انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 4 از 21:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  18  19  20  21  پسین »

بـایـــرن مــونــــیــخ Fc Byern munchen و آلـــمـــان‏


مرد

 

خبر



لیگ قهرمانان اروپا



برخورد نامناسب با ستاره های بایرن



جنگ روانی اسپانیایی ها برای ستاره های بایرن از فرودگاه مادرید شروع شد. آیا این نوع برخورد با ستاره های بایرن از سوی کارکنان فرودگاه از روی عمد بوده است؟



به گزارش Bayern München FC و به نقل از سایت خبری تی زد؛ باواریایی ها پس از فرود در فرودگاه مادرید برای رسیدن به درب خروجی مجبور شدند تمام محوطه فرودگاه را طی کنند. همچنین زمانیحدود 1 ساعت را نیز مسئولان فرودگاه مادرید برای ترخیص بارهای آن ها صرف کردند.
این نوع برخورد مسئولان فرودگاه موجب خستگی و کلافگی در ستاره های بایرن شد البته این به همین جا ختم نمی شود نوع برخوردکارکنان فرودگاه نیز با ستاره های بایرن چندان دوستانه نبود تنها در این میان یکی از این کارمندان که از هواداران اتلتیکو مادرید بود با رویی باز و صمیمانه از بایرنی ها استقبال کرد.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 

خبر



لیگ قهرمانان اروپا



آماده باشید برنابئو شاهد این است که نویر رونالدو را زمین گیر میکند



مانوئل نویر در این فصل با مبلغ 25 میلیون یورو به بایرن آمد. او بسیار با انگیزه از دیدار امشب صحبت می کند و می خواهد با درخشش در این دیدار و عملکردی فوق العاده مقابل رونالدو ثابت کند که ارزش پرداخت چنین مبلغی را داشته است.



به گزارش وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از بیلد(از گذاشتن آدرس معذورم.)؛ سال گذشته در همین مرحله بود که مانوئل نویر به عنوان کاپیتان شالکه مقابل منچستر یونایتد قرار گرفت و با درخششی فوق العاده در نیمه اول بازی در گلزنکیرشن مانع از فرو پاشی دروازه معدنچی ها شد.
در آن دیدار الکس فرگوسن با تمجید از عملکرد نویر گفت:" این بهترین عکس العمل هایی بود که یک دروازه بان تا امروز به نمایش گذاشته است."
حال زمان آن رسیده است که مانوئل دیوار مستحکمی را مقابل رئالی ها قرار دهد. نویر می گوید:" این اولین باری است که من در برنابئو به میدان می روم و آن هم در دیداری که مطمئنا در آن رئال کاملا تهاجمی ظاهر می شود." این می تواند دوئلی رویایی بین دروازه بان جوان بایرن و کریستیانو رونالدو باشد.
باستین شواین اشتایگر در حمایت از نویر می گوید:" هنگامی که مانو مقابل رئالی ها مقاوت می کند و تا زمانیکه گلی دریافت نکرده است مانیاز داریم به رئال گل بزنیم و من فکر می کنم بتوانیم این کار را انجام دهیم."

.

من خودم به شخصه وقتی ابن دروازه بانو میبینم. یاد بهترین دروازه بان جهان یعنی الیورکان میوفتم.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 

خبر



لیگ قهرمانان اروپا



بایرن و رئال



تکلیف دومین و آخرین فینالیست رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2012-2011،چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید و با برگزاری مسابقه برگشت تیمهای رئال مادرید و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد.




به گزارش Bayern München FC این مسابقه فوق العاده حساس در شرایطی برگزار میشود که دو تیم برای رسیدن به فینال بسیار با انگیزه هستند.
دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه دو بر یک به سود بایرن به پایان رسیده است که این نتیجه باعث شده که دو تیم برای حضور در مرحله نهایی بسیار امیدوار باشند، که همین امر حساسیت این مسابقه را افزایش داده است.
شاگردان خوزه مورینیو، ده سال است که نتوانسته اند گام به مسابقه نهایی بگذارند و بسیار امیدوارند که این طلسم چهارشنبه شب شکسته شود به خصوص اینکه آنها در ابتدای هفته توانستند بارسلونا رقیب سنتی و جدی ترین تعقیب کننده خود در رقابتهای لالیگا را در ورزشگاه نیوکمپ شکست دهند و حالا از روحیه دو چندانی برای حضوردر فینال برخوردار هستند.
در سوی دیگر تیم بایرن مونیخ دو سال پیش در مسابقه نهایی حاضر بود اما باواریایی ها نتوانستند بر شاگردان خوزه مورینیو که آن زمان هدایت اینترمیلان را برعهده داشت غلبه کنند و خوزه مورینیو و شاگردانش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که دست بر قضا میزبان مسابقه چهارشنبه شب نیز خواهد بود، جشن قهرمان را برگزار کردند.
اما امسال بایرن انگیزه بیشتری برای حضور در فینال و قهرمانی دارد، برگزاری مسابقه نهایی در ورزشگاه آلیانز آرنا، زمین اختصاصی بایرن از یک سو و عدم قهرمانی بایرن در رقابتهای بوندسلیگا برای دومین سال متوالی از شوی دیگر، شاگردان یوپ هاینکس را بیش از هر زمان دیگری برای کسب موفقیت در اروپا تشنه کرده است.
هرچند که رئال به سبب برد خارج از خانه خود در دیدار مقابل بارسلونا از وضعیت روحی مناسبی برخوردار است اما بدون شک از لحاظ آمادگی جسمانی برتری متعلق به مونیخی هاست،آنها که پیش از انجام مسابقات این هفته و مسجل شدن قهرمانی بورسیا دورتمند در رقابتهای بوندسلیگا، قهرمانی را از دست رفته میدانستند،در دیدار مقابل وردربرمن در چارچوب رقابتهای بوندسلیگا از نفرات ذخیره خود استفاده کردند تا مهرهای کلیدی خود، را برای مسابقه با رئال مادرید در شرایط آرمانی نگه دارند این در حالی است که رئال مادرید یک دیدار نفس گیر را در مقابل بارسا پشت سر گذاشته است و بایرنی ها امیدوارند خستگی ناشی از آن مسابقه برای تیم مادریدی درد سر ساز شود.
مسابقه پیش رو بین تیمهای رئال مادرید و بایرن مونیخ بیستمین جدال این دو غول فوتبال اروپاست،در نوزده مسابقه گذشته عملکرد بایرن مونیخ بهتر بوده، در جدالهای قبلی دو تیم بایرن مونیخ صاحب 11 برد و 3 تساوی شده است و رئال مادرید هم در 6 مسابقه پیروز از زمین خارج شده است.
یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ که خاطرات خوبی از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دارد و سابقه قهرمانی با رئال مادرید در همین رقابتها را دارد در مورد بازی حساس مقابل رئال مادرید میگوید:"اعتماد به نفس مناسبی برای غلبه بر رئال مادرید داریم و میدانیم که چطور باید بازی را کنترل کنیم، تمرینات روزهای اخیر تیم را بسیار مثبت ارزیابی میکنم و تیمم را با انگیزه، مصمم و متمرکز میبینم."
خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید در مورد این مسابقه میگوید:"از بازیکنانم خواسته ام که خودخواه نباشند و به هیچ وجه نگران محروم شدن و از دست دادن فینال نباشند،ما از ابتدای فصل برای حضور در فینال برنامه داشتیم و حالا میتوانیم به راحتی آن را انجام دهیم،البته بایرن مونیخ تیم بسار خوبی است، تیمی متشکل از کادر فنی و بازیکنان درجه یک که همه فاکتورهای لازم برای رسیدن به فینال را دارند."
در تیم رئال مادرید اسپانیا گونزالو هیگواین، ژابی آلونسو، سرخیو راموس و فابیو کوئنترائو، 2کارته هستند و در صورت دریافت کارت زرددر مسابقه چهارشنبه شب، دیدار احتمالی رئال در فینال را ازدست خواهند داد.
در بایرن مونیخ هم توماس مولر، هولگر بادشتوبر، داوید آلابا، ژروم بواتنگ، لوئیز گوستاوو، تونی کروس و فیلیپ لام وضعیت مشابهی دارند و قطعا در مسابقه پیش رو بیش از هر زمان دیگری محتاط خواهند بود.
دو تیم برای این مسابقه غایبینی هم دارند که همگی آنها مدافعین مرکزی هستند، در تیم رئال مادرید ریکاردو کاروالیو به دلیل مصدومیتو در تیم بایرن مونیخ هم دانیل ون بویتن و برنو به دلیل مشابه مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهند داد.
ترکیب احتمالی دو تیم
رئال مادرید: کاسایس-آربلوئا-راموس-پپه-مارسلو-خدیرا-آلونسو-دی ماریا-اوزیل-رونالدو-بنزما
سرمربی :خوزه مورینیو
بایرن مونیخ :نویر-لام-بواتنگ-بدشتوبر-آلابا-گوستاوو-شوان اشتایگر-کروس-روبن-ریبری-گومز
سرمربی :یوپ هاینکس


.

امشب رئال رو میبریم شک نکنید
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 

خبر



لیگ قهرمانان اروپا



پيش بازي رئال مادريد - بايرن مونيخ



امشب چهره دومين فيناليست اين فصل چمپيونزليگ که مشخص مي شود ، قبل از اين چلسي به فينال صعود کرده بود.



خوزه مورينيو، سرمربي رئال، تقريبا همه بازيکنان اصلي اش را در اختيار دارد و مي تواند با خيال راحت، بهترين ترکيب ممکن را براي اين ديدار انتخاب کند. تنها حضور ريکاردو کارواليو در اين ديدار به دليل مصدوميت از ناحيه ران در هاله اي از ابهام قرار دارد.
به گزارش گل ،گونزالو ايگواين و کاکا ممکن است در ديدار به ترکيب اصلي برگردند؛ در سمت چپ خط دفاعي هم احتمالا مارسلو به کوئنترائو ترجيح داده خواهد شد.
در سمت مقابل، يوپ هاينکس که در ديدار اين هفته بايرن مقابل وردربرمن، به چندين بازيکن اصلي تيمش استراحت داد، مي تواند در اين ديدار بهترين ترکيب را براي دفاع از پيروزي 2-1 ديدار رفت راهي ميدان کند.
باستين شواين اشتايگر آماده است تا بار ديگر در ترکيب اصلي قرار بگيرد اما دنيل فن بويتن و برنو همچنين به دليل مصدوميت غايب هستند.
- رئال در همه ديدارهاي خانگي اين فصلش در چمپيونزليگ به پيروزي رسيده است و در 10 ديدار از 11 ديدار اخير اروپايي شان در برنابئو نيز به پيروزي رسيده اند.
- رئال تنها دو بار در خانه مقابل بايرن شکست خورده و در مقابل 6 بار آنها را مغلوب کرده اند. دو تيم دو بار نيز در برنابئو به تساوي رسيده اند. آمار کلي رئال مقابل تيم هاي آلماني در خانه، 17 پيروزي، سه تساوي و دو شکست بوده است.
- رئالي ها در 22 ديدار از 35 ديدار اروپايي که در ديدار رفت شکست خوردند، در نهايت به پيروزي رسيدند و راهي مرحله بعد شدند.
- ايگواين، آلونسو، راموس و کوئنترائو در صورت گرفتن يک کارت زرد ديگر، فينال را از دست خواهند داد.
- بايرن در 4 ديدار خارج از خانه اخير در چمپيونزليگ تنها يک بار پيروز شده اما در 13 ديدار اخيرش در همه رقابت ها، 13 پيروزي به دست آورده است.
- پيروزي 2-0 بايرن مقابل ويارئال در مرحله گروهي، اولين پيروزي باواريايي ها در خانه تيم هاي اسپانيايي از سال 2001 بود . رکورد بايرني ها در خانه تيم هاي اسپانيايي، 5 پيروزي، 4 تساوي و 9 شکست است.
- بايرن در رقابت هاي اروپايي، 46 بار در ديدارهاي رفت به پيروزي رسيد و تنها 8 بار نتوانست از پيروزي اش دفاع کند.
- فيليپ لام، هولگر بداشتوبر، داويد آلابا، ژروم بواتنگ، توني کروس، لوئيس گوستاوو و توماس مولر در صورت گرفتن کارت در ديدار امشب، فينال را از دست خواهند داد.

.

امشب رئال رو میبریم شک نکنید
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 

خبر



لیگ قهرمانان اروپا



کانيسارس: بايرن بايد روي ضد حملات کار کند



باواريايي ها در ديدار رفت در آليانس آره نا مقابل شاگردان مورينيو به پيروزي 2-1 رسيدند و دروازه بان سابق اسپانيا معتقد است آنها مي توانند با تمرکز روي کارهاي دفاعي راهي فينال شوند.



سانتياگو کانيسارس، دروازه بان سابق تيم ملي اسپانيا، معتقد است اگر بايرني ها مي خواهند در ديدار امشب مقابل رئال به نتيجه مطلوب برسند، بايد روي ضدحملات کار کنند.

باواريايي ها در ديدار رفت در آليانس آره نا مقابل شاگردان مورينيو به پيروزي 2-1 رسيدند و دروازه بان سابق اسپانيا معتقد است آنها مي توانند با تمرکز روي کارهاي دفاعي راهي فينال شوند.



او در گفتگو با نشريه تي زد گفت:" آيا بايرن مي تواند راهي فينال شود؟ در حال حاضر همه چيز 50-50 است. رئال در خانه بسيار قدرتمند است و معمولا موقعيت هاي زيادي ايجاد مي کند. با اين وجود، بايرن از کيفيت لازم براي مقابله با آنها برخوردار است.

من معتقدم که تاکتيک مناسب براي آنها استفاده از ضد حملات است. آنها بايد سازماندهي مناسبي داشته باشند و وقتي صاحب توپ مي شوند، به سمت دروازه حريف حمله کنند.



بايرني ها در آليانس آره نا بسيار باانگيزه کار کردند و ستاره هاي رئال را به خوبي خنثي کردند. آنها به بازيکنان حريف فضاي لازم را ندادند. اگر آنها بتوانند نمايش ديدار رفت را تکرار کنند، مي توانند به فينال برسند."



*************************
کهکشانی ها شایسته بایرن است نه رئال
نـــــویــــــــر الیورکان جدید
*************************
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 

خبر



لیگ قهرمانان اروپا



حاشيه ديدار رئال‌مادريد - بايرن‌مونيخ 1



تماشاگران قصد دارند به خوانيتو اداي احترام کنند و البته انتخاب او دليل خاصي هم داشت.



به نقل از سايت گل ورزشگاه برنابئو امشب پر خواهد شد. قرار است چهره خوانيتو، بازيکن اسطوره‌اي رئال مادريد را تماشاگران در کنار هم به نمايش درآورند. او بارها بازگشت تيم رئال مادريد را رقم زده بود. انتظار مي‌رود جوي عالي حاکم بر ورزشگاه باشد. رئال مادريد کمپيني با حضور زيدان راه انداخته که شعارش اين است: «شما برنده بازي مادريد – بايرن مي‌شويد».

ژوزه مورينيو تمامي بازيکنانش را در اختيار دارد و هيچ کدام از آنها مصدوم و محروم نيستند. لاس، کارواليو، شاهين و آلتين‌توپ به جمع 20 بازيکن انتخابي براي اين ديدار نرسيده‌اند.



*************************
کهکشانی ها شایسته بایرن است نه رئال
نـــــویــــــــر الیورکان جدید
*************************
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  ویرایش شده توسط: King05   
مرد

 

خبر



لیگ قهرمانان اروپا



حاشيه ديدار رئال‌مادريد - بايرن‌مونيخ 2



برخي از طرفداران رئال مادريد پيراهن چلسي به تن کرده اند.



به نقل از سايت گل خيابان‌هاي نزديک به سانتياگو برنابئو از چند ساعت پيش از شروع بازي پر از هواداران بوده؛ هم طرفداران رئال مادريد و هم طرفداران بايرن مونيخ حضور دارند. جو در مادريد بسيار ويژه است و همه حس مي‌کنند شبي ويژه در راه است.



برخي از طرفداران مادريد پيراهن چلسي به تن دارند.



*************************
کهکشانی ها شایسته بایرن است نه رئال
نـــــویــــــــر الیورکان جدید
*************************
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  ویرایش شده توسط: King05   
مرد

 

خبر



لیگ قهرمانان اروپا



آمار بازي رئال مادريد و بايرن مونيخ



رئال مادريد آمار خوبي در زمينه بازگشت در دور برگشت دارد اما نه با ژوزه مورينيو.



به نقل از سايت گل بازگشت آرين روبن به ورزشگاه سانتياگو برنابئو جالب خواهد بود. او دو فصل در رئال مادريد بازي کرد و در 50 بازي ليگ بين سال‌هاي 2007 تا 2009 توانست يازده گل بزند. آخرين بازي او در ورزشگاه رئال مادريد به فينال ليگ قهرمانان 2010 برمي‌گردد که بايرن با اينتر مورينيو بازي کرد.
- گونسالو ايگواين، ژابي آلونسو، سرخيو راموس و فابيو کوئنترائو در خطر از دست دادن فينال احتمالي هستند. آنها يک‌اخطاره‌اند. در بايرن مونيخ هم فيليپ لام، هولگر بداشتوبر، داويد آلابا، ژروم بواتنگ، توني کروس، لوييز گوستاوو و توماس مولر هم چنين وضعيتي دارند.
- کريم بنزما و کاکا هر کدام پنج پاس گل داده‌اند که بيشترين تعداد پاس گل در ليگ قهرمانان است. فرانک ريبري از بايرن و نيکولاس گايتان از بنفيکا هم همين آمار را دارند.
- کريستيانو رونالدو 8 گل در ليگ قهرمانان زده و سومين گل‌زن برتر اين فصل رقابت‌ها است. ماريو گومز با 12 گل دوم است و ليونل مسي از تيم حذف‌شده بارسا با 14 گل در صدر قرار دارد.
- مردان ژوزه مورينيو در اين فصل ليگ قهرمانان 33 گل زده‌اند؛ دو گل کمتر از 35 گل بارسلونا، تيم برتر در زمينه گلزني.
- ژوزه مورينيو در بهترين لحظات حضور خود در رئال مادريد است. او همواره در فصل دوم نتايج درخشاني گرفته؛ او با پورتو در فصل دوم حضورش (04-2003) فاتح ليگ، جام حذفي، سوپرجام و ليگ قهرمانان شد. در چلسي در فصل دوم حضورش (06-2005) ليگ برتر را فتح کرد. و در اينتر هم اسکودتو، جام حذفي و ليگ قهرمانان را به دست آورد.
- رئال مادريد در تاريخ ليگ قهرمانان 346 گل زده است.
- رئال در 35 بازي در مرحله حذفي ليگ قهرمانان در دور رفت باخته و در 22 بار آن در دور برگشت توانسته صعود کند. آنها شش بار بازي رفت را دو بر يک باخته‌اند که چهار بار صعود کرده و دو بار هم حذف شده‌اند. آخرين برد آنها که به اين شکل رقم خورد مقابل همين بايرن مونيخ بود (0-2 در فصل 02-2001).
- البته ژوزه مورينيو با رئال مادريد دو بار در دور رفت عقب افتاده (مقابل بارسلونا در ليگ قهرمانان با نتيجه دو بر صفر، و مقابل همين بارسلونا در جام حذفي با نتيجه دو بر يک). او نتوانسته در بازي برگشت صعود کند.



*************************
کهکشانی ها شایسته بایرن است نه رئال
نـــــویــــــــر الیورکان جدید
*************************
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 

خبر



لیگ قهرمانان اروپا




ترکيب رئال و بايرن اعلام شد




ترکيب رئال و بايرن در بازي امشب ليگ قهرمانان اعلام شد.







ترکيب رئال و بايرن در بازي امشب ليگ قهرمانان به ترتيب زير است:



رئال مادريد (1-3-2-4): کاسياس – آربلوا، په‌په، راموس، مارسلو – خديرا، ژابي آلونسو - دي‌ماريا، اوزيل، رونالدو – بنزما

ذخيره‌ها: آدان، کاکا، گرانرو، کوئنترائو، آلبيول، ايگواين، کايخون



بايرن مونيخ (1-3-2-4): نوير – لام، بواتنگ، بداشتوبر، آلابا – گوستاوو، شواين‌اشتايگر – روبن، کروس، ريبري – گومز

ذخيره‌ها: بات، اوليچ، رافينيا، پرانيچ، مولر، کنتنتو، تيموشچوک



*************************
کهکشانی ها شایسته بایرن است نه رئال
نـــــویــــــــر الیورکان جدید
*************************
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 

خبر



لیگ قهرمانان اروپا




توني: آرزويم قهرماني بايرن در چمپيونزليگ است



مهاجم ايتاليايي براي هم تيمي هاي سابقش آرزوي موفقيت کرد.






لوکا توني مهاجم ايتاليايي و اسبق باشگاه بايرن در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه ابوظبي درباره جدال حساس امشب بايرن برابر رئال گفت: قطعا ديدار آساني براي بايرن نخواهد بود ولي من هميشه خودم را هوادار بايرن دانسته ام و يکي از هواداران سرسخت امشب بايرن نيز خواهم بود.



توني افزود: اميدوارم بايرن با خونسردي گام به برنابئو بگذارد و البته براي پيروزي, بازي هجومي هميشگي بايرن ميتواند مادريدي ها را از پاي درآورد. فکر کنم امشب اگر بايرن موفق به صعود شود خوشحالي من کمتر از بايرني هاي درون زمين نخواهد بود.براي هم تيمي ها و دوستان سابقم با تمام وجود آرزوي قهرماني در ليگ قهرمانان را دارم."



توني در حال حاضر در 33 سالگي باشگاه النصر امارات توپ مي زند.



*************************
کهکشانی ها شایسته بایرن است نه رئال
نـــــویــــــــر الیورکان جدید
*************************
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  ویرایش شده توسط: King05   
صفحه  صفحه 4 از 21:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  18  19  20  21  پسین » 
ورزش
ورزش

بـایـــرن مــونــــیــخ Fc Byern munchen و آلـــمـــان‏

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA