انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 33 از 45:  « پیشین  1  ...  32  33  34  ...  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


زن

Princess
 
یک رایانه کامل در کف دستان شما

شرکت زوتاک را همه به واسطه کارت‌های گرافیکی حرفه‌ای انویدیا می‌شناسند، اما مدتی است این شرکت سری محصولات جدیدی با نام ZBOX را نیز روانه بازار کرده است. به گزارش ایتنا، ZBOX اصولا یک mini-PC است، یعنی یک رایانه کوچک. این محصولات به صورت یک کیس کامل و برای کارهایی مانند دیدن فیلم و دیگر محتوای چند رسانه‌ای یا استفاده از اینترنت بسیار مناسب هستند. شرکت زوتاک اخیرا یک مدل متفاوت از این سری را معرفی کرده است، که ZBOX Nano AD۱۰ نام دارد.



همان طور که از نام این محصول مشخص است، اندازه کوچک نکته اصلی این محصول است. ZBOX Nano فوق‌العاده کوچک است (۱۲۷x۱۲۷x۴۵ میلی‌متر)، به نوعی که حتی از کف دست شما نیز کوچک‌تر است.

قابل توجه است که کوچک‌تر بودن این محصول نه تنها بر روی کارایی آن نسبت به مدل‌های معمولی تأثیر نگذاشته است، بلکه ZBOX Nano چند ویژگی جدید را نیز معرفی می‌کند.

درون ZBOX Nano یک گیرنده مادون قرمز مجتمع شده است و به همراه این محصول یک ریموت کنترل سازگار با Windows Media Center نیز ارایه می‌شود، که هر دو این موارد برای اولین بار است که با محصولی از این سری عرضه می‌شوند.

سخت افزار این محصول نیز کمی از یک رایانه مجزا ندارد؛ پردازنده دو هسته‌ای ۱. ۶ گیگاهرتزی، کارت گرافیکی AMD Radeon HD ۶۳۱۰ و دو درگاه USB ۳. ۰. شایان ذکر است که این محصول در دو مدل ارایه خواهد شد، ZBOX Nano AD۱۰ معمولی و ZBOX nano AD۱۰ Plus، که دومی ۲ گیگ رم و یک هارددیسک ۳۲۰ گیگابایتی نیز دارد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
بهبود کپی، انتقال، تغییرنام و حذف در ویندوز 8

هنگام کار با ویندوز کپی، انتقال، تغییر نام و حذف اطلاعات، به شدت مورد استفاده کاربران قرار می گیرد و در صورتی که به صورت همزمان چند فایل کپی و یا انتقال داده شود در چند پنجره انجام عملیات نمایش داده می شود. در وبلاگی که جهت معرفی امکانات و ویژگی های ویندوز هشت راه اندازی شده است اعلام شد که این ویژگی های پرکاربرد در ویندوز8 بهبود خواهد یافت.

کپی
در صورتی که به صورت همزمان چندین مطلب کپی شود، نه تنها باعث باز شدن چندین پنجره که باعث شلوغی صفحه می شود، بلکه سرعت کپی کردن نیز کاهش می یابد که معمولا برای بهبود این روش از برنامه های مختلفی استفاده می شود. اما در ویندوز 8 این عیب برطرف خواهد شد به طوری که در صورت کپی چند مطلب به صورت همزمان، تمامی آنها در یک پنجره نمایش داده می شود.



از ویژگی های جالبی که در این شکل کپی وجود دارد در صورتی که چند فایل در حال کپی باشد، می توان یک یا چند فایل در حال کپی را موقتا از کپی کردن متوقف کرد تا دیگر فایلها با سرعت بیشتری کپی شوند.



با انتخاب More details جزئیات کامل کپی از اندازه فایل و میزان کپی انجام شده به درصد تا سرعت انجام کپی نمایش داده می شود.



در صورتی که چند فایل برای کپی انتخاب شده باشند جزئیات آنها نیز در یک پنجره نمایش داده می شود و در صورت توقف موقت فایل ها از کپی سرعت کپی سایر فایلها افزایش می یابد که در جزئیات نمایش داده شده کاملا مشخص می شود.



در حین کپی یک فایل، در صورتی که از قبل فایلی با یک نام مشابه ذخیره شده باشد ویندوز سه حالت را پیشنهاد می کند :
فایل جدید جایگزین فایل قبلی می شود
از کپی شدن فایل جدید جلوگیری می شود
فایل جدید کپی شده و با یک نام مشابه با فایل قبلی ذخیره می شود.



در تغییراتی که برای این حالت در ویندوز8 وجود خواهد داشت، مشخصات فایل ذخیره شده و فایلی که تصمیم به ذخیره آن گرفته شده است نمایش داده شده و می توان با یکدیگر مقایسه کرد و بهترین فایل را جهت ذخیره انتخاب کرد.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
سلام نميدونم با برنامه وی ام ور آشنا هستيد يا نه ولی اگر احيانا نميدونيد چيه با استفاده از اين برنامه ميتونيد يه ويندوز ديگه رو روی ويندوز اصليتون بريزيد كه هربلايی سر اون ويندوز بياريد هيچ ربطی به ويندوز اصليتون نداره.اولش بايد يه مقداری از سرعت نازنينتون رو به اين برنامه اختصاص بديد.بعد بايد برنامه های كاربردی رو كه ميخوايد روش نصب كنيد و بعد از نصب برنامه های دلخواهتون بايد گزينه ی اسنپ شات را بزنيد تا شروع برنامه هاتون رو ثبت كنه .اين برنامه بيشترين كاربردش تو برنامه هاييه كه تاريخ مصرف دارن و بعد از اتمام اونا شما ميتونيد در قسمت اسنپ شات بازگشت به شروع رو بزنيد و برنامه هاتون رو دوباره اکتيو ببينيد.
این کاربر به دلیل تبلیغ برای همیشه بن شد.
(مدیریت انجمن لوتی)
     
  
مرد

 
چهار راه برای جلوگیری از ردیابی شدن در وب
جاسوسان وب هر روز به شکل مخفیانه‌تری به کار خود ادامه می­دهند. این افراد به تاریخچه های(history) مرورگرهای ما علاقه مند هستند تا از این راه کشف کنند که ما چه سایت­هایی را مشاهده کرده ایم. حتی اگر از مودهای محافظت شده با کوکی غیر فعال استفاده کنیم، باز هم این جاسوسان به سراغ مرورگرهای ما خواهند آمد.


بسیاری از شرکت­هایی که سایت­های آنها به عنوان سایت­های انجام این نوع فعالیت­های جاسوسی شناسایی شده اند، بلافاصله هر نوع آگاهی در این زمینه را تکذیب کرده و فعالیت­های جاسوسی را تقبیح کرده اند.
حتی اگر صاحبان سایت­های جاسوسی از فعالیت سایت­های خود آگاه نباشند، کاربران ناآگاه این سایت­ها باید چه کنند؟ یکی از کارها این است که منتظر بمانید تا دولت اقدامات لازم را انجام دهد، یا اینکه می­توانید به صنعت تبلیغات آنلاین اعتماد کنید تا خود پلیس خود باشید. اما به نظر می آید بهتر باشد سعی کنیم کنترل همه چیز را در دست خود نگه داریم. در این مقاله چهار راه برای کم کردن احتمال ضبط شدن عادات مرور شما توسط سایت­ها ارائه خواهیم داد.

1- آگهی­های تبلیغاتی و سوپرکوکی­ها را پیش از دانلود شدن مسدود کنید
ماه می گذشته، شرکت­های مایکروسافت و Adobe اظهار کردند که حذف کردن کوکی­ها در IE8 و IE9، کوکی­های قدیمی Flash یا اشیای اشتراکی محلی (LSO) را نیز حذف خواهند کرد. به گفته یکی از محققان مایکروسافت، ایجاد این تغییر نیازمند Flash 10.3 یا نسخه‌های پس از آن است.


افزونه های فایرفاکس و Chrome یک گام پیش­تر رفته و به شما اجازه می­دهند که از دانلود شدن LSO ها و سایر فایل­های ردیابی همراه با محتوای یک صفحه وب، جلوگیری نمایید. برای مثال افزونه رایگان NoScript برای فایرفاکس به شما اجازه می­دهد Flash و جاوا اسکریپت را برای هر سایت و هر منبع به طور جداگانه مسدود کنید. توصیه می­شود که کاربران فایرفاکس از این افزونه استفاده نمایند.
افزونه رایگان BetterPrivacy برای فایرفاکس، به شما اجازه می­دهد تصمیم بگیرید که کدام کوکی­های Flash مجوز داشته باشند یا اینکه حذف گردند. این برنامه می­تواند طوری تنظیم شود که هر زمان که یک LSO جدید ذخیره شد به شما اطلاع دهد، کوکی Flash Player پیش فرض را حذف کند، و حتی یک میان­بر صفحه کلید برای حذف LSO ها تخصیص دهد. به طور پیش فرض، BetterPrivacy زمانی که فایرفاکس را می­بندید، تمامی کوکی­های Flash را پاک می­کند.




یک ابزار دیگر محرمانگی وب که برای هر دو مرورگر فایرفاکس و Google Chrome در دسترس است، AdBlockPlus است که نه تنها آگهی­های تبلیغاتی سایت­ها را حذف می­کند، بلکه به شما اجازه می­دهد که فیلتر آن را برای دامنه های بدافزاری شناخته شده و تبلیغات به شکل دلخواه تغییر دهید. البته این ابزار رایگان نیست و به قیمت 5 دلار عرضه می­گردد. نسخه مخصوص فایرفاکس در سایت افزونه های موزیلا و نسخه Chrome نیز در سایت فروشگاه وبی Chrome در دسترس کاربران قرار دارد.

2- مرورگر خود را طوری تنظیم کنید که در هنگام خروج، تاریخچه، cache و کوکی­ها را پاک کند.
دلایل خوبی برای حفظ تاریخچه، cache و کوکی­های مرورگر وجود دارد. استفاده از تاریخچه مرورگر باعث می­شود که فعالیت­های آنلاین خود را ساده تر انجام دهید، یک cache بزرگ مرورگر به صفحاتی که شما برای بار دوم مشاهده می­کنید اجازه می­دهد که سریعتر بارگذاری گردند، و کوکی­ها به سایت­ها اجازه می­دهند که پیشنهاداتی را بر اساس آنچه که از شما می­دانند مطرح سازند.
اما شاید بهتر باشد صفحاتی را که قصد بازگشت به آنها را داریم bookmark نماییم، نگران این نباشیم که صفحاتی که برای بار چندم مشاهده می­کنیم کمی کندتر بارگذاری گردند، و پیشنهادات شخصی سایت­ها نیز برایمان مهم نباشد. کاری که ما بر روی وب انجام می­دهیم و جایی که ما در آن بوده ایم، به هیچکس به جز خود ما مربوط نیست.


برای تنظیم فایرفاکس به طوری که تاریخچه مرورگر شما را ذخیره نکند، بر روی Tools > Options > Privacy کلیک نمایید. همچنین شما می­توانید از منوی باز شونده Firefox will، گزینه Never remember history را انتخاب کنید یا اینکه برای مشاهده گزینه های بیشتر، Use custom settings for history را انتخاب کنید. برای فعال کردن دکمه Settings، کنار Clear history when Firefox closes علامت بزنید.



بر روی دکمه Settings کلیک کنید تا یک پنجره گفتگو که به شما اجازه می­دهد انواع خاص داده ها را در هنگام بسته شدن فایرفاکس پاک کنید، باز شود. این داده ها شامل تاریخچه مرور، دانلود، فرم و جستجو به همراه کوکی­ها، ID های لاگین، cache مرورگر، کلمات عبور و ترجیحات سایت­ها است.




شما همچنین می­توانید فایرفاکس را طوری تنظیم کنید که در مود مرور خصوصی (Private Browsing) بماند تا به سایت­ها اطلاع دهد که شما نمی­خواهید ردیابی گردید و نیز هرگز نمی­خواهید که تاریخچه مرورگر حفظ شود. در سربرگ Security در پنجره گفتگوی Firefox Options، می­توانید علامت مربوط به Remember passwords for sites را حذف نمایید.


برای تنظیم Google Chrome به طوری که داده ها را در هنگام خروج پاک کند، بر روی آیکون wrench در گوشه بالای سمت راست کلیک نمایید، Options > Under the Hood > Content Settings را انتخاب کنید، و کنار Clear cookies and other site and plug-in data when I close my browser علامت بزنید. برای مشاهده داده های شخصی که توسط مرورگر ذخیره می­شوند، بر روی All cookies and site data کلیک کنید.



در Internet Explorer، بر روی آیکون gear در گوشه بالای سمت راست (یا Tools در منوی استاندارد) کلیک کرده و Internet options > General را انتخاب نمایید. کنار Delete browsing history on exit علامت بزنید تا کوکی­ها، cache، کلمات عبور ذخیره شده، و داده های فرم­های وب به طور خودکار در هنگام بستن مرورگر پاک شوند.




برای مشاهده گزینه های بیشتر، بر روی دکمه Delete کلیک کنید. به طور پیش فرض گزینه مربوط به نگهداری کوکی­های و فایل­های موقتی برای سایت­های مطلوب شما علامت خورده است، و گزینه هایی برای پاک کردن فایل­های اینترنتی موقتی، کوکی­ها و تاریخچه وجود دارد. گزینه های مربوط به پاک کردن تاریخچه مرورگر، داده های فرم­ها، کلمات عبور و ActiveX Filtering and Tracking Protection data علامت زده نشده اند.

3- هر زمان که کار شما با یک سرویس وب تمام می­شود، Sign out کنید
Sign in باقی ماندن در جی­میل، فیس بوک و سایر سرویس­های وب که اغلب با استفاده از یک کامپیوتر واحد از آنها استفاده می­کنید، کار شما را بسیار ساده تر می­کند. همچنین ممکن است شما وسوسه شوید تا از ID فیس بوک خود در سایت­هایی که با این شرکت شریک هستند استفاده کنید. متاسفانه این سرویس­ها ممکن است اطلاعات و داده های شخصی شما را به اشتراک بگذارند.
قطعا بسیاری از افراد ضبط فعالیت­های وب خود توسط گوگل را کمک کننده می­دانند. ولی اگر شما ترجیح می­دهید که عادات مرور خود را در اختیار دیگران نگذارید، راه حل ساده این است که هر زمان که به طور فعال در حال استفاده از این سرویس نیستید، sign out کنید.

4- ارسال و دریافت ایمیل از حساب­های Webmail خود را از طریق یک برنامه ایمیل دسکتاپی انجام دهید
یک راه مناسب برای استفاده از ویژگی­های برنامه های ایمیل دسکتاپی مانند Outlook و نیز افزایش محرمانگی ایمیل­ها، این است که ایمیل­های دریافتی وبی خود مانند جی­میل را بر روی یک حساب IMAP یا POP3 فوروارد نمایید.
مرکز اطلاعات محرمانه الکترونیکی (EPIC) ادعا می­کند که جی­میل با استخراج اطلاعات از ایمیل­ها، به محرمانگی و حریم خصوصی کسانی که از طریق سرویس­های دیگر به آدرس­های جی­میل پیغام ارسال می­کنند تجاوز می­نماید. EPIC همچنین سیاست ضبط داده های جی­میل را کشف کرده و این کار را یک تهدید برای حریم خصوصی افراد حساب می­کند.


زمانی که شما ایمیل­های خود را از یک سرویس Webmail به یک کلاینت میل دسکتاپی ایمیل فوروارد می­کنید، همچنان محتویات پیغام­های دریافتی شما پیش از فوروارد شدن ایمیل توسط ربات­های گوگل اسکن می­شود، ولی حداقل می­توانید از حساب ایمیل دسکتاپی خود به این پیغام­ها پاسخ دهید و در نتیجه پاسخ شما قابل اسکن کردن نخواهد بود.


البته شما می­توانید HTTPS را برای تمامی انتقالات جی­میل خود فعال نمایید، ولی برای افراد و سازمان­هایی که داده های محرمانه یا حساس را ارسال و دریافت می­کنند، سیستم­های ایمیل IMAP و POP3 امن­تر از سرویس­های Webmail هستند.

من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  ویرایش شده توسط: joki6   
مرد

 
دوستاني كه با برنامه هايی كار ميكنن كه اكسپاير ديت دارن ميتونن از نرم افزار وی ام وير استفاده كنن.مثلا من خودم بعضی وقتا از آلتيميت وايدئو كانورتر شش استفاده ميكنم كه حدودا يك ماه تاريخ مصرف داره.وبا وی ام ور و ويندوزی كه توش نصب كردم كه هيچ ربطی به ويندوز اصلیم نداره كار تبديل تصويری ها به هم رو انجام ميدم.توضیحات بيشتر رو اگر كسی مايل بود بگه براش بزارم.
این کاربر به دلیل تبلیغ برای همیشه بن شد.
(مدیریت انجمن لوتی)
     
  
مرد

 
۱۵ ترفند برای داشتن کامپیوتری سریع و آماده


برای کاربران ویندوز – دوست دارید کامپیوتر سریعتر و آماده بکارتری داشته باشید؟ نکاتی که امروز بیان می‌کنیم ترفندهای کوچکی هستند که تاثیرات بزرگی در کارایی و سرعت سیستم شما خواهند گذاشت. همه کامپیوترهایی می‌خوان که کارهایی رو بکنه که اونها می‌خوان! کامپیوترهای نو اینکار رو به خوبی انجام می‌دن! سریع هستند و سریع به درخواست شما پاسخ می‌دن و... اما بعد از استفاده زیاد از کامپیوتر و تغییر ندادن سیستم عامل مشکلات چهره خودشان را نشان می‌دهند و حتی به هنگ کردن بین فعالیت‌ها هم می‌رسند! الان خیلی از ما جیب چندان پری نداریم که به دنبال خرید سیستم جدیدی باشیم (شما که جیبتون پره برای ماهم دعا کنید!) پس با ما باشید تا نکاتی را مطرح کنیم که می‌تواند تاثیر خوبی در سرعت اجرایی کامپیوترتان داشته باشد.
نکته شماره ۱: اولین نکته که توجه و عمل به اون برای خیلی‌ها سخته اینه که میانبرها و مخصوصا فایلهای درون دسکتاپ را پاک کنید و آن را خالی نگه دارید. دسکتاپ خودتون رو تمیز نگه دارید. اگه ممکنه از هیچ میانبری هم برای برنامه ها استفاده نکنید و برای اینکار از منوی استارت استفاده کنید.
نکته شماره ۲: درایو C یا درایوی که سیستم عامل ویندوز روی آن نصب کردید را تمیز و دفرگ شده نگه دارید. توصیه می‌کنم از نصب برنامه‌ها و بازی‌ها برروی این درایو نیز خودداری کنید، چرا؟ چون این پارتیشن فایل‌های مهم سیستم عاملی را در خودش نگه داری می‌کنه و همچنین از اون برای حافظه مجازی هم استفاده می‌شه پس چه بهتر که تروتمیزتر و خالی‌تر باشه.
نکته شماره ۳: از امکانات و ویژگی‌های ویژوالی و بصری کمتری استفاده کنید. یعنی چه؟ یعنی از گجت‌های کمتری استفاده کنید که خودشون باعث استفاده از حافظه بیشتر هستند. همچنین یک تم ساده و شیک استفاده کنید، اونقدر سختگیر نیستم که بگم فضای ویندوزتون رو به فضای کلاسیک ویندوز ۹۸ دربیارید اما میتونید این کار رو هم بکنید تم‌های انیمیشنی و اسکرین سیورهای سنگین با امکان تغییر پس زمینه ویندوز از حافظه شما استفاده بیشتری خواهد کرد پس اونهارو فراموش کنید و از امروز خاص باشید!
نکته شماره ۴: اگر دستتون به دهنتون می‌رسه و اینترنت پرسرعت دارید تاریخچه وبگردی و فایل‌های آفلاین و کوکی‌هارو پاک کنید. اما اگر اینترنت معمولی که اسمش پرسرعت هست اما در واقع نیست دارید این مرحله رو انجام ندید چون بعدا در لود صفحات وب دچار حرف پرانی به بنده خواهید شد!
نکته شماره ۵: همیشه و همیشه آنتی ویروس خودتون را بروز نگه دارید. ورود وارم‌ها (کرم‌ها) و ویروس‌ها به قدری از سرعت کامپیوتر و فعالیت‌های شما کم خواهد کرد که نگو! وارم‌ها همیشه درحال تکثیر خودشون هستند و همین کار باعث میشه فضاهای آزاد از بین بروند و البته فعالیت‌های اونها از حافظه اصلی هم کم خواهد کرد.
نکته شماره ۶: پاک کردن پوشه temp و tmp رو برای خودتون به عادت تبدیل کنید.
نکته شماره ۷: از Disk Defragmenter و Disk Cleanup در بازه‌های زمانی استفاده کنید.
نکته شماره ۸: یک توصیه برادرانه هم از من داشته باشید که از برنامه‌های دیسک کلینر اضافی و اینجور حرفها استفاده نکنید مگر اینکه مطمئن باشید برنامه معتبر هست و از جای معتبری هم دانلود کنید. درسته که اونها کارهای مختلفی مثل پاک کردن فایل‌های اضافه و... انجام می‌دن اما معمولا کاربرها بطور دستی هم این امکان رو دارند که خیلی از این فعالیت‌هارو بدون نصب برنامه اضافه انجام بدهند.
نکته شماره ۹: بعد از نصب هر برنامه، مقداری از فضای هارد شما اشغال خواهد شد، جدای از آن کلیدهایی در رجیستری نیز برای برنامه اضافه خواهد شد؛ توصیه می‌کنم از برنامه‌هایی که استفاده‌ای از آن نخواهد شد ویا فقط ۳ مرحله نصب تست خلاص برای آنها درنظر گرفتید را نصب نکنید چون حتی بعد از حذف این نرم افزارها کلیدهایی از آنها در رجیستری باقی خواهد ماند که باعث مشکلاتی در عملکرد سیستم عامل خواهند شد.
نکته شماره ۱۰: پوشه Recent را غیرفعال کنید و برنامه‌هایی که از میانبرهای Recent نیز استفاده می‌کنند را از میانبرها خالی کنید. معمولا کمترین استفاده از این میانبرها می‌شود (حداقل برای من که اینطور است) که البته برای لیست کردن آنها مقداری حافظه مصرف خواهد شد!
نکته شماره ۱۱: استارت آپ ویندوز را از هربرنامه اضافه خالی کنید. برای اینکار نیازی نیست که نرم افزار جداگانه نصب کنید تنها کافیست در منوی استارت (یا گزینه Run) عبارت msconfig را تایپ و اینتر بزنید تا به تنظیمات دسترسی داشته باشید.
نکته شماره ۱۲: Recycle Bin را خالی کنید.
نکته شماره ۱۳: برای کپی کاری و عملیات اینچنین از TeraCopy استفاده کنید. نترسید نگفتم اصلا برنامه‌ای نصب نکنید! این برنامه امتحان شده و در سرعت عملیات کپی تاثیر دارد.
نکته شماره ۱۴: "Adjust for best performance" را در System Properties انتخاب کنید. البته اگر ظاهر الان ویندوزتان برایتان اهمیت ندارد!
نکته شماره ۱۵: از سیستم شخصیتان خودتان استفاده کنید یا لااقل مراقب موارد بالا باشید و با کسی که خواست سیستمتان را کم سرعت کند برخورد کنید! فرهنگ سازی کنید، درباره نکاتی که گفته شد صحبت کنید. سلام مارو هم بهشون برسونید!
من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  
مرد

 
یک گزینه مخفی با نام "God Mode" در ویندوز ۷ معرفی شد
امروز یک قابلیت جدید در ویندوز ۷ را معرفی کرد که تا پیش از این پنهان بود. این امکان جدید که اصطلاحاً "God Mode" نامگذاری شده است بخصوص برای استفاده کاربران حرفه ای بسیار مناسب خواهد بود. با فعال نمودن این ترفند شما قادر خواهید بود تمامی تنظیمات اساسی ویندوز را در یک فولدر به صورت کلاسیک مشاهده نموده و سپس آنها را تغییر دهید.

اما روش فعال ساختن این ترفند به صورت زیر است:


ابتدا در ویندوز ۷ یک فولدر جدید (New Folder) ایجاد نمایید.
سپس نام این فولدر را دقیقاً به این عبارت تغییر دهید

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

بدین ترتیب شما God Mode را فعال ساخته اید و در پوشه ایجاد شده تمامی تنظیمات مدیریت ویندوز را در اختیار خواهید داشت.
تنهایی بد است ،
اما بد تر از آن اینست
که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی
آدم هایی که بود و نبودشان
به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد
     
  
مرد

 
تم‏های مخفی ویندوز 7
یکی از ویژگی‏های بارز ویندوز 7 ظاهر زیبا و جذاب آن است. این ویژگی به کمک تم یا قالب‏های موجود در آن شکل می‏گیرد. در ویندوز 7 به طور پیش فرض 6 تم قابل انتخاب است که با انتخاب هر تم، ظاهر صفحه دسکتاپ و صداهای موجود در ویندوز تغییر می‏کند. اما بایستی بدانید که در ویندوز 7، علاوه بر تم های موجود، 5 تم دیگر نیز به شکل مخفی وجود دارد! در این ترفند نحوه آشکار‏سازی و انتخاب این تم‏های مخفی را برای شما بازگو خواهیم کرد. این قالب‏های مخفی با محوریت کشورهای استرالیا، کانادا، بریتانیا، ایالات متحده و آفریقای جنوبی ساخته شده‏اند و شامل تصاویر پشت زمینه‏ای از این کشورها هستند.

بدین منظور:

ابتدا بایستی قابلیت مشاهده فایل‏های مخفی سیستم را فعال نمایید. در منوی Start عبارت Folder Options را وارد کرده و Enter بزنید. در پنجره Folder Options به تب View بروید و تیک گزینه Hide protected operating system files را بردارید و Yes را انتخاب کنید. سپس پنجره را OK کنید.
اکنون وارد Computer شوید.
حال به مسیر C:\Windows\Globalization\MCT مراجعه کنید.
در این مسیر 5 فولدر مشاهده می‏کنید. این 5 فولدر متعلق به 5 تم مخفی هستند و عبارات 2 حرفی که در نام آنها مشاهده می‏کنید مخفف کشورهایی هستند که در بالا نام بردیم.
به دلخواه وارد یکی از پوشه‏ها شوید. سپس به فولدر Theme مراجعه کنید و بر روی فایل موجود در آن دو بار کلیک کنید.
تم مورد نظر انتخاب شده و در حافظه ویندوز ذخیره شده است.
این کار را در هر 5 فولدر انجام دهید.
اکنون در صورتی که بر روی فضای خالی از صفحه دسکتاپ راست کلیک کنید و Personalize را انتخاب کنید، در قسمت My Themes این 5 تم جدید را مشاهده میکنید. با کلیک بر روی هر کدام تم مورد نظر انتخاب می‏شود.
تنهایی بد است ،
اما بد تر از آن اینست
که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی
آدم هایی که بود و نبودشان
به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد
     
  
مرد

 
فعال‏سازی یک قابلیت کاربردی جهت انتخاب همزمان چند آیتم در ویندوز ویستا و 7
فرض کنید در محیط ویندوز قصد دارید چند فایل یا چند فولدر را به طور همزمان انتخاب کنید. در این زمان ناچار خواهید بود با استفاده از ماوس، آیتم‏های مورد نظر را با ایجاد یک مستطیل نقطه‏چینی انتخاب کنید و یا به کمک کلیدهای Shift و Ctrl و ترکیب آنها را به حالت انتخاب دربیاورید. اما در ویندوز ویستا و 7 قابلیت جدیدی اضافه شده است که انتخاب همزمان چندین آیتم را بسیار ساده می‏کند. این امکان با اضافه شدن چک باکس در کنار هر فایل و فولدر مهیا شده است. با چک باکس‏ها (Check Box) یا جعبه‏های تیک‏دار پیش از این در فرم های انتخابی موجود در ویندوز و صفحات اینترنتی آشنایی داشتید. در این ترفند نحوه فعال سازی چک باکس‏ها جهت انتخاب آیتم‏های مختلف را در ویندوز ویستا و 7 برای شما بازگو می‏نماییم.

برای این کار:

ابتدا بر روی منوی Start کلیک کرده و عبارت Folder Options را وارد نموده و Enter بزنید.

در پنجره Folder Options به تب View بروید.

حال در لیست موجود، تیک گزینه Use check boxes to select items را بزنید و بر روی دکمه OK کلیک کنید.

اکنون در صورتی که ماوس را بر روی یک فایل یا فولدر و یا حتی شورتکات‏های موجود در صفحه دسکتاپ ببرید خواهید دید که یک چک باکس در کنار آن به چشم می‏خورد. با زدن تیک مربوط به هر آیتم می‏توانید آن را به حالت انتخاب دربیاورید. برای انتخاب سایر آیتم‏ها نیز می‏بایست بدون کلیک بر روی فضای خالی، تیک آیتم بعدی را بزنید. به همین ترتیب می‏توانید به سادگی چندین فایل یا فولدر را به طور همزمان انتخاب کنید.
تنهایی بد است ،
اما بد تر از آن اینست
که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی
آدم هایی که بود و نبودشان
به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد
     
  
مرد

 
با کامپیوتر خود حرف بزنید!
win 7 یه قابلیت جالب داره.
شما می تونید بهش به انگلیسی دستور بدین و او عمل میکنه.
کاهایی مثل تایپ و هر کاری که بشه با موس انجام داد!
کافیه به کنترل پانل برین
بعد ease of access
بعد speech recognition رو باز کنین.
آموزش هم داره!
تنهایی بد است ،
اما بد تر از آن اینست
که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی
آدم هایی که بود و نبودشان
به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد
     
  
صفحه  صفحه 33 از 45:  « پیشین  1  ...  32  33  34  ...  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA