انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 1 از 82:  1  2  3  4  5  ...  79  80  81  82  پسین »

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ


مرد

 



باشگاه فوتبال منچستر یونایتد برای اولین بار در سال 1878 با اسم Newton Heath LYR*تاسیس شد.

با وجود تردید اندکی که بر ان ها تاثیر گذاشته بود به بازی های ملی و حتی جهانی نزدیک می شدند.کار کنان راه اهن در Newton Heath شور و هیجان خود را برای انجمن فوتبال با بازی مقابل دیگر حوزه های LYR پروراندند.

در حقیقت ،وقتی لیگ فوتبال در سال 1888 ایجاد شد،بازیکنان Newton Heath خودشان را به اندازه ی کافی خوب در نظر نمی گرفتند تا عضو موسس ها در کنار blackburn rovers و Preston North End باشند.در عوض ان ها تا سال 1892 برای ورودشان به عضویت موسس ها صبر کردند.

مشکلات مالی،Newton Heath را ازار می داد و با شروع قرن بیستم به نظر می رسید که ان ها برای انقراض مقدر شده بودند.باشگاه توسط صاحب ابجو سازی بومی اش John henry pavies اداره می شد.کاپیتان Harry Stafford اسطوره ای بود که تعهد داشتن به باشگاه را زمانی یاد گرفت که سگی را دید،که به Newton Heath تعلق داشت.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
1900-1909

John Henry Davies در ازای مقداری سود از به جریان انداختن Newton Heath تصمیم به سرمایه گذاری در انجا نمود.

این عمل منجر به عوض شدن اسم باشگاه شد و بعد از چندین تغییر که شامل منچستر سنترال و منچستر کلتیک بود،که این اسم ها رد شدند،منچستر یونایتد در اوریل/می 1902 متولد شد.

شخص تاثیر گذار بعدی که به یونایتد امد Ernest Mangnall بود که در سپتامبر 1903 به عنوان منشی منصوب گردید،اما در بسیاری از جاها به عنوان مدیر اول باشگاه شناخته شه بود.جبهه ی او بازیکنان جدیدی از جمله دروازبان Harry Mogar و فوروارد Charlie Sager شامل می شد که قسمت سوم را در بخش دوم در سال 04/1903 و دوباره در سال 05/1904 تمام کردند.

فصل بعدی 06/1905 برای معلوم شدن یکی از بهترین ها در زندگی کوتاه منچستر یونایتد بود.خط حمله ی Dick Duck Worth, Alex Bell و کاپیتان Chrlie Roberts در جهتی مفید بود که به مرحله ی یک چهارم نهایی کاپ FA رسیدند.اما مهم تر از ان این بود که نائب قهرمان در بخش دوم شدند.12 سال بعد از ارجاع داده شدن یونایتد جای خود را در بالا ترین مقام احیا کرد.

برای مشهور شدن Magnall با Billilly Meredith قرداد امضا کرد که از تیم رقیب یعنی Mnchester City بود که ملقب به welsh wizar(افسونگر اهل ولز) شده بود.Meredith در گیر اتهام رشوه گیری در سیتی شده بود و در نتیجه به همراه 17 بازیکن دیگر به حراج گذاشته شده بودند.Mngnall سریع عمل کرد و قبل از شروع شدن حراج امضای Meredith را بدست اورد.

تازه واردین فوتبال وحی امیز اثبات شده بودند.Meredith گل های بی شماری را برای Sandy Turnbull در سال 08/1907 ،زمانی که یونایتد لیگ فوتبال championship (قهرمانی) را بدست اورد،ایجاد کرد.به عنوان قهرمان یونایتد برای نخستین بار در سال 1908 به عنوان حامی خیریه بازی کرد.ان ها به موقع جایزه ای را بردند که لیگ قهرمانان جنوبی QPR را0-4 شکست دادند.که این برد را مدیون و متشکر هت-تریک Jimmy Turnbull همنام Sandy بود.

سومین جایزه ای که به تابلوی افتخارات باشگاه اضافه شد،کاپ FA در پایان دوندگی خیلی زیاد در سال 1909 بود.یونایتد Bristol city 0-1 در فینال شکست داد که مدیون گل Sandy است.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
1910-1919
کلمه های الد ترافورد برای اولین بار در فصل 10/1909 وارد فرهنگ مردم فوتبال شد.زمینی که استادیوم روی ان بنا شده بود،توسط شرکت ابجوسازی ( John henry davis) خریده شده و به به باشگاه اجاره داده شده بود.Davis به تنهایی خرج های باشگاه را پرداخت کرد.در سال 1908 باشگاه تحت نظارت و اداره ی ارشیتکتی به نام Archibald بود. که با رسیدن سال 1910 باشگاه از خانه ی قدیمی اش در Bank street حرکت کرده بود.

اولین ترکیب یونایتد در اولدترافورد در نوزدهم ماه فوریه ی سال 1910 بازی کرد.میزبان جدید 3-4 به اولین بازدید کننده ی خود،لیورپول، باخت.ولی استادیوم در جا دادن 80000 ظرفیت و جمعیت موفق بود.دو روز قبل،جایگاه تماشاچیان در bank street توسط بادهای طوفانی خراب شده بود.بیشتر شواهد نشان میداد که یونایتد احتیاج به یک خانه ی جدید داشت.

در حقیقت یونایتد جایزه لیگ قهرمانان را برای بار دوم در انتهای اولین فصل کامل در اولدترافورد در سال 11/1910 به دست اورد.ان ها در روز فینال به هم فشردند و ساندر لند را 1-5 با دو گل Harold شکست دادند.Halse همچنین شش گل زد که یونایتد swidon twon را 4-8 شکست داد.

سردفتر-مدیر Ernest Mangnall از انفجار انتقادها خسته شد و استعفا داد و به همسایه ی یونایتد،منچستر سیتی پیوست.جست و جو برای جانشین Mangnall به JJ Bentley رئیس لیگ فوتبال ختم شد.تحت راهنمائی های او قرمزها در انتهای فصل 13/1912 رده ی چهارم لیگ قهرمانان را مدعی شدند.

فصل 14/1913 دوره ای از تحول وتغییر بود.عملیات بعدی برای تغییر مدیریت قابل ملاحظه بود.در دسامبر 1914 برای اولین بار نقش های مدیریت و منشی از هم جدا شد.Bentley منشی تمام وقت شد و John Robson برای مواظبت کردن و انتخاب تیم منصوب شد.

تیم Robson سایه ای از تیمی بود که در دهه ی قبلی بسیار عالی بازی کرده بود و از تیم فقط George Stocey,

Billy Meredith, Sandy Turnbull, George Wall از پیروزی کاپ F.A باقی مانده بودند.تعجب اور نبود که باشکاه برای رهایی از انتقال به جای بدتر تقلا می کرد.

قبل از این که یونایتد بتواند برنامه ای برای بهبود اماده کند،طهور جنگ جهانی اول ،فوتبال را به طور محکم در پس ذهن مردم قرار داد.لیگ فوتبال معلق شده بود و باشکاه به بازی کردن در مسابقات منطقه ای متوسل شده بود.

یونایتد در تورنومنت های اصلی و فرعی Landcashire چهار فصل بازی کرد ولی این کمتر از تفریح های موفق بود.بیچارگی ان ها به دلیل این بود که دو نفر از بازیکنان باشگاه مقصر مسابقه شده بودند.Enoch west هم مثل Sandy که به گردان فوتبالیست ها برای کمک به جنگ انگلیسی ها پیوسته بود،در زندگی تحریم شده بود.

متاسفانه Turnbull در زمان نبرد فرانسه در می 1917 کشته شد.او یونایتد را بدون دیگر قهرمانان پیشین قرن،برای بازگشت ان ها به لیگ فوتبال در سال 1919 ترک کرد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
1920-1929
منچستر یونایتد در سی ام اگست 1919 به لیگ فوتبال بازگشت.جنگ جهانی اول باعث 4 سال فاصله شده بود.تیم برای اولین بازی که برگشته بود،شامل چهره های جدید زیادی بود.در حقیقت فقط دو نفر از ان ها در بازی های قبلی یونایتد در اواخر فصل 15/1914 بازی کرده بودند.
Billy Meredith در اولدترافورد ماند،اما به انتهای مشهوریت خود در اولدترافورد رسیده بود.او تنها 19 حضور در یونایتد داشت وقتی یونایتد رده ی دوازدهم را در بخش اول تمام کرده بود.قهرمان جدید زمین Joe Spence فصل را به عنوان بهترین گلزن تیم با 14 گل لیگ تمام کرد.او دوباره به برترین گلزنان در سال 21/1920پیوست، اما این بار با نصف شمارش که یونایتد دوباره تابع رسیدن به پایان در رده ی سیزدهم بود.
مدیر John Robson سپس باشگاه را ترک کرد که John Chapman جایگزین او شد.کسی که به نقش دوتایی سر دفتر/مدیر که قبلا توسط JJ Bentley بر عهده گرفته بود،برگشته بود. زمانی که ان ها به استادیوم جدید در Maine Road حرکت کردند،رئیس جدید Ernest Magnall ادامه به درست کردن عنوان های محلی کرد.
Mggnall همچنین Meredith را برای شهر واگذار کرد و با وجود سال های قبلی او شاید هیچ تطابقی وجود نداشت که یونایتد در اولین فصل بدون او تنزل کرده باشد که فقط 8 بازی از 42 بازی را در سال 22/1921 بردند.وقتی on-fied به رهبری Frank Barson در ترفیع در انتهای سال25/1924 نتیجه گرفت.تیم Chapman در دومین قسمت تا سومین تلاش بازی کردند.یونایتد بعد از دست دادن فقط 8 بازی در رده ی دوم در مقابل Leicester City تمام شد.
بالاترین مقام یونایتد نهمین رده بود که در سال 16/1915 تمام شد.تیم Chapman شروع خوبی را در کاپ FA ادامه داد.ام این موضوع در مسابقه ی نیمه نهایی متوقف شد وقتی که منچستر سیتی تیم را 0-3 در Bramall Lane شکست داد.سپس شانس سیتی ته کشید و ان ها هم در فینال به بولتون باختند وهم جایگاه خود در رده ی اول را از دست دادند.
هواداران یونایتد نمی توانستند از عهده ی خندیدن به سیتی برایند. دو ماه از فصل 27/1296 ان ها مشکلات خودشان را داشتند.وقتی که کاپ FA ،Chapman را با تاثیر فوری به تعلیق در اورد.به دلایلی که هیچ وقت برای عموم اشکار نشد.جناح راست Clarence Hildich به عنوان بازیکن-رئیس جانشین شد در صورتی که باشکاه در جست و جوی جانشینی دائمی تر بود.و \'Lal\' نسبت به انتخاب کردن او بی میل بود و تیم هم زیان می دید.

جانشین دائمی Chapman،Herbert Bamalett،ان فصل دیر رسید.او قبلا برای هواداران یونایتد به عنوان داوری که کاپ FA باشگاه را در یک چهارم نهایی در برابر برنلی در سال 1909 لغو کرده بود،شناخته شده بود.زمانی که تیم ان ها وسط برف و بوران بازی می کرد.Bamlett در زدن سوت فینال بدون امادگی بود بنابراین Charlie این کار را انجام داد و یونایتد به بردن کاپ در ان فصل ادامه داد.
متاسفانه Bamlett تاثیر بیشتری بر موفقیت یونایتد،به عنوان رئیس نداشت.تیم از رده ی اول لغزش کرد. در سال 27/1926 در رده ی پانزدهم و در سال 28/1927 در رده ی هجدهم تمام شد.فقط در سال 29/1928 در رده ی دوازدهم جبران کردند.Joe Spence ادامه به گل زدن کرد اما حتی او هم نتوانست تنزل یکنواخت یونایتد را متوقف کند.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
1939-1930
تنزلی که در دهه ی 20 شروع شده بود،در اغاز دهه ی 30 ادامه پیدا کرد.یونایتد در سال 30/1929 طرفدارانش را از ترس پر کردودر رده ی هفدهم تمام شد.ترس ان ها در فصل بعد صورت خارجی پیدا کرد،وقتی که ان ها بدترین شروع در تاریخ خود را با از دست دادن 12 بازی لیگ،به وجود اودند.دو جین شکست شامل شکست های پی در پی در اولدترافورد،0-6 توسط هودرز فیلد تاور و سپس 4-7 توسط نیوکاسل سیتی بود.

یونایتد در نهایت 27 بازی از 42 بازی لیگ را در سال 31/1930از دست داد و 115 گل را واگذار کرد.تنزل ان ها به رئیس هربرت باملتی اجازه داد که بر کنار شود.صبوری هواداران به سختی احساس شد و خیلی از ان ها وقت را تلف نکردند-فقط 3507 نفر برای بازی اول د فصل بعدی بر گشتند.وقتی فصل شروع شد،شرایط بدتر شد و وقتی دسامبر رسید هیچ پولی برای دستمزد بازیکنان وجود نداشت.ور شکستگی تهدیدی واقعی بود.

نجات دهنده ی باشگاه جیمز گیبسون , کارخانه داری با لباس ارتش بود.او 30000پوند برای پرداخت به بازیکنان و برگرداندن باشگاه به حالت عادی سرمایه گذاری کرد.او رئیس جدید، اسکات دونکان، را معین کرد.کسی که برای خرج کردن پول داده شده بود،اما او بیشتر پول را خرج نکرد.

تنزل ترسناک تحت نظر دونکان در 35/1934 یونایتد را برای اولین بار در تاریخ باشگاه به مرز تنزل در قسمت سوم برد .فقط در روز اخر فصل بازمانده ای به دست اورده شد،وقتی که ان ها 0-2 توسط گل های تام منلی و جک کیپ بردند تا حریف خود را به جای خود پایین بفرستند.همان هفته منچستر سیتی کاپ FA را توسط مردی که مت بازبی در طرف ان ها نامیده شده بود،برد.

یونایتد در فصل 35/1934 در رده ی پنجم تمام شد و در 36/1935 اولین ظرف نقره ی خود در دهه را مطالبه کرد.در طول 19 بازی اخیر در عملیات،شکست نخوردند.ان ها رده ی دوم قهرمانی را با برد 2-3 از بوری در لین گیگ با گل های مانلی و جورج ماچ ،به دست اوردند.
اواخر فصل ان ها در رده ی دوم شکل گرفت.یونایتد به بهتر بازی کردن در بازگشتش مکلف بود،اما وقتی کریسمس رسید ان ها فقط 4 بازی را برده بودند که شامل 1 بازی در خود روز کریسمس بود!فقط 10 برد در کل فصل معنی تنزل می داد.دوباره با سیتی به عنوان قهرمان فصل سخت مقابله کردند.تیم یونایتد تنزل کرده شامل والتر وینترباتوم بود،کسی که بعد از ریاست انگلیس برای 16سال، صاحب عنوان می شد.

معلق بودن ادامه پیدا کرد به طوی که یونایتد دوباره در فصل بعدی 38/1937 ترقی پیدا کرد و در مقابل استون ویلا نائب قهرمان شد.اسکات دوکان فقط توانست مقداری افتخار را ادعا کند به طوری که در نوامبر 1937 باشگاه را ترک کرد و رئیس Lpswich Town شد.والتر کریکمر به عنوان رئیس سرپرست یونایتد دوباره به سهولت شکست را به دست اود.

مهم ترین رویداد فصل دوکان و کریکمر کشف جان کری بود.کسی که بعدا به عنوان یکی از بهترین دفاع های پوششی تاریخ فوتبال شناخته شد.32 بازی انجام داد و 6 گل زد.کری به یونایتد کمک کرد تا بیدار ماند و در رده ی چهاردهم تمام شد.در حالی که سیتی نوبت خود برای تنزل را گرفته بود!زمانی برای خیره ماندن نبود،اما جنگ فوتبال را دوباره برای چندین سال در حاشیه قرار داد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
1940-1949
وقوع جنگ جهانی دوم باعث شد که فوتبال از ذهن مردم بین سال های 1935 تا 1946 بیرون رود اما حتی در شرایطی که لیگ فوتبال برگزار نمیشد اولدترافورد کانون توجهات بود در تاریخ 11 مارس 1941 طی حمله هوایی آلمان ها استادیوم بمباران شد در این حمله قسمت اصلی رختکن و اتاق ها ودفاتر ویران شد این یک ضربه ویرانگر بود اما در عرض چند سال دوباره امیدواری در کنار زمین قدیمی معروف به چشم میخورد این با مردی به نام مت بازبی آمد که مهمترین چهره در تاریخ منچستر یونایتد است او بازیکن سابق لیورپول و منچستر سیتی بود که در هنگ نهم لیورپول خدمت میکرد بازبی در سال 1945 به یونایتد پیوست و در ابتدا یک قرارداد 5 ساله امضا کرد اما می دانیم که او تا 25 سال بعد مدیریت یونایتد رو بر عهده داشت

بازبی هیچ گاه وقت خود را تلف نمیکرد او موقعیت چندتا از بازیکنان کلیدی رو تغییر داد همچنین جیمی دلانی استن پیرسون جک راولی چارلی میتن و جانی موریس پنج مهاجم معروفی بودند که او گرد هم آورد و به فوتبال معرفی کرد شاید این مهمترین قراردادی باشد که مت بازبی امضا کرد در طول دوران جنگ بازبی با جیمی مورفی ملاقات کرد و اورا به عنوان کمک اول خود انتخاب کرد همکاری این دو باهم باعث این شد که یونایتد به یکی از قدرت های اصلی در فوتبال جهان تبدیل شود

اولین قدم بازبی و مورفی ساختن یک تیم بود که بتواند افتخارات داخلی رو کسب کند آنها تقریبا در اولین تلاش خود موفق شدند که در اولین دوره لیگ پس از جنگ مقام دوم رو پس از لیورپول در فصل 1964/47 به دست بیاورند پس از 36 سال این بهترین افتخار یونایتدها بود در همان سال نیز تیم رزروها نیز توانستند به عنوان قهرمانی در لیگ خود برسند

باربی توانست با ترکیب بازیکنان جوان سال بعد عنوان قهرمانی جام حذفی رو در سال 1948 به دست بیاورد یونایتد اخرین بار 39 سال پیش در سال 1909 موفق به کسب این عنوان شده بود عنوان قهرمانی جام حذفی نیز اولین افتخار بزرگ یونایتدها پس از قهرمانی در لیگ در سال 1911 بود تسخیر عناوین قهرمانی به اولین هدف مردان بازبی تبدیل شده بود
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
1950-1959
طرح بزرگ اسکاتلندی استفاده از جوانان در ترکیب تیم بود و او در در اواخر دهه 1940 شروع به جذب بازیکنان جدید کرد یونایتد اولین قهرمانی خود در لیگ را پس از سال 1911 در فصل 1951/52 به دست اورد

با اینکه تمام استعداده ای جوان در یونایتد پرورش نیافته بودند با این حال مربی یونایتدها به همان اندازه خوشحال بود و با ورود به بازار نقل وانتقالات خریدهای بزرگی مانند تامی تیلور و درواز ه بان هری گرگ کرد یکی دیگر از مردان جوانی که برای باشگاه وکشور سرآمد بود دانکن ادواردز نام دارد او چنان قدرتمند با استعداد و دارای بلوغ فکری بود که مت بازبی او را در تیم اول نگه داشت در یک بازی که در تاریخ 1 فوریه سال 1958 یونایتد مقابل آرسنال انجام داد موفق شد در حضور 63578 نفر در ورزشگاه هایبوری آرسنال را با 9 گلی که ادواردز تیلور بابی چارلتون و دنیس ویولت به ثمر رساند شکست دهد

متاسفانه شاید این بزرگترین بازی بود که شاگردان بازبی در انگلیس انجام دادند آنها برای بازی برگشت در رقابت های اروپایی مقابل ستاره سرخ بلگراد قرار گرفتند و این بار هم در مجموع 5-4 پیروز شدند اما در راه خانه جشن پیروزی انها توسط آن ترازدی غمناک قطع شد

هواپیمای انها پس از سوختگیری در مونیخ در 6 فوریه 1958 سقوط کرد و منجر به کشته شدن 22 نفر از جمله هفت بازیکن یونایتد (Byrne, Colman, Jones, Pegg, Taylor, Geoff Bent and Liam Whelan.) شد دانکن ادواردر نیز پس از 15 روز که در بیمازستانی در آلمان بستری بود به خاطر جراحات زیاد فوت کرد این باشگاه شهر منچستر و باری های انگلسی وارد یک دوره طولانی عزاداری شد این غیر ممکن به نظر می رسید که منچستری ها بتواند پس از این حادثه هولناک دوباره بهبودی خود را به دست بیاورند

اما بازبی از این حادثه جان سالم به در برد و توسط پزشکان بهبود یافت تیم توسط جیمی مورفی بازسازی شد و در سال 1958 به فینال جام حدفی رسید اما در ومبلی مغلوب بولتون شدند
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
1960-1969
پس از ساخت یکی از بزرگترین تیم های دیده شده در انگلستان پس از حادثه مونیخ مت بازبی در سال 1960 دوباره به نقطه اول بازگشت و فوتبال نیز برخی از بزرگترین بازیکنان دوران رو از دست داد اما هنگامی که مربی بزرگ از از جراحاتی که در اون حادثه به اون وارد شده بود رهایی پیدا کرد او دوباره اماده بود تا یک تیم بزرگ را تشکیل دهد

دنیس ویولت (Viollet) یکی از نامهای برجسته در سال 1959/60 در این تیم بود بازمانده حادثه مونیخ جک راولی با به ثمر رساندن 32 گل در یک فصل رکورد زد این تیم با به ثمر رساندن 102 گل در مجموع با 80 امتیاز در مکان هفتم قرار گرفتند

ویولت (Viollet) تنها بازمانده مونیخ نبود که از بزرگترین دوران حرفه ای اولدترافورد لدت ببرد برخی دیگر مانند بیل فولکز و بابی چارلتون نیز از طریق رده های سنی جوانان موفق به شکستن رکوردهای گلزنی برای باشگاه وکشور شدند این در حالی بود که دنیس لاو نیز با مبلغ 115 هزار پوند از تورینو به به منچستر آمد و رکوردی در بازار نقل وانتقالات زد

یونایتد در شروع دهه فرم نامنظمی داشت این در حای بود که بازیکنان جدید در حال هماهنگی با تیم بودند پس از آن در فینال سال 1962/63 در ومبلی انها توانستند تیم لستر رو 3-1 با دو گل دیود هرد((David Herd و لاو شکست دهند
فصل بعد یونایتد فقط با اختلاف 4 امتیاز پس از لیورپول در رتبه دوم قرار گرفت و نتوانست عنوان قهرمانی لیگ رو به دست بیاورد در فصل 1962/63 بود که یونایتد با جورج بست قرارداد امضائ کرد مهارت باورنکردنی سرعت و کنترل بی نظیر او باعث شد که او به اولین سوپر استار بزرگ فوتبال تبدیل شود

در سال 1964/65 نمایش خیره کننده سه بازیکن معروف یونایتد بست چارلتون ولاو باعث شد که یونایتد قهرمانی لیگ رو با تفاضل گل بهتر نسبت به لیدز به دست بیاورد و به نیمه نهایی مسابقات اروپا و جام حذفی برسد گل زنی های لاو باعث شد که او به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شود به نظر می رسید که انها بتوانند در دو جام دیگر نیز به عنوان قهرمانی برسند اما در همان مرحله نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفتند

در فصل 1966/67 یونایتد دوباره قهرمان لیگ شد و حضور دوباره او در رقابت های اروپای بار دیگر تضمین شد این بار یونایتد تمام راه برای قهرمانی رو طی کرد و توانست با شکست بنفیکا در فینال ومبلی درست پس از 10 سال پس از اینکه بازبی تیم رویایی خود را از دست داده بود به قرمانی در اروپا برسد بلافاصله پس از این موفقیت لقب شوالیه به مت بازبی اهدا شد

فصل بعد انها موفق نشدند که عنوان قهرمانی رو به دست بیاورند انها همچنین در جام باشگاههای جهان 2-1 از استودیانتس شکست خورد باسبی در پایان فصل 68/69 بازنشسته شد سپس ویلف مک گوینس (Wilf McGuinness) جاینشین او شد ولی هنوز یک سال نشده بود که مالک یونایتد به باسبی پیشنهادی مبنی بر جانشینی مک گوینس تا آخر فصل داد
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
1980-1989
یونایتد شروع بدی در سال 1980 داشت و از جام حذفی حذف شد اما با این حال داو سکستون(Dave Sexton) تیم خود را دوباره آماده کرد و 10 بازی اخر لیگ رو با یروزی به پایان رساند اما با این حال با دو امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در رده دوم قرار گرفت

در پایان فصل 1980/81 یونایتد با اینکه هفت بازی پایانی خود درلیگ رو با پیروزی پشت سر گذاشت وقمی بهتر از هشتمی در لیگ به دست نیاورد در اینجا بود که هیئت مدیره باشگاه دیگر نتوانستند داو سکستون(Dave Sexton) را تحمل کنند و او را پس از چهار فصل در 30 آوریل 1981 اخراج کردند و ران اتکینسون((Ron Atkinson رو جایگزین وی کردند و مایک براون(Mick (Brown رو نیز به عناون دستیارو اریک هرسون (Eric Harrison )رو نیز به عنوان مربی تیم رزروها انتخاب کردند او شروع به جذب بازیکنان در بازار نقل و انتقالات کرد که هواداران واقعا هیجان زده شدند او رکوردی در بازار نقل وانتقالات زد و برایان رابسون رو با مبلغ 1.5 میلیون از تیم وست برومویچ به خدمت گرفت و پس از آن نیز با یک سوم این مبلغ رمی موسیز((Remi Moses رو نیز به جمع یونایتدی ها اضافه کرد

یونایتد باز هم در این سال ها پشت سر لیورپول حرکت میکرد و لیورپول توانست در سال های 1982 1983 و 1984 3 بار پیاپی قهرمانی رو به دست بیاورد ویونایتد مقامی بهتر از سومی یا چهارمی کسب نمیکرد اتکینسون ویارانش توانستند در فصل 1983/84 لیورپول رو در جام حذفی در دو بازی شکست بدند و قهرمانی رو در ومبلی جشن بگیرند

در سال 1985 یونایتد فقط توانست اورتون رو در فینال جام حذفی با نتیجه 1-0 شکست بده و قهرمان بشه وتقریبا هیچ موفقیت دیگری به دست نیاورد قبل از این اخراج کوین موران رخ داده بود و اینکه او در سال 1980 با سیستم دفاعی پیشرفته خودش با پل مک گراث خیلی به تیم کمک کرده بود. بعد نوبت به اتکینسون رسید که 3 بار جام حذفی رو دریافت کرد اما اون هم به دلیل اینکه نتونست در راه کسب لیگ انگلستان، لیورپول رو شکست بده با اینکه در ده بازی اول فصل 1985/86 هم پیروز شد با این حال اخراج شد و پس از آن در آخرین انتخاب خود مسئولان تیم الکس فرگوسن رو که در اسکاتلند روزگار خوبی رو سپری میکرد به خدمت گرفتند فرگی نیز در ابتدا نتوانست عناوین خوب برای یونایتد کسب کند ودر فصل 1986/87 مقام یازدهم رو کسب کرد و در فصل 1987/88 یونایتد دوباره توانست با پیروزی در مسابقات پایانی لیگ مقام دومی رو پس از لیورپول به دست بیاورد
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
1990-1999
در سال 1990 یک بار دیگر فرگی پشت سر لیورپول در مقام دوم قرار گرفت ولیورپول قهرمان لیگ شد به نظر میرسد که قهرمانی در جام حذفی مقابل کریستال پالاس الکس فرگوسن رو از اخراج نجات داد و او توانست جایگاه خود را حفظ کند

اولین و مهمتری اتفاق در سال 1990 قهرمانی در جام حذفی بود که باعث شد یوناتد پس از 5 سال غیبت به رقابت های اروپایی بازگردد و آنها موفق شدند تا فینال جام برندگان اروپا برسند و توانستند در روتردام بارسلونا رو با دو گل مارک هیوز شکست بدند تا پس از 23 سال در ماه مه 1991 بتوانند دوباره پیروزی در اروپا رو جشن بگیرند صبر وتحمل برای قهرمانی در لیگ زیاد طول نکشید و پس از خریداری اریک کانتونا از لیدز در سال 1992 او توانست نه گل برای یونایتد به ثمر برساند و کمک زیادی به قهرمانی یونایتدها در همان فصل پس از 26 سال کرد در فصل 1993/94 توانست در یک دوره تاریخی لیگ و جام حذفی رو با هم کسب کند کانتونا پیراهن شماره 7 یونایتد رو که قبلا بر تن افسانه منچستر برایان رابسون بود را برتن میکرد پیراهن شماره یک نیز بر تن پیتر اشمایکل بود که بدون شک بهترین دروازه بانی هست که دراولدترافورد دیده شده است

کانتونا در ژانویه 1995 هشت ماه به خاطر برخوردی که با هوادار کریستال پالاس کرد محروم شد با این حال یونایتد سعی کرد که از دو عنوان خود دفاع کند اما پس از شکست از بلکبرن قهرمانی لیگ رو از دست داد و در جام حذفی نیز با یک گل مغلوب اورتون شد کاپیتان یونایتدها استیو بروس در این بازی به شدت مصدوم شد وحتی فینال سال بعد جام خذفی رو از دست داد در بازی که یونایتد مقابل لیورپول انجام داد کانتونا توانست در دقیق 86 با یک شوت زیبا دروازه لیورپول را باز کند کاپیتان فرانسوی در طول فصل الهام بخش بازیکنان جوان وبا استعدادی همچون گری نویل و دیود بکهام بود
در ماه مه سال 1997 کانتونا به باشگاه کمک کرد تا چهارمین عناون قهرمانی در لیگ رو به دست بیاورد و پس از آن در همان ماه کانتونا از فوتبال خداحافظی کرد و شوک بزرگی به همه وارد کرد و در سال بعد یونایتد هیچ جامی به دست نیاورد و آرستال هر دو جام رو به دست اورد آسیب دیدگی بازیکنان کلیدی همچون رایان گیگز و روی کین تا حدودی باعث این افت یونایتد شد
تاثیری که رایان گیگز بروی نتایج میگذاشت وقتی بیشتر آشکار شد که در نیمه نهایی 1989/99 مقابل آرسنال با زدن زیباترین گل دهه توانست یونایتد رو پیروز میدان کند و پس از ان یونایتد در فینال نیز با دوگل پل اسکولز و شرینگهام توانست نیوکاسل رو شکست بده وقهرمان جام حذفی شد و درست شش روز بعد نیز قهرمانی لیگ نیز با گلی که اندی کول مقابل تاتنهام زد مسجل شد پس از حماسه نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس یونایتدها اماده رقایت نهایی در بارسلونا مقابل بایرن مونیخ شدند

یونایتد تلاش میکرد که در این بازی برای اولین بار پس از سال 1968 قهرمانی در اروپا رو به دست بیاورد در ابتدا بایرن توسط ماریو باسلر از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید اما پس از ان یکی از خیره کننده ترین برگشت ها در تاریخ ورزش رخ داد و شرینگهام توانست در دقایق پایانی بازی رو به تساوی بکشد و لحظه ی بعد نیز همکاری وی با سولشر که به عنوان بازیکن جایگزین وارد شده بود باعث شد که گل دوم یونایتدها هم به ثمر برسد و انها توانست با نتیجه 2-1 بایرن رو شکست بدند و قهرمان اروپا بشوند الکس فرگوسن پس از ان از سوی هواداران خود در سرتاسر جهان حمایت شد تا اینکه لقب شوالیه به وی اهدا شد مردان سرالکس بعدا در جام باشگاههای جهان نیز شرکت کردند وتوانستند با تک گل کین مقابل پالمیراس برزیل به پیروزی برسند و به عنوان قهرمان جهان نیز شناخته شدند بزرگترین باشگاه جهان حالا به بهترین باشگاه جهان نیز تبدیل شده بود
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 1 از 82:  1  2  3  4  5  ...  79  80  81  82  پسین » 
ورزش
ورزش

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA