انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 15 از 19:  « پیشین  1  ...  14  15  16  17  18  19  پسین »

دانستنیهای مهیج سكسی


مرد

 
نشانه ارضاء شدن در زنها
1-نوک پستانها سفت میشود نفس نفس زدنهای تند ممکن است نشان دهنده این باشد که خانمتان حتما ارضاء شده

2-احساساتی میشود بعضی از مواقع به ارگاسم رسیدن زن چنان موجی از احساست در او بوجود می آورد که شروع به گریه میکند

3- به خواب میروند البته بیشتر مردم تصور میکنند این حالت درمردان بیشتر نمایان میشود اما در حقیقت این چنین نمی باشد به خاطر داشته باشید اگر زن شما بعد از برقراری رابطه جنسی به خواب رفت و پشتش را به شما کرد بی احترامی از جانب او تلقی نکنید این خود نشانه خوبی از ارضاء شدن آن میباشد

4-نیاز به آغوش صمیمی : بعد از به ازگاسم رسیدن مایلند که شما محکم آنها را در آغوش بگیرید این کار احساس حوبی به آنها دست میدهد و به عنوان خاتمه کار مفید میباشد

5-نمیتواند راه برود: بعد از به ارگاسم رسیدن به علت لرزش پاها قادر به راه رفتن نمیباشد لرزش پاها و بدن بدین معنی است که شما بعنوان یک مرد وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده اید.

6-نمیتواند در موردش حرف نزند : اگر خانمتان پس از اتمام کار نتوانست در مورد سکس با شما صحبت نکند یا برخی مواقع حرفهای حین سکس را تکرار میکند این نشانه خوبیست.

7-لبخند رضایت : شما میدانید راجع به چه چیزی میگویم زمانی که خانمتان تا مدتی بر اساس بوجود آمدن حس خوبی که تسبت به شما بعد از انجام سکس و به ارگاسم رسیدن دارند لبخند بر لب دارد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
تفاوت بین افراد هم جنس گرا ، همجنس باز و ترانس سکشوال
همجنسگرا کیست ؟

از یک دوست همجنس گرا پرسیدم یک فرد همجنس گرا را چگونه تعریف میکنید ؟

او گفت : شما فکرش را بکنید که سیاره ای وجود داشته باشد که همه ساکنین آن از یک جنس باشند یعنی همه بشکل زن و یا مرد . کار کنند ، بخورند ، بنوشند ، برقصند ، آواز بخوانند ، پیکار کنند ، عاشق شوند و غیره . فرض کنیم ساکنین کره همجنس گرا همگی بشکل زن باشند و اگر یک از ساکنین کره زمین ، یکی از ساکنین کره همجنس گرا را به کره زمین ببرد و اگر یکی از مردان زمینی عاشق او شود ، آیا میدانید برای ساکن کره همجنس گرا در ارتباط با این عشق چه حالتی دست خواهد داد ؟ او احساس خواهد کرد که یک گوریل عاشق او شده است . این احساس یک همجنس گرا به جنس مخالف است . آیا شما مایلید با یک گوریل ازدواج کنید ؟

ترانس سکشوال کیست ؟

گاهی بعضی از دوستان ، افراد ترانس سکشوال را با افراد همجنس گرا تمایز نمی دهند . افراد ترانس سکشوال کسانی هستند که روح خود را اسیر بدنی میدانند که به جنس مخالف تعلق دارد و میخواهند تغییرجنسیت دهند تا به بدن واقعی خود برسند و با جنس مخالف زندگی کنند . در همین ارتباط از یک دوست ترانس سکشوال پرسیدم یک ترانس سکشوال را چگونه تعریف میکنید ؟

او گفت : فکرش را بکنید مردی شبی با همسرش به بستر خواب برود . صبح وقتی او از خواب برمیخزد بالایش یک مردی سبیل کلفت را میبیند که میخواهد او را ببوسد ! مرد مشتش را گره کرده و یک تو دهنی به آقا سبیلو میزند و بلند میشود اما وقتی بلند میشود ، ناباورانه میبیند که پستانهای زنانه دارد او به آئینه خیره میشود و میبیند او تبدیل به یک زن شده است . این شخص ترانس سکشوال است که حال روحش اسیر بدن جنس مخالف است . آیا فکر میکنید مرد دیروزی که جسمش به زن تبدیل شده تمایل به زندگی زناشویی با یک مرد را خواهد داشت ؟
( برای اطلاعات بیشتر به اینجا کلیک کنید )

همجنس باز کیست ؟

همجنس بازان افرادی هستند که در صورت فقدان جنس مخالف و یا تنوع طلبی با هم جنس خود مقاربت میکنند و در حالت عادی میتوانند با جنس مخالف مقاربت نمایند .

همجنس گرایی و همجنس بازی (منبع : شرح – خلاصه شده )

همجنس گرایی یا تعلق عاطفی و جنسی به جنس موافق ؛ امروزه دیگر لغت نامانوس و نا آشنایی به نظر نمی رسد. امروز در اقصی نقاط جهان ؛ هم جنس گرایان به عنوان بخشی از شهروندان جامعه زندگی می کنند و بسیاری جوامع حقوق آنان را به رسمیت شناخته اند.

اما در این زمینه با دو لغت و دو تعریف کاملا مجزا روبرو هستیم که گاهی به غلط مترادف هم تلقی می شوند. در تعریف نخست ؛ همجنس گرایی ؛ با داشتن بار معنایی گرایش ؛ به یک گرایش و کشش فطری اشاره دارد که می بایست لزوما در نهاد فرد قرار داشته باشد. اما همجنس بازی ؛ با همراه داشتن بار معنایی لغت بازی ؛ به یک تفنن جنسی و یک متد ارضا نیازهای عاطفی و جنسی اشاره می کند.

فطری یا انتخابی جدل از آنجا آغاز می شود که همجنس گرایی در برابر این سوال قرار می گیرد. فطری یا انتخابی ؟
اگر تمایل فطری ؛ عاطفی و جنسی به جنس مخالف را حالت ایده آل و معمول فرض کنیم و بپذیریم که کشش و جاذبه به جنس مخالف درست همانند داشتن دو دست و دو پا و یک بینی نشانه سلامت جنسی و ژنتیکی انسان محسوب می شود ؛ می توانیم همجنس گرایی را یک حالت فطری و ژنتیکی خاص بنامیم.

البته لازم به ذکر است که کماکان در این تعریف همجنس گرایی به عنوان یک حالت خاص محترم و همجنس گرا به عنوان یک انسان صاحب حق و حقوق کامل شهروندی محسوب می شود.

همجنس گرایی به عنوان یک انتخاب :

اما اگر تمایل جنسی و عاطفی به جنس موافق را یک نوع از انواع ارتباطات قابل انتخاب انسانی در نظر بگیریم ؛ با این تعریف که هر انسانی که بخواهد می تواند آن را به عنوان یک تنوع و یک راه ارضا غرایض خود انتخاب کند ؛ در این صورت همجنس گرایی را یک متد قابل انتخاب دانسته ایم.

در این حالت باید بپذیریم که تمایل به جنس موافق نیز همانند تمایل به جنس مخالف در نهاد فطری اکثریت انسان ها وجود دارد و تنها این روش های تربیتی بوده که یکی را بارور کرده و دیگری را خفته نگه داشته است. بر همین اساس هر لحظه ممکن است تحت شرایط اجتماعی و فرهنگی و تربیتی ؛ این حس فروخفته بالفعل گردد و در تمایلات انسان نمود پیدا کند.

همجنس گرایی نمی تواند انتخابی باشد :

روش های تربیتی و تاثیر تربیت در زندگی انسان از گذشته تا به امروز درگیر محدودیت هایی ست که بر همین اساس نمی توان پذیرفت همجنس گرایی هم دقیقا همانند تمایل به جنس مخالف در نهاد همه انسان ها و به همان شدت وجود داشته باشد.

انحصاری بودن روش های تولید مثل به ارتباط زن و مرد ؛ باعث شده است که ایده آل ترین تعریف خانواده در انحصار تمایل به جنس مخالف قرار گیرد و چون روش تولید مثل ؛ یک بحث تربیتی نیست ؛ می توان نتیجه گرفت که همجنس گرایی که حالت خاص از تمایلات جنسی و عاطفی ست نه یک حالت عمومی.

همجنس گرایی بیماری نیست :

بیماری حالت خاصی از شرایط ژنتیکی و روانی ست که به دلیل مشکلاتی که برای فرد مبتلا فراهم می کند نیازمند درمان است و اصولا -حتی با شانسی بسیار اندک- با درمان قابل معالجه است. اما همجنس گرایی با اینکه یک حالت خاص ژنتیکی و روانی ست اما نیازمند درمان نیست و اصولا با درمان قابل معالجه نیز نمی باشد. پس از تعریف بیماری خارج است.

همجنس بازی چیست ؟

همجنس بازی ؛ انحراف جنسی ناشی از شرایط اجتماعی ؛ فرهنگی و تربیتی ست که در فردی که فطرتا همجنس گرا نیست ظهور می کند. مثلا در شرایط فشار و سختگیری پیرامون مسائل جزئی جنسیتی ؛ افرادی به ناچار و به علت دسترسی بهتر به هم جنسان خود ؛ برای ارضا غرایض جنسی به همجنس بازی روی می آورند. در این حالت اگر این شرایط ادامه پیدا کند ؛ فرد به این شرایط عادت کرده و فطرت اصولی جنسی اش که همانا تمایل به جنس مخالف است به مرور تضعیف می شود و به غلط تصور می شود که این فرد همجنس گراست.

همین طور در شرایط بی بند و باری جنسی ؛ همجنس بازی بسیار مشاهده شده است. فرد در این شرایط به دلیل غوطه ور شدن در مسائل جنسی ؛ دچار یک تنوع طلبی بیمار گونه می شود و به انحرافات جنسی دچار می شود. انحرافات مازوخیستی ؛ آزار طلبی و همجنس بازی شایع ترین نمونه های انحرافات در شرایط بی بند و باری جنسی هستند.

دیگر عامل جدی بروز انحراف همجنس بازی ؛ عدم آگاهی کافی از روش ها و اصول ارتباط جنسی کامل و سالم با جنس مخالف است. معمولا زنانی که در ارتباط جنسی خود با مردان دچار یک نوع مردسالاری عمیق جنسی و به نوعی بهره کشی و آزار شده اند و حقوقشان در آمیزش جنسی به هیچ گرفته شده است ؛ پس از مدتی دچار سرد مزاجی و زدگی و ترس از روابط جنسی می شوند. در این مواقع احتمال خطر همجنس بازی به وجود می آید. چون در این گونه موارد فرد به یک نفر از جنس خود بیشتر و بهتر می تواند اعتماد کند و نزدیک شود.

آموزش آری ... تبلیغ نه :

اما نباید فراموش کرد که چه در جوامع ما و چه در جوامع مدرن ؛ همجنس گرایی و جامعه همجنس گرایان ؛ خطر ایجاد و گسترش انحراف جنسی همجنس بازی را به همراه خود دارند. باید توجه داشت ؛ همزمان با آموزش ؛ همواره همجنس گرایان را از ایجاد یک جو تبلیغاتی بر حذر داشت. مثلا نباید سازمان حمایت از همجنس گرایان ؛ درست مثل یک کلوپ اسب سواری عضو بگیرد. حتما باید نظارت پزشکی و روانی کامل و قوی وجود داشته باشد تا ساز و کارهای مربوط به امور همجنس گرایان از خطر ایجاد و بسط و گسترش انحرافات جنسی مصون بماند.

همجنس گرایی ( منبع : ویکیپدیا – خلاصه شده ) :

همجنس‌گرایی یکی از گرایش‌های جنسی است که ویژگی آن تمایل زیبایی‌شناختی، عشق رومانتیک و تمایل جنسی فردی است که تنها متوجه جنس همگون با خود او است. همجنس‌گرایی همراه با دو گرایش دیگر جنسی، یعنی دگرجنس‌گرایی و دوجنس‌گرایی، جزو سه گرایش اصلی جنسی است. به فردی که به جنس دیگر گرایش داشته باشد دگرجنس‌گرا و به افرادی که هم به جنس دیگر و هم به افراد همجنس با خود تمایل دارند، دوجنس‌گرا می‌گویند.

مشخص کردن این که چند درصد از یک جمعیت همجنس‌گرا است به دلایل مختلفی برای پژوهشگران دشوار است. امروزه براساس بیشتر مطالعات در جوامع مختلف بین ۲٪ تا ۱۳٪ افراد جامعه همجنس‌گرا هستند.بسیاری از همجنس‌گرایان زندگی سالم و تنظیم شده و شادی دارند. همچنین اغلب همجنسگرایان در روابط عاطفی پایدار هستند. بر اساس مطالعات روان‌شناختی حس عاطفی در همجنس‌گرایان با حس عاطفی موجود در دگرجنس‌گرایان برابر است و تفاوتی ندارد. روابط و رفتارهای همجنس‌گرایانه همان‌گونه که مورد ستایش واقع شده‌‌اند در طول تاریخ بسته به موقعیت٬ فرهنگ و زمان وقوع٬ محکوم نیز شده است. از اواخر سده ۱۸ میلادی جنبش‌هایی به منظور شناساندن و گرفتن حقوق قانونی برابر همچون حق ازدواج، اتحاد مدنی، سرپرستی فرزندخوانده، استخدام، خدمت در ارتش و دسترسی برابر به خدمات درمانی برای همجنس‌گرایان به‌وجود آمده‌ است.

تئوری هورمونی پیش از تولد :

زیست‌شناسی عصبی مغز در ایجاد حالت مردانگی تاحد زیادی کشف شده‌ است. استرادیول و تستوسترون که به وسیلهٔ آنزیم ۵-α ردوکتاز تبدیل به دی هیدروتستوسترون می‌شوند، عمل ایجاد حالت مردانگی را با اتصال به گیرنده‌های آندروژن (هورمون‌های جنسی مردانه که باعث ایجاد صفات ثانویه مانند ریش و کلفتی صدا می‌شوند) بر عهده دارند. تغییرات جسمی و روانی زمانی ظاهر می‌شوند که تعداد این گیرنده‌های آندروژن بسیار کم مانند نشانگان بی حسی آندروژنی و یا بسیار زیاد باشد (مانند زنان مبتلا به پُریاختگی مادرزادی غدهٔ فوق کلیه) به‌نظر می‌رسد همجنس‌گرایی چه در مردان و چه زنان نتیجهٔ چنین دگرگونی‌هایی است.

تفاوت‌های فیزیولوژیکی همجنس‌گرایان :

تحقیقات بسیاری که در این زمینه انجام شده‌اند، مانند تحقیقات پیشگامانهٔ عصب‌شناس سیمون لوی، نشان می‌دهند که تفاوت‌های قابل توجهی در فیزیولوژی مردان همجنس‌گرا و مردان دگرجنس‌گرا وجود دارد. این تفاوت‌ها ابتدا خود را در مغز، گوش میانی، و حس بویایی آشکار می‌سازند. لوی در آزمایشی دریافت که مغز ۱۰٪ از مردان همجنس‌گرای مورد آزمایش تفاوت فیزیولوژیکی آشکاری با همان بخش‌ها در مردان دگرجنس‌گرا دارد. گاهی نتایج این تحقیقات را به این معنا می‌گیرند که همجنس‌گرایی در افراد پدیده‌ای مادرزادی است. با این حال خود «لوی» می‌گوید: «تحقیقات من ثابت کنندهٔ یک دلیل ژنتیکی برای همجنس‌گرایی نیستند.

من هیچ قسمتی از مغز را به عنوان یک مرکز همجنس‌گرا کننده معرفی نکرده‌ام. INAH-۳ بیشتر مانند حلقه‌ای از زنجیرهٔ هسته‌های شکل دهندهٔ رفتارهای جنسی مردان و زنان عمل می‌کند تا یک هستهٔ همجنس‌گرا کننده ... و از آنجا که من مغز افراد بالغ را مورد مطالعه قرار داده‌ام هیچ دلیلی وجود ندارد که نتیجه بگیریم این تفاوت‌ها مادرزادی بوده‌اند و بعد از تولد به وجود نیامده‌اند.» تحقیقات لوی مورد انتقادهایی قرار گرفت که یکی از دلایلش انتخاب مردان همجنس‌گرایی بود که به علت بیماری ایدز جان خود را از دست داده بودند، در حالی که دگرجنس‌گراهای مورد مطالعه به این بیماری مبتلا نبودند. مقایسه‌ای که بین اندازهٔ INAH-۳ در افراد مبتلا به ایدز دگرجنس‌گرا و همجنس‌گرا انجام شد (با وجود کوچک بودن جامعهٔ آماری) نشان داد که اندازهٔ این بخش از مغز در هر دو آنها مشابه‌ است. البته باید توجه داشت که هیچ مدرکی مبنی بر تأثیر ابتلا به ایدز بر اندازهٔ INAH-۳ یافته نشده‌ است. تحقیقات در زنان هنوز به هیچ نتیجه مشابهی منتهی نشده است.

بعضی از تحقیقات اخیر حاکی از ارتباط تعداد برادرهای بزرگ‌تر با همجنس‌گرایی فرد می‌باشد. بلانکارد و کلاسن در سال ۱۹۹۷ اعلام کردند هر برادر بزرگ‌تر احتمال همجنس‌گرایی فرد را تا ۳۳٪ بالا می‌برد. این یافته طبق گفتهٔ بلانکارد «یکی از معتبرترین یافته‌های اپیدمیولوژیکی است که تا به حال در رابطه با گرایشهای جنسی کشف شده‌ است.» بر طبق این یافته، گفته می‌شود که هر جنین مذکر در مادر واکنشی ایمنی ایجاد می‌کند و این واکنش با جنین بعدی تشدید می‌شود. این جنین‌ها آنتی ژن H-Y که نفش آنها در تغییرات جنسی مهره‌ها تقریباً ثابت شده‌ را تولید می‌کنند. و این همان آنتی ژنی است که آنتی بادی مادری H-Y به آن واکنش داده و نیز یادآوری (از نظر ایمنی شناختی) می‌نماید. سپس آنتی بادی‌های H-Y تولید شده توسط مادر به جنین حمله می‌کنند و کارایی آنتی ژنهای نامبرده را در ایجاد حالات مردانه در مغز جنین پایین می‌آورند. از این موضوع با نام «اثر ترتیب تولد برادر» یاد می‌شود.
پزوهش‌های جدید اثبات کرده‌اند مغز مردان همجنس‌گرا به مغز زنان دگرجنس‌گرا و مغز زنان همجنس‌گرا به مغز مردان دگرجنس‌گرا شبیه‌ است.

ژنتیک :

از منظر ژنتیکی تئوری‌های کمی به منظور توضیح یک ژن مستقیم برای همجنس‌گرایی وجود دارد هرچند یک وجود «ژن گی» یک باور عمومی در جامعه‌ است. دیدگاه فراگیر در میان دگرباشان جنسی آن است که آن‌ها از همان ابتدای تولد همجنس‌گرا به وجود آمده‌اند. براساس پاره از پژوهش‌ها ثابت شد که ترتیب چینش ژنوم مادر می‌تواند بر گرایش جنسی فرزند تاثیرگذار باشد. کشف این موضوع که در نشریه Human Genetics به چاپ رسید به اندیشه وجود ژنی مستقل برای همجنس‌گرایی یعنی «ژن گی» را دامن زد. پژوهشگران در این تحقیق کروموزم غیرفعال X را در ۹۷ مادر دارای فرزند همجنس‌گرا و ۱۰۳ مادر دارای فرزند دگرجنس‌گرا مورد آزمایش قرار دادند. با این وجود برخی از پژوهشگران بر این عقیده هستند که ژنی تحت عنوان «ژن گی» وجود ندارد بلکه رفتار همجنسگرایانه معلول عملکرد چندین ژن است.

در سال ۲۰۱۰ گروهی از محققان کره‌ای موفق شدند که با حذف ژنی که با رفتارهای تولید مثلی مرتبط بود گرایش جنسی موش‌های ماده را تغییر دهند. موش‌های ماده مورد آزمایش از آن پس به موش‌های جنس موافق خود علاقه نشان می‌دادند و موش‌های نر را پس می‌زدند و از بوئیدن ادرار موش‌های نر خودداری می‌کردند؛ این در حالی بود که موش‌هایی که این ژن را حفظ کرده بودند به موش‌های نر واکنش نشان می‌دادند. مسئول این پروژه در این باره گفت: «نبود این ژن باعث می‌شود مغز موش‌ها همانند مغز موش‌های نر عمل کند.»

تفاوت‌های زیست‌شناختی همجنس‌گرایان با دگرجنس‌گرایان :

گزارشات بیان می‌کنند مردان همجنس‌گرا آلت تناسلی بزرگتر و قطورتری نسبت به مردان دگرجنس‌گرا دارند.نیمکره‌های مغز در مردان همجنس‌گرا و زنان دگرجنس‌گرا نسبت به هم موزون است در حالی که نیمکره راست زنان همجنس‌گرا و مردان دگرجنس‌گرا نسبت به نیمکره چپ بزرگتر است.بوی حاصل از زیر بغل در مردان همجنس‌گرا و مردان دگرجنس‌گرا متفاوت است.مردان و زنان همجنس‌گرا نسبت به دگرجنس‌گرایان بیشتر چپ دست هستند.

اصلاح رفتار :

تاکنون هیچ سند علمی و معتبری بدست نیامده که حاکی از «درمان» موفق یک همجنس‌گرا و تبدیل او به یک دگرجنس‌گرا باشد و حتی برخی افراد در اثر چنین «درمان»هایی دچار صدمات خطرناک و جدی شده‌اند. با این حال طرفداران درمان همجنس‌گرایی به افرادی اشاره می‌کنند که به زعم آنها «موفق» شده‌اند. به هر جهت تنهٔ اصلی جامعهٔ پزشکی و روانشناسی این ادعاها را مردود می‌داند و تلاش برای تغییر گرایش جنسی را بی‌اثر و بالقوه خطرناک تلقی می‌کند.

طبیعت در برابر تربیت :

این که بین عوامل روان‌شناختی و عوامل زیست شناختی کدام بر همجنس‌گرایی مؤثرتر است مسأله ایست که همواره عامل بحثهای بسیار شده‌ است. از این عوامل می‌توان به عوامل ژنی و یا هورمونهای مؤثر بر جنین نام برد. از نظر تاریخی فروید و روانشناسان دیگری در شاخهٔ روانکاوی معتقد بودند که تجربیات دوران کودکی در شکل‌گیری گرایش‌های جنسی مؤثرند. به عنوان مثال فروید معتقد بود که نوجوانان همگی همجنس گرا هستند و پس از گذراندن مراحلی دارای حالات دگرجنس‌گرایی می‌شوند و آنها که همجنس‌گرا می‌مانند به علت مواجهه با یک مانع یا حادثهٔ بازدارنده، تکامل جنسی خود را به اتمام نرسانده‌اند. او همچنین معتقد بود که بعضی افراد که این دورهٔ تکامل جنسی را بدون هیچ مشکلی طی کرده‌اند نیز همچنان در درون خود به صورت پنهان و به درجات متفاوت دارای تمایلات همجنس خواهانه هستند. کشفیات مدرن علمی و پزشکی تأکید بر زیست شناختی بودن عوامل همجنس‌گرایی و رفتارهای همجنس‌گرایانه در کودکی دارند و این عوامل شامل عوامل ژنتیکی و یا کسب شده در رحم مادر است.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
مایع خروجی از آلت قبل از انزال، چه نام دارد؟

عناصر مختلف منی به صورتی منظم و با ترتیبی خاص ظاهر می شوند. پس از انزال از غده ی کوپر مایعی خارج می شود. مایع این غده ۱ یا ۲ قطره مایع بی رنگ و شفاف است که حالت اسیدی بودن پیشآبراه را از بین می برد. پیشآبراه به علت عبود ادرار از آن حالت اسیدی دارد، این مایع ممکن است در حالت ادامه وضعیت پلاتو (مراحل فعالیت جنسی)، حتی بدون بروز حالت ارگاسم نیز بیرون بریزد. این مایع، منی نیست ولی تعداد زیادی سلول اسپرم دارد. از این رو حتی در صورت که منی بیرون نریزد، ممکن است پس از مقاربت، زن باردار شود. پس از خروج این مایع و در صورت امکان، انزال طی مراحلی صورت می گیرد.

ظاهر مایع منی چگونه است؟

ظاهر کلی منی شیری رنگ و شفاف است. حالت درخشندگی آن با افزایش غلظت اسپرم فزونی می یابد. پس از یک دوره پرهیز جنسی، انزال قدرتمند ممکن است در صورتی که چیزی سر راه منی نباشد مایع منی را یک متر یا بیشتر پرتاب نماید. ولی این مقدار پرتاب معمولا ۸ الی ۲۵ سانتی متر است.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
رابطه جنسی ناقص

هر وقت احساس کردید که شرایط لازم برای یک رابطه جنسی آرام بخش فراهم نیست هرگز مبادرت به عشق ورزی نکنید. عشق بازی باید در زمانی صورت بگیرد که خاتمه آن با نزدیکی کامل همراه باشد و طرفین به اوج لذت جنسی برسند. حتی زمان کوتاهی برای استراحت داشته باشند در نزدیکی کامل، انزال صورت می گیرد، بنابراین از تجمع و انباشته شدن خون درعضاء تناسلی مرد که منجر به تحریک جنسی او شده جلوگیری می شود.

تخلیه ناقص مایع منی، خطراتی برای مرد در بردارد که اولین خطر، ایجاد اختلال در پروستات مرد است. همچنین غلبه خون و تراکم آن در مجری ادرار و ورم بیضه ها از دیگر عوارض آن است خطر دوم، تحریک پذیری روحی روانی طرفین است که در اثر تماس جسمانی بوجود آمده، می توان روی مراکز سلسله اعصاب هر دو نفر اثر بگذرد و اگر این عمل دائما تکرار شود آثار بدتری در برخواهد داشت که یکی از آنها ناتوانی جنسی است.

خطر سوم، که آثار آن از دو خطر قبلی کمتر نیست کم طاقت شدن هر دو طرف، زود از جا در رفتن و بالاخره عصبی شدن آنهاست بطوری که اگر کوچکترین غفلتی صورت بگیرد مشکلات زیادی را بدنبال خواهد داشت
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
سایز سینه در خانمها: آیا واقعاً اهمیت دارد؟

آیا واقعاً سایز سینه اهمیت دارد؟ سالهای سال است که من و همسرم سر این موضوع با هم بحث می کنیم. مرغ همسایه همیشه غاز است و به همین خاطر است که زنها معمولاً برای خودشان دلیل ارائه می دهند که چرا باید سینه های کوچک یا بزرگ داشته باشند. اما آیا واقعاً تفاوت پزشکی خاصی بین داشتن سینه های کوچک یا بزرگ وجود دارد؟

اول باید کمی با آناتومی سینه آشنا شویم. سایز سینه بیشتر از بافت های چربی و بافت های فیبروز تشکیل شده است تا غدد تولیدکننده شیر. وقتی درمورد سایز سینه و رابطه آن با تولید شیر و خطر سرطان سینه فکر میکنیم، این مسئله اهمیت زیادی پیدا می کند.

به طور کلی، سایز سینه تغییر چندانی در عملکردهای بیولوژیکی آن ایجاد نمی کند. در زیر به برخی از باورهای نادرست درزمینه سایز سینه اشاره می کنیم.

۱) سایز سینه تاثیری در میزان توانایی تولید شیر ندارد

ازآنجاکه سایز سینه بیشتر به بافت های فیبروز و چربی موجود در آن بستگی دارد تا مقدار غدد شیر، خانم هایی که سینه های بزرگترین دارند، لزوماً شیر بیشتری تولید نمی کنند. تولید شیر در سینه از طریق هورمونی تحریک می شود و برحسب تقاضا افزایش می یابد. افزایش دفعات شیردهی به نوزاد تولید شیر را بالا می برد. بااینکه خیلی از عوامل مثل خستگی، استرس و افسردگی می تواند بر تولید شیر تاثیر بگذارد، لازم نیست استرس کوچک بودن سینه هایتان را هم به بقیه استرس های مادرانه تان اضافه کنید چون سایز سینه تاثیری در توانایی شیردهی شما ندارد.

۲) سایز سینه تاثیری در احتمال ابتلا به سرطان سینه یا درمان آن ندارد

محققان دریافته اند که سایز سینه تاثیری در احتمال ابتلا به سرطان سینه ندارد. علاوه بر این، سایز سینه تغییری در دیدگاه درمانی شما نیز ایجاد نمی کند. متداولترین نوع سرطان سینه از پوشش سلول ها در غدد تولید شیر ایجاد می شود. ازآنجا که خانم هایی ک سینه های بزرگتری دارند، لزوماً غدد شیری بیشتری ندارند، درنتیجه دلیلی ندارد که این خانم ها بیشتر در معرض ابتلا به سرطان سینه قرار داشته باشند. اگر سینه های بزرگی دارید و نگران توانایی خود برای تشخیص و درمان سرطان سینه هستید، یادتان باشد که تحقیقات به نگرانی های شما صحه نمی گذارد.

تنها احتیاط لازم این است که چاقی نشان داده است که احتمال بروز سرطان سینه را بالا می برد. زنان چاق سینه های بزرگتری دارند اما براساس تحقیقاتی که در بالا به آنها اشاره شد، به نظر می رسد که چاقی عامل تعیین کننده تری است تا بزرگ بودن سینه ها. انباشته شدن چربی های بیشتر، سطح استروژن را بالاتر می برد به همین خاطر است که افراد چاق بیشتر در صدد ابتلا به سرطان سینه هستند.

۳) سایز سینه تاثیری در میزان درد شما طی ماموگرافی ندارد

در یک تحقیق که در آن از خانم ها درمورد میزان دردشان سوال شد، خانم هایی که سینه های بزرگتری داشتند لزوماً درد بیشتری را گزارش ندادند. اجازه ندهید ترس شما از درد باعث شود نتوانید آزمایشتان را به درستی انجام دهید.

ناراحتی های فیزیکی و احساسی واقعیت دارند

از باورهای نادرست که بگذریم، سایز سینه می تواند بر سلامت روزانه خانم ها تاثیر زیادی داشته باشد. برای مثال، خیلی از خانم ها که سینه های بزرگتری دارند، بیشتر دچار ناراحتی های جسمانی مثل درد کمر، گردن، شانه ها و سردرد می شوند. برای بعضی از این خانم ها، سینه بندهایی که بهتر اندازه سینه شان باشد راه حل خوبی است. علاوه بر این، پایین آوردن وزن برای کاهش چربی های سینه نیز میتواند کمک کننده باشد. باوجود این تلاشها، خیلی از خانم ها جراحی سینه برای کاهش سایز آن را برای راحتی از شر آن دردها و مشکلات لازم می دانند.

شکی نیست که سایز سینه تاثیر شگرفی بر سلامت روانی و احساسی خانم ها دارد. از این گذشته، نادیده گرفتن اهمیتی که فرهنگ ما به سایز سینه می دهد، غیرقابل انکار است. از دوران بلوغ تا بزرگسالی، خانم ها با هنجارهای ایدآلیستی مواجه می شود و بطور مداوم وضعیت خود را با این هنجارها مقایسه می کند. تعصبات خاصی همیشه متوجه خانم هایی که سینه های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک دارند بوده است. زن یا دختری که سینه های بزرگی دارد ممکن است از نظر جنسی زیر سوال رود و خانم یا دختری هم که سینه های کوچکی دارد ممکن است احساس حقارت کند. باید بدانیم که این فشارهای خارجی و داخلی به هر حال وجود دارند، و درنتیحه باید دختر ها و خانم های جامعه را تشویق کنیم که از وضعیت ظاهری خود در هر صورت احساس راحتی کنند و به هیچ وجه تحت تاثیر باورها و شایعات موجود قرار نگیرند.

خطر آخر برای همه خانم ها این است که نباید به خاطر سایز سینه هایتان توقع زیاد یا کم از بدنتان داشته باشید. به ویژه، باید بدانید که توانایی شما در شیردهی و خطر ابتلا به سرطان سینه که دو مورد از مهمترین مشکات و دغدغه های مهم سلامتی خانم هاست، کاملاً با سایز سینه بی ارتباط است.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
دلیل کوتاه بودن زمان ارگاسم در زنان ؟

آیا شما حس می کنید که ارگاسم قویتری می خواهید؟ آیا حس می کنید که ارگاسم شما دیر صورت می گیرد و تقریبا قبل از حس کردن آن از بین می رود؟

بگذارید در نظر بگیریم که شما براحتی ارگاسم می شوید ولی کافی نیست. یا در نظر بگیریم که شما برای رسیدن به مرحله ارگاسم تلاش زیادی باید انجام دهید و در نهایت هم ارگاسم شما خیلی کوتاه است.در هر دو حالت سیکل ارگاسمی جواب سوال شماست.

سیکل ارگاسمی دوره ای است که تحریک در شما اثر می کند و شما مدام شروع به جذب کردن تحریکات می کنید تا به ارگاسم برسید.

در دقایق اولیه اولین کاری که باید انجام بدهید این است که تمرکز کنید که چه می کنید و چه می خواهید و تمرکز خود را از روی مرد خود بردارید. نگران نباشید وی خیالش هم نخواهد بود! عموما مردها در طول رابطه مدام در حال کلنجار رفتن با دو مساله هستند و فکرشان مشغول آن است . یکی خود را نگه دارند و دیگری اینکه بتوانند شما را ارگاسم نمایند! پس قدم اول تمرکز به خودتان است. این کار را در اولین مرحله انجام دهید و در طول این مرحله خود را از نظر ذهنی تحریک کنید. سعی کنید این مساله قبل از شروع معاشقه صورت گیرد.

برای اینکار بخود کمی زمان بدهید . زودتر از همسرتان از پای تلویزیون بلند شوید و برای خواب آماده شوید دوش آب گرم بگیرید. بر روی تخت دراز بکشید .کمی خود را ماساژ دهید . و سعی کنید کمی روی تصاویر و لذتهای جنسی که برده اید و یا شما را تحریک میکند تمرکز ذهنی کنید و از خیال خود لذت ببرید. یادتان باشد معاشقه بدون مقدمه و معاشقه با مقدمه طولانی هر دو نابود کننده معاشقه هستند!

سعی کنید اتاق خوابتان را گرم نگه دارید و از چراغ خواب هایی به رنگ آبی و قرمز در آن استفاده کنید .خیال خیال خیال،چشمانتان را ببندید و از خیال لذت ببرید. سعی کنید از ممنوع ترین خواسته های ذهنی خود استفاده کنید و خود را تحریک کنید . . این لحظات مربوط به شماست بخاطر بسپارید برای ارگاسم شدن اول باید با بدن خود ارتباط برقرار کنید و بعد با بدن دیگری. سپس سعی کنید خود را با بدن خود هماهنگ کنید.

همچنین تمرکز خود را بروی ۲ نقطه ختم سازید . یکی منطقه ای واقع در پایین ناف . و دیگری ستون فقرات. برای خود تصور کنید که از این دو قسمت انرژی شما ساطع می گردد. این ذهنیت و تمرکز باعث بیشتر شدن جریان خون و بالا تر رفتن دمای بدن می گردد که هر دو شما را برای ارگاسم بهتر آماده می سازد.

نفسهای خود را تنظیم کنید،در این مرحله سعی کنید که نفسهای خود را تنظیم کنید . چراکه با اینکار شما میزان بالاتری از اکسیژن را وارد خون خود می کنید و تقریبا همه چیز را برای ارگاسم آماده می کنید. در این زمان احتمالا همسر شما نیز در کنار شما قرار گرفته است و مرحله معاشقه وی نیز آغاز شده. خود را آزاد کنید و از معاشقه لذت ببرید تا زمانیکه مرحله دخول شروع گردد. تا قبل از آن دیگر شما کار خاصی ندارید اما در زمان دخول شما باید بیشترین استفاده را ببرید .

سعی کنید در ابتدا سر آلت کلیتوریس و نقطه جی شما را لمس کند . بلافاصله شروع به دخول نکنید و از ماساژ آلت با واژن حتما استفاده نمایید. حتی خود شما می توانید آلت را در دست گرفته و به شیوه ای که دوست دارید واژن را مالش دهید. بعد از شروع سعی نمایید که خود یا شوهرتان شروع به ماساژ کلیتوریس با دست نمایید . سعی کنید از وضعیتی استفاده نمایید که سر آلت تناسلی با نقطه جی در داخل واژن در ارتباط باشد . این باعث رسیدن شما به ارگاسم خواهد شد.

حال اگر ارگاسم شدید می خواهید چه باید بکنید ؟

نفس عمیق بکشید . اکثر زنان نفس خود را حبس می کنند و یا سعی می کنند که سر و صدای زیادی در نیاورند ! خیلی از زنان هم بصورت خفه ضجه می زنند و پیش خود فکر هم می کنند که خیلی هم سر و صدا دارند ! گرمای شدید تولید شده در بدن ، گرفتگی ماهیچه ها ، ترشح هورمونها ، فشار شدید خون ، کنسل شدن همه فعالیتهای ثانویه بدن برای یک منظور و هزاران تغییر دیگر در بدن از یکسو و نرسیدن اکسیژن مورد نیاز به بدن از سوی دیگر ! حال خود حدس بزنید که جریان چیست . این مساله در ادامه مواردی که در بالا ذکر شد باعث خفه شدن ارگاسم می گردد.

نفس عمیق سریعا اکسیژن را به بدن می رساند و باعث می گردد که فعالیت ادامه پیدا کند در غیر اینصورت مغز سریعا فشار وارده را حس می کند و این بار به اصطلاح برای بدن وضعیت مثلا زرد اعلام می کند . همین باعث می شود که کنترل مغز از بخش مورد نظر به سلامت بدن متمرکز گردد و ارگاسم پایان پذیرد .

حال کمی دقت کنید و ببینید که آیا واقعا دفعاتی که ارگاسم شدیدی داشته اید لحظاتی نبوده که عمیقا فریاد کشیده اید و یا نفس نفس می زدید؟ . فکر نکنید که ارگاسم باعث آن شده است.بلکه بدانید ارگاسم شدید به آن احتیاج دارد.این بار بجای تند تند نفس کشیدن برای جبران کمبود اکسیژن در خون به راحتی نفسهای عمیق بکشید و از بلند کردن صدای خود نترسید تا بتوانید ارگاسم طولانی و همینطور پیاپی داشته باشید.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  ویرایش شده توسط: e_h_s_a_n   
مرد

 
استفاده از مواد لیزکننده در روابط جنسی

بسیاری از شما با این مشکل مواجه بوده اید که گاهی به هنگام نزدیکی، واژن شریک جنسی شما خشک است. در این وضعیت حرکت آلت شما درون واژن با اصطکاک زیادی همراه بوده و همین باعث آزار طرفین و دردناک شدن نزدیکی می گردد و نزدیکی را برای شما ناخوشایند می نماید .

ممکن است شما در این شرایط از آب دهان استفاده کرده باشید، ولی این راه حل خوبی نیست. آب دهان به سرعت خشک می شود و تف انداختن از لحاظ اجتماعی کار پسندیده ای نیست .بعضی از شما ممکن است از کاندوم استفاده کنید. ولی در این حالت نیز رضایت شما از انجام عمل جنسی بخوبی برآورده نمی شود. پس چاره کار چیست؟

مواد لیزکننده به منظور رفع این قبیل مشکلات ساخته شده اند . آنها ساده ترین ، ارزانترین و موثرترین راه حل این مشکل هستند. استفاده از این مواد، سکس را لذت بخش تر می کند .در همان بار اول استفاده، شما از تاثیر ماده لیزکننده بر فعالیت جنسی متعجب خواهید شد. با استفاده از آنها شما میتوانید بدون مشکل و با هر سرعتی که دوست دارید، نزدیکی کنید. حتی با استفاده از آنها شما دیگر نیازمند آن نیستید که طرف مقابل با ترشحات تناسلی اش مرطوب شود. بعبارت دیگر واژن همیشه برای ورود آلت لیز و مرطوب خواهد بود.


بطورکلی مواد لیزکننده به سه گروه عمده تقسیم میشوند:

۱٫ lubrican لیزکننده های محلول در آب
۲٫ لیزکننده های سیلیکونی (دربازار ایران وجود ندارد)
۳٫ لیزکننده های روغنی (مانند وازلین)


هر کدام از این مواد خصوصیات و مزایای خاص خودشان را دارند. بیشترین ماده لیزکننده مورد استفاده معمولاً مواد لیزکننده محلول در آب (ژلهای لیزکننده طبی) هستند. ماده اصلی این مواد بر پایه آب است. آنها نرم و لیز هستند و برخلاف لیزکننده های سیلیکونی باعث چسبندگی نمی شوند .بخاطر وجود آب در ساختمان آنها بخوبی توسط پوست و مخاط جذب می شوند و براحتی توسط شستشو با آب تمیز می شوند. البته شما باید حین نزدیکی هر از چندگاهی مجدداً از آن استفاده کنید و این تنها بدی این مواد است.

لیزکننده های محلول در آب برخلاف لیزکننده های روغنی (مثل وازلین) به کاندوم آسیبی نرسانده و مشکلی از بابت انتقال ایدز ایجاد نمی کنند. هرگز از مواد روغنی بر روی کاندوم استفاده نکنید. بهتر است به منظور جلوگیری از بروز بیماریهای میکروبی واژن، بعد از هر بار استفاده از این مواد ، زنان واژن خود را بخوبی تمیز کنند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
بازتاب درمانی
رفلکس درمانی روشی برای فعال کردن قدرت شفابخشی بدن و انرژیهای شفا بخش بوسیله ضربه زدن یا فشار آوردن به نقاط خاصی از کف پا یا کف دست می باشد.این روش در روزگاران کهن توسط چینی ها، مصریها، روس ها و ژاپنی ها به منظور از بین بردن تنش و استرس و جهت ریلکسیشن عمیق استفاده می شده است.رفلکس درمانی، گردش خون را بهبود می بخشد، به پاکسازی بدن از سموم و ناخالصیها کمک می کند و در نهایت کل سیستم بدنی را تعادل می بخشد.انرژی در 10 ناحیه یا نصف النهاری که از سراسر طول بدن می گذرد جاری می شود ( از سر تا انگشتان پا). هر ناحیه کانالی برای عبور نامرئی انرژِی زندگی می باشد، که این انرژِی " چی" یا " کی" نامیده می شود.تحریک کردن این کانالها و مدارهای انرژی باعث خروج و به جریان افتادن این انرژیهای ضروری و حیاتی می گردد که ممکن است قبلا به دلایلی در بدن مسدود شده باشند.

کف پا :

در این اثر که شاهکاری بی نظیر از لئوناردو داوینچی است و تلفیقی از مهندسی و هنر می باشد اعضای کف پا نشان داده شده است:


26 استخوان 114 رباط ( لیگامان) 20 ماهیچه 30 مفصل همه این اعضا و ضمائم بوسیله بافت همبند بهم متصل شده اند، رگهای خونی و اعصاب و غیره بصورت متوازن روی دو قوس قرار گرفته اند و کل بدن را حمایت می کنند.

پاهایم مرا می کشند :

ما باید قدر پاهایمان را بدانیم،اما معمولا زمانی این کار را می کنیم که شروع به درد گرفتن می کنند و یا به نحوی برایمان مشکل ساز می‌شوند. فقط در همین مواقع است که متوجه می شویم آنها اینجا هستند، وجود دارند...گاهی هم از آنها برای استفاده از کفشهای تزئینی استفاده می کنیم. تا حالا چند نفر از شما برای رفتن به مهمانی کفشهای سیندرلایی پوشیده اید؟

پاها به ما کمک می کنند تا وزن کل بدن را متعادل کنیم. همچنین در طول زندگی ما را قادر می سازنند تا بتوانیم 70000 مایل پیاده روی کنیم،و جست و خیز کنیم.با فشار آوردن به نقطه مرکزی پا، محرکی ایجاد می شود و در سراسر اعصاب و کانالها به جریان می افتدو از پا به مغز می رسد. این عمل برای به تحرک واداشتن و رفع انسدادها انرژیهای راکد و همچنین از بین بردن سموم کمک مؤثری می کند.

در عصر حاضر شیوه های جدید رفلکس درمانی به کار برده می شودریشه های رفلکس درمانی برمی گردد به دوران مصر باستان.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
ارتباط هوش فرزند با آمیزش جنسی
آميزش جنسي :

دستورات زيادي در مورد چگونگي آميزش جنسي از طرف دين و علم رسيده است كه عمل كردن به آنها از طرفي باعث مطلوب شدن زندگي زناشويي مي شود و از طرف ديگر باعث بوجود آمدن نوزادي سالم، قوي و باهوش مي گردد. زمان آميزش، مكان آن، فكر و انديشه زوجين، خصوصيات روحي آنها، اعمال و رفتار آنها تأثير زيادي بر رشد جسمي و هوشي نوزاد دارد بعضي از دستورات مربوط به آميزش در زير بيان مي شود.

1-آميزش جنسي در بعضي زمانها حرام است و در بعضي زمانها بهتر است انجام نشود. اين زمانها چنين است. دروان قاعدگي، روزهاي ماه مبارك رمضان، اول و آخر و وسط هر ماه، بعد از ظهر، شب عيد فطر، بين اذان و اقامه، شب نيمة شعبان، در ساعت اول شب، شبي كه قرار است فرداي آن روز به مسافرت برويد، روزي كه خورشيد گرفتگي شده يا شبي كه ماه گرفته است، شب يا روزي كه باد سرخ مي وزد يا زلزله شده است، طلوع فجر تا طلوع آفتاب، غروب خورشيد تا غروب شفق يعني زماني كه هوا به طور كلي تاريك مي شود، شب عيد قربان، دوران بارداري.

2-گفته شده است كه آميزش جنسي در اين زمانها بهتر است.انتهاي شب، شب جمعه، شب دوشنبه، شب سه شنبه، روز پنج شنبه به هنگام زوال آفتاب.

3-از آميزش در اين مكانها خود داري شود. زير درخت، پشت بام، در كشتي، جايي كه كودك وجود دارد، رو به قبله يا پشت به قبله

4-به حالت ايستاده، عريان و برهنه آميزش نكنند.

5-شوهر از ادخال در پشت زن جلوگيري كند.

6-با شكم پر همبستر نشوند.

7-زن و شوهر در بستر همديگر را معطل نگذارند و همبستري سريع و بدون مقدمه انجام نشود.

8-خود را معطر و خوشبو سازند.

9-در آميزش افراط نكنند.

10-اگر شوهر در خواب محتلم شد و يا يكبار آميزش كرده است، پيش از غسل كردن آميزش نكند

11- زن و مرد هر كدام براي پاك نمودن خود از ترشحات عمل جنسي دستمال جداگانه اي داشته باشند.

12- هنگام آميزش به ياد خداوند باشند و به مسائلي مانند شجاعت، علم، خلاقيت فكر كنند و از خيال كردن در مورد مردان و يا زنان ديگر يا افكار زشت خود داري نمايند. كتابهايي در اين مورد مطالعه نمائيد مانند پيوند دو قلب، خستگي جنسي، بهشت خانواده و.....
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

SexyBoy
 
زنان در 31 سالگی در زیباترین سن هستند



دیلی تلگراف : مطالعات جدید حاکی از آن است که زنان در سن 31 سالگی در اوج زیبائی خود قرار دارند. زنان در اواخر دهه سوم و ابتدای دهه چهارم زندگی خود در زیباترین سن خود قرار دارند.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
صفحه  صفحه 15 از 19:  « پیشین  1  ...  14  15  16  17  18  19  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

دانستنیهای مهیج سكسی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA