انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 2 از 108:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  105  106  107  108  پسین »

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس


زن

 
جواد کاظمیان


جواد کاظمیان متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شهر کاشان و روستای مشکان .است
فوتبال باشگاهی

او فوتبال حرفه‌ای خود را با تیم جوانان سایپا شروع کرد و توانست به تیم بزرگسالان این تیم راه یابد . با بازی های خوبی که به نمایش گذاشت و مربی وقت میراسلاو بلازویچ جواد کاظمیان را برای تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرد. سپس او در سال ۱۳۸۱ (۲۰۰۲) به الاهلی امارات پیوست اما او بعد از چند ماه به ایران و تیم سایپا بازگشت و بعد از آن سه فصل برای باشگاه پرسپولیس بازی کرد.
بعد ازجام جهانی ۲۰۰۶ آلمان او قراردادی قرضی با باشگاه اماراتی الشباب بست و بعد از یک سال قراردادی دائمی را امضا کرد. سپس او یک فصل کامل با باشگاه الشباب تا پایان لیگ در فصل ۲۰۰۷ -۲۰۰۸ قرارداد بست.
در سال 2008 به طور قرضی به تیم عجمان پیوست . در 17 بازی فقط 6 گل زده داشت و نمایش ضعیف و اختلاف با سرمربی و نیمکت نشینی باعث شد که در سال 2010 از تیم عجمان جدا شود.
پس از جدایی از عجمان، با پشنهاداتی از ایران مواجه بود و در نهایت با تیم الامارات قرارداد امضا کرد فوتبال ملی

جواد در اولین بازی ملی خو در برابر تیم ملی فوتبال چین در دی ماه سال ۱۳۸۰ برای تیم بزرگسالان ایران درخشید و همچنین جواد کاظمیان در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در جام جهانی جوانان ۲۰۰۱ در آرژانتین حضور داشت .
گل او در مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در رقابت های بازی های آسیایی ۲۰۰۲ در بوسان کره جنوبی به عنوان برترین گل شناخته شد. و او مدال طلای مسابقات به همراه تیم زیر 23 سال را به دست آورد. جواد به همراه تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام جهانی ۲۰۰۶ به آلمان سفر کردولی شانسی برای بازی بدست نیاورد . او در سال ۲۰۰۷ دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و توانست در مقابل تیم ملی فوتبال ازبکستان در جام ملت های آسیا ۲۰۰۷ گل به ثمر برساند. او همچنین برای رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ انتخاب شد ولی نتواست به فهرست ۱۱ نفره تیم راه پیدا کند.
__________________
     
  
زن

 
صفر ایرانپاک متولد ۲ دی ۱۳۲۵ در مسجد سلیمان از بازیکنان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس ایران بود.او در ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ در سن ۶۲ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان ریه در استکهلم سوئد درگذشت و جسدش در قبرستان بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

سال 49 پیراهن پرسپولیس رو بر تن کرد و برترین گلزن این تیم در دهه 50 شد.شش گل ملی در پرونده او دیده می شود.او در مجموع دوازده بار حضور در دیدار پرسپولیس و تاج هفت بار برای پرسپولیس گلزنی کرد و در سال 59 بعد از ده سال حضور در جمع سرخپوشان از فوتبال خداحافظی کرد.

همچنین او بهترین گلزن در شهرآورد تهران (پرسپولیس-استقلال) بوده و در دوازده بازی موفق به زدن هفت گل شده. ایرانپاک در سال ۱۳۵۰ آقای گل لیگ باشگاه‌های ایران با دوازده گل در چهارده مسابقه شد.


زادروز ۲ دی ۱۳۲۵
زادگاه مسجد سلیمان، ایران
تاریخ مرگ ۱۱ بهمن ۱۳۸۷
محل مرگ استکهلم، سوئد
     
  
زن

 

كانون هواداران پرسپوليس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس از همکاری‌های ورزشی با باشگاه الغرافه قطر خبر داد.

جمشید زارع در خصوص دیدارهایش در قطر با مسئولان الغرافه اظهار داشت: در مدتی که در قطر بودیم نشست‌های خوبی با مدیرعامل و قائم مقام باشگاه الغرافه داشتیم. قرار است با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد مراودات نزدیکی در ورزش از قبیل استفاده از دانش مربیان، برگزاری اردوهای مختلف، شرکت در تورنمنت‌ها و استفاده از تجارب تیم‌های پایه داشته باشیم.


وی با اشاره به میزبانی قطری‌ها گفت: همانطور که آنها امکانات خوبی برای ما مهیا کردند ما نیز به دنبال این هستیم که بهترین امکانات را در تهران برای آنها مهیا کنیم.

زارع در خصوص حضور هواداران ایرانی در قطر گفت: دست تک تک این هواداران درد نکند که نمایندگانی شایسته برای هواداران میلیونی پرسپولیس بودند. ما پس از بازی مقابل الغرافه بین این هواداران قرعه‌کشی انجام دادیم تا از زحمات آنها تشکر کنیم. ۱۲ دستگاه دوچرخه و دو بلیت رفت و برگشت به تهران را در حضور سفیر ایران در قطر، معاونان وی و معاونین باشگاه و هواداران قرعه کشی کردیم و هدیه دادیم و سعی خواهیم کرد تا این هواداران در هر بازی کنار ما باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه در خصوص احتمال عقد قرارداد جدید با زاید گفت: از عملکرد بازیکنان خارجی خود راضی هستیم. تا دو روز آینده با زاید و ادوکوویچ مذاکراتی خواهیم داشت. باید ببینیم تکلیف حضور دروازه‌بان خارجی در لیگ برتر چه می‌شود. در همین راستا امروز باید گزارشی را به مدیرعامل باشگاه بدهم تا در این باره نیز تصمیم گیری شود. علاقه‌مند به حضور زاید در پرسپولیس هستیم و او نیز علاقه فراوانی دارد که بماند.

وی در خصوص حضور رئیس باشگاه الغرافه در رختکن پرسپولیس گفت: مشکل خاصی نبود. مدیرعامل باشگاه الغرافه به اتفاق سفیر ایران در قطر با تأکید فراوان خواستند وارد رختکن ما شوند. من هم با هماهنگی با دنیزلی کار را کردم و متوجه شدم لوح یادبودی را می‌خواهند به ما بدهند که این کار آنها بسیار پسندیده بود. همین مدیر باشگاه الغرافه وقتی من را پس از زدن دو گل دید گفت "شما ما را غافلگیر کردید و کمر ما را شکستید". این حرف ایشان برای من بسیار جالب بود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره حضور پیشکسوتان در کنار تیم گفت: حضور این عزیزان باعث دلگرمی مسئولان باشگاه و بازیکنان است. سعی خواهیم کرد این روند را ادامه دهیم و در هر بازی از وجود این عزیزان استفاده کنیم.


[font#DF0101][/font]
     
  
زن

 

کانون هواداران پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه قلبا پرسپولیس را دوست دارد و هیچ وقت نمی‌تواند باخت آنها را ببیند، ابراز امیدواری کرد داماش بازی آبرومندانه‌ای را برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انجام داده و موفق به کسب امتیاز شود.

مهدی تارتار در مورد آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار با پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از نشستی که بازیکنان با عابدینی داشته و تصمیم گرفتند با توجه به مشکلات مالی تیم، با تمام توان لیگ را به پایان برسانند، با انگیزه بالایی در تمرینات روزهای اخیر شرکت کرده و شرایط بسیار خوبی برای رویارویی با پرسپولیس دارند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی داماش در این مسابقه که در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود، ارائه بازی زیبا و کسب امتیاز برابر حریف مطرح تهرانی است، اضافه کرد: پرسپولیس در هفته‌های اخیر بسیار شاداب بازی می‌کند و روند رو به رشدی داشته است.
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: پرسپولیسی‌ها امروز با هدایت دنیزلی دو تیم دارند، یک تیم برای موفقیت در آسیا و یک تیم برای موفقیت در مسابقات لیگ. آنها نسبت به ابتدای فصل 80-90 درصد تغییر کرده و بازیکنان این تیم هم انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات پایانی لیگ دارند، به همین دلیل کار بسیاری سختی پیش رو داریم.
وی با تاکید بر اینکه تیمش با توجه به مشکلات عدیده‌ای که با آن مواجه شده، در دربی گیلان مستحق پیروزی بود، ادامه داد: در فوتبال گاهی دچار بدشانسی می‌شوید اما ما تلاش داریم در بازی‌های پایانی لیگ خصوصا دیدار با پرسپولیس امتیاز لازم را کسب کرده و جایگاه مناسبی را در میانه جدول به تیم داماش اختصاص دهیم.
تارتار از بازگشت مازیار ربیعی به کادرفنی داماش خبر داد و اظهار داشت: قلبا پرسپولیس و هواداران این تیم را دوست دارم و هیچ وقت نمی‌توانم شکست آنها را ببینم اما امروز به خاطر تعهدی که به باشگاه داماش دارم و شرایط این تیم، تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم، انجام یک بازی آبرومندانه و کسب امتیاز در آزادی به میدان می‌رویم.
وی در مورد رویارویی با دنیزلی تاکید کرد: برای نخستین بار است که برابر این مربی مطرح ترکیه‌ای قرار می‌گیرم و تیم پرسپولیس با حضور وی متحول و کاملا هجومی شده است. ما مربیان جوان باید از این مربیان درس بگیریم و دوست داریم برابر این مربیان بزرگ، قد علم کنیم.
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه برخی از استان‌ها سال‌هاست آرزو دارند تیمی را از تهران به استان خود منتقل کنند تا نماینده در لیگ برتر داشته باشند، در پایان گفت: استان گیلان دو تیم لیگ برتری دارد اما هر دو تیم مشکل مالی دارند، درحالیکه هواداران این دو تیم را واقعا در شهرهای دیگر ندیده‌ام. در این شرایط مسئولان استان باید به خاطر این هواداران و پیش از اینکه مشکلات این تیم‌ها بیشتر شده و باعث سقوط آنها شود، کاری برای رفع مشکلاتشان انجام دهند.
دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 19 فردا یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

_________________________________________________________________________________

کانون هواداران پرسپولیس : مسئولان باشگاه الغرافه به پرسپولیسی‌ها اعلام کردند ۴۸ ساعت قبل از بازی با قرمزپوشان به تهران می‌آیند.

مسئولان باشگاه الغرافه قطر اعلام کردند ۴۸ ساعت قبل از دیدار برگشت با پرسپولیس 3 نفر از نمایندگان خود را به ایران خواهند فرستاد و مقدمات کارهای این تیم را در تهران انجام خواهند داد. دیدار برگشت این تیم 29 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ناصر صادقی آنالیزور پرسپولیس که به نمایندگی از کادرفنی برای تماشای دیدار الشباب امارات و الهلال عربستان به امارات رفته بود در این باره گفت: پس از حضور در ورزشگاه با گرمکن قرمز، دوربین‌های تلویزیونی امارات و عربستان سراغمان آمدند و درباره دلایل حضورمان پرسیدند. من هم در جواب گفتم که برای آنالیز این دو تیم که همگروه‌های ما هستند به ورزشگاه آمده‌ایم.

وی گفت: آنالیزورهای چین، ژاپن و کره نیز در جایگاه ویژه نشسته بودند. از آنها درباره حضورشان در ورزشگاه پرسیدم که گفتند شاید ما با یکی از این تیم‌ها در مراحل بعدی برخورد داشته باشیم به همین دلیل به فکر این بازی‌ها هستیم.

صادقی در پایان گفت:‌ در ۳ بازی گذشته با توجه به نظر دنیزلی آنالیزهای خوبی از حریفان شده و قطعا این موضوع ادامه پیدا خواهد کرد.

     
  
زن

 


کانون هواداران پرسپولیس : علی کریمی در گفت و گویی خواندنی از موفقیتهای اخیر پرسپولیس و بازی های حساس تیم ملی گفته است.



ایستاده کنار بی ام دبلیو مشکی اش، بعد از تمرین پرسپولیس. روز روز مصاحبه با اوست. یکی دو نفر پیش می روند و جادوگر حرف هایی می زند. وقتی از او تقاضای گفت و گوی اختصاصی می کنیم، مخالفتی نمی کند. اینگونه گفت و گو با علی کریمی، ستاره محبوب پرسپولیس آغاز می شود.



با اینکه کار دارد و ماشینش روشن است، تمام و کمال به سوالات ما پاسخ می دهد. مردم مقابل در منتظرش هستند به همین دلیل نمی شود زیاد کریمی را نگه داشت. جادوگر در این گفت و گو حرف های تازه ای درباره محبوبیتش می زند و حرف هایی جالبتر درباره مشکلات مالی فدراسیون فوتبال.


*علی آقا تی شرت برزیل تن تان است. طرفدار برزیل هستید؟
مگر آدم لباس هر تیمی را بپوشد، طرفداران آن تیم است؟


*خب احساس کردیم شما طرفداران برزیل هستید.
نه، اتفاقا من آرژانتینی هستم.


*پس لباس رقیب را به تن کرده اید.
من لباس را به خاطر زیبایی می پوشم.


*لباس برزیل را دیدیم یاد جام جهانی افتادیم. دوست داریم صادقانه بگویید با این تیمی که داریم، چقدر شانس حضور در جام جهانی خواهیم داشت؟
تیم ما به اندازه بقیه تیم ها شانس دارد. ما راه سختی در پیش خواهیم داشت، مثل تیم های دیگر. باید با برنامه ریزی درست و امکانات خوب اوضاع را ساماندهی کنیم. همچنین باید بازی های تداکاتی خوبی داشته باشیم که صد در صد این موضوع مد نظر آقای کروش است و در ادامه رقابت ها انجام خواهیم داد. ما هر چقدر بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم با تیم های قدرتمند می توانیم نقطه ضعف های خود را بیشترپیدا کنیم. اینطوری می شود که دچار دردسر و مشکل کمتر می شویم.


*اتفاقا دو بازی برای تیم ملی فیکس شده. بازی امارات و ژاپن.
کلا بازی های فشرده تر است . در مجموع هر چقدر که جلوتر برویم بازی های تیم ملی مشکلتر خواهد شد. بی شک ما در بازی های بعد از خرداد ماه کار سخت تری در پیش داریم. اگر بازی با ژاپن در مهرماه باشد، می تواند حریف خوبی قلمداد شود چون فکر کنم قبل از بازی کره جنوبی است. بالاخره بازی بزرگ خیلی می تواند کمک حال تیم ملی باشد. صد در صد فدراسیون فوتبال در این زمینه برنامه ریزی خوبی داشته و شک نکنید در روزهای «بازی های ملی» ما مسابقات بزرگی در پیش خواهیم داشتیم. در مرحله نهایی کار واقعا سخت می شود و اگر بخواهیم به جام جهانی برویم باید طبق برنامه کار کنیم. طرفداران نیز باید مانند قبل بیایند و حمایت کنند. البته نیازی به گفتن این جمله نیست چون این طرفداران همیشه کار خود را کرده اند ولی ما به حمایت بیشتری نیازی داریم چون آنجا حریفان بزرگتر هستند. امیدوارم که مثل جام جهانی 2006 بتوانیم مستقیما به جام جهانی برویم و دل همه مردم ایران را شاد کنیم. حالا چه آنهایی که در داخل ایران هستند و چه آنهایی که در خارج از ایران.


*برای علی کریمی خیلی رویایی خواهد بود که دو جام جهانی را تجربه کند، درست است؟
حالا نمی توانیم درباره این مسئله حرف بزنیم. اول ببینم تا صعود و بعد از صعود چه اتفاقاتی می افتد، بعد درباره اش بحث کنیم. به قول معروف من هم مثل بقیه دوست دارم کنار تیم ملی باشم ولی این بستگی دارد به نظر آقای کروش و طبیعتا ایشان آنقدر حرفه ای است که بداند چه کسی به درد تیم ملی می خورد و چه کسی نمی خورد. کروش خوب می داند کدام بازیکن موثر است و شک نکنید همان را به تیم ملی دعوت می کند. مطمئن باشید هر کس حقش باشد در لیست تیم ملی قرار می گیرد. فعلا مهمترین چیز برای من این است که تیم ملی بتواند در مقدماتی جام جهانی موفق باشد و به امید به خدا به برزیل برویم.


*طرفداران نسبت به علی کریمی حس ویژه ای دارند. همیشه و در هر حال شما در ورزشگاه تشویق می شوید. چه حسی دارید درباره این تشویق ها؟ واقعا سال به سال محبوبتر می شوید....
همیشه مردم به من لطف داشتند و دارند. از روز اولی که فوتبالم را به صورت حرفه ای شروع کردم تا همین امروز، همینطور بوده و ادامه هم خواهد داشت. بارها از آنها تشکر کرده ام ولی جا دارد همین جا هم از آنها تشکر کنم. دوست دارم یکجوری محبت های آنها را جبران کنم. لطفی که به من داشتند. اصلا یکی از محسنات فوتبال ایران همین طرفداران فوتبال هستند. شما نگاه کنید برای بازی ما با الشباب 84 هزار نفر آن هم در عید آمدند. بازی هم آنقدر اهمیت نداشت ولی حضور اینهمه آمد واقعا یک حسن بزرگ است. مگر برای بازی های مهم دنیا چقدر تماشاچی می رود؟ برای همان بازی بارسلونا و رئال مادرید، بیشتر از 75، 80 هزار نفر به استادیوم می روند؟ این نشان می دهد که مردم ما چقدر به فوتبال علاقمند هستند. از ته قلبم دوست دارم آنها هیمشه با خوشحالی به خانه اش بروند نه با ناراحتی، استرس و غم و قصه. این آرزوی بزرگی است که من دارم و خیلی خوشحال می شوم که ببینم همیشه دارند خوشحال و خندان از استادیوم به خانه شان می روند.


*با توجه به حرف هایی که زدید، خوب می دانید که اگر تیم ملی یک بار دیگر شکست بخورد، چه یاسی بین همین طرفداران و مردم به وجود خواهد آمد. در سال 2010 این را تجربه کردیم...
این طبیعی است بالاخره. حالا تیم ملی که جای خود را دارد، در همین رده باشگاهی هم وقتی تیم می بازد، طرفداران واقعا سرخورده می شوند. وقتی تیم نتیجه نمی گیرد مردم واقعا ناراحت می شوند. به هر حال آنها وقت می گذارند و در هر شرایطی به استادیوم می آیند و دوست دارند که تیم شان نتیجه بگیرد. البته قطعا آنها فهم و درک زیادی از فوتبال دارند و می دانند که همیشه برد نیست و تیم یک روز هم می بازد. بعضی وقت ها واقعا روز یک تیم نیست و شکست می خورد. دیگر این چیزها برای همه روشن است. خود ما همیشه به قصد برد در زمین می رویم ولی بعضی وقت ها یک چیزهایی جور در نمی آید، بدشانسی گریبانگیر تیم می شود و نتیجه ای که باید نگیرد. همانطور که گفتم به شخصه دوست دارم هر کسی می آید سر حال برگردد خانه اش. حتی آنهایی که در خانه شان نشسته اند و بازی ما را از طریق تلویزیون می بینند....


*می گویند علی کریمی مردمی است. چه نظری در این باره دارید؟ نظر سنجی خبرآنلاین هم که این را کاملا اثبات کرد. از چهره های سیاسی هم جلو زدید...
مردم همیشه من لطف داشتند و دارند. فقط می توانم از آنها تشکر کنم و امیدوارم فرصتی پیش بیاید تا بتوانم این لطف ها را جبران کنم. در همین حد می توانم درباره سوالی که پرسیدید، توضیح بدهم چون مردم من را همیشه شرمنده می کنند.


*ما به عنوان رسانه همه چیز را به خوبی می بینیم و می فهمیم. مثلا در امارات بعد از بازی اردن خوب به خاطر داریم که جلوی هتل وقتی بازیکنان از دست مردم فرار می کردند شما چطور ایستادید و با همه عکس یادگاری گرفتید.
من فکر می کنم این کوچکترین کاری است که می توانم برای مردم انجام دهم. برای آنهایی که در سرماو گرما می آیند در استادیوم از ما حمایت می کنند. شاید شما فکر کنید من کار بزرگی می کنم ولی از نظر خودم این کار خاصی نیست. این کوچکترین کاری است که من و بقیه بازیکنان می توانیم برای این طرفدارها انجام دهیم.


*درباره امکانات ایران و کشورهای دیگر کمی بحث کنیم. الان جام جهانی را در پیش داریم و کوچکترین تیم ها نیز هزینه های هنگفت می کنند ولی با خبر شدیم فدراسیون به کارلوس کروش اعلام کرده به دلیل مشکلات مالی نمی تواند زیاد برای تیم ملی اردو برگزار کند. ظاهرا کروش 9 اردو خواسته و فدراسیون گفته مشکل مالی...
سوال شما هنوز تمام نشده، ببخشید ولی باید هزینه کرد. شما ببیند قطر این همه هزینه کرد که جام جهانی را بگیرد و میزبان شود. حالا بماند که این وسط چه پول هایی رد و بدل شد و چه حرف و حدیث هایی به وجود آمد. می دانید، به خاطر این هزینه کردند که راحت بروند جام جهانی. آنها خوب می دانند ساده ترین راه برای رفتن به جام جهانی همین هزینه کردن است. آنها پول دارند ولی ما پتانسیلش را. دست اندر کاران می توانن با دادن امکانات مناسب، باعث موفقیت تیم ملی شوند. در این وضعیت اقتصادی فکر نمی کنم 15 میلیون تومان پول زیادی برای شادی کردن دل مردم باشد. هزینه زیادی نیست.


*پای 70 میلیون آدم در میان است و یاسی که شاید با شکست جامعه ما را فرا بگیرد. حرف ما هم همین است.
من مطمئن هستم اگر فدراسیون فوتبال صادقانه اعلام کند مشکل مالی دارد مردم می آیند و کمک می کنند. هر کس هم به توان خودش پول می دهد. ممکن است یکی 500 تومان کمک کند یکی 50 هزار تومان و یکی هم 100 هزار تومان. مردم اینقدر تیم ملی را دوست دارند که با یک گلریزان بیایند با جان و دل به تیم ملی کمک کنند. این کار بدی نیست. وقتی کسی نیست که به تیم ملی کشورش کمک کند، فدراسیون باید از مردم کمک بخواهد. من مطمئن هستم اگر از این راه اقدام کند خیلی زودتر به پول می رسد تا اینکه بخواهد از این و آن پول بگیرد.


*اتفاقا بودجه هست ولی به دلیل مشکلات فدراسیون فوتبال و وزارتخانه، می گویند بودجه ای در کار نیست. داستان این است که کفاشیان گفته فدراسیون استقلال دارد و وزارتخانه می گوید خب اگر استقلال دارید، خودتان پول در بیاورید...
بالاخره این تیم ملی کشور است و برمی گردد به این کشور و ممکلت و مردم. حالا درست است که بگوئیم مستقل است ولی هر جا که مشکل پیدا کرد، باید بیایند و کمک کنند. راه دوری که نمی برود برای مردم است و برای تیم ملی کشور خودمان. فدراسیون به نظر من واقعا اگر مشکل دارد باید از مردم کمک بخواهد تا جاهای دیگر.


*کمی هم درباره پرسپولیس حرف بزنیم و درباره لیگ قهرمانان که در آن کولاک کرده اید.
من که درباره این بازی حرف هایم را زده ام.


*ولی درباره بازی های خوب هر چه بگوئید کم گفته اید..
امیدوارم با این بازی های خوبی که در آسیا کردیم، حداقل بازی های بد خودمان را در لیگ و جام حذفی جبران کرده باشیم. نتایج تیم در لیگ قهرمانان خوب بوده و راضی هستیم. انشاا.. با حمایت طرفدارها بتوانیم امتیازهایی را که می خواهیم به دست بیاوریم و به عنوان تیم اول از گروه بالا برویم تا در پلی آف میزبان باشیم. این خیلی به ما کمک می کند چون در آن صورت می توانیم به جمع 4 تیم نهایی راحتر برویم.


*خیلی ها پیش بینی نمی کردند پرسپولیس بالا برود ولی الان شما در قیاس با استقلال و سپاهان بهتر کار کرده اید.
این خیلی ها را که می گویند، پس چرا من ندیده ام؟


*خب این توقع کلی بود چون استقلال و سپاهان در لیگ برتر بهتر بودند.
ولی این که ملاک نمی شود. آنها که این نظر را داشتند، نظرشان قابل احترام است ولی شک نکنید همان ها هم تا الان نظرشان را درباره پرسپولیس در لیگ قهرمانان عوض کرده اند.


*شما این روزها را پیش بینی می کردید؟
خب نه، سخت بود. همه تیم ها در لیگ قهرمانان تمام امکانات را به کار می گیرند. سرمایه گذاری می کنند، مربی خارجی و بازیکن خارجی می آورند و دوست دارند که نتیجه بگیرند. همین بازی های گروه ما هم خیلی سخت بود و هست ولی خدا را شکر تا اینجا نتایج خوبی به دست آورده ایم و امیدوارم این روند دوباره ادامه پیدا کند.


*حضور دنیزلی چقدر روی این نتایج تاثیرگذار بوده؟
به هر حال ایشان هم زحمت خودشان را می کشند. وقتی تیم نتیجه می گیرد یعنی همه اعضای باشگاه از مدیر گرفته تا تدارکات خوب عمل کرده اند و زحمت های زیاد کشیده اند که این شرایط به وجود آمده. باید بتوانیم این شرایط را ادامه دهیم.


*فکر می کنید این پرسپولیس بتواند قهرمان آسیا شود؟ انگار هدف دنیزلی همین است و می خواهد ناکامی با پاس را جبران کند.
سخت است، آسان نیست ولی غیر ممکن هم نیست. اگر بتوانیم به عنوان تیم اول بالا برویم، خیلی سخت نیست که بین 4 تیم برویم. این اتفاق هم که بیفتد باید تغییر و تحولاتی انجام بگیرد و کم و کسری ها برطرف شود. اگر اینطور باشد، چرا که نه. ولی همانطور که گفتم سخت است.


*امسال برای گرفتن سهمیه آسیا هم خیلی دردسر دارید. باید در لیگ همه را ببرید.
ما زحمت خود را می کشیم در لیگ. امیدواریم در لیگ قهرمانان هم شانس مان خوب باشد و بتوانیم قهرمان شویم. ما تمام بازی های لیگ برتر را جدی خواهیم گرفت و شاید در همین 6 هفته اتفاق های زیادی بیفتد. طرفداران در این روزهای سخت ما را تنها نگذارند و به حمایت شان بیشتر از همیشه نیاز داریم. امیدوارم جبران مافات کنیم و بتوانیم در لیگ ایران و آسیا جواب حمایت های طرفداران را بدهیم.


*چرا شما در آسیا با اقتدارتر از ایران هستید؟ دلیل خاصی دارد؟
فرق آنچنانی نمی کند...حالا من نمی دانم شما فرقش را در چه می بیند. بازیکنان که همان ها هستند. شاید در آسیا تمرکزمان بیشتر باشد. ولی الان کار ما و تیم های دیگر سخت شده چون به هر حال بازی ها فشرده شده و در این شرایط بدن بازیکنان تحلیل می رود. امیدوارم با برنامه ریزی که فدراسیون فوتبال انجام خواهد داد و کمکی که به ما خواهد کرد، با آمادگی بیشتری جلو برویم.


*سوال آخر ما هم درباره دروغ 13 است. برای شما امسال خوب ساختند. اولی حضورتان در میلان بود.
من هم یک چیزهایی شنیدم.


*بعد هم کار با اصغر فرهادی..
بله، این را هم شنیدم ولی همانطور که گفتید دروغ 13 بود دیگر.

     
  
زن

 


کانون هواداران پرسپولیس : بنا بر اعلام پزشک پرسپویس اولادی و محمد به دلیل مصدومیت نمی‌توانند برابر داماش به میدان بروند.


وجیه الله چشمه‌سری، پزشک باشگاه پرسپولیس در گفت وگویی اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های انجام شده قطعا در بازی مقابل داماش مهرداد اولادی و علیرضا محمد را در اختیار نخواهیم داشت.



وی افزود: وضعیت مهدی مهدوی‌کیا نیز پس از تمرین امروز مشخص خواهد شد تا ببینیم او شرایط بازی دارد یا نه.

تمرین امروز پرسپولیس ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

____________________________




کانون هواداران پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس تا ۲ روز آینده برای تمدید قرارداد با زاید وارد مذاکره می‌شوند.


مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت از قطر، گفت‌وگویی با مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم داشته اند و بر همین اساس قرار است تا ۲ روز آینده با زاید برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود. پرسپولیسی‌ها علاقه فراوانی دارند که این بازیکن را برای فصل آینده نیز در اختیار داشته باشند.


همچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس با جمع‌بندی‌های انجام شده قرار است در هر کدام از سفرهای خارجی و داخلی، چند پیشکسوت پرسپولیس را همراه با خود به سفر ببرند تا از تجارب آنها استفاده کنند.



گفتنی است در سفر قرمزپوشان به قطر کریم باقری، حسین کلانی و ابراهیم آشتیانی قرمزپوشان را همراهی کرده بودند.


     
  
زن

 


کانون هواداران پرسپوليس : سلام خدمت بازديد کننده هاي محترم.حال که ديديم سال 91 سال توليد داخلي نامگذاري شده بر اين باور بوديم که چرا خودمان توليداتمان را افزايش ندهيم!



بنابر اين قصد داريم در اين مقطع آموزش توليد "مسخره"را به شما تقديم کرده تا شايد بتوانيم در توليد انبوه "مسخرگي" سهمي داشته باشيم.باشد که در داشتن اين محصول خودکفا شويم.ابتدا مواد لازم را براي توليد يک "مسخره"بايد از پيش آماده کرد.مواد لازم براي توليد"يک مسخره" به شرح زير است:

1. باشگاه (ترجيحا در پيت و به رنگ آبي)يک عدد 2. مديري جذاب و شيرين سخن براي نمک پراکني يک عدد 3. دوستان و مشاوراني که بتوانند خوب او را شير کرده و دنيا را بخندانند براي جرات ادامه نمک پراکني به مقدار لازم4 . توانايي بيانيه نويسي آن هم به صورت توهم و نمک خالص به مقدار لازم 5. مربي توخالي و پرادعا که توهم دانش بالاي تاکتيکي داشته باشد يک عدد(ترجيحا اول اسم او "پر" و انتهایش "ویز" باشد بهتر است) 6. مربي صاحب سبک در سطح جهان که تمامي دنيا او را به علم بالاي فوتبال روز بشناسند براي تقديم اين بيانيه به او يک عدد



نکته بسيار مهم:به شعور در اين فرآيند توليد نيازي نيست.



ابتدا براي جلوگيري از انتقال آلودگي دستکش خود را پوشيده و مشغول به ساخت"مسخره"مورد نظر مي شويم.



ابتدا يه عدد کاغذ را برداشته و آن را مزين به گزينه 1 يعني نام همان باشگاه در پيت مي کنيم.سپس مدير جذاب و نمک پاش را به آرامي اضافه و از او مي خواهيم که به روي کاغذ کمي نمک بپاشد.مي توان از او خواست به طور مثال از گزينه 6 يعني همان مربي صاحب سبک و مورد قبول تمامي اهالي دنياي فوتبال انتقاد کند.مثلا به او بگويد که اگر فلان برنامه را به بازيکن ما بدهي کار تو بسيار اشتباه است چون گزينه 5 ما يعني همان مربي پرادعا و تو خالي(که ترجيحا نام آن از فرمول گزینه شماره 5 استفاده شده باشد بهتر است)خود مسلط به علم روز بوده و نيازي به تدابير شما نيست.بعد از اين انتقاد مدير عامل شيرين بيان را به صورت وارونه مانند نمکدان به روي کاغذ بيانيه بگيريد تا در ادامه ي انتقاد در اين بيانيه کاملا نمک ها را به مقدار لازم و مساوي تقسم کند,دلمان شاد تر شود!



حال سپس به سراغ گزينه 3 يعني همان دوستان مديرعامل و مشاورانش مي رويم که نقش جوگير کننده يا همان مشوق مدير خان را براي ادامه هنرنمايي دارا مي باشند.از آن ها مي خواهيم کمي به مدير مورد نظر بخندند و از او تعريف کنند تا او جرائت به پايان بردن بيانيه و سپس ارسال آن را به گزينه 6 داشته باشد...
حالا "مسخره"ما تقريبا آماده سوژه شدن و تمسخر جلوي عام و خاص است.



در اين فرآيند توليد"مسخره" مي بينيد که گزينه 4 يعني توانايي بيانيه نويسي و نمک پراکني به صورت غريزي و به وفور يافت مي شود پس نيازي به تهيه پيش از توليد آن وجود ندارد.از شما پوزش مي خواهيم.



حال تقريبا"مسخره"ما آماده عرضه مي باشد و فقط مرحله آخر اين فرآيند توليد باقي مانده است که چيزي نيست جز نام گذاري به روي محصول مورد نظر يعني"مسخره".همانطور که از ديرباز بعد از اختراع هر محصولي در مرحله نهايي نام محصول انتخاب مي شود ما نيز نامي زيبا براي محصول مان يعني"مسخره"مورد نظر انتخاب کرديم:
"باشگاه فرهنگي و ورزشي استقلال تهران"



توجه:مطلب زير برگرفته از ذهن نگارنده و مرتبط به بيانيه عجيب و پر از از اعتماد به نفس امروز باشگاه استقلال براي انتقاد از کارلوس کي روش مربي پرآوازه تيم ملي ايران بوده که به صورت طنز به شما تقديم شد.


     
  
زن

 





جمعه, 18 فروردین 1391 ساعت 21:24

کانون هواداران پرسپولیس : چند روز پیش خبری منتشر کردیم مبنی بر موفقیت امیر عابدزاده دروازبان تیم لوس آنجلس بلوز آمریکا و فرزند دروازبان افسانه ای پرسپولیس و تیم ملی. پس از انتشار این خبر، درخواست های فراوانی مبنی بر قرار دادن عکس های وی در سایت به دست ما رسید که پس از چند روز تاخیر این عکس ها را برای شما آماده کرده ایم.


     
  
مرد

 
عسگری:از داوری رفیعی اصلا راضی نیستم

رئیس کمیته داوران درباره بازی می گوید:« چون بازی نیمه تمام مانده است . طبق قانون ، داور اجازه این کار را داشته است. او سه بار به علی کریمی گفت تا تماشاگران تیم شان را آرام کند اما اتفاقی نیفتاد.

به همین دلیل هم تصمیم گرفت تا سوت قطع بازی را بزند. حالا دیگر با کمیته انضباطی است که چه تصمیمی می گیرد.»

عسگری ادامه داد:« من از داوری امروز رفیعی اصلا راضی نیستم و روز خوبی را سپری نکرد اما مدام به شکمش گیر ندهید. او به رغم چاقی ، خوب می دود و همین امروز هم تحرک زیادی داشت.»
____________________________________________________________________

هوشنگ نصیر زاده کارشناس حقوقی و بین المللی فوتبال کشور پس از ناتمام ماندن دیدار پرسپولیس و داماش در شبکه ی جام جم گفت: متاسفانه شعارهای تماشاگران تمرکز روانی داور را بر هم زد و امنیت روانی داور از بین رفت.

نصیرزاده در مورد پنالتی که روی کریمی رخ داد گفت: در این صحنه مدافع داماش گیلان با پای خود، مانع از حرکت بازیکن پرسپولیس شد و به نظر بنده داور به درستی پنالتی اعلام کرد.

وی همچنین با آفساید دانستن گل اول داماش گیلان اظهار داشت:در هنگام زدن ضربه ی ایستگاهی، زننده ی گل در آفساید قرار داشت و بدین ترتیب گل اول داماش گیلان مردود بود.

نصیرزاده در مورد دیگر صحنه های مشکوک این بازی گفت: در نیمه ی اول، داور از اعلام یک پنالتی به سود پرسپولیس خودداری کرد، همچنین قبل از خطای محمد نصرتی که منجر به اخراج وی شد، بازیکن داماش مرتکب خطا شده بود که داور از اعلام آن امتنا کرد
__________________________________________

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده اظهار داشت: من خودم در ورزشگاه حضور داشتم و شاهد تمام اتفاقات بودم. متاسفانه اتفاقات خوبی در ورزشگاه نیفتاد و فضای ورزشگاه آکنده از فحاشی به داوران و بازیکنان دو تیم بود.

وی در عین حال گفت: لازم می دانم از علی کریمی بازیکن خوب تیم ملی و پیروزی به خاطر تلاش هایش در جهت آرام سازی فضا و خویشتنداری بازیکنان و تماشاگران تشکر و تقدیر کنم.

حسن زاده افزود: یکی از صحنه هایی که من و مطمئنا بسیاری از دوستان را آزار داد حضور کودکان و نوجوانان علاقه مند به فوتبال در ورزشگاه بود که شاهد همه فحاشی ها بودند و این صحنه ها واقعا در شان فوتبال ایران نبود. در حالیکه کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور تماشاگران ایرانی تمجید کرده، چنین اتفافی تلخ و آزار دهنده است. من از هواداران تیم ها می خواهم در هفته های پایانی بیشتر خویشتن داری کنند.

رییس کمیته انضباطی با اشاره به اینکه بازی نیمه تمام اعلام شده است گفت: من ندیدم داور سوت پایان بازی را به صدا دربیاورد و به همین دلیل بازی نیمه تمام اعلام شده و پس از رسیدن گزارش های ناظران بازی و بررسی همه جوانب ماجرا، کمیته انضباطی درباره سرنوشت این بازی تصمیم گیری خواهد کرد.

حسن زاده در پایان درباره زمان اعلام حکم گفت: سعی می کنیم تا فردا (سه شنبه) حکم بازی را اعلام کنیم زیرا باید گزارش ناظران و فیلم های بازی را بررسی کنیم.در نهایت با توجه به شرایط لیگ برتر تا فردا رای کمیته انضباطی در این باره اعلام خواهد شد. البته تمام تلاش ما این است که امروز حکم را بدهیم اما چون می خواهیم همه جوانب را در نظر بگیریم ممکن است به فردا موکول شود.


ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . .
ﻭﻟﯽ ...
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . . .
     
  
مرد

 
جدول ايران ليگ برتر
امتیاز بازیها تیم
58 29 سپاهان 1
55 29 استقلال 2
53 29 تراکتورسازي 3
46 29 صباي قم 4
44 29 نفت تهران 5
41 29 ذوب آهن 6
39 29 فولاد 7
38 28 پرسپوليس 8
38 29 نفت آبادان 9
37 29 سايپا 10
35 29 فجر سپاسي 11
34 29 ملوان 12
33 28 داماش گيلان 13
32 29 راه آهن 14
32 29 مس 15
31 29 شاهين 16
28 29 شهرداري تبريز 17
19 29 مس سرچشمه 18



تست دوپينگ از زايد و 3بازيکن پرسپوليس وداماش
بازيکنان تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و داماش گيلان پس از پايان ديدار يکشنبه شب تست دوپينگ دادند.
در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان ایمون زاید وهادی نوروزی از تیم پرسپولیس و حسین کوشکی و علیرضا نظیف کار از تیم داماش تست دوپینگ دادند. پیش از این کمتر ماموران مبارزه با دوپینگدر مسابقات لیگ به ورزشگاه آزادی می‌‍آمدند و اکثرا پس از بازی‌های دربی یا مسابقات جام حذفیاز بازیکنان دو تیم تست می‌گرفتند.
از سوی دیگر ابراهیمی سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان در گفتگویی در مورد پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما بهتر از آنها بودیم و بردیم.
وی در مورد عملکرد داور هم اظهار داشت: کارشناسان باید در مورد عملکرد رفیعی صحبت کنند اما در مجموع بازیکنان پرسپولیس مستحق اخراج بودند. ضمن اینکه ما هم روی پنالتی که برای پرسپولیس اعلام شد، حرف داریم.
سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان همچنین در مورد عملکرد داور در خصوص قطع بازی خاطرنشان کرد: شایددستورالعمل جدید باشد اما قطعا داور تصمیم درستی گرفته است.
هله
     
  
صفحه  صفحه 2 از 108:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  105  106  107  108  پسین » 
ورزش
ورزش

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA