انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 11 از 21:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  20  21  پسین »

بـایـــرن مــونــــیــخ Fc Byern munchen و آلـــمـــان‏


مرد

 
مهمانان ويژه آليانس آره نا
بازي فينال ليگ قهرمانان امشب در ورزشگاه آليانز ارنا شهر مونيخ برگزار مي شود.بازي حساسي که روساي دو کشور آلمان وانگليس نمي توانند از ديدن آن چشم پوشي نمايند.
به گزارش وب سايت رسمي کانون هواداران بايرن مونيخ درايران وبه نقل از سايت ndtv ؛ صدراعظم آلمان آنگلا مرکل ونخست وزير انگليس ديويد کامرون قرار است فارغ از مناقشات سياسي جهان بازي فينال را در کنار هم ودر جايگاه اختصاصي ورزشگاه آليانز ارنا تماشا کنند.
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان بسيار طرفدار فوتبال است وبيشتر بازيهاي مهم آلمان در جام جهاني وجام ملتهاي اروپا را از نزديک ديده است.او به واسطه آشنايي زياد با قيصر فوتبال آلمان يکي از علاقمندان فوتبال بايرن مونيخ به شمار ميايد.
آنگلا مرکل بر خلاف گرهارد شرودر صدراعظم پيشين آلمان که طرفدار سر سخت تيم بورسيا دورتموند بود از تيم خاصي طرفداري نميکند.ديويد کامرون نيز به مانند تمام انگليسيها طرفدار فوتبال است.او از طرفداران و هواداران سر سخت تيم استون ويلا انگليس نيز به شمار مي رود.
آخرين باري که اين دو يک بازي را در کنار هم تماشا کردند مربوط به دو سال پيش در حين اجلاس سران g8 در کانادا بود که آلمان 4-1 انگليس را در جام جهاني شکست داد وديويد کامرون از شدت ناراحتي در اجلاس عصر آن شرکت ننمود.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  ویرایش شده توسط: King05   
مرد

 
مرورمصاحبه مربيان و ستاره هاي بايرن و چلسي
روز موعود، سرانجام فرا رسيد و تيم هاي بايرن مونيخ و چلسي، امشب در فينال ليگ قهرمانان به مصاف يکديگر خواهند رفت.
بايرن که هر 7 مسابقه ي اروپايي خود در خانه را در اين فصل با پيروزي پشت سر گذاشته، به دنبال هشتمين پيروزي در فينال است تا براي پنجمين بار، فاتح اين جام شود و بعد از رئال مادريد و ميلان، در کنار ليوپورل سومين تيم پر افتخار اروپا لقب گيرد. در طرف مقابل،چلسي به دنبال حک کردن نامش براي اولين بار بر روي اين جام است. آن ها تنها يک بار به فينال راه پيدا کرده بودند و در آن نيز شکست خوردند. چلسي در 6 مسابقه ي اروپايي خارج از خانه ي خود در اين فصل، تنها يک بار پيروز شده است.
روز جمعه، کنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي با حضور سرمربيان دو تيم و 4 تن از بازيکنان چلسي و بايرن، برگزار شد. صحبت هاي آنان را مي توانيد مشاهده کنيد.
دي متئو
"شايد من تيم را طوري به مونيخ بردم تا همه چيز را سفيد و قرمز ببينند. اين يک راه فوق العاده براي آماده شدن قبل از فينال است. مابا يک تيم فوق العاده سازمان دهي شده با بازيکنان بزرگ بازي خواهيم کرد. اگر شما به مسير چلسي تا فينال نگاه کنيد، آن ها ناپولي را در خانه شکست دادند، بارسلونا بهترين تيم حال حاضر دنيا رادر خانه شکست دادند و 60 دقيقه با يک يار کمتر در نيوکمپ بازي کردند. اين يک هشدار کافي براي همه است."
"بسياري از بازيکنان ما قبلا اينجا بوده اند و مي دانند نبردن جام به خانه چه حسي دارد. آن ها براي رسيدن به اين مرحله کار بسيار بزرگيانجام داده اند و کل باشگاه شايسته ي اين قهرماني است. چلسي هميشه در ليگ قهرمانان عالي کار کرده و البته شما هميشه به کمي شانس هم نياز داريد، اما در آخر اين شما هستيد که سرنوشت خودتان را رقم مي زنيد."
"اعتماد به نفس نقش مهمي در زندگي يک ورزشکار دارد. اين مهم بود که به اين بازيکنان يادآوري شود که آن ها بازيکنان فوق العاده اي هستند، سال هاي سال بوده اند، و شما اين را در يک نيم فصل از دست نخواهيد داد. من نمي دانم چه خواهد شد اما ما بايد باور داشته باشيم و ما اعتماد به نفس و بازيکنان لازم براي پيروزي را داريم."
"کيهيل و لوييز کل هفته با ما تمرين کردند و اين مايه خوشحاليست. مالودا هم امروز تمرين کرد."
هاينکس
"من از عملکرد دي متئو متعجب نيستم. به عنوان بازيکن، او بسيار باهوش و آرام بود. چلسي به چنين شخصي نياز داشت، کسي که تيمرا دوباره بازسازي کند و آن ها فشرده تر سازد. به نظر مي رسد او به خوبي کنترل همه چيز را در اختيار دارد و توانسته هماهنگي فوق العاده اي را ايجاد کند. او عالي کار کرده است."
"من همه چيز را ديده ام. ما همه کار خواهيم کار کرد تا تيم تمرکز کند. براي بازيکنانم و کل باشگاه، اين مهم است که من آرامش را برقرار کنم، کاري که در کل فصل انجام دادم. قبل از بازي برابر رئالبه بازيکنانم گفتم که ما بايد آرام و صبور باشيم و اين در فينال هم جواب خواهد داد. ما بايد آن نمايش را تکرار کنيم تا پيروز شويم."
"بازي کردن فينال در خانه، يک موقعيت شگفت انگيز است. من حرف رايج در شهر که ما تيم برتر هستيم را قبول ندارم. هيچ تيم برتري درفينال وجود ندارد. چلسي بازيکنان باتجربه ي زيادي در اختيار دارد و اين مي تواند به آن ها کمک کند تا با آرامش بازي کنند. ما نمايش هاي فوق العاده اي داشتيم، مخصوصا در خانه مان. ما تک تک نقاط زمين را مي شناسيم و اين مي تواند تفاوت را رقم بزند. پيروزي در ورزشگاه خودمان مي تواند جشني باشکوه باشد. چيزي که بدست آوردنش واقعا دشوار است."
همه چيز سخت خواهد بود چون بايرن تيم فوق العاده ايست. بايرن بهترين دفاع در بوندسليگا را در اختيار دارد و ما بايد بدون اشتباه باشيمتا آن ها را شکست دهيم. آن ها بازيکنان بزرگ و قدرتمندي دارند و در خانه بازي مي کنند که مي تواند برتري محسوسي براي آن ها باشد. اما ما هم بازيکنان بزرگي داريم و درست به اندازه ي آن ها شانس پيروزي."
فيليپ لام، کاپيتان بايرن گفت:" اين روياي ما بود که به فينال برسيم و حالا اينجا هستيم. هنوز چيزي تمام نشده. ما مي خواهيم اين جام را ببريم و کار سختي را هم پيش رو داريم اما اين خيلي خوب است که در خانه بازي مي کنيم. من در مونيخ به دنيا آمدم، در مونيخ بزرگ شدم و در 11 سالگي به بايرن ملحق شدم. پس اينجا بدون شک خانه ي من است. وقتي در شهر به اطراف نگاه مي کني همه خوشحالند، همه پيش بيني برد ما را مي کنند."
"اين نکته ي مثبتيست که در خانه بازي مي کنيم. ما همه چيز را اينجا مي دانيم و اين تاثير مثبتي روي ما مي گذارد. بودن در ورزشگاه خانگي به انسان احساس آرامش و امنيت مي دهد."
شواين اشتايگر درباره ي بازيکنان محروم تيمش گفت:" لوييز گوستاوو بازيکن بسيار مهمي براي ما بود و جاي خاليش احساس خواهد شد، درست مثل هولگر، بدشتوبر و آلابا. اما ما راه حل هاي مختلفيداريم. ما خواهيم ديد که بدون آن ها بايد چه کار کنيم."
شوايني ريبري را بازيکن فوق العاده اي مي خواند که مي تواند تفاوت را در زمين رقم بزند. لام در مورد او گفت:"اين مهم است که او رادر اختيار داريم اما مهم تر از آن اين است که همه ي بازيکنان نمايشي در بهترين سطح خودشان داشته باشند. ما عطش و شوق لازم را داريم اما همه ي بازيکنان بايد اين گونه باشند و من مطمئنم که فرانک، نقش خودش را به خوبي ايفا خواهد کرد."
لام از فينال مادريد گفت:" اين يک برتري خوب است که 2 سال قبل در فينال بازي کرده ايم. بازيکنان مي دانند که چه انتظاري از آن ها ميرود و اين خودش ما را چند قدم جلوتر برده است. 2 سال قبل، همه چيز تازه بود. حالا ما تجربه ي بيشتري داريم اما چلسي هم در 2008 با بعضي از بازيکنان فعليش در فينال حاضر بوده و اين آخرين شانس آن ها براي فتح اين جام است."
آن ها براي فتح اين جام است."
شوايني اضافه کرد:" باعث نااميدي من خواهد بود که هيچ جامي را دراين فصل نگيريم اما تيم هاي زيادي هستند که دوست دارند در جايگاه فعلي ما باشند. ما در ليگ قهرمانان نمايش هاي فوق العاده اي داشتهايم، مخصوصا در خانه. و اين به ما اعتماد به نفس مي دهد. ما روي آن تمرکز مي کنيم، سعي مي کنيم خوب بازي کنيم و در نهايت پيروز شويم."
لمپارد، تنها گلزن تاريخ چلسي در فينال گفت:" تجربه ي مسکو چيزي نيست که هر روز درد آور باشد. به عنوان يک فوتباليست، شما ياد مي گيريد که نمي توانيد همه چيز را ببريد اما شما بايد نکات مثبت را در شکست ببينيد. در مسکو ما احساس نااميدي شديدي کرديم و بايد آن را الهام بخش کارمان براي پيروزي در اين فصل قرار دهيم. شما ديديد که چگونه در بارسلونا خوشحالي مي کرديم، آن به اين خاطر بود که ما خوشحاليم که فرصت ديگري داريم تا اين جام رافتح کنيم."
دروگبا که در وقت هاي اضافه در مسکو اخراج شده بود گفت:"آن لحظه براي من و باشگاه بسيار غم انگيز بود. خاطره ايست که نميتوانم فراموش کنم اما به هر حال آن گذشته است. من فقط به فردا نگاه مي کنم و خوشحالم که دوباره در فينال ليگ قهرمانان هستم. ما از فينال اول درس هاي زيادي گرفتيم. اميدوارم اين يکي براي ما عالي تمام شود."
لمپارد ادامه داد:" جو اينجا بي نظير است مخصوصا وقتي از فرودگاه به سمت هتل و سپس به محل تمرينمان رفتيم. بايرن برتري محسوسي دارد، در زميني بازي مي کند که به آن عادت دارد، در رختکني لباس عوض مي کند که هميشه اين کار را انجام مي دهد و يکشهر را هم پشت سر خود دارد. اين برتري هر چقدر باشد شما مي توانيد بازي کنيد اما من احساس مي کنم اين براي ما فوق العاده است.وقتي شما تيم به ظاهر ضعيف تر هستيد، اين مي تواند يک موتور تحريک آميز باشد و اگر شما واقعا به خودتان باور داشته باشيد، مي توانيد با روحيه اي فوق العاده به ميدان برويد."
لمپارد از آبراموويچ گفت:" پيام کلي هميشه آنجاست. بدون کار هايي که او براي باشگاه انجام داده، ما هم اينجا نبوديم. ما بايد ببريم تا براي فصل بعد نيز در ليگ قهرمانان حضور داشته باشيم. اما زمان هاي زيادي نيست که شما در فينال حاضر باشيد، پيام کاملا ساده و روشن است، بايد پيروز شويم."
و صحبت هاي پاياني دروگبا:" فصل بسيار دشواري را پشت سر گذاشته ايم اما اگر ما پيروز شويم، همه مي گويند که فصل فوق العاده اي بوده. همه فقط به ياد خواهند داشت که ما جام را برديم."
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
آلمان تنهابايدبه قهرماني در مسابقات يورو فکر کند
لوکاس پودولسکي مهاجم تيم ملي فوتبال آلمان روز شنبه اعلام کرد اين تيم تنها براي قهرماني در مسابقات يورو دو هزار و دوازده به اوکراين و لهستان مي رود.
مسابقات يورو دو هزار و دوازده از هشتم ژوئن در لهستان و اوکراين برگزار مي شود.
لوکاس پودولسکي در ساردني ايتاليا که تيم ملي آلمان زير نظر يواخيم لو در اين شهر اردوي آمادگي برگزار کرده است، گفت: « در سال هاي اخير رسيدن به مرحله نيمه نهايي براي ما يک موفقيت بود.من فکر مي کنم ما بايد قبل از آغاز مسابقات تنها به قهرماني فکر کنيم ».
پولدولسکي که از کلن آلمان جدا شده و قرار است تابستان امسال به آرسنال انگليس بپيوندد، اعلام کرد اين اشتياق براي قهرماني مي تواند تيم ملي آلمان را در فينال يورو دو هزار و دوازده تقويت کند.
تيم ملي آلمان که در جام جهاني دو هزار و ده آفريقاي جنوبي سوم شد، بعد از سال هزار و نهصد و نود و شش عنوان مهمي کسب نکرده است.
پودولسکي بيست و شش ساله که لهستاني تبار است، نخستين بازي ملي خود را سال دو هزار و چهار انجام داده است.
او در نود و پنج بازي چهل و سه گل براي تيم ملي آلمان زده است.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، تيم ملي آلمان در گروه دوم مسابقات يورو دو هزار و دوازده در کنار پرتغال، هلند و دانمارک قرار دارد.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
زن

 
جناب ارين روبن بعد از گند زدن به چند فرصت تك به تك در فينال جام جهاني ۲۰۱۰ و تقديم جام به اسپانيا حالا با گند زدن به پنالتي و از دست دادنه فرصتهاي زياد جام را به چلسي تقديم كرد
ضمنا تيمي مثل بايرن مونيخ كه بازيكن سالاري و كتك كاري در تمرين عادي است و به قول عادل فردوسي پور اف سي هاليوود است جام قهرمانيه اروپا از سرش زياد است

خودتون فرانك ريبري رو ببينيد از يك بازيكن زحمت كش و بي ادعا طي چند سال در بايرن تبديل به يك بازيكن عصبي و پرخاشجو شده
     
  
مرد

 
توماس مولر: تيم برتر فاتح ديدار فينال نشد
توماس مولر، هافبک و مهاجم بايرن مونيخ مي‌گويد تيم برتر فاتح ديدار فينال ليگ قهرمانان اروپا نشد. چلسي در ضربات پنالتي پيروز شد و براي اولين بار ليگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.
اين ملي‌پوش آلماني در فاصله تنها هفت دقيقه مانده به پايان وقت‌هاي معمول ديدار گل زد، اما ديديه دروگبا پنج دقيقه بعد گل تساوي را زد و در نهايت چلسي در پنالتي برنده شد.
او پس از بازي به اسکاي گفت: «فوتبال همين است. ما اين را در گذشته هم ديده‌ايم. هميشه که تيم برتر جام را نمي‌برد.
هنگامي که در آن فاصله اندک به پايان ديدار مقابل طرفداران خودي گل مي‌زنيد و سپس مي‌بينيد که چلسي جام را بالاي سر برده، اين يعني اتفاق بسيار بزرگي روي داده.
دشوار بتوان براي توصيف اين رويداد واژه يافت، اما فوتبال که همه چيز زندگي نيست.»
بايرن در جام حذفي و بوندس‌ليگا هم دوم شد.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
هاينکس: آبراموويچ بايد دي متئو را حفظ کند
يوپ هاينکس، سرمربي بايرن مونيخ، بعد از شکست تيمش مقابل چلسي در فينال ليگ قهرمانان، از رومن آبراموويچ خواست تا روبرتو دي متئو را حفظ کند.
دي متئو فصل را به عنوان کمک آندره ويلاس بواس آغاز کرد اما بعد از اخراج او به عنوان سرمربي موقت، هدايت آبي ها را برعهده گرفت و آنها را به اولين قهرماني شان در چمپيونزليگ رساند.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من به چلسي به خاطر اين پيروزي تبريک مي گويم. اگر مي خواهيد چيزي در مورد دي متئو بگويم، مي گويم که چلسي بايد قرارداد او براي سه سال ديگر تمديد کند."
سرمربي باواريايي ها همچنين تاييد کرد که آبي ها شايسته قهرماني بودند و شاگردانش را به خاطر استفاده نکردن از موقعيت هاي شان مورد انتقاد قرار داد.
بايرني ها در جريان بازي توسط توماس مولر به گل رسيدند اما نتوانستند برتري شان را حفظ کنند و در فاصله دو دقيقه مانده به پايان بازي گل تساوي را دريافت کردند.
سپس در وقت هاي اضافه آنها صاحب يک ضربه پنالتي شدند که روبنآن را از دست داد و در نهايت در ضربات پنالتي هم از حريف پيش افتادند اما در نهايت بازي را واگذار کردند.
" فکر مي کنم بايد بگويم که بازي خوبي انجام داديم اما کمي بدشانس بوديم.
بازيکنان ما در سراسر بازي با روحيه خوبي بازي کردند و ديديم که چه نمايشي ارائه دادند. ما از ابتدا حمله کرديم و به حريف فرصت پاسخ نداديم.
چلسي به خوبي دفاع کرد اما ما از موقعيت هاي زيادمان استفاده نکرديم و متاسفانه پنالتي مان را از دست داديم. همچنين برتري 1-0 مان را هم از دست داديم. چلسي شايسته قهرماني بود."
اين سومين عنوان نايب قهرماني بايرن در رقابت هاي اين فصل بود.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
آيا يوپ هاينکس مي ماند؟
بايرن مونيخ در سال 2001 قهرماني چمپينزليگ اروپا را جشن گرفت. اين تيم شامگاه شنبه نتوانست موفقيت 11 سال پيش را تکرار کند.
مونيخ در اين مسابقه به سرنوشت فينال 2010 دچار شد. اين تيم آخرين بار در سال 2010 در فينال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا حاضر شد و در نهايت مغلوب اينترميلان با هدايت ژوزه مورينيو شد. آن نتيجه‌ي تلخ براي بايرن در مقابل ديگان نزديک به 75 هزار تماشاچي ورزشگاه سانتياگو برنابئو اسپانيا رقم خورد.
شاگردان يوپ هاينکس شامگاه شنبه موقعيت داشتند نخستين تيمي لقب بگيرند که موفق به قهرماني ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگي مي‌شوند. هاينکس خود هم مي‌توانست براي دومين بار به‌عنوان مربي روي سکوي نخست ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا بايستد. او پيش از اين با رئال مادريد قهرمان اين مسابقات شده بود.
با از دست رفتن سه عنوان قهرماني حالا بايد در انتطار تصميم جديد بايرن براي ادامه کار با هاينکس بود.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
آمار و ارقام ليگ قهرمانان اروپا

در پايان رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا ستاره آرژانتيني تيم بارسلونا آقاي گل مسابقات شد.



به گزارش يوفا، رده بندي نهايي گلزنان برتر ليگ قهرمانان اروپا به شرح زير است ‌:

14 گل‌ : ليونل مسي از بارسلونا

12 گل : ماريو گومز از بايرن مونيخ

10 گل : کريستيانو رونالدو از رئال مادريد

7 گل : کريم بن زما از رئال مادريد

6 گل : ديديه دروگبا از چلسي

همچنين برترينهاي جدول بيشترين پاس گل به شرح زير معرفي شدند:

5 پاس گل : ليونل مسي از بارسلونا ، کاکا و کريم بن زما از رئال مادريد ، فرانک ريبري از بايرن مونيخ ، نيکولاس گايتان از بنفيکا

ساير آمار و ارقام مهم به شرح زير است :

* پرخطاترين بازيکن : لوئيش گوستاوو از بايرن مونيخ با 27 خطا

* بيشترين خطاي صورت گرفته روي يک بازيکن : فرانک ريبري از بايرن مونيخ با 46 خطا

*‌ بيشترين کارت زرد : مکسي پريرا از بنفيکا ، رائول ميه رلس از چلسي و هولگر باداشتوبر از بايرن مونيخ با 5 کارت زرد

* هجومي ترين تيم : بارسلونا و رئال مادريد با 35 گل (ميانگين 2.92)

* بيشترين گل خورده : دينامو زاگرب کرواسي با 22 گل (ميانگين 3.67)

* بيشترين حمله روي دروازه حريفان : رئال مادريد با 99 حمله

* بيشترين حمله به دروازه حريفان : ليونل مسي با 36 حمله

* بيشترين درصد حفظ توپ : بارسلونا با 68 درصد

* پرخطا ترين تيم : بايرن مونيخ با 209 خطا

* بيشترين خطا روي بازيکنان يک تيم : بايرن مونيخ با 183 خطا

* ‌بيشترين کارت زرد : چلسي با 31 کارت

* بيشترين کارت قرمز : المپيک مارسي با 3 کارت

* پرگل ترين بازي ها : بارسلونا 7 - 1 بايرلورکوزن و ديناموزاگرب 1 - 7 المپيک مارسي و رئال مادريد 6 - 2 ديناموزاگرب

* پرخطاترين بازي : آپوئل قبرس - المپيک ليون با 48 خطا

*‌ بيشترين کارت زرد در يک بازي : پورتو - آپوئل با 11 کارت زرد

*‌ پر آفسايد ترين بازي : آرسنال - ميلان با 13 آفسايد

* بازيکني که بيشترين آفسايد را داشته : زلاتان ابراهيموويچ از ميلان با 21 اعلام آفسايد

* تعداد گل ها در اين فصل : 345 گل

* زمان به ثمر رسيدن گلها :

دقيقه يک تا 15 : 41 گل / دقيقه 16 تا 30 : 57 گل / دقيقه 31 تا 45 : 47 گل / وقت تلف شده نيمه اول : 12 گل / دقيقه 46 تا 60 : 49 گل / دقيقه 61 تا 75 : 58 گل / دقيقه 76 تا 90 : 59 گل / وقت تلف شده نيمه دوم : 21 گل / وقت اضافه : ‌يک گل
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
لو: گاهي اوقات چهره فوتبال ناجوانمردانه است

سرمربي آلمان با وجود باخت بايرن برابر چلسي در فينال ليگ قهرمانان اروپا مردان يوپ هاينکس را ستود.



به نقل از کيکر، يواخيم لو شنبه شب در ورزشگاه آليانس‌آره‌نا يکي از ميهمانان ويژه بود و از نزديک شاهد شکست سرخ‌پوشان باوارايي‌ در ضربات پنالتي از چلسي بود.


وي اظهار داشت: با وجود شکست به بايرني‌ها بخاطر يک فصل حضوري با کلاس در ليگ قهرمانان اروپا تبريک مي گويم. مونيخي‌ها در اين فصل بازي‌هاي بسيار خوبي بخصوص مقابل رئال مادريد ارائه کردند.


لو افزود: مقابل چلسي آنها تيم برتر ميدان در 120 دقيقه بازي بودند و شانس‌هاي بيشتري براي گلزني داشتند. فوتبال گاهي اوقات چهره‌اي ناجوانمردانه به خود مي گيرد. اکنون از اين بابت متاسف و ناراحت هستيم.


در جدال شب گذشته دو تيم در پايان 90 دقيقه وقت معمول و 30 دقيقه اضافه به تساوي يک بر يک رسيدند اما در ضربات پنالتي چلسي 4 بر 3 پيروز شد.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
تعبير شکست بايرن برابر چلسي از زبان نرلينگر

مدير ورزشي تيم فوتبال بايرن مونيخ گفت: ناکامي مقابل چلسي مانند توليد يک فيلم سينمايي بد با استفاده از تمام عوامل سازنده خوب بود.



به نقل از بيلد، کريستيان نرلينگر گفت: واقعا اين بازي مثل خواب و خيال بود. وقتي به بازي نگاه مي کني، گويي فيلمي سينمايي بدي به نمايش درآمده است، فيلمي که همه عوامل سازنده بسيار خوب را داشته، خوب هم در کنار هم کار کرده‌اند، اما محصول چيزي بد شده است.


مدير ورزشي بايرن مونيخ ادامه داد: در جدال با چلسي 120 دقيقه جنگيديم و حتي طرفداران چلسي نيز اذعان مي کنند، عالي بازي کرديم اما نتيجه نهايي به سود آنها شد.


نرلينگر تاکيد کرد: پس از گل مولر در دقيقه 83، بايد درست و منطقي حفظ برتري مي‌کرديم. به نظرم اين يک انتقاد وارد به تيم است که چرا در آن دقايق برتري‌اش را حفظ نکرد تا چنين شکستي رخ دهد.


در جدال شب گذشته دو تيم در پايان 90 دقيقه وقت معمول و 30 دقيقه اضافه به تساوي يک بر يک رسيدند اما در ضربات پنالتي چلسي 4 بر 3 پيروز شد.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
صفحه  صفحه 11 از 21:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  20  21  پسین » 
ورزش
ورزش

بـایـــرن مــونــــیــخ Fc Byern munchen و آلـــمـــان‏

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA