انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 8 از 17:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  16  17  پسین »

۲۲ خرداد سالروز شهدای سبز گرامی باد


مرد

 
ویرایش می شود چون بهتر است
این کاربر به دلیل تخلف در قوانین انجمن بن شد
(پرنس و پرنسس)
     
  ویرایش شده توسط: ebicd   
زن

 
ebicd

پرنسس عزیز کلی مطلب گذاشت و شما به تنها چیزی که توجه کردید این بود که کجا می تونید ایرادی بگیرید.
اینکه می گید بدون تعصب و غرض بخونید کاش خودتون هم همینکارو انجام بدید
اینکه میگید غلو..کدوم یک از فیلم های گذاشته شده غلو بود؟برای یه مملکت یکی از همین فیلم ها کافیه تا مردمش اون حکومت رو به اشوب بکشن که چرا با یه شهروندشون اینجوری برخورد میشه...من تازه از کشته های دیگه صرف نظر کردم و نمیخواستم واقعا این تاپیک رو به ماتمکده تبدیل کنم وگرنه عکسهای کشته شدگان دیگه مثلا مادر و دختری که در مهدکودک با تیر کشته شدند قلب هر انسانی رو به درد میاره...تثویر ویدئویی از جوونهایی که تیر خورده بودند و در خونشون می غلطیدند جایی برای کلمه ی "غلو" نمیزاره..اون خونها نیازی به اغراق ندارند..اون خونها خودشون فریاد هستند.
چشماتون رو روی همه اینها ببندید ...چرا که چشمهای بسته اسوده تر می تونند زندگی کنند و غیرت های خفته فقط موقع "آهنگ نقی" بیدار میشند...این خونها برای ما آدمهایی که عادت کردیم فقط ادای فهمیدن و غیرت و تعصب و روشنفکری رو در بیاریم پیامی ندارند.
این فایلی هست که تقریبا همون اسامی هست که پرنسس گذاشته.

http://www.mediafire.com/?nnu2u84uad92as2

برید ادرس قبرها رو پیدا کنید و ببینید.براتون ادرس گذاشته شده تا جایی برای انکار نمونه.
این ۷۷ کشته شده تنها کسانی هستند که ازشون تونستن ادرسی و خبری پیدا کنند.چقدر پدر مادرانی که بچه هاشون گم شد.در یکی از خوابگاههای دولتی دقیقا دو نفر تا همین الان نه جنازه ای ازشون پیدا شد و نه هیچوقت خبری..ناپدید شدند...و اخرین چیزی که ما می دونستیم این بود که به تظاهرات رفتند.شما چه می دونید چقدر از این بچه ها در زندان ها و در قربانگاه ها قربانی شدند و کسی نفهمید.
این دولت و این ضحاک خون جوانان سیرابش نمیکنه..خون زنان سیرابش نمیکنه...این دولت و این ضحاک تشنه هست تا همه چیز این ملت رو بر باد ببره..جان..امنیت..ثروت..غرور..عقل و شجاعت و همه چیز این ملت رو و در ازاش فقط گوسفندان مطیعی رو می خواد که وقتی میگن بکشین بگن اره بکشیم و وقتی میگن بمیرید نتونن اخ بگن...اینها واقعا میخوان فقط چنین گوسفندانی رو پرورش بدن و اگر کسی اینگونه نشد...میشه محارب..اشوبگر..فتنه گر..مرتد و باید بره زیر خاک ...
حالا شما اقای اب سی دی عزیز می تونید با تمام وجود نگران باشید یه وقا جایی غلو نشده باشه مبادا جایی از این غلوها بلرزه.
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
مرد

 
hhastii: حالا شما اقای اب سی دی عزیز می تونید با تمام وجود نگران باشید یه وقا جایی غلو نشده باشه مبادا جایی از این غلوها بلرزه.
شما منظورمو متوجه نشدین
من منظورمو روشن گفتم عزیزم
نمیخوامم به قول پرنس جو سازی کنم
یه سوال ساده کردم همش با بدترین نوع جواب شنیدم
ادم ظرفیتش حدی داره
من با سیاست کاری ندارم چو پدرو مادر نداره
اما با اینکارها جنبش سبز موفق نمیشه
جنبش سبز نیاز به همدلی و خون تازه داره
من حرفم اینه اگر فقط اسم ندا و سهرابم میذاشتین همون نتیجه رو داشت همه پی به عمق فاجعه میبردن دلیلی نبود ۷۷ تا اسم بنویسین که نمیشه مطمئن بود حقیقت دارن
شما خودتو یه تازه وارد حساب کن یکی از این اسم ها برفرض محال فقط یکیش یه نفر باشه که به جرم ماد مخدر یا تجوز به عنف اعدام شده باشه شما بخونیش به کل مطلب بدبین و شکاک نمیشی
اگر این حرفم اشتباهه
حق با پرنسه من ادم کثیف و بی شخصیتی هستم
مشکل ما اینه فقط میخوایم بگیم اینی که ما میگیم درسته
حرف من به موازات همیتن تاپیک بود اما متاسفانه بد برداشت شد
و کلی هم لقب بهم اعتا شد
که براشون تشکر کردم
بی خیال
این کاربر به دلیل تخلف در قوانین انجمن بن شد
(پرنس و پرنسس)
     
  
مرد

Prince
 
ebicd
شما مثل اینکه خواب بودید.. هیچ عکس و ویدیو ندیدید چه بلایی سر این ملت اومد.. من همه فیلم ها و عکس هارو دیدم.. و واقعا اگه کسی که حس آدمیت و انسانیت داشته باشه و وجدان داشته باشه درک میکنه. اصلا لازم نیست ما برای شما توضیح بدیم.. همه ملت همه و همه میدونن و دیدن چه خبر بوده.. حتی خود شما هم واقعیت رو میدونید ولی خودتون رو زدید به اون راه..!!!

من به کسی نمیگم چطوری فکر کنه.. اینجا یک انجمنی هست که کاملا خلاف قوانین رژیم جمهوری اسلامی هست و فیلتره.. اگه دستشون به ماهم برسه میدونم چیکار میکنن.... مشخصا هرچیزی ضد این رژیم باشه ما حمایت کنیم اونا میسوزن و حامیاشون هم کاملا مسیوزن.. و من درک میکنم.

تازه فکر نکنم هر سایت یا وبلاگی تا این حد به رژیمی ها اجازه بده بحث کنند.. بازم ما اجازه میدیم تا حدودی ولی نه کامل.. ما میگیم اینجا هرکسی آزادانه استفاده کنه بدون بحث و جنجال!

این تاپیک یک یادبود از اون روزه و هیچ جنبه تبلیغ یا چیزی دیگه نداره (اگه داشتم بازم به ما مربوط میشد).. ولی شمایید اومدید چرت و پرت میگید.. تنها شما و یکی دوتای دیگه که معلوم نیست کین (چون با ای پی و ایدی مختلف اومدن). وگرنه اکثرا تو این سایت و هرکسی سوال کنی فکر کنم ۹۰ یا ۹۵ درصد مخالف این رژیم هستند و اگه اینکار مارو ببینند هم خوششون میاد.

ما سایت نزدیم که بیاییم پاسخگویی بچه بسیجی ها باشیم.. هروقت اونا سوالای مارو جواب دادن به ما آزادی دادن ماهم جوابشون رو میدیم.. ولی اینجا جایی ندارند و ادبیات ما با کسانی که حامی این رژیم هستند همینه و بدتر هم خواهد بود.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
زن

 
ebicd: شما منظورمو متوجه نشدین
اتفاقا من منظورتون رو خوب متوجه شدم.
اگر اینجوری هست که شما میگید ایا بهتر نیست در ماجرای کربلا فقط در مورد کشته شدن حسین حرف زده بشه و یکی دو نفر دیگه ..خب اون موقع میتونیم عمق فاجعه رو بفهمیم پس دلیلی نداره مدام بگیم ۷۲ نفر و بعدش از اسرا حرف بزنیم و از مصیبت های برا اسرا و زینب و رقیه و دیگران...
کسی برای تجاوز به عنف جلوی متروی نواب وقتی داره شعار میده تیر نمی خوره..کسی برای مواد مخدر توی مهدکودک وقتی تظاهرات هست پناه نمی بره و تیر نمی خوره...کسی برای دزدی در خوابگاهش مورد ضرب و شتم قرار نمی گیره...
اصلا اومدیم و یکی از همین ها اشتباه بود یعنی تمام ادم ها و عکس ها و ماجارهای دیگه زیر سوال میره؟مگر نه این هست در ماجرای کربلا خیلی چیزها بر واقعیت منطبق نیست و تاریخ ها حرف های گوناگون و ضد و نقیضی میزنند پش چرا شما هنوز این واقعه رو نمی ترسید یه وقت بیان بشه و یه وقت دروغ از اب در بیاد یه جاهاییش؟من این مثال رو اوردم برای اینکه مثال ملموسی برای شما باشه که به این چیزها اعتقاد دارید....خون اون آدمها از این آدمها هیچ رنگین تر نبود...چون بر طبق عقیده ی شما خون و جان انسانها در محضر خداتون یکی و برابر هست.
اگر شما اون تجربه ها رو دارید مطمئن نباشید دیگرانی که اینجا هستند و حتی جزو مدیران هستند خاطره های بدتری نداشته باشند...
شما نمی تونید کسی رو از کسی محق تر بدونید در اوضاع مملکتش...
مشکل شما این هست که فکر می کنید دیگران منظور شما رو نمی فهمند..اینو بارها از شما در بحث هاتون شنیدم که مدام تکرار می کنید شما نفهمیدید من چی گفتم..یا میگید شما متوجه حرف من نمیشید..حتی به قول خودتون انگار می کنید دارید انتگرال رو به بچه های مهدکودکی یاد میدید..تا وقتی دیدگاه شما این باشه پاسخ ها براتون منطقی نمیاد چون فکر میکنید این بچه های مهدکودکی انتگرال پیچیده ی حرفهای شما رو نتونستن کشف کنند.
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  ویرایش شده توسط: hhastii   
مرد

Prince
 
ebicd: اما با اینکارها جنبش سبز موفق نمیشه
جنبش سبز نیاز به همدلی و خون تازه داره
شما هم ساده این.. مردم ایران این جنبش رو فقط یه نماد و بهونه قرار دادند که بتونن از حقشون دفاع کنند.. دلیل نمیشه یه عده در جای دیگه از این اسم جنبش سبز سو استفاده میکنه.. ولی وقتی برای ازادی میجنگند همیشه باید یه نماد و نشونه باشه.. این سبز بودن هم همین بود..!

تازه این اسامی که اینجا هست شاید ۱۰% هم نباشه آدم میکشن مثل آب خوردن.. بعد بیان پلیس یا سپاهیان رو ماچ و بوسه هم کنن که مرسی جوونای مارو کشتین ما کاری با شما نداریم؟ خب معلومه که به سبک خودشون باید بهشون پاسخ داد.. حتما اون صحنه هارو ندیدید نیرو انتظامی با ماشین از روی مردم رد شد.. خیلی چیزا هست که شما خودتون رو به خواب زدید.

در صورت ادامه بحث شما بن خواهید شد (چون فقط حرف خودتون رو میزنید و این تاپیک رو منحرف دارید میکنید).
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  

 
ببخشيدا ناراحت نشيد ولي چرا يك گفت و گو جذاب و مفيد رو سريع با تهديد بن كردن سر و تهش رو هم مياريد اي كاش ادامه ميداديد
این كاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
Prince: ولی خودتون رو زدید به اون راه..!!!
شما لطف دارین نسبت به بنده
Prince: تازه فکر نکنم هر سایت یا وبلاگی تا این حد به رژیمی ها اجازه بده بحث کنند.. بازم ما اجازه میدیم تا حدودی ولی نه کامل.. ما میگیم اینجا هرکسی آزادانه استفاده کنه بدون بحث و جنجال!
و فقط ضد رژیم و اونی که شما دوست دارین رو بگه دیگه؟
اگر قراره هرکسی بدون بحث جنجال حرفشو بزنه
میشه بگین کجای حرفهای من جنجال افرین بود؟
شما بزرگش کردین و داری بحث میکنید
وقتی مخاتبتون من هستم توقع نداشته بشین جواب ندم
ولی همینجور که میبینین دارم در نهایت احترام پاسخ میدم انگ نچسبوندم تهمتم نزدم
Prince: ولی شمایید اومدید چرت و پرت میگید
بازم تشکر میکنم که بهم احترام میزارین
Prince: تنها شما و یکی دوتای دیگه که معلوم نیست کین (چون با ای پی و ایدی مختلف اومدن). وگرنه اکثرا تو این سایت و هرکسی سوال کنی فکر کنم ۹۰ یا ۹۵ درصد مخالف این رژیم هستند و اگه اینکار مارو ببینند هم خوششون میاد.
منم با رژیم موافق نیستم کسای دیگم به من مربوط نمیشن
من فعلا که با یه نام کاربری میام
و تا امروزم نه جایی طرفداری از کسی کردم نه مخالفت
فقط نظرمو گفتم که متاسفانه مخالف نظر شما بوده
Prince: ما سایت نزدیم که بیاییم پاسخگویی بچه بسیجی ها باشیم.. هروقت اونا سوالای مارو جواب دادن به ما آزادی دادن ماهم جوابشون رو میدیم.. ولی اینجا جایی ندارند و ادبیات ما با کسانی که حامی این رژیم هستند همینه و بدتر هم خواهد بود.
دلیل سایت زدنتون به خودتون مربوطه
پاسخ گو بودن و نبودنتونم همینظور
ولی در مورد ادبیات
هرجور راحتین
من ترجیح میدم از ادبیاتی که بهم اموخته شده استفاده کنم و به کسی توهیین نکنم
این کاربر به دلیل تخلف در قوانین انجمن بن شد
(پرنس و پرنسس)
     
  
مرد

 
Prince: در صورت ادامه بحث شما بن خواهید شد (چون فقط حرف خودتون رو میزنید و این تاپیک رو منحرف دارید میکنید).
باشه دیگه ادامه نمیدم
پست اخری که زدم همزمان شده بود با پست شما و الا همونم نمیزدم
من هیچ وقت قصد برهم زدن جو رو ندارم
این کاربر به دلیل تخلف در قوانین انجمن بن شد
(پرنس و پرنسس)
     
  ویرایش شده توسط: ebicd   
مرد

Prince
 
Eyzed: ببخشيدا ناراحت نشيد ولي چرا يك گفت و گو جذاب و مفيد رو سريع با تهديد بن كردن سر و تهش رو هم مياريد اي كاش ادامه ميداديد

شما اسم تاپیک رو بخونید.. اینجا جایی که این روز رو گرامی بداریم نه اینکه بحث کنیم.. برای بحث تاپیک های دیگه هست..!

ebicd: فقط نظرمو گفتم که متاسفانه مخالف نظر شما بوده

خیلی نظرات مخالف نظر ما بوده و مسئله ای نیست.. ولی این قسمت فرق داره.. لطفا تاپیک رو بخونید اسمش چیه.

ما این روز رو برای اونا گرامی میداریم چون در راه آزادی کشته شدند و دوست نداریم بحثی بشه حداقل بخاطر احترام اونا.. اگه دنبال سند و مدرک هستید برید توی گوگل جستجو کنید یا همین قسمت سیاست بگردید شاید چیزی گیرتون اومد.. یا جایی که مربوط به اون موضوع هست سوال یا بحث کنید نه در این قسمت.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
صفحه  صفحه 8 از 17:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  16  17  پسین » 
مناسبتها

۲۲ خرداد سالروز شهدای سبز گرامی باد


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA