انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
اينترنت و موارد مربوط به آن
  
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین »

Google | بابا عجب غولیه این گــــــوگــــــــل


مرد

 
گوگل اعلام كرد كه شركت موتورولا موبایلیتی كه یكی از سازندگان مطرح تلفن همراه است را به قیمت 12.5 میلیارد دلار خریداری كرده است.

خرید شركت موتورولا موبایلیتی، گوگل را قادر می سازد تا اكوسیستم اندروید خود را تقویت كند و جایگاه خود را در بازار رقابتی دستگاههای همراه ارتقاء بخشد.گوگل اعلام كرد این خرید بر روی روند ساخت سیستم عامل اندروید تاثیر نخواهد گذاشت. مدیران این شركت همچنین اظهار داشتند، گوگل شركت موتورولا موبایلیتی را به عنوان یك بیزینس جداگانه اداره خواهد كرد.گوگل امیدوار است تا اوایل سال 2012 روند واگذاری موتورولا موبایلیتی به اتمام رسد، زیرا این معامله به تصویب هیئت مدیره دوكمپانی رسیده است.

شركت موتورولا در دی ماه سال 89 به طور رسمی به دو شركت مجزا تقسیم شد. موتورولا اعلام كرد كه این شركت به دو شركت جداگانه تقسیم شده كه یكی از این شركت ها كه موتورولا موبایلیتی نام دارد، به تولید تلفن همراه می پردازند و شركت دیگر با نام موتورولا سولوشن، به تولید تجهیزات برای آژانس های دولتی مانند رادیوهای پلیس و اسكنرهای باركد می پردازد.موتورولا در دهه 1930 تولید رادیوهای خودرو را آغاز كرد و در دهه 1940 خط تولید تلویزیون خود را به راه انداخت و در دهه 1980 به یكی از تولیدكنندگان تلفن همراه تبدیل شد.
مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه
حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه
     
  
زن

Princess
 
هشدار امنیتی گوگل به کاربران ایرانی !‏



بنا به خبر اعلام شده توسط وبلاگ امنیتی شرکت گوگل از چند روز پیش عده ای در تلاش هستند تا با استفاده از سرتیفکتهای جعلی در حمله ای که با نام (man-in-the-middle (MITM معروف است، میان سرورهای جیمیل و کاربران ایرانی، ارتباط امن واقعی را مختل کرده و به این طریق امکان دسترسی به اطلاعات داخل پستهای الکترونیکی کاربران را داشته باشند. هکرها از سرتیفکتهای جعلی DigiNotar استفاده مینمایند و این حالت در هنگام درخواست دسترسی به سایت جیمیل اتفاق می افتد. طبق گفته گوگل برای اینکار در داخل کشور ایران از یک SSL Certificate جعلی برای جیمیل استفاده شده است.

به همین دلیل این شرکت از همه افراد دارنده پست الکترونیکی جیمیل در داخل ایران خواسته است تا با به روز نگه داشتن مرورگرهای خود از این امر آگاه و جلوگیری نمایند. لازم به ذکر است مرورگر گوگل کروم به خوبی این وضعیت را شناسایی نموده و از ایجاد این ارتباط جعلی خودداری مینماید و از کاربرانی که از موزیلا فایرفاکس نیز استفاده میکنند خواسته شده که مرورگر خود را به روز نمایند. لازم به ذکر است شرکت موزیلا نیز در وبلاگ امنیتی خود به این مشکل در ایران اشاره داشته است.

اگر شما در چند روز گذشته بصورت مداوم از جیمیل با مرورگرهای غیر از کروم استفاده کرده و این پیغام را دریافت نموده اید (شکلهای زیر)، بلافاصله با به روز رسانی مررورگر خود و یا نصب و راه اندازی گوگل کروم سیستم ارتباطی خود را امن نمائید و در صورتی که مرورگر شما در زمان دسترسی به جیمیل چنین اخطاری میدهد، از ورود به جیمیل خودداری کنید و چند دقیقه بعد مجددا برای ورود به جیمیل تلاش کنید. همچنین توصیه می‌شود پس از آپدیت مرورگر خود اقدام به تغییر کلمه عبور خود در جیمیل کنید. اگر از گوگل کروم استفاده میکنید، گوگل کروم به شما اخطار امنیتی خواهد داد و بنا به گفته گوگل، کاربران مرورگر کروم از این حمله در امان هستند و اگر از فایرفاکس استفاده میکنید هرچه زودتر آنرا بروز کنید.







عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
اعلام آدرس جدید موتور جستجوگر و وبلاگ فارسی گوگل

از تاریخ ۸ دسامبر برابر با ۱۷ شهریور، شرکت گوگل در وبلاگ خود از کاربران خواسته است که درخواستهای جستجوی خود را از طریق آدرس https://encrypted.google.com یا آدرس https://www.google.com ارائه کرده و بدینوسیله امنیت دادهای خود را نیز تضمین نمایند. (این درخواستها قبلا به آدرس http://www.google.com فرستاده میشد). صفحه جدید ارائه شده از پروتکل SSL استفاده میکند و ارسال و دریافت اطلاعات داده های جستجو را بصورت رمرگذاری شده بین کامپیوتر شما و سرور گوگل انجام میدهد و همچنین انتقال به بقیه سرویسها از این صفحه به آدرسهای که از آن پروتکل(با https شروع میشود) استفاده میکنند فرستاده میشود. نکته قابل اشاره اینست که اغلب سرویسهای این شرکت مانند ,Plus، gmail, Docs, Reader,Photos ,Youtube قبلا به این پروتکل مجهز بوده و از بقیه سرویسهای مهم تنها سرویس جستجوی Web و سرویس Google map نتوانسته بودند خود را به این سرویس رمزگذاری شده مجهز نمایند که با اعلام این خبر، موتور جستجو نیز به مجموعه صفحات رمزگذاری شده پیوست. شرکت گوگل همچنین ادعا داشته که تمام درخواستهای جستجوی کاربران استفاده کننده از مرورگر کروم ورژن ۱۴+ بصورت اتوماتیک به این صفحه داده میشود.






لازم به ذکر است بعد از اعلام این موضوع و مشکلات بوجود آمده پس از حمله MITM شرکت گوگل با ایجاد یک وبلاگ به زبان فارسی، کانال خبری خود را مستقیما با فارسی زبانان برقرار نموده و اغلب کاربران ایرانیی که احتمال لو رفتن پسورد آنها وجود داشته است را مجبور کرده تا پس از ورود پسورد خود را تغییر دهند.(لینک خبر)

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
درخواست گوگل از کاربران ایرانی

تعداد قابل‌توجهی از کاربران ایرانی جی‌میل ، پیامی مبنی بر تلاش مشکوک برای دسترسی به ای‌میل دریافت کرده‌اند. گوگل به این افراد پیشنهاد داده رمز ورود خود را سریعا تغییر دهند.



خبرآنلاین : این اتفاق که بعدازظهر پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 روی داده، در بیشتر شرکت‌های فراهم‌کننده خدمات اینترنتی (آی.اس.پی) ها روی داده و منحصر به کاربرانی است که از داخل ایران به اینترنت متصل می‌شوند. گوگل هنوز در این مورد رسما اظهار نظر نکرده است

در هفته اول شهریور ماه نیز شرکت‌های گوگل و موزیلا (تولیدکننده مرورگر اینترنتی فایرفاکس) از تلاش‌های مشکوک برای دسترسی به حساب‌های کاربری کاربران ایرانی جی‌میل خبر داده بودند و به این کاربران توصیه کرده بودند با نصب آخرین نسخه این مرورگرها و استفاده از آخرین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و توجه به تمام نکات امنیتی شبکه، از امکان سوء استفاده افراد مشکوک جلوگیری کنند.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
گوگل، تـولـدت مبـارک

بزرگترین غول اینترنتی 13 ساله شد !


بزرگترین غول دنیای اینترنت، گوگل، ۲۷ سپتامبر 2011 (۵ مهر 1390) وارد سیزدهمین سال از زندگی خود شد. اگر توجه کرده باشید گوگل لوگوی دیروز خود را با یک کیک و 13 شمع روشن به خود اختصاص داد و به این ترتیب، روز تولد بزرگترین موتور جستجوی دنیا را جشن گرفت و این درحالیست که گوگل هر ساله در ۲۷ سپتامبر سالروز تولد خود را جشن می‌گیرد.

در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ شرکت گوگل تاسیس شد، ۱۱ روز بعد، دامنه Google.com ثبت شد و ۲۷ سپتامبر به طور رسمی فعالیت آن‌ آغاز شد و می توان گفت در 27 سپتامبر 1998 گوگل رسماً متولد شد. این جستجوگر که امروز علاوه بر طبقه بندی وب سایتها به ارائه خدماتی چون عکس، اخبار، نقشه، فیلم، پست الکترونیک و شبکه اجتماعی می پردازد، لوگوی امروز خود را به سالروز تولدش اختصاص داده است.

این شرکت امروز از چنان شهرتی برخوردار است که در بسیاری از زبانها واژه "گوگل" به عنوان یک فعل وارد فرهنگ لغات شده است. به طوریکه برای مثال فعل "to google" در زبان انگلیسی، فعل "googeln" در زبان آلمانی و فعل "googlare" در زبان ایتالیایی در فرهنگ لغات به معنی "جستجو کردن در روی وب" است.

در سال 1995 یک دانشجوی دکتری به نام "ماسیمو مارکیور" الگوریتمی به نام موتور جستجوی Hyper Search را نوشت و این الگوریتم را در کنفرانس جهانی شبکه جهانی وب معرفی کرد. سپس "لری پیج" و "سرگی برین" دو دانشجوی دانشگاه استانفورد برپایه این الگوریتم، تئوری توسعه یک موتور جستجو برپایه تجزیه ریاضی روابط میان وب سایتها را ایجاد کردند و در 15 سپتامبر 1997 مجوز تاسیس شرکت گوگل را به ثبت رساندند. به این ترتیب یکسال بعد یعنی در 27 سپتامبر 1998 رسما فعالیت این جستجوگر آغاز شد. لری پیج و سرگی برین، در سال ۱۹۹۸ گوگل را تنها با چهار دستگاه کامپیوتر و سرمایه مالی ۱۰۰ هزار دلار راه اندازی کردند. آن‌ها معتقد بودند که یک موتور جستجوی قوی، می تواند دنیا را تغییر دهد.

این دو بنیانگذار برای این موتور خود به دنبال اسمی می گشتند که بتواند توانایی این جستجوگر را در سازماندهی تعداد نامحدود اطلاعات موجود در روی وب به خوبی نشان دهد. به همین دلیل تصمیم گرفتند از واژه موجود "گوگول" Googole استفاده کنند. این واژه را نوه "ادوارد کاسنر" ریاضیدان آمریکایی در سال 1938 برای شرح عدد 1 که در مقابل آن تا 100 صفر قرار گیرد اختراع کرده بود که به نظر برین و پیج این واژه می توانست به خوبی بیانگر وسعت و بیکرانگی وب باشد.

از سویی دیگر، این واژه یک بازی با کلمات بود. در حقیقت Google شباهت بسیاری به واژه goggles به معنی عینک داشت و می توانست نشان دهد گوگل قادر است اعماق شبکه را به گونه ای کشف کند که شبیه به "یک نگاه از نزدیک" به آن باشد.

در مورد سرورها، رایانه ها و پایگاههای اطلاعاتی گوگل چندان اطلاع دقیقی منتشر نشده است. چراکه گوگل هرگز تعداد دقیق رایانه ها و پایگاههای اطلاعاتی خود را فاش نکرده است. باوجود این، اعتقاد بر این است که شرکت مانتین ویوو حداقل از 35 پایگاه اطلاعاتی استفاده می کند که بیشتر آنها در ایالات مختلف آمریکا، به ویژه کارولینای جنوبی واقع شده اند.

این شرکت همچنین 12 پایگاه اطلاعاتی در اروپا دارد که از این تعداد، 3 پایگاه در آلمان و 2 پایگاه در هلند است و در کشورهای بلژیک و لیتوانی و سوئیس و شهرهای مسکو، لندن، پاریس و میلان نیز 1 سرور دارد.

گوگل از یک پارک رایانه ای استفاده می کند که در آن بیش از 500 آدرس IP ثبت شده است و احتمالاً هر واحد مجزا از جستجوهای این موتور از صدها و یا هزاران دستگاه رایانه استفاده می کند. به طوریکه این شرکت برای پردازش اطلاعات، تضمین محتواها، سازماندهی و شکل دهی شبکه خود، پاسخ به جستجوها و دسته بندی وب از بیش از 450 هزار رایانه BSD و GNU/Linux بهره می گیرد.

به خاطر این توان بالای محاسباتی، گوگل قادر است تنها در مدت چند هزارم ثانیه بر روی میلیونها صفحه وب جستجوهای خود را انجام دهد و به همین دلیل به عنوان پربازدیدترین و بزرگترین جستجوگر دنیا شناخته می شود.

در حالی که گوگل سیزدهمین سال فعالیت خود را جشن می گیرد، پرونده ای در کمیته قضایی سنای امریکا در حال پیگیری بی‌طرفی این موتور جستجو در نمایش نتایج جستجو است و از سوی دیگر در حال رقابت با رقیبی قدرتمند در شبکه‌های اجتماعی است، به نام فیس‌بوک. با این حال، شرکت گوگل اکنون قدرت بلامنازع دنیای اینترنت است.
مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه
حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه
     
  
مرد

 
پیشرفت‌های گوگل در رقابت با فیس‌بوک

شرکت گوگل می‌گوید که در ماه‌های اخیر به شکل چشمگیری بر سود آن شرکت افزوده شده و کاربران با سرعت باورنکردنی به سرویس جدید این شرکت یعنی گوگل پلاس می‌پیوندند.

نقل ازروزنامه گاردین، با وجود کاهش نرخ رشد اقتصادی در سراسر جهان، شرکت گوگل اعلام کرده که سود خالص این شرکت به نسبت سه ماهه مشابه سال قبلی حدود 26 درصد افزایش یافته است. در عین حال به گفته مسئولان گوگل این شرکت در رقابت با فیس‌بوک بر سر شبکه‌های اجتماعی پیشرفت زیادی داشته و در ماه‌های اخیر حدود 40 میلیون نفر به سرویس گوگل پلاس پیوسته‌اند.
میزان افزایش سود شرکت گوگل بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌های بازار بورس و سهام نیویورک بود. سود خالص گوگل در سه ماهه تابستان امسال به نسبت سال گذشته از دو میلیارد و 170 میلیون به دو میلیارد و 730 میلیون دلار افزایش یافته است. سود خالص این شرکت بدون در نظر گرفتن پرداخت‌های آن به وب‌سایت‌های شریک، به نسبت سه ماهه مشابه سال گذشته 37 درصد بیشتربوده است.
به گزارش روزنامه گاردین تحت تأثیر این وضعیت بهای سهام گوگل در وال استریت حدود شش درصد افزایش یافته و برخی از مؤسسات کارشناسی سهام، این رشد را خارق‌العاده توصیف کرده اند. تعداد کارمندان این شرکت در سه ماهه تابستان حدود دو هزار و 500 نفر افزایش یافته و اکنون در سراسر جهان بیش از 31 هزار نفر را در استخدام خود دارد.
سرویس گوگل پلاس که در حقیقت خدمات جدید گوگل در رقابت با شبکه‌های اجتماعی دیگر است از اواخر ماه سپتامبر راه‌اندازی شد. این شبکه در آغاز کار فقط 10 میلیون مشترک داشت که با رقم 800 میلیونی مشترکان فیس‌بوک فاصله فراوانی دارد. اما در یک ماه گذشته رقم کاربران آن به 40 میلیون نفر رسیده است.
کارشناسان بازار بورس و سهام در آمریکا می‌گویند که دستاوردهای مالی گوگل نشان می‌دهد هنوز هم صنعت دیجیتال از نظر مالی بسیار پررونق و نیرومند است. در اوایل سال جاری میلادی ارزش سهام گوگل حدود 13 درصد تنزل کرده بود. ولی اکنون کارشناسان بازار بورس و سهام می‌گویند که بسیاری از سرمایه‌داران به خرید سهام گوگل علاقه‌مند شده‌اند.
مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه
حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه
     
  
زن


 
کل اینترنت چه‌قدر وزن دارد؟


ایسنا : براساس محاسبات ریاضی، حجم کل اطلاعات اینترنت به سبکی یک توت‌فرنگی بزرگ است!

این اندازه‌گیری با تقلید از شیوه یک ریاضیدان به دست آمده که اخیرا با محاسبه انرژی حاصل شده توسط الکترون‌ها در زمان ذخیره اطلاعات و وزن این انرژی، به این نتیجه رسیده بود که خوانندگان کتاب‌های الکترونیکی به مرور وزن کسب می‌کنند.

جال‌بتر این که با وجود این وزن کلی ۵۰ گرمی، اطلاعات واقعی درون اینترنت از وزنی کمتر از یک ذره غبار برخوردار است.

براساس این محاسبه، عدد ۵۰ گرم، وزن تمام الکترون‌های موجود در الکتریسیته برای به کار انداختن اینترنت برای حدود ۷۵ تا صد میلیون سرور پشتیبانی اینترنت بوده و رایانه‌های خانگی جزو آن نیستند.

کل این میزان به اندازه حدود 40 میلیارد وات است که وزنی معادل یک توت‌فرنگی درشت دارد.

حتی اگر بخواهیم تمام رایانه‌های خانگی را نیز به این میزان بیفزایم، وزن آنها به سختی از سه توت‌فرنگی فراتر خواهد رفت.

وزن داده‌های ذخیره شده در اینترنت حتی بسیار کمتر است. تعیین کمیت میزان داده موجود در اینترنت بسیار مشکل بوده و شبکه Vsauce از برآورد اریک‌اشمیت در یک تاریخ خاص استفاده کرده است.

بنا به برآورد اشمیت، پنج میلیون ترابایت اطلاعات در اینترنت وجود داشته که سهم گوگل از آن تنها ۰٫۰۴ درصد است.

به تخمین شبکه Vsauce، وزن کلی داده‌ها بر این اساس، ۰٫۰۲ میلیونیوم یک اونس است.

_______________________________________

وجه کنید که کد Page Rank در تمامی صفحات وب، به یک شکل عمل می کند و محاسبات آن در انواع گوناگون صفحات وب تغییر نمی کند، چرا که متنی بر فرمول های ثابت احتمال و آمار دانشگاهی نوشته شده است.
Page Rank صفحه A یا PR(A) می تواند با استفاده از یک الگوریتم روتین و تکرار شونده نیز محاسبه شود و در این حالت هم با مدل اصلی ارتباط دهی درایه ها(صفحات) در ماتریس کلی وب مطابقت دارد.
اصل ولایت فقیه یعنی‌ توهین به شعور یک ملت
نه به حجاب اجباری تسلیت به ایران#مهسا امینی
     
  
مرد

 
گوگل کروم هر روز ساده‌تر از دیروز :

ارسال شده توسط حامد صفا در ۴ اسفند, ۱۳۸۹ ساعت ۰۴:۵۹

بی‌شک یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت Google Chrome که توانست به سرعت جای خود را در بین کاربران باز کند ، محیط ساده آن و اختصاص بیشترین فضا برای نمایش صفحات اینترنتی بود .

موضوعی که تقریبا سایر مرورگرها از آن غافل شده بودند ... در واقع همین محیط ساده و بدون غل‌وغش مرورگر گوگل کروم در کنار سرعت بالای آن باعث شد تا خیل زیادی از کاربران حرفه‌ای و آماتور اینترنتی از مرورگرهای دیگر به Google Chorome کوچ کنند .

این موضوع بعدها در طراحی سایر مرورگرها نیز مورد توجه قرار گرفت.

اینترنت اکسپلورر شرکت مایکروسافت ، فایرفاکس شرکت موزیلا و مرورگر اپرا در طراحی جدید مرورگرهای خود از همین اصل استفاده کردند .

اما گوگل کروم قرار هست باز هم محیط ساده‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد و در نسخه‌ی بعدی خود این تغییرات را اعمال کند

همان‌طور که در تصویر مشخص شده حالا گوگل در ساده کردن مرورگر خود یک قدم جلوتر رفته و حتی محل آدرس لینکها را نیز در نگاه اول حذف کرده است. ظاهرا مرورگرهای آینده فقط از یک خط تشکیل میشوند. آدرس وبسایتها فقط موقع شروع و موقع تعویض Tabها نمایش داده میشوند.

یک اصل ثابت شده هست که میگه : در دنیای مد ، هر چه ساده‌تر بهتر !

به نظر میرسد گوگل مصداق بارز رعایت این قانون است که سعی کرده در تمامی محصولات و خدمات ارائه دهنده خود این اصل را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهد .
من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  
زن

Princess
 
10 امکان جالب جستجوگر گوگل




گوگل محبوب‌ترین و بهترین جستجوگر اینترنت است که با اختلاف زیادی نسبت به رقبا در صدر انتخاب‌های کاربران قرار دارد. گوگل با روش‌های پیشرفته‌ای صفحات وب را رتبه‌بندی و در نتایج ظاهر می‌کند که باعث می‌شود همواره بهترین و دقیق‌ترین نتایج برای کاربران به نمایش درآید. حتما می‌دانید که جستجوگر گوگل فقط جستجوگر کلمات و عبارات موردنظر شما نیست و امکانات جانبی مختلفی دارد. امکاناتی که می‌تواند به شما در رسیدن به نتیجه موردنظرتان کمک کند. در این مطلب ۱۰ مورد از امکانات گوگل را معرفی می‌کنیم که شاید کمتر به چشم آمده باشند.

1. پیداکردن صفحات مشابه

با استفاده از گوگل شما می‌توانید سایت‌هایی مشابه سایت موردنظرتان را بیابید. به عنوان مثال اگر شما در یک سایت آموزش فتوشاپ هستید می‌توانید با استفاده از گوگل دیگر سایت‌هایی هم که در این زمینه فعالیت می‌کنند بیابید. کافی است قبل از آدرس سایت موردنظرتان، بنویسید related: و جستجو کنید. به عنوان مثال می‌توانید بزنید related:http://google.com تا دیگر موتورهای جستجوی معروف جهان مثل یاهو، MSN، Ask و بینگ را ببینید.

۲. پیداکردن معانی

در طول دوران تحصیل یا در زمان کار همیشه نیازمند یافتن معانی لغات و اصطلاحات هستیم. بسیاری از دیکشنری‌های فنی برای این کار استفاده می‌کنند. اما با استفاده از گوگل به راحتی می‌توانید با به کار بردن عبارت define معنی کلمات موردنظر خود را بیابید. مثلا می‌خواهید بدانید که معنی کلمه speed چیست. کافی است تایپ کنید define speed و جستجو را بزنید تا معنی آن ظاهر شود. دیگر نیازی به استفاده از دیکشنری ندارید!

۳. تنظیم سطح یافته‌ها

فرض کنید که شما معنی کلمه موردنظر را می‌دانید اما نیازمند اطلاعات بیشتری درباره آن هستید. اما نتایج گوگل به طور پیش‌فرض براساس سطح تخصصی‌بودن نتایج رده‌بندی نمی‌شوند. شما می‌توانید با انتخاب Reading level از بخش Search tools ببینید که چند درصد نتایج در سطح ساده و مبتدی یعنی Basic، چند درصد در سطح متوسط یا Intermediate و چند درصد در سطح پیشرفته و تخصصی یعنی Advanced هستند. سپس شما می‌توانید تنظیم کنید که مثلا تنها نتایجی که حاوی محتوای ساده و مبتدی هستند به نمایش درآیند. اما اگر در زمینه آن‌چه که جستجو کرده‌اید متخصص هستید، می‌توانید Advanced را برگزینید تا مقالاتی پیشرفته در زمینه موردنظرتان بیابید.

۴. هر چیزی را محاسبه کنید

حتما می‌دانید که عملیات ریاضی را می‌توان در گوگل انجام داد و به این ترتیب دیگر نیازی به ماشین حساب در کامپیوتر نیست. اما آیا می‌دانستید که محاسبات و نمودارهای پیشرفته هم با گوگل قابل محاسبه و رسم هستند؟ حتی می‌توانید بازه رسم نمودار را هم مشخص کنید. به عنوان مثال معادله زیر را در گوگل بزنید تا نمودارش را مطابق شکل زیر برایتان رسم کند.
sqrt(cos(x))*cos(300x)+sqrt(abs(x))-0.7)*(4-x*x)^0.01, sqrt(6-x^2), -sqrt(6-x^2) from -4.5 to 4.5



۵. تبدیل واحدها

تبدیل واحدها از دیگر امکاناتی است که در جستجوگر گوگل وجود دارد. حتما شما هم در هنگام خواندن مقالات درسی یا حل مسایل فنی به این مشکل خورده‌اید که محاسباتی با واحدهای پوند یا فوت انجام شده و شما می‌خواهید آن‌ها را به کیلوگرم یا متر تبدیل کنید. با استفاده از گوگل دیگر نیازی به محاسبات برای تبدیل واحدها ندارید. مثلا برای تبدیل کیلومتر به مایل کافی است در گوگل بزنید 1km to mile تا نتیجه ظاهر شود. تبدیل‌های پیچیده‌تر هم قابل انجام است.



۶. تبدیل ارز

فرض کنید می‌خواهید یک دلار امریکا برابر چند دلار سنگاپور می‌شود. به جای رجوع به سایت‌های مختلف کافی است در گوگل بزنید 1usd to sgd تا نتیجه برای شما ظاهر شود. البته گوگل در لینکی در زیر تبدیل ارزها توضیح داده که ممکن است این تبدیل کاملا دقیق نباشد اما در اکثر اوقات نتایجی دقیق ظاهر می‌شود.

۷. ترجمه سریع

برای استفاده از سرویس ترجمه گوگل همیشه باید به صفحه Translate گوگل مراجعه می‌کردیم. اما با استفاده از خود جستجوگر گوگل می‌توان ترجمه لغات به زبانی دیگر را به سرعت پیدا کرد. مثلا می‌خواهید بدانید که ترجمه کلمه instantly به چینی چیست. کافی است در گوگل بزنید translate instantly to chinese تا نتیجه بلافاصله ظاهر شود. به این ترتیب دیگر نیازی به رفتن به صفحه سرویس Translate برای پیداکردن معنی کلمات ندارید.

۸. بیزینس‌های محلی را بیابید

می‌خواهید بدانید که نزدیک‌ترین فست فود Pizza Hut به شما کجاست؟ کافی است بنویسید pizza hut و سپس آدرس خود را وارد کنید تا نتایج کامل به همراه نقشه (در صورت وجود نقشه در سرویس نقشه گوگل) ظاهر گردد. همچنین فاصله این پیتزافروشی با محل سکونت شما با نوشتن from your place to shop نیز مشخص می‌شود که به جای your place باید آدرس محل سکونت خود و به جای shop باید نام بیزینس موردنظر را بنویسید.

۹. ساعت و هوای منطقه خود را بیابید

اگر می‌خواهید ساعت و وضع هوای منطقه خود را پیدا کنید کافی است در گوگل بعد از زدن نام محل یا شهر خود، عبارت time یا weather را تایپ کنید. به این ترتیب اطلاعات مربوط به زمان محلی یا وضعیت هواشناسی منطقه شما ظاهر خواهد شد.



۱۰. تاریخچه وب

اگر این امکان را از طریق صفحه google.com/history فعال کنید، گوگل اطلاعات مربوط به جستجوهای شما در گذشته را ذخیره کرده و برای نمایش نتایج بهتر از آن استفاده می‌کند. به این ترتیب در آینده نتایج بهتر و مرتبط‌تری برای شما به نمایش درمی‌آورد پس بهتر است این امکان را هم فعال و از آن استفاده کنید.


:: گوگل در حال پیشرفت است

این امکانات گوگل به منظور راحتی بیشتر کاربران تهیه شده‌اند و مهم‌ترین مزیت آن‌ها این است که به راحتی قابل استفاده هستند و در یاد می‌مانند. این امکانات همواره در زندگی روزمره استفاده می‌شوند و بعید نیست روزی برسد که گوگل به هر سوال و خواسته‌ای جواب بدهد!
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

 
متاسفانه با اینکه گوگل خیلی قدرتمنده ولی در قسمت نقشه (map) وقتی خلیج فارس را جستجو میکنید اسمی از خلیخ فارس نمیبینید که بی شرمانه ترین عملی است که انجام میده در صورتی که وقتی نقشه ایران را در یاهو جستجو میکنید با کلمه زیبای خلیج فارس (Persian Gulf) روبرو میشید.

لینک

--------------------------
ویرایش شده توسط میلاد لولو
مدیر تکنولوژی و کامپیوتر
     
  
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین » 
اينترنت و موارد مربوط به آن

Google | بابا عجب غولیه این گــــــوگــــــــل

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA