انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 20 از 108:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  107  108  پسین »

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس


مرد

 
رضايي: وضعيتم با پرسپوليس 50 - 50 است

مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: هنوز وضعيتم براي عقد قرارداد جديد با پرسپوليس مشخص نيست و وضعيتم 50 - 50 است.
غلامرضا رضايي درباره پيروزي تيم ملي برابر ازبکستان اظهار داشت:‌ قبول داريم خيلي خوب بازي نکرديم اما با همين وضعيت در 20 دقيقه اول بسيار خوب بازي را اداره کرديم.

وي افزود: طبيعي بود ازبکستان براي برد در زمين دست به هر کاري بزند و حملات زيادي انجام دهد اما تحمل فشار در بازي‌هاي سخت نيز يک کارآيي براي گرفتن نتيجه مطلوب است.

رضايي ادامه داد: بازيکنان ما در اين ديدار بسيار خسته بودند چون از فشار سخت مسابقات راهي اين بازي‌هاي حساس شده بودند. مطمئن باشيد در ديدار برابر قطر بهتر خواهيم شد.

وي خاطرنشان کرد: 3 امتياز حساس، مهم و بسيار حياتي را در اولين گام خود براي راهيابي به جام جهاني کسب کرديم. مهم اين نيست که خوب بوديم يا بد، مهم گرفتن 3 امتياز بود که به هدف خودمان رسيديم. در خيلي از بازي‌ها خوب بوديم اما به امتياز دلخواه نرسيديم.

مهاجم تيم ملي درباره بازي هفته آينده با قطر گفت: خيال ما راحت است که در خانه به ميدان مي‌رويم و حمايت هواداران پشت سر تيم ملي است. قطر براي يک امتياز به ايران مي‌آيد اما ما انگيزه لازم را براي شکست اين تيم داريم.

وي درباره نيمکت نشيني خودش گفت: تلاش مي‌کنم نظر کي‌روش را جلب کنم. هميشه به نظر کي‌روش احترام مي‌گذارم و از فردا بهترين تمرينات را در اردوي تيم ملي انجام مي‌دهم. اگر يک تا 90 دقيقه بازي به من برسد برايم فرقي ندارد و قطعا بهترين عملکردم را براي تيم ملي به نمايش مي‌گذارم. الان مهم تيم ملي است نه يک شخص.

رضايي در پاسخ به اين سؤال که رمز موفقيت تيم ملي چيست، عنوان کرد: رمز موفقيت تيم ملي مخصوصا در بازي مقابل ازبکستان يکدلي بود. براي هيچ کس فرقي ندارد که چه کسي بازي مي‌کند، روي نيمکت مي‌نشند و يا روي سکو، همه تلاش مي‌کنند تيم ملي به امتياز بازي برسد. اين رمز موفقيت ما براي رفتن به جام جهاني است که عامل اصلي صعود ما به جام جهاني نيز خواهد بود.

رضايي در پايان در پاسخ سؤالي که گفته بوديد پس از حضور در تهران قراردادتان را با پرسپوليس به امضا خواهيد رساند ،گفت: اصلا اين حرف را نزدم که وقتي با تيم ملي برگشتم قراردادم را با پرسپوليس امضا مي‌کنم چون هنوز تکليفم با اين تيم مشخص نيست. وضعيتم با پرسپوليس 50 - 50 است و در حال بررسي پيشنهادها هستم. بايد ببينيم در آينده چه اتفاقي مي‌افتد.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
فعالیت های آموزشی با نام پرسپولیس بدون مجوز باشگاه قانونی نیست

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار آن شده ایم که هیات های فوتبال از صدور مجوز به مدارس فوتبال با نام پرسپولیس و پیروزی که زیر نظر باشگاه نیستند، خودداری کنند.

محمد حسن عالمی با اعلام مطلب فوق به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: از برنامه فدراسیون فوتبال سازماندهی مراکز آموزش فوتبال است. بر همین اساس در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواسته ایم تا در راستای اجرای اهداف و برنامه های فدراسیون در این حوزه، بویژه در بخش مدارس فوتبال با توجه به حساسیتی که کار با نونهالان دارد و همچنین با عنایت به ثبت رسمی نام باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس و پیروزی به هیات های فوتبال در سراسر کشور ابلاغ شود که از صدور هرگونه مجوز فعالیت به مراکز آموزشی فوتبال با نام پرسپولیس و پیروزی که فاقد مجوز یا موافقتنامه رسمی از سوی باشگاه هستند، خودداری نماید.
مدیر تیم های پایه پرسپولیس در پایان افزود: همچنین از خانواده های محترم می خواهیم که با توجه به حساسیت های موجود در حوزه آموزش بویژه در رده های سنی نونهالان و نوجوان که با آینده این عزیزان سر و کار دارد با وسواس نسبت به ثبت نام دلبندان خود اقدام کنند و در نظر داشته باشند. موسسات آموزشی فوتبال اعم از مدرسه، آکادمی، آموزشگاه و... که با نام پرسپولیس یا پیروزی فعالیت می کنند، در صورتی که مجوز رسمی از باشگاه پرسپولیس نداشته باشند، قانونی نیستند و هیچ ارتباطی با باشگاه ندارد. به این ترتیب هیچ تعهدی نسبت به ارایه خدمات آموزشی استاندارد، جذب استعدادها و سایر مسائل مربوط به آنها وجود نخواهد داشت.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 
پولادی: حضورم در پرسپولیس را سعادت می دانم



مهرداد پولادی گفت: بعد از جلسه ای که با سردار رویانیان داشتم، مسائلی که وجود داشت برطرف شد و خوشحالم که ثمره این جلسه، قرارداد دو ساله ای بود که امروز در هیات فوتبال ثبت کردم.

چپ پای تکنیکی پرسپولیس پس از ثبت قرارداد امروز خود در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اعلام مطلب فوق عنوان کرد؛ با پرسپولیس دو ساله بستم. البته قرارداد من برای سال دوم توافقی است اما برخلاف مسائلی که مطرح می شود حضور در پرسپولیس را برای خودم سعادت می دانم.
وی افزود: دوست دارم در این فصل همراه با همبازیانم و با حمایت هواداران بتوانیم اتفاقات فصل گذشته را جبران کنیم و پرسپولیسی قدرتمند بسازیم.
پولادی در پایان درباره پست ایده آلش می گوید: من در دوران فوتبالم غیر از دفاع وسط و دفاع راست در تمام پست ها بازی کرده ام. بستگی دارد مربی چه بخواهد و غیر از دو پستی که گفتم، هر جایی بازی کنم، به توانایی های خودم اطمینان دارم.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 
انتقاد شدید سردار رویانیان از آشفته بازار نقل و انتقالات


مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با بیان اینکه متاسفانه هیچ گونه نظارتی بر روند جذب بازیکنان صورت نمی گیرد، گفت: باشگاه پرسپولیس به دلیل دولتی بودن باید بیشترین پاسخگویی را داشته باشد ولی باشگاه های دیگر با خیالی آسوده، بدون هیچ گونه نظارتی، نسبت به جذب بازیکن با قراردادهای هنگفت اقدام می کنند.

سردار محمد رویانیان در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت؛ برخی باشگاه ها که وضع مالی خوبی داشته و به صنایع نفت و دیگر صنایع وابستگی دارند، پیشنهادهای عجیب و غریبی به بازیکنان می دهند که این موضوع باعث شده، شاهد آشفته بازار و روند نامشخص جذب بازیکن باشیم.
وی افزود: باشگاه پرسپولیس به دلیل دولتی بودن بیشترین آسیب را دیده و ما باید همیشه پاسخگو باشیم که این موضوع در جاهای دیگر به هیچ عنوان رعایت نشده و می بینیم که با ارائه پیشنهادات عجیب و غریب به بازیکنان، باعث افزایش بی رویه دستمزد آنها می شوند و هیچگونه کنترلی هم روی آن صورت نمی گیرد.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: این شرایط دو اتفاق مهم را در بر دارد؛ یکی اینکه هر ساله شاهد رشد دلال ها و قوی تر شدن آنها هستیم و دیگری اینکه قیمت بازیکنان به شکل بی رویه ای افزایش پیدا می کند. لذا نهادهای ذیربط باید نظارت جدی در این زمینه انجام دهند. برای مثال باید بگویم؛ قرارداد داخلی بازیکنی امضا می شود اما از باشگاه های دیگر با این بازیکن تماس می گیرند و حتی دو برابر قیمت قرارداد را به آنها پیشنهاد می دهند که این موضوع باعث می شود روند جذب بازیکن دچار مشکل شود.
وی در پایان گفت: حتی به بازیکنان پیشنهاد می کنند که جریمه قرارداد داخلی آنها را برای فسخ قرارداد، می پردازند که این کار، عملی غیر حرفه ای و خارج از اصول اخلاقی و ورزشی بوده و یک قرارداد سالم را از مسیر خود خارج می کند.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 
رحیمی: جواب رویانیان را بعداً می دهم / نورمحمدی را میخواهیم

سه شنبه, 16 خرداد 1391 ساعت 17:49
کانون هواداران پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه سپاهان با تاکید بر اینکه به موقع جواب رویانیان را می دهم، گفت: مذاکرات خوبی را با کریم انصاریفرد انجام داده‌ایم و او نیز قول داده به سپاهان بیاید اما هنوز حضورش قطعی نشده است.

علیرضا رحیمی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان در فصل نقل و انتقالات ضمن بیان مطلب فوق گفت: تا به امروز هیچکدام از بازیکنان فصل گذشته ما حتی محسن بنگر و سید جلال حسینی از ما جدا نشده اند و مذاکرات خوبی را نیز برای تمدید قراردادشان با آنها داشته ایم و همانطور که گفته ام این دو بازیکن هر شرایطی داشته باشند می پذیریم.

وی با اعلام اینکه با سه بازیکن جدید نیز قرارداد داخلی امضا کرده ایم در خصوص این سه بازیکن اظهار داشت: تا به امروز با محسن ایران نژاد، محمد غلامی و محمد باقر صادقی قرار داد بسته ایم، ضمن اینکه مذاکرات خوبی را نیز با کریم انصاریفرد انجام داده ایم و او نیز قول داده به سپاهان بیاید اما هنوز حضورش قطعی نشده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص ناراحتی رحمان احمدی از حضور محمد باقر صادقی در تیم سپاهان گفت: هیچ مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد و رحمان در این مورد هیچگونه صحبتی با من انجام نداده است و صحبتهایی که در خصوص جدایی او از سپاهان مطرح می شود به هیچ وجه صحت ندارد.

وی در خصوص صحبتهای اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه باشگاههایی که وابسته به صنایع نفت و صنایع دیگر هستند باعث اشفتگی بازار نقل و انتقالات بازیکنان شده اند، تاکید کرد: درحال حاضر سکوت می کنم و نمی خواهم پاسخ اورا بدهم اما مطمئن باشید به موقع جواب رویانیان را خواهم داد.

رحیمی در خاتمه در خصوص مذاکره با فرشید طالبی، پژمان منتظری و علیرضا نورمحمدی با باشگاه سپاهان نیز خاطر نشان کرد: این اسامی بازیکنانی هستند که مد نظر ما می باشند ضمن اینکه بازیکنان دیگری نیز هستند که ما قصد داریم با آنها مذاکره کنیم و در خصوص این بازیکنان هنوزهیچ چیزی قطعی نیست. مطمئن باشید همه تلاش خود را برای جذب بازیکنانی که در سپاهان تاثیرگذار خواهند بود می کنیم.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

حضور عابدزاده جديد در ليگ برتر براي اهالي فوتبال قطعا اتفاق جالبي خواهد بود.
به گزارش ايسنا، خبرنگار ورزشي جهان گزارش داد احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسبق تيم ملي ايران که براي زير نظر گرفتن تمرينات پسرش در باشگاه لس آنجلس بولز آمريکا راهي ينگه دنيا شده است طي روزهاي آينده به ايران برمي گردد تا با يک باشگاه ليگ برتري جهت عضويت امير عابدزاده مذاکره نمايد.

يکي از نزديکان اين مربي به خبرنگار ما گفت: «عابدزاده پدر چند روز قبل با پيشنهاد يک تيم ليگ برتري براي عقد قرارداد با پسرش روبرو شد و خيلي زود موافقت باشگاه آمريکايي را جلب کرد تا امير عابدزاده در آستانه حضور در ليگ برتر ايران قرار بگيرد».

احمدرضا عابدزاده فعلا تمايلي ندارد که نام تيم مورد نظر فاش شود اما وکيل اين چهره خبر از توافقات اوليه براي حضور امير عابدزاده در اين تيم ليگ برتري مي دهد و مي گويد:« قرار شده خود آقاي عابدزاده با حضورش در تهران نام تيم مذکور رااعلام کند.»

امير عابدزاده تا امروز سابقه عقد قرارداد رسمي با تيم هاي ايراني را نداشته است و حضور عابدزاده جديد در ليگ برتر براي اهالي فوتبال قطعا اتفاق جالبي خواهد بود.

لازم به يادآوري است که پيش از اين فرزندان علي پروين و مرحوم ناصر حجازي سابقه حضور در ليگ رده اول ايران را داشتند که البته به افتخارات پدران خود نرسيدند.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

عابدینی : قرار نیست به باشگاه پرسپولیس نقل مکان کنم


مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با رد خرید تیم ملوان از سوی حسین هدایتی تاكید كرد: هدایتیهمچنان مشتری تیم داماش و گزینه اصلی خرید این تیم به شمار می رود.

امیرعابدینی روز چهارشنبه در واكنش به شایعه منصرف شدن هدایتی از خرید داماش وخرید تیم ملوان ‌گفت: خبر قطعی دارم كه این مسایل صحت ندارد . چرا كه هدایتی فردا با من در خصوص نهایی شدن مراحل انتقال این باشگاه جلسه دارد.

وی افزود: ‌بعدازظهر امروز نیز درهمین ارتباط با مسوولان استانداری جلسه داشتیم كه دراین جلسه تمامی مسوولان شورای ورزش استان معتقدبودنداین شایعات صحت نداشته وهدایتی همچنان اصرار برخرید امتیاز این باشگاه را دارد.

به گفته وی این خریدارحتی رقم پیشنهادی خود رابه مسوولان ارائه كرده كه موردموافقت مسوولان استان قرار گرفته است.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص اینكه با این شرایط در این تیم خواهد ماند یا خیر؟ نیز اظهارداشت:‌مقرر شده است یك سال در این تیم و دركنار هدایتی باقی بمانم و به تیم كمك كنم.

درهمین راستا نیز تیم را امروز بستیم و تنها یك یا 2 بازیكن دیگر در فصل نقل و انتقالات به جمع ما اضافه خواهند شد.

عابدینی با بیان این كه عملا تمامی بازیكنان تیم داماش را نگاه داشته است، افزود: دروازه بانان ما در این فصل تغییر نكرده و خط دفاع ما كه سن خوبی دارند، را نیز حفظ كردیم.

درخط هافبك تمامی بازیكنان با ما خواهند بودوتنها یك بازیكن چپ پا كم داریم كه اگربا بازیكنان داخلی به توافق نرسیم یك بازیكن خارجی به تیم اضافه خواهد شد.

وی بااعلام قطعی جدایی محمد غلامی مهاجم این تیم تصریح كرد:در این خط نیز بدنبال یك مهاجم تمام كننده هستیم.

وی باردیگر تاكید كرد:‌ با انتقال این تیم به مالك جدید درنظر داریم این تیم در شهر رشت حفظ و برای جوانان این شهر باقی بماند.

به گفته وی با اضافه شدن هدایتی به این مجموعه تیم متولی اصلی خود را خواهد شناخت و كار ما آسان تر خواهد شد.

عابدینی در پاسخ به این سووال كه بدین ترتیب بحث قائم مقامی شما در باشگاه پرسپولیس منتفی است، گفت:‌ با رویانیان دوستی قدیمی دارم و از ابتدا هم به وی مشاوره می دادم. از این رو قرار نیست در این باشگاه مسوولیتی گرفته و یا به این باشگاه نقل مكان كنم.

وی در باره تازه ترین وضعیت تیم گهر زاگرس درود نیز گفت: در این تیم تصمیم گیرنیستم و تنها به مسوولان ورزش استان مشورت می دهم. در حال حاضر نیز با تشكیل هیات امنای این باشگاه به حیدر پور‌ نماینده این شورا و مسوول اجرایی باشگاه مشورت داده و جلسات منظمی را در این خصوص برگزار می كنیم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ادامه داد:‌در نظر داریم این تیم بحران پیش رو را پشت سر بگذارد و مقدمات ماندنش در درود فراهم شود.

عابدینی بااشاره به اینكه البته مسوولان قضایی استان بحث فروش امتیازاین باشگاه را كرده اند، افزود:البته من هم با این بحث موافق هستم. چرا كه بدین ترتیب تیم مالك پیدا خواهد كرد و رها نخواهد شد.

وی ابرازامیدواری كرد:‌این اتفاق هرچه سریع تر بیفتد تا مردم و مسوولان از این بلا تكلیفی رها شوند و تیم در استان بماند.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

رویانیان: کریمی و پرسپولیس نیازی به قرار داد ندارند
ارتش سرخ دات كام:
رویانیان می گوید کریمی نیازی به بستن قرار داد با پرسپولیس ندارد،اوبازیکن این تیم است و در این تیم هم خواهد ماند.

علی کریمی روز گذشته ساعت 3 بعد از ظهر در جلسه ای با محمد رویانیان شرکت کرد.تمدید قرارداد موضوع اصلی برگزاری این جلسه بود که رویانیان از آن راضی است و می گوید:«جلسه خوبی بود.ما درباره فصل آینده حرف زدیم.البته باید بگویم که کریمی و پرسپولیس نیازی به قرار داد ندارند.»
با این حرف سردار باید گفت که به نظر توافقات انجام شده است و کریمی پرسپولیس ی باقی خواهد ماند. رویانیان در روزهای قبل هم در این مورد حرف زده بود و به هواداران قول داده بود تا نگران رفتن علی کریمی از پرسپولیس نباشند.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
بیوگرافی مختصر از مصطفی دنیزلی
مصطفی دنیزلی در سال 1949 در شهر ازمیر ترکیه به دنیا آمد

وی در زمانی که به عنوان بازیکن وارد زمین فوتبال می‌شد، در پست مهاجم توپ می‌زد. دنیزلی سابقه حضور در تیم آلتای ترکیه را دارد و به مدت یک سال نیز در تیم گالاتاسرای بازی کرده است.

وی همچنین در تیم ملی کشور ترکیه نیز از سال 1971 تا 1980 سابقه بازی دارد و 33 بار پیراهن این تیم را به تن کرد و 2 گل به ثمر رساند.

دنیزلی پس از خداحافظی از بازی فوتبال به مربیگری رو آورد و در ابتدا به عنوان دستیار در تیم گالاتاسرای به تجربه‌اندوزی پرداخت.

وی همچنین در کارنامه مربیگری خود سابقه حضور در تیم‌های آلمانیا آخن، کوکیلی اسپور، گالاتاسرای، تیم ملی ترکیه، فنرباغچه، وستل مانیسا اسپور، بشیکتاش را دارد.

مصطفی دنیزلی از جمله مربیان خارجی است که در ایران چهره شناخته شده‌ای است. وی در سال 2004 به ایران آمد و به مدت 2 سال سکان هدایت تیم پاس را به عهده گرفت.

همچنین دنیزلی در سال 2006 به تیم پرسپولیس پیوست و به مدت یک سال به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشت.

مصطفی دنیزلی مجددا در سال 1390 پس از ناکامی‌های تیم پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ‌برتر، به ایران آمد و با این تیم قرارداد همکاری بست.



نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 


اخبار بسیار کامل و مختصر و مفید از نقل و انتقالات :

*حسین ماهینی با قراردادی 2 ساله به طور رسمی پرسپولیسی شد.

*پوريا سيف پناهي قراردادی 2 ساله به طور رسمی پرسپولیسی شد.

*شهاب گردان با قراردادی 2 ساله به طور رسمی پرسپولیسی شد.

*جواد کاظمیان با قراردادی 1 ساله با پرسپولیس تمدید کرد.

*حمید علی عسکری با قراردادی 2 ساله با پرسپولیس تمدید کرد.

*هادی نوروزی با قراردادی 2 ساله با پرسپولیس تمدید کرد.

*غلامرضا رضایی با قراردادی 2 ساله با پرسپولیس تمدید کرد.

*محمد نوری با قراردادی 2 ساله با پرسپولیس تمدید کرد.

*مهرداد پولادی با قراردادی 2 ساله با پرسپولیس تمدید کرد.

...................................................

*محمد قاضی با قراردادی 2 ساله به طور رسمی پرسپولیسی شد.

*اسماعیل زاده با قراردادی 2 ساله به طور رسمی پرسپولیسی شد.

*خانزاده با قراردادی 3 ساله به طور رسمی پرسپولیسی شد.

*جهانبخش با قراردادی 2 ساله به طور رسمی پرسپولیسی شد.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 20 از 108:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  107  108  پسین » 
ورزش
ورزش

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA