انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 2 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

AC Milan Club | باشگاه فوتبال آث ميلان و طرفداران


مرد

 
ماکسی لوپز مهاجم کاتانیا که بطور قرضی به میلان پیوسته است، معتقد است روسونری توانایی دفاع از عنوان قهرمانی را دارد و به مراتب از بیانکونری برای کسب عنوان قهرمانی شایسته تر و قوی تر است.
مردان آلگری درحال حاضر با فاصله 4 امتیاز نسبت به یوونتوس در صدر جدول سری A قرار دارند. بسیاری از جمله هواداران یووه امیدوار هستند که این تیم در فاصله 10 هفته مانده به پایانرقابت ها دچار لغزش شود وصدر را از دست دهد.
یوونتوس تحت رهبری آنتونیوکونته توانست میلان را از رقابت های کوپا ایتالیا حذف کند

و به فینال این رقابت ها راه یابد. در سه شنبه شب یووهبه لطف تساوی 2-2 در تورین توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت پیروزی4-3 را مقابل روسونری کسب‎ ‎نماید و فینالیست شود. با این حال لوپز معتقد است که میلان بسیار برتر از یووه است و توانایی کسب عنوان قهرمانی در سری A را خواهد داشت و اسکودوتو بار دیگر توسط روسونری فتح خواهد شد.
این مهاجم آرژانتینی در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت :
" میلان تیم بسیار با برنامهو نظم یافته ای است که با قدرت مثال زدنی خود توانایی قهرمانی در سری A و لیگ قهرمانان را خواهد داشت. در حال حاضر نیز در صدر قرار داریم و این امر ناشی ازشایستگی تیمی و توانایی فردی بازیکنان است. اما نباید فراموش کنیم که ما هنوز چیزی را بدست نیاورده ایم وباید به تلاشمان ادامه دهیم، ما اجازه هیچ گونه لغزشی رانخواهیم داشت زیرا یوونتوس با جدیت به دنبال تعقیب ماست. "
اجازه خدا
تو باید جای من باشی
ببینی در تو چی دیدم
     
  ویرایش شده توسط: Aston   
مرد

 
اکسی لوپز پس از آنکه در ماه ژانویه از کاتانیا به میلان پیوست، در ابتدا شروعی سخت و دشوار داشتاما در دیدار سه شنبه شب میلان مقابل یووه توانست گلزنی کند و نشان دهد که مهاجم با انگیزه ای است که توانایی درخشش در آینده را خواهد داشت.
مهاجم اسبق تیم بارسلونا دراین مصاحبه گفت:
" من از حضور در میلان بسیار خوشحال هستم و امیدوارم که در این تیم بمانمو برای این تیم موثر واقع شوم و به افتخارات زیادی دست پیدا کنم.
من همواره بهترین نمایش های خودم را برای میلان ارائه خواهم داد و امیدوار هستم روند روبه رشدی را درمیلان پشت سر بگذارم.
در حال حاضر فقط نگران این مساله هستم که نتوانم جواب اعتماد مربی خودم را بدهم. "
لوپز بسیار امیدوار است تا آلگری در بازی مقابل بارسلونا در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان به او فرصت بازی دهد تا بتواند در مقابل تیم سابقه خود درخشش داشته باشد زیرا برای این بازی انگیزه های زیادی دارد.
" انتقال من به بارسلونا بعداز درخشش در ریورپلاته بود. در آن زمان من برای رشد وپیشرفت تصمیم به رفتن بهاسپانیا گرفتم، اما تصمیم من برای انتقال به میلان یک تصمیم قلبی بود.
من هواره انگیزه های بسیاریبرای گلزنی دارم اما برای گلزنی در بارسلونا باید خاص بود. "
لوپز در سال 2007 اسپانیا رابه مقصد مسکو ترک کرد و پس از طی دورانی ناموفق درتیم زسکامسکو، راهی کاتانیا شد و سه فصل را در این تیم سپری کرد. او در آخرین فصل حضور خود یعنی فصل جاری بطور قرضی راهی میلان ایتالیا شد.
اجازه خدا
تو باید جای من باشی
ببینی در تو چی دیدم
     
  
مرد

 

امشب
23:15

دیدار برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های بارسلونا و میلان در نیوکمپ بارسلون برگزار می گرد. دو تیم در دیدار رفت در سن سیرو به تساوی بدون گل دست یافتند.روسونری در بازی گذشته اش در کالچو در زمین کاتانیا به تساوی 1-1 رسیده و بارسلونا در خانه 2-0 بیلبائورا مغلوب کرده است...
در صورتی که بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، پیش بینی نتیجه تا پایان 120 دقیقه، معیار امتیاز دهی در مسابقه پیش بینی می باشد.

*********
جنارو گتوزو ‏،‏ بازیکن خط میانی میلان در صحبتهایی به تمجید از سبک کاری آنتونیو کنته درانگیزه دادن به شاگردانش پرداخته
:‏ ‏
این مربی 42 ساله هفته گذشته با صحبتهایی جنجالی از تیمش خواست که تا پایان این فصل «خون بریزند» و در صدر بمانند . این درحالی بود که یووه بعد از بهره گیری از باخت میلان به صدر جدول سریآ بازگشته بود و این صحبتها، کنته را در صدر خبرهای فوتبالی قرار داد
گویا کلمات این مربی ایتالیایی تاثیر زیادی روی گتوزو داشته و بازیکن ایتالیایی میلان در صحبتهایی این مربی جوان را با آل پاچینو مقایسه کرده است .
گتوزو به خبرنگاران گفت:«کنته در هنگام صحبت کردن با شاگردانش شبیه ال پاچینو است . وقتی من حرفهای او را شنیدم، سریع از جایم بلند شدم و شروع به تمرین کردن نمودم. یوونتوسی ها نهایت تلاششان را در داخل و خارج از زمین چمن به کار می گیرند ولیاین من را ناراحت نمی کند.»
این ستاره ایتالیایی در ادامه به این نکته اشاره کرد که ازشنیدن این خبر که آندره آ پیرلو در نظر دارد تا الساندرو نستا و کلارنس سیدورف را برای انتقال به یووه متقاعد کند، حس خوبی نداشته : « اصلا قشنگ نیست بشنویم که پیرلو ، نستا و سیدورف را در یووه می خواهد. پیرلو با من که تماس نگرفته.»
میلان بعد از شکست 1-2 مقابل فیورنتینا سه شنبه شب دردیدار خود مقابل کیه وو با نتیجه 0-1 به پیروزی رسید.
اجازه خدا
تو باید جای من باشی
ببینی در تو چی دیدم
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 

زلاتان :
آینده من در میلان است
برای بازگشت به صدر دیگر نباید اشتباه کنیم


زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی باشگاه میلان در صحبتهایی به شایعات مطرح شده درمورد آینده اش پایان داده و اعلام کرده که قصد ترک میلان را ندارد
این درحالی است که روز سهشنبه هم مدیربرنامه های او اعلام کرده بود که موکلش تمایلی به چالشی جدید ندارد و شایعاتی مبنی بر جدایی او از میلان را رد کرده بود
زلاتان در صحبتهایی به کانالمیلان گفت:« همان طور که چندین بار گفته ام، من در میلان راحتم. با این تیم قرارداد دارم و هیچ فکر و ذکر دیگری به جز میلان ندارم. من با عزمی راسخ بهفکر به اتمام بردن فصل بامیلان هستم. میلانی ها لبخند وانگیزه بازی کردن را به من بازگردانده اند و آینده من اینجاست . هیچ دلیلی هم برایصحبت های دیگری وجود ندارد:« من خوب بازی می کنم، چون دراینجا ، چه در زمین و چه خارج از زمین شرایط خوبی دارم.»
زلاتان ادامه داد:« بعد از رقابتهای یورو2012 و تعطیلات تابستانی به میلان بازخواهم گشت.»
این مهاجم سوئدی درادامه صحبتهایش با اشاره به شرایط تیمش در جدول سری آ از شانس قهرمانی روسونری صحبت کرد. این درحالی است که تنها 6 دیداردیگر تا پایان فصل باقی مانده و میلان یک امتیاز کمتر از یووه کسب کرده است.
زلاتان دراین باره گفت:« ما باید تمرکز کنیم و خودمان رابرای تک تک بازیها آماده کنیم. ما می خواهیم دوباره قهرمان لیگ شویم و از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم.ما یک امتیاز از یووه عقب هستیم ولی اگر تمرکز کنیممی توانیم دوباره به صدر بازگردیم. می بایست در بازیهایمان مقابل کاتانیا و فیورنتینا به پیروزی می رسیدیم. مهمترین نکته این است که دیگر اشتباهاتمان را تکرار نکنیم و در بازیهای پیش رو بهترین بازیهای ممکن را ارائه دهیم.»

.
اجازه خدا
تو باید جای من باشی
ببینی در تو چی دیدم
     
  
مرد

 

میلانی ها سخت به دنبال به خدمت گرفتن یک هافبک خلاق هستند و کاگاوای 23 ساله یکی از گزینه های اصلی آنهاست

.


به گزارش بخش بین المللی سایت گل، باشگاه میلان شرایط شینجی کاگاوا، ستاره ژاپنی بورسیادورتموند را به دقت زیر نظردارد.
میلانی ها سخت به دنبال بهخدمت گرفتن یک هافبک خلاق هستند و کاگاوای 23 ساله یکی از گزینه های اصلی آنهاست.
این ملی پوش ژاپنی تا سال 2013 با دورتموند قرار دارد اما مدیران این باشگاه قصد دارند برای مدت طولانی تری او را در وست فالن نگه دارند و به همین علت حتی حاضر شده اند دستمزد او را به دو برابر افزایش دهند.
با این وجود، مذاکرات برای تمدید قرارداد هنوز به نتیجه نرسیده است و به نظر می رسد کاگاوا تمایلی برای تمدید قراردادش ندارد.
کاگاوا در سال 2010 از سرزو اوزاکا به دورتموند پیوست و خیلی زود به یکیاز ستاره های ثابت این تیم تبدیل شد.
از سوی دیگر میلانی ها الکساندر کولاروف، بازیکن منچسترسیتی را نیز زیر نظر دارند. میلانی ها قصد داشتند این مدافع چپ صرب را در تابستان گذشته به خدمت بگیرند اما سیتی تمایلی به فروش این بازیکن نشان نداد.
اجازه خدا
تو باید جای من باشی
ببینی در تو چی دیدم
     
  ویرایش شده توسط: Aston   
مرد

 
.
الساندرو نستا مدافع با تجربه میلان اعلام کرد هیچ وقت به یوونتوس نخواهد پیوست.
.

.
قرارداد این ستاره ایتالیایی در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز سران باشگاه هیچ حرکتی مبنی بر تمدید آن انجام نداده اند.
گزارش های رسیده طی هفته های اخیر حاکی از این بود که یووه به دنبال جذب این مدافع کهنه کار است.
اما نستا نظر دیگری دارد؛ اودر گفتگو با کانال میلان گفت:"باید ببینم چه اتفاقاتی خواهد افتاد؛ در پایان فصل تصمیم گیری خواهم کرد."
"به طور قاطع بگویم که هرگز به یوونتوس نخواهم رفت؛ این واضح است و تمام چیزهایی که درباره من می نویسند درست نیست؛ من مدیر برنامه ندارم بنابراین هرکس مرا بخواهد باید به صورت مستقیم با من تماس بگیرد."
"هیچ تماسی با من صورت نگرفته و من هم نیازی به رفتن به تورین ندارم، همانطور که آنها نیازی به من ندارند؛ بنابراین مشکلی وجود ندارد."
نستا در سال 2002 به میلان‎ ‎پیوست و در این فصل 21 بار برای روسونری به میدان رفت.
اجازه خدا
تو باید جای من باشی
ببینی در تو چی دیدم
     
  ویرایش شده توسط: Aston   
مرد

 
سیلویو برلوسکونی رئیس باشگاه میلان قصد دارد در تابستان پیش رو؛ بازگشتش به سن سیرو را با چند خرید خوب جشن بگیرد.

کالچیومرکاتو وب گزارش داد میلان قصد دارد ستاره سابقش را به ایتالیا بازگرداند‎ ‎و با این خرید وضعیت خط هافبکش بهبود ببخشد.
آدریانو گالیانی نیز طی چند وقت اخیر به صراحت از بازبودن درهای سن سیرو به روی کاکا لب به سخن گشود.
مرد سال فوتبال جهان در سال 2007 همواره از ماندن در رئال صحبت می کرد اما گویا او هم آماده بستن چمدانهایش به سوی ایتالیاست

******
.
مارچلو لیپی و دفاع از آلگری

مارچلو لیپی سرمربی سابق‎ ‎تیم ملی ایتالیا به دفاع از ماسیمیلیانو آلگری سرمربی میلان برخاسته است. روسونری طی هفته های گذشته فاصله 4 امتیازی اش با یووه را نتوانست حفظ کندو حالا یک امتیاز هم از تورینی ها عقب افتاده است و در چنین شرایطی است که ماسیملیانو آلگری تحت فشار‎ ‎انتقادی سنگین قرار گرفته است.
حالا لیپی معتقد است که این استعداد جوان ایتالیایی را نباید تحت فشار گذاشت و باید ایننکته را دانست میلان به هیچ وجه دست از رقابت برای فتح‎ ‎اسکودتو نخواهد کشید.
او در صحبت هایی به گازتا گفت:"من نمی دانم یک روز که در ایتالیا برنده می شوی؛بهترینی ولی بعدا ممکن است برکنار شوی!!"
"برای یک سال و نیم آلگری فوق العاده بود ولی اخیرا با بدشانسی روبرو شده است ولی به نظرم او یک رهبر واقعیست؛ میلان نباید این شانس را از او بگیرد؛ اوبخشی از برندگان است؛ قسمتی که در آن ما نام کاپلو؛ آنچلوتی و ساکی را می بینیم."
"اگر امروز یووه را پیروز می شود نباید به خاطر آن مکس و شاگردانش را سرزنش کرد."
میلان این هفته میزبان جنواست و تنها یک امتیاز با یوونتوس صدرنشین فاصله دارد. [/b]
.
اجازه خدا
تو باید جای من باشی
ببینی در تو چی دیدم
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 
گزينه هاي مربيگري ميلان مشخص شدند



به گزارش الکره ، شبکه تلويزيوني فوتبال ايتاليا اعلام کرد اگر تيم ميلان نتواند از مقام قهرماني فصل قبل خود در سري آ ايتاليا دفاع کند ، ماسيميليانو آلگري سرمربي اين تيم از کار برکنار خواهد شد. اين شبکه گزارش داد ، سيلويو برلوسکني مالک باشگاه ميلان با توجه به حذف اين تيم از جام حذفي ايتاليا و نيز ليگ قهرمانان اروپا در مرحله يک چهارم نهايي ، در ملاقاتي به آلگري اخطار کرده که آخرين فرصت او رقابتهاي سري آ خواهد بود.برلوسکني براي فصل بعد گزينه هاي متعددي از جمله پپ گوارديولا سرمربي کنوني بارسلونا و لوچانو اسپالتي مربي موفق ايتاليايي تيم زنيت روسيه ، مارکو فان باستن اسطوره هلندي ميلان و سرمربي سابق تيم هلند و آلساندرو کاستا کورتا مدافع سابق تيم را در نظر گرفته است.در اين ميان گزينه اول او گوارديولا خواهد بود که اعلام کرده تا چند روز آينده تکليف خود را در بارسا مشخص خواهد کرد.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
ميلان ويونايتد به دنبال جذب کريستين اريکسن



ايجنت ستاره جوان آژاکس در تازه ترين صحبت هاي خود اعلام کرد انتقال احتمالي موکلش به ميلان مي تواند يک انتقال مثبت و خوب باشد.

مديربرنامه هاي اريکسن در صحبتهايي اعلام کرده که انتفال احتمالي موکلش به ميلان ميتواند يک انتقال مثبت و خوب باشد.اگر چه او از منچستر يونايتد به عنوان يک رقيب جدي براي ميلان نام مي برد.

کريستين اريکسن جوان يکي از ستاره هاي نو ظهور حال حاضر اروپاست و در آينده نه چندان دور او به باشگاه بزرگي براي پيشرفت نقل و مکان خواهد کرد.

باشگاه هايي چون ميلان و منچستر يونايند از جدي ترين مشتريان اين ستاره 20 ساله دانمارکي هستند و هر کدام قصد دارند اين هافبک را به رختکن خود بکشانند.

اريکسون در برابر منچستر يونايتد اين فصل ليگ اروپا، در هر دو ديدار رفت و برگشت به ميدان رفت و مطمئنا با عملکرد خود سر الکس فرگوسن را تحت تاثير خود قرار داده است.

طبق گفته مارتين اسکوتز ,انتقال او به ميلان مي تواند يکي از گزينه هاي مد نظر موکلش باشد اما ظاهرا اين ستاره دانمارکي مدتي ديگر در امستردام هلند باقي خواهد ماند.

مديربرنامه هاي اريکسن در اين رابطه گفت: "انتقال او به ميلان مي تواند يک انتقال خوب و رو به جلو باشد.نمي دانم که آيا او آماده بازي کردن در يک باشگاه مهم و بزرگ است يا نه ؛اما بدون شک کيفيت بسيار خوبي براي بازي در تمام ليگ ها دارد.در حال حاضر او در حال رشد و نمو در آژاکس است."
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
artak
ali2012



@
.
تا زمانی که یوونتوس رسما قهرمان نشود، به مبارزه ادامه خواهیم داد
:
.ماسیمیلیانو آلگری ،مربی باتجربه و موفق میلان ، پس از برد ارزشمند 1-0 تیمش برابر جنوا ,همچنان بر این باور است که تیمش می تواند فاتح اسکودتو شود.
او پس از بازی برابر جنوابه خبرنگاران گفت: "تا زمانی که احتمالات ریاضی یوونتوسرا قهرمان اعلام نکند، ما بهنبرد خود ادامه خواهیم داد تا در نهایت به صدر بازگردیم.بدبینی ها ، پیرامون ما بسیار زیاد بوده است اما اگر یوونتوس موفق به کسب 86 امتیاز شود، به اینمعنا است که آنها شایسته کسب عنوان قهرمانی بوده اند.در هر صورت باید صبر کرد و دید"
مربی باتجربه روسونری با اشاره به لغزش های اخیر تیمش گفت:" بسیار شرم آوراست که در دو بازی اخیر خانگی, ما 5 امتیاز را از دستداده ایم ،اما همچنان به آینده امیدواریم.مهمترین مسئله در بازی امروز کسب پیروزی و زنده نگه داشتن احتمال قهرمانی برای ما بود و من هنوز باور دارم چیزهایی میتواند رخ دهد.ما در این بازی به مانند دو بازی خانگی گذشته برای کسب پیروزی با تمام توان فشار خود را وارد کردیم و پس از به ثمر رساندن گل ما چند موقعیت گل دیگر نیز خلق کردیم.ما برای به ثمر رساندن گل های بیشتر, تلاش زیادی می کنیم اما ظاهرا این مشکل اواخر بیشاز حد شده است"
الگری درمورد آینده اش برروی نیمکت مربیگری میلان گفت:"در رابطه با آینده ,وقتدیگری صحبت خواهیم کرد...اما هنوز دو سال دیگر از قرارداد من باقی مانده است.تنها کاری که می توانمانجام دهم، ارائه نظر و پیشنهادات به بازیکنان است ولی مربی توسط باشگاه انتخاب می شود."
این مربی ایتالیایی ادامه داد:" سیلویو برلوسکونی، پیش ازشروع بازی برابر جنوا ،مثل همیشه با من صحبت کرد و من به او گفتم هنوز به اسکودتو ایمان دارم و امیدوار هستم که یوونتوس امتیاز از دست دهد.در حال حاضر تنها می توانم از بازیکنان، برای هر کاری که انجام دادند، تشکر کنم؛ چرا که آنها با وجود تمام مشکلات, رقابت برای کسب اسکودتو را همچنان زنده نگهداشته اند.ما همچنین کمی بدشانس نیز بوده ایم
مربی باتجربه میلان دربخش پایانی صحبتهایش گفت:"همیشه با داشتن بازیکنان بیشتر بر روی نیمکت کارها آسان تر می شود.سال گذشته ما تیمی بودیم که بهترین تعویض ها را در اختیار داشتیم و اغلب بازیکنانی که به میدان می آمند گاها مهمتر از بازیکنانی بودند که از آغاز دربازی حضور داشته اند"
میلان در نهایت موفق شد تابا تک گل ارزشمندی که کوین پرینس بواتنگ در دقایق پایانی به ثمر رساند همچنان امیدوارانه هفته های پایانی لیگ را دنبال کند و فشار خودبر روی یوونتوس را حفظ کند.
میلان هفته آینده به سیه نا سفر خواهد کرد تا برابر این تیم
صف آرایی کند.
اجازه خدا
تو باید جای من باشی
ببینی در تو چی دیدم
     
  
صفحه  صفحه 2 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
ورزش
ورزش

AC Milan Club | باشگاه فوتبال آث ميلان و طرفداران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA