انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2

تاریخچه،مکاتب و کلیات سکسولوژی


مرد

SexyBoy
 
سکسولوژی زنانه-سایز آلت تناسلی
نمی دونم دنیا همیشه اینجوری بوده یا نه اما انقدر می دونم که این روزا دنیا خیلی کیلویی شده .کاری به خونه ی بزرگ و ماشین بزرگ و حساب بانکی بزرگ ندارم. همه چی همین جور شده.پستان؟ هرچه بزرگتر بهتر..باسن؟ هر چه بزرگتر بهتر ( حتی اگر قد قابلمه باشد) . عموما هرچی بزرگ تر باشد مقبول تر است و برایش سر و دست می شکنند. آلت تناسلی مردانه هم از این قاعده مستثنی نیست. این روزها امکان ندارد سایت سکسی رو باز کنین که توش پر از تبلیغ های بزرگ کردن آلت تناسلی نباشه. همه ی این سایت ها پر است از عکس مردان خوشبختی که با لبخندی بر لب آلت تناسلی شان را 3 اینچ ر شد داده اند و ظاهرا به نیروانا یا خوشبختی رسیده اند.

اگر سالها پیش قضیه سکس تنها منحصر به زنها و سکسی بودن آنها بود این روزها این داستان سایز الت تناسلی گریبانگیر مردها شده. تقریبا همه ی مردها که همیشه از هر جهت به خودشان مطمین بودن الان در مورد سایز دچار تردید و احساس نا امنی هستن.باور نمی کنین؟ میخواهید مردی را داغون کنین ؟ به اندازه ی فلانش بخندید. لابد می دونین که به دلیل روانشناسی نامعلومی مردها هویت خودشون رو با آلت شون یکی می دونن و برای همین هم هست که معمولا روی آلتشون اسم خودشون رو می ذارن. مثلا علی کوچیکه یا افشین آقا و از این قبیل. برای همین هم یکی از مهم ترین دغدغه های هر مردی این است که آیا هویتش به حد کافی بزرگ است یا نه !

خوب این روزها اندازه ها حرف اول و آخر را می زند. اندازه ی جذابیت شما را طول قد و دور بازو یتان نشان می دهد. اندازه موفقیتتان را مدل ماشین و حساب بانکی تان نشان می دهد. اندازه ی مردانگی تان را هم لابد طول و قطر آلت تناسلی نشان می دهد.فراموش نکنیم که این مسیری است که دنیا به آن سمت می رود.دنیایی که من اسمش را دنیای کیلویی می گذارم. در این دنیا جایی برای کیفیت یک نگاه ، زیبایی نوازش و لمس و یا بوسه نیست. انگار که یک چیز خیلی اساسی این جا گم شده است. قرار نیست هیچ مردی بیل مکانیکی باشد و هیچ زنی خاک باغچه. می دونم که هر چیزی رو میشه متر کرد اما متر کردن بعضی جاها خیلی کار مزخرفیست. به هر حال چند تا نکته عرفانی – علمی – سکسی را اینجا بگم که لال از دنیا نرفته باشم:

1-به تعداد انسانها راه برای رسیدن به خدا هست، به همان تعداد اندازه و شکل و انحنا و رنگ های آلت تناسلی مردها متفاوت است.
2-سایز آلت تناسلی شما مهم نیست. مگر آنکه از حدی کوتاه تر باشد.
3- اگر زیر 6 اینچ هستید شاید واقعا کوچک تر از حد معمول باشید.
4- یادتان باشد که شما همیشه الت خودتان را از بالا می بینید و بنابر این آن را کوچک تر از آنچیزی که واقعا هست تخمین می زنید
5- بزرگ کردن آلت با جراحی و قرص مشکلی را حل نمی کند چون اگرچه به ظاهر آلت را بزرگ می کند از سختی و کارایی اش کم می کند
6- آلت تناسلی هر چه بزرگ تر بهتر نیست. خیلی بزرگش هم ایجاد درد و ناراحتی می کند
7- امیر المومنین (ع) در این باره می فرماید: خیر الامور اوسطها. نه خیلی بزرگ نه خیلی کوچک، از همه اش بهتر است
8-بهتر است به جای اینکه روی سایز انقدر وسواس داشته باشید راه و رسم درست کار را یاد بگیرید.

-------------

پ.ن: توضیحی در مورد این بند :

7- امیر المومنین (ع) در این باره می فرماید: خیر الامور اوسطها. نه خیلی بزرگ نه خیلی کوچک، از همه اش بهتر است.

ببینید این مقاله را من ننوشتم -منبع نوشتار را قید کرده ام -تا جائی که من می دونم این جمله منسوب به علی ابن ابی طالب ،یک ضرب المثل عربی کهن است ،و در این مورد خاص(اندازه آلت تناسلی) توسط ایشان بکار نرفته. و تا حد بضاعت ناچیزم تحقیق هم در این مورد کردم چون برای خودم هم موضوع جالب بود که چرا نویسنده این جمله را به قول معروف برای مصداق خاص توسط امام اول شیعیان وضع شده میدونه و نتیجه ای حاصل نشد. یعنی احتمالاَ نویسنده چون جائی از قول ایشون برای یک موضوع دیگه یا برای امری کلی شنیده بوده اونو اینطوری نقل کرده -که از نظر اصول نگارشی اشتباهه- بگذریم به هر صورت حتی با وجود این خطای نگارشی اصل مقاله جالب و خواندنیه و امیدوارم به دردتون بخوره .
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
انواع روشهای رابطه جنسی
رابطه جنسی بر دو قسم است :

1) هارد سکس HARD SEX : که هارد سکس نیز خود به دوبخش تقسیم می شود :

الف ) سکس واژینال (HARD CORE) : این نوع سکس همان دخول از طریق واژن میباشد که نرمال ترین نوع سکس هارد محسوب می شود.

ب ) سکس مقعدی : ( ANAL SEX ) : دخول از راه مقعد که این رابطه یک رابطه منفی به حساب میرود و از نظر پزشکی مردود میباشد چرا که به بافتهای عصبی نواحی مقعد آسیب جدی وارد میسازد و با احتیاط و آارامش باید انجام گیرد . این رابطه از نظر شرعی نیز مردود است.

2) سافت سکس (SOFT SEX) : سافت سکس نیز انواع مختلفی دارد :

الف ) معاشقه (LOVELY SEX) : بوسیدن ، لب گرفتن ، نوازش کردن و بکار بردن حرفهای زیبا و عاشقانه نیز در این رابطه قرار دارد در این رابطه احساسات حرف اول را میزند و بار مثبت زیادی بهمراه دارد از اینرو در دوران پیش از اردواج این رابطه توصیه می شود ابلته در این رابطه دو طرف نباید سعی در تحریک یکدیگر داشته باشند.

ب) اورال سکس ( ORALSEX) : اورال سکس یا سکس دهانی این نوع سکس از نظر شرعی مردود است اما از نظر پزشکی رد نشده هر چند توصیه هم نمیشود در این رابطه دهان نقش مهمی را ایفا می کنم لیسیدن و مکیدن آلت های جنسی زنانه و مردانه و وارد شدن اسپرم آلت مردانه و مایع خروجی از واژن زن در دهان نیز در این رابطه انجام میگیرد که در این رابطه افکار روانی بر کیفیت و کمیت آن تاثیر گذار میباشد.

ج سافت سکس ( SOFT SEX ) : اما رابطه اصلی سافت سکس عبارت است از مجموع رفتارهایی که در آن هم معاشقه دخیل باشد و هم اورال سکس در عین حال فراموش نکنیم به مجموعه رفتارهایی که در آن تمامی نقاط بدن زن از انگشتان پا تا لاله گوش مورد نوازش ، لیسیدن ، مکیدن ، بوسیدن انجام میگیرد را در غالب سافت سکس معرفی می شود این رابطه سک رابطه لذتبخش بریا طرفین میباشد توجه داشته باشید در رابطه سافت هیچگونه دخولی صورت نمی گیرید.

3) فتیش سکس ( FETISH SEX) : یک رابطه بر پایه رفتارهای روانی و غیر منطقی که کاملا مردود است که در این رابطه یک نفر حکم ارباب (MASTER) , ودیگری نقش برده (SLAVE) را ایفا میکند و دستوراتی که ارباب صادر کند انجام میدهد و انواع مختلفی دارد.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
سکسولوژی فقاهتی
شعائر انقلاب شکوهمند تنها به شعارهای سیاسی محدود نمی شود. سکسولوژی فقاهتی نیز در فرهنگ انقلاب جایگاه خود را دارد انتشار تقویم جنسی در شهر مقدس قم، قدمی است در راه ترویج و تکمیل این بخش از تعالیم انقلابی.

چاپ اول تقویم زناشویی در 100هزار نسخه با مجوز ارشاد اسلامی انتشار یافته و به طور کلی مستند به اسناد مندرج در کتب معتبر فقهی ازقبیل حلیه المتقین و اصول کافی است.

بخش اول :

از فصول چهارگانۀ کتاب به نصایحی دربارۀ خواستگاری و گزینش همسر اختصاص دارد مانند روایتی از امام معصوم که:

«زن باکره ای بخواهید که فرزندان بسیار بیاورد و سُرینش بزرگ باشد>>

در بخش دوم :

روایات مربوط به آمیزش جنسی گردآمده و توصیه هایی از قبیل :

هنگام آمیزش با همسر فوری بر روی او قرار نگیرید و عمل دخول را انجام ندهید بلکه پیش از آن با لمس زن، با او بازی و خوش طبعی کنید زیرا این عمل آمیزش را برای شما پاکیزه تر و گواراتر می کند... هنگام دخول رو به قبله یا پشت به قبله نباشید و از آمیزش در حال ایستاده بپرهیزید زیرا که چهارپایان این گونه جماع می کنند و اگر فرزندی در آن هنگام به هم رسد مانند الاغ بر تخت خود بول می کند».

مستحب است آمیزش در شب اول ماه رمضان و مکروه است در شب عید قربان.

آمیزش در چند مکان مناسب نباشد: پشت بام، زیر درخت میوه دار و در برابر نور خورشید. از آمیزش بر روی پشت بام فرزندی منافق حاصل می شود؛ از آمیزش زیر درخت میوه دار جلاد و آدمکش و کاهن یا جادوگر؛ و در برابر نور خورشید همواره اسیر نکبت و فقر.

بخش سوم :

کتاب را تأثیر تغذیه در روابط جنسی تشکیل می دهد:

  • خوردن انار نطفۀ مرد را زیاد می کند و فرزند را زیبا می گرداند.
  • انجیر را خشک و تر بخورید که جماع را می افزاید.
  • پیاز بخورید که سه خاصیت در آن هست؛ بوی دهان را پاک می کند. لثه را محکم می نماید و بر نطفه و قدرت جماع می افزاید.
  • روغن زیتون نطفۀ مرد را زیاد می کند.
  • دم کردۀ گیاه زعفران محرک قوه جنسی می باشد.
  • هرکس دوست دارد ثروت و اولادش زیاد شود در مصرف تخم کاسنی مداومت ورزد.
  • هرکس کدو را با عدس بخورد وقتی که خدا یادش آید دلش نازک گردد و جماع او بیشتر طول کشد.
  • به زنهای حامله کُندر بخورانید زیرا آن که در شکمش هست اگر پسر باشد دانا، شجاع و خوش قلب گردد و اگر دختر باشد صورت و سیرتش خوب می شود و اطراف رانش بزرگ و نزد همسرش محبوب و سعادتمند خواهد بود...

تدریس این قبیل علوم که با فرهنگ منحط غربی بسیار فاصله دارد می تواند بر اساس رهنمودهای «مقام معظم رهبری» و تأکیدات ائمۀ جمعه و جماعات، در انقلاب جدید فرهنگی به برنامه آموزشی مدارس و دانشگاهها افزوده شود. نگران اخلالگری و مغلطه و سفسطۀ معاندین و منافقین هم نباید بود. مثلا آن مفسّر خبیث مغرض که هفتۀ گذشته یک موضوع ساده را دستاویز سمپاشی قرار داده و تفسیر نامربوطی را به این کیفیت از طریق اینترنت انتشار داده بود!!!!!!!!!!:

در کتاب معاد نوشتۀ آیت الله دستغیب شیرازی، ایشان از پیامبر اسلام نقل قول می کنند که رسول خدا فرمود:

هر مؤمن که شهید می شود در بهشت قصری انتظارش را می کشد که در آن قصر70حجره است و هر حجره دارای 70 تخت است و بر هر تختی 70 فرش گسترانده اند و بر هر فرشی 70 حوری نشسته و انتظار آن شهید کشته شده در راه اسلام را می کشد.

با بررسی این سخن و با یک ضرب سادۀ ریاضی می توان به این نتیجه رسید که بر طبق سخنی که از رسول خدا نقل شده، 7 به توان 4 حوری یعنی رقمی معادل 24.000.000 بیست وچهار ملیون فقط در انتظار یک شهید اسلامی می باشند. با فرض اينكه هر كدام از فرشها 6 متر مربع باشد مساحت كل فرشها ميشود 2058000 مترمربع با در نظر گرفتن 20% راهروها و راه پله و فضاهاي بدون فرش، مساحت كاخ 2469600 متر مربع به دست مي آيد كه مي شود عمارتي با زير بناي 200 متر در 200 مترو 62 طبقه به ارتفاع 186 متر پر از حوري فقط براي يك شهيد اسلامي.

با فرض اينكه شهيد مورد نظر به هر حوري يك ساعت سرويس دهي نمايد بعد از 2740 سال كار بدون وقفه نوبت به آخرين حوري مي رسد!!!!!!!!

حالا شما قضاوت کنید کجای این اشکال داره؟ که این معاندین لعنت شده دارند سم می پاشند در حد تیم ملی!؟ (اه.. اه.. اه.. ببخشید یادم نبود که این تعابیر عامیانه و کوچه بازاری را نباید به کار میبردم !! ) آدم یاد شعر زیبای احمد شاملو می افته که می گه :" در اینجا چار زندان است ، به هر زندان دو چندان نقب، در هر نقب چندین حجره، در هر حجره چندین دخمه ، در هر دخمه چندین......"

اصلا شاید شهید محراب ،حضرت آیت الله اهل ادبیات و از علاقه مندان زنده یاد بامداد- شاملو- بوده و بر اساس ضرب آهنگ این منظومه این روایت را به عنوان حدیث نبوی جعل کرده؟؟! وای... زبانم لال؟؟!!
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

SexyBoy
 
آلفرد کینزی (پدر سکسولوژی)


آلفرد چارلز کینزی (۲۳ ژوئن ۱۸۹۴ – ۲۵ اوت ۱۹۵۶) زیست‌شناس آمریکایی و استادحشره‌شناسی و جانورشناسی بود که در سال ۱۹۴۶ مؤسسهٔ پژوهشی سکس، جنسیت و تولیدمثل را در دانشگاه ایندیانا بنیان نهاد. پژوهش کینزی روی مسألهٔ تمایلات جنسی مردم، که پایه گزار رشتهٔ جدید سکسولوژی (مطالعات جنسی) شد، در دهه ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ جنجال آفرین گشت. نتیجهٔ تحقیقات او ارزشهای فرهنگی و اجتماعی جهان را تحت تأثیرات شگرف خود قرار داد. امروزه او به‌عنوان پدر علم سکسولوژی در جهان شناخته می‌شود.


زندگینامه :

آلفرد کینزی فرزند آلفرد سگین کینزی و سارا آن چارلز در ۲۳ ژوئن ۱۸۹۴ در شهر هوبوکن ایالتنیوجرسی امریکا زاده شد. مادرش تحصیلاتی اندک داشت، اما پدرش استاد عالیرتبه در مؤسسهٔ فن‌آوری استیونز بود.


اوان زندگی و باورهای نیاکان :

والدین کینزی مسیحیانی بسیار باورمند و دیندار بودند. این امر نقش به‌سزایی در شکل‌دادن شخصیت او داشت چرا که به‌دلیل عضویت پدرش در کلیسای مذهبی، بیشترین تقابلات کینزی در جامعهٔ اطرافش تنها با دیگر اعضاء کلیسا بود که معمولاً او بصورت ناظری خاموش شنوندهٔ صرف گفتگوهای والدینش دربارهٔ مسائل دینی می‌شد.
پدر کینزی مقررات شدیدی بر خانه حکمفرما کرده بود، از جمله دستورش دررابطه با تخصیص اکثر وقت روزهای یکشنبه برای نیایش.


تحصیل :

کینزی از همان ابتدا شیفتهٔ زیست‌شناسی گیاه‌شناسی و جانورشناسی بود اما پدرش اصرار داشت تا او در رشتهٔ مهندسی تحصیل کند. بنا به خواست پدر، کینزی به تحصیل مهندسی پرداخت ولی کمتر از دو سال بعد به رشته مورد علاقه خود بازگشت و به تحصیل زیست‌شناسی در دانشگاه هارواردپرداخت که این تغییررشته شکافی عمیق در رابطهٔ او با پدرش پدید آورد. او در سال ۱۹۱۹ موفق به دریافت مدرک دکترا در آن رشته و از همان دانشگاه شد.


ازدواج :

کینزی در سال ۱۹۲۱ با کلارا براکن مک‌میلن ازدواج کرد. حاصل این پیوند چهار فرزند بود که نخستین فرزندشان «دان» در خردسالی بر اثر بیماری قند درگذشت.


کینزی و سکسولوژی :

در سال ۱۹۳۳ و درپی گفتگویی با یکی از همکارانش، کینزی به مطالعهٔ نظام‌مند و علمی مسألهٔتمایلات جنسی در انسان علاقه‌مند شد. در خلال این امر، معیاری از میزان گرایش جنسی افراد ارائه نمود که امروزه به‌نام مقیاس کینزی شناخته می‌شود و دامنهٔ آن از ۰ تا ۶ متغیر است. صفر نشانگردگرجنس گرای صِرف و ۶ همجنس گرای کامل است. رتبهٔ X هم بعدها ازسوی همقطاران کینزی برایبی‌جنس‌گرایان دیده شد.

در ۱۹۳۵، کینزی کنفرانسی در دانشگاه ایندیانا ارائه نمود که نخستین سمینار عمومی‌اش در این جستار بود و در آن او به «بی‌خبری گسترده از بنیادهای سکس و فیزیولوژی» تاخته و دیدگاهش را چنین عنوان ساخت که دیرآزمایی سکس از زیان بسیاری بر روان آدمی وارد می‌سازد. کینزی سرمایهٔ پژوهشش را از بنیاد راکفلر فراهم نمود که اورا قادر ساخت تا بدین‌ترتیب به کاوش در رفتارهای جنسی انسان بپردازد.


گزارش کینزی :

رونمایی گزارش‌های کینزی که با انتشار کتاب رفتار جنسی در مردان در سال ۱۹۴۸ آغاز و در سال ۱۹۵۳ با کتاب رفتار جنسی در زنان دنبال گشت آنرا به فراز فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها رساند و به‌یکباره کینزی را به یک ستارهٔ سرشناس بدل ساخت. نوشتارهایی دربارهٔ او در نشریاتی چون تایم،لایف، لوک و مک‌کالز انتشار یافتند. گزارش‌های کینزی که به توفانی از مجادلات انجامید، از سوی بسیاری به‌عنوان زمینه‌ساز انقلاب جنسی دههٔ ۱۹۶۰ شناخته می‌شود.


جنجال‌های حاشیه‌ای :

پژوهش کینزی در زمینهٔ سکس، پا را از بیان دیدگاه‌ها و همپرسی‌ها فراتر گذاشت تا بتواند مشاهدات عینی از اعمال جنسی را نیز دربرگیرد. این مشاهدات رفتار همجنس‌گرایانه با کارمندان پروژه و دیگران را نیز شامل می‌شدند. کینزی روند را چنین توجیه می‌نمود که برای کسب اطمینان از جستارهای پژوهشی، این موارد لازم‌الاجرا می‌باشند. بسیاری از کسان، علملکرد کینزی را برگرفته از گرایش‌های جنسی شخصی‌اش می‌دانستند و براین باور بودند که او کارمندانش در این پروژه را نیز چنین تشویق می‌نموده تا همچو وی عمل کرده و دامنهٔ اعمال جنسی خویش را تا می‌شود گسترش دهند، چرا که کینزی باورداشت این کار به پرسشگران کمک می‌کند تا پاسخ متقابل شرکت کنندگان در نظرخواهی‌ها و مصاحبه‌ها را بهتر درک کنند.

کینزی برای بخشی از پژوهشش از اعمال جنسی کارمندان پروژه در اتاق زیر شیروانی منزلش فیلم تهیه می‌کرد.
زندگینامه‌نگار سرشناس، جاناتان گاثورن-هاردیتشریح می‌سازد که این‌کار برای تضمین محرمانه ماندن فیلم و اهتراز از رسوایی برآمده از فراگیر شدن احتمالی آن انجام گردیده بود.

کینزی اسناد گوناگونی که مندرجات سکسی دربر داشتند را از سرتاسر جهان جمع‌آوری نموده بود که در سال ۱۹۵۶ وقتی ادارهٔ گمرک چند فیلم پورنو‌اش را توقیف کردند، برایش دردسر ساز شدند. مشکلی که تا پیش از مرگش به شیوهٔ قانونی حل و فصل نشد.

کینزی درجلد اول گزارشاتش که به بررسی اوج لذت جنسی در نابالغین می‌پردازد از داده‌های جداول ۳۰ تا ۳۴ استفاده کرد که گزارشی بود از مشاهدات این پدیده در بیش از ۳۰۰ کودک از سنین پنج ماهه تا چهارده ساله.
گفته شد که این اطلاعات از خاطرات کودکی افراد بالغ یا مشاهدات والدین یا آموزگاران آنها گردآورده شده بوده است.
کینزی همچنین گفت که از ۹ مرد که تجربهٔ رابطهٔ جنسی با کودکان نیز داشته، مصاحبه به عمل آورده که در رابطه با پاسخ‌ها و واکنش‌های کودکان دراین باره گفته‌اند. در آن زمان به این بخش رسیدگی زیادی نشد، ولی اینکه کینزی این مطالب را از کجا بدست آورده، امری بود که حدود ۴۰ سال بعد مورد پرسش قرار گرفت.

بعدها آشکار شد که کینزی این اطلاعات را از یک مرد دارای انحراف بچه‌بازی و نه از چندین منبع برگرفته بوده است. بولوگ در کتابش دلیل را پرده‌پوشی برای اهتراز از افشای منبع میداند.

کینزی نیاز به رازداری و گمنام‌نگاه‌داری مشارکت کننده را لازمهٔ یافتن پاسخ‌های صادقانه دررابطه با این جستارهای ممنوعه و تابوها دیده بود. چیزی که به گمان باز-رخ‌دهی این جرایم به‌دست آن منحرف جنسی می‌ارزید.
انجمن علمی کینزی اظهار داشت که کلیهٔ داده‌های مندرج در جداول ۳۱-۳۴ که درمورد کودکان آمده‌اند از دفترچه خاطرات شخصی یک فرد (آغاز از تاریخ ۱۹۱۷) برداشت شده‌اند و رویدادهای مشروحه همگی پیش از گزارشات کینزی رخ داده بوده‌اند.

جونز نوشته که کار کینزی متأثر از اعمال جنسی شخصی‌اش بوده، چراکه او بیش از اندازه زندانیان و روسپیان را مورد بررسی قرار داده است، برخی از مجردان را جزء «مزدوج‌ها» طبقه‌بندی کرده
و تعداد نامتناسبی از مردان همجنس‌گرا از ایالت ایندیانا را در نمونه پژوهشی خود شرکت داده که ممکن است برآیند مطالعاتش را مخدوش کرده باشد.

افزون برآن اشاره بر این نکته نیز شده که کینزی در پژوهشش سیاهپوستان را نادیده گرفته است.

در دههٔ ۱۹۷۰ پل گبهارت تمامی داده‌های مشکوک (همانند آنچه از زندانیان و مخاطبین مشابه تهیه شده بود) را از مطالعه زدود و دیگر داده‌ها را دوباره نسبت به برآیند «۱۰۰ درصد» گروه‌ها مورد پردازش قرار داد. او تنها تغییراتی اندک میان ارقام دگرگون شده و رقوم پیشین را برداشت نمود.

بولوگ توضیح میدهد که چگونه پس از جداسازی داده‌های وابسته به زندانیان و یک همجنسگرا مجدداً آن‌ها را پردازش کردند و نتیجه تغییر چندانی نکرد. گرچه کینزی داده‌های افراد همجنس‌گرا را بیش از اندازه در پژوهشش به‌کار برده بود، ولی بولوگ براین باور است که این امر می‌تواند بدین انگیزه بوده باشد که این رسوایی نیز باید درک می‌شد.


بازتاب گزارش‌ها در مطبوعات :

آوازهٔ کتاب رفتار جنسی در مردان شور گسترده‌ای در رسانه‌ها برانگیخت. مجله تایم نوشت «از بعد از کتاب بربادرفته کتابفروشان چنین فروشی را به خود ندیده‌بودند» کتاب رفتار جنسی در زنان حتی پوشش خبری بیشتری را در رسانه‌ها به تکاپو کشید: فرتوری از کینزی روی جلد نشریه مورخ ۲۴ اوت ۱۹۵۳ تایم شکل بست و دومقاله از وی درآن شماره چاپ شد.

سرمقاله نهایتاً با این جمله خاتمه می‌یابد: «خدمتی که کینزی در حق مسائل جنسی کرده همچون خدمتیست که کریستف کلمب در حق جغرافیا داشته است. با این تفاوت که کلمب نمی‌دانسته کجا را کشف کرده است.»

درگذشت :

کینزی در ۲۵ اوت ۱۹۵۶ در سن ۶۲ سالگی براثر بیماری قلبی و ذات‌الریه چشم از جهان فروبست.


بازگشت رویکرد جامعهٔ فرهنگی :

دههٔ ۲۰۰۰ شاهد رویکرد دوبارهٔ مردم به کینزی بود. تئاتر موزیکال دکتر سکس براساس روابط خانوادگی و خارج از حیطهٔ خانواده کینزی در سال ۲۰۰۳، فیلم کینزی در سال ۲۰۰۴ براساس سرگذشت او به کارگردانی بیل کاندان و بازیگری لیام نیسون در نقش کینزی، رمان حلقهٔ شرکاء به قلم تی سی بویلدر سال ۲۰۰۵ و نیز یک فیلم مستند براساس زندگی کینزی از شبکهٔ تلوزیونی پی‌بی‌اس در سال ۲۰۰۶ نمودهایی از این رویکردها بودند.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2 
Sexology - سکسولوژی

تاریخچه،مکاتب و کلیات سکسولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA