انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موسیقی ایرانی
  
صفحه  صفحه 1 از 10:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

Shadmehr Aghili | شادمهر عقیلی


مرد

 

درود

درخواست ایجاد تاپیک در تالار موسیقی ایرانی را دارم

نام تاپیک: شادمهر عقیلی | Shadmehr Aghili



آپلود سنتر : solidfiles.com

کلمات کلیدی: دانلود فول آلبوم شادمهر عقیلی + بیوگرافی شادمهر عقیلی + دانلود موزیک ویدئو شادمهر عقیلی + دانلود آهنگ های شادمهر عقیلی + دانلود آلبوم های شادمهر عقیلی + متن آهنگ های شادمهر عقیلی + دانلود فول آلبوم + دانلود آهنگ + دانلود آلبوم + دانلود موزیک ویدئو + دانلود فول آلبوم + متن آهنگ
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
« بـــیـــوگـــرافـــیــــــــــ »



Facebook

  • نام اصلی شادمهر عقیلی
  • تولد ۷ بهمن ۱۳۵۱
  • ملیت ایرانی
  • سبک‌(ها) موسیقی پاپ فارسی
  • ساز(ها) سنتور
  • گیتار
  • ویولون
  • پیانو
  • گیتار الکتریک
  • گیتار بیس
  • ماندولین
  • ترومپت
  • هارمونیکا
  • سال‌های فعالیت ۱۳۷۵ - تاکنون

شادمهر عقیلی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران)، خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده، ترانه سرا و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد.

او از ۱۳۷۶ وارد واحد موسیقی صدا و سیما شد و در آنجا مشغول به کار شد ولی کارهایش برای کسب مجوز مشکل داشتند. به‌عنوان اولین کار «معبود» و سپس «فصل آشنایی» را اجرا کرد و بعد از آن آلبوم «بهار من» اولین کاست او بود. بهار من آلبوم بدون کلامی شامل ترانه‌های قدیمی مانند «گل گندم» و «بهار من»، «جان مریم» و... بود که شادمهر تنظیم و نوازندگی پیانو، گیتار و ویلون را در آن به عهده داشت. او در آلبومی به نام «فصل آشنایی» که کارهای دیگر خوانندگان پاپ آن روزگاران در ایران، هم در آن جای داشت سه آهنگ به نام‌های «باغ زندگی» به همراهی علیرضا عصار «معبود» و «فصل آشنایی» را ارائه کرد. سپس در آلبومی به نام «نازنین» باز هم به همراهی دیگر خوانندگان، دو آهنگ «قفس» و «تو بی‌نهایت شب» را ارائه کرد.

آلبوم دوم شادمهر عقیلی که در واقع اولین آلبوم با کلام او محسوب می‌شود به نام «مسافر» در سال ۱۳۷۷ با همراهی و همفکری بهروز صفاریان توسط شرکت فرهنگی هنری «پیغام سحر» به بازار آمد که با استقبال بسیار زیادی روبرو شد. این آلبوم یکی از اولین و پرفروش‌ترین آلبوم‌های تاریخ موسیقی پاپ ایرانی در بعد از انقلاب ۱۳۵۷ ایران می‌باشد.


دهاتی آلبوم بعدی عقیلی بود که توسط شرکت فرهنگی هنری «فارس نوا» منتشر شد. شرکت پخش کننده آلبوم دهاتی برای گرفتن مجوز با موانعی از سوی وزارت ارشاد روبرو شد به طوری که شادمهر بارها مجبور شد ترانه‌های این کار را بازخوانی و اصلاح کند. این آلبوم موفق شد تحولی بزرگ در موسیقی پاپ ایران پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایجاد کند. بنا بر اعلام منابع متعددی آلبوم دهاتی پر فروش‌ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ ایرانی، بعد از انقلاب ۱۳۵۷ ایران است.

در دی ۱۳۹۲ این آلبوم پس از ۱۴ سال توسط توسط کمپانی ایران‌گام با طرح جلدی جدید بازنشر شد. باز نشر این آلبوم حواشی بسیاری را بوجود آورد. همچنن روزنامه کیهان و خبرگزاری فارس با مقالاتی تند به بازنشر این آلبوم اعتراض کردند.

حمله رسانه‌های جناح اصول‌گرایان به شادمهر عقیلی و انتقاد به انتشار مجدد آلبوم دهاتی توسط شرکت ایران‌گام در دوره وزارت علی جنتی بازتاب گسترده‌ای در مطبوعات و رسانه‌های فارسی زبان داخلی ایجاد کرد.

در اردیبهشت ۱۳۹۳ و در پانزدهمین سال روز انتشار آلبوم دهاتی، صفحه رسمی شادمهر عقیلی در فیسبوک تیراژ این آلبوم را حدود ۱۰ میلیون نسخه اعلام کرد و از آن به عنوان پر فروش‌ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ ایران در بعد از انقلاب ۱۳۵۷ نام برد.


مشق سکوت نام یک آلبوم موسیقی بی‌کلام، اثر شادمهر عقیلی است که در سبک پاپ تهیه و در سال ۱۳۷۸ منتشر شده است. این آلبوم در واقع ورژن بدون کلام آهنگ‌های آلبوم مسافر به همراه آهنگ بدون کلام قطعه «عطر و شبنم» از تک آهنگ‌های منتشر شدهٔ شادمهر است.


نغمه‌های شرقی نام یک آلبوم بی‌کلام اثر شادمهر عقیلی است که در سبک پاپ تهیه و در سال ۱۳۷۸ منتشر شده است. این آلبوم در حقیقت بازسازی و تنظیم مجدد تعدادی از معروف‌ترین آهنگ‌های فریدون فروغی و گوگوش به صورت بی کلام می‌باشد. همچنین تراک شماره ۵ این آلبوم از ساخته‌های پرویز مقصدی برای احمد رضا نبی زاده می‌باشد که ورژنی تمرینی از این قطعه با صدای داریوش اقبالی هم منتشر شده است.



شادمهر عقیلی در سال ۱۳۸۱ به کانادا و سپس به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. و در آنجا موفق شد با کمپانی «نوامیدیا» قرارداد امضاء کند. هنوز چند وقتی تا انتشار اولین آلبوم او در خارج از کشور باقی‌مانده بود که ناگهان این آلبوم با کیفیت پایین در بازار ایران پخش شد. بعضی از آهنگهایی که او اصلاً قصد انتشار آنها را نداشت در این آلبوم منتشر شده بود. بعد از یک ماه از این ماجرا آلبوم او به طور رسمی و با نام خیالی نیست پخش شد. بعد از منتشر شدن این آلبوم و به دلیل وجود نداشتن سه آهنگ: باور، می‌خوام برم، فال قهوه در آلبومی که یک ماه قبل در ایران پخش شده بود بار دیگر آلبوم او این بار با این سه آهنگ جدید و با نام فال قهوه در ایران به فروش رسید.


آلبوم بعدی او آدم فروش بود. آلبوم سوم او در خارج از کشور «پاپ کورن» نام داشت که در اسفند ۱۳۸۴ پخش شد. نام آلبوم «پاپ کرن» در ابتدا «تلافی» بود ولی درست چند ماه پیش از انتشار این آلبوم عده‌ای سودجو (به تعبیر خود شادمهر) مجموعه‌ای از آهنگهای قدیمی که او در ایران خوانده بود جمع کرده و تحت عنوان آلبوم «تلافی» در بازار پخش کردند. این آهنگها عبارت بود از: تلافی، اشک بی کسی، قید موندن رو بزن، شب برهنه، وقتی تو رو شناختم و دو ریمیکس از آهنگ ستاره.



هفت تک آهنگ شادمهر با نام‌های «سبب»، «رسیدی»، «مشکوک»، «بغض»، «بیا»، «تن تو» و «یه کاری کن» تحت عنوان آلبوم غیررسمی با نام «سبب» در ایران منتشر شد که بعدها چهار آهنگ «سبب»، «رسیدی»، «مشکوک» و «یه کاری کن» همراه با چهار آهنگ دیگر «خیال»، «شیلا»، «ترس» و «تقدیر» به طور رسمی در آلبوم «تقدیر» از سوی کمپانی سنتوری رکوردز عرضه شد.


آلبوم طرفدار از شادمهر عقیلی بعد از سه سال در تاریخ ۱ مرداد ۱۳۹۱ از سوی کمپانی آونگ عرضه شد. آهنگ «حالم عوض میشه» طبق نظرسنجی شبکه من و تو ۱ و رادیوفردا به عنوان بهترین آهنگ سال ۹۰ انتخاب شد. همچنین آهنگ انتخاب نیز براساس تمام نظرسنجی‌های انجام شده در فیسبوک به عنوان بهترین آهنگ سال ۹۱ انتخاب شد.

آلبوم‌های غیررسمی آلبوم‌هایی هستند که بدون رضایت شادمهر پخش شدند. آلبوم «آدم و حوا» بدون رضایت او لو رفت و آلبوم دوری و پشیمانی در حقیقت مجموعه ترانه‌هایی بود که وی برای عرشیا ساخته بود و توسط عرشیا بدون رضایت شادمهر پخش شد. فریبا آلبومی زیر زمینی بود که وی در ایران خوانده بود. تلافی هم آلبومی غیررسمی شامل تعدادی از ترانه‌های قدیمی شادمهر بود که به گفتهٔ شادمهر خودش نیز آن‌ها را نداشت. مجموعه هفت تک آهنگ شادمهر با عنوان آلبوم سبب در آی تیونز پخش شد. شام غریبان نیز مجموعه‌ای آهنگ بسیار قدیمی و با کیفیت خیلی پایین است که ظاهراً از کارهای تمرینی شادمهر در اوایل دهه هفتاد به شمار می‌روند.

شادمهر عقیلی تعدادی از معروف‌ترین ترانه‌های نیلوفر لاری پور را خوانده‌است. از دیگر ترانه‌سرایان همکار وی می‌توان به مونا برزویی، جواد شریف‌پور، شاهکار بینش پژوه، فرید احمدی، شیدا شفیعی، محمدعلی بهمنی، پاکسیما زکی‌پور، آزیتا قاسمی، صمد وفایی، فرزاد حسنی، بابک روزبه و یغما گلرویی اشاره کرد. ضمن اینکه برای مهستی آهنگ‌ها و تنظیم‌های آلبوم از خدا خواسته را انجام داده‌است. ابی، ناصر عبدالهی، جمشید، بهبود، مهران احراری، شروین، ایلیا منفرد، حمید غلامعلی، علیرضا عصار، محمد اصفهانی، حسین زمان، لیلا فروهر، سعید شهروز، علی لهراسبی و مهستی از جمله خوانندگانی هستند که عقیلی کار آهنگ‌سازی برخی آثارشان را عهده‌دار بوده است. همکاابی نیز همکاری کرده و آهنگ‌های بدبین و نوازش و همین خوبه را برای او ساخته است. در این آهنگ‌ها صدای گیتار و پیانوی شادمهر شنیده می‌شود. همچنین بهروز صفاریان ، مهران جمالی راد ، محمد ناهیدی ، آرون حسینی, میلاد هاشمی و ... همکاران شادمهر در بخش تنظیم موسیقی آثار منتشر شده شادمهر بود اند.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
«گفتگو با شادمهر عقیلی »



  • تاریخ : جمعه 02 سپتامبر 2005

بعد از کنسرت روز يکشنبه شادمهر عقيلی در آنتاليا، نشستيم يک گپ خودمونی با شادمهر زديم و سوالهايی که شما برای شادمهر فرستاده بودين را ازش پرسیدیم.


شادمهر، نظر خودت در مورد کنسرت يکشنبه شب چی هست؟

بد نبود، اولش يکم دير رسيديم و مردم معطل شده بودن ولی بعدش خيلی خوب بود، مخصوصا سيستم صوتی که ظاهرا شب قبلش مشکل داشته، ولی سر کنسرت ما به خوبی کار کرد.

خبرها مربوط به تو زياده، اول از آلبوم جديدت پاپ کورن شروع کنيم، ديگه قراره به همين زودی بياد بيرون نه؟

اميدوارم تا آخر سپتامبر ( اوایل مهر)


شنيدم الان که آنتاليا هستی تصميم داری که ويديوی چندتا از آهنگهای این آلبوم جدید را ضبط کنی؟

آره، قرار امشب بريم به يک باشگاه نظامی تا در اونجا برای دو تا از آهنگهای اين آلبوم جديد يک مقداری تصوير بگيريم و برای ساخت ويديوی آهنگها از اونها استفاده کنيم.

آهنگ محال را هم شنيدم و تا شنيدمش حسابی منو گرفت. چند ماه پيش که کانادا بودم،این آهنگ جزو آهنگهايی نبود که داشتی روش کار می کردی، اينو در اين مدت ساختی؟

يکسال و نيمی هست که روش داشتم کار می کردم، می ساختم، خوشم نمی اومد و دوباره از اول بصورتی کاملا متفاوت می ساختمش.


وسواس؟

آره

يکخورده از آهنگ محال برامون ميگی؟

شاعرش شيدا شفيعی هست و تنظيم آهنگ از خودم هست. يکهویی آهنگش را ساختم. تجربه بهم نشون داده که وقتی يک آهنگ را يکهويی می سازم و بدون فکر کردن، بهتر از آب در مياد! این آهنگ را هم اینجوری ساختم.

تو مصاحبه قبلیت با من در کانادا گفته بودی که می خواهی بری کوبا، چی شد؟

اينها شايعاتی هست که تو ساختی (شوخی!) ولی ويديو پاپ کرن را در کوبا ساختم و اونجا که بودم چندتا ايده جديد گرفتم که دوتا آهنگ را با ريتم اونجايی (کوبایی) ساختم. يک خونه هم اونجا گرفتيم که زمستونها از کانادا فرار می کنيم ميرم اونجا و به خاطر اينکه محيط طبيعيش بکره جون ميده برای موزيک ويديو ساختن!


ویدیو کدوم آهنگها؟

دوتا از آهنگهای آلبوم جدیدم، يکيش هنوز اسم نداره ولی اون يکی اسمش هست "حالا بيا اينجا"

موضوع ايران رفتنت چی ميشه؟

واسه کار نميرم ، اگر برم برای ديدن خانواده هست و هنوز هم تصميم خاصی در موردش نگرفتم.

يک سوال عجيب پرسيدن که آيا پدر شدی يا نه؟

نه هنوز!


تنها زندگی ميکنی؟

آره!

من ميدونم تو تنها نيستی، الکی ميگی، تو با استوديوت زندگی ميکنی!

در آهنگ پاپ کورن بعضيها پرسیدن که چرا آهنگ قديمی براش انتخاب کردی، بعضی ها پرسیدن که چرا شعرش اينجوری هست و فرق داره؟ تا اونجايی هم که من از اين آلبوم جديد فهميدم اينه که يک نهضت جديدی را شروع کردی و ديگه از آهنگهای منفی اومدی بيرون، ميشه خودت توضيح بدی؟

در اين آلبوم جدید من بيشتر به ريتم توجه کردم تا موضوعات شعری، شعرهاش بيشترعاشقی هست و داستان آلبوم "خيالی نيست" ديگه تموم شده!

راستی اینجا کنار ساحل رفتی؟

آره جاتون خالی، خيلی وقت بود که با بر و بچ کنار دریا نرفته بوديم. کانادا که نميشه ساحل رفت ولی اينجا خوب بود و خيلی خوش گذشت.


شنيديم وقتی رفتين روز بعدش برگشتين، نه؟

آره ساعت ۲ بعد از ظهر رفتيم و ساعت ۸ صبح روز بعد برگشتيم.

خيلیها پرسیدن که چرا سبک آهنگهات عوض شده؟

من کلا آدم تنوع طلبی هستم و دوست دارم سبک کاریم را عوض کنم.

شنيدم که دوبی هم کنسرت داری، قرار بود بيايی آنتاليا و برگردی کانادا. حتما گفتی تا اينجا هستی يک سری هم به دوبی بزنی؟

آره، ۱۳ سپتامبر در دبی کنسرت داریم. مدير برنامه های من هميشه اينجوری منوغافلگير می کنه، همين امروز تصميم گرفته!


يکی سوال پرسيده که گفته بودی تو ايران به کارهات گير می دادن و به همين دليل رفتی کانادا ولی الان در ایران يک عالمه کار می آيد بيرون که شبيه به کارهای تو، يعنی فقط جا برای تو تنگ بوده ؟

در ايران يک مرزی وجود داره واسه معروف شدن، اگر از اون مرز رد بشی برات مشکل پيش می آيد، برای خيلی از هنرمندها و ورزشکارها هم مشکلاتی شبيه به من وجود اومده، من تنها نبودم.

يکی پرسيده آيا درسته که در ايران عاشق شده بودی و دختره ولت ميکنه و اين باعث ميشه که سالها احساس دل شکستگی بکنی؟

نمی دونم والا چی بگم!

قالت گذاشته ديگه!

آره حتما!

ولی من شنيدم که بيشتر قال ميگذاری تا بگذاری! يکی پرسيده شادمهر از چه تيپ دختری خوشش می آيد؟ دماغ عمل کرده با نکرده؟

بازم نميدونم چی بگم والا! بهتره که اصل باشه!


اون ماجرا آلبوم تقلبی که در موردش حرف زديم به اسم تلافی، چقدر اين موضوع بهت ضرر زد؟

خيلی آدم حالش گرفته ميشه، اينهمه زحمت ميکشی يکی بياد از اون بغل يک لگد بهت بزنه بره!

خيلی از بچه ها ميگن که دلشون برای سبک آلبومهای مسافر و دهاتی تنگ شده، آيا تصميم داری که تکرارشون بکنی؟

بهتر به اين آلبوم جديد گوش کنيد، مخصوصا يک آهنگی هست به اسم ماندگار که سبکش با بقيه آهنگها فرق داره، اينو گوش کنيد و بعد حرف ميزنيم، ريتمش آرومه و به قول بچه های ايران ارزشی هست!



راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
«مصاحبه شادمهر عقیلی در نوروز ۱۳۸۶ »



دانلود | Download

راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
«بازی در سینما»



شادمهر علاوه بر خوانندگی در ۲ فیلم سینمایی نیز به ایفای نقش پرداخته است.این فیلم ها ، عبارتند از :

  • پر پرواز (۱۳۷۹)
  • شب برهنه (۱۳۸۰)

راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
«خوانندگی در سینما»




شادمهر علاوه بر بازی در سینما در ۱ فیلم سینمایی به خوانندگی پرداخته است.این فیلم «شب برهنه (۱۳۸۰)» نام داشت.
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
دانلود آلبوم فوق العاده زیبای بهار من (بی کلام) با صدای شـــــادمـــــهـــــر




  • اطلاعات:
  • تعداد آهنگ ها : ۱۶
  • تاریخ انتشار : ۱۳۷۶
  • ناشر : طنین صوت

  • ترانه ها:
  • ۱-نغمه شادی
  • ۲-الهه ناز (۱)
  • ۳-الهه ناز (۲)
  • ۴-از محبت (۱)
  • ۵-از محبت (۲)
  • ۶-بهار من (۱)
  • ۷-بهار من (۲)
  • ۸-گل گندم
  • ۹-سُرور (۱)
  • ۱۰- سُرور (۲)
  • ۱۱-جان مریم (۱)
  • ۱۲-جان مریم (۲)
  • ۱۳-آوایی در شب (۱)
  • ۱۴-آوایی در شب (۲)
  • ۱۵-در دشتی
  • ۱۶-نغمه شادی (سلو)

دانلود | Download

راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
دانلود آهنگ زیبای نغمه شادی با صدای بدون خواننده


دانلود | Download

راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
دانلود آهنگ زیبای الهه ناز (۱) با صدای بدون خواننده


دانلود | Download

راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
صفحه  صفحه 1 از 10:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
موسیقی ایرانی

Shadmehr Aghili | شادمهر عقیلی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA