انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 5 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

Wonders of Creation | عجایب خلقت


مرد

 
سلطان شکنجه
به نظر می‌رسد که دریافت «تیم کریدلند» از درد به هیچ وجه مانند دیگران نیست. او با فرو کردن میله‌ بافتنی در دستش بدون ابراز هیچ‌گونه احساس ناراحتی و درد همه را شگفت‌زده و متعجب می‌کند. او در حال حاضر نمایشی ترسناک و شوکه‌کننده برای بینندگان در سراسر آمریکا اجرا می‌کند.

آزمایش‌های علمی نشان می‌دهند که «تیم» می‌تواند سطح خیلی بالاتری از درد را نسبت به سایر انسان‌ها تحمل کند.او توضیح می‌دهد که با استفاده از تمرکز ذهن روی یک موضوع قادر است سیخ کباب را از داخل بدنش عبور دهد و گرما و سرمای شدید را بدون آسیب تحمل کند. او برای انجام بی‌خطر این کارها مطالعات وسیعی در زمینه‌ کالبدشناسی و آناتومی بدن انسان انجام داده زیرا سوراخ کردن یک شریان می تواند خط پایان زندگی‌اش باشد.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
نجوا گر شیر ها
رفتارشناس حیوانات، کوین ریچاردسون می‌گوید که به هوش طبیعی شیرها برای ایجاد احساس و ساختن یک رابطه‌ صمیمی با این گربه‌های بزرگ اعتماد و ایمان دارد. او می‌تواند شب را با تکیه دادن بر بدن چمباتمه زده‌ آنان بدون کوچک‌ترین ترسی از حمله‌ آنها سپری کند.

جادوی او نه تنها بر شیرها بلکه بر سایر حیوانات از جمله چیتا، پلنگ و حتی کفتار هم کارگر است و آنها تهدیدی برای او محسوب نمی‌شوند. شیرها مورد علاقه‌ او هستند و این بسیار حیرت‌انگیز است که او چگونه با مهربانی آنها را لمس می‌کند، می‌بوسد، در آغوش می‌گیرد و با آنها بازی می‌کند در حالی‌که آن‌ها با دندان‌های تیزشان می‌توانند به سادگی ورقه‌ ضخیمی از فولاد را گاز بزنند!
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
عجیب ترین دختر جهان معروف به دختر گربه ای
رسانه‌های دولتی «چین» اعلام كردند: یك دختر‌بچه شش ساله اهل این كشور به دلیل این كه اكثر نقاط بدنش از مو پوشیده شده به «دختر‌بچه گربه‌ای» معروف شده است.

«لی یان» ـ پدر این دختر‌بچه ـ در مصاحبه‌ای با خبرگزاری شینهوا، بیان كرد: «لی ژیائویان» دخترم از بدو تولد با مشكل رشد موهایی اضافی و زاید بر روی بدنش مواجه بود، اما تا دو سال گذشته كه رشد این موهای خاكستری و مشكی عادی بود، ما توجهی به آن نمی‌كردیم.

وی خاطر نشان كرد: سال 2007 میلادی رشد این موهای ریز و پرپشت به حدی رسید كه در نهایت هم اكنون تمام پشت دخترم و صورت و دست‌هایش پر از مو است.



«لی ژیانگ» ـ مادر این دختر‌بچه شش ساله ـ نیز یادآور شد: پزشكان به ما گفتند كه این رویداد یك بیماری ژنتیكی و موروثی است و اگر رشد این موها به همین مقدار باقی بماند می‌توان آن‌ها را با استفاده از اشعه لیزر درمان كرد، اما اگر رشدشان افزایش یابد، احتمال خونریزی پس از لیزر درمانی امكان دارد كه در این صورت خطر مرگ جان این كودك را تهدید می‌كند.

دكتر «لو ژونگوآن» ـ پزشك معالج این كودك ـ اضافه كرد: متاسفانه ظاهر این كودك شش ساله به حدی ناخوشایند است كه هیچ كس حاضر به بازی با او نیست.

به گزارش تکناز به این موضوع اشاره شده است كه والدین این كودك عجیب، هم اكنون در حال جمع‌آوری پول برای درمان قطعی وی هستند، اما متاسفانه هزینه جراحی و درمان این دختر‌بچه شش ساله بسیار گران است و آن‌ها امیدوارند دولت چین و خیران نیز به آن‌ها كمك كنند.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  ویرایش شده توسط: shadok   
زن

Princess
 
یک نوزاد پاکستانی با شش پا در شهر "سوکور" ولایت "السند" پاکستان به دنیا آمد.

به گزارش شبکه تلویزوینی "آج" پاکستان در گزارشی یک نوزاد شش پا را نشان داد که در روز 13 آوریل در پاکستان به دنیا آمده است.

بنابراین گزارش وضعیت جسمی مادر و نوزاد رضایت بخش اعلام شده اما "عمران شیخ" -پدر نوزاد- ضمن ابراز نگرانی نسبت به زیاد بودن تعداد پاهای فرزندش از دولت برای درمان و عمل جراحی روی پاهای وی درخواست کمک کرد.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
CHAGAL: باید یه نون بخوریم صد هزار مرتبه خداروشکر کنیم که سالمیم
فرد سالم تا یک میلیون آرزو دارد ولی یک بیماری فقط یکی است اما ....

متاسفانه این افراد دچار بیماری هایی شده اند که هیچ راه درمانی وجود ندارد. شما می توانید پس از نگاه به این افراد احساس کمی خوشبختی و لذت بردن از زندگی کنید چرا که خداوند نعمت را در حق شماو ما تمام کرده.

برخی از تصاویر تا حدی درد آور است و تماشای آنها برای افراد زیر 18 سال و بیماران قلبی توصیه نمی گرد!!

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
کشف جسد یک هیولا
یک زن و شوهر جسد فاسد یک هیولای دریایی را در امتداد سواحل انگلستان پیدا کردند. مارگارت و نیک فیلیپنس هنگامی که برای ورزش به ساحل رفته بودند با یک موجود باور نکردنی روبرو شدند.
آقای فیلیپنس 59 ساله می گوید: "هنگامی که ما آن را پیدا کردیم حیرت زده شدیم و با خود گفتیم که این چه موجودیست؟". در حال حاضر کارشناسان در حال بررسی تصاویر این موجود می باشند که گمان می رود نوعی نهنگ باشد. سخنگوی موزه تاریخ طبیعی گفت: ما با یکی از کارشناسان پستاندران موزه صحبت کریم و آنها تاکید کردند که این حیوان احتمالا نهنگ خلبان با باله های بلند است و ظاهرا به ساحل نشستن آن مسئله عجیبی نیست. راب متخصص زندگی جانوران دریایی در باغ وحش لندن گفت:" این جسد می تواند متعلق به یک نهنگ قاتل و یا نهنگ خلبان کوچک باشد. کارشناس نهنگ ها مارک سیموندس نیز گفته است: "این موجود خیلی وقت پیش در گذشته است و احتمالا جزر و مد بدنش را به ساحل آورده است.

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
راز عجیب یک زن ۵۲ ساله آلمانی در بدن خود
مارگارت دالمن زن آلمانی بخاطر درد شدید به بیمارستان مراجعه کرد. دکتر ها پس از گرفتن عکس اشعه ایکس از وی با صحنه وحشتناکی روبرو شدند. به سرعت او را به اتاق عمل برده و 72 عدد چنگال و قاشق در شکم او پیدا کردند. اینکه چطور این تعداد قاشق و چنگال به معده این زن 52 ساله راه پیدا کرده بعنوان راز پا برجاست.

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
زنی که ۳۴ ساله خوابیده و۱۵ ساله بیدار شده
این داستان عجیب زنی ساکن منچستر انگلیس است که در شبی در سال 2008 در سن 34 سالگی همانند همیشه خوابید اما صبح زمانی که بیدار شد فکر کرد 15 ساله است!
صبح یک روز سال 2008 "ناومی جاکوبس" از خواب بیدار شد و آماده رفتن به مدرسه شد اما از طبقه پایین همانند همیشه عطر خوش صبحانه را احساس نکرد.

همه جا ساکت بود و فهمید که در خانه خودشان نیست. شب قبل را به یاد آورد که به خواهرش "سایمون" شب بخیر گفت و با فکر امتحان فردا چراغ را خاموش کرد و اکنون در تخت دیگری در اتاق دیگری در خانه دیگری بیدار شده بود و عکسهای یک پسر بچه 11 ساله ناشناس را روی میز عسلی کنار تخت می دید. به آینه نگاه کرد و خود را بزرگسال یافت.


15 ساله خوابیده و اکنون 34 ساله بیدار شده بود. اما در واقع 34 ساله خوابیده بود و با خاطرات 15 سالگی از خواب بیدار شده بود. درحالی که فراموش کرده بود یک پسر 11 ساله دارد که وی را "مامان" صدا می کرد!!

اکنون سه سال از آن روز عجیب گذشته است و "ناومی جاکوبس" به زندگی عادی خود بازگشته است. این زن از یک شکل بسیار نادر فراموشی آسیب دیده بود که وی را 17 سال به عقب برده و عقربه های ساعت زندگی اش را بر روی سال 1992 متوقف کرده بود.

سالی که هنوز در داونینگ استریت، "جان مژر"، جانشین مارگارت تاچر نخست وزیر بود، در کاخ سفید جورج بوش پدر آخرین روزهای ریاست جمهوری خود را می گذراند. تروریستها در ایرلند بمبگذاری کرده بودند و هنوز برجهای دوقلوی منهتن سر جایشان بود.



در دنیای "ناومی" نه گوگل بود نه فیس بوک، نه تلفنهای همراه و نه شوک دیجیتالی هزاره نو.

لئو، پسر این زن با یادآوری آن روز گفت: "مادرم را صدا کردم. به نظر می رسید که همسن خودم باشد." این زن در این خصوص گفت: "در 15 سالگی فکر می کردم که در 34 سالگی دنیا را تکان خواهم داد. خودم را همیشه در سفر تصور می کردم، یک خبرنگار و یا نویسنده ای در میان هزاران ماجرا و یا پزشکی که برای درمان کودکان به آفریقا رفته است.

افقی از احتمالات بیکران را پیش روی خود می دیدم. از اینکه مثل مایکل جی. فاکس در فیلم سفر در زمان باشم خوشحال نبودم و نمی دانستم چه کسی هستم. کاری جز گریه کردن نبود. فقط می خواستم به زندگی دختری ام بازگردم."

"فراموشی کلی گذرا " (TGA ) نوعی از دست رفتن موقت توانایی به خاطر آوردن است که می تواند بین چند ساعت تا چند هفته به طول انجامد.

این آسیب با بسامد بیشتری بین افراد 56 تا 75 سال شایع است و در انگلیس از هر 100 هزار نفر 5 نفر به آن دچار می شوند. یکی از علل اصلی این نوع فراموشی، استرسهای شدید و حوادث دلخراش است. در این شرایط مغز برای دور شدن از بار سنگین موقعیت احساسی از مکانیزم دفاعی فراموشی موقت استفاده می کند و به خاطرات دورتر اعماق ذهن رجعت می کند.

ناومی رانندگی، اسامی اعضای خانواده و شماره تلفن دوستی که در آن روز سال 2008 از وی کمک خواست را به یاد می آورد. این کابوس 8 هفته به طول انجامید. جاکوبز افزود: "به نظر روانکاو، من می خواستم فراموش کنم چون از زندگی ام ناراضی بودم. سرانجام شروع کردم به قبول آینده و به این ترتیب خاطراتم دوباره بازگشتند."

حاصل کابوس 8 هفته ای "ناومی جاکوبز" کتابی با عنوان "رویایم را بازیافتم" است که به تازگی منتشر شده است.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  ویرایش شده توسط: shadok   
مرد

 
وباز هم تعداد انگشتان زیاد پسربچه ای در هند با ۳۴ انگشت

دوست خانوادگی ما رکورد قبلی گینس را روی اینترنت برای ما خواند و گفت که این رکورد به یک نوزاد چینی با ۳۱ انگشت تعلق دارد و حال با تولد پسرت با ۳۴ انگشت این رکورد شکسته می‎شود. در ابتدا باور این مساله برایم سخت بود اما بعد از مدتی این دوست خانوادگی به همراه شوهرم و من مشخصات پسرمان را به همراه برخی از اسناد در اینترنت وارد کردیم و پس از آن خواستار ثبت نام خود در رکوردهای جهانی گینس شدیم.

آکشات پسر بچه هندی که سنش بیشتر از یک سال است برای داشتن یک مجموع از ۳۴ انگشت دست و پا نامش در رکورد جهانی گینس ثبت شده است.

به گزارش برنا، این کودک با داشتن بیشترین تعداد انگشتان دست و پا نظر همگان را به خود جلب کرد. مادر آکشات در این باره گفت: باور این مساله که پسرش رکورد جهانی گینس را بشکند سخت بود تا زمانی که یکی از دوستان خانوادگی او را برای این کار متقاعد کرد.




دوست خانوادگی ما رکورد قبلی گینس را روی اینترنت برای ما خواند و گفت که این رکورد به یک نوزاد چینی با ۳۱ انگشت تعلق دارد و حال با تولد پسرت با ۳۴ انگشت این رکورد شکسته می‎شود. در ابتدا باور این مساله برایم سخت بود اما بعد از مدتی این دوست خانوادگی به همراه شوهرم و من مشخصات پسرمان را به همراه برخی از اسناد در اینترنت وارد کردیم و پس از آن خواستار ثبت نام خود در رکوردهای جهانی گینس شدیم.

پزشکانی که این کودک را معاینه کردند از یک پدیده نادر نام بردند و مشکل این کودک را polydactyly (زائده اضافی در انگشت حلقه، میانه یا سبابه)تشخیص دادند که دلیل این نقص می‌تواند یا شکل گیری رشد مادرزادی یا ناهنجاری کروموزومی باشد که علت آن عفونت مادر و یا مصرف مواد مخدر است.

پزشکی که این کودک را معاینه کرده اظهار کرد که این ناهنجاری مادرزادی جسمی به آسانی با انجام عمل جراحی قابل درمان است و اغلب این افراد با جراحی پلاستیک مشکلشان برطرف می‌شود.

در همین حال مادر این کودک کمی برای آینده پسرش نگران شده بود. این مادر می‌خواهد که کودکش یک زندگی طبیعی داشته باشد و خواستار درمان مناسب برای پسرش است.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
عجیب ترین مادر دنیا به همراه ۳ فرزندش
ساعت عجیب تولد ۳ دختر لوری دیرسلی تعجب پزشکان را برانگیخته است. هر سه فرزند این زن دقیقا در ساعت ۷:۴۳ دقیقه متولد شده‌اند. به اعتقاد کارشناسان این اتفاق بسیار نادر است و از هر یک میلیون مورد در سراسر جهان، فقط یکی ممکن است به این حالت شبیه باشد.



بزرگ‌ترین فرزند لوری به نام الا در تاریخ ۱۰ اکتبر سال ۲۰۰۵ و دقیقا در ساعت ۷:۴۳ دقیقه متولد شد. فرزند دوم او نیز که اوی نام دارد، باز هم درست در همین ساعت در سال ۲۰۰۷ به دنیا آمد. سر‌انجام آخرین کودک او هم به نام هریسون امسال در همین ساعت پا به این دنیا گذاشت.

نکته جالب این است که پرستاران بیمارستان می‌دانستند ۲‌فرزند قبلی این زن درست در یک ساعت خاص متولد شده بودند. به همین دلیل بی‌صبرانه منتظر بودند تا زمان تولد آخرین فرزند را ببینند. اما در نهایت شگفتی سومین کودک هم درست سر وقت در شهر منچستر انگلستان به دنیا آمد.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
صفحه  صفحه 5 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
علم و دانش

Wonders of Creation | عجایب خلقت

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA