انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 9 از 108:  « پیشین  1  ...  8  9  10  ...  107  108  پسین »

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس


مرد

 
تحول بزرگ بعد از بازی با فولاد

سرمربی پرسپولیس قصد دارد بعد از برگزاری بازی مقابل فولاد خوزستان با برخی بازیکنان تیمش قطع همکاری کند.
عملکرد دور از انتظار و ناامید کننده برخی بازیکنان پرسپولیس بالاخره کاسه صبر مصطفی دنیزلی را لبریز کرد تا به شکل جدی به دنبال غربالگری تیمش برای بازی های آسیایی باشد.
همانطور که قبل از بازی با راه آهن نوشتیم میثاق معمارزاده یکی از نفراتی بود که در لیست سیاه دنیزلی قرار گرفت و اگر مصدومیت هوشیار در بازی روز گذشته نبود، به احتمال فراوان معمارزاده تا پایان فصل هرگز در چهارچوب دروازه تیمش قرار نمی گرفت.اما شکست 4-3 سرخپوشان در بازی عصر سه شنبه کاسه صبر افندی را لبریز کرد، سرمربی سرخپوشان در حال خروج از زمین خطاب به مترجمش گفت: «هر توپی روی دروازه آوردند رفت توی گل»عصبانیت دنیزلی از عملکرد مدافعین تیمش بود. در واقع هر چه هافبک های تهاجمی و مهاجمین پرسپولیس کاشته اند از سوی خط دفاع و دروازه سرخپوشان بر باد رفته تا این تیم در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ در رتبه عجیب پانزدهم قرار بگیرد.از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد مصطفی دنیزلی همانطور که در کنفرانس خبری بازی دیروز تلویحا اعلام کرده بود، قصد دارد بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان ترکیب تیمش را غربالگری کند ، از همین رو چند بازیکن این تیم پس از برگزاری آخرین هفته بازی های لیگ برتر به تعطیلات پایان فصل می روند و در 2 بازی آسیایی سرخپوشان حضور نخواهند داشت.



ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . .
ﻭﻟﯽ ...
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . . .
     
  ویرایش شده توسط: roohiiii   
مرد

 
بی‌احترامی شبکه سه به مخاطبان

اولین وظیفه رسانه‌ به ویژه رسانه ملی، احترام به مخاطب است. اتفاقی که امروز حداقل در برنامه فوتبال برتر و در هنگام پخش بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان دیده نشد. در حالی که سازمان لیگ بدون اطلاع رسانی قبلی دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان را نیم‌ساعت زودتر برگزار کرد شبکه سه نیز دقایق ابتدایی این دیدار را پخش نکرد. این در حالی که برنامه فوتبال برتر، برنامه خود را شروع کرده بود اما خبری از پخش مسابقه نبود و از دقیقه ۱۹ و به گفته مجری برنامه “کم کم” سراغ پخش بازی رفتند.

این تمام ماجرا نبود و بین دو نیمه پیمان یوسفی مجری برنامه با خنده گفت: ” اگر سرمان برود، تبلیغات‌مان نمی‌رود! اشکالی ندارد ما هم چند دقیقه از وقت فوتبال را می‌گیریم و نظر کارشناس برنامه را در مورد بازی نیمه اول پرسپولیس جویا می‌شویم!”

در نهایت نیمه دوم بازی فولاد و پرسپولیس از دقیقه ۵۰ پخش شد تا برنامه فوتبال برتر در این ۱۰ دقیقه اضافه که از وقت فوتبال گرفته بودند بخش دیگری از تبلیغات‌شان را به بهانه تحلیل مسابقه پخش کنند و درآمد بیشتری داشته باشند. گویی آنچه در این میان مهم نیست احترام به مخاطب و بیننده است


ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . .
ﻭﻟﯽ ...
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . . .
     
  
مرد

 
رويانيان: پرسپوليس چوب سالهاي قبل را خورد

سرخپوشان پايتخت فصل سخت و البته تلخي را پشت سر گذاشتند. قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول و رقم خوردن بدترين نتيجه اين تيم در تاريخ رقابتهاي ليگ برتر هواداران اين تيم را بيش از هميشه سرخورده کرد.

محمد رويانيان در همين رابطه اظهار کرد: پرسپوليس از ابتداي فصل ضربات زيادي خورد و تيم در شرايط بسيار بدي بسته شد. از طرفي در نيم فصل دوم و به دليل اين که بازيکناني که به تيم ما آمدند به دور از هر گونه دلالي و واسطه جذب شدند، هجمههايي عليه پرسپوليس صورت گرفت و وضعيت به گونهاي شد که تيمي که از نظر مالي و امکانات هيچ کمبودي نداشت، دچار روندي نزولي شد و به ناگهان نتايج ضعيفي گرفت.

وي افزود: من اين مسايل را به صورت ريشهاي بررسي کردهام و 12 دليل را براي مشکلات پرسپوليس پيدا کردم که به زودي آنها را اعلام خواهم کرد. خيليها به دنبال اين بودند که پرسپوليس سقوط کند، اما خدا جلوي اين سقوط را گرفت.

رويانيان با اشاره به اين که از سالهاي پيش ساختار غلطي در باشگاه پرسپوليس شکل گرفته، گفت: در سالهاي گذشته مشکلات پرسپوليس روي هم تلنبار شده و طوري شده که باشگاه در اين فصل ساختار مناسبي نداشت. پرسپوليس امسال چوب سالهاي قبل را ميخورد و حالا زخم کهنه اين باشگاه باز شده است. با اين حال من اين را فرصتي براي خودم ميدانم که پرسپوليس را به جايگاه واقعياش برسانم و همه تلاش ما اين است که با يک برنامه ريزي درست، يک پرسپوليس واقعي و يک باشگاه قدرتمند را به معناي واقعي بسازيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين درباره برنامههايي که در سفر به چين پيگيري کرد، گفت: زماني که ماموريت دولتي من در حوزه حمل و نقل در اين کشور تمام شد از فرصت استفاده کردم و به داليان رفتم و در آنجا با وينگادا ديدار کردم.

وي ادامه داد: مذاکرات مثبتي با وينگادا داشتم و قرار شد که وينگادا به فيفا اعلام کند که ديگر شکايتي از باشگاه پرسپوليس ندارد و بقيه ماجرا را با خود ما پيگيري خواهد کرد.

رويانيان افزود: همچنين با نايب رييس فدراسيون فوتبال چين ديدار کردم که قرار شد تيم زير 19 سال پرسپوليس در يک تورنمنت جهاني در چين شرکت کند. ضمن اين که با او درباره توسعه تجارت در فوتبال بحث کرديم. پس از آن با يکي از شرکتهاي بزرگ سازنده ورزشگاه در دنيا مذاکره کرديم. پيشنهادي به آنها داديم و قرار شد به اين پيشنهاد پاسخ بدهند.

محمد رويانيان درباره خبر پيشنهاد يک ميليون دلاري پرسپوليس به يک بازيکن الجزايري گفت: ما به دنبال بازيکنان خارجي خوب هستيم و مطمئنا بازيکن خارجي خوب قيمتش هم زياد است. فعلا بيش از 20 بازيکن خارجي انتخاب شدهاند و ما در حال بررسي شرايط آنها هستيم که "حاج عيسي" هم يکي از آنها است. باشگاه رزومه او را بررسي کرده، اما هنوز به طور رسمي پيشنهادي به او نداده است. باشگاه کار خود را براي جذب بازيکن در فصل جديد از امروز آغاز ميکند.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در ادامه در رابطه با حکم کميته انضباطي فدراسيون در خصوص تيم فوتسال پرسپوليس، اظهار کرد: من نميتوانم در مسائل حقوقي کميته انضباطي نظر دهم. مسئوليت اين حکم هم با خودشان است و به من ربطي ندارد.

وي افزود: اينکه فوتسال ما مشکل داشت را خودمان اعلام کرديم و قبل از اينکه کميته انضباطي بگويد، خودم صراحتا باور، اعتقاد و يافته هايم را گفتم. الآن هم که کميته انضباطي اعلام کرده تباني نشده، من به حرفم پايبندم و روي صورت گرفتن تباني تاکيد دارم. اما حالا آقايان به چه شکل حکم مي دهند، هيچ تغييري در نظرم ايجاد نمي کند.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: من صحبت هايي را با حسن زاده انجام دادم و چيزهايي را با او در ميان گذاشتم. وي نيز درخواست کرد تا مدارکم را به آن ها بدهم اما من اين کار را به مصلحت نديدم و هيچ گاه هم نگفتم که با کميته انضباطي همکاري مي کنم.

محمد رويانيان در ادامه از واگذاري امتياز تيم فوتسال پرسپوليس خبر داد و گفت: براي فوتسال پرسپوليس چند مشتري هست که به باشگاه تقاضا دادهاند. ما اين موارد را در باشگاه بررسي ميکنيم و هدفمان هم واگذاري امتياز اين تيم است. همچنين يکي از شرايطمان در واگذاري فوتسال اين است که اين تيم با همان نام پرسپوليس فعاليت کند. همچنين چند شرط ديگر هم داريم که در حال بررسي شرايط متقاضيان هستيم.


ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . .
ﻭﻟﯽ ...
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . . .
     
  
مرد

 
14گل به خودي و 10هت تريک در ليگ يازدهم

14 گل به خودي در ليگ يازدهم ثبت شد که دو گل را خارجي ها وارد دروازه خودي کردند. سيامک کوروشي مدافع نفت تهران در دو بازي مقابل ذوب آهن و پرسپوليس گل به خودي زد که هر دو بازي را نفت باخت.

2 گل: سيامک کوروشي(نفت تهران مقابل ذوب آهن و پرسپوليس)


1 گل: حسين کاظمي( راه آهن مقابل ذوب آهن) اميرحسين صادقي(تراکتورسازي مقابل صبا) علي لطيفي( سايپا مقابل مس کرمان) اکبر ايماني(سپاهان مقابل مس کرمان) احمد آل نعمه (تراکتورسازي مقابل سپاهان) لک چيرا( شاهين بوشهر مقابل نفت تهران) علي خانکي(مس سرچشمه مقابل فولاد) حسن اشجاري(سپاهان مقابل صباي قم) مجيد ايوبي( سايپا مقابل سپاهان) جلال کاملي مفرد( فولاد مقابل سايپا) دراگان زارکويچ(شهرداري مقابل ذوب آهن) محمدعلي غرزول( راه آهن مقابل شاهين بوشهر)

جواد کاظميان در هفته پنجم مقابل نفت آبادان اولين هت تريک را ثبت کرد و ايمون زايد در هفته سي و سوم مقابل راه آهن آخرين هت تريک فصل را ثبت کرد.
فهرست هت تريک هاي اين فصل بدين ترتيب بود:

جواد کاظميان(پرسپوليس) مقابل نفت آبادان: هفته 5
جلال رافخايي(ملوان) مقابل ذوب آهن: هفته 5
ايمان موسوي(نفت تهران) مقابل ملوان: هفته 8

مجتبي جباري(استقلال) مقابل شاهين بوشهر: هفته 14

رضا نوروزي(فولاد) مقابل نفت تهران: هفته 20
فونيکه سي(نفت آبادان) مقابل پرسپوليس: هفته 22

ايمون زايد(پرسپوليس) مقابل استقلال: هفته 24
کريم انصاري فرد(سايپا) مقابل سپاسي: هفته 27

برونو سزار(سپاهان) مقابل راه آهن: هفته 28

بهادر عبدي(راه آهن) مقابل پرسپوليس: هفته 33

ايمون زايد(پرسپوليس) مقابل راه آهن: هفته 33


ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . .
ﻭﻟﯽ ...
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . . .
     
  
مرد

 
رویانیان : به غیر از حاج عیسی ۲۰ بازیکن خارجی دیگر را در نظر گرفتیم

سرخپوشان پایتخت فصل سخت و البته تلخی را پشت سر گذاشتند. قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول و رقم خوردن بدترین نتیجه این تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر هواداران این تیم را بیش از همیشه سرخورده کرد. هرچند پرسپولیسی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت بهتری داشته و شانس زیادی برای صعود از گروه دارند، اما شکست‌های متوالی این تیم در لیگ و رتبه آنها در پایان فصل چیزی است که از ذهن تاریخ پاک نمی‌شود.
محمد رویانیان در همین رابطه اظهار کرد: «پرسپولیس از ابتدای فصل ضربات زیادی خورد و تیم در شرایط بسیار بدی بسته شد. از طرفی در نیم فصل دوم و به دلیل این که بازیکنانی که به تیم ما آمدند به دور از هر گونه دلالی و واسطه جذب شدند، هجمه‌هایی علیه پرسپولیس صورت گرفت و وضعیت به گونه‌ای شد که تیمی که از نظر مالی و امکانات هیچ کمبودی نداشت، دچار روندی نزولی شد و به ناگهان نتایج ضعیفی گرفت.

وی افزود: «من این مسایل را به صورت ریشه‌ای بررسی کرده‌ام و ۱۲ دلیل را برای مشکلات پرسپولیس پیدا کردم که به زودی آن‌ها را اعلام خواهم کرد. خیلی‌ها به دنبال این بودند که پرسپولیس سقوط کند، اما خدا جلوی این سقوط را گرفت.»
رویانیان با اشاره به این که از سال‌های پیش ساختار غلطی در باشگاه پرسپولیس شکل گرفته، گفت: «در سال‌های گذشته مشکلات پرسپولیس روی هم تلنبار شده و طوری شده که باشگاه در این فصل ساختار مناسبی نداشت. پرسپولیس امسال چوب سال‌های قبل را می‌خورد و حالا زخم کهنه این باشگاه باز شده است. با این حال من این را فرصتی برای خودم می‌دانم که پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش برسانم و همه تلاش ما این است که با یک برنامه ریزی درست، یک پرسپولیس واقعی و یک باشگاه قدرتمند را به معنای واقعی بسازیم.»
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره برنامه‌هایی که در سفر به چین پیگیری کرد، گفت: «زمانی که ماموریت دولتی من در حوزه حمل و نقل در این کشور تمام شد از فرصت استفاده کردم و به دالیان رفتم و در آنجا با وینگادا دیدار کردم.»
وی ادامه داد: «مذاکرات مثبتی با وینگادا داشتم و قرار شد که وینگادا به فیفا اعلام کند که دیگر شکایتی از باشگاه پرسپولیس ندارد و بقیه ماجرا را با خود ما پیگیری خواهد کرد.»
رویانیان افزود: «همچنین با نایب رییس فدراسیون فوتبال چین دیدار کردم که قرار شد تیم زیر ۱۹ سال پرسپولیس در یک تورنمنت جهانی در چین شرکت کند. ضمن این که با او درباره توسعه تجارت در فوتبال بحث کردیم. پس از آن با یکی از شرکت‌های بزرگ سازنده ورزشگاه در دنیا مذاکره کردیم. پیشنهادی به آنها دادیم و قرار شد به این پیشنهاد پاسخ بدهند.»
محمد رویانیان درباره خبر پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس به یک بازیکن الجزایری گفت: «ما به دنبال بازیکنان خارجی خوب هستیم و مطمئنا بازیکن خارجی خوب قیمتش هم زیاد است. فعلا بیش از ۲۰ بازیکن خارجی انتخاب شده‌اند و ما در حال بررسی شرایط آن‌ها هستیم که “حاج عیسی” هم یکی از آن‌ها است. باشگاه رزومه او را بررسی کرده، اما هنوز به طور رسمی پیشنهادی به او نداده است. باشگاه کار خود را برای جذب بازیکن در فصل جدید از امروز آغاز می‌کند.»
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با حکم کمیته انضباطی فدراسیون در خصوص تیم فوتسال پرسپولیس، اظهار کرد: «من نمی‌توانم در مسائل حقوقی کمیته انضباطی نظر دهم. مسئولیت این حکم هم با خودشان است و به من ربطی ندارد.»
وی افزود: «اینکه فوتسال ما مشکل داشت را خودمان اعلام کردیم و قبل از اینکه کمیته انضباطی بگوید، خودم صراحتا باور، اعتقاد و یافته هایم را گفتم. الآن هم که کمیته انضباطی اعلام کرده تبانی نشده، من به حرفم پایبندم و روی صورت گرفتن تبانی تاکید دارم. اما حالا آقایان به چه شکل حکم می دهند، هیچ تغییری در نظرم ایجاد نمی کند.»
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: «من صحبت هایی را با حسن زاده انجام دادم و چیزهایی را با او در میان گذاشتم. وی نیز درخواست کرد تا مدارکم را به آن ها بدهم اما من این کار را به مصلحت ندیدم و هیچ گاه هم نگفتم که با کمیته انضباطی همکاری می کنم.»
محمد رویانیان در ادامه از واگذاری امتیاز تیم فوتسال پرسپولیس خبر داد و گفت: «برای فوتسال پرسپولیس چند مشتری هست که به باشگاه تقاضا داده‌اند. ما این موارد را در باشگاه بررسی می‌‌کنیم و هدفمان هم واگذاری امتیاز این تیم است. همچنین یکی از شرایطمان در واگذاری فوتسال این است که این تیم با همان نام پرسپولیس فعالیت کند. همچنین چند شرط دیگر هم داریم که در حال بررسی شرایط متقاضیان هستیم.


ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . .
ﻭﻟﯽ ...
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . . .
     
  
مرد

 
دنیزلی : بعضی وقت‌ها سلامتی مهمتر از بازی‌هاست

مصطفی دنیزلی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران درباره اینکه شایعه شده بود قهر کرده، گفت: مشکلی بین من و پرسپولیس پیش نیامده که اینقدر شلوغ می‌کنید. چرا باید از پرسپولیس قهر کنم و چرا باید با پرسپولیسی‌ها مشکل داشته باشم؟ منظور شما را از این حرف‌ها متوجه نمی‌شوم.

وی افزود:‌ من بالای سر پرسپولیس هستم و خواهم بود و مطمئن باشید بهترین عملکردم را به معرض نمایش می‌گذارم. برخی اوقات سفرهای ناخواسته برای یک نفر پیش می‌آید که این دفعه این اتفاق افتاد.

دنیزلی با اشاره به بیماری اعضای خانواده‌اش اظهار داشت: گاهی اوقات مسئله سلامتی در اولویت‌ قرار دارد، حتی نسبت به بازی‌ها و برنامه‌های تیم. خودتان می‌دانید اتفاقی برایم افتاده بود که مجبور شدم به ترکیه بروم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی درباره ناراحتی‌ رویانیان از وی گفت: می‌دانم رویانیان بابت این موضوع راضی نیست. خود من هم بسیار ناراحت هستم ولی مواقعی در اجبار این اتفاقات می‌افتد و نمی‌شود جلوی آن را گرفت.

دنیزلی درباره بازی روز سه شنبه با الشباب تصریح کرد: الان به فکر این هستیم تا بعد از بازی با الشباب باید با چه تیمی رقابت کنیم. قطعا بازی الشباب خیلی مهم است و شاید به قول شماها مرگ و زندگی باشد ولی ما از قبل به AFC اعلام کردیم که دو بازی آخر ما با توجه به اینکه نتایج به همدیگر ربط دارد و تاثیرگذار است، همزمان برگزار شود. متاسفانه تاکنون برنامه‌ای که روی سایت AFC است تغییری نکرده است. در حال پیگیری هستیم که این موضوع را به اثبات برسانیم چون حقمان است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل کابوس وار پرسپولیس را تمام شده می‌داند یا خیر‌،‌ گفت: بله خوشبختانه فصل کابوس وار تمام شد اما از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که زحمات خود را کشیدند.

دنیزلی در پاسخ به این سؤال که در نبود شما پرسپولیس موفق شد فولاد را شکست دهد و آیا این موضوع مبنی بر این نیست که برخی بازیکنان با شما مشکل دارند، گفت: من به هیچ بازیکنی شک ندارم. ما با همین بازیکنان بازی‌های بسیار زیبایی انجام داده‌ایم و اصلا هم چنین حرفی که شما می‌زنید قبول ندارم. همه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و برد مقابل فولاد را به آنها تبریک می‌گویم اما می‌توانستیم بهتر باشیم.

این مربی درباره کریمی گفت: هیچ مشکلی با این بازیکن ندارم.

وی در پاسخ به این سؤال که دوست دارید درمرحله بعد میزبان باشید یا میهمان گفت:‌ انشاءالله در تهران بعد از بازی با الشباب بازی‌های خودمان را ادامه می‌دهیم. ما به دنبال این هدف هستیم و امیدوارم با توجه به روحیه خوب بازیکنان به هدف خود برسیم.


ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . .
ﻭﻟﯽ ...
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . . .
     
  
مرد

 
کریمی می ماند؟؟

کریمی همیشه نشان داده که پرسپولیس را به هیچ چیز نمی فروشد. حتی به دلار های نفتی! اگه آقایان بگذارند به راحتی تمدید خواهد کرد.
کانون هواداران پرسپولیس: كريمي پس از ديدار تيمش مقابل فولاد روبهروي خبرنگاران قرار گرفت و اعلام كرد كه دوست دارد همچنان در پرسپوليس بماند

روز پنجشنبه خبر يا شايعهاي شنيده شد مبني بر اينكه علي كريمي كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس قرارداد خود را با پرسپوليس براي يك فصل ديگر تمديد كرده و حتي گفته شد كه رويانيان قرارداد سفيدي را هم به شماره هشت داده تا اين بازيكن پاي آن را امضا كند.

اين خبر در حالي به بيرون درز كرده بود كه مصطفي دنيزلي در تركيه حضور داشت و كريمي هم به همراه پرسپوليس به اهواز سفر كرده بود. به گزارش سايت گل، با اين حال كريمي و پرسپوليس خود را مهياي بازي روز جمعه با فولاد ميكردند. با سوت شروع بازي پرسپوليس – فولاد خبري از علي كريمي در تركيب اين تيم ديده نميشد . در دقيقه 6 بازي دروازه پرسپوليس توسط بازيكن جوان فولاد گشوده شد و طرفداران پرسپوليس در اهواز كه نميخواستند تيمشان يك باخت چهار گله ديگر را تجربه كنند، با شعارهاي خود خواهان حضور علي كريمي از همان دقايق ابتدايي بازي شدند.

اين خواسته هواداران سرانجام در آغاز نيمه دوم اجابت شد و علي كريمي با بازوبند كاپيتاني به همراه وحيد هاشميان در نوك خط حمله تيمش قرار گرفت. هنوز پنج دقيقه از شروع نيمه دوم نگذشته بود كه كريمي با يك حركت تكنيكي و جا گذاشتن دو بازيكن و ضربهاي دقيق و از ميان پاي دو بازيكن توپ را درون دروازه فولاديها قرار داد و بعد از آن هم با يك پاس زيبا وحيد هاشميان را در موقعيت گلزني قرار داد تا اين بازيكن گل پيروزيبخش پرسپوليسيها را به ثمر برساند.

بعد از يك بازي درخشان ديگر از كريمي، هواداران پرسپوليس در اهواز و حتي طرفداران فولاد خواهان ماندگاري علي كريمي در پرسپوليس شدند. كريمي هم پس از ديدار تيمش مقابل فولاد روبهروي خبرنگاران قرار گرفت و اعلام كرد كه دوست دارد همچنان در پرسپوليس بماند، البته به شرطي كه مديريت و سرمربي تيم خواهان حضور وي باشند.

اين صحبتها در حالي از زبان علي كريمي شنيده شد كه به نظر ميرسد با شايعهاي كه قبل از بازي با فولاد دهان به دهان چرخيد كه وي قراردادش را با پرسپوليس تمديد كرده، اين شائبه را به وجود آورده كه كريمي يك فصل ديگر در پرسپوليس حضور خواهد داشت.

حال بايد ديد كه كريمي يك فصل ديگر در پرسپوليس خواهد ماند يا خبرهايي كه از وي شنيده ميشد مبني بر اينكه به امريكا مهاجرت خواهد كرد، كدام درست خواهد بود؛ تمديد قراردادش براي يك فصل ديگر با پرسپوليس يا سفر به ليگ MLS؟



ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . .
ﻭﻟﯽ ...
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . . .
     
  
مرد

 
دلم نیومد اینا تو این تاپیک نباشه

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

زنده یاد صفر ایرانپاک آقای گل دربی با 7 گل
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
پنجعلی - درخشان - انصاری فرد - عبدی - ناصر - فرشاد پیوس - کرمانی - محرمی - عاشوری



یادش بخیر بازی خداحافظی فرشاد پیوس بود....
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
صفحه  صفحه 9 از 108:  « پیشین  1  ...  8  9  10  ...  107  108  پسین » 
ورزش
ورزش

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA