انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 2 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

Wonders of Creation | عجایب خلقت


مرد

 
دست مرد هندی ۳۸ سال پایین نیامده
«عمار بهاراتی» یک مرد هندی است که ادعا کرده دست راستش را از سال 1973 تا الان که حدود 38 سال می شود، بالا نگه داشته و هنوز پایین نیاورده است.

به گزارش عصر ایران، دست وی سمبلی برای پرستشگران «شیوا» در سراسر هند شده است. وي مي گويد هم اكنون حتی اگر خودش هم بخواهد نمی تواند دستش را پایین بیاورد و یا حتی استفاده ای از دستش بکند.

برخی می گویند، وی به خاطر جنگ هایی که در سراسر جهان رخ می‌دهد دستش را به نشانه صلح و آرامش بالا برده است. این کار وی باعث شده عمار مریدانی نیز پیدا کند. مریدان وی دستان راستشان را برای هفت، سیزده و یا حتی 25 سال بالا نگه داشته اند!


الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
تولد نوزاد دو سر در برزیل
این نوزاد دارای دو مغز فعال ، دو ستون فقرات و یک قلب است . پزشکان هنوز تصمیمی برای نوزاد نگرفته اند و با توجه به اینکه نوزاد تنها یک قلب دارد امکان جداسازی آنها وجود ندارد و تنها باید تصمیم گرفته شود کدام سر از این نوزاد جدا شود. نوزاد چهار ونیم کیلویی در بیمارستان کوچکی در شهر شمالی پارا به دنیا آمد اما به سرعت با هواپیما به بیمارستان مجهزی در شهر بلم منتقل شد.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
تصاویری از عجیب ترین اتفاقات پزشکی در سال 1389

سال ۸۹ شاهد رویدادها و اتفاقات عجیبی در دنیای پزشکی بود، مشکلاتی که اغلب در اثر اختلالات فیزیولوژیکی در بدن افراد به وجود می آیند، برای مثال خاصیت آهنربایی یک زن و همینطور دختری که به دلایل ناشناخته‌ای خون می گرید. به گزارش خبرنگار مهر، همه ساله اتفاقات و رویدادهای عجیبی در دنیای پزشکی رخ می دهد. سال ۸۹ نیز از قاعده مستثنی نبود. به طوریکه در این سال اخبار متنوعی از کشف انسانهایی با ویژگیهای استثنایی و عجیب فیزیولوژیکی در شبکه منتشر شدند که از جمله این موارد می توان به زنی با خاصیت آهنربایی، دختری با صورت پر از مو و دختری که خون گریه می کرد اشاره کرد.
دختری که خون می گرید
در سال گذشته کشف شد که از بدن “توینکل دویودی” یک دختر ۱۴ ساله هندی بدون اینکه دچار هیچ جراحت و زخمی باشد خون خارج می شود. از سه سال قبل این خون از چشمها، بینی، سر حد مو و پیشانی، گردن و کف پاهای این دختر ۵۰ بار در روز خارج می شود.
این دختر در خصوص وضعیت خود توضیح داد: “از چشمها، دستها، سر، گوشها، بینی و از همه جای سطح بدنم خون خارج می شود. وقتی خونریزی آغاز می شود من هیچ جراحتی ندارم اما این خونریزیها من را به شدت خسته می کنند و بعضی وقتها سردرد می گیرم.”
این دختر عجیب از دو سال قبل پس از اینکه به دلیل خونریزی از دو مدرسه اخراج شد ترک تحصیل کرد.
یک پزشک آمریکایی به نام دکتر پاچانان در معاینه این دختر هیچ علامتی از بریدگی، کبودی و یا قرمزی مشاهده نکرد. وی گفت: “از نظر فیزیکی، غیرممکن است که خون از پوست سالم به بیرون تراوش کند اما من هیچ نشانه ای از بریدگی و یا کبودی در بدن این دختر ندیدم.”

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
مرد عنکبوتی
مرد عنکبوتی که آمریکایی‌تبار بوده و سابقه بالا رفتن از برجها و ساختمانهای متعددی را دارد، این بار در حضور هزاران مالزیایی از یک برج ۱۱۰ طبقه در مالزی بالا رفته و به پشت‌بام رسیده است البته بدون استفاده از هیچ وسیله کمکی و فقط با کمک گرفتن از پنجه‌های دست و پایش.

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
تولد نوزادی با ۲۴ انگشت
مسئولان بیمارســــتانی در سانفرانسیسکو آمریکا اعلام کردند: یک نوزاد پسر کاملاً سالم با ۲۴ انگشت در این بیمارستان به دنیا آمده است. مادر این نوزاد یادآور شد؛ «کامانی» واقعاً پسر زیبایی است اما تنها چیز عجیبی که در این کودک وجود دارد این است که او در هر دست و هر پایش شش انگشت دارد.

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  ویرایش شده توسط: shadok   
مرد

 
آیا شخصیت شریک واقعیت داشته
بد نیست بدانید فردی با مشخصات ظاهری فیلم شرک واقعاً وجود داشته و خلق قیافه شرک با الهام از ظاهر این شخص بوده...

«ماوریک تیلت» که در سال ۱۹۰۳ در فرانسه به دنیا آمده و در سال ۱۹۵۴ هم از دنیا رفته، یک کشتی‌گیر حرفه‌ای بوده است. وی فردی بسیار باهوش بوده و به ۱۴ زبان دنیا می‌توانسته صحبت کند، ضمن آنکه به شعر و تجارت نیز علاقه فراوانی داشته است. «ماوریک» در دهه سوم زندگیش گرفتار بیماری نادر آکرومگالی شد که باعث رشد ناهنجاری استخوانهایش گردید و کل اندامش را در برگرفت و برایش رنج و عذاب زیادی به همراه آورد. او مورد بی‌مهری مردم قرار گرفت، به طوری که مجبور به ترک محل زندگیش که بسیار به آن علاقه داشت، گردید.

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
مراسم ازدواج دو دختر با غورباغه
«ویگنسواری» و «مالیاکانی» دو کودکی هستند که در هفته گذشته با پوشیدن ساری قرمز و سنتی هندی و آویختن جواهرات گرانبهایشان در دو جشن باشکوه جداگانه در دهکده‌ای دورافتاده در منطقه «تامیلی نادوی» هند با دامادهای قورباغه‌ای ازدواج کردند.

این ازدواج هر یکصد سال یک بار صورت می‌گیرد و طبق باوری قدیمی چنین ازدواجی دهکده را برای یک سده از شیوع بیماریهای مرموز در امان نگه می‌دارد.

هزاران نفر از روستاییان فاصله ۲۵۰ کیلومتری را برای رفتن به معبد در حالی طی کردند که دو عروس خردسال در کجاوه‌هایشان با طناب بلندی از گل به گردن قورباغه‌ها وصل شده بودند.

در طول برپایی جشن عابدان هندو با صدای بلند و آهنگین مشغول نیایش بودند و کمی بعد از آن، عابد بزرگ پیش از چرخیدن به دور آتش مقدس، شال عروس را به گردن داماد (قورباغه) گره زد و آنها را همسر نامید.

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
دختری که به آب حساسیت دارد
«اشلی موریس» ۱۹ ساله که در ملبورن استرالیا زندگی می‌کند، به آب در هر دمایی که باشد حساسیت دارد، به طوری که نمی‌تواند به دریا برود و شنا کند، یا به یک حمام آب داغ رفته و یا زیر باران قدم بزند. حتی عرق کردن نیز موجب می‌شود که روی بدن این دختر جوشهای دردناکی به وجود بیاید. این حساسیت از ۱۴ سالگی آغاز شده است.

«اشلی» از یک بیماری پوستی نادر رنج می‌برد که فقط تعداد بسیار معدودی در کل جهان به این بیماری مبتلا هستند.

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
تولد موجودی عجیب از یک سگ

این سگ در زایمان خود تعدادی توله‌سگ سالم و این موجود عجیب‌الخلقه را که شباهتهایی با نوزاد انسان دارد، به دنیا آورده است.

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
مسلبقه بسکتبال الاغ ها


این بازی در شهرهای کوچک آمریکا طرفداران زیادی دارد، به طوری که شب‌ها تماشاگران زیادی را به استادیوم می‌کشاند

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
صفحه  صفحه 2 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
علم و دانش

Wonders of Creation | عجایب خلقت

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA