انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 12 از 34:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  33  34  پسین »

Confectionery | شیرینی پزی


زن

 
طرز تهیه باقلوا گل رز قزوین

باقلوا را می توانید در فر هم تهیه کنید. به این ترتیب که بعد از پیچیدن باقلوا، آن ها را در سینی فر قرار داده و به مدت 20 دقیقه با حرارت 300 درجه در طبقه وسط فر بپزید....




مواد لازم:

- شیر نصف پیمانه(80 گرم)

- بیکینگ پودر یک دوم قاشق چای خوری

- نمک یک هشتم قاشق چای خوری

- کره 3 قاشق غذاخوری

- زرده تخم مرغ 2 عدد

- آرد الک شده 225 گرم

مواد لازم برای داخل باقلوا:

- پودر پسته 2 پیمانه

- گلاب 2 قاشق غذاخوری

- پودر قند یک پیمانه

- هل 1 قاشق چای خوری

مواد لازم برای شربت باقلوا:

- شکر یک پیمانه(150 گرم)

- آب نصف پیمانه(70 گرم)

- گلاب یک چهارم پیمانه(40 گرم)

- جوهر لیمو یک چهارم قاشق چای خوری

طرز تهیه :



بیکینگ پودر و نمک را در شیر حل کرده و با سه قاشق کره و زرده تخم مرغ خوب مخلوط کنید. آرد را کم کم اضافه نموده تا خمیر لطیفی به دست آید. خمیر را در کیسه فریزر قرار دهید و دو ساعت بگذارید بماند تا خمیر ور بیاید. سپس به اندازه یک گردو از خمیر برداشته و با وردنه به شکل مربع باز کنید. - مواد داخل باقلوا را با هم مخلوط کرده و به اندازه یک قاشق از مواد مخلوط شده را روی خمیر باز شده قرار دهید و چهار گوشه خمیر را به طرف بالا جمع نموده و یک پیچ به آن بدهید و لبه های آن را برگردانید تا به شکل گل رز درآید و در روغن فراوان سرخ کرده، سپس در شربت بیندازید تا شیره به خورد آن برود. سپس روی آن پودر پسته بزیرید.

طرز تهیه شربت باقلوا:

شکر، آب، گلاب و جوهر لیمو را مخلوط کرده، روی حرارت قرار دهید تا اندکی بجوشد و کمی غلیظ شود.

تهیه باقلوا در فر:

باقلوا را می توانید در فر هم تهیه کنید. به این ترتیب که بعد از پیچیدن باقلوا، آن ها را در سینی فر قرار داده و به مدت 20 دقیقه با حرارت 300 درجه در طبقه وسط فر بپزید. کمی که لبه نان باقلوا تغییر رنگ داد، از فر خارج نموده و روی آن پودر قند بپاشید
     
  
زن

 
طرزتهیه باسلق

در یک ظرف تفلون نشاسته را با آب سرد حل کرده و سپس روی حرارت ملایم گذاشته تا کاملا حل شود باید خیلی مراقب بود تا گلوله نشود...



● مواد لازم :
▪ نشاسته ۱۰۰ گرم
▪ شکر ۲۰۰ گرم
▪ گلاب نصف لیوان
▪ آب سرد دو لیوان
▪ روغن مایع یک قاشق چایخوری
▪ مغز گردو ۱۰۰ گرم
▪ پودر نارگیل ۱۵۰ گرم


● طرز تهیه :
در یک ظرف تفلون نشاسته را با آب سرد حل کرده و سپس روی حرارت ملایم گذاشته تا کاملا حل شود باید خیلی مراقب بود تا گلوله نشود .
وقتی مایع حل و نرم شد شکر و گلاب و روغن را اضافه کرده و مرتب هم زده تا مایع به قدری غلیظ شود که بصورت یک خمیر در وسط ظرف بماند .
سپس از روی حرارت برداشته و مغز گردو را با آن مخلوط کرده و می گذاریم تا خنک شود.
وقتی خنک شد آن را به مدت ۱ ساعت در یخچال می گذاریم تا کاملا صفت شود بعداندکی دست خود را چرب کرده و مایع خمیر شکل خود کمی ورز می دهیم و بعد بصورت لوله های به قطر ۳ سانت درآورده و در پودر نارگیل می غلطانیم .
     
  
زن

 
طرز تهیه شربت زولبیا و بامیه





مواد لازم :



2فنجان شکر
یك فنجان آب
2 قاشق سوپخوری گلاب
یك قاشق مرباخوری زعفران حل شده
یك قاشق مربا خوری آب لیمو




طرز تهیه :

آب و شكر را روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا بجوشد. بعد گلاب و زعفران را اضافه كرده، سپس آب لیمو را می ریزیم. پس از چند جوش، شربت آماده شده را از روی شعله بر می داریم.
     
  
زن

 
طرز تهیه بامیه

مواد لازم (برای 4 نفر) :



125 گرم آرد
3 عدد تخم مرغ
200 گرم شکر
4 تا 5 قاشق روغن
2 پیمانه شربت غلیظ
2 تا 3 قاشق گلاب




طرز تهیه :

آب و روغن را در ظرفی می ریزیم و روی شعله می گذاریم تا جوش بیاید. آرد را یک مرتبه داخل آبی که جوش آمده است می ریزیم و یکی دو بار آهسته به هم می زنیم تا آب کاﻤﻸ تبخیر و مایه سفت شود. ظرف را از روی شعله برمی داریم. مایه که کمی سرد شد تخم مرغ ها را دانه دانه در مایه می شکنیم و مرتب بهم می زنیم تا خمیر کاﻤﻸ نرم و لطیف شود. بعد در تابه ، مقداری روغن مایع می ریزیم و روی شعله می گذاریم تا داغ شود. مایه را داخل قیف مخصوص می ریزیم و حرارت را ملا یم می کنیم. دهانه قیف را جمع می کنیم و از مایه به هر مقدار که بخواهیم با فشار دادن کیسه قیف در روغن می ریزیم. طوری که سطح روغن پوشیده شود . گاهی بامیه ها را پشت و رو می کنیم تا دو طرف آن کمی برشته شود. بعد با کفگیر بامیه ها را از داخل روغن بیرون می آوریم و در صافی می ریزیم تا روغن آن گرفته شود. بعد بامیه های آماده شده را در شربت می ریزیم . درصورتیکه بخواهیم بامیه خرمایی رنگ شود، یکی دو قاشق شکر درآب روغن بامیه می ریزیم و بعد از جوش آمدن آرد را اضافه می کنیم .
     
  
زن

 
طرزتهیه شیرینی قطاب

بادام و پودر قند و هل را مخلوط می کنیم و از خمیر گلوله ای به اندازه یک پرتقال بر می داریم , کمی آرد روی میز می پاشیم و خمیر را با وردنه به قطر تقریباً نیم سانت باز می کنیم...





مواد لازم برای خمیر :
زرده تخم مرغ دو عدد
ماست نصف پیمانه (۱۰۰گرم)
روغن نصف پیمانه (۱۰۰ گرم)
پیکینگ پودر یک قاشق مرباخوری
آرد به اندازه ایکه خمیر بدست نچسبد ( حدود ۱۵۰ گرم)
مواد لازم برای داخل قطاب :
بادام پوست گرفته و چرخ کرده ۲۵۰ گرم
پودر قند ۱۲۰ گرم
هل کوبیده نرم یک قاشق سوپخوری

طرز تهیه خمیر قطاب:
زرده تخم مرغ و ماست و روغن و پیکینگ پودر را مخلوط کرده و آرد را کم کم به آن اضافه کرده و هم میزنیم تا خمیر بصورتی در بیاد که بدست نچسبد ولی زیاد هم سفت و بدون کشش نشود. خمیر را مدت ۲ ساعت میگذاریم تا ور بیاید.

طرز تهیه :
بادام و پودر قند و هل را مخلوط می کنیم و از خمیر گلوله ای به اندازه یک پرتقال بر می داریم , کمی آرد روی میز می پاشیم و خمیر را با وردنه به قطر تقریباً نیم سانت باز می کنیم و با دهانه استکان دایره هایی می بریم و در وسط هر دایره از مخلوط بادام و هل و پودر قند می گذاریم و خمیر را روی هم می آوریم و اطراف آن را بهم می چسبانیم و چین میدهیم. قطاب ها را به اینصورت آماده می کنیم .
قطاب ها را می توانیم در روغن سرخ کنیم و یا داخل فر بگذاریم. برای سرخ کردن قطاب ها باید در ظرف گودی روغن فراوان داغ کنیم و قطاب ها را داخل آن سرخ کنیم.
این قطاب ها داخل فر درست شده با حرارت ۳۵۰ درجه فارنهایت به مدت نیم ساعت. بعد از سرد شدن قطاب ها را در پودر قند می غلتانینم.
قطاب هایی که داخل فر درست می شود رژیمی هستند
     
  
زن

 
طرز تهیه قطاب یزد

قطاب یکی از شیرینی ها و سوغات معروف یزد است که بسیار خوشمزه می باشد







مواد لازم :
بیكینگ پودر نصف قاشق چایخوری
پودر هل یك قاشق چایخوری
پودر شكر یك قاشق چایخوری
زرده تخم‌مرغ دو عدد
ماست 250 گرم
پودرشكر دو پیمانه
روغن مایع و آرد به میزان لازم


طرز تهیه :
روغن و پودرشكر را با همزن برقی مخلوط كرده تا كرم‌رنگ شود، سپس زرده‌های تخم‌مرغ را اضافه كرده با همزن برقی مخلوط می‌كنیم آن‌گاه پودر هل را با ماست و بیكینگ پودر به مخلوط‌مان می‌افزاییم، سپس آرد را كم‌كم به مواد اضافه كنید تا خمیر به دست نچسبد.

خمیر را به قطر سه میلی‌متر روی سطح آرد پاشیده شده پهن كنید. و با قالب گرد، آن را قالب بزنید سپس وسط خمیر را برش‌زده با یك قاشق چایخوری موادمیانی را داخل قطاب قرار دهید به گونه‌ای كه این مواد به اطراف خمیر مالیده نشود،دو لبه خمیر را به هم چسبانیده و لبه‌های خمیر را به داخل برگردانید تا به شكل كنگره درآید.

بعد از تغییررنگ دادن آن به قهوه‌ای روشن، از روغن خارج كرده و بعد از 10 دقیقه قطاب‌ها را در یك ظرف پودر شكر قرار می‌دهیم تا پودرشكر به دو سطح قطاب آغشته شود.
     
  
زن

 
کیک گردویی

مواد لازم برای تهیه کیک
آرد 300 گرم

پودر دارچین یک قاشق چای خوری

بیکینگ‌پودر نصف قاشق چای خوری

شکر قهوه‌ای 140 گرم

شکر ریز طلایی 50 گرم

روغن گل آفتابگردان 250 میلی لیتر

تخم مرغ 4 عدد

سیب 3 عدد

گردو خرد شده 100 گرم


مواد لازم برای تهیه کرم کیک
کره 100 گرم

شربت آب قند 1 قاشق غذاخوری

شکر قهوه‌ای 50 گرم

پنیر پرچرب 200 گرم


روش تهیه
* درجه‌ی فر را روی 150 درجه سانتی‌گراد تنظیم نمایید. دو ظرف با ارتفاع دیواره 20 سانتی‌متر برای پخت کیک در نظر بگیرید و آن‌ها را داخل فر بگذارید.

* سیب‌ها را بدون این که پوست آن‌ها را جدا کنید، با رنده درشت، رنده نمایید.

* ابتدا آرد، دارچین و بیکینگ‌پودر را داخل یک ظرف بزرگ با هم مخلوط کنید. سپس شکرها را به مخلوط اضافه نمایید و کاملاً هم بزنید تا شکر کاملاً با بقیه مواد مخلوط شود و گلوله های شکر داخل مخلوط باقی نماند.

* سپس روغن و تخم مرغ و سیب را بیفزایید و کاملاً همه مواد را با هم ترکیب کنید. پس از آن گردو را نیز به مواد اضافه کنید.

* خمیر آماده شده را به میزان مساوی داخل دو ظرفی که برای پخت در نظر گرفته‌اید، بریزید. ظرف‌ها را به مدت 45 دقیقه داخل فر قرار دهید تا زمانی که اگر چاقویی داخل کیک‌ها کردید مایه کیک به آن‌ها نچسبد.

* ظروف حاوی کیک را از فر خارج کنید و بگذارید برای مدتی کیک‌ها داخل ظروف سرد شوند. سپس آن‌ها را از ظرف‌ها خارج کنید تا کاملاً سرد شوند.

* تمام موادی را که برای تهیه کرم کیک به آن اشاره شده است را داخل یک طرف بریزید و کاملاً به هم بزنید. مواد را داخل یخچال قرار دهید تا خنک و غلیظ شوند. نیمی از کرم آماده شده را روی یکی از کیک‌ها بمالید و کیک دیگر را روی آن قرار دهید. باقیمانده کرم را نیز روی سطح کیک بالایی بمالید.
Dream what you want to dream
Go where you want to go
Be what you want to be
Because you have only one life
And one chance to do all the things
You want to do
     
  
زن

 
طرز تهیه شیرینی شکلاتی - آکاایران


ابتدا آرد و تخم مرغ و شیر خشک و شکر و یک لیوان آب را خوب با هم مخلوط می کنیم. سپس مواد بدست آمده را روی اجاق گاز با حرارت ملایم می گذاریم...

طرز تهیه شیرینی شکلاتی

مواد لازم:
آرد=1 قاشق غذاخوری
تخم مرغ=1 عدد
شیر خشک=5 قاشق غذاخوری
شکر=4 قاشق غذاخوری
آب=1 لیوان و نصف
پودر کاکائو=2 قاشق غذاخوری
دریم ویپ=2 عدد
سر شیر یا خامه=2 پاکت
گلاب=1 قاشق غذاخوری
بسکویت پتی پور=به مقدار لازم


طرز تهیه:
ابتدا آرد و تخم مرغ و شیر خشک و شکر و یک لیوان آب را خوب با هم مخلوط می کنیم. سپس مواد بدست آمده را روی اجاق گاز با حرارت ملایم می گذاریم و به هم می زنیم تا مواد کمی سفت شود(نباید زیاد سفت یا شل باشد..مواد بدست آمده باید حالتی مثل ماست داشته باشد).سپس مخلوط را در ظرف می ریزیم و روی آن را با قاشق صاف می کنیم تا در همه جای ظرف به یک اندازه شود.سپس در یخچال می گذاریم تا خنک شود. پس از اینکه خنک شد بسکویت ها را در شیر می زنیم تا کمی نرم شود و روی مواد را با بسکویت می پوشانیم.بعد 2 قاشق پودر کاکائو و دو عدد دریم ویپ با دو عدد سرشیر و نصف لیوان آب با گلاب مخلوط می کنیم و روی بسکویت می ریزیم و در یخچال می گذاریم.
     
  
زن

 
شيريني زنجبيلي با کاکائو

آرد را با کره مخلوط کنيد. سپس آرد، شکر، زنجبيل، کره و خرده‌هاي شکلات را با هم مخلوط نماييد. مخلوط را به صورت رول در آورده و به‌‌صورت نازک نازک ببريد...

شیرینی زنجبیلی با کاکائو

مواد لازم:

175 گرم آرد
125 گرم کره
يک قاشق مرباخوري زنجبيل
30 گرم شکر
50 گرم شکلات رنده شده

مواد روي شيريني :
يک قاشق سوپ‌خوري کاکائو
2قاشق سوپ‌خوري آب جوش
15 گرم کره
125 گرم پودرقند


طرز پخت :
آرد را با کره مخلوط کنيد. سپس آرد، شکر، زنجبيل، کره و خرده‌هاي شکلات را با هم مخلوط نماييد. مخلوط را به صورت رول در آورده و به‌‌صورت نازک نازک ببريد و در ظرف مناسب قرار دهيد. ظرف را به‌مدت 15 دقيقه داخل فر با حرارت 190درجه‌ي سانتي‌گراد يا 375 درجه‌ي فارنهايت بگذاريد.

براي آماده کردن مواد روي شيريني کاکائو ، آب‌جوش، کره و پودرقند را در حرارت غيرمستقيم (روي بخار در کتري) قرار داده و شيريني ها را پس از سرد شدن تا نيمه در اين مواد فرو کنيد.
     
  
زن

 
طرز تهیه شیرینی نارگیلی

ابتدا پودر نارگیل و شکر و سفیده تخم مرغ و وانیل را مخلوط کرده و سپس روغن را اضافه میکنیم سپس روی حرارت ملایم...

طرز تهیه شیرینی نارگیلی



مواد لازم:
پودر نارگیل:2پیمانه
شکر:1پیمانه
وانیل:کمی
روغن مایع:5/1پیمانه
آبلیمو:1قاشق غذا خوری
سفیده تخم مرغ:4عدد


طرز تهیه:
ابتدا پودر نارگیل و شکر و سفیده تخم مرغ و وانیل را مخلوط کرده و سپس روغن را اضافه میکنیم سپس روی حرارت ملایم میگذاریم و مرتب هم میزنیم تا شکر آب شود بعد از روی شعله برمیداریم و آبلیمو را اضافه میکنیم.سرد که شد با قاشق به صورت گلوله هایی روی سینس چرب شده فر میگذاریم.وبعد درون فر با درجه 150سانتی گراد به مدت 20دقیقه قرار میدهیم.
     
  
صفحه  صفحه 12 از 34:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  33  34  پسین » 
خانه و خانواده

Confectionery | شیرینی پزی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA