انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 57 از 57:  « پیشین  1  2  3  ...  55  56  57

پزشکی سلامت (آرشیو شماره سه)


مرد

 
اما چگونه می‌توان یك جراح مجرب پیدا كرد؟

و هنگام انتخاب جراح، باید موارد بسیاری را درنظر داشت. اولین نكته این است كه جراح و یا هر كسی كه قرار است عمل جراحی زیبایی را انجام دهد، باید مدرك معتبری در زمینه‌ای كه می‌خواهد اقدام كند، داشته باشد. در حال حاضر خیلی از پزشكان با تخصص‌های گوناگون‌اقدام‌به‌انجام برخی جراحی‌های زیبایی می‌كنند ولی تخصص‌هایی كه مورد تایید هستند عبارتند از: جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی پلاستیك، جراحی پلاستیك فك و صورت، چشم‌پزشكی و تخصص پوست و مو، اما متخصصان هركدام از این رشته‌ها هم در یك زمینه مهارت دارند و نه در همه زمینه‌ها. هر متخصص نقاط قوت و ضعف خودش را دارد و ممكن است یك عمل جراحی را خوب انجام دهد اما در سایر اعمال جراحی ضعف داشته باشد. به‌عنوان مثال ممكن است كه یك متخصص، لیپوساكشن خوب و موفقیت ‌آمیزی داشته باشد اما این بدان معنا نیست كه این پزشك در مورد سایر اعمال جراحی مثل رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی) هم به همین اندازه موفق باشد. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید كه همه عمل‌های زیبایی را نمی‌توان در مطب انجام داد.
برخی عمل‌های جراحی نظیر ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شكم) حتما باید در بیمارستان انجام شود. در مورد عمل‌های جراحی كه نیاز به بی‌هوشی كامل دارند نیز باید ابتدا اطمینان حاصل كنید كه امكانات و تجهیزات مركز جراحی كامل و مورد تایید است. چنانچه شما نیاز به كسب اطلاعات بیشتر در مورد یك جراحی خاص و یا یك عمل جراحی خاص دارید، توصیه می‌كنیم به جای پرس و جو از بیمارستان‌ها و افراد ناآشنا، با افراد مورد اعتماد و آشنا مانند یك پزشك آشنا مشورت كنید.
در صورتی كه شما قصد انجام جراحی زیبایی را دارید، قبل از اینكه تصمیم قطعی خود را بگیرد، توصیه می‌كنیم حتما از پزشك در مورد احتمال وجود سایر راه‌های درمانی كه نتایج مشابه و یا حتی بهتر از جراحی احتمال بستری شدن و مدت زمان آن، عوارض احتمالی، پیگیری‌ها و توصیه‌های پس از عمل، درصدی از افراد كه به جراحی مجدد نیاز پیدا می‌كنند و از همه مهم‌تر هزینه عمل و اینكه هزینه عمل‌های مجدد برعهده چه كسی خواهد بود، نیز اهمیت بسیاری دارد. اگر شما با درنظر گرفتن تمامی موارد فوق، جراح مناسب را البته با قیمت مناسب، پیدا كنید و از انتخاب خود هم مطمئن باشید، قطعا احساس آرامش بیشتری خواهید داشت. فراموش نكنید كه این شما هستید كه تصمیم به انجام عمل جراحی گرفته‌اید و باز این شما هستید كه فرد خاصی را به‌عنوان جراح خود برگزیده‌اید. اگر نمی‌خواهید یك روز از این تصمیمتان پشیمان شوید، با دقت در مورد آن فكر كنید.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
مغز انسان به تنقلات معتاد می شود
نتایج یک تحقیق جدید نشان داده است که مصرف تنقلات و هله هوله خوری به اندازه مواد مخدر و هروئین اعتیادآور است.

محققان دریافته اند یک رژیم غذایی حاوی برگرها، چیپس ها، سوسیس ها و شیرینی ها مغز را به گونه یی برنامه ریزی می کند که وابستگی آن را به مواد غذایی حاوی نمک، شیرینی و چربی زیاد افزایش می دهد و این وابستگی در حد اعتیاد به مواد مخدر است. به مرور زمان و با گذشت سال ها دنبال کردن این نوع رژیم غذایی سبب ایجاد شادی کاذب در مصرف کنندگان می شود و در نتیجه فرد به این نوع مواد غذایی معتاد می شود.

دکتر «پاول کنی» متخصص اعصاب در امریکا تحقیقات جدیدی را انجام داده که نشان می دهد خوردن مواد غذایی پرچرب و قندی چقدر برای سلامت ما خطرناک است. دکتر «کنی» می گوید؛ «مهم ترین نکته یی که در مورد این نوع غذاها وجود دارد و نگران کننده است، این است که کنترل خود را در برابر آنها از دست می دهید و اعتیادآور هستند.» محققان در این پژوهش برای اولین بار با استناد به مدارک علمی دریافتند واکنش مغز در برابر مصرف تنقلات و هله هوله ها درست شبیه به واکنش آن در برابر مواد مخدر است.

محققان تاکید کردند این کامل ترین مدرک علمی است که نشان می دهد چاقی و اعتیاد به مواد مخدر پایه های نوروبیولوژیک مشترکی دارند و این امر راه را برای مقابله با چاقی به شیوه یی متفاوت و موثر هموار می سازد.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
تندرستی با کاسه بشقاب
ملامین، چینی، آركوپال، پیركس و بلور. این‌ها اجزای لاینفك آشپزخانه‌های امروزی هستند. البته هستند خانم‌هایی كه هنوز هم اصالت چینی را با چیز دیگری عوض نمی‌كنند یا آن‌هایی كه دوست دارند با چند كاسه و بشقاب سفالی، رنگ و لعاب سنت را به زندگی مدرن امروزی تزریق كنند.


در عوض بعضی هم از خیر هرچه سنت و نوستالژی است به راحتی گذشته‌اند و با سر به استقبال مدرنیته رفته‌اند و حتی سر میز غذا هم راحتی را با چیزی عوض نمی‌كنند و به استقبال یك‌بار مصرف‌ها می‌روند.

از هر دسته كه هستید، فراموش نكنید جنس و كیفیت ظرفی كه در آن غذا می‌خورید، اگر از طعم و كیفیت غذا مهم‌تر نباشد، بی‌اهمیت‌تر هم نیست، پس این نكات را در انتخاب ظرف غذایتان به خاطر داشته باشید.

قدیمی‌ترین ظروف سفالی كه باستان شناسان موفق به یافتن آنها شده‌اند، مربوط به هزاره دهم پیش از میلاد در محدوده بین‌النهرین است. قدیمی‌ترین ظرف سفال ایرانی نیز مربوط به 8 هزار سال پیش از میلاد است كه در روستای گنج‌دره در حوالی كرمانشاه یافته شده‌است.

به هر حال ظروف سفالی را می‌توان قدیمی‌ترین ظروف غذاخوری نامید ولی این قدمت باعث فراموشی آنها نشده است و هنوز هم به 2 شكل سنتی سفال و سرامیك استفاده می‌شوند.

سفالی كه لعاب می‌خورد و مجدداً پخته می‌شود به سرامیك تبدیل می‌شود و امروزه این ظروف سرامیكی هستند كه به‌عنوان ظروف غذاخوری استفاده می‌شوند و ظروف سفالی بیشتر جنبه تزئینی دارند، چون سفال اگر لعاب نداشته باشد چربی و رطوبت را پس می‌دهد. برای تهیه این ظروف معمولاً از خاك كائولن به‌عنوان ماده اولیه به همراه مقداری كاه و شن به‌عنوان چسب استفاده می‌شود.

این مواد با آب مخلوط می‌شوند و تركیب حاصل به شكل ظرف مورد نظر درمی‌آید و سپس در كوره‌ای با حرارت حدود 800 درجه به مدت 8 ساعت عملیات پخت صورت می‌گیرد. سپس كوره خاموش می‌شود و ظروف شب تا صبح همانجا می‌ماند و به آرامی خنك می‌شود
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
آموزش 1000 نفر از پزشکان محلات شهر برای پیشگیری، کنترل و درمان آنفلوانزای نوع A
معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه فعالیت‌های خود برای مقابله با آنفلوانزای نوع A به 1000 نفر از پزشکان محلات شهر آموزش می دهد.

دکتر گلمکانی دبیر کمیسیون سلامت شهرداری تهران اعلام کرد: شهرداری با همکاری کانون سلامت محله و مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت طی روزهای 5 تا 8 آبان ماه سمینارهای یک روزه ای را با امتیاز بازآموزی برای ارتقای دانش و مهارت پزشکان در امر پیشگیری، درمان و کنترل بیماری آنفلوانزای نوع A برگزار می کند.

در این کلاس ها، پزشکان ضمن آشنایی با وضعیت فعلی بیماری در کشور و همچنین شهر تهران، از سیاست ها و تدابیر ستاد مقابله با پاندمی آنفلوانزای کشور برای پیشگیری و کنترل بیماری شهروندان و همچنین آخرین توصیه های علمی در خصوص واکسن و درمان بیماری اطلاع یافتند.
================================

تفاوت میزان فشار خون در شب و روز
تحقیقات نشان داد میزان فشارخون نشان داده شده در شب بهتر از روز نشانگر احتمال در معرض خطر بودن سلامت فرد است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری هلت دی این تحقیق نشان داد میزان مرگ و میر در افرادی كه فشارخون آنها در شب از روز بیشتر بود بالاتر بود.
محققان معتقدند كنترل فشار خون توسط خود فرد و در خانه بایستی به طور وسیع آموزش داده شده و به صورت مكرر طی شبانه روز صورت گیرد.
این گزارش حاكی است كه اهمیت این موضوع به این دلیل می باشد كه میزان فشارخون نشات داده شده در شب نكات جالب توجهی درباره سلامتی فرد به پزشك می دهد و میزان فشارخون در روز نیز نكات مهم دیگری را در این رابطه مطرح می سازد.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
صفحه  صفحه 57 از 57:  « پیشین  1  2  3  ...  55  56  57 
علم و دانش

پزشکی سلامت (آرشیو شماره سه)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA