انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سکس ضربدری و محارم
  
صفحه  صفحه 4 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

پیامدهای ناگوار سکس ضربدری و یا سکس دو نفره با همسر


مرد

 
mkir1313
حرفات نشون ميده كلا فيلم پورنو زياد ميبيني به خاطر اين اينجوري ميگي
هنوز زن نگرفته به فكر يكي ديگه هم هستي بعد واسه توجيه ميگي اونم بايكي ديگه و جون دوتامون خبر داريم ديگه اسمش خيانت نيست
فيلم پورن كمتر ببين زيادش خيليم خوب نيست
این كاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
این سکس ضربدری از شدت هیجانه قبله سکسه
سکس یه نیازه
     
  
مرد

 
حتی حیوانات هم موقعی که جفت انتخاب میکنند باتمام وجود مراقب هستندکه حیوان دیگری به جفتش نزدیک نشه کسی که این کارو بکنه ازحیوان هم کمتره
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
فقط گاواوبی ناموسااین کاررومیکنن
     
  
مرد

 
من دوست دارم فیلم و عکس سکس ضربدری ببینم و حتی از نزدیک نگاه کنم ولی از اینکه خودم و همسرم با یک طوج دیگه ضربدری کنم متنفرم چون همه اش که هرچی بخوای نباید کنی! اینکار به عشق ضربه سنگین میزنه و زمینه خیانت و تنوع طلبی رو گسترش میده مهمتر از همه فرزندانمون بابا مامانی دوست دارن که فقط با هم باشن نه برای هوس همدیگه رو عوض کنند
این کاربر به دلیل تخلف در انجمن بن شد.
( مدیریت انجمن لوتی )
     
  
مرد

 
Fatemeh_aroosak: ین دیگه اخرشه . مردی که اینکارو میکنه . مردی و غیرتشو فروخته . اصلا چرا زن گرفته . حتما ادعای عشقهم میکنن که به هم دارن .
دقيقا.

دوستان سلام من مدت زیادیه که اینجام و مطالب و عکسارو می خونم و می بینم دست همه درد نکنه ولی حالا خواستم اولین پستم رو در مورد سکس ضربدری بذارم چون خودم خیلی علاقه مندشم و حدود ۳ - ۴ سال پیش تصمیم داشتم اونو پیاده کنم و کلی از دوستا و فامیلا توی فکرم بودن ولی در طی این مدت با خودم به این نتیجه رسیدم که این کار برام اثر زیانباری داره و انجامش ندادم و حتی اونو با خانمم هم مطرح نکردم حالا نظرات و دلایل خودم رو میگم :

۱- این مدل سکس در هیچ دین - مذهب - فرهنگ - عرف اجتماعی - ساختار خانوادگی در هیچ کجای دنیا از بسته ترین تا آزاد ترین جوامع مثل آمریکا و غیره تائید نمیشه و یک انحراف جنسی و با لحن دوستانه تر فقط یک فانتزی جنسی است .

۲- دوستانی که راجع به این قضیه فکر می کنند خوبه به بعد از اون ۲ یا ۳ ساعت سکسی هم فکر کنند و ببینند که بعد از خالی شدن چه احساسی دارند .

۳- زوج های عاشق : به نظرم به درد زوج های عاشق نمیخوره ! با وجود تمام شعاری که داده میشه و میگن چون ما عاشق همیم . چون ما همدیگه رو دوست داریم . چون ما همدیگه رو درک می کنیم بنابراین دوست داریم که عشقم جلوی چشمم به گا بره و من جلوی چشم عشقم یک خانم دیگه رو بر باد بدم !!! از نظر من متاهل این فقط شعاره و بس . اگه عاشق هستین و عشق دارید این کار اون عشق شما را بر باد فنا خواهد داد و پایه های صمیمیت و معصومیت موجود این عشق را نابود خواهد کرد .

۴- زوج های عادی : اتفاقا بر عکس مورد ۳ به نظر من این نوع سکس برای زوج هایی که عشقی نسبت به یکدیگر ندارند . به آخر خط رسیده اند . خیلی وقته که زندگی شون مثل برادر و خواهر شده . زندگی کردن و جداشدنشون از هم با یکدیگر فرقی نداره و کلا مدت هاست که همه چی بین اونها تمام شده و چیزی برای از دست دادن ندارند فکر می کنم مفیده و میتونه یک شروع تازه از نوعی دیگر باشه ! حداقل اگر چیزی به دست نیارن چیزی از دست نخواهند داد .

۵- مجرد ها : برای دوست پسر دوست دخترهایی که قصد ازدواج ندارن و فعلا همینجوری باهم هستند (تعهدی ندارن) فکر می کنم که ایرادی نداره . مثلا دوتا پسر با دوست دخترهاشون این برنامه را داشته باشن یا دوتا دختر با دوست پسرهاشون یا اصلا افراد غریبه باهم ! چیزی برای از دست دادن نیست .

۶- همسر فقط سکس نیست ! این زن در آینده باید مادر بچه شما باشه . باید مدیر منزل شما باشه و باید همدم و مونس شما تا زمان پیری باشه پس اگر مورد ۳ هستید بی خیال بشید و همه چیزو نابود نکنید و اگه مورد ۴ یا ۵ هستید با فکر کردن برید جلو و نوش جان .

۷- خلاصه بشرط وجود عشق این کار برای شما عواقب روحی و روانی خواهد داشت اگر چیزی برای از دست دادن ندارید این کارو بکنید .

۸- در جوامع حیوانات نیز وجود نداره . سکسی است که فقط به فکر خلاق و ماجراجو و بی مرز انسان رسیده و فانتزی است یا حتی انحراف مثل سکس با حیوان . سکس کثیف . سکس با افراد زیر ۱۸ سال .

۹- دوستانی که به پاک بودن و خوبی همسرانشان اعتقاد دارند بخاطر یک شهوت گذرا زشتی و پلشتی رو با آن پاکدامنی و خوبی عوض نکنند .

۱۰- چه فرقی بین این است که ۲ زوج مقابل هم سکس ضربدری داشته باشند و یا مثلا : من امشب همسرم رو بفرستم خونه اونا و همسر طرف هم شب بیاد خونه ما و سکس ضربدری از راه دور داشته باشیم ! خب اینطوری که راحت تره زنمون رو می فرستیم که بکننش و یا مثلا شما سر کار هستی و پارتنر سکسی زنگ بزنه و بگه اگه ممکنه خانم رو بفرستید لازم دارم ! میخوام با ایشون سکس کنم و من هم عصری که شما از سر کار برگشتید خانمم را می فرستم تا شما هم یه حال اساسی به ایشون بدید !!!!
این كاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
درد به شرفتون

دم همتون گرم

این چیزا تو انسانیت نبوده و نبایدم باشه حالا بعضیا میخوان این کثافت کاری رو برچسب بزنن و با یه اسم دیگه بدن به خورد یه سری آدم ..... چی بگم!
خاک پای همتونم

Brijit
se7en_iran
jigartala
Maziar090
abidar
Fatemeh_aroosak
javadford
sarirah
fa_al
Fohshkesh
saberyashar
[b]قبول حقیقت ، رعایت تعادل ، داشتن انصاف
     
  
زن

 
هر چي آدم اين صحبت ها رو مي خونه بيشتر از ايراني بودن بدش مي ياد
آقايون و خانوما هر كس موافقه لابد تو زندگيش به اين نتيجه رسيده و نظرش براي خودش محترمه و هر كسي هم مخالفه همينطور پس همه چيزو با هم قاطي نكنيد و اينقدر تو زندگي هم دخالت نكنيد و نظرتونو به هم تحميل نكنيد
اين جا بيشتر شبيه ميدون جنگه تا صحبت كردنو نظر خواهي
     
  
زن

 
تو ایران هیچ کس به حریم دیگران و طرز فکرشون احترام نمی زاره هر کس عقایدی داره هیچ کس نمی تونه بگه بده یا خوب یا به خاطر انجام این کار به کسی اهانت کنه ۵ تا انگشت یه دست با هم فرق دارن ادما از خانواده و فرهنگ مختلف که جای خود ولی در مجموع به نظر من فانتزیش هیجان انگیز ولی واقعیش خیلی خطر ناک
     
  
مرد

 

با خانمی آشنا شدم که میگفت برای ایشون و شوهرش مسأله ای نیست و به من پیشنهاد داد که با اونها سکس ضربدری داشته باشیم. من نپذیرفتم و خواستم که جداگانه با هم باشیم یا در نهایت اون و شوهرش با من(سه نفره) که ایشون مقاومت کرد. کمی بعد که روابطم باهاش پیش رفت سعی کردم باب سکس تلفنی رو باز کنم. فردای اون روز خانم اس ام اس داد که از کار خودش پشیمونه و در واقع به اصرار شوهرش به سکس ضربدری راضی شده و خودش اصلا خوشش نمیاد. وقتی گفتم پس چرا پای من رو وسط کشیدی، گفت چون دوس داشتم با آوردن اسم یه مرد غریبه شوهرم غیرتش رو نشون بده و کمی دعوام کنه.

دوستان عزیز. سکس ضربدری یه فانتزیه. شاید بشه یک یا دوبار انجامش داد ولی با ذات زنانه به نظر من خیلی مغایرت داره


     
  
صفحه  صفحه 4 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
سکس ضربدری و محارم

پیامدهای ناگوار سکس ضربدری و یا سکس دو نفره با همسر

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA