انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موسیقی ایرانی
  
صفحه  صفحه 4 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین »

اخبارهای موسیقی و سینمایی از هر گوشه دنیا


مرد

 
گفتگو با خواننده‌های حاضر در آلبوم «دلصدا»

مهدی یغمایی:«دلصدا» ادای دین اهالی پاپ است به بازماندگان جنگ...



مهدی یغمایی از خوب‌های پاپ است. او برای اولین بار با آلبوم «سلام آقا» رسما وارد بازار موسیقی کشور شد و استقبال اهالی موسیقی از او باعث شد یغمایی خواننده تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» امسال هم بشود.

اما بهانه اصلی برای این گفتگو انتشار خبر البوم گروهی ستاره‌های پاپ «دلصدا» بود که بازتاب‌های مختلفی را در رسانه‌های کشور داشت. او اعتقاد دارد هیچ رقابتی در این آلبوم نیست و همه خواننده‌های «دلصدا» واقعا به صورت دلی این مجموعه را ساخته و تولید کرده‌اند.

از گروه «joan ‌» شروع کنیم. گروهی که به نوعی شما کار حرفه‌ایتان را از آن شروع کردید. چرا این گروه پرطرفدار هیچوقت مجاز نشد و آلبوم رسمی‌اش منتشر نشد؟

آن گروه ویدئو‌هایی در شبکه‌های ماهواره‌ای داشت و با وجود تماس‌ها و تلاش‌های ما پخش آن‌ها قطع نمی‌شد. یعنی با وجود اینکه پی گیری‌های زیادی را انجام دادیم، شبکه‌ها مثلا دو ماه پخش نمی‌کردند ولی به یک باره در یک روز سه بار ویدئوی گروه را پخش می‌کردند تا تمام تعهد‌هایی که ما داده بودیم کاملا لوث شود و همین باعث شد آ» گروه هرگز مجوز نگیرد. حتما می‌دانید طبق قانون باید حدود سه ماه از پخش آخرین ویدئو بگذرد تا بشود برای آلبوم مجوز اخذ کرد. ولی متاسفانه آن اتفاقات تلخ افتاد تا آن گروه هیچوقت نتواند به صورت رسمی فعالیت کند.

شما دیگر با این گروه همکاری نمی‌کنید؟

یک سال و نیم است که دیگر با این‌گروه همکاری نکرده‌ام و هیچگونه فعالیت تصویری و ماهواره‌ای از من نبوده. دوست دارم در چهارچوب قانون کار کنم.

آلبوم «سلام آقا» اولین کار رسمی و مجاز شما محسوب می‌شد که آلبومی گروهی و با حضور بزرگانی چون محسن چاوشی و محمد علیزاده، بود. این آلبوم شروعی بود برای رسمی‌تر شدن شما.

بله محرم ۸۸ بود که پیشنهاد این البوم به من شد و همه این اتفاقات خوب را من لطف آقا امام حسین می‌بینم. این افتخار برای من بوجود آمد. من مداح‌زاده هستم. اصلا برای حضور در این همه چیز خدایی شد.

در برنامه «جنگ ۹۰» هم تقریبا همه اهالی موسیقی اعتقاد داشتند که بهترین حضور را در این برنامه مهدی یغمایی داشت و آن اجرای زنده‌اش باعث شد یک سرو گردن از همه بالا‌تر به نظر بیاید. در مورد آن برنامه هم صحبت می‌کنید؟

من در آن برنامه قطعه‌ای را به نام «حلالت می‌کنم» را به صورت play back خواندم ولی پس از آن اجرا به من گفتندکه باید در گفتگویی رو در رو هم با آقای رشید‌پور بنشینم. در آن برنامه از من خواستند که بصورت زنده هم کاری را اجرا کنم. به خاطر ارادتی که به آقای ناصر عبداللهی داشتم قطعه‌ای از ایشان را بصورت زنده اجرا کردم و چون هیچ کات یا قطع برنامه‌ای در آن قطعه وجود نداشت، حس‌اش خوب شد و مورد توجه قرار گرفت.

پروسه آلبوم شخصی خودتان چرا تا این حد طولانی شده و هنوز وارد بازار موسیقی کشور نشده است؟

وسواس‌های زیاد خودم بزرگ‌ترین دلیل این اتفاق است.مند رحدود ۳۶ قطعه برای این آلبوم ساخته‌ام و در مرحله انتخاب هستم. حدود ۱۰ قطعه را بالاخره انتخاب کرده‌ام و مجوز آن‌ها هم صادر شده و امیدوارم پس از ماه محرم و صفر این آلبوم در بازار موسیقی کشور منتشر شود.

آلبوم «دلصدا» جدید‌ترین اثری است که قرار است وارد بازار موسیقی کشور شود. آلبومی گروهی با حضور ستاره‌های پاپ که از همین حالا تبلیغات گسترده‌ای برایش صورت گرفته است. پیشنهاد این آلبوم از کجا و چطور به شما شد؟

شهاب رمضان با من تماس گرفت و ظاهرا تهیه کننده این آلبوم پیشنهاد همکاری من را برای این کار داده بود. دوستی نزدیک من با شهاب باعث شد که ایشان لطف کنند و واسطه این همکاری شوند. من هم به محض اطلاع از محتوای معنوی آلبوم حضور در انار قبول کردم و برای من افتخار بزرگی هم است که برای جنگ و همه آن سال‌ها ادای دینی کرده باشم.

شما برای حضور در این شرایط خاصی را تعیین کرده بودید؟

من هیچ شرطی را از‌‌ همان ابتدا نداشتم. حضورم در «دلصدا» را نوعی ادای دین به جنگ و بازماندگان آن می‌دانم. برای رقابت یا هر چیز دیگری به گروه نپیوستم. به عشق شهدا و خانواده‌هایشان آمدم و حس کردم با این حضور می‌توانم ذهنیت خوبی را برای مخاطبان موسیقی تداعی کنم.

دوست دارم قطعه‌تان را برای اولین بار در همین گفتگو برای مخاطبان این سبک کار‌ها معرفی کنید.

حتما. با کمال می‌ل. قطعه من «خاطره» نام دارد با ترانه‌ای از زهرا عاملی و تنظیمی از پوریا حیدری.

چند بیت از آنرا هم برای ما دکلمه می‌کنید؟

وطن دار و ندار ما بود وقتی / منو می‌برد این موج پر از درد/ تو شب‌هایی که سنگر خونه مون بود / دعای مادرم معجزه می‌کرد....

این آلبوم خط سیر مشخصی را دارد و در بازار موسیقی کشور هم تقریبا تا به حال وجود نداشته. در مورد انگیزه‌هایتان برای این حضور به ما می‌گویید؟

فقط دینی که بر گردن‌ام بوده را ادا کرده‌ام. آنرا تقدیم می‌کنم به خانواده بزرگ شهدا و جانبازان که ما هست و نیستمان را از آن‌ها داریم.

دور‌ترین ذهنیتی که از جنگ در ذهنتان دارید را دوست دارم بدانم.

ببین شما در خانه‌تان نشسته‌اید و یکی از راه می‌رسد و می‌خواهد از خانه‌ات بیرون‌ات کند. با نامردی می‌کشد‌ات. باید تو هم برابر‌اش بایست. باید از ناموست دفاع کنی. رزمندگان ما واقعا مرد بودند و روح بزرگی داشتند. همیشه برخی صحنه‌هایی را در برنامه‌های مختلف می‌بینم و آن نگرانی عجیب و شوق میهن دوستی را می‌توانم به خوبی درک کنم. صدای آقای آهنگران و مخصوصا وقتی «فاو» فتح شد همیشه در ذهن من ماندگار شده‌اند.

پیش بینیتان در مورد «دلصدا» چیست. فکر می‌کنید مخاطبان موسیقی از آن استقبال کنند؟

این البوم برای فروش ساخته نشده و هیچ رقابتی هم برای حاضرین در آن وجود ندارد. آلبوم قابل احترامی است و به نظرم مورد توجه قرار می‌گیرد.

در مورد ستاره‌هایی هم که در این آلبوم حضور دارند صحبت می‌کنید. اصلا بقیه کار‌ها را شنیده‌اید؟

همه از دوستان خوب من هستند. آقای آسرایی که از بزرگان ما هستند و شهاب و بهنام که از دوستان خوب من‌اند. اقای چاوشی و فرزین هم که مثل همیشه خوب بوده‌اند. به نظرم مجموعه چون «دلی» است، می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

ظاهرا این آلبوم پدیده جوانی را هم قرار است به بازار موسیقی کشور معرفی کند.

بله. شاهد صادقپور جوانی شایسته و پر انرژی است که قطعا آینده درخشانی را هم خواهد داشت.

حرفی مانده؟

برگ سبزی ست تحفه درویش. چه کند بی‌نوا همین دارد. آنرا تقدیم می‌کنم که همه خانواده‌های شهدا و جانبازان و کسانی که در همه سالهای جنگ، جنگیدند تا ما روزهایی پر از آرامش را تجربه کنیم.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
کولاک را بیشتر از دیگر آلبوم‌هایم دوست دارم

علی اصحابی طی صحبت‌هایی که با خبرنگار موسیقی ما داشت، رضایت خود از انتشار جدید‌ترین آلبوم خود را اعلام کرد و در این رابطه گفت: از بازتاب آلبوم «کولاک» راضی‌ام. چون هم پخش خوبی داشته و هم اینکه تا کنون توانسته خوب بفروشد.

این خواننده در ادامه دلیل فروش خوب این آلبوم نسبت به آلبوم‌های قبلی‌اش این گونه توصیف کرد: «کولاک» وجه تمایز زیادی با دیگر آلبوم‌هایم دارد. مثلا آلبوم دوم من به دلیل اینکه مدت زمان زیادی را صرف دریافت مجوز کرد هرگز نتوانست آن چیزی باشد که می‌خواستم. اما «کولاک» را در آذرماه سال ۸۹ کلید زدم و امسال توانست وارد بازار شود. بنابراین بین آنچه من ساخته بودم و آنچه بازار نیاز داشت، فاصله زیادی نیست.

اصحابی در ادامه علت استفاده از ریتم‌ها و آهنگهای ایرانی را علاقه شخصی خود اعلام کرد و در ادامه گفت: مردم ایران دوست دارند ایرانی بشنوند و به آواز و آهنگ‌های ایرانی روی خوش نشان می‌دهند. من سعی کردم در این آلبوم پاپ، کمی هم به سلیقه مردم نزدیک شوم و همین موجب شد تا آلبومم یک آلبوم پاپ –سنتی شود. تنظیم‌های آن را نیز به کوشان حداد سپردم. چرا که نه من، بلکه همه متخصصان و صاحب نظران حوزه موسیقی معتقدند که کوشان در حد بین المللی کار تنظیم را انجام می‌دهد.

وی همچنین گفت: تنظیم‌های کوشان حداد به حدی قابل قبول است که من با خیال راحت تنظیم‌ها را به او سپردم. همه اذعان دارند که او یک موزیسین حرفه‌ای است و من به همکاری با او افتخار می‌کنم.. او نه تنها در امر تنظیم بلکه در میکس و مس‌تر هم بی‌نظیر است. ضمن اینکه باید بگویم «کولاک» را بیشتر از دیگر آلبوم‌هایم دوست دارم.

به گفته اصحابی آلبوم «کولاک» حاوی ۱۰ قطعه است که ترانه‌های آن توسط خود اصحابی، عبدالجبار کاکایی، هادی اصحابی، یاحا کاشانی، اشکان راد و روح الله احمدی سروده شده است.

گفتنی است که تمامی قطعات این آلبوم را علی اصحابی ساخته و تنظیم‌های آن به غیر از کوشان حداد توسط عابد بسطامی، بابک مافی، پیام شمس، فرهاد جوادی و امیر حیدری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تیکه تیکه، چی شده؟ مغرور، خدا، تو نزدکی، شهر خاموش، سهم، بایست و ایران عنوان قطعات این آلبوم هستند.

اصحابی که قرار بود در تاریخ ۲ و ۳ آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای کنسرت بپردازد، به دلیل پر بودن این سالن، موفق به انجام این کنسرت در این سالن نشد. به همین دلیل به اجبار کنسرت خود را طی همین شب‌ها به اضافه ۴ آذرماه در اریکه ایرانیان برگزار می‌کند.

کنسرت وی در روزهای ۲ و۳و ۴ آذرماه هر شب دو سانس در اریکه ایرانیان برگزار می‌شود که قطعاتی از آلبوم جدید را نیز در آن اجرا خواهد کرد.

از این خواننده تا کنون آلبوم‌های «تو راست می‌گی» و «لاف عاشقی» منتشر شده است و «کولاک» سومین آلبوم او محسوب می‌شود.


منبع : اختصاصی سایت موسیقی ما
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
آلبوم جدید محسن چاوشی

محسن چاوشی مشغول کار بر روی آلبوم جدید خویش است.

این آلبوم پرچم سفید نام دارد.

در این آلبوم 1 قطعه فولک گنجانده شده است ، اسلام ولی محمدی و حمید رزاقی هریک با یک ترانه در این آلبوم حضور دارند وترانه باقی قطعات را حسین صفا سروده است.

تنظیم کنندگان این آلبوم :

محسن چاوشی

کوشان حداد


و

AMIROX

Amirox تنظیم کننده جدیدی است که در اولین فعالیت حرفه ای خود با محسن چاوشی همکاری دارد و فضایی متفاوت را در این آلبوم رقم زده است.اطلاعات تکمیلی درمورد این تنظیم کننده به زودی در اختیارتان قرار می گیرد.

هنوز تاریخ انتشار این اثر متفاوت و شنیدنی محسن چاوشی مشخص نیست در صورت قطعی شدن به اطلاعتان خواهد رسید.

کوتاه از آلبوم من خود آن سیزدهم :

طبق اعلام تهیه کننده این اثر ٰ آلبوم من خود آن سیزدهم بعد از ایام محرم و صفر منتشر خواهد شد.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
اولین البوم مجاز سامان جلیلی در راه است ..

اولین البوم مجاز سامان جلیلی " پرتگاه " نام گذاری شد
ولی از اونجایی که تجربه نشون داده که بسیاری از البوم های مجاز تا ورودشون به بازار دچار تغییر نام میشن نام (شعله دار) رو هم از ما داشته باشین




تنظیم آلبوم پرتگاه احتمالا توسط چهار تن از تنظیم کنندگان حرفه ای کشور انجام خواهد شد

کوشان حداد - شهاب اکبری - نیما وارسته - نیما علامه

اولین آلبوم مجاز سامان جلیلی شامل 11 آهنگ میباشد

تمامی شعر های این آلبوم از امید علیجانی میباشد


آهنگ سازی این آلبوم توسط سامان جلیلی انجام میشه

زمان انتشار این البوم بهار 91 پیش بینی شده
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
فراخوان استاد حسین خواجه امیری برای مخاطبان موسیقی؛
اسم آلبوم‌ ایرج را شما انتخاب کنید!


هفته گذشته برای اولین بار خبر انتشار آلبوم جدید استاد حسین خواجه امیری (ایرج) منتشر شد تا واکنش‌های جالب توجهی از سوی مخاطبان موسیقی نسبت به این اتفاق رخ دهد. استقبال به حدی بود که می‌شد به وضوح ولع مخاطبان موسیقی را برای شنیدن این ‌آلبوم حس کرد. با گذشت یک هفته از این خبر واکنش‌ها به آن همچنان ادامه دارد و همین باعث شد که جزئیات بیشتری از این آلبوم را متشر کنیم. در حین همین پی گیری‌ها بود که استاد پیشنهاد جالب توجهی را ارائه کرد و گفت دوست دارد اسم آلبوم‌اش را مخاطبان قدیمی خودش و دوستدارام موسیقی انتخاب کنند.

موسیقی ما با انتشار اطلاعاتی جدید از این آلبوم، از دوستداران «ایرج» دعوت می‌کند که در این فراخوان شرکت کنند که از بین نام قطعات آلبوم جدید این استاد قدیمی آواز ایران، اسم پیشنهادیشان را برای این آلبوم انتخاب کنند.

شاید برایتان جالب باشد که آلبوم ایرج به هیچ وجه شباهتی به کارهای قبلی این خواننده ندارد و در فضایی کاملا پاپ تولید و ارائه شده است. آلبومی با تمام مولفه‌های آلبوم‌های پاپ و موسیقی و تنظیمی به روز. از همه سبک‌ها می‌شود در این آلبوم دید ولی نقطه اوجش را بدون شک باید در قطعات تند و ریتمیکی شاهد بود که ایرج برای اولین بار سمت آن‌ها رفته و به خوبی هم از پس آن‌ها بر آمده.

وقتی ایرج «جز» می‌خواند!

چشم‌هایتان را ببندید و یک موسیقی «جز» تند و ریتمیک را در ذهنتان تجسم کنید. شعری با این ترجیع بند که می‌گوید: «اشک نشینه تو چشمات / الهی بد نبینی / الهی که چشم انتظار/ حتی یه روز نشینی...» را هم روی آن ملودی بگذارید و بعد صدای گرم و گیرای ایرج را تصور کنید که بدون هیچ تغییری می‌خواند و اوج می‌گیرد.
صدا‌‌ همان صدا است. شاید پیر‌تر شده ولی نفس‌‌ همان نفس است. در اوج و فرود‌ها با وسواسی عجیب پیش رفته و نمی‌شود هیچ ایرادی از آن گفت. اگر نوستالژی‌هایی چون «پیرهن صورتی» و «پرنده» را گوش کرده باشید و حالا با‌‌ همان طرز فکر و پیش زمینه ذهنی سراغ آلبوم جدید ایرج بروید، تغییراتی گسترده و مشهود را متوجه خواهید شد. تغییراتی که می‌شود از آن به هر چه نزدیک‌تر شدن به سلیقه روز مخاطبان موسیقی یاد کرد.

جزئیات آلبوم

این آلبوم ۸ قطعه دارد که که ۵ قطعه از آن در فضایی کاملا پاپ ساخته شده است. سه قطعه د یگر این البوم را هم ایرج در‌‌ همان فضاهای کوچه بازاری قدیمی خوانده که پیش بینی می‌شود مخاطبان نسل‌های قدیمی موسیقی ایرانی ارتباط خوبی بتوانند با آن برقرار کنند. همه قطعات این آلبوم بر خلاف صحبت‌هایی درباره بازخوانی قطعات قدیمی در این آلبوم شده بود، آثار جدیدی هستند که برای اولین بار است که آن‌ها را با صدای ایرج می‌شنویم.

آهنگساز و تنظیم کننده همه قطعات این آلبوم «بهنام خدارحمی» است. تهیه کننده آلبوم اعتقاد دارد تلاشهایی که این موزیسین برای آلبوم انجام داده واقعا ستودنی است و سهم بزرگی از این آلبوم را باید به حساب او گذاشت. ترانه سرای این آلبوم هم «نسرین سیفی» است.

اسم آلبوم را شما انتخاب کنید!

برای حضور در این فراخوان شماره قطعه‌ای که بیشتر نامش را دوست دارید را به ۳۰۰۰۴۵۰۸۰۱ بفرستید. این شماره پیامک، از سوی موسسه صاحب امتیاز آلبوم به صورت کاملا اختصاصی به هواداران «ایرج» اختصاص داده شده است و علاوه بر حضور در این فراخوان مخاطبان وی می‌توانند هر انتقاد یا پیشنهادی را هم که دارند را به این شماره ارسال نمایند. سامانه طوری تعریف شده که قابلیت تفکیک نتایج نظرسنجی را از انتقاد‌ها و پیشنهادات دارد. گفتنی ست کسانی که در این نظرسنجی شرکت می‌کنند به صورت هفتگی از نتایج این فراخوان مطلع خواهند شد.

شماره قطعات:

۱- قصه زندگی
۲- قسم
۳- زنگی بزن
۴- غصه نخور عزیزم
۵- بی تو می‌رم
۶- دلخون
۷- بگو


توضیح: قطعه «قصه زندگی» با دو تنظیم در آلبوم قرار دارد.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
اخبار موسیقی مجاز !!

آلبوم نفس گیر با صدای مسعود سعیدی به زودی منتشر می شود .

بعد از منتفی شدن انتشار آلبومی که مسعود سعیدی قرار بود با نام 300 وارد بازار کند آلبوم جدید با نام «نفس گیر» به زودی منتشر خواهد شد . این اثر شامل 12 قطعه به نام‌های «نفس‌گیر»، «نقطه‌چین»، «دوستم نداری»، «عاشق تو بودن» و... است که توسط یاحا کاشانی، محسن یگانه و سمیه کاویانی سروده شده‌اند و موسیقی آن ساخته کوشان حداد، شهاب اکبری، محسن یگانه، مهرتاش سعیدی، مجید اصلاحی، عابد بسطامی و علی دیباج است که البته خواننده آلبوم، دو ترانه و چهار ملودی از آثار خود را نیز در آلبوم «نفس‌گیر» ارائه داده است.
علیرضا سعیدی ، پدر مسعود سعیدی در کنار شاهرخ شریفی تهیه کنندگی این آلبوم را برعهده داشته اند ... لازم به ذکر است که این آلبوم در استودیو آفاق توسط شاهرخ شریفی صدابرداری، میکس و مسترینگ شده است که کوشان حداد و مجید اصلاحی ایشان را در این زمینه یاری داده‌اند . منتظر این آلبوم پرستاره باشید ...

---------------------------------------------------------------------------
تولید آلبوم جدید امین رستمی با نام شش به پایان رسیده

ودر حال سپری کردن مراحل قانونی اخذ مجوز در وزارت ارشاد میباشد.

آهنگسازی کلیه ی قطعات به عهده امین رستمی بوده است

تنظیم کنندگان آلبوم شش :کوشان حداد مهران خالصی مسیح حمیدی

بهزاد عبداللهی امیر سرگزی و امین رستمی ...

ترانه سرایان آلبوم شش : فرید احمدی علیرضا پیروزی علی بحرینی فوژان برقیان امین رستمـی

به زودی شاهد این آلبوم شنیدنی در بازار موسیقی خواهید بود .....
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
جدیدترین آلبوم محسن چاوشی با نام پرچم سفید



آلبوم جدید محسن چاوشی پرچم سفید نام دارد که این اسم برگرفته از نام یک ترک این آلبوم می باشد و این اثر یاد آور تلخ ترین خاطره ی محسن چاوشی در دوران جنگ است، ترانه ی آن را همدم تنهایی های محسن چاوشی یعنی حسین صفا سروده و خود محسن آن را تنظیم کرده که به گفته وی تمام احساسش در این اثر گنجانده شده و این خبر در زمانی از سوی سایت رسمی پخش شد که همگی منتظر آلبوم جاودانه ی من خود آن سیزدهم بودیم و در ابتدا گمان می رفت که این اثر جایگزین سیزده شود ولی با توجه به شرایط چنین نشد و آلبوم من خود آن سیزدهم بعد از ایام عزا داری و در بهمن یا اسفند ماه وارد بازار خواهد شد که باز هم قطعی قطعی نست و هر وقت خبر از تیزر یا دمو آلبوم شد دیگر شکی در آن نیست که امسال طلسم چهار ساله ی سیزده شکسته می شود و می توانیم با آن عشق بازی کنیم.اما امسال هم سیزده نخواهد آمد!

اما محسن چاوشی در این آلبوم کاملا متفاوت ظاهر خواهد شد و تنظیم کننده ی جوانی که اولین تجربه ی حضور حرفه ای خود را در بازار موسیقی با محسن چاوشی تجربه خواهد کرد نام آن AMIROX خواهد بود و تنظیم های بسیار جذاب و متفاوتی را انجام داده که به زودی در مورد آن کاملا بحث خواهیم کرد و اما تنظیم کننده دیگر آلبوم نامِ آشنایی همچون استاد موسیقی الکترونیک و شخص بین المللی این عرصه از موسیقی یعنی کوشان حداد خواهد بود که حرف های جدیدی را در سبک هاوس برای گفتن خواهد داشت، همچنین کاری در فضای متفاوت از کوشان خواهیم شنید که تعجب خواهید کرد و جالب اینجاست که بیشتر تنظیم ها را خود محسن چاوشی انجام داده که باعث نگرانی نیز هست و نه البته از بایت اینکه تنظیم هایی خوبی را شاهد نباشیم از بابت این که در حد جهانی نتوانیم حرفی با این تنظیم ها داشته باشیم زیرا در این آلبوم از سبک های تخصصی تری استفاده شده و اما پس از آن که تنظیم کنندگان آلبوم همین سه نفر اعلام شدند و جای خالی یک شخص احساس میشد ،خبر رسید که شهاب اکبری هم در این آلبوم حضور دارد و تنظیم کنندگان آلبوم به چهار نفر افزایش یافت و یک نوازنده ی جدید گیتار هم به نام شاهرخ پور میامی به جمع گروه آلبوم اضافه شد.

شاهرخ پورمیامی نوازنده ی گیتار الکتریک هم به این آلبوم اضافه شد و روی یک تنظیم محسن که احتمالا در سبک بلوز خواهد بود نوازندگی گیتار الکتریک را انجام داده که گفته میشود این ترک شاهکاری تکرار نشدنی است !

در بحث ترانه هم بیشتر بار سنگین ترانه بر دوش حسین صفا خواهد بود ، اسلام ولی محمدی و حمید رزاقی نیز هر کدام یک ترانه را در آلبوم خواهند داشت و خبری از امیر ارجینی در این آلبوم تا به این لحظه نیست،منتظر اسم دیگری در این مبحث باشید این پایان کار ترانه نخواهد بود.

سبک کلی آلبوم هم راک-بلوز -هاوس خواهد بود که یک قطعه ی فولک(محلی) نیز در آلبوم وجود داشت که از آلبوم حذف شد و که ارتباطی هم با بازار خرمشهر ندارشت و یکی از برگ برنده های آلبوم بود که احتمالا در سبک فولک-بلوز اجرا شده ،سبک ها بیشتر از این هم خواهد بود و در همین پست و احتمالا بعد از آلبوم من خود آن سیزدهم ، توضیحات جامعی در مورد این آلبوم خواهیم داد تا شما دوستان با سبک کاری این اثر متفاوت و شنیدنی آشنا بشید.

تعداد قطعات در آلبوم پرچم سفید 10 قطعه اعلام شد

تنظیم کننده ی جدید سینا حجازی هست و
دو تراک در آلبوم را تنظیم خواهد کرد!

قطعه ی فولک از آلبوم حذف شد!
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
معرفی کامل Amirox



امیر-اوکس متولد اسفند ماه 1365 هست و به درخواست خودش نام واقعیش فاش نمیشه!

امیر-اوکس از سنین پایین با کیبورد آشنایی پیدا کرد و دوستدار هنرمندانی چون سیاوش قمیشی و گوگوش بود و محسن چاوشی را از آلبوم نفرین و خود کشی ممنوع و سنتوری می شناخت و کارهای محسن را دنبال می کرد و سوالی که در ذهن وی بود این بود که چرا محسن چاوشی در سبک تخصصی الکترونیک گام بر نمی دارد که با آلبوم بی نظیر حریص و کارهای استثنایی کوشان به جواب خود رسید، او از کارهای خارجی و هنرمندان بنام دنیا یکی از طرفداران رابرت مایلز و آلبوم های سیب وحشی و آسمان آبی مایلز بود، وی عاشق موسیقی الکترونیک بود و این علاقه به کارهای مایلز پیش زمینه ای شد تا به طور تخصصی به یادگیری موسیقی الکترونیک و تنظیم آن رو بیاورد.

اما محسن چاوشی بعد از آلبوم حریص تعدادی از کارهای امیر-اوکس را می شنود و به او پیشنهاد می کند که یکی از کارها را تنظیم کند و نتیجه ی ان رضایت محسن چاوشی و حضور امیر-اوکس در آلبوم پرچم سفید بود.

سبک تنظیم امیر-اوکس در آلبوم پرچم سفید اکترونیک هاوس در شاخه Dirty Electro بوده و تنظیمی در این فضا را از او خواهیم شنید

محسن چاوشی اعتقاد دارد که Amirox یکی از استعداد های جوان و آینده دار موسیقی الکترونیک است.اين سبك از تلفيق دو سبك هاوس و الكترو اومده و از زماني كه با صداي خشن و خش دار اميخته شده اسم dirty electro بخودش گرفته
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
شهاب اکبری تنظیم کننده بهرام رادان، محسن چاوشی و محسن یگانه شد

این روز‌ها برای شهاب اکبری اگر چه روزهای چندان راحتی نیست ولی روزهای خاطره انگیزی خواهد بود. شهاب اکبری روزهای پایانی سال خود را به تنظیم قطعاتی برای خواننده‌های مختلف اختصاص داده که در واقع به نوعی گلچینشان کرده است. این آهنگساز و تنظیم کننده در خصوص همکاری خود با خواننده‌ها گفت: آلبوم «حباب» به خوانندگی محسن یگانه را در دست تنظیم دارم. در این آلبوم ۵ قطعه را من تنظیم می‌کنم.

حباب، عنوان سومین آلبوم محسن یگانه خواهد بود که قطعه‌ای با همین عنوان را در خود جای داده است. قرار بود این آلبوم در عید فطر سال ۹۰ منتشر و به دست علاقه مندان برسد.

اکبری در ادامه همکاری‌های اخیر خود گفت: در میان کارهای اخیرم یک قطعه با صدای بهرام رادان را رمیکس خواهم کرد که در آلبوم «روی دیگر من» منتشر می‌شود و یکی از قطعات آن است که البته در آلبومش نیست و فقط از رمیکس آن استفاده می‌شود. این قطعه «خداحافظ» نام دارد.

شهاب اکبری ادامه داد: در آلبوم محمد علیزاده نیز حضور پر رنگی دارم و تقریبا بخش عمده کار را من انجام می‌دهم. عنوان آلبوم علیزاده هنوز مشخص نشده است.

این تنظیم کننده که دوست و همکار همیشگی محسن چاوشی بوده و هست، درخصوص همکاری با این خواننده پرطرفدار نیز گفت: در آلبوم جدید محسن چاوشی نیز همکاری دارم و یک قطعه را برای او تنظیم کرده‌ام.
وی ادامه داد: غیر از آلبوم محسن یگانه تمامی این خواننده‌ها آلبوم‌های خود را قبل از عید منتشر می‌کنند ولی آلبوم یگانه برای بعداز عید راهی بازار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که همکاری همزمان با چند خواننده کار‌ها را یکنواخت می‌کند یا نه گفت: هیچ کدام از این تنظیم‌ها هیچ ربطی به دیگر قطعات نداشته و هر یک بر اساس صدای خواننده و ملودی‌ای که دارند تنظیم شده‌اند. بنابراین هیچ یک از آن‌ها شبیه به هم نبوده و در هر یک فضای متفاوت را علاوه بر اینکه من تجربه کرده‌ام، علاقه مندان نیز تجربه خواهند کرد.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
اوائل اسفند ماه منتشر می‌شود؛
«یه دنیا حرف...» اولین آلبوم «مهدی یغمایی»

اولین ‌البوم مهدی یغمایی به نام «یه دنیا حرف...» هفته اول اسفند در سراسر کشور منتشر می‌شود. برای ساخت و تولید این آلبوم دقیقا دو سال و پنج ماه وقت صرف شده و از بین ۴۰ قطعه تولیدی برای آن، نهایتا ۱۰ قطعه انتخاب شده است.

خود یغمایی درباره این‌ آلبوم اعتقاد دارد: «خیلی برای این آلبوم زحمت کشیده‌ام. فقط امیدوارم وسواس‌های من به کلیت آلبوم ضربه نزند و نتیجه مثبت داشته باشد. از تهیه کننده آلبوم بسیار ممنونم که در تمام مراحل از من پشتیبانی و حمایت کردند. در این آلبوم سعی کرده‌ام که یک مهدی یغمایی جدید باشم. با توجه به اینکه من در گذشته بیشتر موسیقی غربی و راک کار می‌کردم، همه سعی‌ام این بوده که در این آلبوم بیشتر به مولفه‌های موسیقی ایرانی نزدیک شوم و از آن بهره‌مند شوم. در عین حال برای همه سلیقه‌ها هم کار در البوم وجود دارد و به نظرم هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. به آینده آلبوم بسیار امیدوارم و دوست دارم آن موفقیتی که در ذهن‌ام هست در انتظار این آلبوم باشد.»

مهدی یغمایی برای اولین بار با آلبوم «سلام آقا» رسما وارد بازار موسیقی کشور شد و استقبال اهالی موسیقی از او باعث شد یغمایی خواننده تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» امسال هم بشود.

او پس از خواندن این تیتراژ موقعیت ویژه‌ای را در بین اهالی موسیقی به دست آورده و سرانجام قرار است نخستین البوم رسمی و شخصی‌اش به نام «یه دنیا حرف...» در بازار موسیقی کشور منتشر شود.

این خواننده قبل از اینکه نخستین آلبوم‌اش را روانه بازار کند با یک ‌البوم گروهی دیگر در بازار موسیقی حضور خواهد داشت و در «دلصدا» یک قطعه پر سر و صدا دارد. آلبومی که قرار است هفته آخر بهمن ماه در بازار موسیقی کشور منتشر شود و یغمایی در این البوم با بزرگانی چون محسن چاوشی، فرزاد فرزین، فریدون آسرایی و... حضور دارد.

هنرمندان قدیمی و نام آشنایی در این البوم حضور دارند که از آن جمله می‌توان در بخش ترانه به علی بحرینی اشاره کرد. در بخش ملودی هم خود یغمایی برای چند کار ملودی ساخته و علیرضا قرائی منش و امین قباد هم آثاری را داشته‌اند. تنظیم‌های این آلبوم هم بر عهده پوریا حیدری، میلاد اکبری و سعید سام است.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
صفحه  صفحه 4 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین » 
موسیقی ایرانی

اخبارهای موسیقی و سینمایی از هر گوشه دنیا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA