انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 7 از 16:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  15  16  پسین »

Chelsea Club | باشگاه چلسی و هواداران


مرد

 
ونگر: دروگبا، برگ برنده چلسي است
سرمربي تيم فوتبال آرسنال اعتقاد دارد ديديه دروگبا، برگ برنده چلسيدر جدال نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل بايرن مونيخ است.
آرسن ونگر که شنبه شب در ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا ميان بايرن و چلسي در ورزشگاه آليانس آره‌نا مونيخ به عنوان ميهمان ويژه حضور خواهد يافت،‌ درباره ديدار فردا صحبت هاي زير را انجام داد.
*آقاي ونگر، شما يکي از ميهمانان ويژه در بازي فينال ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آليانس آره نا مونيخ هستيد. حتما پيش خود ارزيابي هايي از بازي چلسي و بايرن داشته‌ايد؟
بله. در مدتي که از خاتمه ليگ برتر سپري شده، در مقاطعي در مورد اين بازي فکر کرده ام. به نظرم هر يک از دو تيم حاضر در اين بازيبراي خود شانس پيروزي قائل هستند.
*فکر مي کنيد چلسي در بازي با بايرن در ورزشگاه خانگي اش، بختي براي کسب موفقيت داشته باشد؟
بله. تصور مي کنم چلسي در ديدار با بايرن يک برگ برنده به اسم ديديه دروگبا خواهد داشت. اين بازيکن مي تواند سرنوشت بازي چلسي را مقابل بايرن، به تنهايي رقم زند. ديديه تاکنون نشان داده دربازي هاي بزرگ، واقعا در بهترين فرم مطلوب ظاهر مي شود و کفه ترازو را به سود تيمش سنگين مي کند.
*اما شما در طول فصل مرتب از او انتقاد کرديد؟
انتقادهاي من بيشتر مربوط به بازي هاي کم فروغي بود که در ليگ برتر براي تيمش ارائه مي کرد اما هميشه به او به عنوان يک بازيکن کاملا حرفه اي با توان بالاي بدني، روحيه فراوان جنگندگي در بازي هاي بزرگ احترام گذاشته ام. دروگبا در اينگونه مسابقات آنقدر عالي ظاهر مي شود که آدم ناخودآگاه به اين نکته فکر مي کند که مي تواند يک تنه سرنوشت بازي را رقم زند. در ديدار با بايرن، مدافعين تيم آلماني روزي بسيار سخت را تجربه خواهند کرد زيرا دروگبا از کوچکترين فرصت و اشتباه، يک موقعيت ايده آل براي گلزنيمي سازد.
*ولي دروگبا با تيم کشورش حرف چنداني براي گفتن نداشته است...
درست است. شرايط او در تيم ملي با باشگاهي فرق مي کند. در چلسي کاملا حمايت مي شود. او در انگليس رکوردي خلق کرده که نشان مي دهد در چهار فينال مختلف جام حذفي، گلزني کرده است. واقعا بازيکني مثل او که در ديدار فينال اينچنين گلزني مي کند، مشخص مي کند چقدر روحيه اش بالا است.
*چلسي براي رويارويي با بايرن بازيکناني مثل تري، ايوانوويچ، ميرالس و راميرس را به خاطر دو اخطاره بودن در اختيار ندارد. عدم حضور اين نفرات در چلسي تاثير گذار نيست؟
اين نفرات جزو بازيکنان کاملا مطرح چلسي هستند اما نبايد از ياد برد که چلسي روي نيمکت نفرات ذخيره بسيار قوي دارد. آنها براي اين منظور صاحب اسين، مالودا، استوريج و تورس هستند. مقابل بارسلونا حتي پس از اخراج جان تري، ديديم با 10 نفر چقدر خوب بازي کردند.
*به اين ترتيب شما فکر نمي کنيد عدم حضور اين نفرات در بازي چلسي سرنوشت ساز باشد؟
نه. گمان نکنم. درست است با وجود اين نفرات، چلسي شرايط بهتري دارد، اما نبايد از ياد برد که بايرن هم چند نفر را به همراه ندارد که از اين حيث ديدار نهايي اين جام، چيز عجيبي است.
*با توجه به اين اظهارات به نظر مي رسد بيشتر به موفقيت چلسياعتقاد داريد؟
بله. آنها انگيزه هاي زيادي دارند. چون با قهرماني احتمالي اين جام بازهم به اين پيکارها خواهند رسيد، پس براي کسب نتيجه در خانه بايرن فشار مي آورند. آنها نشان داده اند تيمي هستند که تا نقطه نهايي يک جام خوب پيش مي آيد. بنابراين شانس خوبي براي کسب نتيجه دارند.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
لمپارد:قهرماني بزرگترين موفقيت‌ براي ما خواهد‌بود
فرانک لمپارد، ستاره خط مياني چلسي معتقد است که قهرماني در فينال ليگ قهرمانان اروپا و غلبه بر بايرن در ديدار شنبه شب آليانس ارنا مي تواند بزرگترين دستاورد باشگاه چلسي باشد.
آبي ها در طول تاريخ 107 ساله شان هرگز قهرمان ليگ قهرمانان اروپا نشده اند و در صورتي که شنبه شب بخواهند اين موفقيت را بهدست بياورند، بايد در غياب برخي از مهره هاي کليدي شان اين کار را انجام دهند.
لمپارد در صحبتهايي دراين باره گفت:« اين بزرگترين موفقيت براي چلسي خواهد بود. ما در اين بازي 4 بازيکنمان را دراختيار نداريم که آنها جزو بهترين بازيکنان اين فصل ما بوده اند ولي فکر مي کنم که هرگام، مي تواند موفقيتي بزرگ را در پي داشته باشد. بازي مقابلبارسلونا و بازگشتمان به جريان مسابقات در بازي با ناپولي. اين قطعا مي تواند بزرگترين موفقيت تاريخ چلسي لقب بگيرد.»
اين درحالي است که چلسي تا چند ماه پيش اوضاع نابه ساماني داشتولي با روي کار آمدن روبرتو دي متئو به عنوان مربي موقت اين تيم، چلسي توانست بر شکست 1-3 مقابل ناپولي در دور رفت مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا فائق آمده و در مجموع با نتيجه 4-5 اين حريف ايتاليايي را شکست داده و به دور بعد راه يابد.
لمپارد در ادامه صحبتهايش گفت:«ما در طول فصل سختي هاي زيادي را متحمل شديم. تجربيات زيادي درمورد نحوه تغيير شرايط وجود دارد ولي در بازي با ناپولي واقعا فکر نمي کنم که حتي هيچ يک از ما فکر اينجا را مي کرديم. ما تلاشهاي زيادي را انجام داديم و آن بازي مقابلناپولي نقطه عطفي در عملکرد ما دراين فصل بود. ااين قطعا بزرگترين نقطه عطف ما بود.»
اين ستاره 33 ساله درادامه به تمجيد از فرهنگ فوتبالي آلمان پرداخت و گفت:« من به عنوان طرفدار تيم ملي انگليس بارها از سويآلماني ها نااميد شده ام. من با بالاک همکاري داشته ام و او يکي از آن دسته بازيکناني است که ممکن است در ابتدا برداشت اشتباهي از اوداشته باشي. ولي بالاک عزم راسخي دارد و با اعتماد به نفس تمام فقط به برد فکر مي کند. تيمهاي آلماني اي که من مقابل آنها بازي کرده ام،همگي مهارتهاي فردي زيادي دارند و به همين خاطر است که آنها يکي از قدرتهاي خاطر در رقابتهاي يورو نيز خواهند بود. آلماني ها از نظر تکنيکي واقعا باهوشند. شايد اين به خاطر سيستمي باشد که بچه ها را در آن رشد مي دهند.»
لمپارد ادامه داد:« ما راجع به فوتبال انگليس صحبت مي کنيم و بايد همين کار را انجام دهيم. اسپانيايي ها و فرانسوي ها اين را نشان داده اند و آلمان ها هم اخيرا با تيم زير 21 سالشان اين را نشان داده اند.»
چلسي در فينال شنبه شب بازيکناني مثل تري، راميرس، ايوانوويچ و رائول ميرلس را به دليل محروميت دراختيار ندارد. لمپارد دراين باره گفت:« جان تري که کاپيتان ماست و مدافع تراز اولي است ولي خوشبختانه دراين پست گري و داويد را دراختيار داريم و آنها مي توانند جاي غايبان را به خوبي پر کنند.ما بايد بازي خودمان را براي متوقف کردن آنها انجام دهيم و مطمئنم که بازيکنانمان مي توانند اين نقشه را پياده سازي کنند.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
مهاجم چلسي در آستانه جدايي از آبي‌ها
سالومون کالو، مهاجم ساحل عاجي چلسي، که در تابستان قراردادش با چلسي تمام مي شود ، هيچ پيشنهادي براي تمديد قرارداد از آبي ها دريافت نکرده است.
سالومون کالو که در اين فصل براي چلسي بازي هاي زيادي انجام نداد و در شش سال سابقه حضورش در استمفورديريج ، همواره يک بازيکن ذخيره براي آبي ها به شمار مي رفته است ، از سوي باشگاه چلسي پيشنهادي براي تمديد قراردادش دريافت نکرده است و اين بازيکن در تابستان چلسي را ترک خواهد کرد.
سالومون کالو که بهمراه تيمش آماده حضور در فينال ليگ قهرمانان اروپا برابر مونيخ مي شود در مصاحبه اي با اسکاي اسپورتسدر خصوص تيم آينده اش گفت :" فاينورد مي تواند مرا در هر زماني فراخواند ، نام آنها در ابتداي ليستم قرار دارند."
سالومون کالو که دوست دارد به تيم سابقش بازگردد ادامه داد :" اجازه دهيد در فينال ليگ قهرمانان اروپا برنده شويم سپس در مورد فاينورد فکر خواهم کرد ، جدي هستم و شوخي نمي کنم."
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
هشدار دي ماتئو به بازيکنان قديمي چلسي
سرمربي تيم فوتبال چلسي انگليس به بازيکنان با سابقه اين تيم هشدار داد، فينال شنبه شب شايدآخرين فرصت آنها جهت قهرماني درليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا براي آنان باشد.
چلسي در حالي شنبه شب در فينال ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپابرابر بايرن مونيخ به ميدان خواهد رفت که تعدادي از بازيکنانش از جمله اشلي کول، ديديه دروگبا و فرانک لمپارد از مرز 30 سالگي گذشته اند.
اين سه نفر اگرنتوانند در بازي فينال بايرن مونيخ را شکست بدهند، ديگر شانسي براي قهرماني در اين مسابقات نخواهند داشت.
روبرتو دي ماتئو سرمربي چلسي در اين باره گفت: ما گروه با تجربه خوبي در اختيار داريم که توانايي هاي خود را در طول مسابقات نشان داده اند و اکنون ما را به فينال رسانده اند. رسيدن به فينال ليگ قهرمانان اروپا کار بسيار بسيار دشواري است.
وي افزود: حتي بازيکنان جوان تر هم نمي دانند چه زماني خواهند توانست يکبار ديگر به فنيال برسند. براي برخي از بازيکنان مسن تر، شايد اين آخرين فرصت براي حضور در فينال باشد.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
دي متئو: چلسي تاريخ ساز خواهد شد
سرمربي تيم فوتبال چلسي معتقد است شاگردانش در فينال ليگ قهرمانان (امشب ) در آليانس آره‌نا روحيه بالايي دارند و مي‌خواهند با قهرماني تاريخ‌ساز شوند.
به نقل از گاردين، روبرتو دي متئو يک روز قبل از انجام مصاف تيمش با بايرن‌مونيخ در فينال ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: من بر اين باورم تيمم از پتانسيل کافي براي کسب افتخار در ورزشگاه آليانس‌آره‌نا برخوردار است. گذر از مراحل مختلف و البته دشوار ليگ قهرمانان، اين نکته را به اثبات مي‌رساند شاگردانم از چه قابليتي برخوردار هستند. براين اساس بسيار نسبت به نتيجه بازي با بايرن خوش‌بين هستم و با روحيه بالا تيمم را وارد اين مصاف دشوار خواهم کرد تا تاريخ ساز شوند.
او که امشب (شنبه) در ورزشگاه آليانس آره‌نا مونيخ بايد مقابل باوارايي‌ها و تماشاگران ژرمني نبرد سختي را انجام دهد،‌ افزود: بازيکنان چلسي اگر اکنون به بازي فينال رسيده‌اند، ‌اين موفقيت را براساس شايستگي و لياقت فراوان خود کسب کردند. برخي از بازيکنانم قبلا تجربه حضور در بازي نهايي را داشته‌اند و بخوبي جو سنگين اين بازي را درک مي‌کنند.
او ادامه داد: به عنوان مربي و مسئول فني کنوني چلسي تمام توانم را براي کسب موفقيت تيم بکار مي‌گيرم و در اين بين به اين که در آينده در مسند مربيگري تيم باشم يا نه، فکر نخواهم کرد.
مربي دو رگه اما موقت تيم استامفوردبريجي افزود: از زماني که مسئوليت تيم را برعهده گرفتم، سعي کردم روحيه و اعتمادبنفس بازيکنان را افزايش دهم. کوشيدم به آنها بگويم قابليت‌هايشان بسيار بالاست که بايد به حس خودباوري برسند. فکر مي‌کنم آنها به تدريج اين نکته را باور کردند و اکنون آسوده‌خاطر هستم. هر يک از بازيکنان تيم قابليت‌هاي خود را براي رويارويي با بايرن، بالا مي‌دانند. از اين رو بدون دلهره وارد بازي فينال خواهيم شد.
دي‌متئو در مورد حريف ژرمني نيز عنوان کرد: هميشه براي بايرن احترام زيادي قائل بودم. من در سوئيس متولد شده‌ام. جايي که با فرهنگ و روحيات مردم آلمان بسيار نزديک است. به همين خاطر آلمان‌ها را مي‌شناسم و هميشه برايشان احترام قائل بوده‌ام. فکر مي‌کنم شنبه شب چلسي، چالش بسيار بزرگي در پيش دارد. چالشي که ما بايد در دو عرصه تيم بايرن و تماشاگرانش،‌ مقابله کنيم.
وي ادامه داد: از زماني که صعود تيمم به ديدار نهايي و بازي در آليانس آره‌نا مسجل شد، تلاش کردم بازيکنان را در شرايط جو رواني محل انجام بازي قرار دهم. در اين باره آنقدر برايشان صحبت کرده‌ام که فکر مي‌کنم بازيکنانم بدون استرس خواهد بود و دقيقا حس انجام يک بازي خانگي را در آليانس آره‌نا دارند.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
بايرن و چلسي، بهتر از رئال و بارسلونا بودند
ميشل پلاتيني ،رئيس يوفا، در صحبتهايي اعلام کرد که بايرن مونيخ و چلسي ، به شايستگي به فينال ليگ قهرمانان اروپا راه يافته اند و با اقتدار توانستند تا درمرحله نيمه نهايي از سد رئال مادريد و بارسلونا عبور کنند.
اين درحالي است که خيلي ها درانتظار مصاف رئال و بارسا در فينال ليگ قهرمانان اروپا و در آليانس ارنا بودند ولي بايرن در ضربات پنالتيمانع از رسيدن رئال به فينال شد و بارسلونا توسط چلسي ده نفره از رسيدن به فينال بازماند.
خيلي ها از اينکه فينالي تمام اسپانيايي را شاهد نيستند، ناراضي بودند و اين دو تيم رابزرگترين تيمهاي دنيا مي دانند ولي ميشل پلاتيني،رئيس يوفا در صحبتهايي اعلام کرده که اين دو تيم اسپانيايي نتوانستند خودشان را در زمين نشان دهند.
ستاره سابق تيم ملي فرانسه و رئيس کنوني يوفا در صحبتهايي بهسي ان ان گفت:« رئال و بارسا شايد بهترين تيمهاي دنيا باشند وليبازي فينال اين است: بايرن مونيخ مقابل چلسي. من در بازيهاي مرحله نيمه نهايي بارسلونا را بهتر از چلسي و رئال را بهتر از بايرن نديدم.»
او ادامه داد:« امسال همه چيز سورپرايز کننده بود. عدم صعود برخي تيمهاي انگليسي به مرحله دوم رقابتها؛ اينکه چلسي و بايرن مدعي صعود از مرحله نيمه نهايي نبودند ولي هردوي آنها با غلبه بربارسا و رئال به فينال رسيدند. اين سالي فوق العاده براي افسانه جام قهرماني بود.»
پلاتيني درادامه گفت:« فينال استانبول، بازي فوق العاده اي ميان ليورپول و ميلان بود و فينال پارسال ميان بارسلونا و منچستريونايتد هم همين طور بود. ديداري خوب در جوي فوق العاده در ورزشگاه ومبلي.من اين دو فينال را بيش از ساير فينالها دوست داشتم.»
فينال اين فصل ليگ قهرمانان اروپا امشب ساعت 20.45 دقيقه به وقت اروپا در آليانس آرنا برگزار مي شود.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
بازيکن 22 ساله جايگزين مالودا مي‌شود
بازيکن 22 ساله تيم چلسي که تاکنون در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان به ميدان نرفته، امشب در فينال حاضر خواهد شد.
روبرتو دي متئو در نظر دارد رايان برتراند را براي اولين بار در ليگ قهرمانان اروپا در فينال امشب مقابل بايرن مونيخ به ميدان آورد.
مدافع چپ چلسي حتي به عنوان بازيکن تعويضي نيز در ليگ قهرمانان به ميدان نيامده، اما در تمام تمرينات اين هفته که دي متئو ترکيب احتمالي خود در فينال را آماده مي‌کرد، در جناح چپ حاضرخواهد شد.
رايان برتراند به اين ترتيب مي‌تواند حضور درليگ قهرمانان را در فينال بازي‌ها تجربه کند.
سرمربي موقت چلسي پيش از اين راميرس را در اين جناح به بازي گرفت تا دني آلوز از بارسلونا و کريستين مگيو از ناپولي را مهار کند.
در حالي که راميرس از حضور در فينال محروم است، فيليپ لام تهديد بايرن از ناحيه دفاع راست است و دي متئو به بازيکنانش نياز دارد تا آرين روبن و فرانک ريبري را مهار کنند.
هنگامي که فلورنت مالدوا در نيمه اول بازي با بلکبرن مصدوم شد، برتراند از دفاع چپ به جناح چپ منتقل شد.
مالودا به دليل انجام تمرينات فيزيوتراپي روز جمعه از تمرينات کنار گذاشته شد تا دي متئو تصميم بگيرد برتراند 22 ساله را براي اين رويداد بزرگ به ميدان بفرستد.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
هاجسون:دوست دارم چلسي ببرد
روي هاجسون، سرمربي جديد تيم ملي انگليس معتقد است که نتيجه ديدار فينال ليگ قهرمانان اروپا ميان دو تيم چلسي و بايرن مونيخ فاصله کمتري باآنچه مردم درانتظارش هستند خواهد داشت.
اين مربي 64 ساله امشب درمونيخ حاضر خواهد بود و اين بازي را از نزديک دنبال مي کند.چرا که تعدادي از 23 بازيکني که او به اردوي تيم ملي انگليس دعوت کرده در اين ميدان بازي خواهند کرد.
اين درحالي است که چلسي با چند محروم و مصدوم به ميدان مي رود وچند نفر از بازيکنان کليدي اش را در اختيار نخواهد داشت ولي هاجسون اعتقاد دارد که تيم دي متئو شانس بيشتري براي برد دارد.
هاجسون دراين باره به وب سايت رسمي اتحاديه فوتبال انگليس گفت:« فکر مي کنم که بازي خيلي نزديک تر خواهد بود. اين طور به نظر مي رسد که بعضي ها شانس چلسي را خيلي کمرنگ مي دانند ولي راستش را بخواهيد من اصلا دست آنها را کوتاه از جام نمي بينم.»
هاجسون که تجربه شبهاي بزرگ اروپايي زيادي را دارد در سال 1997 با اينتر قهرمان يوفاکاپ شد و اخيرا فولام را به فينال ليگ اروپا رساند که اين تيم در فينال سال2010 مغلوب اتلتيکومادريد شد. او بدون توجه به حريف چلسي اميدوار است که تيم لندني قهرمان اين فصل اروپا باشد:« من دوست دارم چلسي ببرد، مثل هر کس ديگري. فکر مي کنم بازي حساس و شانه به شانه اي باشد.»
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
احتمال يک سورپرايز در ترکيب چلسي
براساس گزارش ها، ممکن است روبرتو دي متئو، سرمربي چلسي، تيمش را در ديدار امشب با يک تغيير غيرمنتظره راهي ميدان کند و رايان برتراند، مدافع چپ جوان تيمش را از ابتدا به ميدان بفرستد.
برتراند تاکنون در رقابت هاي اين فصل چمپيونزليگ براي آبي ها به ميدان نرفته اما گفته مي شود غيبت چند بازيکن اصلي آبي ها به دليل محروميت و مصدوميت موجب شده تا دي متئو چنين تصميمي را اتخاذکند.
دي متئو نگران حملات دو ستاره بايرن، ريبري و روبن، از دو سمت است و به همين دليل قصد دارد تغييراتي در ترکيب تيمش ايجاد کند.
دي متئو در ديدار امشب از سيستم 4-2-3-1 يا 4-4-2 استفاده خواهد کرد اما در هر صورت برتراند در سمت چپ قرار خواهد گرفت تا سد راه نفوذ ستاره هاي بايرن شود؛ همچنين گفته مي شود ممکن است دي متئو تيمش را با دو مهاجم به ميدان بفرستد و در اين صورت از زوج دروگبا- تورس استفاده خواهد کرد.
البته برتراند در صورتي در ترکيب اصلي چلسي قرار خواهد گرفت که فلورن مالودا، هافبک فرانسوي آبي ها، نتواند خود را به اين ديدار برساند. مالودا از روي جمعه به تمرينات برگشت و قرار است تصميم گيري در مورد حضور او يا برتراند در ديدار امشب در آخرين ساعات پيش از بازي گرفته شود.
برتراند در ديدار هفته گذشته چلسي مقابل بلکبرن هم در سمت چپ خطمياني قرار گرفت و نمايش خوبي ارائه داد.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
چک: آماده ضربات پنالتي هستم
پتر چک، دروازه بان چلسي، در آستانه ديدار تيمش مقابل بايرن در فينالچمپيونزليگ اعلام کرد کاملا خود را براي ضربات پنالتي احتمالي آماده کرده است.
اين دروازه بان باتجربه که فردا 30 ساله خواهد شد، در فينال سال 2008 هم حضور داشت اما نتوانست تيمش را مقابل شياطين سرخ بهپيروزي برساند.
چک معتقد است مي توانند در وقت هاي عادي حريف باواريايي را شکستدهند با اين وجود، با ديدن فيلم ضربات پنالتي قبلي بايرن، خود را کاملا براي ضيافت پنالتي ها آماده کرده است.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من تمام اطلاعات لازم براي ضرباتپنالتي را دارم.هرچند فکر مي کنم سرنوشت بازي در 90 دقيقه مشخص مي شود.
من فيلم بازي هاي بايرن را ديده ام. هر چيزي که لازم بود را ديدم و درنهايت آنچه سرنوشت را مشخص مي کند اين است که زننده ضربه خونسردي اش را حفظ کند يا نه.
اگر زننده ضربه خونسرد باشد، دروازه بان شانس زيادي نخواهد داشت زيرا در ضربات پنالتي بايد حريف را وادار به اشتباه کرد.
در سال 2008 ما اطلاعات زيادي در مورد پنالتي زنان منچستريونايتد داشتيم. ما پيش از آن هم در ضربات پنالتي مقابل آنها شکست خورده بوديم اما هرگز نمي توان به طور کامل به آنچه مي بينيد اعتماد کنيد. بايد کمي به غريزه تان اعتماد کنيد.
ما 120 دقيقه زمان و همچنين ضربات پنالتي را براي قهرماني داشتيم اما اين اتفاق رخ نداد. نمي توان تاريخ را تغيير داد."
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
صفحه  صفحه 7 از 16:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  15  16  پسین » 
ورزش
ورزش

Chelsea Club | باشگاه چلسی و هواداران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA