انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 17 از 108:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  107  108  پسین »

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس


مرد

 
نورمحمدی: پرسپولیس ۲۲ بازیکن بزرگ می‌خواهد / خوشحالم که دنیزلی مرا می خواهد

سه شنبه, 09 خرداد 1391 ساعت 12:53
کانون هواداران پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیاز به ۲۲ بازیکن بزرگ دارد.

رضا نورمحمدی درباره حضورش در لیست دنیزلی برای ادامه همکاری با قرمز‌پوشان اظهار داشت: از وقتی که پیراهن پرسپولیس را پوشیدم هیچ وقت به فکر این نبودم که چرا برای پرسپولیس به میدان رفتم یا خیر، چون همیشه به دنبال موفقیت این تیم بودم و آنچه در توان داشتم با تمام تلاشم به معرض نمایش گذاشتم.


وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که در لیست دنیزلی جا دارم. این موضوع خیلی مهم است که مربی یک بازیکن را قبول داشته باشد. متاسفانه ما فصل گذشته سال خوبی را نداشتیم اما خوشحالم که از دنیزلی نمره قابل قبولی گرفتم.

نورمحمدی ادامه داد: خبر حضورم در بین 10 بازیکن پرسپولیس که دنیزلی آنها را تائید کرده من را غافلگیر کرد و امیدوار هستم در صورتی که با این تیم به توافق برسم سال تلخ 1390 را فراموش کنیم.

وی در پاسخ به سوالی که پرسپولیس به دنبال مدافعان بزرگی است، گفت: این موضوع اشکالی ندارد. پرسپولیس تیم بزرگی است، یک تیم بزرگ هم 22 بازیکن بزرگ می‌خواهد. من اگر ماندم قطعا با توجه به اینکه عاشق رقابت هستم رقابت می‌کنم اگر این توان در من بود در ترکیب اصلی قرار می‌گیرم در غیر این صورت سعی می‌کنم روز به روز بهتر شوم.

وی در پایان تاکید کرد: برای تمدید قراردادم باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم و امیدوار هستم که افتخار این را داشته باشم 1 سال دیگر در پرسپولیس بمانم. من باز هم تکرار می‌کنم در هر بازی که به میدان رفتم دنبال این نبودم در آینده در پرسپولیس باشم یا نباشم. همیشه بهترین عملکردم را در روزی که پیراهن پرسپولیس را پوشیدم به نمایش گذاشتم.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
محمد نوری: فصل بعد هم برای پرسپولیس بازی می‌کنم/ باید ۵ کیلو وزنم را اضافه کنم

سه شنبه, 09 خرداد 1391 ساعت 12:29
کانون هواداران پرسپولیس : محمد نوری هافبک فصل گذشته پرسپولیس به احتمال فراوان سال آینده هم پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.

این در حالی است که او مدتی پیش گفته بود اگر پرسپولیس تیم خوبی ببندد مطمئنا قراردادش را تمدید خواهد کرد. نوری در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر گفت‌وگویی انجام داد که حرف‌هایش را می‌خوانید.

بالاخره برای فصل بعد چه تصمیمی گرفتی؟
به احتمال زیاد فصل آینده هم برای پرسپولیس بازی خواهم کرد. با توجه به یارگیری این تیم تصمیم گرفتم که دوباره بمانم.

این درست است که پیشنهاد 800 میلیونی داده‌ای؟
من اصلا در مورد مسائل مالی با مسوولان این باشگاه حرف نزده‌ام و بحث اصلی من در مورد تقویت تیم بود. در ضمن امسال هم سقف قرارداد گذاشته‌اند و باید تابع آن باشیم. من هم این سقف را رعایت خواهم کرد.

پیش‌بینی تو از آینده پرسپولیس چیست؟
من فکر می‌کنم پرسپولیس با بودن رویانیان و یارگیری‌های او فصل خوبی داشته باشد و بتواند به قهرمانی برسد.

فکرمی‌کنی بازیکنانی که تا حالا به پرسپولیس آمده‌اند در چه سطحی هستند؟
به نظر من بازیکنان خوبی به پرسپولیس اضافه شده است و اطلاعات من هم در حد نوشته‌های روزنامه‌ها است.

پرسپولیس سال آینده تیم کهکشانی لقب خواهد گرفت؟
تیم کهکشانی بارسلونا و رئال هستند نه ما.

فصلی که گذشت برای تو چطور بود؟
در ابتدا اصلا برای من خوب نبود ولی با آمدن دنیزلی شرایطم خیلی بهتر بود. با این حال فکر می‌کنم در چند بازی آخر خوب کار نکردم و فشار بازی‌ها روی عملکردم تاثیر منفی گذاشت. امیدوارم فصل آینده بتوانم بیشتر به پرسپولیس کمک کنم.

قبول داری چند کیلو کمبود وزن داری؟
بله، یک مقدار کمبود وزن دارم و فکر می‌کنم باید 5 کیلو وزنم را اضافه کنم. البته باید این کار را خیلی خوب انجام بدهم و مواظب این باشم که روی سرعت بازی‌ام تاثیر نگذارد.

راستی از اینکه در تیم ملی نیستی چه احساسی داری؟
من حقم بود که به تیم ملی دعوت شوم ولی سلیقه سرمربی تیم ملی چیز دیگری را نشان می‌دهد. به هر حال هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد و من برای ‌کروش و تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
رضا حقیقی: هنوز نتوانستم جعفری را برای رفتن به پرسپولیس قانع کنم

سه شنبه, 09 خرداد 1391 ساعت 12:24
کانون هواداران پرسپولیس : رضا حقیقی هافبک فجرسپاسی شیراز که سابقه ملی‌پوش شدن هم دارد اين روزها وضعيت نامشخصي دارد. او به خاطر قراردادي كه با فجرسپاسي دارد، فعلا نتوانسته به پيشنهاد تيم‌هايي مثل پرسپوليس جواب بدهد و فعلا منتظر مشخص شدن وضعیتش است.

او در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده می‌گوید: با فجر قرارداد دارم و تا جايي كه خبر دارم، پرسپوليسي‌ها حاضر شده‌اند مبلغ زيادي هم براي رضايتنامه من بدهند اما هنوز مسوولان فجر جوابي نداده‌اند و نمي‌دانم چه اتفاقي مي‌افتد. چند روز پیش هم با آقاي جعفري مدیرعامل باشگاه صحبت کردم اما باز هم به نتيجه‌اي نرسيدم.

حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا خودت اصرار داری که پرسپولیسی شوی می‌گوید: «‌اصرار فايده‌اي ندارد و بايد دو طرف به توافق برسند. من به آقاي جعفري گفتم پولي كه پرسپوليس براي رضايتنامه من پرداخت مي‌كند، مي‌تواند كمك بزرگي براي فجر باشد ولي هنوز نتوانسته‌ام ايشان را قانع كنم. آقاي رويانيان چند بار با مسوولان فجر تماس داشته و خودم هم با مديرعامل پرسپوليس چندين بار صحبت كردم ولي هنوز نتيجه‌اي حاصل نشده است.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
خلیل زاده به پرسپولیس نرفت و با مس تمدید کرد

سه شنبه, 09 خرداد 1391 ساعت 12:16
کانون هواداران پرسپولیس : برخلاف صحبت هایی که در خصوص توافق نهایی باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده مطرح شده بود این بازیکن قرار داد خود را برای دو سال دیگر با باشگاه مس کرمان تمدید کرد.

مسعود نظر زاده هافبک فصل گذشته تیم فوتبال شاهین بوشهر با امضای قراردادی یک ساله در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پیراهن تیم مس کرمان را برتن خواهد کرد ضمن اینکه برخلاف صحبت هایی که در خصوص توافق نهایی باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل زاده مطرح شده بود این بازیکن قرار داد خود را برای دو فصل دیگر با باشگاه مس کرمان تمدید کرد.

حسن واحدی، قائم مقام باشگاه مس کرمان، ضمن تایید خبر فوق از تمدید قرار داد 5 بازین دیگر باشگاه مس کرمان خبرداد و گفت: به غیراز شجاع خلیل زاده، احمد حسن زاده، جلال کرمی، مصطفی شجاعی، آرمان شهداد نژاد و فرهاد سالاری پور نیز قراردادهای خود را با باشگاه مس کرمان تمدید کردند.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

فرزند احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران كه در حال حاضر برای باشگاه لس آنجلس بلوز آمریكا بازی می‌كند، گفت: یك باشگاه اسپانیایی كه در دسته دو لالیگا بازی می‌كند، فیلم بازی‌های مرا دیده و برایم دعوتنامه فرستاده است. طبق هماهنگی با مسئولان باشگاه لس آنجلس بلوز قرار است در ماه جولای به اسپانیا سفر كرده و در تست پزشكی و تمرینات این باشگاه شركت كنم.
عابدزاده گفت: امروز قرار بود با آقای منصوری درباره انتقالم به اسپانیا حرف بزنیم، چون باشگاه باید به دنبال یك جانشین مطمئن برای من باشد و تنها در این صورت است كه با انتقال من موافقت خواهد كرد. اما به دلیل این كه در جام حذفی بازی داشتیم و سه بر یك شكست خوردیم، آقای منصوری ناراحت بود و با او حرف نزدم. البته من از ناحیه كتف دچار آسیب دیدگی‌ جزئی بودم و نتوانستم در این مسابقه به میدان بروم.
وی در پاسخ به این سوال كه آیا از باشگاه‌های ایرانی پیشنهادی نداشته است؟ گفت: دوست دارم در ایران بازی كنم و اگر باشگاه‌های ایرانی پیشنهادی به من بدهند، حتما رویش فكر خواهم كرد.
عابدزاده درباره شرایط خود در آمریكا گفت: از حدود یك سال و سه ماه پیش به آمریكا آمده‌ام. زمانی كه به آمریكا رسیدم تیم‌ها در دوره بدنسازی بودند و از آنجایی كه پدرم با علی منصوری مالك باشگاه لس آنجلس بلوز آشنا بود، من را به آن‌ها معرفی كرد. مسئولان این باشگاه هم پس از مشاهده بازی‌هایم از من دعوت كردند تا به تیمشان بپیوندم.
وی گفت: از آن زمان تاكنون پیشرفت خوبی داشتم و امسال هم موفق شدم پیراهن شماره یك این باشگاه را بر تن كنم. این در حالی است كه خوزه میراندا دروازه‌بان سابق تیم ملی كوبا، گلر دوم لس آنجلس بلوز است. فصل گذشته هم دروازه‌بان سابق مكزیك، پیراهن شماره یك باشگاه را به تن می‌كرد.
فرزند اسطوره دروازه‌بانی ایران گفت: من در گلری هر چه دارم از پدرم دارم. ایشان از دوران كودكی با من تمرین می‌كردند و تجربیات خود را به من منتقل كردند. البته هر دروازه‌بانی وقتی بازی می‌كند، تجربه كسب كرده و پیشرفت می‌كند، اما تجربیات پدرم به من كمك بسیار زیادی كرد.


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

شکار جدید پرسپولیس؛کاپیتان تیم ملی جوانان (جهانبخش)

تماشا: علیرضا جهانبخش بازیکن جوان و آینده دار تیم داماش گیلان تازه ترین خرید محمد رویانیان برای پرسپولیس است. جهانبخش که سابقه بازی در تیم های داماش تهران، پیام البرز قزوین و داماش گیلان را دارد، کاپیتان تیم ملی جوانان ایران هم هست، او متولد 1372 و بیش از چهار سال است که عضو داماش گیلان است.
جهانبخش بعد از اینکه تارتار سرمربی داماش شد، بیشتر فرصت بازی در این تیم را پیدا کرد. او در دو بازی آخر داماش در برابر نفت تهران و شهرداری تبریز بازیکن فیکس داماش بود و در برابر شهرداری تبریز یک گل زیبا هم به ثمر رساند.
این بازیکن با استعداد، یک بار هم در هفته بیستم موفق شده بود دروازه فجر سپاسی را باز کند. جهانبخش به عنوان کاپیتان تیم ملی جوانان سال گذشته هم به برنامه 90 دعوت شد و در آن برنامه توسط فردوسی پور به خودخواهی و پاس ندادن متهم شد.
او در همان برنامه از مهدی مهدوی کیا که در آن زمان عضو تیم داماش بود به عنوان الگوی خودش نام برد. جهانبخش در تیم ملی جوانان در دو پست هافبک وسط و هافبک راست بازی می کند و پنالتی زن اول تیم ملی جوانان است. امیر عابدینی مدیرعامل داماش در مصاحبه با پانا این انتقال را تایید کرده است


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

خبرگزاری فارس در ادامه کینه ورزی های خود علیه مردمی ترین تیم کشور امروز تحلیلی روی خروجی قرار داده و از هزینه های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتقاد کرده است.


این خبرگزاری با دست گذاشتن روی این نکته که رویانیان رئیس ستاد حمل و نقل سوخت کشور است، خرج های صورت گرفته در باشگاه پرسپولیس را از جیب سهمیه بنزین ملت قلمداد کرده است!

کاری نداریم به اینکه چرا این خبرگزاری تنها نگران خرج باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات است و هیچ اعتراضی نسبت به خریدهای میلیاردی سپاهان اصفهان و مس کرمان نشان نمی دهد ، چراکه بحث آن از حوصله خارج است.

اما قصد داشتیم طی تحلیلی مفصل به چرایی مطرح شدن این مساله در این مقطع از فصل و تشریح جزئیات درآمدزایی باشگاه پرسپولیس طی ماه های گذشته بپردازیم که از آن صرف نظر کرده و به مطرح کردن چند سوال کوتاه در قبال اعتراض خبرگزاری فارس بسنده می کنیم:

1- پول صنعت مس کشور سهمیه ملت نیست؟

2- فولاد خوزستان متعلق به ملت ایران نیست؟ پول فولاد مبارکه اصفهان برای ملت نیست؟

3- پول حامی مالی تراکتورسازی ، بانک انصار متعلق به ملتِ عضو سپاه پاسداران نیست؟!

4- اعضای کارخانه ذوب آهن اصفهان جزئی از ملت نیست؟!

5- پول صنعت نفت تهران با میانگین 500 تماشاگر در لیگ سهم ملت نیست؟!

6- پول بستن استقلال کهکشانی لیگ قبل از کدام بخش از سهمیه ملت تامین شد؟

ای کاش خبرگزاری فارس همیشه به فکر ملت بود!


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

با اعلام رسمی باشگاه / اخراجی های پرسپولیس بالاخره مشخص شدند


مصطفی دنیزلی با اعلام اسامی بازیکنان مورد نیاز در فصل آینده بازیکنانی چون چون وحید هاشمیان، جواد کاظمیان، مهرداد اولادی، شیث رضایی ، محمد نصرتی، حسین بادامکی، مازیار زارع، آسیمرو آودوکیچ ، سامان آقازمانی، میثاق معمارزاده و ... را در لیست فروش قرار داد.

وی 10 بازیکن زیر را حفظ کرده است:

مهدی مهدوی‌کیا
علی کریمی
محمد نوری
غلامرضا رضایی
حمیدرضا علی عسگری
امیرحسین فشنگچی
رضا نورمحمدی
هادی نوروزی
مهرداد پولادی
ایمون زاید


کاظمیان گفته : موثرترین مهاجم پرسپولیس بودم/ به خاطر شايستگي فني بايد در پرسپوليس مي‌ماندم !

محمد گفته : باید با دنیزلی صحبت کنم/ بعید می‌دانم در لیست اخراجی‌های پرسپولیس باشم!

شیث گفته : شوکه شدم! / یه روزی دوباره برمی گردم!

هوشیار گفته : پرسپولیس پولم را بدهد تا بروم/ عملکرد قابل قبولی داشتم ! (آره من 4 تا خوردم!)

بادامکی گفته : خودم قصد ترک پرسپولیس را داشتم!

شکوری گفته: شاید منظور دنیزلی من نباشم/ با پرسپولیس قرارداد دارم کجا برم؟!

ممدوتال چیزی نگفته!! دمش گرم


اصن یه وضعــــــی!

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

پیروز مندترین ملی پوشان تاریخ فوتبال جهان/دایی نفر سوم




افتخاری دیگر برای ایران و ایرانی.علی دایی سومین بازیکن پیروزمند تاریخ فوتبال جهان





به گزارش سایت رسمی باشگاه رئال مادرید ایکر کاسیاس با قرار گرفتن درون دروازه تیم ملی اسپانیا در بازی شنبه شب مقابل صربستان صدو بیست نهمین بازی ملی و نود وهشتیم پیروزی ملی خود را جشن گرفت و از این بابت در کنار لیلیام تورام فرانسوی ایستاد.


بر اساس جدول منتشر شده از سایت رسمی باشگاه رئال مادرید که 10 ملی پوش برتر تاریخ فوتبال جهان از نظر تعداد پیروزی های ملی را نشان میدهد کاسیاس و تورام مشترک با 94 پیروزی در صدر قرار دارند و عــــلــــی دایـــــی با 89 پیروزی در 149 بازی در مکان سوم قرار دارد.


به گزارش مارکاریتا علی دایی در طی 149 بازی ملی 89 برد 32 تساوی و 28 شکست را در کارنامه خود ثبت کرده
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
زن

 
مرجع خبری پرسپولیس : کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس قصد دارد در تعامل و همکاری های دو جانبه با دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از تالیف ها و پژوهش های آنها در حوزه مسائل اجتماعی مرتبط با ورزش و فوتبال استفاده کند.



عضو کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس با اعلام مطلب بالا گفت:



کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد ورزش و فوتبال با مباحث اجتماعی و فرهنگی ساختاری در هم تنیده دارند که برای مواجهه با مسائل آن باید از نهادهای عقلانی جامعه استفاده شود و تعامل با دانشگاه ها و استفاده از پروژه های تحقیقاتی در این راستا صورت می گیرد.



مهدی علاقمند توضیح داد: بهره گیری از این فضا می تواند در حوزه های مدیریت رفتاری و هیجانی، سطوح مدیریتی، شناسایی مشکلات، کنترل هیجان های بازیکنان، آسیب شناسی و جامعه شناسی هواداران، مشکلات موجود در نهادهای ریز اجتماعی از خانواده تا ورزشگاه ها صورت بگیرد.



عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس درباره نحوه این همکاری گفت: کمیته فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس قصد دارد همه گونه حمایت از تالیف ها و پژوهش هایی که انتخاب می شوند را به عمل آورد، این یک هم اندیشی بین باشگاه و دانشگاه است. ما به آنها در ارتباط برای مسائل فرهنگی و اجتماعی فوتبال ایده می دهیم و آنها هم برای حل مسائل به ما ایده خواهند داد.



وی افزود: دانشجویان، اساتید و نخبگان دانشگاهی برای این همکاری می توانند کتاب ها، تالیف ها یا پژوهش های خود در ارتباط با ورزش، فوتبال و تماشاگران را برای ما بفرستند تا پس از تصویب در کمیته فرهنگی و اجتماعی از حمایت های معنوی باشگاه بهره مند شوند.



علاقمند در پایان تصریح کرد: متقاضیان می توانند در این راستا با مراجعه به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در بخش کمیته فرهنگی، شرایط مندرج را مطالعه کنند و طرح های خود را به نشانی الکترونیک culturalcommittee@fc-perspolis.com ارسال نمایند تا در کمیته فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار بگیرد.

     
  
صفحه  صفحه 17 از 108:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  107  108  پسین » 
ورزش
ورزش

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA