انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
اينترنت و موارد مربوط به آن
  
صفحه  صفحه 4 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

راه حل اینترنت ملی ... تا دیر نشده بفهمین!


مرد

 
به خدا اینقدر فعالین که منو شرمنده کردین!
فکر کنم تا مدت ها این تناه راه استفاده از اینترنت جهانی بعد از ملی شدن اینترنت کشوره
(آیا برای انتخاب چیزای که به طور آفلاین میخوایم از اینترنت دانلود کنیم هیچ send وجود نداره؟) البته فکر کنم نداشته باشه!!
---------------------------------------------
از دانلود آفلاین بیشتر بدانیم
با داشتن كارت DVB یا همان كارت رسیور یا كارت ماهواره علاوه بر تماشای كانالهای ماهواره‌ای با كیفیت بالا، به دو روش متفاوت میتوان با اینترنت ارتباط برقرار كرد:
وسایل لازم: كارت DVB، كامپیوتر با حافظه و رم بالا، دیش، LNB، سیم آنتن.

حالت اول: با پرداخت مبلغ مشخصی عضو شركتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ماهواره‌ای(مثل OpenSky ) می‌شوید و بعد از آن برای استفاده از اینترنت ماهواره‌ای با سرعت بالا بایستی با یك خط SEND معمولی به اینترنت كانكت شوید تا فایلهای مورد درخواست شما از طریق DVB و با سرعت بسیار بالا دانلود شود . ( در این روش لازم است كه شما اشتراك یكی از شركتهای فوق‌الذكر را برای مدت معینی خریداری نموده و برای send، به اینترنت معمولی كانكت باشید كه نیاز به پرداخت هزینه دارد و رایگان نمی‌باشد)

حالت دوم: بدون اتصال به اینترنت، بدون نیاز به خط send و بطور كاملا رایگان و فقط بصورت یك‌طرفه، "دانلود آفلاین" می‌كنید. یعنی فایلهایی را كه افراد دارای اشتراك از طریق اینترنت ماهواره‌ای دریافت می‌كنند شما هم می‌توانید همزمان بصورت آفلاین یعنی بدون اتصال به اینترنت دریافت نمایید.در این حالت نمی‌توانیم وارد سایتها شویم و فایلهای دلخواه را انتخاب كنیم.(از طریق نرم‌افزار مستقل و یا نرم‌افزار ماژول كه بر روی برنامه مشاهده كانالها مثل progdvb نصب می‌شود)

برنامه، موزیك، فیلم و هر فایلی كه برای دانلود انتخاب شده باشد را می‌توانید با سرعتی بین 2 تا 4 مگابیت در ثانیه(250 تا 500 كیلوبایت در ثانیه) دریافت كنید كه بسته به ماهواره و فركانس مورد‌استفاده می‌تواند متغیر باشد.

البته این سرعت به این معنی نیست كه تمام فایلهای در حال دانلود سرعت زیادی دارند بلكه سرعت دانلود فایلها بستگی به نوع اشتراك و سرعت دانلود یوزرهای دارای اشتراك دارد.

اگر مشخصات فایل در حال دانلود با تنظیماتی كه شما برای برنامه تعیین كرده‌اید مطابقت داشته باشد، برنامه آن فایل را دریافت خواهد كرد. به طور مثال اگر كاربر دارای اشتراك اینترنت ماهواره‌ای، در حال دانلود یك فایل MP3 باشد، وقتی آن فایل از طرف سرویس دهنده ارسال میشود اگر شما در تنظیمات برنامه‌ای كه برای دانلود آفلاین استفاده می‌كنید، فایلهای MP3 رو هم انتخاب كرده باشید و سایز فایل هم با شرایط انتخابی شما مطابقت داشته باشد، شما هم میتوانید آن فایل را دریافت كنید.

در اینترنت آفلاین، فایل را شما درخواست نمی‌دهید بلكه فایلهایی را كه دیگران درخواست داده‌اند و در حال دانلود هستند، شما هم دریافت می كنید.

مشهورترین این برنامه ها عبارتند از:
OpenSkyClient
SkyGrabber
SkyNet
Manna
File Grabber

در OpenSky Client با آنكه انتخاب شما محدود به كمتر از 100 فایل در روز است اما این اختیار را دارید كه دقیقا فایل مورد نظر را از لیست انتخاب كرده و آن را معرفی كنید تا در زمان مشخصی دانلود شود.(نصب و كار با این برنامه كمی دشوار است و برای تازه‌كارها پیشنهاد نمی‌شود)

در سه تای بعدی تقریبا اختیار در دست شما نیست و فقط می‌توانید پسوند فایل و حجم فایلهای مورد‌نظر را تعیین كنید تا در صورت دانلود توسط كاربران دارای اشتراك اینترنت ماهواره‌ای، برای شما هم دانلود شود.
در این حالت لازم است كه فركانس نرم‌افزار مربوط به دانلود آفلاین را روی یك فركانس كه حاوی PIDهای دیتا باشد و همچنین قابلیت دانلود رایگان (همه فركانسها ندارند) داشته باشد ، تنظیم كرد و با اجرای برنامه شروع به دانلود كرد.(در برنامه Skynet تمامی این تنظیمات در داخل برنامه وجود دارد)

چند نكته:
- به هیچ وجه برنامه را برای دریافت همه فایلها تنظیم نكنید(فقط فایلهای با فرمت دلخواه را انتخاب نمایید)

- هر قدر سطح گیرندگی كارت شما بالاتر باشد و كامپیوتر دارای حافظه و رم بیشتر باشد و همچنین استفاده دیگری در حین دانلود آفلاین از كامپیوتر نداشته باشید فایلهای دریافتی ناقص، كمتر خواهد بود.

- در حین دانلود نباید مانعی در برابر دیش قرار گیرد حتی برای چند ثانیه.(باعث قطع ارتباط و هنگ كردن برنامه می‌شود كه بایستی برنامه را دوباره اجرا كنیم)

- برای اینكه فایلهای با حجم بالا دانلود شوند بهتر است حجم مینیمم فایلهای دانلودی را پایین نگیرید.(از خیر فایلهای كم‌حجم بگذرید)

- گاهی اوقات دانلود فایلها تا 99% پیش می‌روند و كامل نمی‌شوند كه علت آن بیشتر اوقات مربوط به استفاده از سیستم در هنگام دانلود، بخصوص در فایلهای حجیم هست.(اگر طول نوار دانلود را نگاه كنید در قسمتی از آن خطوط قرمز نازك بصورت عمودی بر روی نوار دانلود قرار می‌گیرند كه مربوط به چند كیلوبایت گم‌شده فایل هست)

- برای دانلود فایلهای حجیم از جمله فرمتهای ویدیویی بایستی زمان زیادی را صرف دانلود بكنید (مثلا زمانی حدود 10 ساعت یا بیشتر)

- معمولا بعضی فایلهای ویدیویی بصورت فشرده و چند تیكه برای دانلود گذاشته می‌شوند، پس بایستی تمامی فایلهای مربوطه را دانلود كرده و آنها را با هم تركیب كنیم.

- اگر گیرنده اصلی فایل، دریافت را متوقف كند، فایل دریافتی شما بلااستفاده خواهد شد.

- اگر ارتباط سرویس دهنده اینترنت با درخواست كننده اصلی قطع شود فایل شما هم از دست خواهد رفت.


***كارتهای DVB مختلفی برای دانلود آفلاین وجود دارد از جمله كارت اسكای‌استار و كارت ویژن‌پلاس و كارتهای دیگر، كه این دو كارت استفاده كننده بیشتری دارد و از بین این دو، كارت skystar 2.6d از نظر ساپورت نرم‌افزاری و همچنین قیمت آن محبوبیت بیشتری دارد.(قیمت تقریبی 75-60 هزار تومان)

برای دانلود آفلاین می‌توان از ماهواره‌های:
Express AM 22 53.0°E
Turksat 1C/2A 42.0°E
Arabsat 2B 30.5°E
Astra 19.2°E
Eutelsat W6 21.6°E
Eutelsat W1 10.0°E
Eutelsat W3 07.0°E
و چند ماهواره دیگراستفاده نمود ولی معمولا از ماهواره Eutelsat W3 7.0°E و Turksat 1C/2A 42.0°E كه سرعت زیادی هم دارند استفاده می‌شود.

- بر روی ماهواره هاتبرد فقط یك فركانس رایگان برای دانلود آفلاین وجود دارد كه ارزش دانلود ندارد.(تعداد فایلها برای دانلود بسیار كم هست)

- كانالهایی كه در هنگام جستجوی كانالها با علامت دیسكت نشان داده می‌شوند، كانالهای دیتا هستند كه بعضی از آنها قابلیت دانلود آفلاین دارند و می‌توان از آنها دانلود كرد

----------------------------------------------
امکان ردیابی از طریق دانلود آفلاین وجود نداره چون send نداریم.
>>>>>>>>>>>>>EMINEM<<<<<<<<<<<<<<<
You better lose yourself in the music, the moment
بهتره خودت رو توی موسیقی رها کنی،این لحظه ایه که میخوای
You own it, you better never let it go
بهتره هرگز از دستش ندی
You only get one shot, do not miss your chance to blow
فقط یه تیر داری فرصت شلیکش رو از دست
     
  
مرد

 
sanazam: [quote=duis_esh]دستت
درد نکنه.همچنین دست بچهایی که همکاری کردن درد نکنه.اما حداقل یک نتیجه گیری کنید.که وسایل مورد نیاز برای اینترنت ماهواره ای تا اکنون و بصورت خلاصه چی هستند؟بعد که وسایل رو شناختیم و یاد گرفتیم از کجا تهیه بشن بعد طرز کارش رو باهم انجام میدیم.الان هشتاد پست شده یکی میاد نیش و کنایه میکنه یکی میاد میگه دروغه یکی میاد میگه من با وزیر بود.عزیزان بیخال اینترنت ملی میخاییم اینترنت ماهواره ای رو در هر صورت تجربه کنیم.ممممممنووووون .
ببین آخرین نتیجه گیری تا الان اینه که اگه اینترنت کاملا ملی بشه فقط میتونیم از دانلود آفلاین برای کیلویی دانلود کردن چیزای جدید استفاده بکنیم همین...
درباره ایترنت ماهواره ای و جزئیاتش تو صفحه اول و دوم یه چیزای گفتم ولی اگه میخوای از الان دست به کار بشین برای نصب و راه اندازی اینترنت ماهواره ای سایتای زیادی هستن که هم می فروشن انواع کارتای دی وی بی و هم میان نصب میکنن مثلا سایتای تخصوصیه ماهواره یا ... حالا اگه راه تماس فروشنده و یا نصب کننده رو از من میخواین باید بگم هر وقت خودم واسه ی نصبش اقدام کردم تجربیاتمو به شما هم میدم
(فقط تا قبل از اینکه کاملا ملی بشه میزان پهنای باندی که میخوان رو بخرین.چون وقتی ملی شد دیگه نمیدونم چه جوری میتونید اطلاعاتی بفرستین!!)

البته تا چند ماه دیگه وقت هست عجله نکنید.
>>>>>>>>>>>>>EMINEM<<<<<<<<<<<<<<<
You better lose yourself in the music, the moment
بهتره خودت رو توی موسیقی رها کنی،این لحظه ایه که میخوای
You own it, you better never let it go
بهتره هرگز از دستش ندی
You only get one shot, do not miss your chance to blow
فقط یه تیر داری فرصت شلیکش رو از دست
     
  
مرد

 
به تازگی اینترنت نقاط مختلف کشور قطع میشه و بعد از مدتی وصل میشه این موضوع به احتمال زیاد برای بهبود بخشیدن به فیلترینگه جدیدا هم تمام پورت های VPN قطع شده SOCKS هم که مدتها پیش کارش یک سره شد فقط مونده HTTPS که اگه اونم قطع بشه دیگه نمیشه به اینترنت آزاد دسترسی داشت...اینم عاقبت ما.........
>>>>>>>>>>>>>EMINEM<<<<<<<<<<<<<<<
You better lose yourself in the music, the moment
بهتره خودت رو توی موسیقی رها کنی،این لحظه ایه که میخوای
You own it, you better never let it go
بهتره هرگز از دستش ندی
You only get one shot, do not miss your chance to blow
فقط یه تیر داری فرصت شلیکش رو از دست
     
  
مرد

 
mansor_1356: سلام
من با اینترنت ماهوارهای کار کردم مشکلی نداره فقط باید پهنای باندشو بخری راهترش اینکه از یکی که زیاد خریده مقداریشو شما بخری
ariak20: سلام .... خوبید نمی تونند اینترنیت ملی کنند چون فقط بانک ها از اینترنیت ماهوارای استفاده می کنند بقیه چی اداره ها .. کارخانه .... شرکت ها ..... دانشگاه ها پس اگر ملی کنند صدای تمام ملت بلند میشه تو ایران خیلی جای تفریحی نیست!!!!۱۱ پس اینترنیت رو باز می کنند تا ۸۰ میلیون مردم سرگرم بشند و دیگه از ملت خودشون سر در نیارند و هر چی کلک بریزه روی سر مردم
farzad178: از دیروز بار دیگه در بعضی سایتها و فیس بوکهای ایرانی خبرهایی به نقل از وزیر فن‌آوری و ارتباطات جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه از تابستان امسال دسترسی ایرانیان داخل کشور به اینترنت آزاد جهانی و فیس بوک قطع خواهد شد و اینترنت محدود و سانسور شده ملی از داخل کشور جایگزین آن میشود منتشر شده است! لازم است به بینندگان خودمون اطمینان بدیم که اینگونه خبرها حقیقت ندارد و صرفا جوسازی است و اینترنت ملی هرگز جایگزین اینترنت جهانی نخواهد شد. دولت آمریکا نیز چندی پیش اعلام کرد که طرح محرمانه‌ای برای امکان دسترسی ایرانیان داخل کشور به اینترنت پرسرعت و آزاد از طریق در مدار قرار دادن یک ماهواره تخصصی رو مورد بررسی قرار داده است. بنابراین امکان قطع دسترسی به فیس بوک و سایتهای اینترنت آزاد جهانی در هیچ زمانی در داخل ایران وجود ندارد و جای نگرانی نیست!
من تقريبا كل تاپيك رو يه نگاه انداختم.
:
اول از اونايي كه اطلاعتي داشتن و گذاشتن تشكر ميكنم ,يه چيزايي ياد كرفتم ‏.

/
‏\‏
به اونايي هم كه ميگن اينترنت ملي نمياد و فلان مسئول چنين چنان گفت ميگم كه
اولا : مسئولين حرف زياد ميزنن
دوما : شايد حرفا رو واسه خواب كردن ما و غيره زدن
سوما : شايد هدف و كار اين طرح كلا با ايني كه به ما گفتن فرق كنه.
.
به هر حال اگه آماده باشيم خيلي بهتره
‏\‏
/
راجع اون حرف كلينتون كه اشاره به موبايل كرده بود هم اگه كسي چيزي ميدونست بگه عالي ميشه
چون موبايل هم حجمش كمه هم ميشه همه جا ازش استفاده كرد.
اجازه خدا
تو باید جای من باشی
ببینی در تو چی دیدم
     
  
مرد

 
زمان راه اندازی فاز اول اینترنت ملی



معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح آخرین وضعیت راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به جزئیات جدیدی از راه‌اندازی این طرح اشاره کرد و گفت: فاز اول اینترنت ملی فعلا برای کاربران دولتی و شبکه‌های اختصاصی تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود.

به نقل از ایتنا؛ علی حکیم جوادی در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه در راستای ایجاد شبکه ملی اطلاعات یکی از برنامه‌های در دست انجام، جداسازی دسترسی‌های داخلی از دسترسی‌های خارجی است، اظهار داشت: اما این به این معنی نیست که ما بخواهیم اینترنت را کاملا قطع کنیم.

برنامه‌ریزی با PAPها برای راه‌اندازی اینترنت ملی
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به قابلیت‌های تامین نیازهای داخل کشور از طریق شبکه ملی اینترنت، گفت: با وجود این شبکه نیازهایی که در داخل کشور وجود دارد را از داخل و از طریق دیتاسنترها و مراکز داده داخلی تامین خواهیم کرد و نیاز به سایت‌های خارجی از طریق اینترنت بین‌الملل برای کاربران قابل دسترسی خواهد بود.
وی با بیان اینکه برای عملیاتی شدن این طرح نیازمند برنامه زمان‌بندی هستیم، اضافه کرد: هم اکنون مشغول برنامه‌ریزی با شرکت‌های اینترنتی و شرکت‌های مخابراتی برای انجام این کار هستیم.

حکیم جوادی در پاسخ به این سوال که جداسازی اینترنت از شبکه ملی اینترنت برای کاربر محسوس خواهد بود، تصریح کرد که کاربر نباید خود را ناراحت این موضوع کند و این موضوع اصلا به کاربر ارتباطی ندارد به این معنی که زمانی که کاربر یک موضوع در داخل کشور را جست‌وجو می‌کند اگر میزبانی و منابع سایت موردنظر در داخل کشور باشد قطعا با سرعت بیشتری به سایت مورد نظر دسترسی پیدا خواهد کرد و چنانچه موضوع مربوط به سایت‌های خارج از کشور باشد با سرعت‌های تعریف شده برای اینترنت خارجی نیاز خود را تامین می کند.

در اینترنت ملی کاربران کمترین نگرانی را خواهند داشت
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران هدف از پیاده‌سازی اینترنت ملی را ارائه سرعت بیشتر و کیفیت دسترسی بهتر به کاربران عنوان کرد و گفت: در شبکه ملی اطلاعات کاربر کمترین نگرانی را خواهد داشت و تنها از این نظر متوجه می‌شود که با اینترنت ملی کار می‌کند که اطلاعات داخلی را با سرعت بیشتر و کیفیت بهتری دریافت می‌کند.
وی به مهر گفت: بر روی سیستم و در شبکه کاربر تفاوتی ایجاد نمی‌شود و این موضوع تنها توسط سرویس دهنده انجام می‌شود به این شکل که هر کاربری که امروز از طریق شرکت‌های اینترنتی دسترسی دارد با قراردادی که با آن شرکت سرویس دهنده دارد می‌تواند همزمان هم دسترسی اینترنت و هم شبکه ملی اطلاعات را با سرعت و کیفیت مطرح شده داشته باشد.

فاز آزمایشی اینترنت ملی موفقیت‌آمیز بود
حکیم جوادی با اشاره به هماهنگی‌هایی که با مجموعه‌های مورد نظر در حال انجام است از اجرای موفقیت‌آمیز فاز آزمایشی شبکه ملی اطلاعات از سوی چند شرکت PAP برای برخی کاربران دستگاه‌های اجرایی خبر داد و تاکید کرد که مشکل خاصی در اجرای این شبکه وجود ندارد.

اینترنت ملی فعلا برای کاربران دولتی و شبکه‌های اختصاصی
وی عملیاتی شدن اینترنت ملی را شامل دو بخش کاربران دولتی و شبکه‌های اختصاصی و نیز کاربران خانگی عنوان کرد و به مهر گفت: در فاز نخست راه‌اندازی این شبکه برای کاربران دولتی و شبکه‌های اختصاصی خواهد بود که نهایتا تا پایان امسال انجام می‌شود و در مورد کاربران خانگی فعلا برنامه زمان‌بندی نهایی نشده است.
وی انتقال میزبانی سایت‌های داخلی به داخل کشور را از جمله اقداماتی عنوان کرد که می‌تواند کمک موثری به اجرای سریع‌تر این طرح کند و تصریح کرد: اینترنت بین‌الملل و شبکه ملی اطلاعات دو مقوله کاملا جدا است که با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، اینترنت بین‌الملل کمافی‌السابق ادامه خواهد داشت و تنها ترافیک کاذب را روی اینترنت کاهش خواهیم داد و سرعت دسترسی به سایت‌های داخلی افزایش می‌یابد.


منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/02/03

من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  
مرد

 
Priapus: مگه اون روز تو اخبار وزیر گ.ه کشی نگفت که شایعه است.مگه این خبر تکذیب نشد؟
این خبر واسه امروزه Priapus عزیز

البته من این خبر رو تو خیلی از سایت های دیگه هم دیدم ولی نظر یه کاربری به اسم "kooroshe_kabir" خیلی برام جالب بود من متن نظر ایشون رو که خودم هم کاملا با ایشون موافقم رو اینجا میزارم

kooroshe_kabir 1391/02/03 12:41
این وزیر و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات راست میگن که اینترانت کشوری جای اینترنت را نخواهد گرفت و اینترنت همچنان هست ولی به راحتی می‌توان پیش‌بینی کرد که اگر در یک داهات دورافتاده اگر توله‌سگی خون از دماغش بیاد حتماً تا یک هفته اینترنت رو قطع می‌کنن یا با سرعت قطره‌ای ارائه میدن و در عوض خواهند گفت امور کشور در حال انجامه و همه چی آرومه و فقط پهنای باندمون کمه یا فلان کشتی داشته رد میشده لنگر فلان کابل اینترنت رو که از زیر دریا رد میشده قطع کرده.
مردم دیگه از این خلاف واقع گویی ها خسته شدند. یک بار برای همیشه مردم باید نشون بدن که حق حاکمیت به دستای خودشونه و کسایی که در رأس امور میشنن باید به مردم پاسخگو باشن و اگر مردم اونها رو نخواستن باید برن کنار نه اینکه دو دستی قدرت رو بچسبن. قدرت مال مردمه و بایست در دستان مردم باشه.
ایران به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا چرا باید با بی تدبیری مسؤولانش به این روز بیافته که جزو کشورهای آخر از لحاظ سرعت اینترنت باشه؟؟؟!!!
من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  ویرایش شده توسط: joki6   
مرد

 
shilap: اینم از تنها سرگرمیمون که اینترنت بود داره یواش یواش پر میشهو جزو دیگر ارزوهای دست نیافتنیمون میشه
بابا چرا جو میدین؟؟؟؟؟

به خدا اینطوری نیس؟ اصلا ایرننرت قطع نمیشه که بابا یه سایت مثل گوگل میخواند بزارن جستسوگر ایرانی

هیچی نمیشه
همه از آدمای عوضی بیزارن غافل ازاینکه خودشون آدم عوضی قصه زندگی یکی دیگه ن.
     
  
مرد

 
absolutavacs: اومدم يه خبربد بدم اينترنت ملي در حال تست شدن بر روي ايرانسل وهمراه اول هستش افرادي كه كنجكاون ببينن اينترنت ملي چه جورياست با ايرانسل وهمراه اول وصل شن وتجروبه كنن ...كاري كردن كه فقط سايت هايي كه سرور ايراني دارن باز ميشه وسايت هايي كه سرورخارجي دارن باز نميشه يا باتاخير زياد وبستگي به شانس طرف باز ميشه
ببینید اینترنت ملی فقط یک معنا داره که این همه دارید تفسیرش میکنید اینکه: سایتهایی که روی دیتابیس ایران هستند بهتر و خیلی سریعتر باز میشند یه جورایی مثل لوکال خودمون میمونه.

در ضمن ارتباطمون با دنیا هم قطع نمیشه فقط شاید سرعتشو کمی تا قسمتی خراب کنند.

کارت های دی وی بی هم نیاز به یک سری تنظیمات دارند که میشه خیلی راحت ازشون استفاده کرد که فکر میکنم فروم مخصوصی داره که میتونید با سرچ گوگل پیدا کنید.


زیاد هم شایعه سازی نکنید خیلی چیزا قراره ساخته بشند که هنوز نشدند اما این که بخوان ارتباط مارو با کل دنیا قطع کنن غیرممکن هستش و هیچ سایتی نمیتونه فعالیت کنه چون بیشتر سی ام اس ها باید نسخه های جدیدشون رو از سایتهای اصلی دریافت کنند پس اینا همش مزخرفه که میگید قراره ارتباطمون با کل دنیا قطع بشه.

کوروش تو نخواب که ملتت در خواب است ! آرام گاهت غرق به زیر اب است این بار نه بیگانه که دشمن زخود است ننگ بر ما که روح تو بیتاب است !!
     
  
مرد

 
به نظر من هم اینترنت جهانی رو نمیتونند قطع کنند مگه اینکه بخوان حماقت کامل کنند و خودشون رسما *****
--------------------------
لطفا ادب رو رعایت کنید اینجا یک تاپیک عمومی هستش
میلاد

ببینید خیلی از نرم افزارهاهستن که نیاز به اکتیو سازی از طریق سرورهای خارجی هستن مصلا خود محصولات اپل باید حداقل در بار اول حتما به اینترنت دسترسی داشته باشند تا فعال و قابل استفاده شوند یاانواع آنتی ویروس ها که آپدیت میشوند، یا آپدیت های سیتم عامل ها و ....
پس بست اینترنت جهانی یعنی بستن موارد بالا که اختلالات زیادی رو میبینید به همراه داره
     
  
مرد

 
Twiner: يه چند روزیه كه تو فضاي مجازي بحث و شايعه سر امدن اينترنت ملي هست و شنيده ها حاكي از اينه كه نميدونم ارتباط با دنياي جهاني قطع خواهد شد !!!واس همین خواستم این موضوع رو توضيح بدم و به شايعات پايان بدمتمام کشورها اینترنتشون روی کلود ( ابر ) است این یعنی یه ابر که همه اطلاعاتی که جنبه داخلی دارن روی آن قرار می گیره سایتها خبرگزاری ها دولتی ها شرکتها تجارت اینترنتی داخلی و.... . مزیت این ابر داشتن اینه که دسترسی به این اطلاعات با سرعت بالا و ارزان امکان پذیرمی شود.اما الان کشور ما این ابر را ندارد و اینترنتی ما اصطلاحا روی سیم هست. یعنی ما هرچی به این جور اطلاعات نیاز داریم باید عملا در فضاهای کشورهای دیگر قرار دهیم بریم از آنجابرداریم. عملا بسیار گرانتر . مثلا اگر بخواهی با پهنای باند اختصاصی 2 میگ به اطلاعاتی که مثلا تو کانادا ذخیره شدی دسترسی پیدا کنی ماهی 1 میلیون هزینه اش می شود ولی اگر این بر روی ابر و فضای داخلی باشه ماهی 2-3 هزار تومانحالا قراره چه اتفاقی بیافته ؟ قراره این ابر ساخته بشه ( اگربتونن یه سنتر خوب راه بندازن) . یعنی معنیش این است که عمده ای از ترافیک اینترنت روی این ابر قرار می گیره و همه نیازهای داخلی با سرعت بالا در اختیار قرار میگیره . اسمشو گذاشتن اینترنت ملی یا اینترنت پاک . اما این به معنای قطع شدن اون ارتباط بین المللی روی سیم نیست .یعنی این اینترنت با همین وضعیت باقی می مونه !!!حالا فرض كنيد اينترنت سرعت عادي هست و سرعت رو سايتهاي داخلي چندين برابر شده !!!اما نکته ای که نگران کننده شده برای کسایی که از vpn استفاده می کنند این است که . از نظر دولت این ارتباط بین المللی همچنان با همین محدودیت سرعت و با همین فیلترینگ باقی می ماند. الان اكثرا مردم از ت PPTP یا Point-to-Point Tunneling Protocol برای ساخت شبکه‌های خصوصی مجازی (VPNs) مورد استفاده قرار می‌گیرد. مسدودکردن این پورت امکان استفاده از وی‌پی‌ان‌ها را غیر ممکن می‌کند. L2PT یا Layer 2 Tunneling Protocol و SSTP یا Secure Socket Tunneling Protocol نیز کاربرد مشابهی دارد !!اما بدونيد كه ما بينهايت پورت داريم و راه حل هاي ديگر نيز وجود دارد !!!منتها یک تعدادی از پورت ها و vpn ها برای استفاده از آون ابر اختصاص میابد و طبعا مسیر های فیلتر شکن ها کم می شود . اما اونم جای نگرانی نیست فقط کمی ترافیک خطوط آزاد زیاد تر می شه ولی بخشی از کل ترافیک ارتباط بین الملل به خاطر انتقال نیازهای داخلی به داخل کم می شه. بدترین اتفاق اینه که ترافیک پورتهای آزاد برای vpn هاکم بشه.در اخر بايد بگم اين شايعات كه ارتباط با اينترنت جهاني قطع خواهد شد ... از يه روزنامه زرد و بي هويت بيرون امدهو خودت قضاوت كنيد كه اگر اينترنت به صورت فقط داخلي به وجود بياد خيلي از كاربران استفاده خود رو از اون قطع خواهند كرد و چه ضررات مالي به مخابرات و شركتها زده خواهد شد...پس عملي نيست و غير قابل باوره !! و همچنين مردم پيش به سوي اينترنت ماهواره ايي خواهند رفت !!!lما فرض بر اين اساس ميذاريم كه حرفها همه درسته !!‌ نگران نباشيد اينترنت ماهواره ايي در دسترس خواهد بود !!! اما كاملا اين شايعات بي اساس ميدونم !!!اميدوارم مطالب بالا از علم من كمكي كرده باشه به تموم شدن اين شايعات بي اساس و بي فكر در مورد فضاي اينترنتي در ايران !!!***‌لطفا اين مطلب رو به اشتراك بگذاريد كه همه دوستاناستفاده كنند ***
Twiner من کارم نرم افزاره و اینترنت هم ۱ مگ دارم من گفته های این آقا رو تائید می کنم بی بی سی و صدای آمریکا هم مثل همون روزنامه های زرد هستن در ضمن اینترنت ماهواره ای هم ردیابی میشه پیشنهاد من اینه که این شایعات رو بیخیال شید و بچسبید به زندگیتون اینترنت قطع بشه یعنی ارتباط با دنیار رو قطع می کننن و این کار اصلا انجام نمیشه ایران دنبال قطع رابطه با کشور ها نیست
Signature
فرمان دادم تا بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک بسپارند تا اجزاء بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد (کوروش کبیر)
چو ایران نباشد تن من مباد
به امید ایرانی آزاد و آباد
     
  
صفحه  صفحه 4 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
اينترنت و موارد مربوط به آن

راه حل اینترنت ملی ... تا دیر نشده بفهمین!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA