به مهارت پيش‌رفته‌اي برد كه براي حفظ رابطه‌مان بسيار مهم است.

بله، آن روز در اتاق مطالعه ايستاده بودم و او نداهايي از روي خستگي زياد در مي‌آورد...خوشبختانه كاملاً متوجه حرفش شدم و فهميدم منظوري ندارد جز اين كه مي‌خواهد در آغوشش بگيرم. پس، به جاي دفاع از خود با تأكيد گفتم: «بيا عزيزم، بيا تا در آغوشت بگيرم.»

بيرون غذا خوردن :

باب هر وقت متوجه مي‌شود سيدني خسته است، پيشنهاد مي‌كند خودش شام را بپزد و يا با هم بيرون شام بخورند. اگر باب متوجه خستگي سيدني نشود و يا به هر دليل فراموش كند سيدني را از مسئوليت تهيه شام معاف كند، مشكل خيلي بزرگي نيست، اصل «درخواست كردن» همچنان براي همه آئين‌هاي عشق‌بازي قابل اجرا است. سيدني به سادگي خواهد پرسيد: «باب، آيا امشب براي شام بيرون مي‌رويم؟» يا «باب، مي‌روي چيزي براي شام بياوري؟» يا «باب، ممكن است امشب شام را بپزي؟»

آن روي سكه اين آئين آن است كه اگر شام بيرون خانه صرف شود- هرچند پول شام متعلق به هر دوي آن‌هاست- سيدني از بابت خوراك خوشمزه تشكر مي‌كند، و اگر باب مسئوليت تهيه شام را به عهده بگيرد، باز هم سيدني سپاس‌گزار همسرش مي‌شود.

سفارش غذا :

آئين كوچك ديگر در هنگام صرف غذا در بيرون از خانه اين است كه شوهر از همسرش بپرسد چه ميل دارد و سپس وقتي پيشخدمت مي‌آيد خودش سفارش غذا را بدهد. اگرچه اين كار هميشه لازم نيست، ولي وقتي مرد سفارش غذا را مي‌دهد، ‌شام شام مخصوص خواهد بود. زن عملاً اين پيام را دريافت مي‌كند كه شوهرش متوجه
اوست، علائقش را مي‌شناسد و به او اهميت مي‌دهد. وقتي مرد براي زن سفارش غذا مي‌دهد، معنايش اين نيست كه زن نمي‌تواند، بلكه اين كار آئين عشق‌بازي كوچكي است كه مي‌گويد: «اين همه براي من و بقيه زحمت مي‌كشي،‌ پس بگذار من اين كار كوچك را برايت انجام دهم.»

راه ديگر براي خلق فضاي رمانتيك در رستوران اين است كه شوهر غذاي مورد علاقه همسرش را سفارش دهد. به اين طريق، زن بيشتر حس مي‌كند مورد توجه است و نيازهايش درك مي‌شوند.

به هر حال، اگر زن براي شوهرش سفارش غذا بدهد، شوهر احساس خوبي نخواهد كرد و ممكن است فكر كند همسرش از او پرستاري مي‌كند. اين عمل به هيچ وجه رمانتيك نيست. بنابراين، آن عمل مرد كه براي زن رمانتيك است، شايد اگر زن انجام دهد، براي مرد اصلاً رمانتيك نباشد.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
Sexology - سکسولوژی

مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب نوشته دکتر جان گری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.


 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA