انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
تالار تخصصی سینما و موسیقی
  
صفحه  صفحه 13 از 16:  « پیشین  1  ...  12  13  14  15  16  پسین »

"عکس برهنه گلشیفته فراهانی در مجله فرانسوی مادام لی فیگارو"


زن

 
sadafoina: آقایون محترم ناموس پرست که ناراحت از تن به در کردن پیراهن گلیشیفته اید یاد داشته باشید که ترانه هم ناموس شما بود "دامن ترانه را دریدند" .....
به خدای ندا و ترانه مخالفت بعضی ها با حرفم را به هزار موافق چون شمایی که 2 سال خاموشید نمیدهم
باید بدونید که اکثر هنرپیشه های زن در فیلمهای مختلف برهنه میشوند و این یک امر عادی است. ایشان هم هنرپیشه هستند و دلشون میخواد که این کار را انجام بدهند. به هیچ کسی ربطی نداره.
     
  
مرد

SexyBoy
 
ghooghnoos: برهنه کردن نیمی از اندامتان، در واقع فریاد شما به تحجر گرایی اسلامیست. شدت فریادتان دیوارهای پیرامون بیت رهبری را لرزاند. اما متاسفانه هنوز صدایتان به داخل بیت نرسیده است. بلندتر فریاد کن...

دمت گرم
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

 
hamed1988: هر کس می تونه واسم فیلم Eye of the beholder(چشم ناظر) رو گیر بیاره

ممنون میشم
hamed1988: فردا باز میام

اگه کسی نبود مجبورم این پست رو توی تاپیکهای دیگه بذارم
دوست عزیز چی میگی شما؟؟ اینجا قرار نیست هرکی هرچیزی گفت، بقیه جوابشو بدن...تازه بعد بیای اولتیماتوم هم بدی...!!! :lough: :lough: این چیزی که شما میگی اصن چه ربطی به موضوع داره...اینجا دوستان میان نظرشونو درباره موضوع مطرح شده میگن.. اگه شماهم نظری داری در خدمتیم...

معلومه که ممکنه کسی جوابتو نده...اونم به این زودی.. چت که نیست ... داریم به صورت آفلاین تبادل اطلاعات میکنیم..البته خیلی جالبه..مثله اینکه شما این حرفا رو یه جای دیگه هم زدی و این پستا رو از قبل آماده داشتی و مثلا از یه تاپیک دیگه یا چه میدونم یه فوروم دیگه کپی کردی گذاشتی تو این تاپیک..چونکه اصن مهلت نفس کشیدن هم به خودت ندادی !!تو عرض کمتر از یه دقیقه دوتا نظر دادی !!!
hamed1988: اگر هم این پست رو توی تاپیک دیگه بذارم می گن این پست مخصوص تاپیک نیست

و چرا قوانین رو نقض می کنی
یه جوری قصدت این بوده که دست پیش بگیری که پس نخوری..!!!
تاسفم برای بنده ای است که بندبند لحظاتش بنده ی بندگان بنده ی شهوتیست که بندبند روحش را به بند میکشند و بند تنش را میدرند.
>>>>>>>>> Only Love <<<<<<<<<
     
  
مرد

 
كاش قبل از قضاوت اين متن را مي خوانديد
دو زن يكي مومن و پرهيزكار و ديگري زني بدنام بود و در همسايگي يكديگر زندگي مي كردند زن بدكاره هر شب مردي را به خانه خود دعوت مي كرد و زن نيكوكار هر شب به ازاي هر مردي كه شبها به خانه او مي رفت سنگي را در گوشه حياط خلوت خود مي گذاشت تا اينكه سنگها بصورت تپه اي در آمد و روزي زن پرهيزگار زن بدكاره را به حياط خلوت خود دعوت كرد و سنگها و موضوع جمع كردن آنها را به او گفت زن بدكاره با چشماني گريان خانه زن را ترك كرد فرداي آن روز كه زن بدكاره از جاده مي گذشت اتومبيلي به او زد و در اثر تصادف كشته شد و به بهشت رفت همان روز زن پرهيزگار اجلش رسيد و به مرگ طبيعي زندگيش خاتمه يافت و به جهنم رفت زن پرهيزگار با شكوه و شكايت به خدا گفت خداوندا من تمام عمرم را به پرهيزگاري گذراندم و هيچ گناهي مرتكب نشدم چگونه به جهنم آمدم و آن زن بدكاره به بهشت راه يافت؟ خداوند فرمود آن شبي كه تو تپه اي از سنگهايي را كه به ازاي گناه هر شب آن زن به او نشان دادي آن زن با تمام وجود توبه كرد و من او را بخشيدم و تو بخاطر قضاوتي كه درباره آن زن كردي به وزن تمام سنگها به گناهت افزوده شد و طلب بخشش و اظهار پشيماني نكردي!

اونروزا كه گلشيفته ي عزيز توي هر فيلم ايراني كه نقش آفريني مي كرد، مي درخشيد، با بازيهاش، با ديالوگهايي كه حتم دارم جز خودش هيچكس به اون زيبايي و اونقدرتأثيربرانگيز نمي تونست اجراشون كنه، اونوقتها شايد كسي نبود كه به اين جسارتش آفرين بگه، به شجاعتي كه توي گفتن ِديالوگهايي بود، مثل (اشك سرما: وقتي در جواب اوني كه گفت شب تمام منطقه دست ماست چه زيبا گفت: حكومت دست كسيه كه شب و روز بتونه حكومت كنه)( به نام پدر: وقتي در جواب پدرش كه گفت امضا مي كنم تا عمل بشي گفت چرا كسي از من نمي پرسه؟ چرا وقتي جنگ شد از ما نپرسيديد كه ما هم مي خوايم بجنگيم يا نه، سر كلاس درس بودم بابا...، من نمي خواستم بجنگم بابا، اما حالا منم توي جنگ شما شركت كردم شما به جاي ما تصميم گرفتيد) (ميم مثل مادر: وقتي شوهرش گفت بايد بفرستيش آسايشگاه بهش گفت بعد ده سال به جاي اينكه ببوسيش بغلش كني... مگه سياست براي تو چشم و گوشي هم گذاشته...، تو برو يه فكري به حال خودت بكن... بيرون! از خونه من برو بيرون) (ماهي ها عاشق مي شوند: وقتي در جواب مادرش كه بهش گفت مي خواي بري دنبال كسي كه دوستش داري بگردي مردم چي مي گن گفت نمي خوام بخاطر حرف مردم يه عمر مثل تو اوني رو كه دوست دارم رو از دست بدم مي خوام پيداش كنم و خودم ازش بپرسم چرا رفته)(فيلم زمانه .. فيلم جايي ديگر ...) و خيلي فيلمايي كه بخاطر ما بازي كرد و هيچ وقت اجازه پخش نگرفت و نتونستيم ببينيم، كه مطمئنم اگه اونا هم ديده بوديم باز هيچ فرقي نمي كرد چون ما ايرانيها هميشه عادت داريم راجع ديگران بد قضاوت كنيم هيچوقت ياد نگرفتيم قبل از اينكه در مورد يه نفر قضاوت كنيم فقط يه لحظه فقطه يه لحظه جاي اون زندگيم كنيم. ياد نگرفتيم خوبيهاي ديگران رو با بديهاش، البته اگه به نظر خودمون بدي نباشه فراموش نكنيم و يادمون باشه كه همه ي ما هم خوبيم هم بد. يادمون مي ره خوبيهاي ديگران رو و وقتي چيزي مي بينيم كه شايد به قضاوت سخيفانه خودمون بد باشه تموم خوبيهاي طرف رو با مشتي كه از تنها بديش كه به نظر خودمون بديه بلند مي كنيم و به سرش مي كوبيم، و چقدر لذت مي بريم از قضاوتهامون. ما خيلي بدتريم وقتي خودمون بد باشيم و خيلي راحت در مورد ديگران بد قضاوت كنيم. همه مي دونيم گلشيفته بي دليل اينكارو نكرده چون اون اگه همچين آدمي بود خيلي قبل تر از اينها مي تونست و براي اون كاري نداشت حتي اگه كارش خيلي به نظر ما خوش نيومد اما كاري رو كرد كه فكر مي كرد درست باشه نه مثل خيلي از ما ترسوها كه اكثر كارايي رو كه مي دونيم درسته اما بخاطر موقعيتهامون مي ترسيم و انجام نمي ديم. گلشيفته جان دوستت دارم
نقل قول یک دوست وچه زیبا گفت
مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه
حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه
     
  
مرد

SexyBoy
 
javan: ما ايرانيها هميشه عادت داريم راجع ديگران بد قضاوت كنيم هيچوقت ياد نگرفتيم قبل از اينكه در مورد يه نفر قضاوت كنيم فقط يه لحظه فقطه يه لحظه جاي اون زندگيم كنيم.
حرف حساب جواب نداره
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

 
نظر من مهم نیست این نظر خودشه که مهمه
لوتی هم نسلش عوض شده :-D
یه مدت نبودیم هم نسلای ما رفتن ی سری جدید اومدن :-D
     
  
زن

Princess
 
تهمینه میلانی: گلشیفته دختر من است!




به گزارش خبرنگار وب گردی باشگاه خبرنگاران، " مسیح علی نژاد " کارمند دستگاه تبلیغاتی ملکه انگلیس که چندی پیش با دی پورت ویزای اقامت و تحقیرشدنش در سفارت امریکا، بی آبروی جدیدی را برای خود به ارمغان آورد، فعالیت گسترده ای برای ارتباط با فعالین فرهنگی و سیاسی داخل کشور آغاز کرده است.

وی در جدیدترین پروژه هدفمندش با مراجعه به یکی از کارگردانان زن سینمای ایران مصاحبه ای انجام داده که حاوی مطالب تاسف آوری است.

"تهمینه میلانی "که هنوز از نقدش در برنامه سینمایی" هفت " عمیقا دلخور است، در ابتدای صحبتش گفت كه در خصوص سینمای اسکار شناخت کاملی ندارد ، اما در عين حال به خود اجازه داد كه نظرات ديگران درباره اسكار را نقد كند!

وي در اين زمينه مي گويد: دوستانم چون عرف جامعه اسلامی را رعایت نمی کنند و با خانم ها دست می دهند و یا حجاب را رعایت نمی کنند با چنین عکس العمل هایی از طرف ... مواجه شده اند!

این کارگردان زن سینمای ایران که به هنر سیاسی معتقد است اما در جای جای صحبتش از فحاشی و زدن اتهام های غیر اخلاقی به دیگر همکارانش در سینما با ذکر اسامی افراد و در غیابشان، ابائی نکرده، در همين مصاحبه درباره عريان شدن گلشيفته فراهاني نيز اظهار داشت: " گلشیفته دختر من است " !

"تهمینه میلانی" که سابقه دستگیری و محاکمه به اتهام تشویش اذهان عمومی و همکاری با گروهک های معاند را در پرونده فعالیت سینمایی گذشته خود دارد، در مقابل این سوال هدفمند " مسیح علی نژاد" که نظرش را در خصوص هنرمندانی که به قوانین نظام جمهوری اسلامی در زمان فتنه 88 احترام گذارده اند می پرسد، اینگونه پاسخ داده است : " من با آنها عکس هم نمی گیرم، دوستی هم نمی کنم ... یادمان باشد این آدم ها نادیده گرفته شدند، پر از کمبود هستند، پر از عقده به مفهوم روانشناسی اند!

وی در مورد ضد انقلاب فراری " مهر انگیز کار " نیز اینچنین اظهار نظر کرده است : اگر خانم " کار" کاندید ریاست جمهوری می شد من اولین نفری بودم که به ایشان رای می دادم!
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
آخی.. طفلی گلشیفته ! اومده حالا یک حرکت انجام بده تا نظر سایرین رو جلب کنه ، دلیلی نداره که شماها که نمیتونین پیشرفتشو ببینین سرزنشش کنین.. جای طرفداری کردنه تونه ... ها ؟ کی میتونه توی یک مدت کم توی هالیوود اینقدر معروف بشه از بازیگرای ایرونی ؟
?It never stops, does it


I'm not gay
     
  
مرد

 
بابا چه پیشرفتی
فیلم رو دید اصلا هیچ کدوم از بازیگرای دیگه کاملا لخت نشدن در حالی که گلشیفته کاملا لخت شده
تازه بهزاد فراهانی باباش گفته این کار فتوشاپه دختر من اینکاره نیست که گلشیفته گفته من خودم این کار رو کردم و این نشانه اعتراض من به دولت ایران بوده که من رو نمیزارن برم کشورم به نظر من اومده معروف شه اما زیاده روی کرده حالا که گند بالا اومدده میگه اعتراض کردم
Signature
فرمان دادم تا بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک بسپارند تا اجزاء بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد (کوروش کبیر)
چو ایران نباشد تن من مباد
به امید ایرانی آزاد و آباد
     
  
مرد

 
تاسفم برای بنده ای است که بندبند لحظاتش بنده ی بندگان بنده ی شهوتیست که بندبند روحش را به بند میکشند و بند تنش را میدرند.
>>>>>>>>> Only Love <<<<<<<<<
     
  
صفحه  صفحه 13 از 16:  « پیشین  1  ...  12  13  14  15  16  پسین » 
تالار تخصصی سینما و موسیقی

"عکس برهنه گلشیفته فراهانی در مجله فرانسوی مادام لی فیگارو"

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA