انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 3 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

آموزش ارضا کردن یک زن - خیلی مهم و فوری


مرد

 
hise: یه سوال دوستان با تجربه
ببینید اگه یه دختر که هنوز پرده داره میتونه ارضابشه؟ چجوری؟
من شنیدم یکی گفت که حتما باید پرده برداشته بشه که ارضا بشه ایا این درسته؟
اگرم که دختری که پرده داره چطوری میشه ارضا بشه؟ چیکارش کنن؟
سلام دوست عزیز
شما واقعا این ۱۰ صفحه مطلب رو نمیبینی؟؟؟ دیگه چجوری داره؟؟
نه اون حرفی رو هم که به شما زدن که حتما باید پرده داشته باشه تا ارضابشه!!! فوق العاده غلط هست :دی یعنی خانوم هایی که بکارتشون رو از دست میدن دیگه تو زندگی ارضا نخواهند شد؟


اگه ام میخوای سکس از پشت داشته باشی ، حتما و حتما لینک امضامو بخون

موفق باشید

hise: اقا رضا شما کلا حرف من رو چپه برداشت کردی
چرا همه ۱۰ صفحه رو هم خوندم
ببینید من میگم دختری که هنوز پرده داره چجوری میشه ارضا بشه؟
اگه بخوای انگشت یا کیر بکنی تو کسش که بکارتش رو از دست میده
حرف من رو متوجه میشید؟
یعنی بکارتش رو از دست نده ولی ارضا بشه
فکر هم نکنم یه دختر فقط با مالوندن سینه و لب و این چیزا ارضا بشه
حداقل من تاحالا ندیدم
یه خانم که بکارتش رو از دست داده که دیگه خیلی راحته ارضا شدنش ولی اینی که من میگم هنوز دختر هست
بکارتش رو از دست نداده
دوست عزیز بنده هم این لینکی که به شما دادم فقط مالوندن سینه و لب نیست!!!! درست بخونی متوجه میشی...
ارضا شدن هم دخلی به بکارت نداره! درسته که اگه نباشه راحت تر میشه ، ولی اینکه کسی که بکارتشو از دست داده خیلی راحته ارضا شدنش هم حرف کاملا اشتباهیه! این همه خانوم تو سایت که بکارت ندارن ، شوهر دارن یا... و مینالن از ارضا نشدن!! این چیزایی که من گفتم رو شما بخون و مفهومش رو درک ببین که خانوما با چه چیزایی آتیش میگیرن. با انتقال حس هست ، نه با فشار محکم و سریع دست یا آلتت!!!

موفق باشید

hise: لینکی رو هم که دادید رو همون موقع خودندم ولی باز هم جواب نگرفتم
این هم حرفای خودتون هست
تو اینجا یه تصویر جامع از یه جلسه سکس کامل و عالی رو براتون میذارم
من اصلا نمیخوام سکس داشته باشم
ایا راهی هست واسه ارضا شدن یا نه
اون نوشته شما رو هم خوندم
و فکر نکنم هیچ کس دیگه هم چیزی ازشون حالی بشه
چون اصلا جواب شما ربطی به سوال من نداره
دوستان دیگه اگه کسی میدونه جواب بده
خوب هم میدونم که که چه جوری میتونم به اوج شهوت برسونم طرف رو ولی حرف من ارضا شدن هست
همین
سلام دوست عزیز
شما چیزی ازش حالیت نشد؟ ؟؟ معادله ۳ مجهولی هست یا فیزیک کوانتوم؟
شما اصلا تکلیفت با خودت معلومه؟؟؟
اول میگی :

hise: ببینید من میگم دختری که هنوز پرده داره چجوری میشه ارضا بشه؟
من لینک میدم و میگم اینجوری!
بعد میگی فقط میخوام بدوونم راهی هست یا نه!!! خوب معلومه که هست و میشه که ارضا بشن!!
چجوری جواب من ربطی به سئوال شما نداره دقیقا؟؟؟

موفق باشید
     
  ویرایش شده توسط: reza2kn   
مرد

 
بهترین حالات جنسی برای رسیدن به ارگاسم
هفت حالت رابطه جنسی هست که متخصصین روابط جنسی تایید کرده‌اند به رسیدن به ارگاسم کمک می‌کند. اینجا این حالات را معرفی کرده و چند نکته نیز مطرح می‌کنیم که کمک می‌کند در رابطه جنسی قطعاً به اوج لذت برسید.ساده دیدن و ساده گرفتن همه چیز رمز موفقیت در رسیدن به ارگاسم است. بااینکه رابطه جنسی خشن موجب هیجان‌انگیز شدن زندگی جنسی شما می‌شود اما اگر هدف آن لحظه‌تان شکستن رکورد لذت باشد، باید بنابر اصول رفتار کنید. سعی در انجام حرکات آکروباتیک و پیچیده در رابطه جنسی توجه و حواس شما را از خود رابطه جنسی پرت می‌کند و باعث می‌شود نتوانید از احساس آن لحظه‌تان لذت ببرید. برای رسیدن به ارگاسم یا اوج لذت جنسی، ساده‌ترین حالت‌ها و وضعیت قرار گرفتن معمولاً بهترین آنها هستند و با چند اصلاح کوچک می توانید آنها را هیجان‌انگیزتر و تحریک‌کننده‌تر هم بکنید. نگران نباشید، نمی‌گذاریم سردرگم شوید. در زیر به هفت مورد از بهترین حالت‌ها و وضعیت‌های رابطه جنسی اشاره می‌کنیم که کمک می‌کند حتماً به ارگاسم برسید.

حالت اول :



دیگر هیچوقت حالت سنتی رابطه جنسی را آنطور که بود نمی‌بینید. وقتی به پشت خوابیدید، بالشتی زیر باسنتان قرار دهید، ران‌هایتان را از زمین بلند کرده و آنها را به سمت شانه‌هایتان بالا بیاورید، انگار می‌خواهید از وسط تا شوید.این حالت باعث می‌شود همسرتان بتواند آلت خود را تا عمق بیشتری داخل کند که برای هر دوی شما لذت‌بخش‌تر خواهد بود. همچنین در این حالت نقطه حساس اندام تناسلی شما نیز تحریک خواهد شد. اما این حالت باید برای گرم کردن باشد، می‌خواهید منطقه را برای ارگاسمی شدیدتر آماده کنید. وقتی نقطه حساس اندام جنسیتان به خوبی تحریک شد، پاهایتان را زمین بگذارید و از همسرتان بخواهید وضعیت خود را به این حالت تغییر دهد: او روی شماست اما استخوان لگن خود را به سمت بالا بلند کرده و آن را هم‌تراز کلیتوریس شما قرار می‌دهد. بعد تا زمانیکه به ارگاسم برسید، عمل دخول را انجام می‌دهد. وضعیت اول حالت خوبی برای گرم کردن و بالا بردن حساسیت ناحیه جنسی است. بعد مالیدن ناحیه کلیتوریس به مراتب بهتر شما را به ارگاسم می‌رساند.

حالت دوم :

احتمالاً قبلاً این حالت را تجربه کرده‌اید (امیدواریم که کرده باشید!). بااینکه تصور می‌شود این حالت برای زن چندان خوب نیست اما برای اینکه کمک کند به ارگاسم برسید، باید کمی اصلاحات در آن انجام دهید. روی شکمتان بخوابید،باسنتان را کمی بلند کنید که بتواند آلت خود را فرو کند. همسرتان می‌تواند دست های خود را روی زمین گذاشته و به حالت شنا سوئدی قرار گیرد یا به طور کامل روی شما بخوابد. این حالت نه‌تنها موجب تحریک بیشتر اندام جنسی شما می‌شود، بلکه خودتان هم می‌توانید از پایین ناحیه کلیتوریس را بمالید تا تحریک چندبرابر شود.

حالت سوم :

بعضی‌وقت‌ها بخاطر همه پیچیدن‌ها و خم شدن‌ها رابطه جنسی تقریباً به یک ورزش تبدیل می‌شود تا وسیله لذت. به همین خاطر خیلی مهم است که حداقل یک ارگاسم در حالت ریلکس داشته باشید. مثل این حالت: همینطور که به پشت خوابیده‌اید، همسرتان باید به پهلو کنار شما دراز بکشد، طوریکه رو به شما باشد. هر دو پایتان را به پشت باسن و ران‌های او بیندازید، انگار که با پاهایتان روی او پل زده‌اید. بعد اجازه بدهید که به آرامی آلت تناسلیش را وارد واژن شما کند. اگر مدت زیادی طول کشید که به ارگاسم برسید، این حالت برای شما مناسب است. این حالت حرکت و فعالیت زیادی را به همراه ندارد و رابطه جنسی می‌تواند مدتی طولاتی بدون خسته کردن هر دو شما طول بکشد. وقتی خواستید که به ارگاسم برسید، می‌توانید با لمس کردن خودتان یا تحریک با دست از طرف همسرتان خیلی راحت ارگاسم شوید.

حالت چهارم :

قرار گرفتن زن روی مرد یکی از بهترین حالت‌ها برای رسیدن شما به ارگاسم است و دلیل خوبی هم دارد. این وضعیت باعث می‌شود بتوانید سرعت رابطه جنسی و میزان فرو رفتن آلت همسرتان را معین کنید اما مهمتر اینکه دسترسی شما به کلیتوریستان بسیار راحت است. می‌توانید ناحیه حساس ناحیه تناسلیتان را لمس کرده یا از همسرتان بخواهید که اینکار را بکند تا به ارگاسم برسید. راه دیگر آن این است که 180 درجه بچرخید. پشتتان را به صورت او و رویتان را به سمت پاهایش کنید. رانهایتان را کنار هم نگه داشته و پاهایتان را صاف بین پاهای او روی زمین قرار دهید. این حالت دو مزیت دارد: وقتی ران‌هایتان کنار هم قرار می‌گیرد، محیط واژن تنگ‌تر شده و حس هر دو شما شدیدتر می‌شود. همچنین تحریک ناحیه حساس تناسلی افزایش یافته و باعث می‌شود به یک ارگاسم انفجاری برسید.

حالت پنجم :

در برخی موارد، تغییر دادن محل انجام رابطه جنسی به شما برای رسیدن به ارگاسم کمک می‌کند. در این حالت، به یک میز غذاخوری نیاز دارید (میزی که اندازه آن تا کمر مرد باشد). روی میز دراز بکشید، طوریکه باسنتان نزدیک به لبه آن قرار گیرد. همسرتان، طوریکه بین پاهای شما ایستاده است، آلت خود را وارد واژنتان می‌کند. می‌توانید پاهایتان را روی شانه‌های او یا لبه میز بگذارید. ازآنجا که همسرتان ایستاده است، دست‌های او برای لمس بدن شما آزاد هستند و این باعث می‌شود بتواند به راحتی کلیتوریس شما را لمس کند و تحریک شما برای رسیدن به ارگاسم بیشتر شود. برای تشدید حالت، باسنتان را کمی سفت کرده و بلند کنید که فشار لگن و جریان‌خون در ناحیه تناسلی را بیشتر می‌کند.

حالت ششم :

این حالت طرفداران زیادی دارد. در این وضعیت، همسرتان را روی زمین می‌نشیند و شما روی به او روی پاهایش می‌نشینید. در این حالت شما کنترل خوبی روی سرعت رابطه جنسی، زاویه آن و حرکات دارید چون می‌توانید از دست‌ها و پاهایتان برای کمک به حرکت استفاده کنید. به جای اینکه فقط بالا و پایین بروید، که می‌تواند خیلی برایتان خسته‌کننده باشد، بدنتان را به جلو و عقب نوسان دهید و کلیتوریس خود را به او بمالید. علاوه بر آزادی حرکت، این حالت مزایای دیگری هم دارد. اگر فقط کمی به عقب خم شوید، تحریک ناحیه حساس تناسلی شما بیشتر خواهد شد و همسرتان نیز قادر خواهد شد با کلیتوریس شما بازی کند. علاوه بر این، سینه‌های شما درست به موازات دهان همسرتان است و سطحی دیگر از تجربه جنسی به کارتان اضافه خواهد شد.

حالت هفتم :

مطمئناً می‌دانید که وابستگی احساسی برای رسیدن به ارگاسم با همسرتان یکی از مهمترین مسائل است. و هیچکدام از حالت‌ها و وضعیت‌های رابطه جنسی بیشتر از این حالت این وابستگی احساسی را زیاد نمی‌کند. در این حالت، به پهلو بخوابید و همسرتان نیز باید به پهلو پشت شما بخوابد. به جای اینکه آلت خود را داخل و خارج کند، باید آلت را درون واژن شما نگه دارد و به آرامی آن را روی دیواره جلویی واژنتان بمالد. این حالت علاوه بر برآوردن نیاز شما برای در آغوش گرفته شدن، تحریک مداوم روی ناحیه حساس شما ایجاد می‌کند که مهمترین مسئله برای رسیدن به ارگاسم است. ازآنجاکه در این حالت شوهرتان نمی‌تواند آلت خود را تا عمق زیادی در واژنتان داخل کند، شما باید دست او را هدایت کنید. در این حالت بعد از اینکه هر دو به ارگاسم رسیدید، در وضعیت خوبی برای ریلکس شدن بعد از ارگاسم هم خواهید بود.

آمادگی ذهنی :

برای رسیدن به اوج لذت جنسی، داشتن وضعیت ذهنی و روانی مناسب نیز نیمی از راه است.

  • بگذارید افکارتان آزاد باشند. اینکار به شما کمک می‌کند خودتان را از نظر فکری به محلی در رابطه جنسیی برسانید.تجسم کنید که در محلی فریبنده با همسرتان هستید.
  • حس‌هایتان را تقویت کنید. برخی بوها و صداها می‌تواند تاثیر خوبی بر شورجنسی شما داشته باشد. به چیزهایی فکر کنید که شما را تحریک می‌کند و بعد محرکی فراهم کنید که به مغز و بدنتان فرمان دهد که وقت کمی شیطنت با همسرتان است.
  • خودخواه باشید. بیش از حد نگران لذت بردن همسرتان بودن ممکن است باعث شود از خودتان غافل شوید. پس لازم نیست مدام به این فکر کنید که عملکردتان خوب و ارضاکننده است یا نه.
  • حواستان به رابطه جنسی باشد. خاطراتی که آن روز در محل‌کار داشته‌اید ممکن است یادتان بیاید. برای اینکه فکرتان را در همان لحظه نگه دارید، سعی کنید افکارتان را عمیقاً و کاملاً روی جسمتان متمرکز کنید و به حسی که هر تماس، بوسه یا تحریک با خود دارد توجه کنید.

#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
ازش درخواست میکنی که بذاره بخوری
سر سینشو مک بزنی
خط بین دو سینه
سینه هاشو با دستات بگیری
خانوما از ایکه زبون کنی تو نافشون واقعا لذت میبدن
بوسه زدن یا لیس به زیر گردن رو هم دوس دارن..گردنشونو از پشت بخوری دیوونه میشن..
اگه موقعیت طوری بود ک مثلا داشت غذا میپخت یا ظرف میشست برو ازپشت بقلش کن سینه هاشو بگیر تودست و گردنشو بخور
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
seximan2011: سلام دوستان عزیز
من به دوست دختر دارم که هرچی براش میخورم و هرچی میمالونم ارضا نمیشه!!
آدم بی عرضه ای نیستم با هرکی بودم از سکس با من راضی بوده،نهایتا تا ۳۰ دقیقه با معاشقه ارضاش میکردم
این دوست دختر من باکره هست. نمیدونم اشکال از منه یا اون!
من معذبم که نمیتونم ارزاش کنم
حتی خودشم با مالوندن نمیتونه ارضا بشه!
ولی بهم میگه بضی وقتا میره دستشویی ابو به مدت ۱۰ دقیقه با فشار روی چچولش میگیره،بدنش به لرضه در میادو سنگین میشه! فکر میکنم به ارگاسم میرسه،این کارو از اول راهنمایی انجام میده!
میخواستم دوستان اگه میتونن کمکم کنن!
آیا مشکل از منه؟
من باید چه کنم؟
اگه راهنماییم کنید ممنون میشم
این مشکل خیلی از پسراست که نمیدونن چطور دوست دختر باکرشون رو ارضا کنن
عزیزم دختر یه موجود ظریفه اگه میخوای از بودن با تو لذت ببره اصلا اول کار سراغ اونجاش(از اسمش متنفرم شرمنده) نرو با هر جاخواستی ور برو جز اونجا نوک سینه ها رو باید خیلی خیلی اروم بخوری اصلا به داخل فشارش نده اگه اوایلشو با زبون شروع کنی عالیه چون نرم و گرم و خیسه و پوست نازک نوک سینه رو اذیت نمیکنه وقتی داغتر شد میتونی از نوک انگشتات استفاده کنی بعد کم کم تندش کنی با زبون و لب ویا با دست اگه سینه خوب تحریک بشه ممکنه حتی به مرز ارگاسم هم برسه تو این لحظه وقتی به اونجاش دست بزنی متوجه نتیجه جالب حرکاتت میشی موقع ماساژ اصلا به سمت دهانه واژن نرو این باعث میشه دوست دخترت ازت فرار کنه ترس دختر باکره همیشه از پاره شدنه پردشه اصلا اون اطراف دخترو تحریک نمیکنه فقط میترسونش تموم احساس دختر باکره توی چوچولش هستش اونو با ملایمت از چپ به راست ماساژ بده به عکس العملش توجه کن ببین چه موقع بیشتر لذت میبره و اون حرکتت رو که لذت بیشتری داشته رو ادامه بده تو این مدت نوک سینه یا زیر گوش و لاله گوشش رو بخور وقتی هم ارضا شد حتما دستت رو بکش کنار (البته اوایل سکستون) که دختره احساس بدی پیدا نکنه الان وقتشه که بغلش کنی تا میتونی بش ارامش بده و اگه تونستی بدنشو کمی فشار بده نه طوری که بدبخت خفه بشه ها موفق باشی عزیزم
     
  
مرد

 
بهترین راه برای ارضا کردن کامل زن و اینکه از یک سکس لذت ببره چند مورد هست :

۱- در ابتدای هم آغوشی باید خیلی مرد صبور باشه و گام به گام جلو بره و فوری زن رو لخت نکنه .و با لباس با اون بازی کنه و تمام نقاط بدنش رو بجز واژان زن بماله یعنی فری نره سر اصل مطلب.

۲- در مرحله دوم شروع کنه به خوردن و لیسیدن نقاط حساس بدن زن مثل لاله گوش و لب و گردن و پشت گردن و کم کم زن رو از قسمت بالا لخت کنه و سینه هاش رو بخوره .

در مرحله سوم و مهمترین مرحله لخت کردن کامل زن و شروع کردن به لیسیدن و بوسیدن تمام نقاط حساس زن از پیشونی تا داخل رون پا و واژان که باید خیلی آرام این کار انجام بشه

در مرحله اخر باید اجازه داد زن خودش مرد را لخت کنه و با بدن مرد بازی کنه ولی نباید دستهای شما بی کار باشه و باید با اون ور برید و دراخر سر دخول یا هون وارد کردن آلت به واژان یا اگر دختر باشه لای پا گذاشته بشه

و اگر تمامی این موارد انجام بشه ۱۰۰٪ خانم که شما با اون سکس انجام می دید سکس اول و اخرش با شما نخواهد بود اگر دوست شما هست یا برای اولین بار هست که باشما سکس داره شما می تونید با این کار اون را برای همیشه به خودتون وابسته کنید. چون تمام زنها دوست دارن توی سکس بهشون احترام گذاشته بشه و ارضا بشن وگرنه بدونید که از شما فراری می شن اگردوست دخترتون باشه سعی میکنه برای همیشه از شما فرار کنه و تفره بره واگر زن شما باشه یعنی همسرتون باشه به زور با شما سکس می کنه و اگر خدایی نکرده از فرد دیگه ای محبت ببینه ۱۰۰٪ به شما خیانت می کنه و میره دنبال اون . پس با انجام خیلی آرام و مرحله به مرحله سکس رضایت شریک جنسی خود رو تامین کنید.
     
  
مرد

SexyBoy
 
در طول اُرگاسم در مغز چه اتفاقی می‌افتد؟
با اینکه دلایل انجام رابطه‌ جنسی به شکل‌های مختلف متفاوت و پیچیده هستند اما هدف معمولاً رسیدن به ارگاسم است. ازآنجاکه ما آدمها متفاوت هستیم، دستیابی به یک توصیف عمومی از ارگاسم غیرممکن است. چیزی که اکثر افراد در آن توافق دارند این است که ارگاسم تجربه‌ای عمیقاً و شدیداً لذت‌بخش است.

ارگاسم واقعاً چیست؟ همیشه وقتی درمورد معنی کلمه‌ای شک دارید به لغت‌نامه رجوع کنید. لغت‌نامه آکسفورد ارگاسم را اینطور معنی می‌کند: "حرکتی ناگهانی، اسپاسم، انقباض، یا تشنج ... موجی از هیجان جنسی." لغت‌نامه میریام وبستر توصیف این لغت را بیشتر می‌کند، "خروج انفجاری فشارهای عصبی-عضلانی در اوج تحریک جنسی که معمولاً با انزال مایع منی در مردان و انقباضات واژن در خانم‌ها همراه است." محقق جنسی مشهور، دکتر آلفرد کینسی (Alfred Kinsey) ارگاسم را اینطور معنا کرده است، "ارگاسم را می‌توان با اوج و سکون ناگهانی ارکستر احساسات انسانی ، ... انفجاری از فشارها و با عطسه در ارتباط دانست."

مقایسه دکتر کینسی از ارگاسم با عطسه قابل بحث است اما جز این، سایر توصیفات صحیح هستند. اینها چند مورد از تلاش‌های بیشمار برای تعریف و توصیف دقیق ارگاسم است.

تقریباً همه جنبه‌های ارگاسم—اینکه چه چیزهایی برای رسیدن به آن لازم است، چرا برخی افراد به آن دست نمی‌یابند، چرا اصلاً همه ما ارگاسم می‌شویم—موضوع تحقیقات و مباحثات بسیار بوده است. اینکه در طول ارگاسم چه اتفاقی برای بدن می‌افتد کاملاً شناخته‌شده است و جای تعجب نیست که مغز نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم بازی می‌کند. اما محققان هنوز مشغول تحقیق و بررسی درمورد این موضوع هستند که در طول ارگاسم چه اتفاقی برای مغز می‌افتد. اجازه بدهید با پیام‌هایی که بدن به مغز در طول ارگاسم می‌فرستد شروع کنیم.

ارگاسم و عصب‌ها :

بدون اینکه عصب‌ها تکانه‌ها را به نخاع و مغز برگردانند، ارگاسم غیرممکن خواهد بود. اندام‌های تناسلی نیز درست مثل هر قسمت دیگر از بدن عصب‌های مختلفی دارد که اطلاعات را به مغز می‌فرستند تا درمورد حسی که تجربه می‌شود آگاهی دهند. این توضیح می‌دهد که چرا برحسب ناحیه‌ای از بدن که لمس می‌شود، حس متفاوتی احساس می‌شود. بعنوان مثال، ارگاسم از طریق کلیتوریس با ارگاسم از طریق واژن متفاوت است زیرا دسته عصب‌های متفاوتی در آن وجود دارند.

  • عصب هیپوگاستریک – از رحم و گردنه رحم در زنان و پروستات در مردان منتقل می‌شود.
  • عصب لگنی – از واژن و گردنه رحم در خانم‌ها و مقعد در هر دو جنسیت منتقل می‌شود.
  • عصب پودندال – از کلیتوریس در خانم‌ها و کیسه بیضه و بیضه در مردان منتقل می‌شود.
  • عصب واگوس – از گردنه رحم، رحم و واژن در خانم‌ها منتقل می‌شود.

نقش عصب واگوس در ارگاسم کشفی جدید است و ناشناخته‌های زیادی هنوز درمورد آن وجود دارد. تا همین اواخر، محققان نمی‌دانستند که این عصب اصلاً از ناحیه لگن گذشته است.

ازآنجاکه بیشتر این عصب‌ها با نخاع در ارتباط هستند، کاملاً منطقی به نظر می‌رسد که افرادیکه نخاع و ستون‌فقرات قوی ندارند نمی‌توانند به ارگاسم برسند و سالیان سال بود که به افرادیکه چنین مشکلاتی داشتند اینطور گفته می‌شد. اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد که افرادیکه دچار آسیبدیدگی نخاع و ستون‌فقرات هستند، می‌توانند ارگاسم شوند. دکتر باری کمیساروک (Barry Komisaruk) و دکتر بورلی ویپل (Beverly Whipple) از دانشگاه راجرز در سال 2004 بر روی زنانی که دچار مشکلات نخاعی و ستون فقرات بودند تحقیقی انجام دادند. آنها دریافتند که این خانم‌ها می‌توانند تحریکات گردنه رحمی خود را حس کنند و حتی ارگاسم شوند، بااینکه هیچ راهی وجود نداشته است که مغزشان بتواند اطلاعات عصب‌های لگنی آنها را دریافت کند. اما چطور ممکن بود؟ از مغز این خانم‌ها اسکن MRI گرفته شد و نشان داد که منطقه‌ای که به پیام‌های عصب واگوس مربوط است، فعال بوده است. ازآنجاکه واگوس از نخاع دور می‌زند، این زنان می‌توانستند تحریکات گردنه رحم را دریافت کنند.

ازاینرو، در طول تحریک جنسی و ارگاسم، مناطق مختلفی از مغز این اطلاعات را دریافت می‌کنند و باعث می‌شوند مغز متوجه شود که چه اتفاقی می‌افتد—و اینکه اتفاقی که می‌افتد بسیار لذت‌بخش است. اما تا همین اواخر هیچ راهی وجود نداشت که بفهمیم درست در لحظه ارگاسم چه اتفاقی در مغز می‌افتد. در زیر آخرین تحقیق انجام گرفته در این زمینه را بررسی می‌کنیم.

مرکز لذت در مغز :

ممکن است شنیده باشید که مغز یک مرکز لذت دارد که وقتی چیزی لذت‌بخش برای ما اتفاق می‌افتد و این حس را تقویت می‌کند که آن عمل لذت‌بخش را دوباره انجام دهیم، به ما اطلاع می‌دهد. این مدار پاداش نیز نامیده می‌شود که شامل همه انواع لذت‌ها، از رابطه جنسی تا خندیدن و مصرف برخی انواع موادمخدر، می‌شود. بعضی از قسمت‌های مغز که تحت‌تاثیر لذت هستند عبارتند از:

  • آمیگدال – احساسات را تنظیم می‌کند.
  • هسته اکومبنس – تولید دوپامین را کنترل می‌کند.
  • مغز میانی بطنی (VTA) – دوپامین تولید می‌کند.
  • مخچه – عملکرد عضلات را کنترل می‌کند.
  • غذه هیپوفیز – بتا-اندورفی ترشح می‌کند که درد را کاهش می‌دهد؛ اوکسی‌توسین ترشح می‌کند که حس اعتماد را افزایش می‌دهد و واسوپراسین تولید می‌کند که حس وابستگی را افزایش می‌دهد.

بااینکه دانشمندان دیرزمانی است که درمورد مرکز لذت تحقیق و مطالعه کرده‌اند، اما هنوز تحقیقات زیادی درمورد ارتباط آن با لذت جنسی به ویژه در خانم‌ها انجام نگرفته است. در اواخر دهه نود و اواسط قرن بیستم، تیمی از دانشمندان دانشگاه گرونینگن در هلند، برای تعیین فعالیت مغز در طول تحریک جنسی، تحقیقات مختلفی را بر روی مردها و زن‌ها انجام دادند. این تیم برای نشان دادن نواحی مختلف مغز که طی فعالیت جنسی بسته یا باز می‌شوند از اسکن PET استفاده کردند. در کلیه این آزمایشات، از شرکت‌کنندگان در حالت استراحت، در حالت تحریک جنسی و در زمان رسیدن به ارگاسم اسکن گرفته شد.

به طرز جالبی آنها دریافتند که درمورد رابطه‌جنسی بین مغز مردان و زنان تفاوت زیادی وجود ندارد. در هر دوی آنها، ناحیه مغز پشت چشم چپ که قشر اوربیتوفرانتال جانبی نامیده می‌شود، در طول ارگاسم بسته می‌شود. جانیکو آر. حورجیادیس یکی از محققین این تحقیق می‌گوید، "این جایگاه منطق و کنترل رفتاری است. اما وقتی ارگاسم می شوید، شما کنترل خود را از دست می‌دهید. دکتر گرت هولستیژ (Gert Holstege)عنوان کرده است که مغز در طول ارگاسم خیلی شبیه به مغز فردی می‌شود که هروئین مصرف می‌کند. او می‌گوید، "مغز اینها 95 درصد به هم شبیه است."

اما تفاوت‌هایی وجود دارد. وقتی زنی سکس دارد، بخشی از ساقه مغز به نام سلول‌های خاکستری (PAG) فعال می‌شود. PAG واکنش جنگ و گریز را کنترل می‌کند. مغز خانم‌ها همچنین کاهش فعالیت در آمیگدال و هیپوکامپوس را نشان داد که با ترس و اضطراب در ارتباط هستند. تیم تحقیق اینطور تئوری دادند که این تفاوت‌ها به این دلیل وجود داشته‌اند که خانم‌ها به احساس امنیت و ریلکسی بیشتری برای لذت بردن از سکس نیاز دارند. علاوه بر این، ناحیه از قشر که با درد در ارتباط است در خانم‌ها فعال شده که نشاندهنده این است که رابطه‌ای مشخص بین درد و لذت وجود دارد.

تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که بااینکه خانم‌ها می‌توانند طوری شریک جنسی خود را فریب دهند که آنها تصور کنند ارگاسم داشته‌اند، مغز آنها واقعیت را نشان می‌دهد. وقتی از خانم‌ها خواسته شد که تظاهر به داشتن ارگاسم کنند، فعالیت مغز آنها در مخچه و سایر نواحی که به حرکات کنترل‌کننده مربوط است، افزایش یافت. اسکن‌ها همان فعالیت مغزی حین ارگاسم واقعی را نشان نداد.

اما آنهایی که اصلاً نمی‌توانند به ارگاسم برسند چه؟

نه این نه آن : آنورگاسمی و ارگاسم‌های بی‌ارتباط به اندام تناسلی

در برخی موارد، می‌دانیم علت آنورگاسمی (ناتوانی برای رسیدن به ارگاسم) چیست. داروهایی مثل Celexa، Zoloft و Paxil—داروهای SSRI-- معمولاً برای درمان افسردگی، اضطراب و سایر بیماری‌های روانی استفاده می‌شود. اما این داروها هم مثل اکثر داروها، می‌توانند عوارض‌جانبی داشته باشند. این عوارض در برخی افراد جنسی هستند، مثل آنورگاسمی. اما چرا؟ داروهای SSRI می‌توانند تولید دوپامین مغز را کاهش دهند، انتقال‌دهنده عصبی که احساسات لذت‌بخش را ایجاد کرده و میل فرد به انجام دوباره آن اعمال لذت‌بخش را تقویت می‌کند. گاهی‌اوقات این مشکل به خودی خود برطرف می‌شود یا می‌توان آن را با تغییر داروی ضدافسردگی مصرفی یا افزودن یک داروی دیگر به داروی SSRI از بین برد. اما تعداد کمی از افراد دچار نارسایی جنسی پس از SSRI می‌شوند که ممکن است روزها، هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سالها بعد از قطع مصرف SSRI باقی بماند. علت این نارسایی جنسی هنوز مشخص نیست زیرا قطع مصرف SSRI موجب تولید دوباره دوپامین در مغز می‌شود.

تحقیقات هلندی درمورد ارگاسم (که قبلاً به آن اشاره شد)، درکنار تحقیقات و مطالعات دیگر، پایه و اساس ادامه تحقیقات دیگر در کمک به زنان مبتلا به مشکل آنورگاسمی است. دکتر باری کمیساروک در دانشگاه راجرز هم‌اکنون مشغول انجام تحقیقاتی روی خانم‌های مبتلا به آنورگاسمی و آنهایی است که از نظر جنسی تحریک می‌شوند اما نمی‌توانند به ارگاسم برسند، است. دسته دوم این زنان در دستگاه MRI گذاشته شدند که می‌توانستند فعالیت مغز خود را روی یک مانیتور مشاهده کنند. اسکن‌های مغزی آنها نشان می‌داد که مغزشان تصور می‌کند که به طور مداوم از نظر جنسی تحریک می شوند. سپس زنان از خیالپردازی و سایر تمرینات فیدبک عصبی برای آرام کردن مغز خود استفاده کردند. دکتر کمیساروک باور دارد که زنان مبتلا به آنورگاسمی می‌توانند واکنش دادن به فعالیت مغزی خود را برای تلاش برای رسیدن به ارگاسم یاد بگیرند.

غیرعادی‌تر از آنورگاسمی مسئله ارگاسم داشتن بدون ارتباط با اندام تناسلی است. برخی از افراد می‌توانند با لمس شدن از سایر نواحی بدن خود مثل نوک سینه‌ها ارگاسم شوند. در این موارد، محققان باور دارند که حس موجود در نوک سینه‌ها به همان بخش مغز منتقل می‌شود که اطلاعات مربوط به اندام‌تناسلی را دریافت می‌کند. اما خیلی افراد نیز ارگاسم شدن با لمس شدن قسمت‌های دیگری از بدنشان مثل دست‌ها و پاهایشان را نیز گزارش کرده‌اند. یک دلیل آن می‌تواند طرح آدمک قشری مغز باشد که نقشه‌ای است که نشان می‌دهد چطور قسمت‌های مختلف قشرها حسی و حرکتی مغز به اندام‌ها و اعضای مختلف بدن وصل می‌شود.

بااینکه الان اطلاعات بیشتری از تاثیر ارگاسم بر مغز داریم اما هنوز ناشناخته‌های زیادی در این زمینه وجود دارد. بعنوان مثال، دانشمندان هنوز بر سر علت تکاملی ارگاسم خانم‌ها بحث دارند. اما می‌توان با اطمینان عنوان کرد که اکثر افراد خیلی نگران "چراها" نیستند—ترجیح می‌دهند که روی "چه‌کسی‌ها" و "چه‌چیزی‌ها" و "چه‌وقت‌ها"ی رابطه جنسی تمرکز کنند.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

 
چگونه همسرتان را به اوج لذت جنسی برسانید؟

آیا مایلید به قهرمان همسر خود تبدیل شوید؟ پس نگران اندازه آلت تناسلی خود نباشید ، در عوض یادگیری درباره رساندن زنان به اوج لذت جنسی را آغاز کنید.

اغلب موضوع به همان سادگی که به نظر می رسد نیست، بلکه شما می بایست به استادی در پیش نوازی تبدیل شوید؛ همچنین باید در مورد دو نقطه حساس یاد بگیرید که در صورت تحریک شدن منجر به رسیدن بانو به اوج لذت جنسی می شوند و شناختن حالتی در رابطه جنسی که بیشترین اثر را در رساندن وی به اوج لذت جنسی دارد، موضوع ناراحت کننده ای، نیست (نکته: حالت قرار گرفتن مرد در بالا جزو آنها نیست.)

رسیدن زنان به اوج لذت جنسی: اهمیت پیش نوازش

بله؛ به عنوان یک مرد، هرگاه همسرتان نگاهی از گوشه چشم به شما می اندازد و یا وقتی یکی ازلباس زیرهای مورد علاقه تان را می پوشد، شما برای برقراری رابطه جنسی آماده هستید، اما از طرف دیگر زن به تحریک فیزیکی و احساسی شدید نیاز دارد تا به هیجان آمده، مایعات روان کننده در بدنش ترشح شده و برای رسیدن به اوج لذت جنسی آماده شود. به همین دلیل پیش نوازی، حائز اهمیت بالایی است.

به علاوه، برنحوه نوازش در پیش نوازی تاکید می شود، پیش نوازی نباید به صورت یک کار اجباری یا با عجله انجام شود. در واقع، پیش نوازش می تواند ساعت ها پیش از رابطه آغاز شود و هر دقیقه آن، زن را برای رسیدن به اوج لذت جنسی آماده تر می کند. در اینجا راهنمایی هایی برای ایجاد احساس رابطه جنسی در هردوی شما آورده شده است:

- از فکرتان استفاده کنید: به خاطر داشته باشید که برای زنان تحریک ذهنی به اندازه تحریک احساسی حائز اهمیت است. یک یادداشت عاشقانه، تماسی تحریک کننده از محل کار و دیگر موارد این چنینی می توانند منجر به فکر کردن خانم در مورد رابطه عاشقانه با شما گردند. شمع، گل های تازه، همچنین موسیقی ملایم، اتمسفری عاشقانه و احساسی ایجاد می کنند.

- لطافت: لمس کردن حتی پیش از آغاز شروع رابطه ، میل جنسی را ایجاد می کند. او را بغل کرده، دستش را بگیرید یا به رانهایش دست بزنید. رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان بیشتر زمانی رخ می دهد که مثلاً در حال بوسیدن او هستید و دستانتان بخش های حساستری از بدنش را لمس می کند. ( راهنمایی دیگر: بله سینه ها نقاطی شهوانی هستند اما تنها نقاط نیستند! نوازش پشت و ران هایش را امتحان کرده یا انگشتان خود را در موهایش فرو کنید.)

- بوسیدن: برای پیش نوازشی عالی بوسیدن خیلی مهم است. کشف نقاطی جدید برای بوسیدن که تحریک کننده است علاوه بر جالب بودن، جایزه هم دارد. برای شروع پشت گردن ، یا شانه هایش را ببوسید.
- خوش صحبتی: حین پیش نوازش صحبت کردن با او را فراموش نکنید. زنان تمایل بیشتری برای شنیدن دارند و اعتراف به اینکه بانو چه احساس خوبی به شما می دهد، احساس آزادی بیشتر برای لذت بردن و باز بودن به او می دهد.

رسیدن زنان به اوج لذت جنسی: نقاط تحریک پذیر

دو نقطه در بدن زنان وجود دارند که در اوج گیری لذت زنان مهم اند. در صورتی که مایلید همسرتان به اوج لذت برسد باید یاد بگیرید که این نقاط بدن وی را تحریک کنید.

- کلیتوریس : این بخش کوچک دارای تراکم شدیدی از پایانه های عصبی است که در بخش بیرونی و بالایی واژن قرار دارد. کلیتوریس به وسیله تکه کوچکی از پوست به نام "کلاهک کلیتوریس " پوشانده شده است که از تحریک دائمی آن جلوگیری می کند، بنابراین می توانید با لیس زدن یا لمس کردن، کلیتوریس را نوازش کنید. پس از تحریک شدن، کلاهک کلیتوریس به عقب رفته و کلیتوریس اندکی بلند می شود.

- نقطه "G" : این نقطه تحریک کننده داخل واژن قرار گرفته است. دسته ای ازپایانه های عصبی در محدوده ای حدود پنج سانتی متر بالاتر از استخوان زهاری برروی دیواره داخلی و بالایی واژن قرار دارد. برای یافتن نقطه G، به آرامی انگشت خود را به داخل واژن فروبرده، سپس انگشت خود را به صورت حرکت " بیا نزدیکتر" خم کنید. بدانید که برخی زنان دوست دارند نقطهG آنها به طور مستقیم نوازش شود، درحالیکه دیگران فشار کمتری در این نقطه را ترجیح می دهند. تکنیک های مختلف را امتحان کرده و از همسر خود بپرسید که کدام روش را بیشتر دوست دارد.

رسیدن زنان به اوج لذت جنسی: وضعیت برقراری رابطه جنسی

پس از توضیح موارد فوق، حدس خواهید زد که بهترین وضعیت برقراری رابطه جنسی، حالتی است که بیشترین تحریک کنندگی در کلیتوریس و نقطه G (یا هردو) را فراهم آورد.این وضعیت ها شامل موارد زیر می باشند:

- زن در بالا: این وضعیت با توجه به زاویه آلت تناسلی مردانه، تحریک کنندگی مناسب نقطه G را فراهم می آورد. همچنین زن می تواند به نحوی بدن خود را حرکت دهد که کلیتوریس وی نیز تحریک شود.

- دخول از عقب: این وضعیت برای تحریک کلیتوریس مناسب نیست، اما دخولی عالی بوده و تحریک بسیار خوب در نقطه G را ایجاد می کند. هرکدام از زوجین می توانند حین رابطه، کلیتوریس را مالش دهند.

- نشسته: اجازه دهید زن در آغوشتان بنشیند، در این حالت دخول عمیق و تحریک مناسب کلیتوریس رخ می دهد. این حالت صمیمیت عالی را نیز ایجاد می کند.

توجه داشته باشید که وضعیت مرد در بالا در لیست نیامده است؟ زمانی که مرد در بالا قرار دارد، تحریک کلیتوریس سخت است ، مگر اینکه آلت تناسلی را کاملاً به داخل فرو کند. در این حالت، زاویه دخول نیز برای تحریک نقطه G مناسب نیست.

این موارد را به ذهن بسپارید و نترسید که در مورد نتیجه از خانم خود سئوال کنید! رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان ،به اندکی سعی و خطا نیاز دارد، اما فراموش نکنید که حین تلاش از آن لذت ببرید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مراحل اوج لذت جنسی زنان

در دنیای امروز هنوز این افسانه که دخول تنها راه صحیح و پذیرفته شده برای رسیدن زنان به ارگاسم است حاکمیت دارد. حتی بسیاری از مشاوران جنسی، به عنوان مثال معاشقه، ناز و نوازش یا خودارضایی را روشهای ارضاکننده ای نمی دانند.

به هر حال از لحاظ فیزیولوژیکی، ارگاسم، ارگاسم است، چه از طریق خودارضایی، چه از راه مقاربت، چه به روش تحریک و چه از طرق دیگر . ممکن است تجربه ذهنی این مسئله متفاوت باشد اما چرخه فیزیولوژیکی که یک زن برای رسیدن به اوج لذت جنسی طی می کند یکسان است. برای رسیدن به اوج لذت جنسی چه از لحاظ روانی و چه جسمی، تحریک جنسی لازم است. بعضی زنان با خیالپردازی، بدون هیچ تحریک اندام جنسی به ارگاسم می رسند، درصد کمتری تنها با لمس و باز هم بدون هیچ تحریک اندام جنسی اوج لذت جنسی را تجربه می کنند.

برخی هم ارگاسمهای خود به خودی دارند و بعضی در حال خواب به ارگاسم می رسند. بر خلاف این استثنائات اغلب زنان برای رسیدن به اوج لذت جنسی به تحریک زیاد و طولانی مدت اندامهای جنسی نیاز دارند.چرخه واکنشهای جنسی می تواند به چهار مرحله تقسیم شود: تحریک، پلاتو ، اوج لذت جنسی و مرحله آرامش. این مراحل تفکیک پذیر نیستند، یعنی یک مرحله، کاملا تمام نمیشود تا بعد مرحله دیگری شروع شود.

در حقیقت این مرحله بندی فقط برای توصیف ترتیب عکس العمل جنسی است که معمولا در یک روند پیوسته واقعی اتفاق می افتد:

مرحله انگیزش (تحریک)

وقتی بر اثر تحریک، خون در اندام جنسی جمع می شود کلیتوریس سفت می شود و در همان لحظه مهبل شروع به ترشح مقداری ماده لیزکننده می کند، همچنین سطح داخلی دیوار لوله واژن بر اثر نوعی فرآیند تعریق، با یک ماده لیز کننده پوشیده می شود.

سیاهرگ مهبل گشادتر و پر از خون شده، رنگ مهبل تیره تر می شود. در همین زمان میزان ضربان نبض و فشار خون به طور قابل ملاحظه ای بالا رفته، در اندامهای جنسی حرارت و تورم احساس شده و برانگیختگی زن از مرحله تحریک به مرحله پلاتو (دوام برانگیختگی جنسی) پیش می رود.

مرحله پلاتو (دوام برانگیختگی جنسی)

بافت دیواره یک سوم خارجی واژن به علت پرخون شدن، متورم می شود که در نتیجه، موجب تنگی ورودی دهانه مهبل میگردد . به این مرحله سکوی ارگاسم می گویند. در این مرحله به نظر می رسد کلیتوریس در زیر یک کلاهک رفته یا به داخل کشیده می شود اما در حقیقت ، کلیتوریس به عنوان یک گیرنده تحریکات، درجهت پاسخ به تحریک مستقیم نواحی مجاور کمک میکند . رحم ، لوله رحم و تخمدان بزرگتر شده و تنفس، ضربان نبض و حرکات زن سریعتر می شود.

مرحله اوج لذت جنسی

لوله واژن به طور ریتمیک شروع به منقبض شدن می کند. همچنین انقباض غیرارادی اسفنجی مقعد نیز در این مرحله پیش می آید. تعداد نبض و میزان فشار خون بالا می رود. افزایش انقباض عضلات و مملو از خون شدن سیاهرگ موجب رسیدن به اوج لذت جنسی می شود.

همچنین باید در نظر گرفت ارگاسم یا به طور مثال عکس العمل طبیعی زانو نمی تواند به زور صورت پذیرد، این بازتابها به طور طبیعی اتفاق می افتند. در بسیاری مواقع مردان زودتر از زنان به نقطه ارضا رسیده در نتیجه زن هنوز تشنه شهوت در رختخواب می غلطد. برای جلوگیری از این عمل مردان می توانند روشهایی را بکار ببرند تا با زن خود در یک نقطه به اوج جنسی برسند.

مرحله آرامش

در این مرحله، احتقان یک سوم خارجی واژن و احتقان عروقی تغییر کرده و از بین می رود. ضربان نبض کاهش یافته و بافتها از تورم خارج می شوند. رنگ تیره واژن به رنگ اولیه بازگشته و اندامهای جنسی به حالت طبیعی اولیه خود بر می گردند. بدن آرام و سست شده و گاهی عرق می کند.

قابل ذکر است در پاسخ فیزیولوژیکی زن به تحریکات جنسی، اعضاء غیر تناسلی بدن نیز واکنشهایی دارند از جمله: تغییراتی در پستان، در بعضی موارد احساس اجبار در دفع ادرار در طول آمیزش یا پس از آن، افزایش فشار خون، افزایش ضربان قلب، افزایش تعداد دم و بازدم و نفسهای عمیق ، تعریق ( این واکنش در افراد متفاوت است، در مرحله رسیدن به آرامش بعضی احساس گرمای شدید می کنند و بعضی احساس سرما).

در بسیاری موارد در قسمتهای مختلف بدن قطرات عرق جاری می شود. توصیه میی شود قبل از رابطه جنسی یک لیوان شربت خنک (ترجیحا شربت شاطره یا به لیمو) آماده کنید و نزدیک تختخواب قرار دهید تا بعد از رابطه جنسی و گرمی تن نوشیده شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
عوامل مهم در ارگاسم زنان

برای به ارگاسم رسیدن زنان چند عامل مهم وجود دارد:

۱٫ شرایط روحی: در حالت بی اعتمادی، هیجان و اضطراب، دستیابی به ارگاسم برای زن غیرممکن است.

۲٫ تعداد دفعات و فاصله بین نزدیکی: هرچه فاصله بین فعالیت جنسی بیشتر باشد، امکان تحریک زن مشکلتر بوده و شانس به ارگاسم رسیدن او کمتر است.

در این بررسی مشخص شد که اگر فعالیت جنسی مجدد در فاصله کمتر از ۳۶ ساعت صورت گیرد، زن از لحاظ فیزیکی و روحی زودتر تحریک شده و راحتتر به ارگاسم می رسد. برعکس اگر فاصله میان انجام دو سکس کمتر از ۳۶ ساعت نباشد، آنگاه تلاش زیادی برای تحریک جنسی او لازم است.

۳٫ مردان بسته به سن، وضعیت سلامت، شرایط روحی و رژیم غذایی بطور متوسط هر ۲۴ تا ۷۲ ساعت به تخلیه جنسی نیاز دارند. اگر فاصله سکس بین زن و مرد بیشتر از این مدت باشد مرد خیلی زود و قبل از آنکه بتواند زن را به ارگاسم برساند انزال می شود.

۴٫ در بسیاری از جوامع هیچ آموزشی در مورد لذت جنسی و برقرارکردن ارتباط لذت بخش با جنس مخالف، به جوانان داده نمی شود. بسیاری از زنان و مردان رابطه جنسی را در طول زمان و برحسب تجربه خود یاد می گیرند. در معدود جوامعی که در مورد تحریک جنسی به زن و مرد آموزش داده می شود معمولاً ازدواجها موفق تر است (از لحاظ جنسی).
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طرز رساندن زن به ارگاسم

این سوال برای آقایان و زنان همیشه مطرح بوده که آیا زنان هم انزال داشته و مایعی از خود دفع می کنند؟ زنان بهنگام ارگاسم، مایعی از غدد بارتولن ( در داخل واژن ) خود دفع می نمایند .نظر غالب براین است که تحریک نقطه جی می تواند به دفع مایع بهنگام ارگاسم منجر شود. البته برخی از زنان حتی با رابطه جنسی دهانی و یا تحریک دست هم می توانند چنین مایعی دفع کنند. مقدار مایع دفع شده کاملا متغییر است. این مایع بهنگام خروج گرم، چسبنده و کمی تیره رنگ است .

در عوام فکر می کردند که این ماده از پیش آبراه ترشح می شود، اما این مسئله اصلا صحت ندارد و این ماده صرفا از واژن ترشح شده و جنبه پزشکی دارد . (برای لیز کردن مجرا و ورود راحت اسپرم به داخل رحم می باشد).

برای این منظور اصول زیر را باید مد نظر قرارداد:

اصل اول:

در ابتدا خیلی مهم است که رابطه جنسی شما در محیطی آرام و بدون استرس صورت گیرد. بعلاوه باید ارتباط شما صمیمانه و راحت باشد. اهمیت این موضوع از آن جهت است که موقع ارگاسم، زنان احساسی مشابه دفع ادرار دارند، بنابراین شما با اطمینان بخشیدن به او از اینکه هیچ اتفاق بدی نمی افتد و مانع شدن از ایجاد اضطراب در او بخاطر این احساس میتوانید شانس ارگاسم را در شریک جنسیتان بالاتر ببرید.

اصل دوم:

با استفاده از نوک انگشتتان در داخل واژن به فاصله یک بند انگشت قسمت اسفنجی را پیدا کنید . می توانید انگشت دیگر خود را هم وارد واژن کرده و این نقطه را به سمت بالا مالش دهید. فشار کمی به آن وارد کنید . همین موقع ممکن است به او احساس دفع ادرار دست دهد. این حالت دقیقا برابر با ارگاسم است.

اصل سوم:

همزمان با تحریک نقطه جی ( نقطه ای که در بالا ذکر شد ) از داخل واژن، با انگشت دیگرخود کلیتوریس را هم تحریک کنید . از او بخواهید تا ماهیچه های لگنی خود را منقبض کند. با دست شکم او را نوازش کنید.

با تمرین این روش میتوانید لذت زیادی از سکس خود ببرید و ارگاسم را برای او لذتبخش تر کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 3 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

آموزش ارضا کردن یک زن - خیلی مهم و فوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA