انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 12 از 22:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  21  22  پسین »

تعبیرخواب


مرد

 
تعبیر خواب چای

چای خشک غم و غصه . اندوه و گرفتاری است و مقدار این غم و غصه بستگی دارد به مقدار چای خشک که در خواب می بینیم اگر ببینیم که یک یا چند قوطی چای از مغازه خریده ایم غم و غصه ایی برای ما پیش می آید ولی اگر مانند چای فروشی های شمال انبوهی چای خشک مشاهده کنیم با کوهی از مصائب و مشکلات رو به رو خواهیم شد. همین طور است اگر کسی چای خشک به ما هدیه کند یا ما به کسی بدهیم که در صورت اول غم و غصه ای برای ما می آفریند و در شکل دوم ما سبب ناراحتی او می شویم. اگر چند بسته یا مقداری چای خشک خریدیم و به خانه بردیم خانواده را نیز در ناراحتی های خود شریک می کنیم اما بر عکس اگر چای خشک را از خانه بیرون ببریم اندوه را از دل ایشان بر می داریم و سبب تسکین و آرامش اهل خانه می شویم.

اما چای دم کرده محبت و دوستی است و باز هم مقدار آن بستگی دارد به موقعیت و وضعیتی که مشاهده می کنیم و در عالم خواب می بینیم. اگر سفره ای گسترده و بساط چای را آماده کرده بودیم نشان آن است که محیطی گرم خواهیم داشت و در خانه و خانواده صاحب آرامش هستیم. اگر کسی استکان چای به ما تعارف کرد، مورد محبت قرار می گیریم و چنانچه ما به کسی چای تعارف کردیم این اوست که از جانب ما محبت می بیند. اگر استکان چای از دستمان بیافتد و چای بریزد او ناسپاسی می کند ولی بستگی دارد که چای را از چه کسی گرفته باشد. اگر چای روی دست و پای ما بریزد و بسوزد آرامش و راحت می یابیم ولی اگر چای بریزد و در خواب احساس سوزش نکنیم و هیج آسیبی به ما وارد نیاید موردی پیش می آید که به قدر همان سوختگی که باید باشد ناراحت می شویم و رنج و غصه می خوریم. اگر چایی که می نوشیم رنگ نداشته باشد نشان بی حقیقتی و فریب و نیرنگ است و چنانچه کسی به ما چنین چای بی رنگی تعارف کند از جانب او بی حقیقتی مشاهده می کنیم. همین طور است اگر ما به کسی چای بی رنگ بدهیم. اگر چای زیاد پر رنگ باشد مبالغه است و زیاده روی در ابرازمحبت که خود رنج دهنده است. اگر چای تلخ باشد محبت نا بجاست.
عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوسه را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس
     
  
مرد

 
تعبیر خواب چپاول

در خواب می بینیم که یا مال ما را چپاول می کنند یا مال دیگری را می برند و ما شاهد یا عامل آن هستیم. اگر ببینیم مال دیگری را به چپاول می بریم برای صاحب مال غم و غصه بوجود می آوریم و چنانچه مال ما را می برند غم و رنج به ما می رسد ولی به فرموده امام صادق علیه السلام چپاول هم می تواند غم و غصه باشد و هم فراوانی و نعمت.
عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوسه را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس
     
  
مرد

 
تعبیر خواب چپق

آن چه در مورد پیپ گفتیم در مورد چپق هم صادق است با این تفاوت که چپق مقداری وداد و محبت و دوستی با خود دارد. چپق در کشورما یک وسیله تدخین سنتی است و چیزی است که افراد مصرف کننده آن دوستانه و در کمال صفا و صمیمیت به هم تعارف می کردند. کشندگان پیپ که عموما فرنگی ها یعنی اروپائیان و آمریکائیان هستند پیپ خود را به یکدیگر تعارف نمی کنند. در نظر آن ها پیپ مثل مسواک به خود دارنده اش اختصاص دارد لذا چپق این امتیاز را می یابد که با دوستی و محبت همراه می شود و در حالتی که پیپ این حالت را در خواب های ما ندارد. بیننده خواب اگر در خواب ببیند که چپق می کشد کدورتی و اندوهی برای او پیش می آید البته اگر چپق کش نباشد و اگر چپقی باشد تعبیر ندارد. دود چپق غباری است که به چشم ما می رود و کدورتی است که برای دیگران به وجود می آید و این دود و کدورت را کسی که چپق می کشد ایجاد می کند. اگر دود کم باشد کدورت اندک است و چنانچه زیاد باشد کدورت به غمی بزرگ مبدل می شود که عده بیشتری را شامل می گردد. چنان چه زنی ببیند که شوهرش چپق می کشد و دودش او را می آزارد بین زن و شوهر اختلاف پیش می آید. کلمه چپق نیز مثل دیگر مسائل تدخین است غیر از سیگار که در جای خود گفته می شود. همه وسائل تدخین یک تعبیر دارند با اندکی اختلاف
عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوسه را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس
     
  
مرد

 
تعبیر خواب چتر

باران در جائی نعمت و خیر و برکت است و در جائی بخصوص اگر برسر و روی انسان ریخته شود غم و اندوه است لذا چتر وسیله دفاعی است در مقابل غم ها و غصه هائی که پیش می آید. برای زن، شوهر است و پناهگاه و نقطه اتکا ابن سیرین می گوید اگر بر سر کسی چتر بگیرند حرمت و احترام و عزت می یابد. اگر در میان جمعی که چتر ندارند و باران هم نمی بارد چتر بگیرید عملی خلاف انجام می دهید که بی اعتبار می شوید و مردم پشا سر شما بد می گویند. همین طور است اگر همه چتر داشته باشند و شما نداشته باشید احساس تنهائی و بی کسی می کنید. اگر باران ببارد و چتر داشته باشید و باز نکنید غم وغصه بر سر شما می بارد و در بیداری از امکاناتی که دارید سود نمی برید. اگر زنی ببینید که چتری رنگین و قشنگ دارد شوهرش به پول می رسد و اگر مردی ببینید چتری گسترده دارد امنیت می یابد. چتر سوراخ شکست است برای بیننده خواب . چتر سیاه نیکو است ولی چتر سفید ضعف و خود باختگی است در مقابل مشکلات است. چتر سبز خرمی و نشاط است چتر زرد غم و بیماری است چتر پاره و از هم در رفته غم و رنج و پریشانی است و چنانچه زنی ببیند چتری شکسته و پاره دارد شوهرش بیکار می شود.

محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بيند بر بالاي سر او چتر مي بردند، دليل كه اگر از اهل آن بود، پادشاهي يابد، اگر از اهل آن نباشد، دليل كه بزرگي يابد. اگر بيند چتر پادشاه در دست داشت، دليل كه مقرب حضرت پادشاه شود... 
حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن چتر در خواب بر هفت وجه باشد. اول: سلطنت. دوم: عزت. سوم: مرتبت. چهارم: رياست. پنجم: رفعت. ششم: ولايت. هفتم: صحبت با بزرگان.
عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوسه را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس
     
  
مرد

 
تعبیر خواب چراغ

اگر مردی مجرد در خواب ببیند که چراغ افروخته یا چراغی را می افروزد زنی در زندگیش پیدا می شود یا عاشق می شود و ازدواج می کند. افروختن چراغ در خواب نیکو است همین طور است چراغ افروخته در اتاق داشتن و دیدن. چراغ در خواب بنا به نوشته معبران کهن برای مرد همسر کاردان و عاقل و مدبر است و برای زن شوهری دل سوز و دوستدار و مهربان و علاقه مند به خانه و خانواده چنان چه دختر جوانی چراغ بخصوص چراغ روشن در خواب ببیند خوستگاری مناسب پیدا می کند. برخی دیگر از معبران نوشته و متذکر شده اند که داشتن چندین چراغ ، وجود چندین فرزند را نوید می دهد. لامپ بستن به چراغ برق و نفت و روغن ریختن در چراغ نفتی نیز خوب است چون تهیه و تدبیر کاری است امید بخش که در آینده شما را به نعمت و رفاه و آسودگی می رساند. اگر در خواب ببینید که چراغی در دست دارید و راه می روید نشان آن است که به سفری پر سود می روید یا ماموریتی به شما می دهند که برای شما پیروزی می آورد و چنان چه تاجر و کاسب باشید کسبی پرسود خواهید داشت.

ابراهيم كرماني گويد: چراغ در خواب ،خادم خانه است و معبران گويند: كدبانوي خانه است. اگر در خواب بيند كه درخانه او چراغ پاكيزه روشن است. دليل كه كدبانوي خانه زني به صلاح و نيك سيرت است. اگر بيند چراغ تاريك مي سوخت، دليل است بر رنج كدبانوي خانه يا خادم يا زن. اگر بيند چراغ فرو مي رود، دليل كه كدبانوي خانه بميرد. جابرمغربي گويد: اگر بيند از آتش زنه چراغ برافروخت، دليل كه اگر زن دارد فرزندش آيد. اگر غريب است، زن كند يا كنيزك خرد. اگر در سفر غايب دارد به سلامت بازآيد. اگر بيند در شهر چراغ بسيار است، دليل ... 
كه پادشاه ولايت عادل است و قاضي منصف و مردم شهر عشرت و نشاط بسيار است. اسماعيل بن اشعث گويد: اگر بيند چراغ بسيار در دست داشت، دليل كه او را فرزندي آيد كه عزت و دولت يابد. اگر بيننده خواب فاسق است، دليل كه به خداي تعالي بازگردد و توبه كند. اگر مشرك است هدايت يابد. اگر مسلمان است توفيق طاعت يابد. اگر بيند چراغ بمرد، دليل كه فرزندش هلاك شود يا عز و دولتش نقصان پذيرد. اگر بيند در هر دو دست او چراغ روشن بود، دليل كه مراد دين و دنياي او ساخته شود. اگر بيند در دست يك چراغ داشت كه در وي دو سوراخ و دو فتيله افروخته است، دليل كه او را دو فرزند نيك است كه به يك شكم آيند. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن چراغ در خواب بر چهارده وجه است. اول: پادشاه. دوم: قاضي. سوم: فرزند. چهارم: عروسي. پنجم: ولايت. ششم: سراي. هفتم: مهتر. هشتم: شادي. نهم: علم. دهم: توانگري. يازدهم: عيش خوش. دوازدهم: كنيزك. سيزدهم: منفعت. چهاردهم: آن چه بيند همچنان است.
عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوسه را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس
     
  
مرد

 
تعبیر خواب چرخ

چرخ در خواب گردونه زندگی است. چرخ و گردونه نظام کارند و بالاخره چرخ در خواب های ما نماینده مجموع چیزهایی است که به آن ها اتکا داریم و می بالیم. دیدن چرخ به تنهایی هشدار روح ما است برای جلب اعتنا و توجه به آن چه که در اطراف بیننده خواب می گذرد. اگر چرخی نو و سالم دیدید و آن چرخ به شما تعلق داشت خواب شما می گوید که زندگیتان خوب است و خوب می شود و این گردونه برمدار درست می گردد و جای نگرانی نیست ولی اگر چرخ شکسته و فرسوده و زهوار در رفته و غیر قابل مصرف در خواب مشاهده کردید خواب شما از نابسامانی ژرفی خبر می دهد که پیش می آید.
عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوسه را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس
     
  
مرد

 
تعبیر خواب چرم

دیدن چرم حیوانات در خواب مالی است که به زحمت و تلاش به دست می آید. اگر در خواب ببینید که کیفی چرمی نو و واکس خورده و شیک و تمیز به دست دارید که در بیداری فاقد چنین کیفی هستید مالی اندوخته به دست شما می افتد. اگر در خواب ببیند که کمربند چرمی دارید از همسر یا فرزندتان خیرو نیکی می بینید و این خواب را چنان چه پسر جوانی ببیند با دختر یا ازدواج می کند و از جانب او بهره مند می گردد. البته ممکن است همه کمربند چرمی داشته باشند. این در صورتی است که کمربند توجه شما را در خواب جلب کند یا همان طور که گفته شد محور خواب بیننده خواب بگیرد.

داشتن دستکش چرمی سود بردن از برادر یا فرزند است. اگر در خواب ببینید که دست راستتان دستکش چرمی دارد از برادر خود محبت می بینید و بهره مند می شوید و چنان چه دست چپ شما دستکش چرمی داشت از طرف فرزند پسر خود متنفع می گردید. داشتن کفش چرمی مشروط بر این که کفش محور خواب شما باشد گویای سفر پر رنج و تلاشی است که در پیش دارید یا اقدام به کاری می کنیدکه آمد و رفت نشست و بر خاست زیاد ایجاب می نماید ولی از این تلاش و کوشش سود می برید.

اگر در خواب احساس کنید که چرم از شتر است میراثی به شما می رسد یا از طرف شخص بزرگی که مقام شامخ دارد مورد محبت و التفات قرار می گیرید. چنان چه احساس کردید چرم از گوسفند است مال حلال نصیب شما می شود. حتی ممکن است چرم نباشد پوست هم اگر متعلق به گوسفند باشد همین تعبیر را دارد. اگر چرم را از گاو تشخیص دادید خواب شما از فراخی روزی و زیادی نعمت و فراوانی معشیت خبر می دهد. چرم الاغ مردی است احمق که سر راه شما قرار می گیرد و به شما محبت می کند و ندانسته و احمقانه سود می رساند. چرم اسب می گوید باجوان مردی آشنا می شوید که از طرف او بهره مند می گردید.
عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوسه را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس
     
  
مرد

 
تعبیر خواب چروک

اگر در خواب ببینید که چهره شما چروک پیدا کرده و پیر شده اید عزت و جاه شما بالا می رود و نزد مردم محترم تر از آن چه هستید می شوید زیرا چروک و چین بر چهره نشانی فزونی شان و مرتبه بیننده خواب است. اگر کسی که جوان است و بر چهره اش هیچ اثری از پیری نیست ببیند صورتش چروک پیدا کرده تعبیر همان است که گفته شد. اگر پدر و مادری در خواب ببینند که چهره کودکشان چروک پیدا کرده خوب نیست زیرا از بیماری آن کودک خبر می دهد و طبعا برای پدر و مادر غم و رنج همراه می آورد. پرده در خواب خودش عم و رنج و غصه را نوید می دهد چنان چه روی پرده خانه خویش در خواب چین و چروک بیش از حد ببینید برای اهل آن اتاق که پرده در آن آویخته است ناراحتی فراهم می شود چون پرده باید چین داشته باشد نه چروک. همین تعبیر است اگر فرش جمع شده باشد و نتوانید آن را صاف کنید بطوری که در خواب هر طرفش را بکشید طرف دیگرش کج شود. این خبر از غم و ناراحتی برای اهل خانه می دهد. اصولا چروک روی لباس و چیزهائی که گفته شد خوب نیست.
عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوسه را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس
     
  
مرد

 
تعبیر خواب چرک

چرک، آلودگی جسمی و روحی است و کراهتی است که نا خودآگاه از مشاهده نتیجه اعمال خویش و دیگران در ما پدید می آید. این کراهت و انزجار در خواب های ما به صورت چرک بر لباس و اشیا مورد مصرفمان ظاهر می شود. چنان چه ببینیم لباس ما چرک است خواب ما از رنج و غم و غصه حاصل از اعمال و رفتار خودمان خبر می دهد. اگر در خواب ببینیم که سفره ای گسترده اند و سفره چرک است و کثیف نشان آن است که در امر معاش ما خللی پیدا می شود و از این رهگذر غصه دار می شویم و چنان چه مشاهده کنیم تخت خواب و روتختی ما چرک است همین طور لحاف و تشک و اشیا دیگری که ابزار خواب یدن هستند کثیف شده اند گویای آن است که در محیط خانه و خانواده ناراحت می شویم و بین ما و همسرمان اختلاف پدید می آید. چنان چه در خواب ببینیم که دست هایمان چرک و کثیف است اگر دست چپ باشد از جانب برادرمان آزردگی خاطر پیدا می کنیم و اگر دست راست فرزندمان ما را ناراحت و غصه دار خواهد کرد ولی کلا دو دست کثیف گویای این هستند که در آینده عملی خلاف انجام می دهیم و دست به کاری می زنیم که در نتیجه اندوهگین و ناراحت می شویم. اگر صورت، کثیف بود، نزد مردم خجالت زده می شویم و کاری می کنیم که دیگران پشت سرمان حرف خواهند زد و بد خواهند گفت. شستن و پاک کردن چرک لباس و دست و رو در خواب نیکو است زیرا گویای مجاهده ای است که برای رفع و دفع آلودگی ها و ناپاکی های خویش به عمل می آوریم. اگر کسی در خواب ببیند که پیراهنش چرک است از جانب همسرش ناراحت و نگران می شود و چنان چه زنی این خواب را ببیند با شوهرش اختلاف نظر پیدا می کند و اندوهگین می شود
عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوسه را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس
     
  
مرد

 
تعبیر خواب چسب

چسب در خواب شما زن یا مردی است خیر و نیکوکار و مصلح که نیکی می کند و می کوشد گسیختگی زندگی دیگران را ترمیم کند و گسستگی ها را از بین ببرد. اگر در خواب ببینید که با چسب کاغذ دیواری را می چسبا نید به کمک همان انسان نیکو کار به زندگی سر و سامان می بخشید. اگر اتاق در خواب متعلق به خودتان باشد به دیگری این خدمت را انجام می دهید و اگر اتاق غریبه باشد به زندگی خودتان سامان می دهید. تخته و چوب در خواب مردی منافق و دروغگو است. چنان چه در خواب بینید که با چسب چوب و تخته یا یک شئی چوبی را می چسبانید به یاری همان مرد مصلح اختلاف خودتان را با مردی دروغگو و منافق ازبین می برید و صلح و آشتی می کنید و اگر چنین منافقی در زندگی خود شما نیست بین دیگران صلح برقرار می دارید. اگر در خواب ببینید که کاغذها را به هم می چسبانید کاری بیهوده و عبث انجام می دهید معهذا از یاری آن مرد مصلح بهره مند می شوید اگر چه محبت او را از بین می برید. اگر ببینید به کمک چسب عکسی به دیوار یا آلبوم می چسبانید، اگر عکس خودتان باشد سبب شهرت دیگری می شوید و اگر عکس دیگری باشد با وساطت آن خیر و نیکو کار خودتان علم می شوید. اگر به دستتان چسب مالیده شده بود به طوری که انگشتانتان به هم می چسبید در مال شخصی نیکو کار دست درازی می کنید و اگر لب هایتان چسبیده بود دروغ می گوئید و ناسپاسی می کنید. اگر دیدید به کفش خود چسب می زنید به سفر می روید و در این سفر با مردی خوب آشنا می شوید یا با زنی نیکو کار و شریف برخورد می نمائید.
عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوسه را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس
     
  
صفحه  صفحه 12 از 22:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  21  22  پسین » 
گفتگوی آزاد

تعبیرخواب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA