انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 9 از 21:  « پیشین  1  ...  8  9  10  ...  20  21  پسین »

بـایـــرن مــونــــیــخ Fc Byern munchen و آلـــمـــان‏


مرد

 

خبر



بایرن مونیخ



...........................



بایرن به دنبال جذب الیور ژیرود



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



باشگاه بایرن مونیخ در حال مطالعه برای ارسال پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای جذب الیور ژیرود مهاجم مون پلیه فرانسه است.




به گزارش Bayern München FC این مهاجم به احتمال فراوان در پایان فصل جاری مون پلیه را ترک خواهد کرد و از الان خود را آماده میکند تا پیشنهادهای تیم های مختلف را بررسی کند.
بایرن مونیخ، آرسنال و لیورپول تیمهایی هستند که این بازیکن را در لیست خرید خود گنجانده اند اما به نظر میرسد باواریایی ها یک قدم جلوتر هستند.
باشگاه بایرن مونیخ آلمان علاقه خود به این مهاجم را تایید میکند و به گفته روزنامه بیلد،کریستین نرلینگر از مدیران این باشگاه،بازی روز جمعه الیور ژیرود مقابل تولوز را از نزدیک تماشا کرده است.
ژیرود در حال حاضر با زدن 20 گل در 32 مسابقه در صدر جدول گلزنان لیگ فرانسه قرار دارد.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
فرانتس بکن باور و پسرش (1973)

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
سزاوار کسب قهرمانی هستیم
پس از شکست در فینال جام حذفی تمام امیدهای بایرن برای کسب جام در این فصل به فینال خانگی آلیانز آرنا دوخته شده است.
به گزارش Bayern München FC و به نقل از بیلد؛ فرانک ریبری ستاره فرانسوی بایرن در این مورد گفت:" اگر قهرمانی در چمپیونزلیگ را بدست آوریم بدون شک همه چیز برایمان خوب تمام خواهد شد ارزش این جام بیشتر از دو گانه آلمان است."
او همچنین ادامه می دهد:" بازی نهایی در مونیخ، این باور نکردنی است. من فکر می کنم ما سزاوار قهرمانی هستیم و من امیدوارم همه باهم با ارائه یک بازی بزرگ مقابل چلسی این عنوان را بدست آوریم که همینگونه نیز خواهد شد!"
او ادامه می دهد:" تمامی مدیران و مقامات باشگاه در مونیخ هستند تمامی آنانی که برای بهتر بودن ما همه کار انجام دادند همه مردم مونیخ و هوادارانمان با قلب هایشان در آلیانز خواهند بود همه آنانی که باید پاسخ احساساتشان را بدهیم که چگونه به این باشگاه عشق می ورزند و با آن زندگی می کنند. رویای من کسب این کاپ برای این مردم است و اینگونه نیز خواهد شد."
ریبری در پایان گفتگوی خود با احترام و قدردانی از زحمات اولی هوینس یاد می کند و می گوید:" من همواره به هوینس احترام می گذارم او به خوبی من را درک می کند وقتی من اندوهگین هستم و یا ناامید به خوبی می داند که چه برخوردی باید صورت گیرد. بنابراین من برای قدردانی از زحمات آن ها تمام تلاش خود را انجام می دهم و با تمام وجود برای کسب عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ و خوشحالی هوینس، رومینیگه و هواداران بایرن و تمامی کسانی که بسیار سخاوت مند، صادق و برای من بسیار مهم هستند مبارزه می کنم."
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
چلسي با دفاع منسجمش به هر هدفي مي‌رسد
کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال آلمان معتقد است بايرن مونيخ براي جبران شکست برابر اينترميلان در فينال دو سال قبل ليگ قهرمانانبه مصاف چلسي مي‌رود.
ميشاييل بالاک 35 ساله که خود در سال‌هاي 2002 تا 2006 براي بايرن و 2006 تا 2010 براي چلسي توپ زد، در مورد دو فيناليست ليگ قهرمانان اروپا نقطه نظرش را در اين مصاحبه اينگونه بيان کرده است:
*آقاي بالاک، شما 4 سال براي بايرن و 4 سال براي چلسي بازي کرده ايد. اين دو تيم را خوب مي شناسيد. چه ارزيابي از ديدار فينال ليگقهرمانان اروپا ميان اين دو داريد؟
براي هر دو تيم شانس موفقيت قائلم . فکر مي کنم در بازي نهايي اين دو تيم مي توانند تا حد قهرماني اين پيکارها پيش بروند.
*دليل تان چيست؟
چلسي در دو ديدار با بارسا به همه ثابت کرد چه قدرت بالايي دارد. تيمي که بارسا را حذف مي کند، حتي مي تواند باعث شکست بايرن نيز شود.
*در مورد بايرن چطور؟
بايرن در خانه بازي مي کند. اين يک امتياز بسيار بزرگ است که فکر مي کنم مونيخي‌ها به راحتي از کنارش رد نشوند. در وراي اين موضوع، آنها يکسري امتيازات ديگر مثل آشنايي به محيط، عدم سفر يا نداشتن خستگي بهره خواهند گرفت.
*اما بايرن هفته قبل از بورسيادورتموند در ديدار فينال جام حذفي آلمانشکست بدي خورد؟
درست است. گاهي اوقات اين گونه ناکامي ها پيش مي آيد. بايد در نظر گرفت بايرن، رئال مادريد کهکشاني را از سر راه برداشت. ديديم چقدر منطقي با دو بازي بسيار خوبي که انجام داد، به خواسته اش رسيد. بايرن تيم خوبي است که دو فصل قبل هم در فينال ليگ قهرمانان حضور داشت. آنها چون مقابل اينترميلان شکست خوردند، طبيعي است که بسيار با انگيزه هستند و براي جبران مي آيند.
*در اين حال آيا چلسي واقعا مي تواند در ورزشگاه آليانس آره نا برنامهاش را درست به پيش ببرد؟
بله. چلسي به قابليت هايش کاملا واقف است. آنها مي دانند با اتکا به دفاع منسجم خود مي توانند به هر هدفي که دارند، برسند. چلسي فصل سختي را پشت سر گذاشته اما در چند هفته اخير تيمي خوب نشان داده است. بايرن اگر مي خواهد به هدفي که دارد، برسد، براي گذر از دفاع چلسي بايد برنامه‌ريزي کاملي انجام دهد.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
هوينس: بايرن استعدادش را نمي فروشد
مدير باشگاه بايرن مونيخ از عدم فروش مدافع اتريشي باوارايي‌ها به بارسلونا خبر داد.
به نقل از بيلد، در شرايطي که هفته گذشته برخي رسانه ها اعلام کردند بارسلونا مصمم به خريد ديويد آلابا است، اولي هوينس، فروش اين ستاره جوان را منتفي دانست.
مقام ارشد مونيخي‌ها گفت: تصميمي براي فروش آلابا نداريم. آلابا استعداد جواني است که در حال شکوفايي است. او بايد تلاش کند تا مدارج ترقي را خوب طي کند. ما به او اطمينان مي دهيم بايرن در کنارش خواهد بود که بيشتر رشد کند. مي خواهيم از استعدادي که در حال پرورش اش هستيم، بهره بگيريم. تيمي نيستيم که استعدادهايمان را به ديگران واگذار کنيم.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
روبن: در چلسي همه چيز به پول ختم مي‌شود
ستاره هلندي تيم فوتبال بايرن مونيخ معتقد است فينال ليگ قهرمانان اروپا، مهم‌ترين بازي دوران ورزشي باوارايي‌ها است.
آرين روبن که از سه فصل قبل در خدمت باوارايي‌ها است و در سال هاي 2004 تا 2007 براي تيم چلسي بازي کرد، در مصاحبه‌اي نقطه نظرش را در مورد ملاقات با ياران سابق در جدال نهايي ليگ قهرمانان که شنبه شب (فردا) در ورزشگاه آليانس آره‌نا برگزار خواهد شد، اينگونه اعلام کرده است:
*آقاي روبن، فکر مي کنيد در بازي با چلسي چه فضايي در آليانس آرهنا درانتظارتان است؟
چيزي ميان شور، محبت و هيجان بسيار هواداران پرشمار بايرن. در چند روز گذشته به هر نقطه از شهر مونيخ که رفتم، ديدم سوژه اصلي صحبت‌هاي مردم، همين بازي است. آنها دوست دارند روز فينال، پلاکارد در دست بگيرند و براي حمايت از ما به ورزشگاه بيايند. اگر هم نتوانند، از طريق راديو يا تلويزيون در جريان گزارش بازي قرار مي گيرند و از راه دور به حمايت ما مي آيند. بايد از اين همه شور و شوق به سود موفقيت تيم استفاده کنيم. بدون آنکه تحت تاثير فشار رواني قرار بگيريم، بايد براي خوشحالي آنان تلاش کنيم. فکر مي کنم اين موضوع بزرگترين انگيزه ما در جدال با چلسي باشد.
* چلسي را به عنوان رقيب چگونه ارزيابي مي کنيد؟
آنها بازيکنان با تجربه بسيار زيادي دارند. براي اين گروه، بازي با ماآخرين فرصت جهت دسترسي به مقام قهرماني است پس خيلي انگيزه دارند. روز چهارشنبه گذشته که با يکي از مسئولان بخش خبري باشگاه چلسي که صحبت مي کردم، به من اس.ام.اسي را نشان داد که مشخص مي کرد چقدر براي بازي با ما مصمم هستند. آنها مثل دورتموند به ما حمله نخواهند کرد اما واقعا در بازي دفاعي بسيار توانمند هستند. چلسي تيمي نيست که در آن حمله در کار حمله شرکت داشته باشد.
*براي غلبه بر چنين حريفي چه تاکتيکي را برخواهيد گزيد؟
انتخاب تاکتيک برعهده مربي است اما مهمترين نکته در اين زمينه همان چيزي است که در گذشته در بايرن وجود داشته است. يعني اين که نشان دهيم تيمي يکپارچه هستيم که از سازمان تيمي بسيار قوي برخورداريم و همه با هم دنبال افتخار آفريني هستيم. دراين ميان يکسري از بازيکنان مثل فرانک ريبري با استفاده از خصوصيات خوب شان مي توانند نقش آفريني کنند.
*به نظر شما بايرن کنوني با تيمي که دو سال قبل در فينال ليگ قهرمانان اروپا از اينترميلان شکست خورد، چقدر فرق کرده؟
دو سال قبل هم بايرن شرايط خوبي داشت و به فينال رسيد. آن موقع قهرمان بوندس ليگا و جام حذفي شديم. امسال اين دو جام را نگرفته ايم و براي ما تنها يک جام باقي مانده که همين ليگ قهرمانان است. فکر مي کنم مهمترين‌ بازي دوران ورزشي‌مان را انجام خواهيم داد.
*براي اين منظور بايرن واقعا شرايط خوبي دارد؟
بله. در مسابقات اروپايي بايرن همواره شرايطي خوب داشته است. آنقدر خوب بوده ايم که حتي جلوتر از بورسيادورتموند، رقيب بوندس ليگايي مان قرار گرفته ايم. البته به اين نکته که آنها در بوندس ليگا بهتر از ما بوده اند، اذعان داشته و احترام مي گذاريم.
*به نظر شما نبود بازيکناني مثل آلابا يا باداشتوبر روي عملکرد تيم اثر منفي نمي گذارد؟
فکر نکنم در کل تاثير منفي بگذارد. اعضاي تيم تاکنون نشان داده اند همگي در حدي بالا آماده کمک به تيم هستند. همه به بازي هم اعتماد و اعتقاد داريم. نبود نفرات ياد شده مايه تاسف است اما تيم با تلاشي افزون تر اجازه نمي دهد که کمبود اين نفرات حس شود.
*شما خودتان در سال هاي 2004 تا 2007 براي چلسي بازي کرده ايد. چه خاطراتي از اين تيم هنوز در ذهن تان به جاي مانده است؟
خيلي از موارد بازي تيم در زمين مرتبط با مسائل مالي است اما به گونه اي نيست که بطور تنگاتنگ و کاملا مستقيم به پول ربط داشته باشد. آنها حتي براي تمرين کردن شان نيز پاداش مي گيرند.پاداش هاي سنگيني را براي غلبه بر ما در فينال ليگ قهرمانان در نظر گرفته اند. در هر حال چلسي هواداران خوبي دارد و براي من مايه افتخار بود که براي مدتي بازيکن اين تيم بودم.
*با توجه به شناخت زيادي که از چلسي داريد، بگوييد چه تفاوتي ميان مديران دو باشگاه يعني اولي هوينس و رومن آبراموويچ وجود دارد؟
بديهي است که آبراموويچ پول بيشتري دارد. او در کارهاي صنعتي سرمايه گذاري مي کند. در مورد شخص اولي هوينس و توانمندي هايش نيز لزومي ندارد که اکنون صحبت کنيم. در يک جمله در مورد او مي توان گفت که کاري که براي بايرن در مدت بيش از دو دهه کرده، خارق العاده است. اميدوارم بتوانيم برنده بازي شويم تا يک کادوي خوب به او بابت آن همه زحماتش بدهيم.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
نوير: از دروگبا نمي‌ترسيم
دروازه‌بان تيم فوتبال بايرن مونيخ گفت: از دروگبا مراقبت مي‌کنيماما به هيچ‌وجه از رويارويي با او و يارانش هراس نداريم.
مانوئل نوير در گفت‌وگويي با هفته نامه کيکر اظهار داشت:‌ به هيچ‌وجه نگران رويارويي با ديديه دروگبا نيستيم. در گذشته مقابل تيم‌هاي که گلزناني قهار داشتند، بازي کرديم و نمره قبولي گرفتيم.
*اقاي نوير، بازي آخر بايرن در فصل جاري ، سخت ترين و مهم ترينديدار يک سال اخير است. چه برداشتي از جدال فينال ليگ قهرمانان مقابل چلسي داريد؟
بي شک بايرن مقابل حريفي قرار مي گيرد که قدرتمند است. چلسي از بعد تاکتيکي، تيمي بسيار خوب و کاملا آموزش ديده است. آنها اين ويژگي‌ها را به بهترين شکل مقابل بارسا در مرحله نيمه نهايي نشان دادند.
*فکر مي کنيد آنها مثل بازي با بارسا مقابل شما هم با اتکا به بازي چند لايه دفاعي خواهند آمد؟
اين اتفاق بسيار بعيد است. برخلاف خيلي ها که مي گويند چلسي بازهم به دفاع توجه دارد، به نظرم مدل بازي مقابل بارسا را برابر ماتکرار نخواهند کرد. منظور اين نيست که آنها کلا براي حمله کردن مقابل ما به ميدان خواهند آمد. بلکه با دقت و توجه زياد، حمله را در کنار دفاع کردن مد نظر قرار خواهند داد.
*حتما در اين حالت اميد چلسي به توانمندي هاي ديديه دروگبا خواهد بود؟
بله. او بهترين مهاجم چلسي است. به واقع مهاجمي کارآمد است که از فيزيک بسيار قوي برخوردار است. خوب مي داند چگونه خودش را به خط دفاع تيم حريف تحميل کند.
*‌اين موضوع شما و مدافعين بايرن را نگران نمي کند؟
نگران؟ به هيچ‌وجه. در گذشته مقابل تيم‌هاي که گلزناني قهار داشتند، بازي کرديم و نمره قبولي گرفتيم. البته به شدت مراقب او خواهيم بود. ما علاوه بر او مراقب ديگر بازيکنان حمله ور چلسي نيز خواهيم بود.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
هاينکس: اين شانس ديگر نصيب بايرن نمي‌شود
با توجه به اينکه ديدار فردا شب در ورزشگاه آليانس آره نا برگزار مي شود، هاينکس از شاگردانش خواست از اين فرصت به بهترين نحو استفاده کنند.
يوپ هاينکس، سرمربي بايرن مونيخ، از بازيکنانش خواست تا در ديدار فردا شب مقابل چلسي تمام تلاش شان را براي قهرماني انجام دهند زيرا ممکن است ديگر هيچ وقت فرصت قهرماني در اين رقابت ها در ورزشگاه اختصاصي شان را پيدا نکنند.
آخرين باري که يک تيم توانست در ورزشگاه اختصاصي اش، قهرماني در ليگ قهرمانان را جشن بگيرد، به سال 1965 و قهرماني اينتر در سن سيرو برمي گردد.
با توجه به اينکه ديدار فردا شب در ورزشگاه آليانس آره نا برگزار مي شود، هاينکس از شاگردانش خواست از اين فرصت به بهترين نحو استفاده کنند.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما اين فرصت را داريم که بعد از 11 سال قهرمان چمپيونزليگ شويم؛ آن هم در ورزشگاه خودمان.
باشگاه هاي بزرگ زيادي در انتظار بودند تا بتوانند در اين رقابت ها به قهرماني برسند و ممکن است ما ديگر اين فرصت را پيدا نکنيم. بازي در ديدار نهايي در خانه خودمان يک فرصت استثنايي است."
رم آخرين تيمي بود که در ديدار نهايي در ورزشگاه اختصاصي اش به ميدان رفت اما آنها در فينال سال 1984 در ضربات پنالتي مغلوب ليورپول شدند.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
هاينکس: بازيکنان بايد مراقب حرکات دروگبا باشند
يوپ هاينکس، مربي بايرن مونيخ گفته ديديه دروگبا همان قدر که در گل‌زني موفق است در گرفتن خطا هم تبحر دارد.
دروگبا با وجود آن که 34 سال دارد در بازي نيمه‌نهايي با بارسلونا نشان داد که يکي از خطرناک‌ترين مهاجمان دنياست.
هاينکس به مدافعانش هشدار داده که آنها بايد تمرکز و آرامش خودرا در مقابله با او حفظ کنند: «دروگبا سال‌هاست که يکي از بهترين مهاجمان ليگ برتر است و بي‌ترديد مهاجم خطرناکي است. او مي‌تواند در هر دقيقه از بازي گل بزند.
اما او گاهي اغراق مي‌کند. گاهي او هنرپيشه توانمندي در زمين مي‌شود.»
چلسي در ليگ برتر ششم شد و فينال هم در آليانس آره‌نا است و بسياري مي‌گويند بايرن به‌روشني بخت بيشتري دارد. اما هاينکس نظر ديگري دارد: «اگر به مسيري که چلسي از فاز گروهي و در مرحله حذفي طي کرد دقت کنيم، مي‌بينيم آنها ناپولي را چهار بر يک بردند،تيمي که ما با آن بازي کرديم و تيم بزرگي بود و سپس هم بارسلونا را بردند، يعني بهترين تيم دنيا را.
آنها در نيوکمپ با ده نفر بازي را دو بر دو مساوي کردند. اين براي هشدار به هر کسي کافي است.
من نمي‌خواهم با سرخوشي بگويم ما تيم برتر هستيم. در فينال ليگ قهرمانان تيم برتر وجود ندارد.
چلسي بازيکناني دارد که هر عنواني را به دست آورده‌اند به جز اين عنوان را. اين روياي آنهاست که قهرمان شوند.»
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
البر: بايرن در ضربات پنالتي پيروز خواهد شد
جيوواني البر، مهاجم سابق بايرن مونيخ معتقد است که ديدار فينال اين فصل ليگ قهرمانان اروپا به ضربات پنالتي کشيده خواهد شد و در نهايت باواريايي ها جام را بالاي سر خواهند برد.
اين بازيکن برزيلي درانتظار ديداري برابر و پاياپاي در آليانس آرناست ومعتقد است که تيمي که اشتباهات کمتري را مرتکب شود، جام را بالاتي سر خواهد برد.
البر در صحبتهايي به وب سايت رسمي يوفا گفت:« فکر نمي کنم که مدعي خاصي براي اين ديدار وجود داشته باشد. چلسي شايسته حضور در اين فينال بود و باشايستگي به اينجا رسيد. آنها در بارسلونا، تيم واقعا قدرتمندي را شکست دادند و بايرن هم همين کار رامقابل رئال انجام داد. پس بازي فينال 50-50 است. تيمي که کمتريناشتباهات را مرتکب شود، به قهرماني خواهد رسيد. قطعا بازي سختي خواهد بود و فکر مي کنم که ضربات پنالتي قهرمان را مشخص خواهد کرد. آلماني ها هميشه در ضربات پنالتي خونسردتر هستند؛ پس احتمالا بايرن قهرمان خواهدشد.»
البر در ادامه به اين نکته اشاره کرد که اصلا انتظارش را نداشته که تيم سابقش تا فينال ليگ قهرمانان اروپا پيش برود و اميدوار است تا باواريايي ها بتوانند با قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا، تاريخ جديدي را آغاز کنند.
البر ادامه داد:« در ابتداي فصل اصلا فکرش را هم نمي کردم. من به تيم نگاه مي کردم و فکرمي کردم که آنها در خط حمله خوب هستند ولي مشکلات متعددي در خط دفاعي داشتند. البته الان مي بينيم که آنها چطور با هم متحدند و اين هميشه نکته مهمي است. بايرني ها الان در بازي فينال هستند.اميدوارم که بايرن قهرمان شود و ثابت کند که اين شروع دوره تاريخي جديدي است.»
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
صفحه  صفحه 9 از 21:  « پیشین  1  ...  8  9  10  ...  20  21  پسین » 
ورزش
ورزش

بـایـــرن مــونــــیــخ Fc Byern munchen و آلـــمـــان‏

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA