انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 23 از 33:  « پیشین  1  ...  22  23  24  ...  32  33  پسین »

آيا ميدانيد كه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


زن

 
پرچم کشور سوییس به شکل مربع است.

مادرید تنها پایتخت اروپایی است که در کنار یک رودخانه واقع نشده است.

شترمرغ پرنده‌ای است که در منطقه‌های خشک به راحتی می‌تواند دوام بیاورد. این پرنده‌ی بزرگ، با چسباندن سر خود به زمین، می‌تواند آب‌های زیرزمینی را بیابد و در بیابان‌های خشک زنده بماند.

شترمرغ استرالیایی نمی‌تواند به عقب راه برود.

در هر برنامه‌ای که تام جونز و هاروی اشمیت (خارق‌العاده‌ها) نوشتند، حداقل یک آهنگ درباره‌ی «باران» وجود دارد!

تخمین زده می‌شود که با هوای بازدم نهنگ آبی می‌توان دوهزار بادکنک را باد کرد.

گربه‌ها بیش از صد صوت دارند، در حالی که سگ‌ها حدود ده صوت بیشتر ندارند.

نپال تنها کشوری است که پرچمش مستطیلی نیست. پرچم این کشور مانند دو مثلث است که یکی بالای دیگری قرار گرفته است.

لیبی تنها کشوری است که پرچمش یک رنگ است و هیچ نوشته‌ای در آن نیست. پرچم این کشور یک مستطیل سبز رنگ ساده است!

فقط پنج کلمه در زبان انگلیسی وجود دارد که در ‌آن‌ها از ادغام uu. استفاده گشته است: vacuum (به معنای خلا)، continuum (به معنای تسلسل)، duumvirate (به معنای اشتراک دو نفره)، duumvir (به معنای شریک رتبه و مقام) و residuum (به معنای تفاضل و باقی‌مانده).

مردمک چشم هشت ‌پا به شکل مربع است.

کوتاه‌ترین کلمه‌ی فرانسوی که همه‌ی پنج صوت را دربرمی‌گیرد، oiseau به معنای «پرنده» می‌باشد
     
  
زن

 
گواهینامه آموزشی ایزو چیست؟
دسته ای دیگر از گواهینامه های ایزو هستند که برای اشخاص صادر می شوند. به این معنی که فردی الزامات مربوط به یک استاندارد را مطالعه نموده و پس از ارزشیابی برای آن فرد گواهینامه ایزو آموزشی صادر می گردد. با توجه به همه گیر شدن سیستم های مدیریتی ایزو، داشتن گواهینامه هایی دال بر شناخت و آشنایی با استانداردهای ایزو شانس افراد را در استخدام شرکت ها و سازمان ها بسیار بهبود می بخشد.
از چه مراکزی می توان برای اخذ ایزواقدام کرد؟
گواهینامه های معتبر ایزو از CB یا " Certification Body " یا مرجع صدور، صادر می گردند. یک CB معتبر باید هم دارای کد رجیستر آنلاین بوده و هم اینکه تحت اعتبار یک AB یا " Accreditation Body " معتبر فعالیت نماید.
یکی ازبهترین مراکزی که برای گرفتن ایزو از آن می توانید اقدام کنید، ایزوسیستم است که اولین و تنها سامانه آنلاین رسمی ثبت و صدور گواهینامه ایزو در کشور می باشد.
به این علت ایزوسیستم را برای صدور ایزو و سایر گواهینامه های بین المللی تخصصی نظیر CE و حلال توصیه می کنیم چون دارای پروانه رسمی از سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده همچنین این مجموعه معتبر دارای نشان e-namad و نشان ساماندهی ملی می باشد که باعث اطمینان خاطر مشتریان این مرکز می گردد.
     
  
زن

 
چه نوع شرکت ها و سازمان هایی می توانند گواهینامه ایزو را دریافت کنند؟
برخی از گواهینامه های مدیریتی ایزو نظیر ایزو 9001 (گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت) را تمامی شرکت ها، سازمان ها و اصناف می توانند اخذ نمایند. مهم نیست شما به عنوان تولید کننده ، ارائه کننده خدمات یا یک فروشگاه فعایت کنید، در تمام این سازمان ها اعم از تجاری یا غیر تجاری بودن می توانید گواهینامه ایزو را دریافت نمایید.
برخی از گواهینامه های ایزو به صورت تخصصی و برای یک حوزه ی خاص صادر می گردند. مثلا ایزو 22000 و HACCP برای صنایع و یا خدمات مرتبط با صنایع غذایی صادر می گردد یعنی شرکت های تولید کننده مواد غذایی یا رستوران ها و هر صنعت مرتبط با صنعت غذا می توانند این گواهینامه ها را دریافت کنند.

گواهینامه های ایزو 10004 و ایزو 10002 دو گواهینامه محبوب مرتبط با رضایتمندی مشتریان هستند که تمام شرکت های تولیدی و موسسات خدماتی و پیمانکاری می توانند آن ها را دریافت کنند.

گواهینامه ایزو 13485 نیز ویژه مراکز تولید و توزیع کننده تجهیزات پزشکی بوده و در حال حاظر جزو الزامات اداره کل تجهیزات پزشکی می باشد.

ولی عمومی ترین و محبوب ترین گواهینامه هایی که اکثر شرکت ها، سازمان ها و موسسات می توانند دریافت کنند سری گواهینامه های IMS شامل ایزو 9001 ، ایزو 14001 و ایزو 45001 است به انضمام گواهینامه های رضایتمندی مشتریان نظیر ایزو 10002 و ایزو 10004.
     
  
زن

 
برای دریافت گواهینامه ایزو چطور از صحت گواهینامه مطمئن شویم؟

برای دریافت ایزو حتما از مراکز مجوزدار اقدام کنید. همانطور که اشاره کردیم ایزوسیستم یکی از بهترین مراکز دریافت ایزو معتبر برای شرکت های صنعتی، تولید و خدماتی است. پیش از دریافت گواهینامه ایزو بررسی کنید که گواهینامه مزبور تحت اعتبار کدام مرجع اعتباردهی بالادستی است و در کدام سایت و به چه ترتیب رجیستر می شود.

فراموش نکنید که هیچ ارزانی بی علت نیست لذا به هیچ عنوان مدارک ایزو را از موسسات بی نام و نشان و فاقد اعتبارات لازم دریافت نکنید. بدانید که گواهینامه های ایزو بسته به نوع و اعتبارشان طبقه بندی می شوند و اینگونه نیست که تمام گواهینامه ها از شرکت های مختلف قیمت یکسان داشته باشند.
     
  
زن

 
.:: آداب برقراري ارتباط مجدد ::.
آيا شما تا كنون با كسي ملاقات كرده ايد كه مايل به ديدار مـجدد وي بــــوده باشيد؟ هنگامي كه براي نخستين بار با فردي ملاقات ميكنيد و مجددا خواهان برقراري ارتباط بـا وي هستيد كجا و چگونه سعي مي كـنـيـد بـا وي ارتباط برقرار كـنـيـد؟ و يـا كـجـا و چـگـونـه تمايل داريد وي با شما تماس تلفني برقرار سازد؟
به اين نكات توجه كنيد:
1- آيـا شما تمايلي به در اختيار گذاردن تلفن منزل خود به شـخــصي كه به تازگي ملاقات داشته و آشنا گرديده ايد را داريد؟ شماره تلفن محل كار و يا تلفن همراهتان چطور؟
2- آيا دريافت و پاسخ گويي به تماسهاي تلفني در هر ساعت از شبانه روز براي شما مقدور ميباشد؟
3- آيا براي شما مقدور است كه در محل كارتان ايميل و يا تلفن شخصي را دريافت كرده و به آنها پاسخ گوييد؟

4- آيا شما هيچ نگراني در رابطه با دعوت فردي كه به تازگي با وي آشنا گرديده ايد به منزل و يا محل كارتان نداريد؟
5- آيا شما از اينكه فردي كه تازه با وي آشنا گشته ايد در هر ساعت از روز كه تمايل داشت به خانه شما سر بزند و يا با شما تماس تلفني برقرار سازد استقبال ميكنيد؟
به نكات فوق بدقت بيانديشيد. هر آنچه به مصلحت شما ميباشد و براي شما ارجحيت دارد را برگزينيد. مرزها و حريم هاي شخصي كه مطابق با عقايد، ارزشها و خلق و خوي شما است را معين سازيد و از آنكه فرد مقابلتان چگونه به اين اعمال و رفتار شما واكنش نشان خواهد داد هيچگونه نگراني نداشته باشيد. شما فرد منحصر بفرد و با ارزشي هستيد. با تعيين مرزهاي معقول براي خود به خودتان بها دهيد.
به شما يك توصيه هوشيارانه ميكنم. هنگامي كه براي 8 جلسه ديدار نخست خود برنامه ريزي ميكنيد، از دعوت افراد غريبه و نا آشنا به منزل و يا محل كارتان اكيدا خودداري كنيد. بله فردي كه شما به تازگي با وي آشنا گرديده ايد غريبه ميباشد. هيچ تفاوتي نميكند كه شما چه تصوري از اخلاقيات و هويت آن فرد داريد و يا تا چه حد به وي اطمينان و اعتماد داريد. تا زماني كه شما براي مدتي تجربه هاي شخصي متعددي را با يكديگرسپري نكرده باشيد آن فرد غريبه محسوب ميگردد.
بمنظور ديدار و ملاقات مجدد وي را به صرف نهار و يا نوشيدن قهوه و يا به پياده روي دعوت كنيد آنهم در يك مكان عمومي مانند يك گالري هنري، موزه، رستوران و يا كافي شاپ و يا در صورت لزوم از يكي از دوستان خود بخواهيد شما را در ملاقاتهاي نخستين رابطه همراهي كند. اگر با خودروي شخصيتان به محل ملاقات مي آييد هيچگاه اتومبيل خود را روبروي محل ملاقات (بر فرض مثال رستوران) پارك ننماييد. بهتر است اتومبيل خود را پايين تر و يا بالاتر از محل پارك نماييد و به محض خروج از رستوران با فرد مذكور خداحافظي كنيد.
همواره به ديگران بياموزيد كه از آنان چه انتظاراتي داشته و آنان چگونه رفتاري ميبايد با شما داشته باشند.
     
  
زن

 
ایا ميدانيد جنگل های بارانی استوایی چگونه هستند؟


جنگل هاي باراني استوایی، جنگل هاي مرطوب گرم و خيلي متراكمي هستند. آنها پناهگاه ميليون ها گياه و جانور هستند. جنگل هاي باراني بي نهايت از نظر سکونت موجودات زنده و بوم شناسي زمين مهم هستند. گياهان جنگل های باراني بيشتر اكسيژن زمين را توليد مي كنند. اين گياهان همچنين براي مردم از خیلی نظرها مهم هستند. بسياري از آنها در ساخت داروهاي جديد كه با بيماري ها مي جنگند مورد استفاده قرار مي گيرند.

⇐ جنگل هاي باراني در كجاها هستند؟ جنگل هاي گرمسيري در نوار گرداگرد استوا قرار دارند، اكثراً در منطقه بين مدار رأس السرطان (23.5 درجه عرض جغرافيايي) و مدار رأس الجدی (23.5 درجه عرض جغرافيايي) قرار دارند. اين 3000 مايل (4800 كيلومتر) نوار پهن استوا ناميده مي شود. جنگل هاي باراني گرمسيري در آمريكاي جنوبي، آفريقاي غربي، استراليا، هند جنوبي و آسياي جنوب شرقي پيدا مي شوند.

جنگل های بارانیجانوران و گياهان مختلفي در بخش هاي مختلف جنگل های باراني زندگي مي كنند. دانشمندان جنگل های باراني را بر اساس بوم شناسی به دو منطقه تقسيم بندي مي كنند.

EMERGENTS بخش بیرون آمده: درختان غول آسايي كه بسيار بلندتر از متوسط ارتفاع درختان دیگر هستند. اينجا خانه بسياري از پرندگان و حشرات است.

CANOPY بخش سایبان: قسمت هاي بالاتر درختان. اين محيط پربرگ سرشار از زندگي است كه شامل حشرات و پرندگان، خزندگان، پستانداران و غیره مي شود.

UNDERSTORY طبقه زیر: محيط خنك تاريك زير برگ ها اما بالای زمين.

FOREST FLOOR كف جنگل: سرشار از زندگي جانوري بخصوص حشرات است. بزرگ ترين جانوران در جنگل باراني معمولاً‌ اينجا زندگي مي كنند.

جانوراني كه در جنگل هاي باراني زندگي مي كنند: شمار بسيار زيادي از جانوران در جنگل هاي باراني زندگي مي كنند كه شامل جانوران ميكروسكوپي، بي مهرگان (مثل حشرات و كرم ها)، ‌ماهي ها، خزندگان،‌ دوزيستان، پرندگان و پستانداران مي شوند. جنگل هاي باراني مختلف جهان از جمعيت هاي مختلفي از حيوانات حمايت مي كنند.

بعضی از این جانوران عبارتند از: تساح، مار افعی، سگ وحشی، مورچه، میمون، شامپانزه، مارمولک، خفاش، پروانه، مار بوآ، بز کوهی، قورباغه، پلنگ هزارپا و ... .
     
  
زن

 
اولین زن نخست وزیر

مارگارت تاچر، اولین زنی بود که در طول تاریخ اروپا به مقام نخست وزیری رسید.او دختر یک بقال بود که مدرک خود را در رشته شیمی از دانشگاه اکسفورد دریافت کرد.در دهه 1950 به عنوان شیمی دان محقق کار و همزمان در رشته حقوق تحصیل می کرد.در سال 1979 به دنبال فعالیت های خود،بالاخره به مقام نخست وزیری رسید و تا سال 1990 نخست وزیر انگلستان بود.

کوچک ترین دختر دنیا

کوچک ترین دختر دنیا به 8 سال سن و 60 سانت قد که از پدر و مادری روسی به دنیا آمده،در امریکا زندگی می کند.پدر و مادر "آنا" متوجه شدند که او از شش سالگی رشد نمی کند و روز به روز لاغرتر می شود.از این رو او را به پزشکان دانشگاه اوهایو معرفی کردند.با این که هورمون های زیادی به او تزریق شد ولی او رشد نکرد.پزشکان متوجه شدند که آنا از لحاظ کروموزومی دچار بیماری است و ژن های بدن او به رشد کامل نرسیده اند.

نخستین کنکور در ایران

کنکور یا مسابقه ورودی دانشگاه ها در کشورما از سابقه ای طولانی برخوردار است. تاریخ برگزاری نخستین کنکور به سال 1317 باز می گردد.زمانی که تعداد داوطلبان ورود به بعضی از رشته های تحصیلی دانشگاهی مانند پزشکی،حقوق و مهندسشی بیشتر از ظرفیت پذیرش این رشته ها در دانشگاه ها شد.

سریع ترین هواپیمای جهان

در 16نوامبر2004 طبق برنامه ای از پیش تعیین شده،هواپیمای 34-X ناسا مجهز به موتور جت توانست با سرعت تقریبی 10 ماخ(10 برابر سرعت صوت) از روی اقیانوس آرام عبور کند.موتور این جت که با استفاده از هوای فشرده و هیدروژن،ایجاد احتراق کند،می تواند در آینده سرعت این هواپیما را به 15 ماخ هم برساند.به این ترتیب زمان پرواز 17 ساعته نیویورک-توکیو به کمتر از 2ساعت کاهش می یابد.

تند ترین فلفل جهان

پژوهشگران دانشگاه ایالتی نیومکزیکو در امریکا تندترین فلفل جهان را کشف کردند.این فلفل "بهوت جولوکیا" نام دارد و از آسام هند منشا گرفته و در آزمون اندازه گیری واحد تندی (اسکویل)به دو برابر تندی فلفل "ساوینای قرمز"که تندترین فلفل جهان محسوب میشوند
     
  
زن

 
آیا می دانید جنگل های آمازون در کدام کشور واقع شده است؟

جنگل های آمازون در کدام کشور واقع شده است؟

آرژانتین
برزیل
کلمبیا
ونزوئلا
جنگل های بارانی آمازون در شمال آمریکای جنوبی و در کشور برزیل واقع است. این جنگل ها 5956972 کیلومتر مربع و حدود 40 درصد از کشور برزیل را می پوشانند.

جنگل های بارانی آمازون از اقیانوس اطلس در شرق شروع می شود و به مرزهای غربی خود در رشته کوه های آند می رسد. مرز شمالی آن ارتفاعات گویان است و مرز جنوبی اش فلات مرکزی برزیل است. مناطق بزرگی از جنگل های بارانی آمازون در قرن بیستم مسکونی شدند و وسعت جنگل های انبوه کاهش یافت چراکه مهاجران زمین ها را از درختان پاک کردند.
     
  
زن

 
جنگل های تایگا و موجوداتی که در آن زندگی می کنند

تايگا كه همچنين جنگل های شمالي يا جنگل درختاني كه ميوه مخروطي دارند نیز ناميده مي شود،‌ يك درختزار يا جنگل سرد است. تایگا در بخش هاي شمالي آمريكاي شمالي، اروپا و آسيا قرار دارد. تايگاها معمولاً در جنوب تندراها و شمال جنگل هاي معتدلی كه در زمستان برگشان مي ريزد و علفزارها ي معتدل قرار دارند.

تايگا بزرگ ترين محيط زندگي خشكي بر روي کره زمين است که حدود 50 ميليون جريب خشكي (20 ميليون هكتار) را مي پوشاند.

اين میزان، حدود 17 درصد مناطق خشكي روی زمين است. تايگا يك كلمه روسي برای جنگل كاج و صنوبر باتلاقي است.

تايگا با ويژگي هاي آب و هواي سرد خشن و ناملايم، میزان پايين بارش (برف و باران) و فصل رويش كوتاه شناخته مي شود.

دو نوع تايگا وجود دارد:

درختزارهاي باز با درختاني كه فضاي بينشان گسترده است و جنگل هاي متراكمي كه كفشان سايه است.

تايگاها به خاطر زمستان هاي تند و ناملايم تنوع جانوري نسبتاً كمي دارند. بعضي از جانوران تايگا مي توانند از عهده آب و هواي زمستاني سرد برآيند. اما بسياري از آنها در طول زمستان به آب و هواهاي گرم تر مهاجرت مي كنند در حالي كه بقيه به خواب زمستاني فرو مي روند.

بعضی از جانورانی که در تایگا زندگی می کنند عبارتند از:

مورچه، گوزن، گوزن درختزار، گوزن شمالی، خرس قهوه ای، خرس سیاه، روباه قطبی، گرگ قطبی، خرگوش قطبی، کرم زمینی، غاز کانادایی،غاز برفی، عقرب، گرگ، جغد برفی، جغد شاخدار بزرگ، آهوی کوهی، سنجاب، راسو، راسوی دم کوتاه، موش آبی، شاهین دم قرمز، پشه، گاو نر، موش صحرایی قطب شمال، سگ هاسکی، گربه وحشی، گرگ خاکستری، جغد، روباه، قاقم، خرسک، عقاب طاس، سگ آبی.

منبع:
     
  
زن

 
-ماشين هاي سواري و کامیون ها ممكن است ناگهان با جانوراني روبرو شوند كه مي خواهند چهار نعل از جاده عبور كنند و اين اغلب براي حيات وحش مرگبار است. البته مشكل از اين جانوران نيست بلكه از اين جا است كه زيستگاه هاي اين جانوران تكه تكه شده است. به همين دليل در ايالت جرجياي آمريكا براي حفاظت از خرس هاي سياهي كه اطراف رودخانه پرسه مي زنند و مي خواهند از جاده عبور كنند تونل هاي زيرگذر احداث می شود.

معابر هم در نقاطي تعبيه می شود که خرس ها معمولاً از آنها عبور مي كنند و اغلب شامل مکان هایي است که نهرها و مناطق مرطوب با بزرگراه تلاقي پيدا مي كنند. ایده ايجاد امكان عبور و مرور حيات وحش پيش از اين در ايالت فلوريدا و بخش هاي غربي آمريكا براي حفاظت از پلنگ كه درحال انقراض است به اجرا درآمده.
     
  
صفحه  صفحه 23 از 33:  « پیشین  1  ...  22  23  24  ...  32  33  پسین » 
علم و دانش

آيا ميدانيد كه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA