انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موبایل
  
صفحه  صفحه 3 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین »

ترفندهای موبایل


مرد

 
اجرای فایل های DAT روی گوشی های موبایل
تا به حال شده که بخواید فایل هایی به غیر از mp3 و...که گوشیتون اونرو نمیشناسه رو به وسیله گوشیتون اجرا کنید...حتما برای حل این مشکل نرم افزاری مثل Core player و run و... نرم افزار های متععددی را اجرا کردید با کمک این ترفند میتونید این کار رو عملی کنید.

ترفند اجرای فایل های DAT روی گوشی های موبایل


فایل های .DAT را نه گوشی می تونه بخو نه و نه نرم افزار های دیگه ...برای اینکار راه حلی برای مشکل شما می گم.

شاید نرم افزار core player نتونه فرمت DAT رو بخونه اما فرمت mpg رو که می تونه بخونه.

براید اینکه شما بتونید فایل DAT رو روی گوشیتون اجرا کنید فقط کافیه که پسوند فایل dat رو به mpg تغییر بدید ....برای اینکار به filemaneger گوشی بروید و فایل *.DAT رو rename کنید به *.mpg بعد که این کار را کردید به نرم افزار Core player برید و فایل مورد نظرو اجرا کنید.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
ترفند فرستادن بلوتوث برای چند نفر به طور هم زمان
ترفند فرستادن بلوتوث برای چند نفر به طور هم زمان که در سایت فارسی موبایل به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

ترفند فرستادن بلوتوث برای چند نفر به طور هم زمان


راه استفاده از این ترفند خیلی ساده و راحته.
فقط کافیه که روی گوشیتون از ۲ یا ۳ فایل مننجر استفاده کنید.
با استفاده از این هر فایل مننجر شما میتونید اهنگ یا هر چیزی رو برا دیگری به راحتی بلوتوث کنید.
برا اینکه بتونید همزمان برای چند نفر بلوتوث بفرستید باید از هر فایل مننجر به یک فرد بلوتوث بفرستید به طور ساده تر:
برای نفر اول از فایل مننجر خود گوشی یک فایل رو برای یکی میفرستید در حین ارسال با نگه داشتن دکمه منو از برنامه خارج میشید و وارد یه فایل مننجر دیگه مثل X-ploreمیشید و یه فایلو برای نفر بعدی بفرستید.
دوباره با نگه داشتن کلید منو از برنامه خارج شده و به یه فایل مننجر دیگه مثل Y-Brows میشید و باز مراحل فرستادن فایل مورد نظرو طی میکنید.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
غیر فعال کردن گوشی دزدیده شده
با این ترفند بسیار کاربردی میتوانید گوشی خود را که گم شده است برای همیشه غیر فعال کنید. شاید گوشی خود را گم کرده باشید و شخص دیگری گوشی شما را پیدا کرده باشد و آن را به شما پس دهد اما شما میتوانید برای جلوگیری از سوء استفاده از گوشیتان میتوانید با این ترفند گوشی خود را غیر فعال کنید.


برای اینکار باید کار های زیر رو انجام بدید اما بدونید که اگر گوشی دوباره هم به دستتون برسه دیگه فایده نداره چون اون گوشی کار نمیکنه برای چک کردن شماره سریال موبایل خود، کلید های زیر را به ترتیب فشار دهید (بدون فاصله) : * # ۰ ۶ # یک کد دیجیتالی روی صفحه نمایش ظاهر می شود.این شماره مختص دستگاه شما است. این شماره را یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید. هنگامیکه موبایل شما دزدیده می شود، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آنها بدهید. سپس آنها قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند حتی اگر دزدها SIM کارت را عوض کرده باشند.

تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. شما ممکن است نتوانید موبایل خود را بازپس گیرید، اما حداقل می دانید شخصی که آنرا دزدیده است دیگر نمی تواند از آن استفاده کند یا آنرا بفروشد.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
کد تقلب بازی بونس نوکیا 1208 1661
خوب مي دونيد كه بازي بونس يا همون توپ قرمز پيشفرض رو گوشي هاي نوكيا 1208 و 1200 و 1661و 1662 و ديگر گوشي ها نصب شده است.

و حتما خيلي هاتون اين بازي رو تموم كرديد و يا مي خواهيد تمومش كنيد.

هر دو گروه توجه كنيد با كد زير مي توانيد جانتان را براي هميشه از دست گل ميخك ها و دشمن نجات دهيد.

چطور؟

توجه كنيد كد787898 را در محيط داخل گيم از صفحه موبايل خود شماره گيري كنيد پشت ير هم و بي وقفه...

حالا تا هر وقت كه دوست داريد بپريد رو دشمن ديگه نمي بازيد.

اين كد باعث از كار افتادن اثر دشمن مي شود .
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
تست گوشيهاي سوني اريكسون،
R=راست
L=چپ
خوب اين كد
*R*LL*L*
ميزان كاركرد گوشي و سالم بودن قطعات سخت افزاري
مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم
     
  
مرد

 
استفاده از حروف گچپژ در موبایل
لازم به ذکر است اين ترفند بر روي گوشيهايي که زبان عربي رو ساپورت مي کنن , سازگار مي باشد.اولين کار مهمي که بايد انجام داد اينه که چهار کلمه که با حروف گ چ پ ژ ، شروع مي شوند را به طريقي وارد گوشي کرد
( اگه اين کار رو با يک گوشي ديگه که اين حروف رو ساپورت مي کنه انجام بديد خيلي کار شما رو راحت تر مي کنه . مثل نوشتن اين کلمه در گوشي ديگر و ارسال آنها به گوشي شما بوسيله پيامک)

بعد از اينکه اين کلمه ها رو مثل :پا ، ژاله ، چين ، گل - به گوشي خودتون انتقال داديد آن ها را با کليد مداد ، copy کرده و در notepad ، paste کنيد .

در مرحله بعدي يکي از کلمه ها مثل گل ، رو از notepad کپي کرده و به قسمت پيامک مي رويم .
در قسمت نوشتاري پيامک ، زبان عربي را انتخاب کرده . و سپس از آن قسمت ديکشنري رو فعال مي کنيم ( Predictive text on )رو On مي کنيم ( اين کار را مي شود با کليد مداد نيز انجام داد ) سپس کليد مداد رو يک بار ديگه مي زنيم و اولين گزينه يعني Predictive text رو که انتخاب کنيم سمت راست آن يک منوي ظاهر مي شود که insert word رو انتخاب مي کنيم .

در اين مرحله کلمه گل را که از notepad کپي کرده ايم در اين قسمت paste مي کنيم و ok را ميزنيم ( براي paste کردن از گرفتن چند ثانيه کليد مداد و بعد از آن ظاهر شدن کلمه paste و زدن کليد مربوط به paste استفاده مي کنيم .

در بيشتر گوشيهاي جديد مي توان به جاي مداد از کليد # استفاده کرد.

خوب ، سه کلمه ديگر را به همين طريق وارد ديکشنري مي کنيم ( ساده است ) خوبي اين روش اين مورد مي باشد که که از اين مرحله به قبل فقط يک بار براي هميشه انجام مي شود و در مواقع ديگر لازم نيست .

( حتي بعد از خاموش و روشن کردن گوشي هم لازم نيست يک بار ديگر اين مراحل را تکرار کرد)
مراحل بعد : وقتي چهار کلمه را به همان روش ذکر شده وارد کرديد ، مي رسيم به نوشتن پيامکهاي شامل حروف فارسي .

هنگام وارد شدن به محيط نوشتاري پيامک ، اگر بخواهيم که مثلا از حرف گ در نوشته خود استفاده کنيم . براي اين کار اول ديکشنري را فعال مي کنيم که براي بيشتر گوشي ها براي فعال کردن سريع اين گزينه از کليد # استفاده مي کنيم (
وقتي که ديکشنري رو فعال کرديم ، براي استفاده از حرف گ يک بار عدد شماره 8را مي زنيم و بلافاصله چند بار پشت سر هم کليد * را فشار مي دهيم . سپس به حرف گ مي رسيم .

هنگامي که حرف گ نوشته شد ، ديگر به کليد * دست نمي زنيم . خوب اين از حرف گ .
براي ادامه نوشتن ديکشنري را غير فعال مي کنيم و به نوشتن خود ادامه مي دهيم . همين طور براي نوشتن حروف ديگر :

براي نوشتن حرف گ : زدن عدد 8 و بلافاصله بعد از آن پنج بار زدن کليد *
براي نوشتن حرف چ : زدن عدد6 و بلافاصله بعد از آن چهار بار زدن کليد *
براي نوشتن حرف پ : زدن عدد 2 و بلافاصله بعد از آن پنج بار زدن کليد *
براي نوشتن حرف ژ : زدن عدد 5و بلافاصله بعد از آن پنج بار زدن کليد *
من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  ویرایش شده توسط: joki6   
مرد

 
#۲۸۲۰#× ورزن بلوتوث #۹۹۹۰#×تست بلوتوث

----------------------------------------------------

در اینجا قصد داریم به شما چندین نکته بسیار مهم را آموزش بدهیم ، که هنگام خرید گوشی های نوکیا باید به آن ها
توجه کنید تا از اصل بودن گوشی مطمئن شوید. نکته هایی که ممکن است در صورت رعایت نکردن آنها پشیمان شوید!

مواردی که در هنگام خرید گوشی های نوکیای اصل باید توجه کرد:
۱- بر روی جعبه هر گوشی نام کشور سازنده نوشته شده است. دقت کنید ساخت کشور فنلاند باشد.
۲- با زدن کد #۰۶#* شماره سریال گوشی را نگاه کنید تا رقم هفتم و هشتم آن صفر باشد.
۳- کد #۰۰۰۰#* را بزنید و مطمئن شوید ورژن گوشی بالای ۴ است.
از امروز این آیدی رو به بکی از دوستان واگذار کردم ...درپناه دوست
فرشاد
     
  

 
من عاشق سینه بزرگم
     
  

 
پیدا کردن افراد
با کلیک روی لینک زیر وارد سایتی می شوید که به صورت آزمایشی این خدمات را برای اولین بار و برای مدت سی روز ارایهمی دهد.
http://www.themobiletracker.com/english/index.html
دقت کنیددر باکس اول کد کشور ایران را بدون صفر اولش وارد کنید. یعنی وارد کنید نود و هشت.در باکس دوم هم شماره موبایل فرد مورد نظرتان را بدون صفر اولش وارد کنید.در ظرف چند ثانیه این وب سایت با کمک ماهواره موقعیت فرد مورد نظر را همانند نرم افزار گوگل ارت به شما نشان می دهد. اینکه آن فرد الان کجاست؟ در کدام شهر، کدام خیابان، کدام کوچه و کدام خانه است. باور نکردنیست.
من عاشق سینه بزرگم
     
  
مرد

 
نکات بسیار جالب برای گرفتن عکس با موبایل

این روزها هر جا که می‌روی، چند نفری را می‌بینی که با تلفن همراه خود مشغول عکاسی هستند. اگر به اماکن باستانی و دیدنی بروید که قضیه پررنگ تر هم می‌شود. تقریبا بیشتر کسانی که می‌خواهند تازه گوشی موبایل بخرند، داشتن دوربین برایشان موضوع مهمی است و البته اگر این وسیله را قبلا داشته باشند، این دفعه به کیفیت دوربین هم فکر می کنند. با این همه یک نکته همواره مغفول می‌ماند، چطور باید با دوربین تلفن همراه عکسی با کیفیت بگیریم؟ اشتباه نکنید، منظور روش کار با گوشی نیست; بلکه چگونگی گرفتن یک عکس خوب، مدنظر است. اگر تلفن همراه شما دوربین عکاسی دارد و یا قصد خرید گوشی با این امکان را دارید، حتما به نکات زیر برای عکاسی بهتر، توجه کنید:

۱) گوشی هایی که دوربین عکاسی دارند، معمولا گران تر از انواع دیگر هستند، البته این درجه گرانی، با توجه به قدرت دوربین تغییر می کند ولی در هر صورت شما پول دوربین گوشی را پرداخت کرده اید، پس حتما از آن استفاده کنید! تعجب نکنید، هستند کسانی که گوشی دوربین دار دارند ولی از آن استفاده نمی‌کنند.

۲) حالا که قرار است از دوربین گوشی تان استفاده کنید، پس بعنوان اولین کار، لنز دوربین را تمیز کنید. دوربین های عکاسی معمولا درپوش مخصوص لنز دارند، اما دوربین های روی گوشی معمولا چنین نیستند و اثر انگشت یا خاک بسیار روی آنها دیده می‌شود. لنز دوربین را با یک دستمال نخی یا دستمال عینک تمیز کنید.

۳) به فاصله خود و سوژه عکاسی توجه کنید. یکی از مشکلات اساسی در عکس هایی که توسط دوربین های موبایل گرفته می شوند، فاصله زیاد با سوژه است.

۴) درست است که باید به سوژه نزدیک باشید، اما نه آنقدر که همه چیز از حالت طبیعی خارج شود. مخصوصا اگر از صورت یک نفر می خواهید عکس بگیرید، تنظیم فاصله بسیار مهم است.

۵) بصورت فیزیکی به سوژه نزدیک شوید، نه با زوم دستگاه. زوم دیجیتال، عکس بهتری به شما نمی‌دهد. بهتر است عکس خود را بگیرید و بعد با استفاده از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، هر قسمت را که تمایل داشتید جدا کنید.

۶) پس از تنظیم فاصله نوبت تنظیم نور است، حتما می‌دانید که هرچه نور تابیده شده به سوژه بیشتر باشد، عکس واضح تری خواهید داشت. این موضوع در همه دوربین ها یکسان بوده و برای همین است که عکاسان از فلش استفاده می کنند. این روزها موبایل هایی به بازار آمده که یا فلش دارند و یا امکان نصب این وسیله روی آنها طراحی شده است; اما اگر گوشی شما این امکان را ندارد، حتما نور محیط را زیاد کنید. مثلا در روز به فضای باز بروید و یا در شب همه چراغ ها را روشن کنید. البته توجه داشته باشید که افراط در هیچ کاری خوب نیست; ا زجمله نورپردازی.

۷) می‌دانید که نور سفید، مخلوط چند رنگ است. گاهی اوقات این نور در برخورد با عدسی دوربین تجزیه شده و عکس شما را بدرنگ می کند. برای رهایی از این مشکل، از امکانی به نام Balance White استفاده کنید. معادل فارسی این اصطلاح، «تراز سفیدی» است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تن مایه های رنگی اضافی را از نور محیط گرفته و عکس هایی با رنگ طبیعی بگیرید.

۸ ) ثابت بودن دوربین مسئله بسیار مهمی است. بسیاری از عکاسان، پایه های با قابلیت حمل آسان دارند که در هر نقطه ای آن را بر زمین می گذارند. عکاسی با دوربین تلفن همراه این امکان را از شما می گیرد پس بهتر است با روش های دیگری، این ثبات را به دست آورید، مثلا می توانید دستی که دوربین در آن است را با دست دیگر نگه دارید یا به جایی تکیه دهید.

۹) تا زمانی که عکس ثبت نشده، تکان نخورید. برخی از دوربین ها وقفه شاتر طولانی دارند. پس هنگامی که دکمه را فشار دادید، ثابت بمانید تا عکس گرفته شده را روی صفحه ببینید.

۱۰) خاصیت دوربین دیجیتالی اینست که می توان به هر تعداد عکس انداخت یا چون فیلم وجود ندارد و شما هزینه ای نمی‌دهید. از سوی دیگر عکاسی یک هنر بسیار تجربی است و دیگر اینکه عکاسی با هر دوربین، لم خاص خود را دارد. پس آنقدر عکس بگیرید تا با دوربین موبایل تان آشنا شوید.

۱۱) برخی دوربین های موبایل به شما این امکان را می دهند که وضوح عکس تان را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که همیشه وضوح بالا بهتر است.

۱۲) در هر حال اگر از عکس خود راضی نیستید، در دور انداختن آن لحظه ای درنگ کنید. افزایش کیفیت یک عکس با استفاده از نرم افزارهای موجود در گوشی و یا نرم افزارهای کامپیوتری کار چندان ساده ای نیست. در صورتی که به سادگی می توان یک عکس جدید بگیرید.

۱۳) هر روز بر میزان حافظه گوشی تلفن همراه افزوده می‌شود. به اضافه اینکه شما می توانید از حافظه های جانبی هم استفاده کنید. با این همه بهتر است که عکس های خود را در اولین فرصت به کامپیوتر منتقل کنید. این کار، خطر از بین رفتن عکس ها را کاهش می دهد به اضافه اینکه افراد ناباب را هم در دزدیدن عکس های شما ناکام می‌گذارد.

۱۴) اگر کیفیت تصویر دوربین شما بالا است می توانید عکس هایتان را چاپ کنید. برای این کار استفاده از فوتو پرینتر، بهترین روش است.

۱۵) خلاصه اینکه در صورتیکه کیفیت تصویر دوربین شما بالا نیست، از خیر چاپ عکس بگذرید که دور ریختن پول است.
     
  
صفحه  صفحه 3 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین » 
موبایل

ترفندهای موبایل

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA