انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 13 از 24:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  23  24  پسین »

Psychology Topics | مبحث روانشناسی


زن

 
چرا کودکم می ترسد ؟

رشد و بالدگی کودک همانطور که در جسم او تغییراتی ایجاد می کند ویژگیهای روانی او را نیز متفاوت می سازد .کودک با پیداکردن توانایی های جدید برای سازش با محیط علاوه بر کسب مهارتهای تازه با ترسهای تازه نیز مواجه می شود . یک کودک تازه متولد شده تا حدود سن 6 ماهگی به دلیل آسیب پذیری عصبی بیشتر از صداها ی ناگهانی و بلند به شدت می ترسد و از آنجا که برای ادامه زندگی به مراقبت های بزرگسالان و با لاخص مادر نیازمند است رها شدن و مورد عدم مراقبت قرار گرفتن او را دچار ترس می سازد .اما همین کودک در فاصله سنین 6 تا 9 ماهگی با توجه به افزایش سازگاری با محیط به لحاظ صوتی و نیز بدست آوردن توانایی های جدید از مواجهه با افرادی که نمی شناسد دچار ترس می شود و به مادر پناه می آورد در حالیکه ترس کودکان یکساله معمولا" به جدایی از مادر انتقال پیدا می کند .همچنین کودکان یکساله به دلیل آنکه توانایی های حرکتی جدیدی برای کاوش در محیط خود پیدا کرده اند و این تواناییها هنوز به مهارت تبدیل نشده اند از آسیب دیدگی بدنی می ترسند .با گسترش قوه ی تخیل کودک در 2 سالگی این ترس به موجودات خیالی اتقال می یابد در سن 3 سالگی کودکان در مواجهه با برخی حیوانات مانند سگ و همچنین تنهایی احساس ناخوشایندی پیدا می کنند و این مسئله با توجه به نیاز کودک برای برقرای رابطه ی اجتماعی با دیگران و افزایش خزانه ی لغات برای ایجاد ارتباط کلامی و تبادل نظر کلملا" طبیعی است . در سن 4 سالگی شمار زیادی از کودکان از تاریکی می ترسند و بین سنین 6 تا 12 سالگی موقعیتهایی مانند مدرسه – آسیب دیگی بدنی و مشکلات اجتماعی می تواند درآنها ایجاد ترس نماید در فاصله سنین 13 تا 18 سالگی ترس نوجوانان غالبا" به موقعیتهایی که میتواند آسیب دیدگی بدنی و یا اجتماعی ایجاد کند .انتقال می یابد و این در حایست که از سن 19 سالگی به بعد ترس ها به آسیب دیدگی بدنی و رویدادهای طبیعی مانند سیل – زلزله و ....معطوف می گردد.
" تـــو " تکـرار نـمی شوی این
مــــنمـ ....
که وابســـته تر مـی شــوم....
     
  
زن

 
شانزده ساله ها چه خصوصیاتی دارند ؟

شباهت های زیادی بین سنین شانزده ساگی و ده سالگی وجود دارد .در هر دو مقطع رشد اجتماعی به موازات رشد احساسی حرکت می کند . بدخلقی و بی حوصلگی نوجوان پانزده ساله در سن سانزده سالگی به خوش خلقی و رفتار مثبت تبدیل می شود .او در این سن انتقاد پذیر نیز می باشد و اگر باور کند که انتقاد واقعی و صحیح است تلاش زیادی را انجام داده تا خود را تغییر دهد. زمانی که نوجوان شانزده ساله از انتقادات دیگران صدمه می بیند و ناراحت می شود احساسلتش را فرونشانده و صحبت نمی کند تا انتقاد کننده گان دور شوند اواحساسات واقعی خود را با دوستان صمیمی اش در میان می گذارد .

علاقه او به آزادی و استقلال به حس خود مختاری از والدین و سایر بزرگسالان تبدیل می شود .در این سن او می داند که باید روی پای خود بایستد و متکی به دیگران نباشد .خود باوری او با تعهد به جامعه و دیدگاه جدید نوجوان شانزده ساله در مقیاس با یکسال قبل خوشحا ل تر و اجتماعی تر است .حالا در برخوردهای اجتماعی نظیر معرفی کردن والدین به دوستانش راحت تر عمل می کند .به طورکلی موقعیت های اجتماعی کمتر باعث ایجاد استرس در او می گردد. همانند کودک ده ساله که ده سالگی را بهترین سن می داند ، نوجوان شانزده ساله نیز سن خود را بهترین سن می داند او خوب را از بد تشخیص داده و هردو حالت را می پذیرد شاید به خاطر حس جدید خوشتن پذیری است که او درباره انتخاب کار و شغل زیاد نگران نیست او درک می کند که انتخاب های زیادی پیش رو دارد و نیازی نیست که بلافاصله انتخاب نماید

معمولا" نوجوان شانزده ساله انتخاب خود را مورد ورود به دانشگاه انجام داده است این درحالی است که در کشور ما اکثر نوجوانان پس از پایان دوره دبیرستان علاقمند هستند تا وارد دانشگاه شوند .این حس مدرک گرایی در نوجوانان ما طبیعی نبوده و کاذب است . نوجوانان شانزده ساله در برخورد با بزرگسالان متعاداتر هستند .والدین و نوجوانان به نسبت یکسال قبل کمتر درباره موضوعاتی که باعث تشنج در خانواده می شود بحث می کنند والدین در این سن نوجوانان خود را آزادتر می گذارند و کمتر نگران ساعت بازگشت آنان به خانه هستند .علت نیز این می باشد که نوجوان شانزده ساله مسوولیت پذیر تر شده است و اگر دیرتر از حد انتظار به خانه بیاید حتما" پدر و مادر را در جریان خواهد گذاشت . حس جدید خود مختاری و خویشتن پذیری مزیتی دارد و آن است که دیگر نوجوانان مجبور نیستند برای نشان دادن انتقال با والدین مجادله کنند.

نوجوان شانزده ساله نسبت به چند سال قبل مادرش را بهتر می پذیرد او درک می کند که نگرانی های مادرش واقعی است و جنبه کنجکاوی و رسیدگی به کارها ی او را ندارد این وضعیت در مورد پدران کمی فرق می کند .گرچه شنزده سالگی پذیرش پدررا به همراه دارد ولی نوجوان شانزده ساله در باز و بی پرده بودن با اوجانب احتیاط را رعایت می کند بنابراین دختری که به مهمانی دعوت شده است سعی می کند این حقیقت را از پدرش مخفی سازد زیرا می ترسد که پدر به او اجازه این کار را ندهد .به نظر می رسد پدران نیز رفتارهای نوجوانان شانزده ساله را پذیرفته اند .پدران هنوز نوجوان خود را نصیحت می کنند ولی نسبت به یکسال قبل با تندی با آنان صحبت نمی کنند. خصوصیات این سن باعث شده که نوجوان شانزده ساله والدینش را بهتر از گذشته درک کرده و از آنان قدر دانی کند .

روابط نوجونان شانزده ساله با یکدیگر بهبود می یابد مطمئنا" نوجوان شانزده ساله بیشتر وقت خود را با دوستانش می گذراند و همین امر می تواند تا حدودی اصطکاک خانودگی را کاهش دهد نوجوان شانزده ساله از تصدیق همسالان و دوستانش لذت می برد و سعی می کند نظر والدین را به طرف آنان جلب کند او حتی ممکن است برادر یا خواهر نوجوان خود را تائید کند و بگوید : مادر نگران نباش او بچه فوق اعاده ای است و می داند چگونه گلیم خود را از آب بیرون بکشد .

نوجوان شانزده ساله در برخورد با دوستانی که از او بزرگتر هستند احساس راحتی بیشتری می کند جر وبحث های سال های اولیه نوجوانی به مباحث مورد علاقه تبدیل می شود .نوجوانا شانزده ساله به جای چشم و هم چشمی و حسادت به حمایت یکدیگر می پردازند . نوجوان شانزده ساله در خارج از خانه دوستان بسیاری دارد و وقت زیادی را با آنان می گذراند تا با خانواده خویش روابط دوستانه در مقایسه با سال های اولیه نوجوانی واقعی تر شده است و حالا نوجوانان این موضوعات با یکدیگر بحث می کنند و از داشتن علایق مشترک با دوستانشان لذت می بند .

علاقه و فعالیت های نوجوان شانزده ساله ممکن است معطوف به تیم های ورزشی ،موزیک ، اسکی و ...شود .گاهی اوقات نیز این فعالیتها وارد زندگی آنان می شود .بیشتر نوجوانان شانزده ساله دوست دارند گواهی نامه رانندگی بگیرند و مهارت و مسوولیت را در رانندگی شان نشان دهند والدین نیز گاهی اوقات به این امر احترام گذاشته و به نوجوانانشان اجازه می دهد تا از خودرو خانواده استفاده کنند .بدست آوردن گواهی نامه رانندگی برای نوجوانان این سن باعث کسب اعتماد به نفس بیشتری در آنان می شود .بیشتر نوجوانان این سن دوست دارند شغلی داشته باشند تا بتوانند استقلال خود را بیشتر حفظ کنند . نوجوانان شانزده ساله بندرت تلویزیون تماشا می کند .گرچه بیشتر آنان علاقه خود را به خواندن بیان می کنند ولی عملا" تن به خواندن و مطالعه نمی دهند البته مطالعه روزنامه ها و مجلات دراین مورد اسثناست .پسران احتمالا" مجلاتی را می خوانند که درباره ی ورزش ، خودرو ،کامپیوترو... مقالاتی دارد . دختران نیز احتمالا" مجلاتی را می خوانند که موضوعاتی در مورد طراحیلباس ، رژیم غذایی و همچنین داستانهای روانتیک داشته باشد . به طور معمول نوجوان شانزده ساله به قدری درگیر کار با مسیل اجتماعی است که کمتر وقت می کند فعالیت هایی نظیر تماشای تلویزیون یا رفتن به سینما یا خواندن مطالب علمی را انجام دهد.

برای بیشتر نوجوانان شانزده سالگی نقطه عطف در تحصیلات آنان است .برای نوجوانانی که برنامه ریزی کرده اند تا وارد دانشگاه شوند .دبیرستان بسیلر جالب است .در عوض دبیرستان برای نوجوانانی که قصد ادامه تحصیل ندارند بسیار خسته کننده است . نوجوان شانزده ساله احساس می کند که با والدین همسالان و سایر بزرگتر ها برابر هستند او حالا قادر است درباره ی موضوعات بحث کند و در سایر فعالیت ها نیز شرکت کند .مطمئنا" شانزده ساله ها همانطور که به رشد و تکامل خود ادامه می دهند با مشکلات جدیدی مواجه خواهند شد .در این میان نقش والدین بسیار مهم است آنان هستند که باید با تدبیر و حوصله نوجوانانشان را در طی این مرحله یاری دهند .( والدین باید بدانند که سنین دوازده تا شانزده ساگی سنین بسار حساس و مهمی است . در این سنین آنان باید رفتار نوجوانانشان را درک کرده و آن را بپذیرند در این صورت جوانانی شاد و بشاش خواهند داشت ). انجام این مهم به طور مستقیم به جامعه برمی گردد زیرا جامعه ی پویا جامعه ای است که جونان آن اعتماد به نفس داشته باشند از حقارت ها و عقده ها دور باشند و فقط به سازندگی و پویایی جامعه فکر کنند .پس بیاییم برای ساختن فردایی آباد به تربیت فرزندانمان اهمیت دهیم زیرا آنان ضامن ساختن فردایی آباد هستند.
" تـــو " تکـرار نـمی شوی این
مــــنمـ ....
که وابســـته تر مـی شــوم....
     
  ویرایش شده توسط: mahsadvm   
زن

 
هفت روش خوب بین زن و شوهر

هفت نگرش اساسی و لازم برای ایجاد یک رابطه خوب و حمایتی و ایجاد عشق واقعی در پیگر خانواده وجود دارد این هفت نگرش عبارتند از : عشق – توجه – درک – احترام – قدردانی – پذیرش و اعتماد یمام این حالتها به درجات گوناگونی حضور دارند وقتی شخصی از لحاظ احساسی حس کند که حمایت شده است .وقتی توانایی بیان نیازهای احساسی مان را پیدا کنیم احساسات مثبت نظیر آرامش ، خوشحالی ، قدردانی ، رضایت ، هیجان و اعتماد به طور خودکار تولید می شوند .

عشق : عشق یک حالت رابط واحد وپیوندی است عشق می گوید ممکن است من وتو باهم فرق داشته باشیم ولی نقاط مشترک زیادی نیز داریم من خودم را در تو و تورا در خودم می بینم از نظر ذهنی عشق با درک بیان می گردد ازاین نظر عشق یک ارتباط احساسی بین شما و همسرتان ایجاد می کند عشق می گوید : من با احساسات شما در ارتباط هستم و احساسات مشابه ای با شما دارم .

توجه : توجه یعنی از لحاظ احساسی به نیازهای شخص مقابل جواب دادن توجه یعنی نشان دادن علایق عمیق یا علاقه قلبی براب خوشحال کردن همسرتان وقتی ما به شخصی توجه می کنیم نشانه آن است که خوشحالی یا عدم خوشحالی شخص مقابل تاثیر پذیرفتها ایم هر قدر به همسرتان بیشتر توجه داشته باشید به طور طبیعی سعی می کنید بیشتر همسرتان را مورد حمایت قرار دهید توجه نوعی قدردانی است که برای فرد بسیار مهم است ئتوجه به همسرتان می گوید که او استثنایی است .

درک : با درک کردن همسرتان و نیازهای او زندگی از دید او معنی می یابد .با درک کردن او دیگر نیازی به تغییر رفتارش ندارید زیرا او را کاملا"شناخته و درک کرده اید وبه وسیله درک قادر می شوید جهان را از میان چشمان شخص دیگر ببینید درک می گوید : قبل از آنکه من شما را قضاوت کنم کفشهایم را در می آورم و برای مدتی با کفشهای شما راه می روم .

احترام : احترام یعنی تائید حقوق ، آرزوها و نیازهای شخصی همسرتان شما با جان ودل به نیازها و آرزوهای او احترام می گذلرید نه با ترس و اضطراب احترام ارزش و اهمیت شخص و نیازهای او را تائید می کند احترام نگرشی اشت که شخص را تحریک کرده تا از صمیم قلب به شخص دیگر خدمت کند و احترام گذار زیر او شایسته آن می باشد .

قدردانی : قدردانی ارزش تلاشها یا رفتار همسرتان را تائید می کند .قدردانی واکنش طبیعی به حمایت شدن است قدردانی به ما اهام میکند که به سوی دیگری با رضایت کامل و خوشحالی برگردیم قدردانی در واقع واکنش ما نسبت به عملکرد مثبت طرف مقابلمان خواهد بود .

پذیرش : پذیرش همسرتان به منزله این است که رفتار او مشتاقانه دریافت شده است پذیرش بدین معنا است که شما طف مقابل را قبول کرده اید ودر حقیقت پذیرش با حس قدردانی از آنچه دریافت کرده ایم همراه است .پذیرش یک شخص به معنی تائید این مطلب است که رفتار او از نظر شما قابل قبول است پذیرش یعنی شما قصد ندارید همسرتان را تغییر دهید در واقع اشتباهات او را بخشیده اید .

اعتماد : اعتماد یعنی شما صفات مثبت شخصیت همسرتان مثل درستکاری ،صداقت ، اعتماد ،انصاف و خلوص نیت را تائید می کنید وقتی اعتماد در روابط زن وشوهر جایی نداشته باشد آن دو معمولا" به نتایج منفی و غلط با توجه به نیت شخصی رو می آورند عدم اعتماد در زندگی زناشویی شک و دودلی برایتان به ارمغان می آورد .اعتماد در رابطه زناشویی زمانی رشد می کند که هر کدام از طرفین درک کنند دیگری هرگز قصد صدمه زدن به او را ندارد
" تـــو " تکـرار نـمی شوی این
مــــنمـ ....
که وابســـته تر مـی شــوم....
     
  
مرد

 
بخش آشپزی
مطالب خواندنی
پربازدیدترین ها
پسندیده ترین ها
محصولات
ثبت نام و درج آگهی
خبرنامه

به بزرگترین مجموعه تخصصی عروس و تشریفات مجالس ایران خوش آمدید

جستجوی خدمات مورد نظر

شهر
منطقه
دسته بندی :

جملات خواندنی
برایان تریسی

مردم عادی امید و آرزو دارند ...

افراد با اعتماد به نفس ، هدف و برنامه


چرا دوست دارید با افراد شبیه خودتان ازدواج کنید ؟

Array چاپ Array پست الكترونيكي

پنجشنبه ، 17 فروردين 1391 ، 16:33

بررسی‌ها نشان داد که هر اندازه فرد مورد نظر به ما شبیه‌تر بود، بخش بیشتری از قسمت مرکزی مغز که به مرکز تصمیم و کنترل هیجانات و تصمیمات مربوط است، برای فعالیت باز می‌شد و …

محققان دریافته‌اند که قسمتی از مغز که هیجانات و احساسات را کنترل می‌کند، در هنگام مشاهده افراد مشابه خودمان فعال‌تر می‌شود.

به گزارش اعتدال ، دانشمندان توانستند پاسخ این پرسش را که” چرا به طور طبیعی با افراد هم طبقه خود، دوست شده و یا ازدواج می‌کنیم” دریابند.

دکتر کارولینا زینک در انستیتو سلامت ذهنی در مریلند آزمایشی را ترتیب داد که بر اساس آن به ۲۳ نفر اطلاعات افرادی نزدیک به وضعیت اقتصادی ، اجتماعی بالاتر و پایین‌تر آن‌ها نشان داده شد. سپس از طریق MRI فعالیت قسمت مرکزی مغز در هر حالت اندازه‌گیری شد.

بررسی‌ها نشان داد که هر اندازه فرد مورد نظر به ما شبیه‌تر بود، بخش بیشتری از قسمت مرکزی مغز که به مرکز تصمیم و کنترل هیجانات و تصمیمات مربوط است، برای فعالیت باز می‌شد.

در واقع مغز افراد متعلق به طبقه بالای اجتماعی هنگام ملاقات با افراد هم طبقه خود فعال‌تر و مغز افراد متعلق به طبقه پایین هنگام ملاقات با افراد هم طبقه خود، واکنش مثبت دارند.

محققان نشان دادند که این نتایج با نتایج به دست آمده از میمون‌ها بسیار سازگار است. در میمون‌ها نیز رفتارها بسته به موقعیت آنان در گروه متفاوت است.

دکتر زینک می‌گوید: نحوه واکنش و رفتار ما با افراد اطراف خود بر اساس موقعیت اجتماعی آنان نسبت به ما صورت می‌گیرد و به همین علت اطلاعات مرتبط با طبقه اجتماعی افراد برای ما بسیار ارزشمند است.

به عنوان یک انسان ما ظرفیت تشخیص محیط بیرونی را برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین احساس برای خود داریم.

مغز ما حالت ایستا ندارد و می‌تواند خود را با شرایط وفق دهد. زمانی که موقعیت یک شخص عوض می‌شود، انتظار داریم ارزش‌های مرتبط با موقعیت اجتماعی و نظر او نسبت به دیگران نیز در قسمت تصمیم‌گیری تغییر کند.
Signature
     
  
مرد

 
17 راز جالب از آقایان که خانم ها حتما باید بدانند

Array چاپ Array پست الكترونيكي

پنجشنبه ، 17 فروردين 1391 ، 09:31

1- مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند اما...

مردان ترجیح می دهند در مورد احساساتشان غیرمستقیم صحبت کنند. پس از همسرتان بخواهید برنامه اش را برای تعطیلات آخر هفته بگوید یا اینکه فکر و تصور خود را در مورد شما و اولین باری که شما را ملاقات کرده است، بیان کند. پاسخ او روشن می کند احساسش چیست و اینگونه خود را به شما نزدیک تر می بیند.

2. مردان با کارهایشان دوست داشتن را بیان می کنند

بیشتر مردان ترجیح می دهند احساسات و حس دوست داشتن را با انجام برخی کارها بیان کنند، مثلا وقتی وسایل خراب خانه را تعمیر یا حیاط را تمیز می کنند یا سطل زباله را بیرون می برند، دوست داشتن خود را نشان می دهند. حتی خرید کردن برای خانه و زیباسازی محیط آن هم بیانگر این است که شما را دوست دارد.

3. مردان ازدواج را جدی می گیرند

مردان معمولا از ابراز سریع نظر خود واهمه دارند. شواهد نشان می دهد آنها ازدواج را بیشتر جدی می گیرند ولی ممکن است مدت طولانی تری طول بکشد تا احساس خود را بیان کنند زیرا می خواهند مطمئن شوند کاری که انجام می دهند، درست است. نتایج یک بررسی روی مردان متاهل نشان داد وقتی مردی با اطمینان کامل تصمیم به ازدواج می گیرد، همه جوانب را بررسی کرده و بیشتر معیارها را مطابق میل خود می بیند. ۹۰ درصد مردان می گویند اگر قرار باشد دوباره ازدواج کنند، با همین همسرشان ازدواج خواهند کرد.
Signature
     
  
مرد

 
. او یک شنونده واقعی است

بیشتر ما خانم ها وقتی حرف های دیگران را گوش می کنیم معمولا با حرکات اشاره و بدن و گفتن کلماتی مثل بله یا نه یا می دانم به آنها نشان می دهیم به حرف هایشان گوش می دهیم. این اشاره ها، بخشی از نظر و درک ما را به فردی که در حال صحبت است، منتقل می کند اما این در مورد مردان صدق نمی کند. وقتی که با همسر خود صحبت می کنید و چیزی نمی گوید یا حرکتی از او نمی بینید، به معنی آن نیست که گوش نمی دهد بلکه ترجیح می دهد ساکت باشد و درمورد آنچه شما می گویید، فکر کند.

5. مردان بیشتر عمل می کنند

مردان روابطشان را با عمل تقویت می کنند، نه احساس. بسیاری از مردان، با انجام فعالیت هایی مانند ورزش و پیاده روی همراه همسرشان و رابطه زناشویی سعی می کنند به همسرشان نزدیک تر شوند.

6. مردان زمانی را برای خود می خواهند

اگرچه مردان سعی می کنند در بسیاری از فعالیت های خانواده مشارکت کنند اما همه آنها نیاز دارند زمانی مخصوص خود داشته باشند. زمانی که تنها در گوشه ای بنشینند و تفکر کنند. اگر چه مردان از انجام بازی شطرنج، باغبانی یا رفتن به باشگاه ورزشی لذت می برند اما مثل همه، گاهی دوست دارند کسی در کنارشان نباشد و به تنهایی به کارهای مورد علاقه شان بپردازند. وقتی هر یک از زوجین زمان و مکانی را برای تنهایی داشته باشند، بیشتر به هم علاقه مند خواهند شد.
Signature
     
  
مرد

 
7. مردان مثل پدرانشان عمل می کنند

اگر می خواهید بدانید مردی که قصد دارید با او ازدواج کنید چگونه مردی است و چه رفتاری دارد، به رفتارهای پدرش نگاه کنید. مردان نقش خود و رابطه با همسرشان را از پدرشان می آموزند. اگر می خواهید بدانید که چگونه با شما رفتار خواهد کرد، ببینید پدرش چه رفتاری با مادرش دارد.

8. مردان زبان بدن را نمی دانند

مردان کمتر درمورد زبان اشاره و حرکات بدن می دانند و تغییر لحن صدا و حرکات صورت برای آنها کمتر مفهوم دارد. همچنین ممکن است دیرتر ناراحتی زنان را که در چهره شان نمایان است یا پیام های اشاره ای و لحن صدا را تشخیص دهند، بنابراین اگر می خواهید مطمئن شوید پیام را دریافت کرده اند مستقیما آن را بیان کنید.

9. واکنش مردان سریع تر است

زنان در واکنش نشان دادن به برخی امور و کارها دیرتر از مردان عمل می کنند و مدت طولانی تری برای بیان واکنش و تفکر نیاز دارند. حتی ممکن است در مقابل مردان بیشتر احساس اضطراب و استرس داشته باشند اما مردان در مقابل حوادث واکنش سریع تری نشان می دهند بنابراین وقتی هنوز می خواهید درمورد مباحث شب گذشته صحبت کنید، ممکن است همسرتان آن را از یاد برده باشد.



10. مردان به قدردانی واکنش نشان می دهند

قدردانی از همسر می تواند تفاوت زیادی در رفتارهای آنها و روابطشان ایجاد کند. مطالعه ها نشان می دهد وقتی از زحمات مردان قدردانی و به آنها ارزش گذاشته می شود، بیشتر سعی می کنند در انجام کارهای خانه و مراقبت از کودک خود را درگیر کنند و خود را تکیه گاه خواهند دانست.
Signature
     
  
مرد

 
11. رابطه زناشویی برای مردان بسیار مهم است

برای بسیاری از مردان، رابطه زناشویی بسیار مهم است در حالی که برای زنان این طور نیست. برای مردان صمیمیت در روابط زناشویی بسیار رضایت بخش تر از خود رابطه زناشویی است.
مردان دوست دارند زنان اول شروع کنند

بسیاری از مردان دوست دارند همسر آنها شروع کننده رابطه زناشویی و مشتاق این رابطه باشد بنابراین از ابراز عشق به همسر خود خجالت نکشید و اجازه دهید که بداند شما خواهان رابطه زناشویی هستید. شروع رابطه زناشویی از سوی زن می تواند باعث رضایتمندی بیشتر زوجین شود.

13. مردان همیشه مشتاق نیستند

مردان برخلاف تصور زنان همیشه حوصله رابطه زناشویی را ندارند. مردان هم مانند زنان دچار استرس می شوند. استرس شغلی، خانوادگی و پرداختن صورتحساب ها از بزرگ ترین عوامل کاهش دهنده میل جنسی در مردان هستند. وقتی یک مرد یک بار برای رابطه زناشویی تمایل ندارد، به معنی آن نیست که برای همیشه میل و علاقه اش را به شما از دست داده است. او فقط در آن لحظه تمایلی به برقراری روابط زناشویی ندارد.

14. مردان زیاد به روابط زناشویی فکر می کنند

بیشتر مردان زیر ۶۰ سال حداقل یک بار در روز به روابط زناشویی فکر می کنند در حالی که فقط یک چهارم زنان یک بار در روز به این موضوع فکر می کنند. همچنین مردان ۲ برابر زنان درمورد روابط زناشویی رویاپردازی می کنند و جالب است که رویاهای آنها بسیار متفاوت از عملشان است. مردان درمورد روابط زناشویی نسبت به آنچه زنان فکر می کنند، جدی نیستند و تصورات آنها شبیه آنچه انجام می دهند، نیست.
Signature
     
  
مرد

 
. مردان، لذت بردن همسر خود را دوست دارند

خوشحالی و شادابی یک زن برای همسرش بسیار بااهمیت است. یک مرد تا زمانی که همسرش درمورد احساسش صحبت نکند از آن باخبر نمی شود، بنابراین بهتر است احساسات و خواسته هایتان را بیان کنید. خواسته خود را صریحا بگویید، زیرا مردان طفره رفتن را دوست ندارند. اگر خواسته خود را واضح بیان کنید، نه تنها گوش می کند، بلکه از خشنود شدن شما احساس خوبی خواهد داشت.

16. مردان درمورد ظاهر خود دچار اضطراب می شوند

بسیاری از مردان در برخی موقعیت ها دچار اضطراب می شوند، مخصوصا وقتی سنشان افزایش پیدا می کند. یک مرد ممکن است در مورد جسم و توانایی های خود نگران شود. اگر می توانید، به او کمک کنید تا روش های آرام سازی را یاد بگیرد و مطمئنش کنید هنوز هم او را مانند قبل دوست دارید، در این صورت کمتر در روابط زناشویی دچار استرس می شود.

17. مردان نیاز دارند دوست داشته شوند

اگر یک مرد احساس کند از سوی همسر مورد بی محبتی قرار گرفته، ممکن است به فرد دیگری متمایل شود تا رضایت او را جلب کند. برای پرهیز از این موضوع زنان باید نیازهای عاطفی همسر خود را درک کنند و برای رفع نیازهای وی بکوشند.
Signature
     
  
زن

 
چهره شناسي و گرايش جنسي افراد


چهره شناسي و گرايش جنسي افراد ابراز علاقه افراد به جنس مخالف براي پيام رساني جهت ازدواج ٬ دوستي ٬ عشق و... عميقآ به نوع کارکتر و خصوصيات شخصي افراد وابسته است. مجلس جشني را در نظر بـــگيريد که در آن قريب به هزار زن و مرد وجود دارد و همه به نوعي در اين شادي سهيم هستند حــــــال براي هر شخصي که فرد مخاطب خود را پيدا و يا انتخاب مي نمايد. تفاوتهاي بارزي جهت انتقال پيامهاي عاشقانه نسبت به فرد ديگر وجود دارد زنان و دختران در اينگونه مجالس شيوه هاي فـوق العاده پنهاني را براي عشوه گري و دلربايي در اختيار دارند . بر عکس٬مردان براي جلب نظر خـــــانمها تمامي شيوه ها و غرايز به تور انداختن را آشکارا به اجرا در مي آورند. مردان با خنده هاي بسيار بلند و صحبتهاي واضح و تکانهاي زياد سر و دست و بعضي اوقـات جدا شدن از جمع و در قسمتي از سالن تنها شدن و آشکارا شدن و يا سيگار کشيدنهاي متفــکرانه و يا محکمتر از ديگران کف زدن و... امثال اينها به هر طريق ممکن خود را آشکار و منفرد ميسازند - زنان٬بسيار ارام و پنهان و در لابلاي جمعيت مردان را ورنداز مي کنند چنانچه کسي مدنظر آنان قرار گيرد و تمايل به او پيدا نمايند در اين صورت يک نگاه آرام و آشکار به او خواهند نمود و سپس به نقطه ديگري خيره مي شوند تا چنانچه فرد مورد نظر شان متوجه نشد و يا علاقه اي نشـــان نداد لطمه اي به غرورشان وارد نشود در صورتيکه باصطلاح دوزاري طرف افتاد و متوجه خانم شـد و تمايلي ايراز نمود در اين شرايط خانم نگاه ديگري همراه با مکث و تامل ابراز خواهد کرد و چــون در اين شرايط هردو روي هم کليد کرده اند اداي خانم ها آغاز شده و وارد مرحله عـــــشوه گري و دلربايي مي شوند خندههاي ملايم ٬ مرتبآ با لباس خود ور رفتن و در گوشه اي براي جلوه گـري بهتر نمايان شدن ٬ چرخش زبان بدور لبها ٬ و امثال اين حرکات تمامآ براي ابراز تمايل بوده و جزء اميال نفساني افراد منظور مي گردد. در علم چهره شناسي ٬ بعضي خصوصيات و نمادهاي چهره بوضوح گرايش افراد را به اين مقوله آشکار مي سازد بعنوان مثال؛ - زناني که چشمان درشتي دارند اغلب از ابراز عشوه گري و دلربايي پرهيز کرده و با نــگاههاي خيره خود به زمين يا يک نقطه خاص ٬ اطمينان دارند که همين درشتي چشمها ٬ بــنيان آقايان را از جا خواهد کند. - زناني که نوک بيني شان متمايل به پايين است استاد مسلم هنر عشوه گري و دلربايي اند. - زناني که گوشه چشمانشانم به طرف بالا است زمينه قوي عشوه گري و طنازي را دارند. - به طور کلي ضخيم بودن ابروي راست نسبت به چپ نشانه بي تفاوتي اين افراد نسبت به دلربايي و طنازي طرف مقابل است. - مرداني که فرم ابروهايشان با هم فرق دارد و يکي بالاتر از ديگري قرار دارد بسيار خجالتي و متواضع هستند نگاه کردن آنان به چهره زنان حتي براي امر ازدواج برايشان کار دشواري است. - مردان با چشمان سبز يا آبي بشدت تمايل جنسي داشته و هنر آنرا نيز دارند و در مــعاشقه هيچ چيز کم نمي آورند - وجود خطوط ريز زير پلک پاييني چشم ٬ نشانگر تمايل شديد و آمادگي فرد براي دلربايــــي و معاشقه است اين افراد خود اساسآ جذابيت خاصي داشته و چندان نيازي به سعي و تـــلاش ندارند مردان طاس و يا نسبتآ طاس ٬ مرداني با سينه هاي پرمو ٬ مرداني با پيشاني M شکل ٬مرداني با لبان تيره از اشتهاي زياد جنسي برخوردارند. - دهان کوچک يعني طغيان و فواران يکباره و سريع شهوت. - ابرو کماني ها قدرت شهواني بالايي دارند. و...... مـنبع : کتاب فراسوي چهره ها نوشته : دکتر محمود انوشه چهره شناسی با قیافه شناسی متفاوت است. چهره شناسی یعنی اینکه از روی شکل اعضای صورت به خصوصیات افراد پی بردن و قیافه شناسی یعنی از روی رفتار فرد در موقعیت خاص به خصوصیات او آگاه شدن. کسی که شل دست می دهد و هنگام دست دادن توجهش به اطراف است بدبین و مردد است و قابل اعتماد نیست. کسی که محکم دست می دهد به خاطر صمیمی بودن نیست بلکه او مشکل دارد و کسی که در این بین دست را کمی می فشارد و به چشمها خیره می شود و سر تکان می دهد قابل اعتماد و شخصی مثبت است. پیشانی بلند نشانه هوش و ذکاوت و توانایی های فکری است. دماغ بزرگ نشانه محبت است. چانه استخوانی نشانه حساسیت و زود رنجی و چانه گرد نشانه پشتکار و اراده است. فرو رفتگی که در بعضی از افراد در چانه شان دیده می شود نشاندهنده توانایی جذب جنس مخالف است.))
" تـــو " تکـرار نـمی شوی این
مــــنمـ ....
که وابســـته تر مـی شــوم....
     
  
صفحه  صفحه 13 از 24:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  23  24  پسین » 
علم و دانش

Psychology Topics | مبحث روانشناسی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA