انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
اينترنت و موارد مربوط به آن
  
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

راه حل اینترنت ملی ... تا دیر نشده بفهمین!


مرد

 
لینک فیلم مصاحبه پارازیت با کارشناسان پیرامون راه حل های اینترنت ملی از یوتوب
http://www.youtube.com/watch?v=uxSU8WDp7GA
لینک دانلود همین فیلم (کسانی که socks و یا vpn هلند netherland دارند)
http://www.voobys.com/watch?v=uxSU8WDp7GA


ویرایش توسط : joki6 مدیر تکنولوژی و کامپیوتر

>>>>>>>>>>>>>EMINEM<<<<<<<<<<<<<<<
You better lose yourself in the music, the moment
بهتره خودت رو توی موسیقی رها کنی،این لحظه ایه که میخوای
You own it, you better never let it go
بهتره هرگز از دستش ندی
You only get one shot, do not miss your chance to blow
فقط یه تیر داری فرصت شلیکش رو از دست
     
  
مرد

 
ssllrr: بی خود خودتون عذاب ندیدن. همین امروز وزیر ارتباطات تو اخبار سراسری اعلام کرد اینترنت سر جای خودش هست فقط میان اینترنت ملی رو کنار همین شبکه جهانی فعال میکنن که سرقت اطلاعات نداشته باشن و بتونن تموم سایت های خود کشورو رو همون اینترنت ملی بزارن تا نفوذ تو اطلاعاتشون نشه به همین سادگی برید خوش باشید.... من که دارم پرواز میکنم
دوست عزیز امیدوارم که به حرفشون عمل کنند
چون خود آمریکا اعلام کرد که اگر اینترنت کاملا ملی بشه هیچ راهی وجود نداره که واسه ی کوتاه مدت به داد مردم برسند و آب پاکی رو ریختن رو دست مردم که ارتباطتون یک دفعه به گا میره و نترسین
ولی امیدوارم که اینترنت ملی تا مدت ها عملی نشه چون هیچ کس نمیتونه بهمون کمک کنه
اگه باورتون نمیشه فیلمی که بالا برای دانلود و دیدن گزاشتم رو ببینید
>>>>>>>>>>>>>EMINEM<<<<<<<<<<<<<<<
You better lose yourself in the music, the moment
بهتره خودت رو توی موسیقی رها کنی،این لحظه ایه که میخوای
You own it, you better never let it go
بهتره هرگز از دستش ندی
You only get one shot, do not miss your chance to blow
فقط یه تیر داری فرصت شلیکش رو از دست
     
  ویرایش شده توسط: duis_esh   
زن

 
دوستان من به خبری رو روی خبرگذاری ایتنا خوندم. امیدوارم بدردتون بخوره
هم متن خبر رو میذارم و هم صفحه ای که خبر رو ازش کپی کردم.




ایتنا - وزارت ارتباطات با ارسال جوابيه‌اي، موضوع جايگزيني اینترنت ملی به جاي اینترنت جهانی را رد كرد.

پیرو درج خبري با عنوان « از ابتدای شهریور؛ اینترنت ملی جایگزین اینترنت جهانی می‌شود »، وزارت ارتباطات جوابیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایتنا، متن کامل جوابیه وزارت ارتباطات كه به امضاي سيدمحمدحسين‌پور، مشاور وزير و مديركل روابط عمومي اين وزارتخانه رسيده، به شرح زیر است:

مسئول محترم سایت ایتنا
با سلام
احتراماً، عطف به مطلب مندرج در آْن سایت با عنوان «از ابتدای شهریور؛ اینترنت ملی جایگزین اینترنت جهانی می‌شود»، جوابیه ذیل جهت تنویر افکار عمومی ارائه می شود. لذا مقتضی است، از آن جا که این مطلب به هیچ عنوان از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تایید نمی باشد، هر چه سریع‌تر نسبت به انتشار جوابیه ذیل در سایت اقدام نمایند. ناگفته پیداست که این وزارتخانه، با توجه به انتشار این مطلب تخیلی و غیرواقعی در آن سایت، با تغییر و حذف حتی اندکی از این جوابیه موافق نبوده و در صورت هر گونه جرح و تعدیل در متن حاضر، تا زمان حصول نتیجه مطلوب از پیگیری موضوع از طرق قانونی منصرف نخواهد شد. بنابراین لازم است وفق قانون، جوابیه ذیل به صورت کامل و بی کم و کاست در اسرع وقت در آن سایت درج شود:
طی روز گذشته، انعکاس مصاحبه‌اي تخیلی از قول جناب آقای دکتر تقی پور، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه "نشست هم‌اندیشی و راهبردی طرح ملی خرید اعتباری (میزان)" که فاقد هیچگونه منبع موثقی است، به محملی برای عقده گشایی‌ها و موج سواری‌های تعدادی از شبه‌رسانه‌ها و محافل سیاسی جناح‌زده داخلی و استعمارگران خارجی بدل شده است. رسانه‌هایی که سعی دارند با طرح منویات نادرست و جهت‌دار خود، یک مقوله ملی را، حتی به بهای لگدمال کردن منافع ملی کشور، به ابزاری برای تخریب و تخطئه دولت بدل کنند.
اما معلوم نیست، چرا مسئولان این سایت خبری، خواسته یا ناخواسته، به عنوان ارگان تبلیغاتی غرب، عمل کرده و با فراهم آوردن خوراک خبری لازم برای این رسانه‌های معاند، زمینه سوءاستفاده از مطلبی بی‌پایه و اساس را فراهم کرده‌اند و در مطلبی یکسویه، غیرحرفه‌ای، و حتی کاملا توهمی!!، نسبت به موضوع مهم، تخصصی و کاملا واقعی ایجاد شبکه ملی اطلاعات، مطالبی یک سر تخیلی را، بدون وجود منبع رسمی و معتبر داخلی، از قول وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان نموده‌اند که در اینجا با تاکید مجدد بر تکذیب این سخنان خاطر نشان می‌شود، این مطلب، هیچ گونه پایه و اساسی ندارد و مورد تأیید این وزارتخانه نمی‌باشد.
این در حالی است که، در اخبار رسمی و معتبر، مطلب به گونه‌ای دیگر انعکاس یافته که نشان از بی‌تجربگی و عدم تسلط خبرنگار آن سایت در پوشش اخبار دارد که در این جا جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع هموطنان عزیز مطلب اصلی به نقل از واحد مرکزی خبر ارائه می شود.
واحد مرکزی خبر، آن روز در حاشیه همین نشست، در گزارشی واقعی به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آورده است که: " وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که، در این نشست گفته شد ۱۸ ماه دیگر ثبت نام این طرح از طریق شبکه ملی اطلاعات خواهد بود، پاسخ داد:" توضیحی که این مسئول داد، درباره دسترسی به فیبر نوری است. با اجرای این طرح که یکی از مراحل اصلی شبکه ملی اطلاعات است، فیبر نوری را به در منازل و محل‌های کسب و کار، بنگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات دولتی خواهیم رساند. معنی این کار این است که پهنای باند موجود همان طور که معاون اول محترم رئیس جمهور گفت، به صد برابر برای هر کاربر افزایش می‌یابد."
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که این پهنای باند چه زمانی افزایش می‌یابد نیز افزود: "مرحله اول آن ۱۸ ماه دیگر است که هسته اولیه یا مرحله اول دسترسی شبکه فیبر نوری به در منازل بتواند آغاز به کار کند." و همانطور که مشاهده می‌شود، هیچگونه اشاره‌ای به جایگزین کردن اینترنت ملی به جای اینترنت جهانی در سخنان وزیر محترم ارتباطات و یا دیگر مسئولان نظام نشده است.
لذا، از آن جا که راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات جزء تکلیف دولت طبق برنامه پنجم توسعه است، و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این خصوص بارها تأکید کرده است که این شبکه در فازهای مختلف در طول برنامه پنجم توسعه به بهره‌برداری خواهد رسید و با وجود شبکه ملی اطلاعات، پهنای باند مورد نیاز داخل از پهنای باند دسترسی به شبکه جهانی اینترنت تفکیک شده و محدودیت سرعت دسترسی به اینترنت برداشته می‌شود و در عین حال می‌توان اطلاعات را با امنیت بیشتر و در راستای تحقق هرچه سریع‌تر دولت الکترونیکی انتقال داد، ادب حرفه‌ای حکم می‌کند از پخش اخبار بی‌اساس و دروغ‌زنی به اشخاص اجتناب نموده و در جهت کمک به دولت برای پربارتر شدن این طرح حرکت کرد.
لذا، از آن جا که مطلبی با این محتوا در هیچ خبرگزاری معتبر داخلی یافت نشد، ضروری است، مسئولان آن سایت در اسرع وقت نسبت به انتشار این جوابیه در سایت خود و حذف مطلب ادعایی اقدام نمایند. در غیر این صورت، موضوع از طریق مراجع قانونی تا حصول نتیجه مطلوب دنبال می‌شود.

توضيحات ايتنا:
1 - خبر مورد نظر در قالب دروغ سيزده و البته حول يك سوژه مهم منتشر شد و در سايت‌هاي گوناگون(از انواع مختلف خبري و جناحي و...) گسترش يافت، و نيز در سايت ايتنا هم منتشر شد و طبعا به دليل اهميت سوژه، مورد توجه نيز قرار گرفت، اما اصل نكته حتي در ميان خوانندگان سايت نيز به وضوح مشهود است. كمي دقت نشان مي‌دهد كه درصد بالايي از نظرات خوانندگان(كه شمار آن در نوع خود كم‌نظير است) به شوخي بودن يا احتمال كم آن يا... اشاره كرده‌اند.
2 - واكنش روابط عمومي وزارت ارتباطات در اين ميان بي‌سابقه و تعجب برانگيز است. زماني كه حتي كامنت‌هاي منتشره در پاي خبر به نكته فوق اشاره مي‌كنند، و نشان از آن دارد كه بسادگي اصل موضوع را دريافته‌اند، «ادب حرفه‌اي» حكم مي‌كند كه از كنار خبرهاي اينچنين بسادگي بگذرند، و يا حداكثر با تكذيب به «تخيلي» بودن آن اشاره نمايند، اما ايراد اتهام‌هاي فراوان با ادبياتي غريب به سايتي تخصصي كه سال‌هاست با اتكا به نيروي متخصص و مستقل خود، به رشد و ارتقاي دانش فني و فرهنگ‌سازي رايگان در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات پرداخته، دور از شان دستگاهي است كه يكي از وظايف آن، تعامل صحيح با رسانه‌هاي تخصصي و كمك به تقويت آنهاست.
3 - با وجود اهميت اين سوژه(كه البته هنوز منشاء شروع آن معلوم نيست)، طبيعي بود كه نظرات مختلفي بيان گردد و برخي دست‌اندركاران اينترنت نيز به ويژه با توجه به كسب و كار خود واكنش نشان دهند(كه در نظران خبر مشهود است)، اما اگر كمترين پيامد اين خبر اين باشد كه نهايتا وزارت ارتباطات، اساسا چنين خبر و تصميمي را «تكذيب» مي‌كند، بايد مجموعا آن را سبب خير دانست، و به نظر مي‌رسد نگراني‌هاي موجود در اين صنعت و كسب و كار، قابل رفع خواهد بود.

منبع خبر: سایت خبری ایتنا - اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

منتهی خبرش یکم قدیمیه. ولی فک کنم بدردتون بخوره
خدایا تمام خنده های تلخ امروزم را می دهم * یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده
     
  ویرایش شده توسط: maryam_tanha   
مرد

 
maryam_tanha: دوستان من به خبری رو روی خبرگذاری ایتنا خوندم. امیدوارم بدردتون بخوره
هم متن خبر رو میذارم و هم صفحه ای که خبر رو ازش کپی کردم.



ایتنا - وزارت ارتباطات با ارسال جوابيه‌اي، موضوع جايگزيني اینترنت ملی به جاي اینترنت جهانی را رد كرد.
خبرش قدیمیه ولی به هر حال اگه اینترنت ملی نیاد یا در کنار اینترنت جهانی باشه من اولین کسیم که خوشحال میشه
ولی به هر حال نمیشه سر سری ازش رد شد چون این اخبار مورد تایید صدای آمریکا و بی بی سی هست
ولی از طرفیم بهتره همه بی خیال بشیم چون همون کارشناسای صدای آمریکا آب پاکی رو ریختن رو دستمون پس اگه نیاد چه بهتر اگرم بیاد توی کوتاه مدت کاری از دست هیچ کس بر نمیاد

>>>>>>>>>>>>>EMINEM<<<<<<<<<<<<<<<
You better lose yourself in the music, the moment
بهتره خودت رو توی موسیقی رها کنی،این لحظه ایه که میخوای
You own it, you better never let it go
بهتره هرگز از دستش ندی
You only get one shot, do not miss your chance to blow
فقط یه تیر داری فرصت شلیکش رو از دست
     
  
مرد

Prince
 
leaderlover: جالبه خود امریکا داره اینترنت خودشو بگا می ده و سانسور می کنه حتما تو اخبار و حتی سایت گوگل درباره کنگره سانسور شنیدید حالا می خواد جلو اینترنت ملی ایران واسه؟! واقعا جک ساله

آره از این نظر منم واقعا ناراحت شدم از کار دولت آمریکا.. مدیران مگاآپلود رو هم دستگیر کرده و سایت رو بسته. گوگل و ویکیپدیا هم اعتراض کرده بودند روز قبل دستگیری.. ولی احتمالا نتونه به این کار ادامه بده چون غول های اینترنتی چون گوگل، یاهو، ویکیپیدیا، فیسبوک و غیره اعتراض شدید خواهند کرد.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

 
من زیاد نمیدونم راجع به این موضوع ولی بارها شنیدم که اینترنت جهانی دسترسی بهش مسدود نمیشه بلکه اینترنت ملی یا همون اینترانت در موازات با اون ایجاد میشه که از سرعت خیلی بیشتری برخورداره، پس اگه درست باشه زیاد جای نگرانی وجود نداره.
من در سرزمینی زندگی میکنم که در آن رسیدن حق کسانیست که هرگز نمیدوند و دویدن سهم کسانیست که هرگز نمیرسند
     
  
مرد

 
بابا چی دارین میگین؟
اینترنت ملی چیه؟؟
همین الانشم برین از شر اینترنت ایران راحت شین برین اینترنت ماهواره ای بخرین خوب هم سرعتش بالاتره هم کسی دنبالتون نیست هم فیلتر ندارین هم ملی نیست هم افت سرعت ندارین هم کوفت نیست هم زهر مار نیست ...اینترنت ایرانو تحریم کنید قیمتاشونم بردن بالا از این ماه برین سایتاشونو ببینید
برید اینترنتتونو همین الان با دیشهای ماهواره بگیرید با اشتراک به همه هم بگید روی جهت دبلیو ۳ یا دبلیو ۶ یه کارت دی وی بی کامپیوترتون نیاز داره که کارتهای اسکای استار هست توی بازار اکانتم نداشته باشید میتونید دانلود آفلاین داشته باشید
جی پی اس چیه؟تکنولوژی جدید چیه؟از روش مستقیم استفاده کنید خود آی اس پی ها از ماهواره میگیرن به شما میدن وااااااااااااااااای از دست شماهااااااااااااااا




ولی تا ملی نشده برین اکانتاتونو بخرین چون گیرتون نمیاد بدون اینترنت
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  ویرایش شده توسط: king_devil   
مرد

 
javad_f: داداش واسه لپ تاپم باید چی بخرم که ماهواریی بیام؟
شما برای لپ تاپت یه کارت دی وی بی اکسترنال بخر
تو بازار هست یا از کسی که میخوای اکانت ماهواره ای بخری میتونی تهیه کنی مواظب باش بیرون میری دیویبی تی بهت ندن بگو دیوی بی برای دانلود آفلاین از ماهواره میخوام اکسترنال
اکانتتم تو گوگل سرچ کن پیدا میکنی خرید کن قیمتارم زده از شر سرعت و فیلترم راحت میشی
اطلاعات کاملو از گوگل بگیر اینترنتو مستقیم از ماهواره دریافت میکنی اینم راه حلش به بقیه هم بگو


javad_f: دادا تو لوتی بخواه بیایی به صورت افلاین هست؟ یعنی چطوری افلاین؟دادا دی وی بی اس قیمتش حدودا چنده؟
اکانتش چنده حدودا؟ بعد بهتریناشو بگو دادا؟
کارت رسیوریاdvb s که کار رسیور رو هم انجام میده برات میتونی کانالهای ماهواره رو هم ببینی در واقع یه نوع رسیور کامل برای کامپیوتر هست ابزار هک هم هست خدای تکنولوژیه
مارکهاش فرق نمیکنه همش خوبه ولی مارک skystar ساپورت نرم افزاری بهتری داره و همه روش کار باهاشو بلدن
بعدشم ۱۰۰ درصد باید آنلاین باشی بحث دانلود آفلاین یه چیز دیگست دانلود آفلاین هنگامی اتفاق میوفته که تو بخوای فایلهایی که دیگران دانلود میکنن تو کامپیوتر تو هم بیاد این یه نکته اساسیه


sghamed: داداش شماها كه بدون اينترنت زندگي نداريد و هميشه هم تو اينترنت هستيد چرا فكرتون مثل ادمهاي ۱۰۰۰ سال قبل ، اگه اينترنت ملي بشه اصلا معني اينترنت چي ميشه ايا ايران ميتونه موتور جستجوگري مثل گوگل بسازه ايا ميتونه ياهو بسازه نميتونه خوب پس اينترنت ملي ميشه اما اينترنت جهاني هم وجود خواهد داشت همون حرفي كه رئيس فناوري و اطلاعات زد

موفق باشيد.
بله وجود خواهد داشت ولی برای تحقیق فقط در کافینت ها و اماکن مجاز برای تحقیقات
این طرح کاملا اجراییه تمامی نکته ها نیز بررسی شده
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
قیمت اینترنال یعنی قابل نصب درون کامپیوتر ۵۵۰۰۰ تومن تا ۱۵۰۰۰تومن بستگی به مدل و کارایی قبل از وضعیت دلار
قیمت اکسترنال دستگاه یعنی قابل نصب بیرون سیستم با یو اس بی ۱۲۰۰۰۰ تومن تا ۳۵۰۰۰۰ تومن بسته به کارایی و اچ دی و فول اچ دی بودن برای دیدن کانالهای ماهواره که شما کار دیگه ای دارید اصلا البته قیمتها مال هفته پیش قبل از وضعیت دلاره الانو نمیدونم تغییر کرده یانه؟؟؟؟
برای خرید اکانت نیز به گوگل مراجعه کرده جستجو کنید و هر اکانتی که میخواید از هر کی که منصف تره بخرید

در گوگل سرچ کنید اینترنت ماهواره ای با اطلاعات کامل براتون میاد.
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  ویرایش شده توسط: king_devil   
مرد

 
دوست من king_devil صحبتای ارزش مندی کردن درباره اینترنت ماهواره ای که همه استفاده کردند ولی داداش یه سوال داشتم خدمتتون آیا میشه با اینترنت ماهواره ای send یا upload بدون داشتن خط adsl ؟؟
چون تا جایی که من میدونم باید برایفرستادن اطلاعات به خط تلفن وصل بود که الان از اون نظر مشکلی نداره چون vpn و socks در دسترس البته ناگفته نمونه که مخابرات هم شک میکنه وقتی ببینه send داریم ولی هیچ recived نیست البته خیلیا الان دارن پس فکر کنم مشکلی نباشه
ولی اگه اینترنت ملی بشه و کار بران خانگی نتونن از اینترنت جهانی استفاده کنن چه جوری اطلاعات رو send کنیم؟؟
چون واسه حتی recived باید تا حدودی send داشت.البته من درست از دانلود آفلاین نمیدونم شاید این دانلود آفلاین تا حدودی کار ساز باشه مثلا واسه ی فایل های torrent
حالا اگه به تازگی میشه با اینرنت ماهواره ای send هم کرد به ما خبر بدین تا خوشحال بشیم.
ولی اینجوری که از خبرا حاکیه تا چند ماه دیگه فکر کنم تا تابستون این طرح پیاده نمیشه خود آمریکا هم گفت کاری از دست کسی فعلا بر نمیاد پس خودتون رو ناراحت نکنید.با این تحریمای جدید که سکه شد ۱ میلیون و دلار شد ۲۰۰۰ تومن شاید یه سری تغیرات تو سیاست ها مثلا همین محدود کردن مردم داده بشه
امید داشته باشین دوستان
(جالبه تازگیا تو اخبار ایران میگن دلار زیر ۱۵۰۰ تومنه و سکه تمام هم زیره ۶۰۰ تومن هست اون موقع مردم هم باور میکنن حالا اگه یکی بره بخره همون جا از عصبانیت کله اش سوت میکشه که اینقدر راحت اخبار تلویزیون دروغ میگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
>>>>>>>>>>>>>EMINEM<<<<<<<<<<<<<<<
You better lose yourself in the music, the moment
بهتره خودت رو توی موسیقی رها کنی،این لحظه ایه که میخوای
You own it, you better never let it go
بهتره هرگز از دستش ندی
You only get one shot, do not miss your chance to blow
فقط یه تیر داری فرصت شلیکش رو از دست
     
  ویرایش شده توسط: duis_esh   
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
اينترنت و موارد مربوط به آن

راه حل اینترنت ملی ... تا دیر نشده بفهمین!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA