انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2

ایکس باکس 360


زن

 
اين هم رمز هاي تفنگ هاي جديد The Ballad of G-a-y Tony
Cheat: The Ballad of G.a.y Tony Weapon Pack

Call 486-555-0100 for the following weapons:

* Knife
* Advanced Pistol
* Explosion-Pellet Shotgun
* Silenced P90
* LMG
* Advanced Sniper
* Grenade Launcher
     
  
زن

 
رمز های بازی Bionic Commando Rearmed برای X360
این رمز ها رو باید توی منوی اصلی بازی بزنید
باز شدن اتاق مبارزه IGN
Up, Down, Y, X, X, Y, Down, Up, LB, LB, Start

باز شدن اتاق مبارزه EuroGamer
Down, Up, Down, Up, Left, LB, X, LB, X, Y, Start

باز شدن اتاق مبارزه Aaron Sedillo
Right, Down, Left, Up, Left Bumper, Right Bumper, Y, Y, X, X, Start

باز شدن اتاق مبارزه GamesRadar
Left Bumper, X, X, X, Right, Down, Left Bumper, Left, Y, Down, Start

رمز های Burnout Paradise
باید زمان بازی کردن کلید Start رو بزنید و بعد توی منو کلید RB رو بزنید و بعد توی اون صفحه این کد ها رو وارد کنید
ماشین Gamestop
B179 8M20 XA09 80FF

Steel Wheels GT
E60J 8Z7T MS8L 51U6

بازشدن ماشین Steel Wheels
G23X 5K8Q GX2V 04B1

بازشدن ماشین Best Buy. باید گواهی‌نامه رتبه A داشته باشید
Bestbuy

بازشدن ماشین Circuit City. باید گواهی‌نامه Burnout Paradise داشته باشید
Circuitcity

بازشدن ماشین Gamestop. باید گواهی‌نامه رتبه A داشته باشید
Gamestop

بازشدن ماشین Micromania. باید گواهی‌نامه کلاس C در Burnout Paradise داشته باشید
H211 1Z99 LZ00 00BB

بازشدن ماشین Pal Steel Wheels GT. باید گواهی‌نامه Burnout Paradise داشته باشید
Z891 4K88 IN25 79AA

بازشدن ماشین Walmart
walmart
     
  
زن

 
ضبط سه بعدی ویدیو و SlidePad برای نیتندو 3DS
شرکت نیتندو امروز اخبار جدیدی برای علاقمندان به کنسول بازی پرتابل 3DS داشت. یک آپدیت نرم افزاری به زودی این کنسول کوچک را قادر به فیلم برداری سه بعدی خواهد کرد. و سرویس eShop نیز به آن اضافه خواهد شد.

در ادامه کنفرانس خبری این شرکت خبر از ارایه یک افزونه سخت افزاری هم داد. 3DS Slide Pad مانند یک سینی است که کنسول بازی درون آن قرار میگیرد و دکمه کنترلی جدیدی را به کنسول اضافه می کند. این افزونه که با یک باطری AAA کار می کند با قیمتی حدود ۱۹ دلار از چند روز دیگر وارد بازار ژاپن خواهد شد.

چندین بازی جدید نیز در کنفرانس خبری امروز برای این کنسول معرفی شد که تعدادی از آنها با افزونه جدید کار خواهند کرد. به هر حال شرکت نیتندو در معرفی ابزارهای جانبی متنوع و گاهی عجیب شهرت به خصوصی دارد و بسیاری از طرفداران این شرکت هم آن را به خاطر همین ابزارهایش دوست دارند. باید ببینیم که این کنسول پرتابل چگونه با رقیب هایش مانند سونی رقابت خواهد کرد.
     
  
زن

 
با این نرم افزار pc خود را تبدیل به xbox 360 کنید ! (کاملا واقعی )
این نرم افزار شبیه ساز کنسول بازی xbox 360 , ps 2 هست که من با کلی زحمت پیداش کردم البته بگم بعضی از بازی ها xbox اجرا خواهند شد که لیستش تو سایت سیمولیتر فکر کنم باشه و به یک کامپیوتر خوب نیاز داره مثل کامپیوتر خودم :


  • گرافیک : 1گیگ
  • رم 4 گیگ
  • cpu عالی 2 هسته ای
  • هاردیسک : 500 گیگ
  • کارت صدا : فوق العاده مخصوص بازی (باند های پخش صدای 3 بعدی )

اگه کامپیوترتوتون با گرافیک 2 گیگ یا بالا تر داشته باشه تمام بازی ها اجرا می شوندالبته به اضافه رم عالی و سی پی یو خوب

البته این شبیه ساز برای ps2 هم میتوان استفاده کرد

من بزودی اگر بود راهنمای استفاده نیز می گذارم .

اگر مطلب ارزش سپاس را داشت پس سپاس کن !

سوالی دارید می توانید بپرسید؟


File Size: 63.7 MB


دانلود
     
  
زن

 
دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel برای XBOX360

در دو سال نیم پیش یعنی در اواسط سال ٢٠٠٩ میلادی کمپانی بازیسازی ubisoft بازی ندای خوارز: کارتل در عصر جدید و در دنیایی مشابه به غرب وحشی کابوی‌ها رخ می‌دهد. سفری خونین از شهرهای لوس آنجلس آمریکا تا خوارز مکزیک در داستانی دلیرانه با شخصیت‌هایی جالب توجه و انتخاب‌های بسیار متنوع در گیم پلی بازی. عدالت را در این تیراندازی وسترن در دست بگیرید . بعد از ۳ سال از منتشر ساختن اولین عنوان از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez تصمیم بر این گرفت که عنوانی خارق العاده ای دیگری را به منظور ادامه ای بر بازی رایانه ای Call of Juarez منتشر کند و در زمانی که بازی رایانه ای Call of Juarez: Bound منتشر گرداند مورد تقدیر سازمان ها قرار گرفت و در طرفی دیگر توانست نمرات بالای را دریافت کند و این بدین معنا بود که سری بازی های رایانه ای Call of Juarez سری محبوبی است و بالاخره بعد از ۲ سال از انتشار دومین عنوان این سری از بازی های رایانه ای یعنی در سال ۲۰۱۱ میلادی کمپانی بازیسازی ubisoft تصمیم بر این گرفت که سومین عنوان از سری بازی های رایانه ای وسترنی Call of Juarez را رونمایی کند. بازی رایانه ای Call of Juarez: The Cartel سومین عنوان از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez است.
|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|
|بازی به صورت Region Free می باشد|



نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :
1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.
۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.
۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود بازی در پست پایین
     
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2 
بازی های کامپیوتری

ایکس باکس 360

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA