انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 34 از 45:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


مرد

 
راهی دیگر برای بستن پنجره‏های ویندوز
در این ترفند قصد داریم به معرفی راه بستن پنجره‏های ویندوز بپردازیم. راهی که به احتمال خیلی زیاد تاکنون به آن پی نبرده‏اید. لازم به ذکر است این ترفند بر روی کلیه نسخه‏های ویندوز قابل انجام است.

برای این کار:

کافی است در منتهی‏الیه سمت چپ نوار بالایی هر پنجره دوبار کلیک کنید.

خواهید دید که پنجره بسته خواهد شد.

منظور دقیقاً بخش مخالف قسمتی است که علامت ضربدر هر پنجره قرار دارد. به عبارت دیگر جایی که آیکن کوچک پنجره برنامه ها وجود دارد.

کاربرد دیگر این ترفند این است که در پنجره‏هایی که دکمه ضربدر ندارند یا امکان استفاده از آن نیست، این روش برای بستن پنجره عملی است.

دلیل اصلی که این قابلیت در پنجره‏های ویندوز گنجانده شده است این است که در سیستم‏ عامل‏های مکینتاش دکمه Close در همین مکان یعنی بالا سمت چپ پنجره تعبیه شده است. در نتیجه افرادی که عادت به کار با سیستم عامل مکینتاش را دارند در صورت کار در محیط ویندوز طبق عادت قبلی می‏توانند پنجره‏ها را به همان صورت ببندند.
تنهایی بد است ،
اما بد تر از آن اینست
که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی
آدم هایی که بود و نبودشان
به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد
     
  
مرد

 
بهبود قدرت صدا در ویندوز ویستا و 7
در صورتی که اهل گوش کردن موزیک از طریق کامپیوتر باشید و همچنین از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی مخصوص شما بپردازیم. با استفاده از این ترفند میتوانید به سادگی و با چند کلیک، قدرت صدای خروجی از اسپیکر را به طور محسوسی در این ویندوزها بهبود ببخشید.

بدین منظور:

بر روی منوی Start کلیک کرده و Control Panel را انتخاب کنید.
Sound را یافته و بر روی آن کلیک کنید.
در پنجره باز شده ابتدا Speakers را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Properties کلیک نمایید.
اکنون به تب Enhancements بروید و تیک سه گزینه Loudness Equalization ،Virtual Surround و Bass Management (یا Base Boost) را بزنید.
پنجره‏های باز را OK نمایید.

پیشنهاد می‏کنیم پیش از این کار موزیکی را در حال پخش بگذارید تا بلافاصله بعد از اعمال این تنظیمات، تفاوت قدرت صدا را احساس کنید.
تنهایی بد است ،
اما بد تر از آن اینست
که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی
آدم هایی که بود و نبودشان
به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد
     
  
مرد

 
ترفندی مخفی برای بستن Windows Explorer در ویندوز ویستا و 7
همان طور که می‏دانید یکی از اصلی‏ترین پروسه‏های فعال در محیط ویندوز، explorer.exe نام دارد. وظیفه اصلی explorer.exe که تحت نام Windows Explorer شناخته می‏شود مدیریت فایل‏های موجود بر روی هارددیسک است. گاهی ممکن است بنا به هر دلیلی نیازمند بستن این پروسه باشید. در این زمان اکثر کاربران از محیط Task Manager برای بستن explorer.exe اقدام می‏کنند. اما در صورتی که از ویندوز ویستا و 7 استفاده میک‏نید بایستی بدانید راهی خیلی ساده از فشردن Ctrl+Alt+Delete و انتخاب explorer.exe از آن لیست بلند بالا وجود دارد. هم اکنون به معرفی این راه مخفی خواهیم پرداخت.

بدین منظور:

بر روی منوی Start کلیک کنید.
سپس کلیدهای Ctrl به علاوه Shift را به طور همزمان بگیرید و بر روی فضای خالی از منوی Start راست کلیک کنید.
خواهید دید که در منوی ظاهر شده، علاوه بر Properties گزینه Exit Explorer نیز به چشم می‏خورد که با انتخاب آن می‏توانید Windows Explorer را ببندید.

لازم به ذکر است برای بازگردانی Windows Explorer بایستی Ctrl+Alt+Delete را بزنید و Start Task Manager را انتخاب کنید. از منوی File بر روی New Task کلیک کنید و در پنجره جدید explorer.exe را تایپ کرده و Enter بزنید.
تنهایی بد است ،
اما بد تر از آن اینست
که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی
آدم هایی که بود و نبودشان
به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد
     
  
مرد

 
انتخاب همزمان بدون صفحه‌كليد
براي انتخاب آسان چندين فايل يا پوشه در ويندوز هستيد؟ از اين‌كه براي انتخاب چند فايل كليدهاي كنترل يا شيفت را پايين نگه‌داريد خسته شده‌ايد؟

مطمئنا شما نيز با روش‌هاي انتخاب چند فايل توسط كليدهاي كنترل و شيفت آشنايي داريد. همان‌طور كه مي‌دانيد با پايين نگه‌داشتن كليد كنترل مي‌توانيد فايل‌هاي مختلف را به حالت انتخاب درآوريد و با پايين نگه‌داشتن كليد شيفت نيز مي‌توانيد مجموعه‌اي از فايل‌هاي متوالي را از يك فايل تا فايل ديگر انتخاب كنيد.

اگر به‌دنبال روش ساده‌تري براي اين كار هستيد و مي‌خواهيد تنها با استفاده از ماوس به انتخاب چندين فايل بپردازيد طبق روش زير عمل كنيد (اين روش در ويندوزهاي ويستا و 7 قابل استفاده است

1- روي گوي استارت ويندوز كليك كرده و پس از تايپ عبارت ‌Folder Options‌ در كادر جستجو، كليد اينتر را فشار دهيد.
2- به تب ‌View‌ مراجعه كنيد و از بخش ‌Advanced Settings‌ علامت چك‌مارك كنار گزينه زير را به حالت فعال درآوريد و سپس ‌Apply‌ كنيد:

‌Use check boxes to select items ‌

همان‌طور كه مشاهده مي‌كنيد از اين پس كنار نام فايل‌ها و پوشه‌هاي شما يك مربع كوچك قرار گرفته است كه به كمك آن به‌راحتي مي‌توانيد فايل‌ها يا پوشه‌هاي موردنظرتان را به حالت انتخاب درآوريد.

همچنين از اين قابليت براي انتخاب چندين آيكون يا برنامه در دسكتاپ نيز مي‌توانيد استفاده كنيد.
تنهایی بد است ،
اما بد تر از آن اینست
که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی
آدم هایی که بود و نبودشان
به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد
     
  
مرد

 
قابليت آزار دهنده را در ويندزو 7 حذف کنيد
مايکروسافت غيرقابل درک است. به‌ويژه وقتي ويندوز7 و ويستا قابليتي دارد که برنامه‌ها را از نظر تطبيق با سيستم‌عامل جاري بررسي مي‌کند و هر بار شما بايد عبارت installed correctly را بزنيد تا متوجه شود که برنامه درست نصب شده است.

کساني که برنامه‌هاي قديمي و خوب زيادي دارند، حتما با اين پيغام بسيار روبه‌رو شده‌اند، براي حل اين مشکل، کارهاي زير را انجام دهيد:

منوي استارت را بزنيد و عبارت services.msc را تايپ و اينتر را بزنيد. به‌دنبال عبارت Program Compatibility Assistant بگرديد و روي آن دوبار کليک کنيد، سرويس را متوقف کنيد و آن را از حالت Manual به Disabled تغيير دهيد. براي بازگشت اين عمليات هم به‌سادگي مي‌توانيد برعکس همين مراحل را تکرار کنيد.
تنهایی بد است ،
اما بد تر از آن اینست
که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی
آدم هایی که بود و نبودشان
به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد
     
  
مرد

 
چسباندن Computer و Documents به تسک‌بار ویندوز ۷
یکی از قابلیت‌هایی که برای اولین‌بار در ویندوز 7 شاهد آن بودیم، قابلیت چسباندن یا در اصطلاح سنجاق کردن (Pin) برنامه‌ها به تسک‌بار (Taskbar) یا نوار وظیفه ویندوز 7 است. بدین صورت که کافی است بر روی آیکن برنامه در تسک‌بار، راست کلیک کنید و گزینه Pin this program to taskbar را انتخاب کنید تا در صورت بسته شدن پنجره برنامه، آیکن آن جهت دسترسی سریع‌تر همواره در تسک‌بار موجود باشد.

اما اگر این کار را برای پنجره Computer و Documents انجام دهید، عمل سنجاق شدن انجام می‌گیرد. اما وقتی بر روی آیکن مورد نظر کلیک می‌کنیم، به جای پنجره Computer یا Documents، پنجره Libraries باز می‌شود. در این ترفند قصد داریم کاری کنیم تا به جای باز شدن پنجره Libraries، پنجره Computer یا Documents باز شود. همچنین نحوه چسباندن سایر پوشه‌های مهم نظیر Control Panel و پوشه‌های دلخواه دیگر را نیز فرا خواهید گرفت.
تنهایی بد است ،
اما بد تر از آن اینست
که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی
آدم هایی که بود و نبودشان
به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد
     
  
مرد

 
با سلام
از اونجایی که سایت ایران ست آپ سروری رو راه اندازی کرده که دیگه نیاز نباشه هر چند وقت یوزر و پسورد رو عوض کنید و اینکه تقریبا جدیدا هر چند روز یوزرتون رو عوض کنید بهتون پیشنهاد میکنم از این نرم افزار استفاده کنید که سایت سافت گذر تهیه کرده من خودم استفاده و تست کردم و از شر یوزر گذاشتن خلاص شدم.
انلود بهترین نرم افزار برای پیدا کردن سریال محصولات ESET‌ و قرار دادن خودکار آنها در برنامه

می دانید که محصولات ESET شامل NOD32 و Smart Security در پی عملکرد خوب خود در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای امنیتی در بین کاربران کامپیوتر می باشند.



اما مشکل کار با این نرم افزارها این است که برای فعال بودن و آپدیت شدن نیاز به Username و Password‌ معتبر دارند. از ابتدای ارائه نسخه های این برنامه کرک و Patch های مختلفی برای آن ارائه شد. اما هیچ کدام نتوانست این مشکل را برطرف کند.



نهایتا تنها راه استفاده از Username و Password بود. از این رو چندین نرم افزار برای دریافت سریال از اینترنت و قرار دادن خودکار در این برنامه ساخته شد. سافت گذر هم یکی از بهترین این نرم افزارها را انتخاب کرده و در اختیار شما قرار می دهد.



امکانات نرم افزار:

- امکان دریافت سریع و خودکار Username و Password‌ معتبر از چندین سایت مختلف

- تست پسوردها پس از دریافت از اینترنت

- امکان قرار دادن خودکار Username‌ و Password‌ در برنامه

- امکان کار با تمامی نسخه های NOD32‌و Smart Security

- امکان تست سریال برنامه در ابتدای راه اندازی ویندوز

- امکان کار با نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی

- امکان اطلاع دادن به کاربر در مورد انتشار نسخه جدید

و ....



برای اینکه برنامه بتواند کار خود را به درستی انجام دهد حتما باید در در تنظیمات آنتی ویروس و در قسمت Exclusions مسیر نصب برنامه یعنی 'C:\Program Files\UlisesSoft' را اضافه کنید و همچنین Web access protection را غیر فعال کنید.



نکات:

1- این برنامه هیچ تغییری در تنظیمات آنتی ویروس و سرورهای آپدیت آن ایجاد نمی کند.

2- این برنامه هیچ محدودیت زمانی و ساختاری ندارد.

3- در صورت آمدن نسخه جدید فقط اعلان ظاهر می شود و همچنان برنامه کار خود را انجام می دهد.

4- نرم افزار MinodLogin و Tnod با آمدن نسخه جدید از کار افتادند و این نسخه جایگزین آنها شد.

5- این نسخه توسط سافت گذر روی Smart Security و NOD32 در نسخه 4.2.58 تست شده است.

6- برای کار کرد صحیح برنامه باید در تنظیمات آنتی ویروس و در قسمت Exclusions فایل این برنامه را اضافه کنید.

7- در صورت حذف فایل توسط آنتی ویروس آن را از قسمت قرنطینه Restore کنید.
دانلود
نظر یادتون نره



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پست شمابه تاپیک مربوطه انتقال داده شد
joki6 مدیر تکنولوژی و کامپیوتر

[,,,.........,,,,]
     
  
زن

 
دانلود آهنگ های مختلف به شکل رایگان از گوگل
بسیاری از کاربران وقت زیادی را در موتورهای جستجو و وب سایت های مختلف صرف میکنند تا آهنگ های مورد علاقه خودشان را به شکل رایگان از طریق اینترنت دانلود کنند. در این ترفند قصد داریم یک ترفند جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید آهنگ های مورد علاقه خودتان را با فرمتهای مختلف از موتور جستجوی گوگل بدون دردسر دانلود کنید.

بدین منظور :

وارد موتور جستجوی گوگل بشوید (Google).

اکنون دستور زیر را در قسمت جستجو وارد کنید:

intitle:index.of? Format Tarfandestan

اکنون میبایست پارامترهای جستجو را جایگزین کنید:

در دستور فوق به جای واژه "Tarfandestan " میبایست نام خواننده مورد نظر را تنها به زبان انگلیسی وارد کنید.
به جای واژه "Format " نیز بایستی فرمت مورد نظر آهنگ را تعیین کنید.

برای درک بیشتر یک مثال میزنیم:

در صورتی که به دنبال یک آهنگ از خواننده ای به نام OMID باشیم میبایست به جای Tarfandestan عبارت OMID را وارد کرده و به دنبال آهنگ با فرمت MP3 باشیم به جای واژه Format عبارت MP3 را تایپ میکنیم، پس میشود:
intitle:index.of? Mp3 Omid


حالا Enter میزنیم تا جستجو انجام شود.

اکنون در صفحه جستجو میتوانید نتایج را داشته باشید ، با ورود به هر نتیجه جستجو لیست آهنگ ها موجود است. کافی است روی نام آهنگ کلیک کنید و منتظر دانلود آهنگ بمانید.

چندین مثال دیگر:

intitle:index.of? Mp3 Chavoshi

intitle:index.of? WMA Eminem

intitle:index.of? WMA Hichkas
     
  
زن

 
۷ ترفند گوگل پلاس که احتمالاً نمی دانید
مهاجرت به یک سرویس دهنده جدید شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس، می تواند دردسرهای خاص خود را داشته باشد. پیدا کردن و افزودن مجدد دوستان، ایجاد دایره ها (Circles)، انجام تنظیمات حفظ حریم شخصی و ... اما دانستن برخی ترفندها می تواند کار را برای شما ساده تر کند.

خوشبختانه در ادامه لیستی شامل ۷ ترفند گوگل پلاس آماده شده است که کارها را برای شما بسیار آسان خواهد کرد.

۱- تنظیمات فونت: اگر از کاربران مای اسپیس بوده اید حتماً دلتان برای آن فرمت های مختلف فونتها تنگ شده است. جای نگرانی نیست زیرا در گوگل پلاس می توانید با استفاده از دستورات *bold* و _italics_ یا -strikethough- متن یک نوشته را به ترتیب ضخیم، مایل و یا حتی خط دار کنید.

۲- برچسب زدن دوستان در نوشته ها: اگر مطلبی را منتشر کرده اید و می خواهید دوستان شما نیز متوجه آن شوند می توانید نام آنها را برچسب (Tag) بزنید. تنها کافیست قبل از اسم آنها از نشانه های + یا @ استفاده کنید.

۳- استفاده از لینک های سابت: لینک های کوتاه و ثابت هنگامی که می خواهید لینکی را با دیگران به اشتراک بگذارید بسیار سودمند هستند. برای یافتن یک لینک ثابت و کوتاه از مطلبی که به توسط شما یا دیگران اشتراک گذاشته شده است کافی است لینک مربوط "تاریخ" کنار آن مطلب را کپی نمایید.

4- مطالب گوگل پلاس را در فیبوک و توییتر به اشتراک بگذارید: اگر هنوز قصد یک مهاجرات کلی به گوگل پلاس را ندارید و دوستان دیگری در سایت های فیسبوک و توییتر دارید مطالب خود را مستقیماً برای آنها به اشتراک بگذارید. با استفاده از افزونه تهیه شده برای مرورگر گوگل کروم انجام اینکار بسیار آسان است. پس از نصب گزینه جدیدی به گوگل پلاس شما اضافه خواهد شد.

۵- ویرایش تصاویر: یکی از امکانات جالب گوگل پلاس قسمت ویرایش تصاویر آن است. جهت انجام اینکار ابتدا عکس مورد نظر را باز کرده و گزینه "Actions" را انتخاب کنید. پس از آن گزینه های زیادی برای ویرایش یک عکس در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

۶- ارسال پیام خصوصی: اگر می خواهید به صورت خصوصی برای یکی از دوستانتان پیامی را ارسال کنید کافی است نام آنها را در ابتدای مطلب مورد نظر برچسب گذاری کنید.

۷- ارسال ایمیل به شما با استفاده از قابلیت ارسال ایمیل، دوستان شما می توانند مستقیماً از طریق پروفایل گوگل پلاس برایتان ایمیل ارسال نمایند. برای انجام این تنظیمات به قسمت پروفایل خود رفته و گزینه "Edit profile" را انتخاب کنید. در زیر قسمتی که عکس شما وجود دارد گزینه "Send an email" دیده می شود آنرا انتخاب و "Allow people to email me from a link on my profile" را تائید کنید.
     
  
زن

 
12+1 ترفند و نکته در «گوگل‎*پلاس»
هم*اکنون قصد داریم به معرفی 13 ترفند و نکته در محیط «گوگل‎*پلاس» بپردازیم.


1. «گوگل‎*پلاس» به شما امکان قالب*بندی متن*ها را می*دهد. برای توپُر (Bold) کردن نوشته کافی است علامت «*» را در دو طرف متن قرار دهید. همچنین می*توانید برای مورب (Italic) نمودن متن از کاراکتر «_» در دو طرف متن استفاده کنید. جهت خط کشیدن روی از قسمتی از متن نیز می*توانید کاراکتر «-» را در دو طرف متن قرار دهید.

2. برای به اشتراک*گذاری ویدئو، تصویر و لینک موجود در یکی از صفحات وب، می*توانید ویدئو، تصویر و لینک مورد نظر را توسط ماوس کشیده و در جعبه به‎*اشتراک‎*گذاری مطالب در صفحه Stream «گوگل‎*پلاس» رها کنید.

3. قابلیت حلقه (Circle) در «گوگل‎*پلاس» کاملاً مشابه قابلیت دنبال کردن (Following) در «توئیتر» است. به‎*روزرسانی‎*های شما تنها برای افرادی ارسال خواهد شد که شما در حلقه خود داشته باشند (یا شما را دنبال کنند).

4. شما می‎*توانید اشخاص موجود در حلقه‎*های خود را در ارسال‎*هایتان برچسب (Tag) بزنید. برای این کار کافی است به هنگام نگارش یک ارسال جدید، ابتدا یک کاراکتر «+» یا «@» وارد کنید، سپس نام شخص را پس از آن تایپ کنید.

5. با توجه به اینکه در حال حاضر امکانی همانند پیغام خصوصی در «گوگل‎*پلاس» وجود ندارد، شما می‎*توانید (ترفندستان) در صفحه Stream متن مورد نظر خود را وارد کنید، سپس آن متن را طوری تنظیم کنید که فقط برای شخص مورد نظر به اشتراک گذاشته شود. برای این کار کافی است پس از نگارش متن، بر روی Add more people کلیک کنید و نام فرد را تایپ کنید. اگر حلقه دیگری برای اشتراک وجود دارد با استفاده از دکمه ضربدر می‎*توانید آن را حذف کنید.

6. شما می‎*توانید قابلیت ثبت نظر و همچنین به‎*اشتراک‎*گذاری‎* مجدد را برای مطالب ارسالی خود در «گوگل‎*پلاس» غیرفعال کنید. برای این کار پس از انتشار مطلب، بر روی فلش کوچک موجود در سمت راست بالای هر پست کلیک کنید و گزینه Disable comments برای غیرفعال کردن نظرات و گزینه Disable reshare را برای غیرفعال کردن به‎*اشتراک‎*گذاری مجدد مطلب، انتخاب کنید.

7. برای دست‎*یابی به لینک مستقیم هر مطلب، کافی است بر روی تاریخ و ساعت ارسال آن کلیک کنید.

8. دکمه «1+» در «گوگل‎*پلاس» عملکردی کاملاً مشابه با «Like» در «فیس‎*بوک» دارد. کلیک مجدد بر روی این دکمه، باعث حذف «1+» شما از آن مطلب خواهد شد.

9. کلیک کردن بر روی دکمه «1+» در زیر مطالب افراد در «گوگل‎*پلاس» موجب قرار گرفتن این مطالب در بخش «1+'s» نمایه (Profile) شما نخواهد شد. تنها کلیک کردن بر روی این دکمه در صفحات وب، موجب قرارگیری لینک آن‎*ها در این بخش می‎*گردد.

10. کلیدهای میان‎*بر موجود در «گوگل‎*پلاس» بدین شرح می‎*باشند:
· کلید Space = پایین بردن صفحه Stream
· کلید J = پایین رفتن به اندازه یک مطلب در صفحه Stream
· کلید K = بالا رفتن به اندازه یک مطلب در صفحه Stream
· کلید Enter = ثبت نظر برای یک مطلب که توسط دو کلید بالا انتخاب شده است

11. در صورتی که علاقه‎*ای به دریافت ایمیل‎*های اطلاع‎*رسانی «گوگل*پلاس» ندارید، کافی است از نوار بالای صفحه بر روی شکل چرخ‎*دنده کلیک کنید و گزینه Google+ settings را انتخاب کنید. در این صفحه می‎*توانید تعیین کنید ایمیل اطلاع‎*رسانی در چه مواردی ارسال شود.

12. شما می‎*توانید کلیه مطالب، اطلاعات نمایه، تصاویر و سایر موارد منتشر شده در «گوگل*پلاس» را به صورت یک فایل فشرده در فرمت zip دانلود کنید. برای این کار از نوار بالای صفحه بر روی شکل چرخ‎*دنده کلیک کنید و گزینه Google+ settings را انتخاب کنید. سپس بر روی Data liberation کلیک نمایید.

13. برای این که متوجه شوید سایر افراد صفحه نمایه شما را چطور می‎*بینند، به صفحه Profile بروید. اکنون در محلی که عبارت ...View profile as درج شده است نام یک شخص را وارد کنید تا صفحه نمایه خود را از دید او مشاهده کنید. با کلیک بر روی گزینه Anyone on the web نمایه خود را از دید همه‎*ی افراد متفرقه خواهید دید.
     
  
صفحه  صفحه 34 از 45:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA