انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 2 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین »

Homosexuality | همجنس خواهی


مرد

 
farshidfarahan: من 35 سالمه و عاشق كیر خوردن و كون دادنم
سلام اقای فرشید. شما سنتون خب زیاده دیگه.ولی برام سواله كه از بچگی باتون سكس میشده هنوزم دوست دارین بدین یا مثلا كسی با شما كاری نكرده ولی همینطوری دوست دارید؟ علتشم میشه خواهش كنم بنویسید. من میترسم بسن شما برسم و بازم بخوام ادامه بدم.یعنی اینطوری میشه؟ مرسی

هر كسی نظرشو بگه .منم نظرمو میگم. شاید درست باشه یا نباشه. بیشتر تجربه خودمه.كسایی كه میرن دنبال همجنسگرایی یك یا دو دلیل نداره. چند تا دلیل كوچك و بزرگ داره كه همشون كنار هم باعث این میشن.یكی اینكه میل به همجنس در وجود اون شخص هست و اونطوری بدنیا میاد.
دوم اینه كه جنس مخالف كمتر قابل دسترسیه براش.
سوم اینكه خودش خواسته یا ناخواسته سكس با همجنس براش پیش اومده و لذتشو احساس كرده.چهارم اینكه چون دوست داره با یكی مثل خودش سكس كنه بدلیل خوشگلیش و كسی نیست اجازه میده كسی دیگه با خودش سكس كنه .یعنی میل داره با خودش رابطه داشته باشه ولی نمیتونه پس به همجنسش اجازه میده باهاش اینكارو بكنن.پنجم اینه كه همجنس گرایی یك شكل پیشرفته تر خودارضایی هست. ششم اینه كه با تقاضای یا پیشنهاد رابطه از طرف همجنس قرار میگیره و بطرفش كشیده میشه.هفتم اینه كه كنجكاوی در باره بدن خودش و همجنسگرایی و همجنس بازی با كسی مثل خودش هست و این كنجكاوی اونو بطرف همجنسگرایی میكشونه. زیبایی همجنس و عشق به همجنسش هم دلیل هشتم و اخرشه.
هر چی فكر كردم دیدم همیناست. شاید اشتباه باشه یا چیزای دیگه هم باشن.
گذشته ها را فراموش میکنم .
     
  
مرد

 
khoshgelee: هر كسی نظرشو بگه .منم نظرمو میگم. شاید درست باشه یا نباشه. بیشتر تجربه خودمه.كسایی كه میرن دنبال همجنسگرایی یك یا دو دلیل نداره. چند تا دلیل كوچك و بزرگ داره كه همشون كنار هم باعث این میشن.یكی اینكه میل به همجنس در وجود اون شخص هست و اونطوری بدنیا میاد.دوم اینه كه جنس مخالف كمتر قابل دسترسیه براش.سوم اینكه خودش خواسته یا ناخواسته سكس با همجنس براش پیش اومده و لذتشو احساس كرده.چهارم اینكه چون دوست داره با یكی مثل خودش سكس كنه بدلیل خوشگلیش و كسی نیست اجازه میده كسی دیگه با خودش سكس كنه .یعنی میل داره با خودش رابطه داشته باشه ولی نمیتونه پس به همجنسش اجازه میده باهاش اینكارو بكنن.پنجم اینه كه همجنس گرایی یك شكل پیشرفته تر خودارضایی هست. ششم اینه كه با تقاضای یا پیشنهاد رابطه از طرف همجنس قرار میگیره و بطرفش كشیده میشه.هفتم اینه كه كنجكاوی در باره بدن خودش و همجنسگرایی و همجنس بازی با كسی مثل خودش هست و این كنجكاوی اونو بطرف همجنسگرایی میكشونه. زیبایی همجنس و عشق به همجنسش هم دلیل هشتم و اخرشه.هر چی فكر كردم دیدم همیناست. شاید اشتباه باشه یا چیزای دیگه هم باشن.
فكر می كنم بی كمو كاست دوست خوبم همه چیزو توضیح داد. به نظر من همه دلایلش همیناست. اعتراف كنید همتون كه تا به حال نوشته ای تا این اندازه علمی دقیق رسا و در عین حال مختصر كه یك پاسخ فراكامل به یك سوال فوق العاده پیچیده باشه رو تا به حال هیچ جایی نخونده بودید.
     
  
مرد

 
bahman321
سلام. منم این احساس شما رو داشتم. درسته كه از اولش مجبور شدم كون بدم ولی قبل از اینكه كسی بكنه منو خیلی دوست داشتم توی ایینه خودمو نگاه كنم و لباسمو در میاوردم و طوری میخوابیدم كه مثلا یكی داره میكنه منو و با اینكه سنم كمتر بود دیگه ولی از چیزای كه شنیده بودم برای خودم بازی میكردم.
یادمه اینو كه شنیده بودم بدن یه پسر خوشگل و تمیز رو لیس میزنن وقتی از حموم میومدم بیرون یه میوه ای یا چیزی رو به پاهام یا كونم میمالیدم و بعد خودم میخوردمش اون میوه رو.
همون موقع و الانم وقتی یكی یا چند نفر میخوان بكنن منو خیلی دوست دارم یا اینه بذارم ببینم چطوری میكنتم یا عكس و فیلم میگرفتم برای این بود كه ببینم اونی كه میكنه چی میبینه.اصلا برای همین بود كه قبول میكردم دو سه نفری با من سكس كنن. تا یكیشون مثلا اینه رو طوری بگیره كه ببینم و یكی دیگه از پشت سرم فیلم بگیره ازم یا عكس بگیره ازم. ولی خب برام دردسر هم میشدن این عكسا .به یه نفر كه خیلی میدادم و میرفتم خونشون برای این بودش كه دوتا اینه بلند داشتند كه روی زمین بود پایشون .یك چیزی زیرش میذاشتیم تا یك كم كج بشه.هر دوتاشون ها. و طوری میشد كه خیلی واضح میتونستم قبل از اینكه بكنه پشت سر خودمو ببینم. میذاشتش دو طرف كمرم.منم به شكم میخوابیدم و از دو سمت میشد ببینم راحت میتونستم از كمرم تا زانومو از هر دو طرف ببینم كه چطوریه و وقتی داشت میكرد تو خیلی خوب میتونستم ببینم .
منظورم اینه كه حساس بودم به كون و كپل و رون و این قسمتام و بعدا كه چند بار منو كردن دیگه ادامش برای این شد كه از دیدنش یا لمسش لذت میبردم.خب خیلیا اینطورن.
شاید میشد كسی منو نكنه و فقط خودمو نگاه كنم.ولی چون كردنم دیگه ادامش دادم. حرفای اقا بهمن رو پس قبول دارم كاملا.مرسی.
گذشته ها را فراموش میکنم .
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
aidin_sir: بعد از اون خیلی بهش فکر میکنه و هویت جنسی خودش بدش میاد
من نمیدونم احساس میکنم این استدلال شما رو قبول ندارم..این همون بحث معروف روانشناسا با بیولوژیستا واسه توجیح محیطی یا بیولوژیکی بودن گی ئه که شما روی مقوله محیطی تاکید داری... شما میگی که چونکه به کسی تجاوز میشه دیگه از هویت جنسیش خوشش نمیاد .. این شاید تاحدودی درست باشه و یه نفر هویت جنسی خودشو از دست بده ولی مسئولیت هایی مثه ازدواج کردن دیگه ربطی به هویت جنسی نداره..به گرایش جنسی مربوط میشه.. این الزاماً دلیل نمیشه که چون اون طرف هویت جنسیش خدشه دار شده گرایش جنسی خودشو هم از دست بده و به طرف پسرا گرایش پیدا کنه همونطور که میدونی این دوتا یعنی هویت جنسی و گرایش جنسی میتونن متفاوت باشن و هیچ تناقضی با هم ندارن و یه نفر میتونه هویت جنسیش مرد باشه ولی گرایش زنونه داشته باشه...
aidin_sir: البته حالتها میتونه متفاوت باشه و اونچه اتفاق افتاده می تونه کاملا متفاوت از اینی که من گفتم باشه، یه سری دوست دارن هم بدن و هم بکنن، یه سری فقط میدن، یه سری فقط میکنن (ولی دوست ندارن با دخترا باشن، یا ترتیب دخترارو بدن، به سمت پسرا میان چون از هویت خودش بدشون میاد)
و اما مصداق این حرف درمورد خودم.. با این تعاریف یعنی میگی من ( که تاپ گی ام) نمیتونم ترتیب دخترا رو بدم چونکه از هویت خودم(یعنی مرد بودن و کردن) بدم میاد و با پسرا سکس میکنم..درسته دیگه همینو میگی، نه؟؟...خب حالا اگه منظورتو خوب گرفتم بذار واکاوی کنیم..یکم فکر نمیکنی این استدلالا باهم تناقض دارن؟ نفرت از هویت و درعین حال سکس و کردن؟؟
درکل به نظر من این حرف اصلا عمومیت نداشت ولی شاید بتونیم اینجوری بگیم که یکی از عوامل محیطی (ژنتیک هم میتونه تاثیرگذارباشه)در ابنه شدن میتونه تغییر گرایش جنسی بوسیله تغییر هویت جنسی در اثر رفتار جامعه باشه(یعنی کسی دیگه خوشش نیاد بکنه)...
امیدوارم سرتونو درد نیاورده باشم فقط میخواستم احساسمو بگم..
تاسفم برای بنده ای است که بندبند لحظاتش بنده ی بندگان بنده ی شهوتیست که بندبند روحش را به بند میکشند و بند تنش را میدرند.
>>>>>>>>> Only Love <<<<<<<<<
     
  
مرد

 
اولا همجنسبازی نه و همجنسگرایی...
درثانی این چیزیه کاملا طبیعی و اصلن با ذات بشری تناقضی نداره و فقط بخاطر اینی که قشر غالب دگرجنسگرا(نه دگرجنسباز! قابل توجه دوستان) هستند این باور به بعضیا اشتباه القا میشه...
من خودم واقعا عاشق جنس موافق خودمم و جدا از ته ته قلبم عاشق میشم و دوست هم ندارم کسی این احساس پاک و عشق عمیق رو سرسری برداشت کنه یا به باد تمسخر بگیره.
تاسفم برای بنده ای است که بندبند لحظاتش بنده ی بندگان بنده ی شهوتیست که بندبند روحش را به بند میکشند و بند تنش را میدرند.
>>>>>>>>> Only Love <<<<<<<<<
     
  
مرد

 
یکی از حالتای سکسی که خیلیا بلد نیستن ولی میشه باهاش خیلی کیف کرد اینه که سکس کنیم ولی قبل از این که ارضا بشیم تمومش بکنیم.فاعل کون رو میکنه میکنه تا ابش بیاد اما مفعول برای چی باید تا وقتی ابش بیاد بده؟ مفعل ها این دفعه امتحان بکنن .وقتی کون میدن به فاعل بگید که نمیخوای ارضا بشی.وقتی دمر میخوابیم احتمالش هست ارضا بشیم. به یک طرف دراز کشیدن یا پاهامونو بندازه روی شونه اش سکس کردیم امکانشم کمتره ابمون بیاد.منکه امتحان کردم خوبه.وقتی چن بار میکنن ارضا نمیشم خوبیش اینه که همیشه میل داریم سکس کنیم گوشه چشمامونم رنگش عوض نمیشه چشمامون اصلا چیزیش نمیشه معلوم باشه کسیم نمیفهمه ضعیفم نمیشه بدن .هر چی باشه ارضا شدن ضعیف میکنه بدنو
     
  
مرد

 
یه سوال دارم لطفا جواب منو بدید: من دوسال پیش عاشق یه پسر خوشگل شدم بعداز دوسال تونستم راضیش کنم و از ۱ ماه پیش تاحالا ۴ بار کردمش ولی همه اش میگه من روز نمیدم فقط شب اونم تو تاریکی دنبال دلیلش بودم یه شب تونور لب تاپ که داشت فیلم سوپر میدید و من میکردمش بیضه اشو دیدم که تعجب کردم فقط یه بیضه داشت اونم خیلی کوچیک و چسبیده به بدنش و شل با دستم گرفتمش دیدم آره فقط یه بیضه داره خیلی ناراحت شد گفت مگه نگفتم به بیضه هام دست نزن البته عاشق کون دادنه کیرش حرف نداره و حالت خوابیده رو برای دادن خیلی دوست داره. حالا سوال من اینه این پسره خوشگل ۲۱ ساله آیا با این وضعیت دوجنسه محسوب میشه یا دلیل دیگه ای برای دادن داره آیا نداشتن بیضه دلیل کون دادنشه؟ و اصلا چرا بیضه ش اینجوریه ؟ لطفا منو راهنمایی کنید
     
  
مرد

 
شاید یکی از دلایلش عدم دسترسی به جنس مخالف باشه. هر چند من یه کون تمیز از یه پسر خوشکل رو به هر چیزی ترجیح میدم.

یه وقتایی خوبه آدم یه کارایی با جنس موافقش بکنه و همش دنبال جنس مخالف بودن زیاد خوب نیست...
من آبی ام تاجی ام اسم تیمم استقلاله
جلو تاج ایستادی واست باخت اجباره....
     
  

 
mehran3369: من فکر می کنم کسایی به دنبال هم جنس می رن که قدرت و اعتماد به نفس رویارویی با جنس مخالف خودشون رو ندارن. چون در مورد حیوانات هم همینطوره. تحقیقات نشون داده که برخی حیوانات - بخصوص میمون ها- در صورت ضعیف بودن _ از نظر فیزیکی و قدرتی_ به سراغ هم جنس خودشون می رن.
نمیدونم بعضی ها چه اصراری دارن که تا میرسن به همجنسگرایی شروع میکنن به مقایسه ی حیوانات با انسانها. شما میگین برخی حیوانات و مخصوصا میمونها اگه ضعیف باشن از نظر فیزیکی و قدرتی میرن به سراغ هم جنس خودشون. خب خودتون جواب خودتونو دادین و کاملا روشنه که چقدر مقایسه ی بی منطقی دارین میکنین. در برخی حیوانات به طور کلی قضیه از این قراره که نری که قدرت بدنی بیشتری داره هر تعداد ماده که حالا مثلا در گله وجود دارن رو از آن خودش میکنه البته با جنگ و خونریزی که بین اون نر و نرهای دیگه به وجود میاد. تا وقتی هم که زندس اجازه ی نزدیک شدن هیچ نر دیگه ای رو به ماده های گله اش نمیده. خب نرهای دیگه به سن بلوغ رسیدن و در فصل تولید مثل به طور اتوماتیک شهوتشون بالا زده و نیاز به تخلیه دارن. جنگهای قبلی رو هم باختن و دیگه همه ی ماده ها از آن نر دیگه ای شدن و اونا دیگه نمیتونن به سکس با فقط حتی یک ماده هم فکر بکنن. حالا اگه میمونها در این شرایط به این راهکار دست پیدا میکنن که با همجنس خودشون سکس کنن و شهوت کشنده شونو تخلیه کنن تازه به خاطر قدرت هوش البته کمی هست که این جانوران دارن. پس اگه ضعیفن از نظر قوای جسمانی ولی از نظر هوشی قوی هستن که به این کار دست میزنن.


انسانهای همجنسگرا چند تفاوت با حیوانات همجنسباز دارن. یکی اینکه برای به دست آوردن جنس مخالف نیاز به جنگ و خونریزی ندارن و به تعداد کافی از جنس مخالف وجود داره تا اگه از کسی خوششون اومد باهاش ارتباط پیدا بکنن. یکی دیگه اینکه ما انسانها در تمام مدت سال شهوت داریم و فقط در یک ماه از سال که بهش میگن فصل تولید مثل و برای حیوانات وجود داره نیست که شهوت به سراغمون بیاد. سوم اینکه ما قدرت انتخاب و عشق و احساس داریم که باز هم اونا اینو ندارن. حیوانات هرکاری که میکنن از روی غریزه هست حالا اگه کمی هوشمندتر باشن مثل میمونها ممکنه کارهای دیگه هم بکنن. ولی اونا به دنیا میان تا نقشی که طبیعت بهشون داده رو اجراش کنن وبرن و کاری جز خورد و زاد و ولد ندارن. خواهش میکن این مقایسه ی بی معنی بین انسان و حیوان رو تمومش کنین. ممنونم و عذر میخوام. قصد توهین نداشتم.
     
  
مرد

 
منم اگر دنبالش ميگردم فقط واسه اينه كه از پسر بيشتر خوشم مياد.ولي دختر هم زير دستم هست.

يه چيز هم هست وقتي شما با يه دختر تو خيابون راه ميريد همه ميگن اوه فلاني با دختر داره راه ميره.ولي وقتي با پسر داری راه ميری يا ميري مكان اصلا نگاه نمي كنن يا ميگن دوستشه.پس از اين لحاظ هم بهتره.ولي خوب دليل عمده اش از وجود آدم مياد.

amir0980
نه آقا فكر نكنم دوجنسه باشه چون ممكنه مادرزادی باشه -درضمن منم كسی رو ميشناسم كه وقتی ميكردمش خوشش نميومد دست به تخماش بزنم.و مسئله ی بعد اينكه چی كار داری افتادی دنبال این مسئله و كارآگاه بازی در مياری.نميكنی بده من بكنم.
این کاربر به دلیل تبلیغ برای همیشه بن شد.
(مدیریت انجمن لوتی)
     
  
صفحه  صفحه 2 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

Homosexuality | همجنس خواهی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA