انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexy Magazine - مجلات سکسی
  
صفحه  صفحه 1 از 125:  1  2  3  4  5  ...  122  123  124  125  پسین »

All About Playboy | همه چیز درباره پلی بوی


مرد

 
در این تاپیک عکس های مدل های پلی بوی , بیوگرافی اونها , کاور های مجله و همه چیز درباره پلی بوی قرار خواهد گرفت.
همچنین میتونید درباره مدل ها بحث کنید.
One Of The Kind
     
  ویرایش شده توسط: STSPAYAM   
مرد

 
در ابتدا توضیحاتی درباره پلی بوی قرار میگیره.


پلی‌بوی (به انگلیسی: Playboy)، نام مجله بزرگسالان معروف آمریکایی است. مجلهٔ پلی‌بوی که بصورت ماهیانه در ده‌ها کشور جهان و به زبان‌های مختلف منتشر می‌شود، شامل مقالات سیاسی، اجتماعی و ورزشی، مصاحبه با شخصیت‌های مهم جامعه، مقالات مرتبط با مُد، عکس‌های مانکن‌های زن و برخی افراد مشهور به صورت عریان و هم‌چنین مقالاتی در مورد مسائل جنسی با موضوعیت روابط جنسی است که از سال ۱۹۵۳ میلادی (۱۳۳۲ خورشیدی) توسط هیو هیفنر و همکاران در ایالات متحده آمریکا برای نخستین‌بار انتشار یافت و تاکنون نیز ادامه دارد. شرکت پلی‌بوی که بعدها زیر چتر شرکت پلی‌بوی انترپرایز با گسترش حیطه خود از مجله به تمامی فرم‌های رسانه‌ای، از جمله شبکه رادیویی، شبکه تلویزیونی و شبکه اینترنت نفوذ گسترده‌ای یافت و به یک امپراتوری رسانه‌ای در زمینه مربوط به سکس و مسایل جنسی تبدیل شد.

مجلهٔ پلی‌بوی همچنین در هر شماره خود داستان‌های کوتاهی از نویسندگان برجسته جهان از جمله آرتور چارلز کلارک، یان فلمینگ، ولادیمیر ناباکوف و مارگارت اتوود را منتشر می‌کند. این مجله که در جامعه آمریکا به مجله مردان معروف است، به گرفتن مواضع لیبرال در مسائل مهم سیاسی مشهوریت دارد. همچنین عکسهای دختران برهنه که به همراه مقالات مختلف در مجلهٔ پلی‌بوی به چاپ می‌رسد را می‌توان در رده عکسهای سافت جای داد که برخلاف عکسهای هارد شامل عکسهایی که دارای تماس و آمیزش جنسی نمی‌باشد و تنها شامل عکس اندام برهنه دختران مدل خود می‌شود.

کمپانی پلی‌بوی انترپرایز که ناشر مجلهٔ پلی‌بوی است، در مجله از استفاده از تصاویری که حاوی نزدیکی جنسی باشد، خودداری می‌کند و تنها به نشان‌دادان تصاویر برهنه دختران بالای سن قانونی اکتفا می‌کند. با این وجود در دیگر رسانه‌های خود از جمله در تلویزیون پلی‌بوی، به تولید فیلم‌هایی ویژه بزرگسالان می‌پردازد که نزدیکی جنسی را نیز نشان می‌دهند.

تیراژ

مجلهٔ پلی‌بوی در سراسر دنیا شهرت جهانی و علاقه‌مندان فراوانی دارد. پر فروش‌ترین نسخه این مجله، مربوط به شماره نوامبر ۱۹۷۲ است که تعداد تیراژ شمارگانش به ۷٬۱۶۱٬۵۶۱ نسخه رسید. مدل روی جلد این شماره، پَم راولینگز نام داشت.

بر اساس آمار اعلام شده یک چهارم تمام دانشجویان آمریکایی در تمام مراحل تحصیلی، هر ماهه پلی‌بوی را خریداری می‌کنند. این مجله، پرفروش‌ترین مجله مربوط به مردان و مسائل جنسی در سراسر دنیا است که از نظر تعداد شمارگان بالاترین تیراژ در سطح جهان را در اختیار دارد. امروزه تیراژ مجلهٔ پلی‌بوی به بیش از سه میلیون کپی، تنها در نسخه انگلیسی آن می‌رسد.

جلوگیری از فروش مجلات پلی‌بوی

مجلهٔ پلی‌بوی در بسیاری از کشورهای جهان هرگز چاپ یا پخش نشده‌است و چاپ آن در بسیاری از جاها همواره با هیاهو و اعتراضاتی همراه بوده‌است. برای نمونه در بسیاری از بخشهای آسیا شامل هندوستان، جمهوری خلق چین، میانمار، مالزی، تایلند، سنگاپور و برونئی، مجلهٔ پلی‌بوی حق انتشار و پخش ندارد و داشتن و یا خرید و فروش آن جرم محسوب می‌شود.

تقریباً در همهٔ کشورهای اسلامی نیز خرید، فروش، انتشار و پخش این مجلات جرم محسوب می‌شود اما سالها در کشور ترکیه چاپ و منتشر می‌شد. تلاشهایی هم در سال ۲۰۰۶ برای چاپ مجلهٔ پلی‌بوی در کشور اندونزی انجام شد که بعد از هیاهو و تظاهرات گسترده و تهدیدهای پیاپی، کمپانی پلی‌بوی از ادامه چاپ به زبان اندونزیایی منصرف شد. گفتنی است که تنها شماره چاپ شده این مجله به زبان اندونزیایی در روز نخست چاپ تماماً به فروش رفت.

در ایالات متحده آمریکا نیز چاپ مجلهٔ پلی‌بوی همواره با اعتراضاتی از جانب گروه‌های متفاوت، مثلاً مذهبی مسیحی همراه بوده‌است. در سال ۱۹۸۶ مغازه‌های زنجیره‌ای (۷-یازده) از فروش این مجله خودداری کردند ولی نهایتا در اواخر سال ۲۰۰۳ به این سیاست خود پایان دادند. در کتاب فروشی‌های ایالات متحده آمریکا و در بسیاری از کشورهای دیگر، مجلهٔ پلی‌بوی در طبقات فوقانی قسمت مجلات فروشی قرار می‌گیرد که همراه با یک پوشش پلاستیکی است و هدف از این‌کار جلوگیری از قرار گرفتن آسان مجله در اختیار کودکان و نوجوانان است. در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان، حداقل سن برای خرید مجلهٔ پلی‌بوی سن قانونی است که از هیجده سال تا بیست و یک سال را شامل می‌شود.

عکاسان

بسیاری از عکاسان برجستهٔ بین‌المللی عکسهایی از مدلهای عریان مجلهٔ پلی‌بوی گرفته‌اند که از آن‌جمله می‌توان به ریچارد فیجلی، آرنی فریتگ، ران هریس، دیوید مسی، راس مایر، سوز رندال، هرب ریتز، استفان وایدا و بانی یگر اشاره کرد.

پرداخت مالی به مدل‌ها

از میان هزاران دختری که هر ماهه برای عریان شدن در مجلهٔ پلی‌بوی گزینش می‌شوند، تنها یک دختر به عنوان «هم‌بازی» یا پِلی‌میت (Playmate) آن ماه مجله انتخاب می‌شود. هم‌بازی ماه (در صورت معروف نبودن) با قرار گرفتن در مجلهٔ پلی‌بوی یکباره به معروفیت می‌رسد و یک شبه راه صدساله را طی می‌کند. در کنار این مجلهٔ پلی‌بوی به پلی‌میت برگزیده ماه و پلی‌میت برگزیده سال که تنها یک دختر از میان دوازده دختر ماه است، جوایز ارزنده‌ای را اعطا می‌کند.

پلی‌میت ماه
سال مبلغ پرداختی
۱۹۶۰ – ۱۹۵۹ ۵۰۰ دلار
۱۹۶۵ – ۱۹۶۱ ۱۰۰۰ دلار
۱۹۶۷ – ۱۹۶۶ ۲۵۰۰ دلار
۱۹۶۹ – ۱۹۶۸ ۳۰۰۰ دلار
۱۹۷۷ – ۱۹۷۰ ۵۰۰۰ دلار
۱۹۸۳ – ۱۹۷۸ ۱۰٬۰۰۰ دلار
۱۹۸۹ – ۱۹۸۴ ۱۵٬۰۰۰ دلار
۱۹۹۹ – ۱۹۹۰ ۲۰٬۰۰۰ دلار
تاکنون - ۲۰۰۰ ۶۵٬۰۰۰ دلار
پلی‌میت سال
سال مبلغ پرداختی
۱۹۶۳ – ۱۹۶۰ ۵۰۰ دلار بعلاوه ۲۵۰ دلار هدایا و بونس
تاکنون – ۱۹۸۲ ۱۴۰٬۰۰۰ دلار بعلاوه یک موتورسیکلت و یک خودرو
گفتنی است که در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ تمام پلی‌میت‌های سال یک خودروی صورتی دریافت می‌کردند. این مدلها بعدها به «دختران صورتی» معروف شدند.

اشخاص مشهور؛ برهنه در پلی‌بوی

شمار زیادی از افراد مشهور از جمله بسیاری از هنرپیشگان مطرح سینما، خوانندگان پرآوازه، ورزشکاران نامدار، از دارندگان مدال طلای المپیک تا بازیگران محبوب تلویزیون، مدلهای مشهور مد و لباس و حتی درجه داران و افسران ارتش و پلیس آمریکا از آغاز انتشار مجلهٔ پلی‌بوی تاکنون مدلهای برهنه و روی جلد مجلهٔ پلی‌بوی شدند. فهرست زیر تنها دربرگیرنده برخی از مشهورترین آنان در چاپ آمریکایی مجلهٔ پلی‌بوی است.

فیلم

مرلین مونرو (شمارگان دسامبر ۱۹۵۳)
جین منسفیلد (شمارگان دسامبر ۱۹۵۵)
مارا کردای (شمارگان اکتبر ۱۹۵۸)
اورسالا اندروس (شمارگان ژوئن ۱۹۶۵)
کارول لینلی (شمارگان مارچ ۱۹۶۵)
کیم باسینگر (شمارگان فوریه ۱۹۸۳)
جانت جونز (شمارگان مارچ ۱۹۸۷)
درو بریمور (شمارگان ژانویه ۱۹۹۵)
چارلیز ترون (شمارگان می‌۱۹۹۹)
داریل هاننا (شمارگان نوامبر ۲۰۰۳)
دنیس ریچاردز (شمارگان دسامبر ۲۰۰۴)
لیندزی لوهان[۱] (شمارگان ژانویه ۲۰۱۲)
موسیقی

مدونا (شمارگان سپتامبر ۱۹۸۵)
نانسی سیناترا (شمارگان می‌۱۹۹۵)
سامانتا فاکس (شمارگان اکتبر ۱۹۹۶)
لیندا براوا (شمارگان آوریل ۱۹۹۸)
بلیندا کارلیسلی (شمارگان آگوست ۲۰۰۱)
تیفانی (شمارگان آوریل ۲۰۰۲)
کارنی ویلسون (شمارگان آگوست ۲۰۰۳)
دیبرا گیبسون (شمارگان مارچ ۲۰۰۵)
ویلا فورد (شمارگان مارچ ۲۰۰۶)
ورزشکاران

کاترینا ویت (شمارگان دسامبر ۱۹۹۸)
میا سنت جان (شمارگان نوامبر ۱۹۹۹)
جونی لوئریر (شمارگان نوامبر ۲۰۰۰ و ژانویه ۲۰۰۲)
گابریل ریس (شمارگان ژانویه ۲۰۰۱)
کیانا تام (شمارگان می‌۲۰۰۲)
توری ویلسون (شمارگان می‌۲۰۰۳ و مارچ ۲۰۰۴)
ایمی آکاف (شمارگان سپتامبر ۲۰۰۴)
کریستی هیم (شمارگان آوریل ۲۰۰۵)
اشلی ماسارو (شمارگان آوریل ۲۰۰۷)
تلویزیون

آنا نیکول اسمیت (شمارگان مارچ ۱۹۹۲، ژوئن ۱۹۹۳ و می‌۲۰۰۷)
کارمن الکترا (شمارگان می‌۱۹۹۶)
لیندا ایوانز (شمارگان جولای ۱۹۷۱)
شانن دوهیرتی (شمارگان مارچ ۱۹۹۴ و دسامبر ۲۰۰۳)
پامِلا اندرسون (شمارگان اکتبر ۱۹۸۹، فوریه ۱۹۹۰، جولای ۱۹۹۲، آگوست ۱۹۹۳، نوامبر ۱۹۹۴، ژانویه ۱۹۹۶، سپتامبر ۱۹۹۷، جون ۱۹۹۸، فوریه ۱۹۹۹، جولای ۲۰۰۱، می‌۲۰۰۴ و ژانویه ۲۰۰۷)
فارا فاست (شمارگان دسامبر ۱۹۹۵ و جولای ۱۹۹۷)
کلودیا کریستین (شمارگان اکتبر ۱۹۹۹)
شری بلافونته (شمارگان سپتامبر ۲۰۰۰)
بروک بیرک (شمارگان می‌۲۰۰۱ و نوامبر ۲۰۰۴)
جینا لی نولین (شمارگان دسامبر ۲۰۰۱)
ریچل هانتر (شمارگان آوریل ۲۰۰۴)
کاریسما کارپنتر (شمارگان ژوئن ۲۰۰۴)
مارج سیمپسون[۲] (شخصیت پویانمایی) (شمارگان نوامبر ۲۰۰۹)
دیگر شخصیتهای مشهور
پتی دیویس (شمارگان جولای ۱۹۹۴) (دختر رونالد ریگان، رئیس جمهور وقت آمریکا)
لاتویا جکسون (شمارگان مارچ ۱۹۸۹ و نوامبر ۱۹۹۱) (خواهر مایکل جکسون، ستاره آمریکایی موسیقی پاپ)
ایرانیان
شرمینه شهریور نخستین ایرانی است که تصویرش بر روی جلد مجله پلی بوی چاپ شده است.

چاپ‌های بین‌المللی

پلی‌بوی در بسیاری از کشورهای جهان به زبان و با مقالاتی مربوط به آن کشور خاص منتشر می‌شود. در چاپهای بین‌المللی مجلهٔ پلی‌بوی همواره سعی می‌شود تا از دختران بومی هر کشور استفاده شود. علاوه بر این، میان نسخه‌های چاپ شده در کشورهای گوناگون تفاوتهای دیگری نیز دیده می‌شود؛ به طور مثال در ژاپن عکس بالاتنهٔ کاملاً برهنهٔ زنان را نمی‌توان بر جلد این مجله چاپ کرد ولی در کشور فرانسه این امر هیچ مانعی ندارد.

ایالات متحده آمریکا (تاکنون - ۱۹۵۳)
آرژانتین
استرالیا
برزیل
بلغارستان
کرواسی
چک اسلواکی
فرانسه
آلمان
یونان
هنگ کنگ
مجارستان
اندونزی
ایتالیا
ژاپن
مکزیک
هلند
نروژ
لهستان
رومانی
روسیه
صربستان
اسلواکی
اسلوانی
آفریقای جنوبی
اسپانیا
سوئد
تایوان
ترکیه
اکراین
ونزوئلا
One Of The Kind
     
  
مرد

 
در ابتدا از پلی میت های سال ۲۰۱۱ شروع میکنیم و به ترتیب به سال ۲۰۱۲ میرویم.

ژانویه ۲۰۱۱

مدل ناز و خوش اندام آنا سوفیا برگلاند ( Anna Sophia Berglund ) در پنجم آپریل ۱۹۸۶ در سن پدرو کالیفرنیا به دنیا آمد. او اصلیتی سوئیسی دارد و یک برادر کوچکتر از خودش داره. آنا از دبیرستان پالوس وردس ایالت پنسیلوانیا فارغ التحصیل شد. او از سال ۲۰۰۸ به بازیگری روی آورد وشروع به آموزش بازیگری در هنرستان بازیگری بورلی هیلز کرد.او پلی میت ماه در ژانویه ۲۰۱۱ برای مجله پلی بوی شده است. آنا از موج سواری , ایروبیک , تنیس , دوچرخه سواری , شنا , بیسبال و گلف خوشش میاید. آنا نه تنها در برنامه های تلویزیونی "Cavemen" (2007) , "Desperate Housewives" (2004) , "Hannah Montana" (2006) بازی کرده بلکه نقش های کوچکی در فیلمهای Bad Mother's Handbook (2008) و کمدی Fired Up! (2009) نیز دارد.

عکس ها و فیلم معرفی این مدل در پست بعدی.
One Of The Kind
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
One Of The Kind
     
  ویرایش شده توسط: STSPAYAM   
مرد

 
خوب نظر اول رو درباره این مدل خودم میدم.به نظر این مدل یکی از زیبا ترین پلی میت های پلی بوی در سال گذشته بوده به خاطر مو های بلوند زیبایش که به صورت زیبایی در عکس ها به نمایش در اومده همچنین میتونیم نکته قوت این مدل رو پستونهاش بدونیم.پستونهای این مدل نه خیلی آویزونند و نه خیلی کوچیک.همچنین رنگ نوکشون هم متناسب با رنگ پوست بدنشه.البته با اینکه کمی چاق به نظر میرسه ولی این چاقی اونقدر ها هم بد نیست در واقع میتونیم بگیم باعث زیبایی این مدل شده .منتظر نظراتتون هستم
One Of The Kind
     
  ویرایش شده توسط: STSPAYAM   
مرد

 
فبریه ۲۰۱۱

من به کار های هیجانی خیلی علاقه دارم ولی با این حال خیلی هم رمانتیک هستم , حرفی است که خوشگل ۱۹ ساله چشم آبی کایلی جانسون ( Kylie Johnson ) زده است.کار من پخش کردن عشقه! دوست دارم تموم روزو رو تخت خواب غلت بزنم و تو رو متقاعد کنم که روز بعد به کار نری.بیاید با هم عاشق باشیم.این بخشی از حرف های کایلی بود ولی کایلی جانسون کیه ؟یه دختر نیویورکی بالا شهری که دانش آموز پرستاری بود که به وسیله ی پلی بوی کشف شد.او همه نوع موزیک رو دوست داره میگه که:من یه زمانی سرپرست گروه موسیقی کلیسا بودم ولی تنها سرپرستی بودم که به موزیک متال هم گوش میدادم ! او در وقت سرگرمی اسنوبرد و ماشین سواری میکنه.
One Of The Kind
     
  ویرایش شده توسط: STSPAYAM   
مرد

 
One Of The Kind
     
  ویرایش شده توسط: STSPAYAM   
مرد

 
خوب نظر اول رو درباره این پلی میت خودم میدم.

کایلی اندام نسبتا خوبی داره نه خیلی چاقه و نه خیلی عضله ای.پستونهای این مدل هم فرم خوبی دارند.البته پستونهاش یه ذره آویزون هستند ولی نه خیلی زیاد که به چشم بیان.در مورد ظاهر صورت هم خوشگله , لبای زیبایی داره , چشمای آبی و ... . مو های این مدل هم خوب رنگی دارن.

منتظر نظرات شما هستم
One Of The Kind
     
  
مرد

 
مارس ۲۰۱۱

اشلی متینگلی ( Ashley Mattingly ) پلی میت مارس ۲۰۱۱.من از داشتن سرگرمی خیلی خوشم می آید ,این را دختر ۲۵ ساله اشلی گفته.برای نشان دادن روح بی خیالش او سالانه به جاهایی که دختر ها بیشتر دوست دارن مثل موناکو یا یونان سفر میکنه.او به پارتی های شبانه میره بعد تو مالیبو سوار قایق میشه جایی که بعضی اوقات به یه آرامش طبیعی فرو میره.( همه چیزم رو در میارم , به یه جایی لم میدم بعدش آآآآه ه ه ...) اشلی میگه.ملحق شدن به جاده و صحرا مرا کمک کرد تا شخصیتم رو بسازم , توصیف میکنه اشلی درباره اینکه یه دختر اصیل تگزاسی چهار سال قبل از دالاس به بورلی هیلز سفر کرد.

جاه طلبی ها : فرد خندانی باشم , یک فرد و پلی میت کمک کننده به همه باشم آخه میخوام اینو کارم کنم!
دوست داشتنی ها : از مردی خوشم میاد که زیاد کار کنه ولی در حین حال عاشق و مواظبم باشه.
دوست نداشتنی ها : دو رو , بی ادب , بی ریخت و کسی که وقتی غذا میخوره حرف میرنه !
ایده های سکسی : زنی که خودش رو خوشگل نگه میداره و با قضاوت دیگران کاری نداره.
اسطوره : هف , تو برای زنان زیبا با احترام کردی اینو که شخصیتشون رو از راه سکسی بیان کنند.
One Of The Kind
     
  
مرد

 
One Of The Kind
     
  
صفحه  صفحه 1 از 125:  1  2  3  4  5  ...  122  123  124  125  پسین » 
Sexy Magazine - مجلات سکسی

All About Playboy | همه چیز درباره پلی بوی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA