انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 3 از 4:  « پیشین  1  2  3  4  پسین »

Hard Drive - هارد دیسک


مرد

 
اینم یه خبر جدید و خوشحال کننده برای همه از ایسنا
ایسنا: می‌توان ‌با یک آمارگیری ساده از سطح بازار به راحتی دریافت که بر سر یک محصول به عنوان مثال اپل از سه ماه گذشته تاکنون اتفاق قیمتی برای عرضه وجود ندارد و در برخی بخش‌ها اختلاف‌های ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی نیز بر سر فروش مشاهده می‌شود.

هارد دیسک‌ها طی شش ماهه دوم سال جاری روندی بی‌سابقه در افزایش قیمت را تجربه کردند که انتظار می‌رود تا نیمه اول سال ۹۱ به ثبات برسند.

امیر اعلایی – کارشناس با بیان این مطلب اظهار کرد: بعد از گذشت حدود چند ماه از رشد قیمت‌ها، به انتهای سال نزدیک می‌شویم و این موجب شده که برخی نتوانند خودشان را با روال سابق وفق دهند و قیمت‌ها با کمی تغییر هم‌چنان در سطح بالایی قرار دارند که البته احتکار برخی فروشندگان که پیش‌بینی درستی از روند بازار ندارند هم بر این اختلالات بی‌تأثیر نبوده است.

او اضافه کرد: می‌توان ‌با یک آمارگیری ساده از سطح بازار به راحتی دریافت که بر سر یک محصول به عنوان مثال اپل از سه ماه گذشته تاکنون اتفاق قیمتی برای عرضه وجود ندارد و در برخی بخش‌ها اختلاف‌های ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی نیز بر سر فروش مشاهده می‌شود.

این کارشناس و فروشنده محصولات رایانه‌ای معتقد است می‌توانیم ثبات بازار را در اردیبهشت ماه سال آینده شاهد باشیم.

اعلایی درباره افزایش قیمت‌ هارد دیسک‌ها نیز گفت: هارد دیسک‌های اکسترنال نیز که در نیمه دوم امسال رشد بی‌سابقه‌ای در قیمت داشتند، شیب‌شان نزولی شده اما هنوز قیمت نسبتا بالایی را دارند که از درخواست‌های بالا برای این کالای دیجیتال ناشی است اما این محصول نیز طی شش ماهه اول سال ۹۱ به ثبات خواهد رسید و به سطح قیمتی گذشته خود باز خواهد گشت.
میشه نتیجه گرفت اگه ما مردم یکم خویشتندار باشیم و عجله نکنیم خیلی زودتر قیمت ها به سطح قیمت قبلی خودشون میرسن
[,,,.........,,,,]
     
  
مرد

 
7z7z7z: رود دوست عزیز نه از کابل نیست، باورت نمیشه ۱ بسته کابل جمله خریدم و امتحان کردم نشد.
فقط چراغش یه چشمک میزنه و بعدش ثابت میمونه
سلام دوست عزیز اینکه مشکل از کابل نیست و صدای چرخش دیسک هم نمیاد باید یه متخصص ببینه بهتره خودت دستکاری نکنی اینجور اتفاقا که چراغ روشنه ولی نمیشناسه بیشتر به خاطر ضربست من آدرس یه شرکت توی تهران میدم به اونجا مراجعه کن.برای برگشت اطلاعاتم یه چند تا شرکت هست که تضمینی اطلاعاتو برمیگردونناگه کارت راه نیفتاد بگو آدرششون رو بدم
http://www.ihddc.net/iran_hdd_clinic_farsi.php?id=10
[,,,.........,,,,]
     
  
مرد

 
دراین قسمت به معرفی نرم افزارهای عمومی و رایگان تست هارد دیسک می پردازیم.این نرم افزارها صرفا جهت تست هارد و سیستم میباشند و هیچکدام نمیتوانند قطعه ای را تعمیر کنند.
astra32برنامه ای تحت ويندوز که مشخصات بسيار کاملی از سيستم شما از جمله هارد می دهد.
Size:915 KB دانلود
[,,,.........,,,,]
     
  
مرد

 
Diskspeedبرنامه ای تحت ويندوز که هارد شما را تست می کند و گراف دقيقی برايتان می کشد.
Size:380 KB دانلود
[,,,.........,,,,]
     
  
مرد

 
SMARTUDMبرنامه ای تحت DOS که هارد شما را تست کرده و گزارش کاملی خصوصا تست S.M.A.R.T می دهد.
Size:36.5 KB دانلود
[,,,.........,,,,]
     
  
مرد

 
Diskclean Goldبرنامه ای تحت ويندوز براي مديريت فضاي هارد ديسك و ايجاد فضاي خالي با از بين بردن فايلهاي غير قابل استفاده.
Size:1.4 M.B دانلود
[,,,.........,,,,]
     
  
مرد

 
Disk Managerبرنامه ای است كه كليه فايهاي شما را آناليز مي كند و فضا هايي را كه به خاطر Cluster بندي بد از بين رفته است ترميم مي كند.
Size:1.1 M.B
دانلود
[,,,.........,,,,]
     
  ویرایش شده توسط: mojijoni   
مرد

 
FullDiskبرنامه ای كه اطلاعات بسيار خوب و دقيقي از هازد شما مي دهد.
Size:1.2 M.B
دانلود
[,,,.........,,,,]
     
  ویرایش شده توسط: mojijoni   
مرد

 
StrongDisk Proبرنامه ای براي محافظت از اطلاعات شما.
Size:1.1 M.B
دانلود
[,,,.........,,,,]
     
  
مرد

 
خرابی در هارد دیسکهای جدید سیگیت و مکستور و بازیابی اطلاعات
شرکت Seagate که تولید کننده هاردهای DiamondMax22 و Barracuda 7200.11 است به تازگی لیستی از هاردهای مشکل دار خودرا منتشر نموده. مشکل این هاردها شناخته نشدن بعد از مدتی کار کردن میباشد.
1

لیست هاردهای مشکل دار Seagate و Maxtor اکثرهارددیسکهای این خانواده موجود در بازار ایران مدلهای STM3500320AS که 500 گیگا بایت و STM31000340AS که 1000 گیگابایت از مکستور و ST3500320AS که 500 گیگابایت و ST31000340AS که 1000 گیگابایت از سیگیت هستند.

مطلب بسیار مهم درباره بازیابی اطلاعات این هارد دیسکها:

از آنجایی که این مشکل ازقسمت SMART و DEFECT LIST این هارددیسکها ناشی میشود به هیچ عنوان از روشهای پیشنهادی توسط افراد غیر متخصص استفاده نکنید. اگر DEFECT LIST هارد دیسکها از بین برود یا تبدیل به صفر شود میتواند باعث از بین رفتن کلی اطلاعات شود.در روشهایی که پیشنهاد شده به این نکته اشاره شده که ارتباط بین برد و هارد باید در حالتی که برد روشن است قطع شود. این نکته بسیار خطرناکی است. چون میتواند باعث سوختن برد یا بدلیل کنترل نکردن هد هارد و صفحه های داخلی که اطلاعات روی آنها قرار دارد می تواند باعث شود که هد در منطقه PARK قرار نگیرد و خرابی صحفه های داخلی را در پی داشته باشد.

برای بازیابی اطلاعات این هارد دیسکها احتیاج به تعویض برد نیست و با تعوبض برد و آشنایی نداشتن به مشخصات فنی هاردها باعث خرابی هد هارددیسک خواهد شد.
[,,,.........,,,,]
     
  
صفحه  صفحه 3 از 4:  « پیشین  1  2  3  4  پسین » 
کامپیوتر

Hard Drive - هارد دیسک

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA